كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 54
دیروز : 320
افراد آنلاین : 2
همه : 25027

شركت پمپ پنتاكس  : يكي از بزرگترين شركت هاي توليد كننده انواع پمپ هاي آب خانگي وصنعتي در دنيا كه مي توان گفت بازار بسيار بزرگي را در سراسر جهان در اختيار دارد شركت پمپ پنتاكس است . شركت پمپ پنتاكس بيش از ۲۵ سال در بازار بين المللي توانسته است مشتريان بزرگي را براي خود جمع كند . به طوري كه هر لحظه توانسته است نياز مشتريانش را برطرف كند .

بي شك كسب اعتماد مشتريان و رضايتمندي آنها از يك طرف و اعتماد به همكاران در كنار توليد سيستم هاي پويا و انعطاف پذير در برنامه هاي اوليه شركت پمپ پنتاكس قرار دارد . از طرفي كار آفريني با راه حل هاي سفارشي در سطح بين المللي نيز از اولويت اصلي شركت پنتاكس است . با اين توصيفات مي توان گفت شركت پمپ پنتاكس برنامه اي بلند مدت براي توسعه طلبي در جهان در عرصه توليد و ساخت انواع پمپ هاي خانگي و صنعتي در سر دارد و تا حدودي به خواسده خود رسيده است.

كيفت پمپ پنتاكس

بي شك يكي از پمپ هاي با كيفيت در دنيا ؛ پمپ پنتاكس است ؛ تمامي محصولات پنتاكس را كاملا قبل از ارائه در محيط مصنوعي و واقعي تست مي كنند تمامي آزمايشات عملكردي , هيدروليكي , الكتريكي و .. بر روي تمامي محصولات انجام مي شوند.

گواهينامه ها توليد پمپ پنتاكس

سياست شركت پنتاكس به توسعه مداوم تمام فرايندهاي توليد و مديريت با توجه به حفاظت از محيط زيست اشاره مي كند : سيستم مديريت كيفيت با استفاده از گواهي UNI EN ISO 9001 و سيستم مديريت محيط زيست با گواهي UNI EN ISO 14001 براي شركت پنتاكس تاييد شده است. علاوه بر اينها برنامه ريزي دقيقي براي سيستم مديريت بهداشت و ايمني در محل كار مطابق با استاندارد OHSAS 18001 در حال انجام مي باشد.

تحقيق و توسعه

پنتاكس دو واحد كاملا اتوماتيك مجهز به تجهيزات پيشرفته و تكنولوژيكي براي مطالعه و آزمايش پيش نمونه هاي جديد طراحي كرده است . در اين واحد دستگاه هاي بسيار پيچيده براي تست و تاييد محصول و در نهايت ارائه به خط توليد در اختيار گرفته شده است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۶:۰۸ ] [ behzad moghtader ]

مكانيزم پمپ لجن كش همانند پمپ هاي كف كش مي باشد و در رده پمپ هاي سانتريفيوژ مستغرق قرار دارند . همانطور كه از نام آن نيز پيداست اين پمپ در موقعيتي قرار مي گيرد كه حاوي سيالات لنج دار مي باشد و در نهايت با كار كردن آن ها را پمپاژ مي كند و در موقعيت مشخص بيرون ميريزد.

كاربرد پمپ لجن كش

بزرگترين كاربرد پمپ هاي لجن كش در انتقال انواع فاضلاب نعتي و خانگي مي باشد . پمپ لجن كش داراي الكتروموتور قدرتمند با حفاظت بالا مي باشد كه بسته به غلظت سيال لجن از ۷۵۰ دور تا ۳۰۰۰ دور متغير است .مفهوم دور پايين در پمپ لجن كش اين است كه براي پمپاژ لجن هاي رقيق به دور بالا نياز دارد و براي پمپاژ سيال غليظ تر به دور پاسسن نيازمند است.

بيشتر بدانيد : ليست قيمت انواع پمپ آب

از ديگر كاربردهاي پمپ هاي لجن كش مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • استفاده در صنايع چوب , صنايع غذايي , صنايع چرم سازي
  • استفاده جهت انتقال آب
  • استفاده در كشتارگاه هاي صنعتي دام و طيور و نيز استفاده در پرورش ماهي و ميگو
  • صنعت راه سازي و ساختمان سازي
  • جهت استفاده در گلخانه ها و آبياري باغ ها
  • انتقال آبهاي كثيف و لجن دار
  • پمپاژ فاضلاب خانگي و صنعتي
  • و …

تقسيم بندي پمپ لجن كش از نظر ولتاژ

  • پمپ لجن كش سه فاز
  • پمپ لجن كش تك فاز

انواع پمپ لجن كش

پمپ لجن كش پنوماتيك

از اين نوع از پمپ هاي لجن كش بيشتر در پتروشيمي و صنايع نفت و گاز مورد استفاده قرار مي گيرند.

پمپ لجن كش استيل

پمپ هاي لجن كش استيل در انواع گوناگوني طراحي و ساخته شده اند . اين نوع از پمپ ها با بدنه و پروانه از جنس استيل ساخته مي شود . از پمپ لجن كش استيل بيشتر براي انتقال سيالات اسيدي و خورنده استفاده مي كنند.

پمپ لجن كش ضد انفجار

نوع ديگر از انواع پمپ هاي لجن كش مي باشد كه جهت انتقال و پمپاژ سيالات قابل اشتعال و انفجار كاربرد دارد.كه بيشتر در صنعت نفت و شيميايي كاربرد دارد.

پمپ لجن كش خرد كن دار

همانطور كه از نام آن پيداست سيستم اين نوع از پمپ هاي لجن كش به صورتي طراحي شده است كه سيالات داراي الياف طولاني مانند پارچه را در حين انتقال خرد كند و بدون هيچ نوع انسدادي در مسير كار پمپاژ انجام پذيرد . سيستم خرد كن پمپ لجن كش خرد كن بدين صورت است كه در ابتداي ورودي اين نوع پمپ ها تيغه هايي برنده جهت خرد كردن انواع پلاستيك , پارچه و الياف قرار داده شده است.

اجزاي پمپ لجن كش

در تصوير زير مي توانيد اجزاي پمپ لجن كش را به درستي بشناسيد :

اجزاي پمپ لجن كش

راهنماي انتخاب و خريد پمپ لجن كش

در انتخاب پمپ لجن كش عوامل زيادي تاثير گذارند كه با در نظر گرفتن آنها مي توانيد بهترين نوع پمپ لجن كش رانتخاب كنيد . در زير به مهمترين عوامل در انتخاب و خريد پمپ اشاره مي كنيم :

  • ارتفاع پمپ لجن كش
  • نوع برق لازم براي راه اندازي پمپ
  • قطر لوله خروجي پمپ
  • سيستم قطع كن خودكار

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۹:۳۰ ] [ behzad moghtader ]

كانكس ۴ متري

 

كانكس ۴ متري , قيمت كانكس ۴ متري , كانكس ۴ متري دست دوم , مركز خريد و فروش انواع كانكس ۴ متري با قيمت مناسب در تهران : كانكس ۴ متري شركت ايرانا سازه جز آن دسته از كانوس هايي است كه در ابعاد مشخص در حدود ۴ متر طراحي و ساخته مي شوند . تقريبا ابعاد استاندارد براي كانكس هاي ۴ متري در حدود ۴×۲/۴۰ و يا ۳×۴ طراحي مي شوند و آماده ي بارگيري هستند .

كانكس 4 متري

كانكس هاي ۴ متري در طرح ها و رنگ هاي مختلف در شركت كانكس سازي ايرانا سازه طراحي شده و توليد مي شوند و مورد استفاده قرار مي گيرند .

ليست قيمت انواع كانكس : قيمت كانكس 4 متري

كاربرد كانكس ۴ متري

از كانكس هاي ۴ متري تمامي كارخاته جات و شركت ها اعم از خصوصي يا دولتي , فرمانداري ها , مراكز بهداشت و درمان , شركت هاي ساختماني , پروژه هاي عظيم راهسازي و يا سد سازي , مراكز نظامي و … در صورت نياز فوري و سريعمي توانند از كانكس هاي آماده و دپو شده شركت كانكس سازي ايرانا سازه استفاده كنند .

كانكس ۴ متري

اين نوع از كانكس ها همانگونه كه در بالا نيز اشاره كرديم در ابعاد ۳×۴ و يا ۴ متري طراحي و توليد مي شوند بنابر سفارش و نياز مشتري مي توان ابعاد اين دسته از كانكس ها را تغيير داد . اين كانكس ها مهمترين مزيتي كه دارند اين است كه كاربد بيشتري به نسبت كانكس ۱۰ و كانكس ۱۲ متري دارند .

اين نوع از كانكس ها به صورت آبدارخانه اي , سرويس بهداشتي , سالني و .. طراحي و توليد مي شوند و مهمتر از همه اين كه در صورت نياز مي توان از اين دسته از كانكس ها به عنوان كانكس نگهباني نيز استفاده كرد .

مشخصات فني كانكس ۴ متري

  • سقف , كف , ديواره ي كانكس هاي ۴ متري طراحي شده از پروفيل هاي ERW و به صورت مشبك در اندازه هاي ۴۰×۴۰ و ۴۰×۸۰ و به صورت فولادي سنگين
  • نصب كپسول هاي آتش نشاني
  • امكان نصب جعبه كمك هاي اوليه
  • عايق بندي سقف و ديواره ها از شيت پلي استايرن كه سبب مقاومت آن در برابر گرما , سرما و صدا مي شود
  • امكان نصب پرده هاي لوردراپه و يا هر نوع پرده در صورت دلخواه و نياز مشتري
  • كابينت هاي ام دي اف دار و امكان ايجاد آبدارخانه بسته و يا اپن دار
  • رنگ آميزي بدنه بيروني كانكس با رنگ هاي صنعتي و روغني كه سريع خشك مي شوند طبق سليقه مشتري
  • داراي درب و پنجره هاي كه از جنس پروفيل و .. هستند
  • استفاده ازشيشه هاي شيك و رنگي و رفلكس و يا توري و ساده جهت جلوگيري از ورود گرد و غبار و حشرات و ..
  • امكان طراحي و ساخت سرويس بهداشتي
  • امكان نصب كولر هاي گازي و آبي
  • لوله كشي و تاسيسات آب , برق , گاز
  • امكان سيم كشي برق
  • كف پوش ضد آب و بدنه ي بيروني ضدر زنگ زدگي و خوردگي

جهت كسب اطلاعات بيشتر و همچنين سفارش كانكس ۴ متري با كارشناسان فروش و متخصصين مجموعه شركت ايرانا سازه تماس بگيريد . همكاران ما همه روزه آماده ي پاسخگويي به سوالات شما در مورد كانكس ۴ متري و نحوه ي خريد و فروش و .. هستند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۳:۴۵ ] [ behzad moghtader ]

ارسال بار به استراليا , فريت بار به استراليا , هزينه فريت بار به استراليا و شهرهاي آن , ارسال بار هوايي به استراليا | aus : يكي از كوچكترين قاره جهان استراليا مي باشد با وجود اين تعريف براي استراليا كه كوچكترين قاره جهان است اما يكي از پيشرفتع ترين كشورهاي توسعه يافته در دنيا مي باشد . در سال ۱۹۰۱ استراليا به يك كشور مستقل تبديل شد كه استقلال خود را از كشور بريتانيا گرفت . ششمين كشور پهناور جهان را استراليا به خود اختصاص داده است كه به دليل دارا بودن به صحراهاي بزرگ و پهناور و به علاوه در اين كشور له دليل آب و هواي آن كانگروهاي زيادي زندگي مي كنند كه به سرزمين كانگوروها مشهور است .

فريت بار به استراليا

به دليل پيشرفت استراليا از هر لحاظ اين كشور به يك كشور مهاجر پذير تبديل شده است و دولت استراليا نيز براي مهاجران به اين كشور تسهيلات و امكانات زيادي را فراهم آورده است . از نمونه از اين امكانات مي توان به موارد ذيل اشاره كرد : موقيعت هاي شغلي فراوان همانند مراكز صنعتي و پزشكي , امكان تجارت بين المللي , امكان همكاري هاي رفاهي و تحصيلاتي و …. مي توان نام برد .

كشور استراليا با تمام امكاناتي كه براي مهاجرت دارد براي افراد تحصيل كرده مكان مناسبي به براي ادامه ي تحصيل مي باشده كه از طريق كشور استراليا از دانشگاه هاي بزرگ و معتبرانگليس مدرك تحصيلي دريافت كنند و ادامه تحصيل بدهند . بسياري از افراد تحصيل كرده كشورمان براي ادامه ي تحصيل به كشور استراليا مهاجرت مي كنند .

براي مسافرت يا ادامه ي تحصيل به استراليا هر مسافر مي تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوايي بار با خود ببرد . در بين اين مسافران يا مهاجرت كنندگان برا ادامه ي تحصيل يا براي زندگي افردي هستند كه دوست دارند لوازم شخصي خود را نيز با خود ببرند كه در اين صورت شركت هوايي فريت بار بار مسافران را براي ارسال به استراليا اين خدمات مهم را انجام مي دهند .

فريت بار به استراليا با بهترين خدمات

فريت بار به استراليا براي براي مسافرين محترم در شركت فريت بار پادميرا راه براي ارسال بهترين خدمات را براي مشتريان انجام خواهد داد . كسلني كه قصد سفر به استراليا را دارند بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشند كه براي فريت بار ( ارسال بار به استراليا ) بايد حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استراليا بار هاي خود را براي ارسال به شركت فريت بار پادميرا راه تحويل دهند تا در استراليا نيز به موقع بار خود را تحويل بگيرند . در قسمت پايين خدماتي كه شركت پادميرا راه براي ارسال بار به استراليا انجام مي دهند را توضيح مي دهيم :

خدمات ارسال بار , فريت بار به استراليا

  • بسته بندي لوازم شخصي و يا اثاثيه منزل ( مبلمان , گيتار , پيانو , كيف , چيني , اثاثيه و لوازم شكستني و …. ) با قوانين و استاندارد هاي هوايي
  • بار گيري بسته هاي آماده براي انتقال به فرودگاه
  • انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور مسافر : در مواردي برخي از مسافران مي خواهند كه امور گمركي خودشان را انجام دهند كه در اين صورت كارشناس فريت بار پادميرا راه را همراهي مي كنند .
  • پالت بندي بار متخصان بسته بندي فريت بار پادميرا راه در صورت صلاح ديد و شكننده بودن بار براي اينكه به بار آسيبي نرسد آن را پالت بندي مي كنند تا هيچ گونه آسيب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دريافت بار نامه براي ارسال بار به استراليا ( فريت بار به استراليا )

هزينه ارسال بار به استراليا , گمرك استراليا

بيشترين شهرهايي كه از كشورمون ايران براي آنجا بار ارسال مي شود , ارسال به سيدني , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلايد , بريزبين و پرت مي باشد . براي ارسال بار به هر يك از شهر هاي ذكر شده هزينه ي ارسال ( هزينه فريت بار ) متفاوت مي باشد كه مسافران عزيز بايد به اين نكته نيز توجه كنند براي اطلاع بيشتر در اين باره مي توانيد با مشاورين پادميرا راه تماس بگيريد . از اين جهت هزينه ارسال براي شهرهاي استراليا متفاوت است كه دور و نزديكي و مسافت هر شهر را در نظر مي گيرند . در ميان اين شهرها دو شهر سيدني و ملبورن تقريبا هزينه اي يكسان دارند .

فريت بار به استراليا و نظارت گمرك استراليا به بار مسافري

براي ارسال بار به استراليا و يا هر كشوري ديگر بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشيم كه بار نبايد هيچ گونه آلودگي داشته باشد . مواردي مانند :

باري كه با بسته دبندي چرمي است بايد سم زدايي بشود . گمرك استراليا براي در امان بودن از ورود هرگونه آلوديگي تدابيري انديشيده است كه براي اين كار مكاني به عنوان قرنطينه در نظر گرفته است كه در صورت مشاهده هر نوع بار مشكوك به آلودگي آنها را در آنجا براي بررسي مي فرستند .

بايد به اين نكته نيز توجه كنيم كه گمرك استراليا بسته بندي هاي كه با كارتن مخصوص فريت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هيچ وجه هيچ گونه ايرادي نمي گيرند بنابرين مسافران محترم براي ارسال بار به استراليا در ارسال بار و روش بسته بندي آن بايد دقت زيادي شود .

در ارسال بار هوايي ( فريت بار ) بارهايي كه مربوط به لوازم شخصي و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شكستني , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , كيف و كفش , و …. نياز به پرداخت ماليات نمي باشند و از ماليات معاف هستند و فقط هزينه حمل بار داخل فرودگاه دريافت ميشود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۹:۳۲ ] [ behzad moghtader ]

ارسال بار هوايي و فريت بار به امريكا | usa , ارسال بار به آمريكا , فريت بار به آمريكا , هزينه ارسال بار هوايي به امريكا و شهرهاي امريكا چقدر مي باشد ؟ : اگر بخواهيم براي پيشرفت در هر نوع مقطعي كشوري را در اولويت قرار دهيم كشور آمريكا به دليل موقيعت رو به پيشرفت و مناسب براي ادامه تحصيلات و موقيعت مناسبي كه براي مهاجرين تحصيل كرده فراهم مي كند گزينه ي مناسبي براي رشد علمي مي باشد به همين دليل ايرانيان بسياري براي ادامه تحصيل و به علاوه براي زندگي به آمريكا مهاجرت مي كنند . تمامي مهاجرين و مسافرين آمريكا يكي از مهمترين اقداماتي كه انجام مي دهند ارسال وسايل خود از طريق حمل و نقل هوايي فريت بار به آمريكا را در اولويت كار خود قرار مي دهند .

فريت بار به امريكا

بسياري از كساني كه براي زندگي به آمريكا يا براي ادامه ي تحصيل به اين كشور مهاجرت مي كنند . در بين افراد مهاجرت كننده بسياري دوست دارند تا لوازم شخصي خود و يا برخي لوازمي كه به آن علاقمند هستند را به روش فريت بار به آمريكا ( ارسال بار به آمريكا ) به مقصد خود ارسال كنند .

به اين نكته مهم بايد توجه داشته باشيد كه به دليل اينكه در زمان سفر به آمريكا وزن باري كه مسافر مي تواند همراه خود ببرد زياد است لذا مسافر بايد قبل از پرواز خود براي ارسال بار خود اقدام كند .

بارهايي كه مي توانيد به امريكا فريت كنيد

  1. ارسال اثاثيه منزل به آمريكا
  2. ارسال مبلمان به آمريكا
  3. ارسال تابلو فرش به آمريكا
  4. ارسال فرش به آمريكا
  5. ارسال پيانو به آمريكا
  6. ارسال لوازم شكستني به امريكا ( مانند كريستال , چيني و …..)
  7. ارسال انواع خشكبار به آمريكا
  8. ارسال موجودات زنده با شرايط خاص آمريكا
  9. ارسال انواع صنايع دستي به امريكا

بسته بندي محموله ( بار ) و ارسال بار به آمريكا , فريت بار به امريكا

براي ارسال بار به آمريكا يكي از مهمترين مرحله ي آن مرحله ي بسته بندي بار براي حمل بار به امريكا است . شركت پادميرا فريت براي بسته بندي اصولي و دقيق از بهترين و متخصص ترين افراد براي بسته بندي كالاهاي شما به محل ارسال لستفاده مي كند به اين دليل كه بسته بندي دقيق و استاندارد مطابق با استانداردهاي هوايي بايد انجام شود تا مانع از آسيب ديدگي لوازم و اثاثيه شما شود .

در صورت بسته بندي غير استاندارد و غير اصولي بار درصد بالايي وجود دارد كه بار از طرف مامورين كارگو در فرودگاه بار مرجوع شود . لذا براي ارسال بار به آمريكا در بسته بندي آن بايد كاملا دقت شود .

شركت فريت بار و ارسال بار پادميرا فريت براي اطمينان خاطر شما از سالم به مقصد رسيدن بار مسافران آنها را در بسته بندي كارتن ها و جعبه هاي مخصوص ارسال بار ( فريت بار ) استفاده مي كند . بعلاوه براي بالا بردن سطح امنيت و جلوگيري از آسيب ديدگي از نايلون ها و كاغذ هاي ضربه گير استفاده مي كنند . همچنين به اين نكته ي مهم نيز بايد اشاره داشته باشيم كه شركت فريت بار و ارسال پادميرا فريت در هنگام ارسال لوازمي كه از حجم بالايي برخوردار هستند را با جعبه هاي چوبي و مخصوص فريت بار ارسال مي كنند و با بهترين و مجرب ترين پرسنل خود بار ها را بسته بندي و قبل از حمل بار به هواپيما آنها را چك مي كنند و از استاندارد بودن بسته بندي مطمئن مي شوند .

براي حمل بار خود هيچ گونه نگراني از آسيب ديدگي مموله خود نداشته باشد زيرا پادميرا فريت بهترين خدمات ارسال بار به امريكا را براي شما فراهم مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۳:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

ژنراتور چيست و چگونه كار مي كند؟

دستگاهي كه باعث توليد نيروي الكتريسيته و برق مي شود ژنراتور ناميده مي شود با وجود اين سيستم تا حدود زيادي مي شود كه از ايجاد خلل در فعاليت هاي روزانه يا اختلال در عمليات كاري در زمان هاي قطعي برق پيش گيري كرد. بايد بگوييم كه اين ژنراتور ها براي كاربرد هاي مختلف در شكل هاي فيزيكي و الكتريكي در دسترس هستند. ما در اين بخش مي خواهيم تا براي اشنايي بيشتر شما با اين سيستم نگاهي را به چگونگي عملكردها، اجزاي اصلي ژنراتور و چگونگي اينكه ژنراتور به عنوان منبع ثانويه نيروي الكتريكي در كاربرد هاي مسكوني و صنعتي عمل مي كنند را داشته باشيم پس در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد.

ژنراتور چگونه كار مي كند؟

درباره اين سيستم بايد بگوييم كه به وسيله ژنراتور مي توان كه انرژي مكانيكي كه از منبع بيروني به دست امده است را به عنوان خروجي به انرژي الكتريكي تبديل كرد. مهم ترين نكته درباره ژنراتور ها اين كه درك اين موضوع بسيار مهم است كه بدانيم كه ژنراتور واقعا انرژي الكتريكي را خلق نمي كند بلكه در واقع آن ها با استفاده از انرژي مكانيكي برق را به عنوان خروجي سيستم توليد با ايجاد حركت و توليد بار الكتريكي در سيم سيم پيچ ها در مدار الكتريكي ايجاد مي كنند كه در واقع اين جريان توسط ژنراتور شارژ الكتريكي جريان الكتريكي عرضه شده است. با درك كار پمپ آب مي توان كه باعث جريان آب مي شود مكانيسم ژنراتور را فهميد كه پمپ واقعا آبي را ايجاد نمي كند و فقط آب را جريان مي دهد.

در ژنراتور هاي مدرن كه كار آن ها معمولا بر مبناي القاي الكترو مغناطيس كشف شده كه اين نوع سيستم در سال ۱۸۳۱ توسط مايكل فارادي مي باشد. او به اين نتيجه رسيد القاي بار بر اساس جريان بالاي بار الكتريكي مي تواند كه توسط حركت رساناي الكتريكي مانند سيمي كه شامل بار الكتريكي در ميدان مغناطيسي است انجام شود. در واقع تفاوت ولتاژي در اين حركت و در بين دو انتهاي سيم يا رساناي الكتريكي ايجاد شده كه اين تفاوت باعث شده تا هم بار الكتريكي جريان بيابد و هم كه جريان الكتريكي توليد شود.

اجزاي اصلي ژنراتور

تقسيم بندي اجزاي اصلي ژنراتور الكتريكي به صورت زير است

  1. موتور
  2. دستگاه توليد برق متناوب (آلترناتور)
  3. سيستم سوخت
  4. تنظيم كننده ولتاژ
  5. سيستم سردسازي و اگزوز
  6. سيتم روغنكاري
  7. شارژر باطري
  8. پنل كنترل
  9. چارچوب اصلي

قيمت ژنراتور

موتور

يكي از مهم ترين قسمت هاي ژنراتور موتور است زيرا كه اين قسمت منبع ورودي انرژي مكانيكي به موتور ژنراتور است. به طور مستقيم و متناسب با حداكثر توان خروجي سيستم اندازه موتور هم عرضه شده است. اما با اين وجود باز هم نياز است تا چندين فاكتور را در ذهن داشته باشيد كه ما در اين بخش به مهم ترين موارد رسيدگي مي كنيم و آن ها را مورد بررسي قرار مي دهيم.

  • الف) نوع سوخت مورد استفاده
  • ب) موتور هايي با والو بالا سري ( OHV ) در برابر موتور هاي غير OHV
  • ج) قالب آهن در سيلندر موتور ( CIS )

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۹:۵۰ ] [ behzad moghtader ]

تابلو برق , قيمت انواع تابلو برق , مركز خريد و فروش تابلو برق دست دوم , انواع تابلو برق ولتاژ فشار ضعيف و فشار متوسط كشويي و ثابت , ا ز ولتاژ ۱۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ : به جرأت مي توان گفت كه برق يكي از صنايعي مي باشد كه به طور يقين بيشترينن سهم بازار را در دنيا مختص خود كرده است.امروزه بيشترين بازار كار در زمينه ي برق در رشته هاي برق با گرايش سيستم هاي توان مي باشد كه در اين رشته يكي از مهمترين مشاغلي كه در بيشتر كشور هاي بزرگ جهان وجود دارد صنعت تابلو سازي و ساخت مدارهاي فرمان و قدرت است.

تابلو برق

در حقيقت تابلو برق يك محفظه مي باشد كه يك سري تجهيزات الكتريكي را در آن قرار داده اند ودر مواردي كه لازم باشد تابلو برق ها مي توانند در برگيرنده تجهيزات پنيوماتيك مانند شير هاي برقي ،كمپرسور و…باشند.

انواع مختلف تابلو برق:

تابلو برق ها را مي توان به اين شكل دسته بندي كرد،تابلو ايستاده قابل دست رسي از جلو،سلولي ،تمام بسته ديواري كه اينها نيز خود مي توانند اصلي يا نيمه اصلي ويا فرعي باشند.

  • تابلو اصلي : در پست برق وبه طرف فشار صعيف ترانس متصل مي باشد.
  • تابلو نيمه اصلي : اين نوع از تابلو برقها ،تابلوهاي برق بلوك هاي ساختماني ويا قسمت مستقلي از مجموعه توزيع بوده واز تابلوي اصلي تغذيه مي نمايد.
  • تابلوي فرعي : اين تابلوها نيز براي توزيع و كنترل سيستم برق خاصي مثل موتورخانه ،روشنايي و…به كار برده مي شوندواين ها نيز از تابلو اصلي تغذيه مي كنند.

تابلو هاي برق مختلف از نظر ساختار:

تابلو برق هاي Metal Enclosed

اين مدل از تابلو برق ها يك محفظه بسته تمام فلزي مي باشند كه همه تجهيزات الكتريكي مانند كليد ها ،ترانس هاي جريان و ولتاژ ،لوازم اندازهگيري ،شينه ها و…در داخل آنها تعبيه شده است.

تابلوبرق هاي Metal Clad

اين تابلو برقه در واقع يك نوع از تابلو برق هاي Metal Enciosed مي باشند كه در آن ها ،محفظه هي گوناگون از همديگر جدا شده اند.واين مسئله موجب مي شود كه اگر خطايي در يكي از محفظه ها روي داد ،اين خطا ديگر به محفظه هاي ديگر انتقال پيدا نكند.وديگر محفظه ها هم تحت تاثير آن آسيب نبينند واز اين خطا در امان بمانند.

-يك يك تابلو برق Metal Clad به چهار قسمت تقسيم مي گردد:

  1. محفظه باسبار
  2. محفظه سر كابل
  3. محفظه LV (كنترل) كه تجهيزات اندازه گيري ،حفاظتي وكنترلي درآن قرار داده مي شود.
  4. محفظه كليد

تابلو برق Compartment Type :

اين تابلو هاي برق نيز يك نوع از تابلو برق هاي Metal enclose مي باشند كه در ان ها ،محفظه هاي مختلف از هم جدا نمي باشند.

در طراحي يك تابلو برق مواردي وجود دارد كه بايد درنظر گرفته شود وبه شرح زير مي باشند:

  • شرايط محيطي(براي ببهره برداري)
  • شرايط لازم براي نصب
  • شرايط حفاظتي

انواع تابلو برق از لحاظ محل نصب:

  • داخلي«Indoor» :معمولا اين نوع از تابلو برق ها در داخل سالن ويا سوله نصب مي گردند.
  • فضاي باز«Outdoor» :همان گونه كه از اسم ان هم مشخص مي باشد اين تابلو هاي برق را در فضاي باز نصب مي نمايند.

طبقه بندي تابلو برق ها

  1. تابلو برق هاي ثابت(Fix)
  2. تابلو برق هاي ايستاده چند منظوره(Multi Purpose)
  3. تابلو برق هاي ديواري(Wall Mounting)
  4. تابلو برق هاي (Rack)

قيمت تابلو برق هاي ايستاده همان گونه كه از نام ان هم مشخص ميباشد.به صورت ايستاده قرار مي گيرد وواز نوع تابلو برق هاي چند منظوره مي باشدودر داخل آن ها تجهيزات كنترل و قدرت وتجهيزات مورد نياز را نصب مي كنند.

در واقع اين تابلو برق ها به دو گونه روكار«On Surface» وتابلو برق هاي توكار «Mounting Flush» تقسيم مي شوند.

تابلو برق هايي مي باشند كه به شكل قفسه بندي شده مي باشند ومحفظه هاي اندازه گيري-الكتونيكي –كنترل ومخابراتي وغيره روي آنها نصب مي گردد.

تابلو برق هاي Swingيك نوع ار تابلو برق هاي Rack مي باشند كه يك در متحرك دارند وحسن آن هم اين ميباشد كه پشت تجهيزات آن قابل روئيت مي باشد.ومي توان به پشت تجهيزات دست رسي داشت ايم مدل از تابلو برق ها داراي قيمت بالايي مي باشند ودرب انها هم شيشه اي مي باشد.

تابلو برق هاي كشويي/Withdraw able

تابلوهاي كنترل موتورها/MCC

اين تابلوها براي كنترل موترها ساخته شده وطراحي آن ها به صورت كشويي مي باشد وبه خاطر مزايايي كه تابلوهاي كشويي دارند بسيار گران قيمت مي باشند.

تابلوهاي مركز قدرت/Power Center

كار برد اين تابلوها براي تغذيه تابلوهاي MCC مي باشد ويك تابلو توزيع هستند ومي تواند چند تا تابلوي MCC را تغذيه نمايد.در اين نوع تابلوها كليد ها اغلب از نوع هوايي هستند وپس از پست اصلي به كار مي روند.

تابلوبرق هاي ماژولار

در واقع اين تابلوها نوع پيشرفته تابلوهاي فيكس ايستاده مي باشند .هر فيدر به شكل يك ماژول در تابلو نصب شده وتوسط يك صفحه فلزي از فيدر بالايي وفيدر پاييني خود جدا مي گرددواز جهت دسترسي به سر كابل به دودسته تقسيم مي شود:

  • دسترسي از پشت
  • دسترسي از جلو

الف-دسترسي از پشت : در اين حالت مي توان از پشت دستگاه به تابلو برق دسترسي داشت.

ب-دسترسي از جلو : در نوع از تابلو اغلب در كنار درب اصلي تابلو يك درب كوچكي به نام درب كناري قرار داده شده واتصالات كابل ها وفيدرها از طريق اين درب صورت مي گيرد و اين نوع از سلول ها را نيز مي توان از بابت محل ورود سر كابل هاي ورودي و خروجي به دو دسته ورود از بالا و ورود از پايين تقسيم بندي كرد.

انواع تابلوها از لحاظ ايستايي:

ايستاده(Self Standing/Free Standing)

در اين نوع از تابلوهاي برق ،تابلو برق خود در حالت ايستاده مي باشد ونيازي نيست كه آن را به وسيله سازه هاي ديگري مهار كنند ويا به ديگري تكيه ندارد.

ديواري(Wall Mounted):

اين ها نيز نوعي از تابلو هاي برق مي باشند كه روي ديوار نصب مي گردند .

اگر اين نوع از تابلوها روي ديوار نصب گردند ،به آنها روكار«Surface Mounted» ودر صورتي هم كه در داخل ديوار جاسازي شوند به آن ها توكار «Recessed Mounted يا Flush Mounted» مي گويند.

انواع تابلو برق ها از لحاظ ولتاژ

مي توان تابلو هاي برق را از بابت ولتاژ به دو دسته تقسيم كرد:

• تابلوهاي فشار ضعيف:ولتاژ اين نوع از تابلو برق ها حداكثر تا ۱۰۰۰ ولت است.

• تابلوهاي فشار متوسط:اين نوع از تابلوهاي برق مي توانند از ولتاژ ۱۰۰۰تا ۳۶۰۰۰را پشتيباني كنند.

تابلوهاي برق فشار ضعيف

همان گونه كه قبلاً هم اشاره كرديم تابلو برق هاي فشار ضعيف در سطح ولتاژ كمتر از ۱۰۰۰ولت مي باشند.

طبق استاندارد IEC60439-1 تابلو فشار ضعيف تركيبي مي باشد از يك يا چند وسيله قطع و وصل «Switching Device» فشار ضعيف همرا با تجهيزات كنترلي، اندازه گيري،نشانگر ،حفاظتي،تنظيم كننده،و…مربوط به خود كه به شيوه اي كامل نصب وسوار شده ووهمه Interconnection ها و اتصالات الكتريكي ومكانيكي داخلي و قطعات ساختماني را در بر مي گيرد .ولتاژ نامي تابلوهاي فشار ضعيف اغلب از ۶۹۰ ولت و ولتاژ سرويس ۴۰۰ ولت مي باشند.

تابلو برق هاي فشار ضعيف در دو نوع مختلف در بازار موجود مي باشند:

  • تابلو ايستاده ثابت(Fix)
  • تابلوي ايستاده كشوي (Withdrow able)

تابلوهاي برق فشار متوسط :

قبلاً هم گفتيم كه تابلوهاي فشار متوسط درسطح ولتاژ بين ۱۰۰۰تا ۳۶۰۰۰ ولت قرار دارند.

ويك تابلو فشار متوسط متشكل از بدنه،كليد(دژنكتور) ويا كنتاكتور فشار متوسط رله ،باسبار،ترانفورماتور ولتاژ وجريان ،لوازم اندازه گيري وتجهيزات كنترلي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۵:۴۲ ] [ behzad moghtader ]

شركت فريت بار در فرودگاه امام خميني (ره) , فريت بار از فرودگاه امام , ليست شركت هاي فريت بار موجود در فرودگاه تهران , قيمت ارسال بار هوايي از فرودگاه امام خميني (ره) , حمل بار هوايي بار مسافري از فرودگاه امام


فريت بار

ارتباط با پادميرا فريت

آدرس دفتر مركزي : تهران، سهروردي شمالي،خيابان ميرزايي زينالي غربي ، ساختمان اداري ۱۴۴، واحد ۱

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳

ارتباط با مديريت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

ايميل : padmiraaircargo[@]gmail.com


شركت پادميرا فريت با سابقه اي بالغ بر ۴۵ سال در زمينه فريت بار و ارسال بار هوايي از ايران به ساير كشورهاي دنيا , از طريق فريت فرودگاه امام (ره) توانسته است خدمات ارزنده اي به مسافران عزيز ارائه كند . هميشه اولويت ما رضايت مسافران از ارائه خدمات بار هوايي پادميرا راه بوده است و بر همين اساس توانسته ايم در سطح شهر براي آسايش مسافران دو انباري را احداث كنيم .

همچنين استفاده از نيروي كار حرفه اي و مجرب جهت بسته بندي لوازم منزل و شخصي مسافر از ديگر خدمات ماست . روال كار ما براي فريت بار مسافري از بخش فريت فرودگاه امام بدين شكل مي باشد :

تماس و رزرو وقت بسته بندي با شركت پادميرا فريت

راهنمايي هاي لازم در خصوص شيوه فريت بار و ارسال بار هوايي از فرودگاه امام خميني (ره) در اين تماس و ارتباط به مسافر و يا صاحب بار ارائه مي شود . مشاورين ما هزينه نسبي و قيمت ارسال بار را نيز براي شما خواهند گفت .

اعزام كادر و نيروي كار بسته بندي در وقت تعيين شده به محل بار

بعد از اينكه مسافر تاييد كرد و وقت رزرو براي بسته بندي داده شد . در زمان مقرر بدون هيچ معطلي نيروي مجرب جهت بسته بندي لوازم و وسايل مسافر به محل اعزام مي شود. تمامي لوازم بسته بندي در اين بخش توسط ون شركت فريت بار پادميرا راه به محل برده مي شود .

اتمام بسته بندي و حمل بار به نزديكترين انباري

همانطور كه در بالا نيز اشاره اي داشتيم براي افزايش سرعت انجام كار در سطح شهر دو انباري ( يكي در سهروردي و ديگري در يافت آباد ) موجود مي باشد بعد از اتمام بسته بندي محموله به انباري نزديك حمل مي شود. و در صورت لزوم و نياز اقدام به پالت بندي مي شود . تا تمام كارهاي اداري انجام شود .

ارسال بار به فرودگاه امام (ره) و فريت

روز فريت بار از قبل تعيين شده است و لذا در همان روز بار و محموله شما به فرودگاه اعزام مي شود تا كارهاي گمركي و اداري نهايي انجام شود و بارنامه صادر شود . بعد از اتمام كارهاي ضروري فريت بار فرودگاه امام خميني (ره) بار گيري محموله به هواپيما انجام مي شود .

هزينه و قيمت ارسال بار يا فريت از فرودگاه امام خميني (ره)

به دليل نوسانات ارزي به  ويژه دلار در كشور به خاطر تحريم هاي امريكا , جهت كسب اطلاعات دقيق در خصوص هزينه فريت بار و قيمت ارسال بار از فرودگاه امام خميني (ره) مستقيم با شماره هاي زير تماس برقرار كنيد .

فريت فرودگاه امام


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۰:۵۰ ] [ behzad moghtader ]

سبد گل , قيمت سبد گل

با هديه دادن گل به راحتي مي توانيد دل هر كسي را بدست بياوريد . گل زيباي خلقت را براي هر فردي نمايان مي كند . تنوع انواع گل وقتي در كنار هم در يك سبد گل قرار ميگيرند بي نظير است . تنوع رنگبندي وخلاقيت در بستن سبد گل زيبايي اين نعمت را بيشتر و بيشتر مي كند. اگر سري به تشريفات عروسي بزنيم مشاهده خواهيم كرد براي هر مراسمي سبد گل مخصوص وجود دارد و اين را تمامي گل فروشي ها تاييد مي كنند . و اگر از يك گل فروشي معتبر و لاكچري بخواهيد برايتان سبد گل درست كند حتما از شما ميپرسد براي چه مراسمي مي خواهيد. تمامي گل هاي موجود در طبيعت نماد متفاوتي دارند .

قصد داريم انواع مدل هاي سبد گل را در اينجا براي شما معرفي كنيم و تصاويري ناب از انواع سبد گل را برايتان به نمايش قرار مي دهيم تا بهترين مورد را براي تبريك , بله برون و خواستگاري انتخاب كنيد .


انواع دسته گل عروس  , ديزاين انواع دته گل براي عروس خانم , بهترين نوع گل ( رز , لاله , آلاله , ليليوم , ادريسي , ياسمن سفيد ) براي استفاده در دسته گل عروس  : از انجايي كه دسته گل در تمام طول مراسم همراه عروس خانم است پس از تمام گل هاي موجود در مراسم مهمتر است و انتخاب ان دقت بيشتري مي خواهد بنابر اين در اينجا چند نكته را ياد اور ميشويم تا عروس خانم هاي ما راحتر بتوانند دسته كل عروسي خود را انتخاب كنند.

سبد گل تبريك

انواع دسته گل عروس

بهترين گل فروشي هاي تهران بزرگ : گل فروشي

بيشتر سعي كنيم كه دسته گل را متناسب با فصل عروسي خود انتخاب كنيم :

معمولا گل هايي كه مخصوص هر فصل هستند در ان فصل كيفيت ودوام خوبي دارند پس بهتر است كه ما تلاش كنيم در هر فصل از گل هاي مخصوص ان فصل براي دسته گل خود استفاده كنيم وهم چنين اين نكته را نيز به خاطر داشته باشيم كه هر چه گل هاي ما تازه و شادابتر باشند دوام بهتري خواهند داشت.وديرتر كيفيت خود را از دست خواهند داد.ويك نكته هم كه در انتخاب گل هاي فصلي وجود دارد اين است كه اگر ما به دنبال گل هاي فصلي باشيم واز گل فروش محترم در اين مورد پرسش كنيم ممكن است كه با گل هايي مواجه بشويم كه تا كنون هيچ آشنايي با ان ها نداشتيم و دسته گل عروس ما را بسيار زيبا جلوه دهند .وهمچنين اگر دسته گل عروسي ما از گل هاي فصلي انتخاب شوند بطبع قيمت ان پايينتر خواهد بود.

راهنماي انتخاب دسته گل براي عروس : مدل دسته گل عروس

هماهنگي دسته گل عروس با تم مراسم عروسي

هنگامي كه به گل فروش مراجعه ميكنيم ومي خواهيم دسته گل عروسي خود را سفارش بدهيم بايد گل فروش را در جريان اين امر قرار دهيم كه تم عروسي ما به چه صورت است .به عنوان مثال آيا مراسم عروسي ما يك مراسم سنتي است يا يك مراسم مد روز و رنگارنگ امروزي.و اگر سنتي است بايد گل  دسته گل عروس را نيز مانند مراسم ساده سغارش دهيم مانند گل هاي سوسن ويا الاله و اگر يك مراسم شاد امروزي است  پس بهترين گزينه اين است كه دسته گل عروس نيز مانند مراسم شاداب و رنگارنگ باشد واز تعداد زيادي گل رنگارنگ در دسته گل استفاده شود.

سبد گل خواستگاري

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۵۶:۴۰ ] [ behzad moghtader ]

معرفي گل فروشي در تهران

هيچ چيزي در برگزاري يك مراسم عروسي باشكوه مثل گل آرايي تالار عروسي و باغ تالار عروسي به چشم مهمانان زيبا نمي ايد . برگزاري يك مراسم لوكس بدون گل آرايي تمامي خدمات و تشريفات عروسي جلوه خاصي ندارد . گل آرايي و استفاده از گل در ديزاين تالار عروسي زيبايي مراسم را دچندان مي كند . استفاده از گلهاي صورتي , قرمز و سفيد رنگ تركيبي فوق العاده را ايجاد خواهد كرد.

استفاده از گل تنها در طراحي و ديزاين تالار عروسي خلاصه نمي شود . براي تزيين ماشين عروس , براي بستن دسته گل عروس , خريد سبد گل تبريك و … نيز نياز به گل هاي زيبا و طبيعي داريم . قصد داريم بهترين گل فروش هاي تهران را در اين بخش براي شما معرفي كنيم تا بتوانيد براي برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم عروسي خود از كارهاي گل فروشي هاي برتر تهران و ايران استفاده كنيد . بستن قرارداد با يك گل فروشي خوب و با كلاس مي تواند كمك بزرگي براي زيبايي مراسم عروسيتان باشد . استفاده از گل طبيعي در گل آرايي عطر و بوي خاصي به محيط تالار خواهد داد.

تشريفات عروسي و گل فروشي

خيلي از افراد براي اينكه به راحتي و بدون دغدغه مراسم عروسي خود را به بهترين نحو برگزار كنند . تمامي امورات عروسي خود را به موسسه تشريفات عروسي واگذار مي كنند . و صفر تا صد كار را به آنها داده اند. خيلي از تشريفات عروسي و خدمات مجالس كارهاي مربوط به گل آرايي از تزيين ماشين عروس تا گل آرايي تالار عروسي و باغ تالار را بر عهده دارند از اين رو براي اين كار هميشه با تعدادي از گل فروشي ها ارتباط مستقيمي دارند. و براي كارهاي خود از آنها گل تهيه مي كنند . اين بخش از عروس سيتي باعث مي شود ارتباط خوبي بين تشريفات عروسي و گل فروشي ها ايجاد شود و تشريفات به راحتي بتوانند هر گل فروشي را انتخاب كنند.

سعي مي كنيم تا جايي كه در توان باشد تمامي گل فروشي هاي شهر تهران را به صورت تفكيك شده براي شما معرفي كنيم . ما را در اين كار ياري كنيد و در بخش تماس با ما پيشنهادات خود را ارسال كنيد .


تور ماه عسل , تور ماه عسل ارزان , تور ماه عسل لحظه آخري , تور ويژه عروس و داماد , بهترين تورهاي ماه عسل , دبي , آنتاليا , استانبول , تركيه , ارمنستان , گرجستان , اروپا :  براي تكميل يك عروسي لاكچري مي توان پيشنهاد سفر به كشورهاي زيبا و ديدني را به عروس و داماد داد , تصور كنيد بعد اينكه يك عروسي شيك و با شكوه برگزار كرده ايد و قصد داريد با همسر خود در يكي از شهرهاي زيباي دنيا به استراحت  و خوشگذراني بپردازيد ؛ چه خوب است يك تور مه عسل براي خود انتخاب كنيد . تقريبا تمامي شركت هاي گردشگري و تور خدمات ويژه اي را براي تور ماه عسل لحظه آخري در نظر ميگيرند. و شما به راحتي مي توانيد از بين تورهاي لحظه آخري براي ماه عسل خودتان يكي را انتخاب كنيد .

تور ماه عسل

لينك كوتاه تور ماه عسل : goo.gl/UFLQHk

تور لحظه آخري ماه عسل

تور لحظه آخري : شايد تا قبل از برگزاري مراسم عروسي خود به فكر مسافرت به يك كشور خارجي نيافتاده بودين و در همان روزهاي بعد از عروسي قصد مسافرت داريد . در اين شرايط بهترين كار و اقدام شما براي مسافرت استفاده از تور لحطه آخري مي باشد. كه به راحتي مي توانيد با استفاده از جستجو در اينترنت و يا از وب سايت عروس سيتي بهترين و لوكسترين تور لحظه آخري را براي خود انتخب كنيد.


 

اجاره خودرو  ,  اجاره ماشين با راننده و بدون راننده

اجاره خودرو , كرايه ماشين با راننده , اجاره انواع خودورهاي لوكس و شيك , اجاره خودرو با قيمتي مناسب , موسسات اجاره خودرو در تهران , هزينه و قيمت روزانه و ساعتي كرايه ماشين

لينك كوتاه شده اجاره خودرو : goo.gl/f4YmMw
 

كارت عروسي , كارت دعوت

برگزاري مراسم عروسي در هر فرهنگي آداب و روسومي را دارد . و براي هر فرهنگي با شيوه هاي مختلفي برگزار مي شود . در اين بين برخي از رسوم در بين فرهنگ ها مشترك هستند . به هر حال براي برگزاري يك مراسم خوب عروسي يك سري مراحلي سپري شود و در نهايت روز عروسي شود.

يكي از مشتركات بين تمامي فرهنگ ها براي برگزاري مراسم عروسي و يا هر مراسم ديگر دعوت از دوستان و آشنايان است . امروزه براي دعوت مراسم عروسي از كارت عروسي استفاده مي كنند . در اصل مي توان گفت انتخاب كارت عروسي براي عروس و داماد يكي از مهمترين كارهايي است كه در تشريفات عروسي انجام خواهند داد. تنوع و مدل هاي زيادي براي كارت عروسي وجود دارد و براي اينكه انتخاب مناسبي داشته باشيد بايد عروس و داماد با هم به يك فكر و ايده مشترك برسند .

شايد در اولين تصميمات براي انتخاب و سفارش كارت عروسي به اين فكر كنيد كه استفاده از كارت دعوت عروسي صرفا براي اطلاع رساني است و بعد از اتمام عروسي دور ريخته مي شوند لذا بهتر است هزينه زيادي براي آن صرف نشود . اما بايد به اين نكته هم توجه داشته باشند كه همه دوستان و آشنايان چشمشون به دنبال اين است كه كي كارت عروسي شما به دستشون خواهد رسيد و سليقه شما در انتخاب كارت چگونه است . شايد در بين همه مهماناني كه مي خواهيد دعوت كنيد . عاشق آرشيو كردن كارت عروسي و كارت دعوت باشد لذا بهتر است در بين آرشيو دوستان و آشنايان كارت شما هم بهترين باشد .

كارت دعوت جذاب و خاص به همراه يك متن زيبا و دلپسند بر روي كارت عروسي مي تواند پيام خوبي براي عروسي باشد . سعي كنيد بهترين باشيد و بهترين را انتخاب كنيد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۹:۴۳ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب