كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 56
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 25029
۱۴ مواد غذايي براي مقابله با چربي شكم : چاقي شكم و تجمع چربي در ناحيه پايين تنه يكي از بدترين نوع چاقي است كه فرد به ان دچار مي شود و معمولا عوامل متعددي مثل افزايش سن، سوخت و ساز نامناسب يا ژنتيك در جمع شدن و به وجود آمدن اين چربي ها دخالت دارند؛ و از ان جايي كه اين چربي ها علاوه بر اينكه باعث نازيبايي و نامتناسب بودن اندام مي شود بلكه باعث بروز مشكلاتي نيز در سلامتي افراد مي شود؛ زيرا همان طور كه مي دانيم هر چه ميزان چربي هاي شكمي فرد كمتر باشد، خطر ابتلا او به بيماري هايي از جمله بيماري قلبي، سكته، ديابت و برخي از سرطان ها كاهش پيدا مي كند.

مواد غذايي براي مقابله با چربي شكم

امروزه با داشتن برنامه غذايي صحيح مي توان بدن را از ابتلا شدن به اين امراض در امان نگه داشت. موادغذايي مصرفي بايد طبيعي و سرشار از موادمغذي، كربوهيدرات هاي سالم و چربي هاي مفيد باشد تا بدن بتواند به درستي از آنها استفاده كند و چربي هاي شكم را از بين ببرد همان طور كه قبلا هم گفتيم محققان امروزه بر اين باورند كه براي آب كردن چربي شكم سالم ترين راه استفاده از پروتئين و فيبر و مواد مغذي ديگر و به ويژه خوراكي هاي طبيعي است. در واقع ۳ قانون براي رفع چربي هاي شكم با استفاده از اين منابع طبيعي وجود دارد كه شما با رعايت اين ۳ مورد كمك مي‌كنيد تا با كاهش نفخ، افزايش سوخت و ساز و رساندن مواد مغذي مهم به بدن‌تان به كاهش وزن و چربي سوزي ناحيه شكم و پهلويتان كمك مي‌كنيد.

  • بهتر است از پروتئين ها و مواد مغذي ديگر در وعده هاي غذايي خودتان استفاده كنيد.
  • براي ميان وعده بهتر است تا از يك پروتئين كوچك غافل نشويد.
  • بهتر است تا وعده هاي غذايي خودتان را با اين خوراكي هاي طبيعي متنوع كنيد و كربوهيدرات ها و چربي هاي سالم را در برنامه خودتان داشته باشيد.

ما براي شما اين ۱۴ ماده غذايي مهم را كه در فهرست بهترين منابع فيبر و پروتئين قرار دارند را به طور كامل بيان مي كنيم :

  • بادام و ساير مغزها
  • حبوبات، به ويژه لوبيا
  • سبزيجات سبز برگ به ويژه اسفناج
  • محصولات لبني بدون چربي
  • اوتميل يا جوي دو سر پرك
  • تخم مرغ
  • گوشت بدون چربي (بوقلمون)
  • كره بادام زميني
  • روغن زيتون
  • غلات كامل
  • مكمل پودر پروتئين
  • بلوبري، تمشك و ساير ميوه هاي خانواده توت ها
  • دانه چيا
  • شكلات تلخ

بادام و ساير مغزها

از ان جايي كه مغزها غني از فيبر و پروتئين هستند و از آن جايي كه اين ۲ ماده براي كاهش وزن مناسب است استفاده از اين مغزها باعث چربي سوزي و لاغري مي شود

قدرت فوق العاده در : اگر به عنوان ميان وعد سبك انتخاب شود اين بهترين انتخاب است زيرا باعث كم شدن اشتها مي شود و ميل به خوردن را كم مي كند و بافت هاي عضله را در بدن بيشتر مي كند همان عضله سازي را انجام مي دهد.

مبارزه عليه : با داشتن مواد معدني و املاح بالا و برخورداري از انواع پروتئين و ويتامين با بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها و فشار خون بالا و از تحليل رفتن عضلات بدن جلوگيري مي كند و مهم ترين كار از چاقي پيشگيري مي كند

حبوبات به ويژه لوبيا

همان طور كه مي دانيم حبوبات غني از فيبر هستند و مصرف حبوبات به ‌دليل دارا بودن فيبر زياد، باعث مي شودتا حجم زيادي از معده پُر شود و اين احساس سيري به كاهش وزن فرد كمك مي‌ كند و موجب مي ‌شود تا ما در غذا خوردن كمي كمتر بخوريم. حبوبات به خاطر دارا بودن اين مواد معدني با ارزش و به خاطر غني از پروتئين، فيبر و مواد معدني به ويژه منيزيوم به عنوان بهترين خوراكي مورد استفاده بايد قرار بگيرد حبوبات تنها چيزي را كه در خود ندارد وجود چربيدر آن است، بهتر است بدانيد كه يك فنجان لوبيا قرمز، عدس يا نخود پخته شامل ۱۴ گرم پروتئين خالص است. حبوبات براي افرادي كه ديابت دارند هم بسيار مفيد است زيرا فيبر موجود در حبوبات، باعث پايين آمدن قند خون در افراد ديابتي مي ‌شود.

قدرت فوق العاده در :  ساخت عضله، كاهش وزن و تسريع در چربي سوزي و مهم ترين قدرت بهبود بخشيدن به دستگاه گوارش است.

مبارزه عليه : اضافه وزن و چاقي، بيماري هاي دستگاه گوارش، سرطان روده بزرگ، بيماري قلبي و فشار خون بالا

سبزيجات سبز برگ به ويژه اسفناج

سبزيجات بهترين ماده غذايي در رژيم هاي لاغري هستند و بايد خوراكي هاي چربي سوز را به صورت منظم در برنامه غذايي خود گنجانده و روزانه ميل كرد تا اثر بخشي آن ها را ديد. همه سبزي ها داراي خواص فوق العاده هستند ولي در اين ميان اسفناج با دارا بودن اسيدفوليك، پتاسيم، روي، فسفر، كلسيم، سلنيم، منيزيم، منگنز، مس و فيبر غذايي و سرشار از اهن به عنوان يكي از بهترين سبزي هاي مورد نياز است؛ و از ان جايي كه وجود آهن براي حمل و انتقال اكسيژن به عضلات ضروري است و عضلات براي سوزاندن چربي به اكسيژن نياز دارند مصرف اسفناج حتما توصيه مي شود در مصرف اسفناج توصيه بيشتر متخصصان تغذيه اين مورد است كه حتما سعي كنيد از اسفناج ارگانيك استفاده كنيد چون سريع تر عمل مي‌كند وخيلي سالم است؛ زيرا اسفناج معمولي ممكن است داراي مواد شيميايي فراواني باشد.

قدرت فوق العاده در : نقش فوق العاده اي در جوان سازي پوست و از بين برنده ي تمام مولكول هاي كه باعث پير شدن سلول ها مي شوند و باعث مي شود تا فعاليت راديكال هاي ازاد در بدن شخص خنثي شود.

مبارزه عليه: بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها و پيشگيري از سكته هاي مغزي و قلبي و اضافه وزن و شايع ترين بيماري كه زنان امروزه به آن دچار مي شوند پوكي استخوان

محصولات لبني (شير، ماست و پنير كم چرب يا بدون چربي)

بهترين چاشني براي ما استفاده از ماست است از آن جايي كه لبنيات كم‌چرب سرشار از كلسيم و ويتامين هستند و به عضله‌سازي و كاهش چربي كمك زيادي مي‌كنند؛ و به گفته‌ي بيشتر متخصصان تغذيه و بيشتر محققان محصولات لبني شير، ماست و پنير كم‌چرب، بهترين خوراكي‌ هاي چربي سوز هستند؛ و استفاده‌ي روزانه از اين مواد غذايي باعث سوخت‌و‌ساز بهتر و اين سوخت و ساز سبب مي‌شود تا كاهش وزن دربدن فرد اتفاق بيفتد. امروزه بيشتر افراد به دليل رژيم غذايي هاي نادرست، غذاهاي نامناسب، محصولات غذايي غير‌‌‌‌‌‌‌‌ارگانيك و مصرف نوشابه‌هاي گازدار، در حال افزايش وزن هستند و اين افزايش وزن يعني، افزايش توده چربي در بدن است. با مصرف لبنيات كم چرب مي توان جلوي بسياري از افزايش وزن ها را گرفت.

قدرت فوق العاده در : تناسب اندام و مقاوم كردن استخوان در برابر پوكي استخوان و كاهش وزن مناسب.

مبارزه عليه : پوكي استخوان و درد هاي مفصلي، عليه انواع بيماري هاي قلبي و عروقي انواع سرطان ها و اضافه وزن و فشار خون بالا

اوتميل يا جوي دو سر پرك

همان طور كه مي دانيم سبوس ها نقش بزرگي در لاغري دارند و اين ماده‌ي غذايي هم مثل ساير سبوس ها به لاغري كمك مي‌كند، اوتميل ضد ديابت است و كلسترول خون راتا حد زيادي پايين مي‌آورد. مي دانيد كه فيبر نقش زيادي را در لاغري ايجاد مي كند و از آن جايي كه جو دوسر سرشار از فيبرهاي محلول در آب و فيبر پكتين است ابا مصرف آن در طول روز احساس گرسنگس نمي كنيد زيرا گر در طول صرف غذا از اين ماده‌ي غذايي ميل كنيد و آب كافي بنوشيد فيبرهاي موجود در آن داخل معده حجيم شده و به سرعت احساس سيري ايجاد مي‌كنند.

قدرت فوق العاده در : سطح انرژي را دربدن فرد بالا ميبرد، كلسترول را كم مي كند و در صورت مصرف منظم قند خون را كنترل مي كند.

مبارزه عليه : قندخون بالا، افزايش وزن وچاقي، بيماري هاي قلبي و عروقي و انواع سرطان هاي دستگاه گوارش.

تخم مرغ

اين تخم جادويي منبع پروتئين است وبراي وعده صبحانه بسيارعالي است زيرا مصرف آن باعث مي‌شود كه صبح پرانرژي را شروع كنيد همان طور كه گفتيم تخم‌مرغ، منبع بسيار خوبي از پروتئين است كه اين براي سوزاندن چربي و كالري بسيار مفيد است؛ زيرا بدن ما براي تجزيه‌ي مواد غذاييِ پروتئيني، بيش از مواد غذاييِ ديگر انرژي مصرف مي‌كند. پروتئين به جز سوزاندن چربي، نقش بزرگي در عضله‌سازي هم دارد. سفيده تخم براي اينكه كالري كمتري نسبت به زرده دارد و همچنين منبع خوبي از سديم و پتاسيم است مي‌توانيد با مصرف تخم‌مرغ در صبحانه، روزتان را با سلامتي آغاز كنيد.

قدرت فوق العاده در : عضله سازي و چربي سوزي و كالري سوزي

مبارزه عليه : اضافه وزن و چاقي

گوشت بدون چربي به ويژه بوقلمون: مي دانيم كه گوشت منبع پروتئين است توجه داشته باشيد كه حتما اين گوشت هاي كه مصرف مي كنيد بدون چربي باشد؛ زيرا گوشتي كه به طور كلي و روزانه مصرف مي‌كنيد بر وزن ما تاثير مي‌گذارد پس براي كاهش وزن بهترين گوشت بدون چربي موجود، گوشت مرغ يا بوقلمون است اين گوشت معمولا براي افرادي كه در حال رژيم هستند، منبع انرژي و در عين حال بهترين خوراكي‌ چربي سوز است چون كه اين نوع گوشت براي تمام ضعف‌هاي جسمي فرد بسيار خوب است چون كه در اين گوشت منبع خوبي از پروتئين بدون چربي وجود دارد.

براي افرادي كه رژيم غذايي بدون كربوهيدرات يا كم‌كربوهيدارت دارند بايد از گوشت سينه‌ي بوقلمون مصرف كنند. معمولا به جز قسمت پا، گوشت قسمت سينه بوقلمون از كالري كمتري برخوردار است. چون كه چربي كمتري در اين قسمت وجود دارد.

قدرت فوق العاده در : تقويت سيستم ايمني بدن و ساخت عضله

مبارزه عليه : اضافه وزن و بيماري هاي مختلف

كره بادام زميني

بسياري از ما اين تصور را درباره كره بادام زميني داريم كه شايد مصرف اين كره مضر باشد اما بهتر است بدانيم كه كره‌ي بادام زميني حاوي مواد غذايي ويژه‌اي و سالمي است كه چربي‌هاي غذايي بسيار مفيدي را دارد؛ و اين چربي‌هاي مفيد براي از بين بردن چربي هاي نقاط بدن و اضافي كمك مي‌كنند و باعث كاهش وزن مي شود؛ و از ان جايي كه اين كره، طعم و مزه‌ي بسيار خوب وعالي دارد وموجب مي شود تا اشتهاي شما كم شود و موجب مي‌شود تا شما ديگر ميل به خوردن چيزاضافه اي نداشته باشيد. توصيه بيشتر متخصصين تغذيه، درباره استفاده از كره‌ي بادام زميني در طول رژيم‌هاي غذايي اين است كه با مصرف اين كره به كاهش بخشي از چربي خودتان كمك مي كنيد.

قدرت فوق العاده در : چربي سوزي، ساخت عضله و افزايش سطح تستوسترون

مبارزه عليه : اضافه وزن و چاقي، تحليل رفتن عضلات، بيماري هاي قلبي شايع و چين وچروك

روغن زيتون

استفاده از روغن زيتون از ديرباز توصيه شده است و امروزه اين روغن جادويي به عنوان يكي از مهم ترين و ضروري ترين نيازهاي فرد است همان طور كه گفتيم روغن زيتون از بهترين خوراكي‌ هاي چربي سوز بوده و به كاهش وزن كمك مي‌كند روغن زيتون، باعث مي شود تا رژيم غذايي شما متعادل شود و موجب مي‌شود تا وزن اضافي خود تان را تا حد بالايي كم كنيد. براي اينكه از اثرات اين روغن استفاده كنيد بهتر است تا مقداري روغن زيتون بر روي سالاد مورد علاقه‌تان بپاشيدو يا در پخت و پز تان گوشت را در چند قاشق روغن زيتون سرخ كنيد با روغن زيتون، سس سالاد تان را كم كالري و خوشمزه كنيد.

قدرت فوق العاده در : كاهش كلسترول و موجب تقويت دستگاه ايمني

مبارزه عليه : اضافه وزن، انواع بيماري هاي قلبي و عروقي، فشار خون بالا

غلات كامل

بهترين غلاتي كه بايد روزانه مصرف شود استفاده از غلات سبوس دار است؛ زيرا كه خوردن غلات سبوس دار به خاطر دارا بودن فيبر بالا مزاياي بالايي براي فرد دارد كه مهم ترين مزاياي آن كنترل قند خون و حساسيت به انسولين است. در مصرف نان ها بايد توجه كنيد كه نان تهيه شده از آرد سفيد كاملا فرآوري شده، كالري بالايي دارد و بنابراين اين نان فوايد بسيار كمي را دارد. در حالي كه نان تهيه شده از گندم كامل، كالري كمي داشته و سرشار از اجزايي اساسي مانند منيزيم، آهن، مس، منگنز و اسيد پانتوتنيك است. نان هاي سبوس دار موجب توليد انرژي و تقويت دستگاه گوارش و بهبود عملكرد ان مي شوند.

مكمل پودر پروتئين

بيشتر متخصصان تغديه و بدنسازي به كساني كه براي عضله سازي و كاهش وزن مراجعه مي كنند اين مكمل را پيشنهاد مي كنند. مكمل وي براي افزايش سطح انرژي و متابوليسم بدن مفيد است، بهتر است تا هر روز مقداري پروتئين وي به وعده‌هاي غذايي و ميان‌ وعده‌هاي خودتان اضافه كنيد. از آن جايي كه اين مكمل‌ها، با تحريكِ كردن سيستم عصبي بدن، باعث افزايش سطح سوخت‌وساز آن مي‌شود. براي همين بيشتر جوانان براي كاهش وزن و يا افزايش نيرو از اين محصولات ترموژنيك در تغذيه روزانه خودشان استفاده مي‌كنند. مزاياي ديگري كه اين محصول دارد مثل كاهش چربي كه يكي ازمهم ترين فوايد ترموژنيك‌ها است و باعث افزايش گرمازايي (توليد حرارت) در بدن، سركوب اشتها و افزايش انرژي مي شود. اگر بخواهيم خيلي راحت تر بگوييم يعني بعد از خوردن اين محصول، بدن تان بيشترين كالري‌سوزي ممكن را انجام مي دهد. لاغري يكي ديگر از فوايدي كه اين پودرهاي پروتئيني است چون كه مكمل وي و پروتئين‌هاي ديگر براي مدت طولاني‌تري شما را سير نگه داشته و باعث مي‌شوند كمتر ريزه‌خوري كنيد؛ و به اين ترتيب شما كاهش وزن پيدا مي كنيد.

قدرت فوق العاده در : از بين بردن چربي هاي انباشت شده در بدن، عضله سازي

مبارزه عليه : اضافه وزن و تحليل عضلات

بلوبري، تمشك و ساير ميوه هاي خانواده توت

بلوبري يا تمشك آبي يكي از ميوه هاي خوشمزه در كنار ساير ميوه هاي خانواده توت ها است؛ زيرا بلوبري علاوه براين كه خوش‌طعم است، فوايد بسياري هم براي سلامتي دارد. مهم ترين مزيت اين ميوه ريز نقش و مفيد اين مسئله است كه اين ميوه به كاهش وزن كمك مي كند و چربي موجود در بدن را مي‌سوزاند. درباره املاح و ويتامين هاي سرشار اين ميوه بايد گفت كه اين ميوه‌ي زيبا پر از آنتي‌اكسيدان‌هاي رنگارنگ است. منبع عالي از منيزيم و انواع ويتامين ها است و از فيبر برخوردار است. درباره وجود منيزيم بايد گفت كه منيزيم به سم‌زدايي بدن كمك مي كند و چربي بد موجود در بدن را از بين مي‌برد. به حفظ سيستم ايمني بدن كمك كرده و موجب سوزاندن چربي و قند اضافه مي‌شود.

قدرت فوق العاده در : از بين بردن چربي ها، محافظت از قلب، بهبود تعادل و هماهنگ بودن بدن و افزايش قوه بينايي

مبارزه عليه : اضافه وزن، بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها

دانه چيا

شايد از شنيدن نام دانه متعجب شويدولي بهتر است بدانيد كه تخم شربتي در ساير كشورها و فرهنگ‌ها به نام دانه چيا شناخته شده است. درباره خاصيت بيشمار اين دانه ارزشمند يايد گفت كه تخم شربتي يكي از دانه‌هاي گياهي سرشار از فيبر و انواع ويتامين‌ها و مواد معدني از جمله، پروتئين، چربي، كلسيم، منگنز، منيزيم، فسفر، پتاسيم و يك ماده خوراكي حاوي مقادير بسيار بالاي آنتي اكسيدان و مواد ضد التهابي است؛ و از آن جايي كه پروتئين موجود در اين دانه مي‌تواند مثل يك مكمل مورد استفاده قرار گيرد. باعث احساس سيري و كم شدن اشتهاي فرد مي شود و دقيقا مثل يك داروي تقويتي به عملكرد بهتر معده و روده كمك مي كند. اين دانه هاي كوچك به خاطر كالري كمي كه دارند براي فرد مضر نمي باشد و حتي مصرف منظم اين دانه ديابت را در مبتلايان مهار مي كند.

قدردت فوق العاده در : كلسيم فوق العاده بالا، فيبر بسيار بالا، غني از اسيد هاي چرب امگا ۳ و از بين بردن چربي

مبارزه عليه : افزايش وزن و مشكلات استخوان مثل پوكي استخوان

شكلات تلخ

يكي از محبوب ترين مواد خوراكي كه در جهان مورد استقبال همه سن ها است شكلات است. مي دانيم كه در تهيه شكلات تلخ ماده اصلي تشكيل‌دهنده شكلات كاكائوو است؛ و طبق تحقيقات انجام شده درباره مصرف كاكائو محققان براين باور رسيده اند كه مصرف كاكائوو مي‌تواند احتمال بروز بيماري‌هاي قلبي را كاهش دهد و ميزان سوخت‌وساز بدن را افزايش دهد. پس پيشنهاد ما براي شما قرار دادن مقداري شكلات تلخ در سبد غذايي هفتگي براي رسيدن به تغذيه‌اي سالم مفيد است كه انتخاب بسيار مناسبي نيز مي باشد. در اينجا منظور از شكلات تلخ، شكلاتي است كه حاوي حداقل ۷۵ درصد كاكائو باشد. معمولا اين نوع با افراد بيشتري سازگار است چربي‌هاي مفيد شكلات تلخ براي بدن بسيار سودمند هستند.

قدرت فوق العاده در : كنترل سطح انسولين، كنترل هورمون استرس

مبارزه عليه: اضافه وزن، اشتهاي كاذب


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۷:۴۲ ] [ behzad moghtader ]
كاشت سينه با جراحي زيبايي سينه : امروزه جهت بهبود شكل و اندازه سينه خانم ها روش هاي مختلفي هست كه يكي از محبوب ترين روش هاي كه ما اينجا به آن اشاره خواهيم كرد روش پروتز سينه است اين جراحي با داشتن نتايج بسيار درخشان خود بيشتر مشكلات زيبايي اندام خانم ها را حل كرده است؛ و از جمله جراحي هاي زيبايي است كه بسياري از خانم ها تمايل به انجام آن دارند و در اين سال ها طرفداران بسياري را به خود جلب كرده است كه اين روش، روشي مناسب و ايده آل جهت بزرگ كردن سينه به شمار مي رود. داشتن سينه هاي حجيم و پر و برجسته از ايده ال ترين اندام هاي هر خانمي است.

خانم هايي كه پس از شيردهي فرم سينه هاي آنان تحليل رفته و بدشكل مي شود معمولا دچار ناراحتي هاي از اين اتفاق مي شوند و براي رفع اين مشكل به پزشك مراجعه مي كنند.

كاشت سينه

مشاوره براي جراحي زيبايي سينه

حالا كه شما تصميم انجام اين عمل زيبايي را گرفته ايد گام بعدي بعد از انتخاب يك جراح مطمئن و بسيار مجرب قبل از هر اقدامي مشاوره گرفتن از پزشك جراحتان است.

توجه داشته باشيد كه انجام مشاوره با پزشكتان خيلي مهم و حياتي است زيرا شما در اين جلسه فرصت آن را خواهيد داشت تا اهداف و انتظاراتتان را از عمل جراحي پروتز سينه با پزشكتان در ميان بگذاريد و در مقابل تمام خواسته هاي شما جراح شما تمام نتايجي كه شما از عمل بدست مي آوريد و همينطور برنامه درماني و روش هاي پيشنهادي اش براي شما را شرح خواهد داد؛ و از آن جايي كه هر بيماري با بيمار ديگر از هر لحاظي فرق دارد پس شما فقط از خود پزشك مشاوره بگيريد نه از بيماران جراحي كه قصد جراحي شما را دارد.

شما همچنين در اين جلسه مشاوره بايدكاملا با جراحتان صادق باشيد و شرح حال دقيقي از سابقه طبي، شرح حال دقيق از سابقه فاميلي سرطان سينه، سابقه هرگونه عمل يا بيماري كه در گذشته داشته ايد و يا هر داروي كه مصرف مي كنيد را در اختيار پزشكتان بگذاريد. درباره عوارض يا خطرات احتمالي بعد از جراحي از پزشكتان اطلاعات بگيريد. جراح شما پس از معاينه دقيق و كامل شما و رفع تمام سوالات شما جراح راهنمايي هاي لازم را براي آماده شدن مناسب شما قبل از عمل مثل عادات غذا خوردن، نوشيدن و مصرف داروها و ويتامين ها ارائه مي نمايد. پس متوجه شديد كه مشاوره براي انجام جراحي زيبايي سينه در رسيدن به نتيجه دلخواه يكي از نكات اساسي و كليدي قبل از جراحي زيبايي سينه مي باشد و برگزاري اين جلسه مشاوره جراحي فرصت مناسبي براي بيمار مي باشد تا مطمئن شود جراحي زيبايي سينه براي فرد مناسب خواهد بود يا خير.

افراد منتخب جراحي زيبايي سينه

همان طور كه گفتيم با جراحي پروتز سينه بافت سينه ترميم مي شود مخصوصا سينه هاي خانم هايي كه به خاطر شيردهي هاي مداوم بافت سينه شل يا ضعيف شده داشته باشند، معمولا خانم هايي كه بعد از كاهش وزن و يا شيردهي سينه هاي آنان دچار مختصر افتادگي مي شود خانم هاي غير سيگاري و خانم هايي كه داراي مشكل در ناحيه سينه مي باشند و داراي پوست ارتجاعي مي باشند و در بعضي موارد ممكن است حجم سينه ها به صورت مادرزادي و يا موروثي كوچك باشد و يا اينكه خانم هايي هستند كه بعد از بلوغ رشد سينه ها در آن ها متوقف مي شوند، بازيابي حجم از دست رفته و يا اصلاح سايز سينه هاي بسيار كوچك به كمك جراحي سينه امكان پذير است و تمام مواردي كه گفتيم بهترين منتخبان براي جراحي زيبايي سينه مي باشند و براي گرفتن نتيجه خوب و رضايت مند بايد دستورات قبل و بعد از جراحي زيبايي سينه را رعايت كنند.

بهبود بعد از جراحي زيبايي سينه

راجب جراحي پروتز سينه همان طور كه متوجه شديد جراحي پروتز سينه با هدف بزرگ كردن سينه در بانوان انجام مي شود؛ و مانند بسياري از جراحي هاي ديگر نياز به مراقبت دارد و يك دوره نقاهت چند روزه دارد. يك هفته بعد از جراحي زيبايي سينه به كارهاي عادي خود بپردازيد چون معمولا دوران بهبودي و نقاهت يك الي دو هفته زمان مي برند. پس از جراحي بخيه ها قابل جذب خواهند بود و نيازي به كشيدن بخيه ها نيست. فراموش نكنيد كه هفته هاي اول بعد از انجام جراحي از ورزش كردن و انجام هر گونه فعاليت سنگيني خودداري كنيد.

تا يك هفته بيمار نبايد رانندگي كند پس از ۵ هفته و با مشورت پزشك و صلاح ديد جراح تان شما مي توانيد فعاليت هاي ورزشي خود را به طور كامل از سر بگيريد. تنها فعاليتي كه در دوران نقاهت پروتز سينه به شما توصيه مي گردد انجام پياده روي به صورت خيلي آهسته است.

راجب پروتز ها بايدگفت كه پروتزها انواع مختلفي دارند كه قبل از جراحي زيبايي سينه نوع آن توسط پزشك جراح تان براي استفاده در جراحي شما مشخص خواهد شد.

  • پروتز هاي ساليني (آب نمكي)
  • پروتز هاي سيليكوني

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۴:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

آيا افراد ديابتي مي توانند جراحي زيبايي سينه انجام دهند؟ : يكي از رايج ترين بيماري ها بيماري ديابت است كه باعث مي شود اختلال در سوخت و ساز گلوكز، يعني قند خود اختلال ايجاد شود. مهم ترين نقش انسولين كاهش قند خون ميباشد كه در اين نوع از بيماري بدن نميتواند انسولين توليد كند و يا مقابل انسولين از خود مقاومت نشان ميدهد و اين باعث مي شود كه قند خون كاهش نيابد.

جراحي زيبايي سينه براي افراد ديابتي

اين بيماري دو نوع دارد.۱- ديابت نوع اول و ديابت نوع دوم

ديابت نوع اول:

اين نوع قبل از سن سي سالگي خود را نشان مي دهد و ارثي است كه ۵ تا ۱۰ درصد از بيماران را درگير خود ميكند. در اين ديابت نوع اول، سلول هاي بتا در پانكراس تخريب ميشود و در توليد كردن انسولين اختلالاتي بوجود مي آيد. كه در صورت انجام شدن اين تخريب، فردي كه ديابت دارد براي ادامه دادن به زندگي بايد تزريق انسولين را مدام انجام دهد.

ديابت نوع دوم:

اين نوع از ديابت اكثرا در زنان مشاهده شده تا مردان.كه در ان انسولين را كه بدن خود بيمار توليد مي كند سلول هاي دريافت كننده فرد به انسولين مقاومت نشان مي دهند و از از وارد شدن انسولين به سلول ها از خود واكنش نشان داده و مانع ميشودو كه اين موارد معمولا با چاقي بهمراه هستند.ديابت نوع دوم ۹۰ تا ۹۵ درصد از بيماران ديابتي را تشكيل ميدهد.

جراحي زيبايي سينه در افراد ديابتي

در زمان انجام عمل زيبايي سينه بايد به عوامل زيادي توجه كرد كه يكي از آن ميزان قند خون است. براي اكثر افراد اين سوال به وجود مي ايد كه ايا افراد ديابتي مي توانند اين عمل را انجام دهند؟زيرا بعد از انجام عمل زيبايي سينه مشكلاتي به وجود مي آيد و اكثر افراد ان را انجام نمي دهند.ولي جالب است بدانيد كه با رعايت چند نكته افراد ديابتي هم مي توانند جراحي زيبايي سينه انجام دهند.

ابتدا بايد برخي آزمايش هاي مورد نياز را انجام داد تا ميزان قند خون مشخص شود و اگر مقدار ان بالا بود ان را كنترل كنيد و ميزان ان را كم كنيد.

براي اينكه جراحي به راحتي و بدون هيچ گونه مشكلي انجام شود ميزان قند خون بايد در حدود ۱۵۰ و يا كمتر باشد.

مي بايست افرادي كه دچار ديابت هستند قبل از جراحي زيبايي سينه با پزشك خود درباره سابقه بيماري خود مشورت كنند و او را اگاه سازد.

آمادگي هايي كه ديابتي ها قبل ازعمل جراحي زيبايي داشته باشند:

از جمله نكات مهمي كه افراد ديابتي بايد قبل از عمل جراحي زيبايي سينه انجام دهند اين است كه مانع كاهش قندخون يا همان هيپوگليسمي شوند.قبل از جراحي فرد بايد از از نيمه شب تا هنگام عمل نبايد چيزي بخورد. به همين دليل فشار خون بيمار كاهش ميابد كه بايد براي حل اين مشكل و افزايش قند خون بايد دو ساعت قبل از جراحي يك ليوان آب ميوه ي بدون پالپ بنوشد.

پس افراد ديابتي هم مي توانند به راحتي عمل جراحي زيبايي سينه انجام دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۱:۰۷ ] [ behzad moghtader ]

كفش عروس متناسب با لباس عروس : در هنگام خريد كفش عروس دقت كنيد كه متناسب و هماهنگ با لباس عروستان انتخاب كنيد،اگر لباس عروسي انتخاب كرده ايد كه مدل كوتاه وفانتزي دارد بهتر است كفش هاي عروسي فانتزي و مخصوص انتخاب نماييد ،تا با لباستان متناسب باشد،اگر كفش هاي عروسيتان داراي بندهايي بلند كه به شكل ضربدري روي ساق پا بسته مي شوند،به پاهاي شما زيبايي منحصربفردي مي بخشد،در هر حال اگر بلندي لباس عروس به گونه اي باشد كه كفشئ ها نمايان باشد حتما بايد در خريد كفش عروس سليقه زيادي به خرج دهيد.

كفش عروس متناسب با لباس عروس

مشاوره با تشريفات عروسي براي انتخاب كفش عروس

براي اينكه بهترين و مناسب ترين نوع كفش عروسي را خريداري كنيد بهترين راه مشاوره با تشريفات مجالس , و يا تشريفات عروسي است كه كارهاي مراسم عروسي خود را به آنها واگذار كرده ايد مي باشد. چرا كه خدمات , تشريفات مجالس و تشريفات عروسي داراي تجربه اي زياد مي باشند و در همه نوع موقعيت مراسم عروسي را درك كرده اند. تشريفات شب آرا مي تواند مناسبترين خدمات مجالس و تشريفات عروسي براي اين كار باشد .

هماهنگي لباس عروس با مدل كفش عروس

تلاش كنيد كه كفش هاي عروسيتان را با لباس عروستان هماهنگ باشد،اگر جنس لباس عروستان ساتن است،كفش عروس ساتن انتخاب كنيد،يا اگر لباس عروستان به جنس گيپور است از همان گيپور لباستان روي كفش هايتان را تزئين نماييد،اگر تور سرتان لبه روبان دوزي شده دارد،كفش هايي بخريد كه روبان دار باشد،و اگر روي لباس عروستان شكوفه دارد مي توانيد روي كفش هاي عروسيتان را با شكوفه تزئين نماييد.

در صورتي كه نتوانستيد كفشي راپيدا كنيد كه با لباس عروستان هماهنگي داشته باشد،مي توانيد يك تكه از پارچه لباس عروس را به كفاش حرفه اي بدهيد تا آن پارچه را همانطور كه مي خواهيد روي كفش مورد نظرتان دربياورد تا كفش و لباستان باهم هماهنگ شود.

در هنگامي كه مي خواهيد براي خريد كفش عرئوسي به بازار برويد بهتر است يك تكه از پارچه لباس عروستان را با خود همراه داشته باشيد تا در انتخاب كفش مناسب و متناسب با لباس عروس تان دقيق تر عمل كنيد،دقت كنيد كه رنگ هاي شيري و نباتي وسفيد تن نزديك به هم دارند،و امكان دارد شما در انتخاب اشتباه بكنيد. در اغلب موارد لباس عروس به صورت يك پيراهن سفيد كه بلندي آن تا زانو يا زير زانو مي رسد،اگر لباس عروستان زياد بلند نيست،بايد به زيبايي كفش و لباس عروستان اهميت زيادي قائل بشويد.براي لباس عروس كوتاه به طور معمول كفش هاي پاشنه بلند كه داراي بندهايي كه روي ساق پا بسته مي شوند،براي اين مدل لباس هاي عروس زيبا و ايده آل است.

عروس خانم هايي كه همسرقدبلندتر از خودشان دارند،به احتمال زياد دنبال كفش عروسي هستند كه بتوانند با قد همسرشان خودشان را تراز كنند،اما با خود بيانديشيد و ببينيد مي توانيد تمام شب را با اين كفش ها راحت باشيد؟

مهمترين فاكتوري كه در هنگام انتخاب كفش عروسيتان بايد در نظرراحتي كفش است،اين نكته را فراموش نكنيد.چون قرار است شما يك روز كامل يا يك شب كامل اين كفش ها را به پا داشته باشيد و با آنها برقصيد و راه برويد،راحتي كفش هايتان با راحتي اعصابتان رابطه مستقيمي وجود دارد در صورتي كه پاشنه كفش هايتان بسيار بلند باشد يا مدل كفش ها به گونه اي باشد كه داراي شيب زياد باشد،و پاهايتان را بزند اعصابتان بهم مي ريزد،بنابراين روي اين كفش ها را خط بكشيد،همچنين كفش هايي كه داراي بندهاي ظريف و نازك باشند باعث مي شوند روي انگشت هاي پاهايتان خط بيافتد و انگشتان شما اذيت شود.

ازر ديگر نكات مهم در هنگام خريد كفش عروسي دقت كردن به جنس كفش است،دوجنس پارچه كه مناسب براي طراحي روي كفش هستند مي توان به ابريشم و ساتن اشاره كرد،با اين شرايط جنس پارچه به كار برده شده در لباس عروس شما هم مي تواند راهنماي مناسبي براي انتخاب كردن نوع جنس روي كفش عروسيتان باشد،راهكار ديگر اين است كه يك تكه از پارچه لباس عروسي تان را به كفاش تحويل دهيد تا با آن پارچه رويه كفش عروسيتان را بدوزد تا رويه كفش تان با لباس عروس تان هماهنگ باشد،اگر در بخش بالا تنه لباستان پارچه كار شده به كار رفته است شما مي توانيد يك تكه از اين پارچه كار شده را روي كفش هايتان كار كنيد.

بهترين كار اين است كه زياد به فكر راحتي خودتان باشيد در اين مورد مي توانيد يك جفت كفش كه راحت باشد براي اواخر و ساعات پاياني مراسم مهيا كنيد،كفشي كه براي انتهاي مراسم انتخاب مي كنيد مي تواند تخت يا داراي پاشنه ۳سانتي باشد،وقتي كه كفش هاي عروس تان ديگر حسابي شما را خسته كرده است و كلافه هستيد مي توانيد كفش هاي عروس تان را عوض كنيد.

پيشنهاد كمي كنيم در هنگام خريد كفش عروس يك تكه از پارچه لباس عروس را با خود همراه داشته باشيد،با اينكه مي دانيد رنگ لباس عروس تان سفيد است ولي رنگ سفيد مي تواند شامل ته رنگ هاي ياسي،صورتي،طلايي و متنوع است.امكان دارد رنگ كفش هاي عروسي تان با رنگ لباس تان در يك طيف و زمينه نباشد و بين آنها هماهنگي وجود نداشته باشد.

چون بيشتر افراد در حالت عادي كفش هايي با پاشنه ۳سانتي متري عادت كرده اند توصيه مي كنيم در مراسم عروسي خود نيز كفش هايي انتخاب كنيد كه پاشنه هاييدر اين حدود داشته باشد اما اگر تمايل داريد كفش پاشنه بلند بپوشيد بايد توجه كنيد كه به پوشيدن اين نوع كفش ها عادت داريد يا نه.

رنگ هاي روشني همچون نباتي و كرم كه كفش وعروسي تان به اين رنگ ها باشد يا اگر رنگ كفش هاي تان به رنگ سفيد كامل باشد امكان دارد در آينده ديگر به كار شما نيايد دليل آن اين است كه كفش سفيد با لباس هاي ديگر هماهنگي ندارد،در مقابل اگر اندازه لباس عروسي تان بلند است،و كفش هاي عروسي تان زياد به چشم نمي خورد مي توانيد كفش عروسي به رنگ هاي كرمي يا نباتي و يا ديگر رنگ هاي روشن در اين زمينه انتخاب كنيد چون اين رنگ كفش هاي عروس را مي توانيد به غير از مراسم عروسي تان با لباس هاي ديگر هماهنگ و ست كنيد و بپوشيد.

اگر مدل لباس عروس شما دنباله دار يا عروسكي است و كفش هاي عروس زير دامن مخفي مي شود

مي توانيد كفش هاي عروسي مدل حصيري انتخاب كنيد ،پيشنهاد ما اين است كفش هاي با پاشنه حصيري يك تكه براي مراسم عروسي تان انتخاب كنيد،با اين كفش ها هم قد بلند ديده مي شويد و هم به خاطر زيره كفش يك تكه مي توانيد تعادل بيشتري داشته باشيد و راه رفتن براي شما راحت تر مي شود .

اگر بازهم با رعايت تمام اين نكات باز كفش هايتان پايتان را مي زنند،با استفاده از چند تكه روزنامه و آبليمو اين مشكل را حل كنيد،به اين صورت كه روزنامه ها را به وسيله آبليمو خيس كنيد،و داخل كفش تان بچپانيد و اجازه دهيد يك شب به اين حالت بماند،با اين روش كفش هايتان يك كقدار كم باز خواهد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۰:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

آداب پذيرايي تشريفاتي و رسمي , نكات طلايي در مورد آداب پذيرايي تشريفاتي و رسمي :  آيا دوست دار يد ميزباني شما از هر لحاظ كامل و بدون نقص باشد؟اين مقاله را بخوانيد در اين مطلب به شما راهكارهاي داشتن يك مهماني بدون نقص را ارائه مي دهيم با ما همراه باشيد.

آداب پذيرايي تشريفاتي و رسمي

راههاي پذيرايي تشريفاتي از زبان تشريفات مجالس شب آرا | تشريفات عروسي

همانطور كه مي دانيد براي اينكه يك مراسم باشكوه و مجلل برگذار كنيد بهترين راه مشاوره گرفتن از گروه تشريفات عروسي و يا در كل گروه تشريفات مجالس است لذا براي اين كار هميشه گزينه هاي زيادي را در ذهن خود داريد و يا اينكه با مراجعه به اينترنت مي توانيد از طريق وب سايت هاي اين شركت هاي تشريفاتي اطلاعات زيادي بدست بياوريد يكي از اين شركتها در امر تشريفات عروسي و خدمات مجالس , تشريفات عروسي و مجالس شب آرا مي باشد كه با خدمات زيبا و مجلل خود مي تواند هميشه بهترين خدمات را براي شما ارائه نمايد.

در ادامه به برخي از راهكارهاي پذيرايي تشريفاتي و رسمي از زبان كارشناسان شب آرا مي پدازيم :

  • در مهماني ها وقتي غذا خوردنتان به اتمام رسيد هيچ گاه بشقاب خود را به طرف جلو هل ندهيد چون اين كار برخلاف آداب معاشرت مي باشد.
  • هميشه براي بريدن و تكه كردن غذا چنگال را با دست چپ تان بگيريد،و براي بريدن ميوه كارد را در دست راست خود بگيريد و آنگاه با چنگال هرآنچه را كه مي خواهيد ببريد سفت نگه داريد و بعد با چاقو آن را برش دهيد،و در نهايت چنگال را به دست راست خود بدهيد و ميل نماييد.طرز نشستن بر روي صندلي به اين گونه است كه هميشه به صورت راست و مستقيم بنشينيد و هيچ موقع به طرف جلو يا عقب خم نشويد.
  • در موقع صرف غذا به صحبت هاي دلنشين و مطبوع بپردازيد و سعي كنيد به موضوعاتي كه به بحث و جدل ختم مي شود دوري كنيد.
  • اگر در هنگام غذا خوردن تكه هايي از غذا بين دندان هايتان گير كرد،از افراد حاضر عذرخواهي كرده وبه سمت دستشويي برويد وسپس آن چيزي كه لاي دندان هايتان گير كرده را در دستشويي از لاي دندانتان خارج كنيد.
  • در هنگام صرف غذا سعي كنيد آرام باشيد و با آرامش و حوصله غذايتان را ميل كنيد،با عجله غذا خوردن بي احترامي به مهمان محسوب مي شود.
  • بهتر است براي تسلط داشتن و براي ميزباني خوب آقا و خانم ميزبان هر دو در دو طرف انتهاي ميز غذاخوري و در صورت امكان بهتر است در وسط ميز غذاخوري و در مقابل همديگر بنشينند.
    اگر اشخاص مهم و خاصي ميهمان باشند بهتر است خانم در سمت راست ميزبان خانم و آقا نيز در سمت راست ميزبان آقا راهنمايي شوند و آنجا بنشينند.
  • در حالت كلي طرز نشستن ميهمان ها بايد به صورتي ترتيب داده شود كه دو نفر آقا چه ميزبان و يا مهمان و هيچ يك از خانم ها چه ميزبان وچه مهمان در كنار هم ننشينند.
  • طرز قرار گرفتن مهمان هاي متاهل در مقابل يكديگر و زوج هاي نامزد در كنار يكديگر است.
  • براي نشاندن مهمان ها در كنار يكديگر بهتر است افرادي كه در رده سني نزديك به هم هستند در كنار همديگر بنشينند،به صورتي كه بزرگترهاي فاميل در صندلي هاي بالايي و جوانترها در اطراف آنها بنشينند.
  • در سرو غذا به قانون عقربه هاي ساعت عمل كنيد به اين صورت كه غذا از سمت چپ به راست سرو گردد،وهمچنين بهتر است غذا از سمت چپ مهمان هايي كه غذا را سرو كرده اند و ظرف هاي غذاها نيز از طرف چپ مهمان ها جمع آوري شود.
  • وقتي مي خواهيد شروع به صرف غذا بكنيد دستمال سفره را روي زانوي خودتان پهن كنيد و تا آخر صرف غذا بايد همان جا روي زانويتان بماند،از دستمال سفره فقط براي پاك كردن جزئي دهان بايد استفاده كرد،به پيشاني و صورت خود اين دستمال را نزنيد،اگر مي خواهيد براي زمان كوتاهي صندلي خودتان را ترك كنيد دستمال سفره اي كه روي زانوي خود پهن كرده بوديد را روي صندلي بگذاريد كه ديگر افراد و درصورت بودن پيش خدمت متوجه آن شوند،وقتي صرف غذايتان به اتمام رسيد،دستمال سفره اي كه از آن استفاده مي كرديد را مرتب كنيد و در طرف راست بشقاب غذاي خود بگذاريد،از تا كردن و مچاله كردن خودداري كنيد.
  • سعي كنيد قبل از آنكه ميزبان صرف غذا را شروع نكرده است و يا به نوعي اجازه صرف غذا را به شما نداده است نبايد غذا خوردن را پيش از آنها شروع كنيد.
  • در موقع غذا خوردن به هيچ عنوان ميز غذا را ترك نكنيد مگر اين كه يك كار ضروري داشته باشيد اين كارضروري مي توانيد دستشويي رفتن باشد يا ممكن است حالت تهوع داشته باشيد،در صورت بروز چنين شرايطي از حاضرين عذرخواهي كنيد وميز غذا را ترك كنيد.
  • در موقع صرف غذا سعي كنيد لقمه هاي كوچكي برداريد ودر موقع غذا خوردن دهان خود را بسته و غذا را بجويد،هيچ موقع با دهان پر از غذا حرف نزنيد.
  • هيچ موقع قبل از اينكه غذا را مزه كنيد به آن ادويه اضافه نكنيد،اين كار نوعي بي احترامي به ميزبان و آشپز مي باشد.
  • از كشيدن سيگار سرميز غذا خودداري كنيد.
  • وقتي غذا خوردنتان به پايان رسيد دستانتان را روي زانو يا ميز بگذاريد به صورتي كه مچ دستتان روي لبه ميز قرار بگيرد،از قرار دادن آرنج خود روي ميز در هنگام صرف غذا خودداري كنيد.
  • وقتي در رستوراني مهمان كسي هستيد از انجام بعضي كارها خودداري كنيد يكي اينكه مانده غذايتان را به خانه نبريد و اينكه سعي كنيد غذايي كه گران قيمت باشد سفارش ندهيد.
  • اگر مي خواهيد در رستوران غذا صرف كنيد بهتر است غذاهايي سفارش دهيد كه براي صرف كردن آنها با كار دو چنگال امكان پذير باشد،از سفارش غذاهايي كه نياز است با دست خورده شود را به زمانهايي غير رسمي اختصاص دهيد.
  • اگر در موقع صرف سوپ داغ بود براي خنك كردن آن فوت نكنيد تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه مقداري صبر كنيد تا خودش خنك شود،در هنگام صرف چاي براي خنك شدن آن را در نعلبكي نريزيد كمي صبر كنيد تا خودش خنك شود.
  • اگر در هنگام صرف غذا قاشق يا چنگال شما روي زمين افتاد آن را از روي زمين برداريد،و تحويل ميزبان يا پيش خدمت بدهيد و از او قاشق يا چنگال تميز بخواهيد.
  • اگر ناخواسته چيزي را روي لباس مهمان ديگري ريختيد خونسردي خودتان را حفظ كنيد و از او معذرت خواهي كنيد واجازه بدهيد خود شخص ويا پيشخدمت آن را پاك كند،و خودتان هيچ كاري براي تميز كردن لباس آن شخص نكنيد.
  • وقتي شخصي از شما خواست كه نمك يا فلفل را به او بدهيد،هردورا هم فلفل و هم نمك را به آن شخص بدهيد،حتي اگر آن شخص فقط يكي از آن دو را از شما خواسته باشد.
  • اگر ميخواهيد مايعات ميل كنيد قبل از نوشيدن لبهاي خودتان را با دستمال تميز كنيد تا روي ليوان اثر لك چربي نمايان نشود.
  • از كلماتي همچون متشكرم و يا لطفا در درهنگام صرف غذا خيلي استفاده كنيد.
  • اگر داخل غذايتان حشره يا تار مويي يا چيز ديگري پيدا كرديد از اعلام كردن آن در جلوي همگان بپرهيزيد،سعي كنيد پنهاني آن شئ را از داخل غذايتان بيرون بياوريد.
  • هميشه سعي كنيد بعد از اتمام صرف غذا از ميزبان و همچنين آشپز تشكر كنيد و از غذاهاي پخته شده تعريف و تمجيد كنيد حتي در صورتي كه غذا زياد هم مورد پسند شما نبوده باشد بازهم شما تشكر كنيد،نيازي نيست دروغ بگوييد،مثلا مي توانيد از چاشني غذا يا سس آن تعريف نماييد.
  • اگر سوپ در بين غذاها باشد در هنگام صرف سوپ همه قاشق را در داخل دهانتان نبريد و هورت نكشيد،بهتر است كه براي صرف سوپ از لبه قاشق سوپ را كم كم بنوشيد.
  • اگر در رستوران در مورد غذايي كه مي خواهيد سفارش دهيد و از نوع و محتويات غذاي انتخابيتان چندان آگاهي نداريد مي توانيد از پيشخدمت رستوران كمك بگيريد.
    اگر غذايتان داراي استخوان يا غضروف باشد براي جدا كردن استخوان آنها مي توانيد با قاشق يا چنگال اين كار را بكنيد از به كار بردن دست در اين مرحله خودداري
  • كنيد،بعد از اينكه استخوان را جدا كرديد آن را در گوشه بشقاب بگذاريد.
  • آن دسته از غذاهايي كه شما مي توانيد با دستتان بخوريد از جمله:تكه نان،بلال،گوشت دنده ها،صدف و خرچنگ خوراكي،بال و استخوان مرغ،ساندويچ،ميوه هايي كه كوچك هستند،بعضي شيريني ها،سيب زميني سرخ شده،چيپس،ترشي،برخي سبزيجات،و پيتزا هستند.
  • اگر در مورد چگونگي صرف يك غذا نمي دانيد چگونه بايد عمل كنيد بهتر است به ديگر افراد نگاه كنيد.
  • سعي كنيد هيچ موقع كارد و چنگال يا قاشقي را كه استفاده كرده ايد را دوباره روي ميز بگذاريد،بهتر است آنها را دوباره داخل بشقابتان قرار دهيد.
  • در موقع صرف غذا صاف بنشينيد و خم نشويد و صورت خودتان را به طرف غذا نبريد بلكه غذا را با قاشق و چنگال به طرف دهان خود ببريد.ودر دهانتان بگذاريد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۷:۰۲ ] [ behzad moghtader ]

گل آرايي و تزئين ماشين عروس , نحوه گل آرايي بسيار زيباي ماشين عروس : در عصر حاضر ديگر كسي به دنبال اسب سفيد كه قرار بود بيايد و عروس را به خانه رويايي ببرد نيست،درحال حاضر همه دوست دارند با يك ماشين زيبا به خانه آرزوهايشان بروند،اين ماشين مي تواند هرمدلي كه عروس و داماد مي خواهد باشد ،ممكن است يكي مدل ماشين هاي قديمي را دوست داشته باشد و يكي از مدل ماشين هاي گران قيمت و جديد يا حتي هستند كساني كه دوست دارند ماشين عروسشان معمولي و ساده باشد.

گل آرايي و تزئين ماشين عروس

اما مدل ماشين هرچه كه باشد مهم گا آرايي آن است كه اهميت زيادي دارد،و ميتوان ماشين را به همان اسب سفيد تبديل كرد،تزئين و مدل ماشين عروس از تداركات مهم عروسي به شمار مي ايد كه اغلب افراد در مراحل آخر به فكر آن مي افتند،شركت هايي هستند كه در اين زمينه خدمات ارائه مي دهند،و افرادي كه وسيله نقليه ندارند مي توانند از اين شركت ها ماشين كرايه كنند.

و ممكن است برخي نيز خودشان ماشين داشته باشند ولي خواهان داشتن ماشين عروس شيك و مدل بالا ويا قديمي و لوكس باشند ،در اين صورت مي توانند از شركت هاي كرايه دهنده ماشين عروس ماشين دلخواهشان را كرايه كنند.اگر همه مراسم را به موسسه هاي خدماتي مجالس سپرده ايد كه خيالتان آسوده باشد،آنها همه تداركات را بر طبق خواسته و سليقه شما آماده خواهند كرد ودر قبال اين خدمات هزينه اي دريافت خواهند كرد.

اگر هيچ تجربه اي از ماشين عروسي نداشته باشيد در نظر شما وسيله نقليه اي است كه قرار است يك روز از صبح تا آخر مراسم و تا بردن عروس به خانه بخت همراه شما باشد و در ثبت خاطرات چه به صورت عكس يا فيلم حضور داشته باشد،اما ماشيني كه عنوان ماشين عروس به آن اختصاص داده مي شود،چيزي بسيار فراتر از آن چيزي است كه يك فرد بي تجربه در فكر خودش دارد.

اصل ماجرا اين است كه آن مركب آهني كه در روز عروسي همراه شما خواهد بود يكي از تداركات و تشريفات مهم در بهترين روز زندگي شما است،اين موضوع را خانم ها خيلي خوب درك مي كنند و بهتر مي دانند كه نبايد از اين موضوع به راحتي گذشت،به خاطر اين مسائل است كه رنگ و مدل و نحوه تزئين اين ماشين و هرآنچه مربوط به آن است مهم شمرده مي شود،اگر فكر مي كنيد كه ماشين عروس زياد مهم نيست و زياد اين مساله را جدي نميگيريد به خاطر بي تجربگي شما در روز عروسي است،يا سليقه خوبي نداريد،و يا اينكه خانم نيستيد.

تجسم كنيد كه هنگامي كه ماشين شما باتزئينات زيبا وارد باغ مي شود يا ممكن است در تمقابل درب تالار عروسي بايستد و بيشتر مهمان ها منتظر هستند كه براي نخستين ببينند،كه در آن عظمت پياده مي شويد،چه چيزي به ذهنشان خطور خواهد كرد،شما درانديشه آخر شب باشيد كه در كنار همسرتان مهمترين افراد شهرهستيد،و نظر همه به سوي شما است،ماشيني كه در ميان آنهمه ماشين كه براي بدرقه شما راهي شده اند بايد تك باشد و بدرخشد و همه توجه هارا به سوي خود جلب كند.

مشاوره با خدمات مجالس و تشريفات عروسي براي تزئيين ماشين عروس

براي اينكه بهترين و شيك ترين گل آرايي ماشين عروس را داشته باشيد بهتر است با خدمات عروسي و يا در اصل تشريفات عروسي مشاوره بگيريد . تجربه بالاي تيم تشريفات مجالس و عروسي مي توان كمك بزرگي براي انتخاب  نوع ماشين و گل آرايي متناسب ماشين عروس باشد.

تشريفات عروسي شب آرا بهترين مشاورين را در اين زمينه دارد و مي تواند بهترين راهنمايي را در تزئيين و گل آرايي ماشين عروسي ارائه كند.

در موقع سفارش گل براي ماشين عروس دقت داشته باشيد كه رنگ گل هاي انتخابي و رنگ ماشين باهم در تضاد باشند،به عنوان مثال اگر رنگ ماشين عروس سفيد است براي تزئين ان گل سفيد انتخاب نكنيد،بهتر است كه گل هاي رنگي انتخاب كنيد تا بيشتر به چشم بيايد ،اگر رنگ ماشين عروس دودي است توصيه مي كنيم گل هايي كه داراي رنگ هاي ملايم و روشن همچون صورتي يا سفيد هستند براي تزئين به كار ببريد،اگر رنگ ماشين عروس نقره اي است بهتر است گل هايي با رنگ هاي زرشكي،قرمز و…انتخاب كنيد كه باعث جذاب شدن ماشين مي شود،و همچنين اگر رنگ ماشين عروس مشكي مي باشد بهتر است كل گلها به رنگ سفيد نباشد چون ظاهري شبيه به ماشين هاي مراسم تدفين به ماشين مي دهد.

توصيه ما اين است در صورتي كه خودتان مالك خودرو هستيد ديگر سراغ كرايه ماشين عروس نرويد، چون با اين كار اداي انسان هاي تازه به دوران رسيده را درمياوريد،ماشينتان هرمدلي باشد چه وانت باشد يا اسكانيا،چه پيكان باشد وچه بنزباشد بهتر است ماشين خودتان را گل بزنيد،چون با آن خاطره ها داريد،شما اگر برويد سراغ بهترين و گرانترين ماشين راهم كرايه بكنيد،بالاخره با گذشت چند سال از مد خواهد افتاد،اما اگر ماشين خودتان را تزئين كنيد حتي بعد از گذشت پنجاه سال ديگر شما با آن ماشين خاطره خواهيد داشت،مزيت ديگري كه اين كار دارد اين است كه شما نگران حوادث غير قابل پيش بيني نخواهيد بود،كه امكان دارد براي ماشين كرايه اي اتفاق بيافتد،در ضمن به مقدار خيلي زيادي هم در مخارج صرفه جويي خواهيد كرد.
اگر جز عروس و دامادهايي هستيد كه حساب جيبتان را داريد،استفاده از ماشين خودشان براي تزئين ماشين روز عروسي استفاده كنند،و يا اگر خودشان صاحب خودرو نبودند ،مي توانند ماشين يكي از فاميل هاي نزديكشان را براي يك شب به عاريه بگيرند.اگر قصد كرايه ماشين هاي عروس مدرن و امروزي مانند بنز و بي ام وه داريد در جريان باشيد هرشب كرايه اين ماشين ها برايتان ۴۰۰-۵۰۰تومان آب مي خورد،و برعكس تصور بيشتر افراد كه به ماشين هاي كلاسيك وقديمي علاقه مند هستند ،بهتر است در جريان باشند كه قيمت كرايه اين ماشين ها نيز بسيار بالا است،البته شركت هاي خدماتي مجالس عروسي خودشان تزئين ماشين را برعهده مي گيرند،كه در اين وضعيت كرايه همچين ماشيني از ۶۰۰هزارتومان به بالا در مي آيد،اين قيمت ها قيمت هاي مصوب شركت هاي خدمالت مجالس هستند،
همچنين در تزئين ماشين عروس موقعيت هايي را همچون فصل و مناسبتي كه عروسي در آن روز برگزار مي شود را بايد در نظر گرفت،در خريد گل براي تزئين ماشين محله گل فروشي را در نظر نگيريد،گل،گل است جنوب يا شمال شهر فرقي نمي كند،مهم باسليقه بودن گل فروشي است،و مهم نيست كه در كدام نقطه ايران واقع شده باشد،اگر شما به گل فروشي هاي شمال شهر مراجعه كنيد طبيعي است كه قيمت زيادي از شما طلب مي كنند.
در روزهاي مخصوص همچون اعياد و مناسبت هايي همچون نيمه شعبان،عيد نوروز،و روز عقد حضرت علي و حضرت فاطمع(س)قيمت گل ها افزايش مي يابد،و همچنين قيمت تزئين كردن و گل آرايي ماشين هاي عروس از قيمت پايه ۴۰-۵۰هزار تومان شروع مي شود،تا دوميليون تومان ادامه دارد،نحوه تزئين و گل آرايي ماشين عروس به سليقه شخصي هر فردي مربوط مي شود،و مي توان با اعمال تغييراتي هزينه آن را كاهش داد،قيمت متوسطي كه اشخاص براي تزئين و گل آرايي ماشين عروس خرج مي كنند،چيزي در حدود ۳۰۰تا۴۰۰تومان براي هر شخصي تمام مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۴:۱۴ ] [ behzad moghtader ]

انتخاب كارت دعوت عروسي شيك و زيبا

انتخاب كارت دعوت عروسي شيك و زيبا : مرحله گزينش كارت مراسم عروسي از مراحل مهم تداركات عروسي است،با انتخاب كارت عروسي مي توان به سليقه عروس و داماد پي برد.پس عروس و داماد تلاش مي كنند.

انتخاب كارت عروسي

در انتخاب كاغذ كارت،متن كارت عروسي،شعر و نوع فونت نوشته ها،و همچنين رنگ و طرح كارت هاي عروسي نهايت دقت را به خرج دهند.وبراي انتخاب كارت زمان كافي صرف كنند،زيرا كارت عروسي نشانه اي است براي شناساندن شخصيت شما در قبال مهمان ها است،كارت دعوت عروسي،به طور معمول نخستين چيزي است كه مهمانهايتان از مراسم عروسي شما ملاحظه مي كنند از اين رو آن را در ذهن خود ثبت مي كنند،بنابراين در زمان انتخاب كارت دعوت عروسي تان مقدار زيادي وسواس به كارببريد.

و سليقه و خلاقيت خود را در انتخاب كارت دخالت دهيد،مطمئن باشيد به نفعتان خواهد بود،اگر تمايل داريد با راه و روش هاي خريد كارت عروسي آشنا شويد،در ادامه مطالب با ما همراه باشيد تا حدودي شما را با اين راه و روش آشنا سازيم،اگر اين روزها گذري از مغازه هاي فروش كارت عروسي داشته باشيد خوب متوجه مي شويد كه انواع متعدد كارت هاي عروسي با رنگ ها و طرح ها و حتي جنس هاي گوناگون روبه رو شده ايد كه تفاوت خيلي زيادي با كارت هاي دعوت ده بيست سال قبل دارند.

ارسال كارت عروسي به مهمانان

كارت دعوتي كه براي مهمان هايتان مي فرستيد نخستين چيزي است كه مهمان ها از مراسم شما مشاهده مي كنند،و در ذهن خود ثبت مي كنند،از اين رو در انتخاب كارت دعوت عروسي اگر دقت و وسواس به كارببريد و خلاقيت و سليقه خودتان را در انتخابتان دخيل كنيد،مطمئنا به نفعتان خواهد بود.

با يك جستجوي ساده در اينترنت به آساني قادر خواهيد بود آدرس سايت هايي را كه در كار عرضه كارت هاي عروسي در تهران وساير شهرهاي بزرگي همچون مشهد،شيراز،اصفهان را بيابيد.اين سايت ها در بيشتر موارد به فروشگاه هاي بزرگ تعلق دارند،و تصوير و تمام جزئييات مدل و همچنين قيمت كارت هاي گوناگون را در انواع طبقه بندي ها روي پايگاه اينترنتي گذاشته اند.با سرچ كردن در اين سايت ها شما مي توانيد با انواع متعدد طراحي كارت،شعرها يا متن هايي كه برروي كارت دعوت درج مي شود وهمچنين انواع بسته بندي ها آشنا شويد،در برخي از اين سايت ها امكان خريد اينترنتي براي متقاضيان وجود دارد،ما پيشنهاد مي كنيم اين كار را انجام ندهيد،چون تجربه ثابت كرده است كه براي سفارش و خريد كارت عروسي،نمي توان اطمينان كرد كه دقيقا كارت سفارش داده شده دقيقا مثل تصوير داخل سايت باشد،بهترين كار اين است كه عروس و داماد خودشان از نزديك انتخابشان را بكنند،تا بعد از چاپ شدن كارت از كاري كه درمي آيد تعجب نكنند.

اگر دوست داشته باشيد مي توانيد با به خرج دادن مقداري خلاقيت كارت عروسي خودتان را طراحي كنيد،مخصوصا اگر خود عروس و داماد خلاق و هنرمند باشند،و اگر خودتان وقت يا توانايي كافي براي طراحي نداريد ميتوانيد از يك گرافيست كه مي تواند نقاش يا كاريكاتوريست باشد براي پياده كردن طرح و ايده خود كمك بگيريد،براي اين كار مي توانيد به عنوان نمونه يكي از عكسهاي خودتان را به گرافيست بدهيد تا يك كاريكاتور زيبا از شما آماده نمايد و شما در صورت تمايل آن را روي كارت عروسي تان چاپ نماييد.

مطمئنا استفاده از طرح و ايده هاي شخصي روي كارت هاي دعوت در ماندگار شدن آنها نقش بسزايي دارد،هراندازه طرح كارت به شخصيت و سليقه شخصي شما نزديك تر باشد،براي مهمان ها بيشتر دلنشين تر خواهد بود.اما توجه داشته باشيد كه شخصي سازي نيز حد و حدودي دارد،و اگر در آن مبالغه شود كل قضيه را زير سوال مي كشاند،توصيه مي كنيم كه مهمان هايتان را براساس نزديكي و دوري به شما و خانواده همسرتان به چندين دسته تقسيم كنيد،اگر قصد داريد عكس اسپرتي از خودتان را داخل كارت دعوت قرار دهيد،توصيه مي كنيم اين دعوت نامه را به بزرگترهاي فاميل،آشناها و دوستانتان وحتي دوستان خانوادگيتان و مخصوصا رئيس تان نفرستيد و اگر تمايل داريد همراه كارت دعوت يادداشت هاي بامزه بگذاريد بهتر است آنها را داخل پاكتي بگذاريد و فقط براي دوستانتان ارسال نماييد.

اگر مراسم عروسي تان را در باغ يا منزل شخصي تان برپا مي كنيد و يا جايي كه مراسم در آنجا برگزار مي شود،آدرس دم دستي ندارد حتما نقشه و يا كروكي از محل برگزاري مراسم را همراه كارت دعوت براي مهمان ها بفرستيد تا مهمان ها دچار سردرگمي نشود و سر موقع در مراسم حاضر شوند.

اگر قرار است دوست يا فاميلي با خود مهمان ديگري به مراسم عروسي تان بياورد،يا فردي را به عروسي دعوت كرده ايد كه هيچ كس را در مراسم نمي شناسد،و شما مي خواهيد او با همراه آوردن يكي از دوستانش در مراسم تنها نماند،مي توانيد در پشت كارت دعوتشان بعد از درج نام او كلمه و عبارت مهمان محترم را بيافزاييد.

در هنگام شعر و نوشته كارت ازدواجتان با حوصله باشيد و دقت زيادي به خرج دهيد،چون اغلب شعر و نوشته روي كارت دعوت در ذهن مخاطب ماندگار مي شود.اگر از درج متن هاي عاشقانه روي كارت دعوت خوشتان نمي آيد يا اصلا متني در نظرتان نيست شما مي توانيد با درج يك جمله رسمي دعوت خود را بيان كنيد در اين صورت هم از ميهمانهايتان به صورت رسمي و مودبانه و با احترام دعوت به حضور مي كنيد.

راهنمايي خدمات مجالس و تشريفات عروسي براي انتخاب كارت عروسي

مي توانيد براي انتخاب بهترين كارت عروسي از خدمات عروسي ( تشريفات عروسي ) كمك بگيريد . مشاورين گروه خدمات و تشريفات عروسي بهترين راه براي انتخاب هاي شما در اجراي يك مراسم با شكوه عروسي مي باشد. همه چيز را به آنها بسپاريد .در ادامه به توصيه هاي تشريفات مجالس شب آرا توجه كنيد .

در انتخاب مدل كارت دعوتتان مي توانيد شرايط و تم عروسي را مدنظر قرار دهيد،ممكن است مراسم عروسي شما در فضاي باز همچون باغ باشد يا درسالن؟اگر شما جزء عروس و داماد هايي هستيد كه به اصول و رسوم پايبند هستيد و به قول معروف سنتي هستيد يا جزء عروس و دامادهاي امروزي يا به اصطلاح مدرن باشيد،كه قصد داريد به بخشهاي مختلف مراسمتان مقداري خلاق و همراه با شيطنت باشد؟هر اندازه ظاهر كارت دعوت به جو وحال و هواي مراسم نزديكتر باشد ،نتيجه كار رضايت بخش تر خواهد بود،و در ذهن مهمانها هك خواهد شد،اگر اجراي مراسم عروسي تان به صورت رسمي ويا سنتي است،نوشته هايي با عنوان جملاتي شوخي هاي جوانانه كه با طنز همراه است براي دعوت از مهمان هاي اين چنين مراسمي اصلا مناسب نيست.

قبل از اينكه كار سفارش كارت عروسي را با امضا كردن برگه سفارش به اتمام برسانيد ،خيلي خوب و با دقت به متن و نوشته هايي كه روي كارت چاپ خواهد شد همراه با انتخاب نوع فونت،اندازه و مدل آن خوب فكر كنيد،اگر از ايام نوجواني تان متن يا شعري براي چنين روزي در نظر داشته ايد يا اگر شخصي صاحب ذوق و توانا در نوشتن متن هاي ادبي هستيد.

مي توانيد متن كارت دعوت را خودتان بنويسيد و تحويل دهيد كه براي چاپ آماده شود در اين صورت كه خوش به سعادتتان،يا اگر هيچ متني يا نوشته اي در نظر نداشتيد مي توانيد با سرچ كردن در اينترنت يا مي تواني از روي كارت هاي عروسي كه از قبل از جانب اقوام و آشنايان براي شما ارسال شده است،نمونه برداري كنيد.براي بار ديگرتاكيد مي كنيم كه متن و نوشته هاي روي كارت همانند مدل آن ميتواند به صورت امري،شخصي و حتي سليقه اي است،اما اگر با شرايط و جو مراسم هماهنگ نباشد به ذوق مهمان برخورد و برخي اوقات باعث خنده مهمان ها ميي شود.

اگر نوشته يا يك شعر زيبا و دلنشين با فونت مناسبي نوشته نشود،دلنشين نخواهد بود و امكان دارد كه افراد زحمت خواندن متن را به خود ندهند،براي اينكه از مناسب بودن سايز فونت انتخابي خود اطمينان حاصل كنيد توصيه مي كنيم متني كه مد نظرتان است را با فاصله دلخواه در نرم افزار وورد تايپ كنيد،و سپس از روي اين نوشته پرينت بگيريد،و آن را به افراد نزديك خود نشان دهيد.

و در آخر اگر فونتي كه انتخاب كرده ايد خوانا و زيبا ديده شد همين نوشته اي كه تايپ كرده ايد را به همراه خود به مغازه هاي سفارش و فروش كارت عروسي ببريد و به مغازه دار و فروشنده نشان دهيد،و يا اگر در جايي ديگر روي كارت ها يا آگهي هاي تبليغاتي نوشته هايي با فونت مخصوص مشاهده كرده ايد كه به دلتان نشسته است و اطلاع نداريد كه براي نوشتن آن چه نوع فونتي به كار برده شده است.

همان آگهي را به همراه خود ببريد،در بيش از نود درصد فروشندگان كارت هاي عروسي نوع فونت را مي شناسند و تشخيص مي دهند و مي توانند انتظار شما را برآورده كنند،تا جايي كه مي توانيد از فونت هاي پيش پا افتاده همچون نازنين و ميترا استفاده نكنيد،چون اين يك كارت دعوت است نه پاكت آبميوه يا تراكت تبليغاتي متعلق به مطب يك پزشك،و در مقابل قرار نيست كه از حروفي استفاده كنيد كه اصلا قابل خواندن نباشند،چون قرار است روي كارت اطلاعاتي در مورد مكان و زمان برگزاري مراسم در روي كارت درج شود.اگر كساني را كه برايشان كارت دعوت فرستاده ايد نتوانند اين نوشته ها را بخوانند،چند روز مانده به روز عروسي بايد به خيل تلفن هايي كه از جانب مهمان ها مي شودپاسخگو باشيد،و در مورد تاريخ و آدرس دقيق مكان برپايي مراسم عروسي را به مهمان ها يادآوري كنيد.

توصيه مي كنيم در زمان انتخاب فونت براي نوشته هاي روي كارت دعوت ،براي كليه نوشته ها از يك فونت استفاده كنيد و از بكار بردن فونت هاي متفاوت بپرهيزيد،با كج كردن و برجسته كردن بعضي از حروف ويا نوشته ها روي كارت دعوت را شلوغتر مي كند،ودر ذهن ببيننده يك نوع بي نظمي القا مي كند،البته بهتر است ئدر مورد آدرس و زمان مراسم عروسي از اين نوع فونت ها استفاده شود،وبهتر است فونت اين نوشته ها با بقيه نوشته ها متفاوت باشد.

قيمت كارت دعوتي كه مي خواهيد انتخاب كنيد با توجه به مدل و جنس آن متفاوت است،در حال حاضر گران قيمت تريننمونه كارت هايي كه در بازار وجود دارد ،كارت هاي خارجي كه از تركيه وارد مي شوند وبه صورت كارت هاي چوبي و گران قيمتي هستند،كه قيمت هريك از كارتها بيشتر از سه هزار تومان برايتان تمام مي شود،در مقابل كارت دعوتهايي ساده تر كه با كاغذهاي كاهي و مقوايي نازك وجود دارد كه قيمتي در حدود۵۰۰تومان يا حتي كمتر دارند،باتوجه به قيمت هاي انواع كارت ها مي توان گفت كه قيمت ها در بين ۳۰۰تا۴۰۰۰در نوسان مي باشد.

اگر گمان مي كنيد عددي كه برروي فاكتور قيد مي شود از حاصل ضرب ساده تعداد كارت ها در قيمت يك عددكارت حاصل مي شود،در اطلاع باشيد كه داريد سخت اشتباه حساب مي كنيد،قيمت نهايي كه شما بايد در ازاي هركارت پرداخت كنيد مساوي است با قيمت كارت خام+قالب+طراحي وخطاطي پاكت همه باهم محاسبه خواهد شد.اگر قصد داريد نوشته هاي روي كارت را اصلاح كنيد يا بخواهيد روي پاكت كارت نوشته اي جديد چاپ شود،شما بايد براي اين اقدامات هزينه نيز پرداخت كنيد وبه جمع رقم نهايي فاكتور اضافه مي شود.

در صورتي كه عروس وداماد از سن بالايي برخوردار باشند،بايد از كارت دعوتهايي كه در خور شخصيت زوجين باشد و سنگين تر و با متن و شعرهاي مليح تر استفاده شود،تا جايي كه امكان داشته باشد سعي كنيد از كارت هايي كه طرح بچه گانه اي دارند يا رنگ آنها تند است خريداري ياسفارش ندهند.همچنين روي كارت هاي دعوت از درج شعر يا متن هايي كه به زبان عاميانه يا خيلي رمانتيك نوشته شده است خودداري شود.در شرايطي كه سن عروس و داماد خيلي پايين باشد مثلا در حدود هجده تا بيست و دوسال باشد،مي توانند براي كارت دعوتشان از طرح هاي فانتزي يا رنگي كه در آنها متن هايي به صورت سادهو عاميانه درج شود را پيشنهاد مي كنيم.

اگر قصد داريد مراسم نامزدي يا عقدكنون و حنابندان يا پاتختي برگزار كنيد،مي توانيد براي دعوت مهمانهايتان به اين مراسم ها نيز كارت دعوت تهيه كنيد،تا دعوت مهمان هايتان به صورت رسمي باشد،و در وقتتان را در عوض نوشتن روي كاغذ صرف كارهاي ديگر بكنيد،در ضمن جايگاه كارت دعوت از كاغذ خيلي بيشتر و بالاتر است.

اگر بعداز تحويل گرفتن كارت هاي دعوت فرصت كافي تا زمان مراسم داريد،بهتر است كارت دعوت بزرگترهاي فاميل را خودتان به دستشان برسانيد تا نوعي اداي احترام به آنها باشد وديگر جايي براي گله وشكايت نماند.كارت دعوت دوستان صميمي و آشنايان نزديكتان را به پست بسپاريد،و بعد مي توانيد آنها را ازطريق پيامك يا ايميل مطلع كنيد كه در طول يك هفته كارت عروسي شما به دستتان خواهد رسيد.

اگر در شهرهاي ديگري اقوام داريد كه مي خواهيد آنها را به عروسي دعوت كنيد،پست كردن كارت دعوت مناسب تر است.بهتر است پست كردن را به وسيله پست پيشتاز انجام دهيد،تا از به موقع رسيدن كارت به دستشان اطمينان داشته باشيد،براي صرفه جويي در هزينه پست مي توانيد به جاي خريد پاكت اصلي كارت دعوت را در داخل يك پاكت معمولي بگذاريد و به مقصد مورد نظر بفرستيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۱:۰۴ ] [ behzad moghtader ]
گيفت عروسي به ياد ماندني : به نظر مي رسد از چند سال پيش چنين رسم شده است در پايان مراسم عروسي،هديه كوچك و نقلي را با عنوان يادبود به مهمان هاي حاضر در مجلس اهدا مي شود،كه در اصطلاح گيف عروسي و يا هديه يادبود ناميده مي شود،البته براي اجراو يا اجرا نكردن اين مراسم كاملا اختيار دست خودتان است چون در بيشتر مجالس  ديده مي شود كه اين مراسم اجرا نمي شود ولزومي بر اجراي آن نيست.

گيفت عروسي
گيف عروسي يا همان هديه عروسي،به عنوان هديه اي كوچك است كه از طرف عروس و داماد براي مهمان هاي خانمي كه در مراسم حضور دارندرا آماده مي كنند،تا از حضور آنها در مراسم جشن عروسي خود قدرداني كرده باشند.و مهمان ها نيز گيف عروسي را به نشانه يادبود مراسم عروسي پيش خود به عنوان يادگاري نگه مي دارند،اين هديه براي آنها خاطره انگيز خواهد بود.از اين رو در انتخاب گيف عروسي خود نهايت دقت را داشته باشيد تا مهمانهاي حاضر در مراسمتان را بايك هديه ويژه و كوچك كه براي مهمان ها بسيارخاطره انگيز مي باشد راهي خانه هايشان كنيد.

نقش تشريفات مجالس و خدمات عروسي در ارائه هديه عروسي

وقتي مي خواهيد مراسم عروسي برگزار كنيد هميشه به دنبال بهترين خدمات مجالس و تشريفات عروسي مي رويد . در ارائه خدمات مي توان توانايي گروه و گستره وسيع كاري گروه تشريفات را در نظر گرفت . مثلا در رابطه با گيفت عروسي و يا ساير موارد ريزي همچون اين , خيلي از تشريفات عروسي بر عهده نمي گيرند . امام تشريفات عروسي و خدمات مجالس شب آرا همه خواسته هاي شما را براي برگزاري يك مراسم خوب و مجلل  مي پذيرد و تمامي امكانات خود را براي يك روز به ياد ماندي و زيبا براي  شما عرضه مي كند.

هديه دادن رسمي است كه قدمت آن به زمان هاي قديم در اروپا برمي گردد،از گيف هاي عروسي كه در آن زمان مرسوم بود،گيف هايي با شكل جعبه جواهرات كوچكي بود كه از جنس كريستال و سنگ هاي گران قيمت تهيه مي شد. محتويات داخل اين جعبه از حبه هاي قند تشكيل مي شد كه نشانه دارايي و مال و سلطنت و پادشاهي بود ،مردم آن زمان اعتقاد داشتندقند داراي خواص درماني فراواني است و از اين رو خيلي گران قيمت بود.

با مراجعه به فروشگاه هاي فروش گيف و تم عروسي مي توانيد از بين رنگ ها و مدل هاي متنوع يك نوع را انتخاب كنيد و در روز عروسي به عنوان يك هديه كوچولو و نقلي تقديم مهمان هايتان كنيد،قيمت تقريبي و پايه گيف ها از۸۰۰تومان آغاز مي شود،اين هديه هاي كوچك كه معمولا  به صورت جعبه،ساك يا به صورت سبدهاي كوچولو و بامزه اي هستند،كه داخل آن را با نقل پركرده اند،در اغلب اوقات هم از گل هاي خشك شده،شكلات و يا كاغذ رنگي داخل گيف هارا پر مي كنند

چند مدتي مي شود كه شمع هاي كوچك وزيباوگوناگون درشكل ها ومدل هاي متنوع در بازار دربين هديه هاي يادبود روز عروسي جا پيداكرده است،اين شمع ها در قيمت مقداري گرانتر از نقل هستند،به عنوان مثال قيمت شمع ها از۲هزارتومان آغاز مي شود ودراغلب اوقات به ۸هزارتومان نيزميرسد.در اكثر هديه هاي يادبود از روبان استفاده شده است،كه درصورت خواستن ميشود اسم عروس و داماد وهمچنين تاريخ روز عروسي روي آن چاپ شود.

با گذر زمان،ازمغزبادام نيز در كنار محتويات جعبه يادبود استفاده شد،كه آن را در كنار قند برگرفته از تلخي و شيريني زندگي مي دانستند،اما با گذشت سالها وقرن ها وپايين آمدن قيمت قند،تهيه گيف عروسي در ميان جامعه ها و كشورهاي گوناگون رايج شد و تبديل به رسم عمومي گرديد،به صورتي كه امروزه درعوض قند از نقل و نبات نيز استفاده مي كنند.

مدل هاي گيفت عروسي

اگر تمايل داشته باشيد مي توانيد به عنوان هديه يادبود يكي از عكس هاي خودتان را كه برروي يك شاسي كوچك چاپ شده است را به مهمانهايتان تقديم كنيد،اما فراموش نكنيد كه هزينه اين كار بيشتر از ساير هديه ها است،و قيمت هر عكس چاپ شده روي شاسي ۵هزارتومان آب مي خورد،حالا بگذريم كه اين كار بايد درهمان روز عروسي انجام بپزيرد،وهستند عروس و دامادهايي كه دوست ندارند،كه از عروسي شان عكس هايي دربين مهمان ها پخش كنند،از بابت گيفت هاي عروسي خيالتان آسوده باشد چون انتخاب هاي زيادي داري.

،براي ديدن وانتخاب گيف عروسي يك روز وقت بگذاريد وسري به خيابان رفاهي بزنيد،كه به نوعي ميتوان گفت راسته ي گيف فروشي ها است،وعروس وداماد با توجه به بودجه اي كه دارند،ميتوانند از انواع گيفت هاي عروسي ديدن كنند و آنهايي كه قيمت مناسب دارند در نظر بگيرند،استفاده از گيف هاي سنتي به صورت قند ونبات مي شود استفاده كرد اما اكثر عروس و دامادها دوست دارند كه با توجه به دنياي مدرن گيف عروسي خود را انتخاب كنند،كه متنوع وگوناگون است،و ميتوان اين گيف ها را براساس فصل برگزاري عروسي وهمچنين مي توان از اسم عروس و داماد ويا تاريخ عروسي برروي گيف ها استفاده كرد.

گيفت عروسي را بخريد يا خودتان بسازيد؟

اگر وقت كافي وحوصله داريد خودتان مي توانيد گيفت هاي عروسي خودتان را طراحي و درست كنيد،براي درست كردن آنها به انواع نقل هاي رنگارنگ با اشكال گوناگون،سيم،تورهاي براق و روبان،با استفاده از اين وسايل مي توانيد هديه هاي يادبودتان را هرشكلي كه بخواهيد درست كنيد،مي توانيد از خانم ها و دخترهايي كه باسليقه هستند و در انجام كارهاي هنري و دستي مهارت دارند كمك بگيريد،درمورد تعداد هديه هاي يادبود بايد بگوييم كه كاملا به خودتان بستگي دارد،كه يادبودها را در روز عقديا در عروسي ويا در مراسم حنابندان و پاتختي تقديم مهمان هايتان بكنيد،همانطور كه اطلاع داريد تعداد مهمان ها در شب عروسي بيشتر از ساير مراسمات است.

و تعداد مهمان ها در مراسم پاتختي و حنابندان خيلي كم است،اگر قصد داريد در مراسم عروسي اين يادبودها را بين مهمان ها پخش كنيد براي جلوگيري از پرداخت هزينه بالا،شما مي توانيد به جاي اينكه به تك تك مهمان ها هديه بدهيد ،به هر خانواده يكي از اين هديه هاي كوچك را به عنوان يادگاري تقديم كنيد.عوامل گوناگوني در تصميم گيري جهت ساخت يا خريد گيفت هاي عروسي موثر است،كه به چند مورد از اين عوامل اشاره مي كنيم،بستگي به ميزان بودجه شما،تعداد مهمان ها،فاصله زماني تا روز عروسي،ميزان ماندگاري گيفت عروسي(براي مثال اگر گيفت مورد نظر شما،گل طبيعي باشد)


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۷:۳۲ ] [ behzad moghtader ]

مدير خدمات و تشريفات مجالس عروسي

مدير خدمات مجالس , مدير تشريفات مجالس عروسي چگونه بايد باشد؟ : خدمات مجالس و عروسي موظف هستند كه به صورت صحيح مديريت كنند،و نظارت دقيق و كاملي داشته باشند،توانايي مديريت مدير تشريفات مجالس و عروسي بايد بالا باشد به دليل اينكه بايد از تعداد زيادي پذيرايي به عمل بياورند.اين امر توانايي مديريت بالايي را طلب مي كند.

مدير خدمات مجالس

براي برگزاري يك مراسم عروسي ايده آل بايد كليه برنامه ها را به به بهترين صورت بتوانند اجرا كنند،مدير تشريفات مجالس و عروسي بايد شخصيتي داشته باشد كه بين پرسنل به صورت عادلانه تقسيم كار انجام دهد،و در هركجا كه نياز باشد به پرسنل كمك كند تا خدمات به بهترين صورت انجام كيرد و مراسم بدون عيب و نقص برگزار شود.

مدير تشريفات عروسي بايد چه ويژه گي هايي داشته باشد؟

به طور كلي مي توان بيان داشت كه مدير تشريفات مجالس و عروسي بايد داراي ويژه گي ها و خصوصياتي باشد ،در ادامه مطلب به اين خصوصيات و ويژه گي ها خواهيم پرداخت.

۱-توانايي تقسيم كار صحيح

مدير بايد بتواند هركدام از پرسنل را با توجه به تخصص آن شخص مسئوليتي به آن شخص در مجموعه تشريفات و خدمات مجالس و عروسي بدهد،و بايد بداند كه براي انجام هركاري فرد متخصص در آن زمينه رامعين كند،براي مثال در قسمت فيلم برداري از مجالس شخصي را براي اين كار معين كند كه با تمام فوت و فن و تكنيك هاي فيلم برداري آشنا و به آنها مسلط باشد.

۲-برروي تميزي و نظافت محيط برگزاري جشن عروسي نظارت داشته باشد

قبل از برگزاري مراسم مدير موظف است از محيط محل برگزاري مراسم بازديد و برهمه چيز نظارت كند،اين وظيفه خود شخص مدير است پس نبايد اين وظيفه را به شخص ديگري محول كند،مدير بايد همه چيز را بادقت ببيند و هيچ نكته اي نبايد از ديد مدير پنهان بماند،اگر مدير شخص مسئوليت پذيري باشد،جاي هيچ نگراني از نظر رعايت بهداشت و پاكيزگي محيط محل برگزاري مراسم نيست.پس مسئوليت پذير بودن مدير مهم و حياطي است.

۳-داشتن رفتاري احترام آميز نسبت به سايرين

مديد تشريفات مجالس و عروسي موظف است كه با مراجعه كنندگان و مشتري ها و پرسنل خود خوب و با احترام رفتار كند،اگر مدير نسبت به پرسنل و زير دستان خود با بي احترامي رفتار كند اين واكنش نارضايتي آنها را به دنبال داردوباعث مي شود،آنها نسبت به وظيفه و مسئوليتي كه دارند بي تفاوت بشوند.

۴-تمامي نيازهاي مهمان ها بايد تامين گردد

مدير خدمات مجالس و عروسي موظف است،كه برطبق ليستي كه از طرف داماد به آنها تحويل داده شده است و تمامي نيازهاي مهمان ها در آن ذكر شده است آنها را فراهم آورد،مدير خدمات مجالس موظف است مكان برگزاري جشن را به سيستم هاي نوين گرمايشي،و سرمايشي مجهز كند و همچنين از ميز و صندلي هاي راحت و شيك و زيبا براي پذيرايي مطبوع از مهمان ها فراهم آورد.

۵-به تعهدات خود پايبند باشد.

مدير تشريفات مجالس و عروسي موظف است،كليه موارد ذكر شده در قرارداد را بدون هيچ كم و كاستي وبه بهترين صورت انجام دهد،مديريت وظيفه دارد به كليه تعهدات خود عمل نمايد،برخي از اين تعهدات شامل،نحوه پذيرايي از مهمان ها،امكانات و تجهيزات،ساعت حضور مهمانها،هزينه ها و …..مي باشد.اگر مدير موسسه تشيريفات مجالس و عروسي به تعهدات قيد شده در قرارداد عمل ننمايد اين عامل سبب مي شود مشتري اعتماد خود را نسبت به اين موسسه از دست بدهد و در نتيجه از تعداد مراجعه كنندگان و مشتريان موسسه خدمات مجالس و عروسي كاهش يابد.

۶-توانايي برگزاري مراسمات متفاوت

موسسه خدمات مجالس و عروسي بايد بتواند تا در مجالس مختلف برنامه هاي متفاوتي را اجرا كند.براي مثال يك مراسم خاص مذهبي و ملي به تشريفات خاصي نياز دارد،و همچنين براي پذيرايي از مهمان ها بايد تداركاتي و امكاناتي مهيا شود كه اين عوامل به طور يقين در هر مجلسي با مجالس ديگر متفاوت مي باشد.

۷-امور تشريفات عروسي را به موقع پيگيري نمايد.

مدير موسسه خدمات مجالس و عروسي،بايد داراي توانايي هماهنگي بين كارهاي مختلف را داشته باشد،براي مثال بايد بتوانداز عهده اعمال مختلفي همچون طراحي و چاپ و همچنين نصب پلاكارد براي مناسبت هاي مختلف بربيايد.مدير توانا شخصي است كه توانايي هماهنگي بين امور مختلف همچون اياب و ذهاب مهمان ها،پذيرايي كردن از مهمان هاي داخلي و خارجي،تدارك وتهيه محل اقامت براي مهمان ها،را ايجاد كند.

۸-داشتن قوه تعامل با مشتريان

مدير تشريفات عروسي  و مجالس بايد قادر باشد كه به آساني با مشتريان ارتباط برقرار كند،و با آنها به گفتگو بپردازد،مدير بايد صبور باشد و با دقت وبه خواسته ها و صحبت هاي مشتريان گوش فرا دهد،ودر آخر انتقاد پذير باشد و در صورتي كه از جانب مشتريان شكايتي داشته باشد صبور بوده و آن را پيگيري نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۸:۱۱ ] [ behzad moghtader ]

نكات مهم شيك پوشي در مراسم عروسي : براي شيك پوش بودن در هرمراسمي به خصوص مراسم عروسي لازم است شما با فنون و روشهاي شيك پوشي در مراسم آگاهي داشته باشيد و در مجالس عروسي بهترين و مناسب ترين لباس را براي مجالس عروسي و ديگر مراسمات برگزينيد،و همچون ستاره اي درخشان در مجالس بدرخشيد.

شيك پوشي در مراسم عروسي

آيا شما هم جزء آن دسته از خانم هايي هستيد كه هر وقت به لباسي نياز داريد و ميخواهيد در مراسمي بپوشيد به سراغ كمد لباستان كه مي رويد و در كمد را باز مي كنيد و نگاهي به كل لباس هايتان مي اندازيد،احساس مي كنيد كه لباس مناسبي براي پوشيدن در آن مراسم را نداريد؟

در ميان نكات مهم در رعايت شيك پوشي به اين نكته بايد توجه كنيم كه بيشتر افراد در ساير جريانات زندگي خود خيلي مرتب و منظم عمل مي كنند،اما در موقع تهيه و خريد لباس و پوشاك احساساتي عمل مي كنند،مثلا با ديدن يك لباس زيبا و شيكي كه پشت ويترين گذاشته شده است ،خيلي سريع براي خريد لباس وسوسه مي شوند،بدون اينكه به اين فكر كنند كه لباسي كه مي خرند با سايرلوازمشان هماهنگي دارد يا نه،يكي از رمزهايي كه شما را هميشه خوب و شيكپوش نشان دهد،اين است كه كمدتان پر از چيزهايي باشد كه به خوبي باهم هماهنگ باشند،و به گونه اي باشد كه در گذر زمان و در اثر عوض شدن مد،د مده نشوند.

نكات مهم شيك پوشي در مراسم عروسي از  زبان تشريفات عروسي شب آرا

هميشه مهمترين چيزي كه در رفتن به يك مراسم عروسي در ذهن مان خطور مي كند طرز لباس پوشيدن است در زير برخي از توصيه هاي را از زبان تشريفات مجالس و خدمات مجالس شب آرا مي توانيد به ياد داشته باشيد تا هميشه يكي از شيك پوشترين افراد در مراسم هاي عروسي باشيد .

در هنگام خريد لباس دقت كنيد كه جنس لباسهايي كه مي خريد خوب باشد و بهترين جنس ممكن را داشته باشد،شما خيلي خوب مي دانيد كه خريدن يك شلوار با جنس خوب و عالي كه داراي دوخت خوب هم باشد بهتر از اين است كه چند عدد شلواري بخريد كه جنس خوبي نداشته باشد.در خانتخاب و خريد لباس اين نكته را هم در نظر بگيريد كه چه رنگي به شما بيشتر مي آيد،و چه لباسي براي اندام شما مناسب است.

براي مراسم عروسي پوشيدن يك دست لباس مشكي مناسب نمي باشد،لباس هايي كه مي خواهيد براي مجالس بپوشيد،بهتر است رنگ هايي مثل آبي يا فيروزه اي،يا لباس هايي كه داراي پارچه هاي طرح دار باشند شما را خيلي زيبا جلوه مي دهند،در مراسم عروسي ديگران هرگز لباس يكدست سفيد نپوشيد چون اين رنگ فقط مخصوص لباس عروس است.

بهتر است در پوشش تان يك قسمت از پوشش تان را برجسته نماييد تا بيشتر به چشم بياييد و زيبا و نگاه ها به سمت شما خيره باشد.اين يك قسمت از پوشاك ممكن است كفش تان يا جواهرتان باشد،اگر در پوشش شما پيراهن تان با سنگ تزئين شده است يا رنگ لباستان خيلي جذاب باشد در اين صورت بايد طلا و جواهر كمي آويزان كنيد.براي مراسم عروسي كفش پاشنه تخت مناسب نمي باشد،نكته اي كه خيلي مهم است و شما بايد به آن توجه كنيد اين است كه براي مجالس رسمي پوشيدن كفش كفش هاي بدون پاشنه و تخت مناسب نمي باشد.

در ادامه شما را با مطالبي در مورد عناصري كه به خوش تيپ و شيك پوش شدن شما كمك مي كند و باعث مي شود كه از مد روز و گذر زمان در آن تاثير گذار نباشد كه همه خانم ها بايد در كمدهاي خود آنها را داشته باشند آشنا مي كنيم،با تشريفات لاكچري شب آرا نور همراه ما باشيد..

پيراهن مشكي كوتاه

از نكات مهم شيك پوشي و خوشتيپ بودن در برگزاري مراسم عروسي اين است كه در اگر قصد داريد پيراهن مشكي كوتاهي را انتخاب كنيد و خريداري نماييد دقت داشته باشيد لباس بيش از اندازه كوتاه نباشد و به زيبايي روي بدن شما بنشيند،بايد لباس طوري باشد كه در هنگام پوشيدن آن احساس راحتي بكنيد و در عي حال شما را زيبا نشان دهد.

كفش تخت باله

هنگامي كه شما تمايل نداريد كفش پاشنه بلند بپوشيد و خود را با پوشيدن اين نوع كفش زجر بدهيد و دلتان مي خواهد كه پاهايتان در حالت راحتي باشد و استراحت كنند،با كفش هاي باله را به شما پيشنهاد مي كنيم چون اين كفش ها درعين حال كه راحت و مناسب هستند شيك و به روز نيز هستند،از مزاياي پوشيدن اين نوع كفش ها اين است كه به هر لباسي مي آيد و به خوبي هماهنگ مي شود وديگر اينكه با گذر زمان د مده نمي شود،در هنگام خريد كفش دقت داشته باشيد و كفشي را انتخاب كنيد كه در هنگام راه رفتن پاي شما را نزند و دقيقا اندازه پايتان باشد.

بلوز سفيد برخي از رنگ ها هستند كه ما باپوشيدن اين رنگ لباس ها احساس نشاط و طراوت به ما دست مي دهد،و مي توان گفت اين رنگ تقريبا با لباس هاي رنگ ديگر هماهنگي دارد،لباس هايي به رنگ سفيد به خصوص بلوز سفيد رنگ است،شما مي توانيد آن را با يك دامن تنگ و كوتاه بپوشيد و يا با يك شلوار جين آبي رنگ آن را بپوشيد و يك تيپ معمولي داشته باشيد.

شلوار جين

در موقع خريد شلوار جين سعي كنيد شلواري خريداري نماييد كه علاوه بر داشتن جنس خوب رنگ آن تيره يا معمولي باشد،براي تبديل شدن به يك فرد شيك پوش پوشيدن يك شلوار جين كفايت مي كند اما در صورتي كه اين شلوار دقيقا اندازه شما باشد چون لباس گشاد ويا زياد تنگ شما را بد نشان مي دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۵:۳۲ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب