كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 14
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 24987

تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار  : يكي از مهم ترين شب هاي زندگي هر شخصي ، شب عروسي او مي باشد. همه دوست دارند اين شب را به بهترين شكل ممكن براي خودشان برگزار كنند چرا كه خاطره اين شب ، جز مواردي است كه هميشه در ذهن ما باقي خواهد ماند. اگر كوچك ترين اتفاقي در اين شب براي شما رخ دهد شما تا ساليان سال با فكر كردن به آن آزرده خواهيد شد.

عروس و دامادهاي عزيز بايد خودشان را آماده كنند تا بتوانند اين شب را به بهترين نحو برگزار نمايند. بهتر است در اين خصوص با افرادي كه خبره هستند مشورت هاي لازم را داشته باشيد .

تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

عروس و داماد بايد به دقت داشته باشند كه حفظ كردن آرامش و خونسردي در شب عروس شان به عنوان يكي از مهم ترين موضوعاتي است كه بايد به آن دقت داشته باشند. اگر استرس و اضطراب داشته باشيد و بخواهيد اين شب را با نگراني سپري كنيد قطعا هيچ لذتي از اين شب نخواهيد داشت .
بهتر است شما قبل از اينكه مراسم عروسي برگزار شود به آنها نكات را يادآوري كنيد تا بتوانيد كمكي به آنها كرده باشيد. شب عروسي ، شبي است كه شما از روزها و ماه هاي گذشته منتظر بوده ايد تا اين روز فرا برسد و نبايد آن را با استرس و اضطراب خراب كنيد . اگر بتوانيد اين شب را برنامه ريزي كنيد قطعا به آرامش خواهيد رسيد .

كارهايي كه قبل از برگزاري مراسم عروسي بايد انجام داد

يوگا و حمام آب گرم

در تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار هميشه به افراد توصيه مي كنند كه هنگام ناراحتي يا استرس داشتند بهتر است به سراغ درمان با حمام برويد يعني يك دوش آب ولرم بگيريد و از يوگا استفاده نماييد.
اگر مي خواهيد به آرامش برسيد سعي كنيد پيش از رسيدن عروسي تان از يوگا ، پياده روي ، مديتيشن استفاده كنيد و دعاهاي كوتاه را زمزمه كنيد. هر كاري كه شما را به آرامش مي رساند انجام بدهيد. استفاده از دوش آب گرم هم فراموش نكنيد چون هر چقد بيشتر در حمام بمانيد آب موجب مي شود شما به ارامش زيادتري برسيد. صبحانه خوردن هر چقدر هم كه كم باشد شما را به آرامش خواهد رساند.

همراه داشتن يك كيف دستي

سعي كنيد پيش از اينكه به آرايشگاه برويد يك كيف دستي براي خودتان تهيه كنيد و هر چيزي كه فكر مي كنيد لازم داريد و پيش بيني كنيد كه اگر اتفاق غير منتظره ي براي شما پيش آمد هر وسيله ي لازمي را در كيف تان داشته باشد مثل بسته نخ و سوزن ، بيسكويت ، يك بطري آب ، دستمال كاغذي و … را درون كيف تان بگذاريد.
اگر مي خواهيد زودتر به آرايشگاه برسيد بايد فكر همه چيز را بكنيد و پيش بيني كنيد كه حتي اگر در ترافيك مانديد نيز دير به آرايشكاه نرسيد چون اگر دير به آرايشگاه برويد قطعا دير تر نيز آماده مي شويد كه همه ي اين موارد دست در دست هم مي دهد تا شما ديرتر به سالن عروسي برسيد و استرس نيز در اين شرايط به سراغ تان خواهدآمد.

تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

عروس خانم هاي عزيز و دامادهاي گرامي بايد براي اينكه روز خوبي را سپري كنند بايد به تكنيك هايي براي آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار دقت كنند كه در ادامه به آنها اشاره شده است :
۱) شما بايد منتظر اتفاق هاي غير منتظره باشيد حتي اگر بهترين برنامه ريزي را براي خودتان كرده باشيد ولي ممكن است حادثه هاي براي شما رخ بدهد. پس سعي كنيد با برنامه ريزي و مديريت صحيح با هر اتفاقي روبرو شويد و آرامش خود را حفظ نماييد.
۲) شما به تنهايي نمي توانيد همه كارها را انجام بدهيد پس نياز است كه در انجام امور از ديگران كمك بگيريد و اجازه ندهيد همه ي كارها بر روي دوش شما باشند. مثل سعي كنيد كارهاي مثل رسيدگي به مهمان ها را به اعضاي خانواده و نزديك خود بدهيد چون واقعا مهمان ها مي دانند كه شما در اين روز در گير كارهاي ديگري هستيد پس انتظاري از شما ندارند.
۳) اگر استرس داريد به شما توصيه مي كنم براي اين شب اين استرس و نگراني را از خودتان دور كنيد يك نفس عميق بكشيد و سعي كنيد بهترين روز زندگي را با خاطره هاي خوب تجربه كنيد. اگر استرس داشته باشيد اين شب را براي خودتان خراب كرده ايد .
۴) هر چقدر شما آرامش خودتان را حفظ كنيد و آرام باشيد مهمان هاي شما نيز به طبع آرامش بهتري داشته اند و مي توانند كمك بيشتري به شما داشته باشند.
۵) از قبل عروسي بايد خودتان برنامه ريزي هاي داشته باشيد و سعي كنيد طبق آن پيش برويد تا هيچ اتفاق ناخوشايندي براي شما پيش نيايد .

با تشريفات شبارا همراه شويد تا از خدمات عروسي , تشريفات عروسي , خدمات مجالس و …بهره مند شويد تا يك شب به ياد ماندني را با ما تجربه كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۷:۵۱ ] [ behzad moghtader ]

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي : آقاي دامادهاي عزيز مي دانند كه شب عروسي آنها به عنوان يكي از مهمترين شب زندگاني آنها تلقي مي شود،و چون تمام حواس ها و توجهات به سمت او مي باشد بايد به گونه اي منحصر بفرد باشد .

در فرهنگ و رسم كشور ما به اين صورت است كه داماد به طور معمول كت و شلوار مي پوشد ، پس با توجه به اين شرايط آقا دامادها بايد كت و شلواري را انتخاب و بپوشند كه كه متناسب با شخصيت و استايل آنها باشد .
قبل از اقدام به خريد كت و شلوار بايد به هيكل و فرم بدنتان به اندازه كافي دقت و توجه كنيد،وصرفا به ديدن خود در آيينه اكتفا نكنيد،و در هنگام خريد همواره از نظرات ديگران استفاده كنيد واز آنها بخواهيد در انتخاب بهتر و مناسب تر كت و شلوار شما را راهنمايي كنند .

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي

 

ديگر لازم نيست به مشكلات و نقاط ضعف اندام خود توجه كنيد،شما بايد كت و شلواري انتخاب كنيد كه با پوشيدن آن ويژه گي هاي مثبت اندام شما را بيشتر نشان دهد،و در مقابل بتواند نقاط ضعف شما را بپوشاند،و در نهايت با توجه به اين ويژه گي ها براي برگزاري مراسم عروسي خود بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد .

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي

در ادامه اين مقاله ميخواهيم شما را با ويژه گي هايي آشنا كنيم كه به شما در انتخاب كت و شلوار مناسب كمك بسيارو قابل توجهي مي كند . با تشريفات شب آرا نور همراه با ما باشيد .

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي براي قدبلند نشان دادن

آقا دامادهايي كه تمايل دارند قدشان مقداري از آن چه كه هست بلند ديده شود بايد كت و شلوارهايي انتخاب كنند كه داراي ويژه گي هاي زير باشد .
۱ -كت و شلواري را انتخاب كرده و بپوشيد كه،پارچه آن خط هاي باريك و كم رنگ و راه راه داشته باشد.
۲-بهتر است از كراوات به جاي پاپيون استفاده كنيد،همچنين بهتر است كراوات باريك باشد.
۳-توصيه مي شود از كت و شلوارهايي كه بسيار تنگ هستند استفاده نكنيد.
۴-سعي كنيد كت كوتاه نپوشيد
۵-بهتر است در هنگام انتخاب و خريد لوازم جانبي كت وشلوار جليقه و كراوات را همرنگ انتخاب كنيد.
۶-در هنگام انتخاب رنگ جليقه و رنگ پيراهن دقت داشته باشيد كه رنگ هردو باهم در تضاد باشد.
۷-بهترين مدل كت براي اين افراد مدل كت تك دكمه است،چون اين مدل باعث باريك ديده شدن كمر مي شود،و بالا تنه فرد را بلندتر جلوه مي دهد.
۸-شلوار كت و شلوارتان را به مدل راسته يا لوله تفنگي انتخاب كنيد ،چون اين مدل شلوارها باعث بلندتر جلوه دادن پاهاي فرد مي شود،و اقدام بعدي پوشيدن كفشي متناسب با آن شلوار است.
۹-كت هايي كه لبه هاي پايني جدا از هم دارند،مي توانند قد فرد را كشيده و بلند نشان دهند .
۱۰-اگر شما جز افرادي هستيد كه مدل كت تك دكمه را نمي پسنديد،يا داراي كمري باريك هستيد،شما مي توانيد كت دو دكمه انتخاب كرده و بپوشيد .
۱۱-اگر فردي هستيد كه چاق و به اصطلاح اندامي پر داريد ، پيشنهاد مي كنيم كه رنگ كت و شلوارخود را مشكي انتخاب كنيد،رنگ مشكي شما را كشيده تر و باريك تر نشان مي دهد .
۱۲-اگر كت و شلوار گشاد بپوشيد قد شما كوتاه تر ديده مي شود،پس بهتر است درانتخاب سايز و تناسب لباس بيشتر دقت وتوجه داشته باشيد،كت و شلواري كه زياد تنگ يا گشاد باشد شما را غير معمول نشان مي دهد.

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي براي لاغر نشان دادن

۱-براي لاغر ديده شدن بهتر است شلوار راسته بپوشيد.
۲-بهتر است از مدل كت هايي كه تك دكمه يا دو دكمه هستند بپوشيد.
۳-بهترين مدل يقه براي لاغر نشان دادن شما مدل يقه آرشال است،كت هايي كه يقه تيز دارند گزينه مناسبي نيستند.
۴-كتي كه انتخاب مي كنيد سعي كنيد در هنگام پوشيدن آن احساس راحتي داشته باشيد،و بتوانيد به راحتي دست هايتان را تكان دهيد.
۵-لبه هاي پاييني كت نبايد روي همديگر بيافتند.
۶-كت هايي كه دو چاك دارند،گزينه مناسبي براي اين افراد هستند.
۷-اگر گردنتان مقداري درشت است بهتر است كراوات و يقه خود را سفت نبنديد.
۸-براي انتخاب اندازه و سايز درست قد كت شما بايد به وضعيت خبردار بايستيد در اين صورت قد كت بايد با سرانگشتان شما برابر باشد.
۹-اگر ميخواهيد چهارشانه و درشت هيكل ديده بشويد انتخاب كت اپل دار را پيشنهاد مي كنيم.
۱۰-اگر قدي بلند داريداز مدل كت سه دكمه استفاده كنيد.
۱۱-هرگز پاپيون نبنديد و از پوشيدن و بستن هر چيزي كه داراي خطوط افقي است خودداري كنيد.
۱۲-هرگز كتي كه پنج دكمه يا شش دكمه داشته باشد را نپوشيد،چون اندام شما را درشت تر نشان مي دهد.

نحوه انتخاب كت و شلوار دامادي براي درشت هيكل ديده شدن

۱-بستن پاپيون ايده مناسبي است چون شما را پهن و عريض نشان مي دهد .
۲-يكي از راهكارهاي درشت تر جلوه دادن خود استفاده از جليقه است .
۳-براي پرتر ديده شدن پاهايتان بهتر است شلوارهاي پيلي دار بپوشيد .
۴-كت و شلوارهاي رنگ روشن بپوشيد .
۵-كت و شلواري كه انتخاب مي كنيد بهتر است پارچه آن داراي خط هاي افقي باشد در صورتي كه قد كوتاه نباشيد .
۶-از پوشيدن كت هاي تك دكمه پرهيز كنيد .
۷-بهترين مدل كت پوشيدن كت هاي ۴ دكمه است .
۸-براي چهارشانه ديده شدن استفاده از كت هاي اپل دار توصيه مي شود .
۹-كت و شلوار مناسب سايز خودتان را بپوشيد،از پوشيدن كت و شلوارهايي كه بيش از حد تنگ يا گشاد باشد بپرهيزيد .
۱۰-اگر كت و پيراهن شما داراي يقه تيز باشد در درشت هيكل نشان دادن شما نقش بسزايي دارد،البته فراموش نكنيد كه عرض يقه بيش از ۶سانت نباشد .
۱۱-كت تك چاك براي درشت هيكل نشان دادن اندام شما گزينه مناسبي است .
۱۲-به شما توصيه مي كنيم كه در تالار عروسي و يا باغ و حتي در پاي سفره عقد هرگز كت تان را در نياوريد ، حتي اگر براي چند دقيقه مي خواهيد اين كار را بكنيد .

با تشريفات عروسي شبارا همراه شويد و از خدمات عروسي , خدمات مجالس و .. بهره ببريد و مراسم عروسي خود را به بهترين نحو ممكن برگزار كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۶:۱۴ ] [ behzad moghtader ]

نكات مهم در انتخاب كفش عروس

نكات مهم در انتخاب كفش عروس : چه نكاتي را در در هنگام خريد و انتخاب كفش عروسي بايد رعايت كنيم،يكي از تداركات مهمي كه بايد چندهفته يا چند روز قبل از برگزاري مراسم عروسي بايد آن را انجام دهيم خريد كفش عروسي مناسب مي باشد .

معمولا عروس خانم ها نسبت به انتخاب و خريد كفش عروس حساسيت زيادي به خرج مي دهند و استرس زيادي مي كشند،و اين استرس و حساسيت زياد باعث مي شود آنها نتوانند انتخاب مناسبي داشته باشند، نوع انتخاب كفش عروس شما مي تواند در نحوه راه رفتن شما در تالار عروسي تاثير داشته باشد،پس سعي كنيد كفش هايي را انتخاب نماييد كه داراي ويژه گي هاي زير باشد . در زير به نكات مهم در انتخاب كفش عروس اشاره مي كنيم :

ويژگي هاي مهم در انتخاب كفش عروس

كيفيت كفش عروس

شايد با خودتان فكركنيد كه اين كفش ها را مي خواهم براي يك شب بپوشم پس دنبال دوام و كيفيت كفش نباشم،اگر چنين تفكري داريد سخت در اشتباه هستيد،كفش عروسي كه انتخاب مي كنيد بايد بادوام و محكم باشد براي راحتي پاها و راه رفتن شما در تالار بهتراست داخل كفش نيز نرم و راحت باشد .

نكات مهم در انتخاب كفش عروس

نكات مهم در انتخاب كفش عروس

داشتن پاشنه مناسب

در بين كفش ها برخي داراي پاشنههاي بيش از حد بلندي هستند،نيازي نيست يك كفش مجلسي و شيك همچون كفش عروس داراي پاشنه هاي خيلي بلندي باشد،چون پاشنه خيلي بلند باعث صدمه ديدن پاها مي شود.حتي اگر شما براي يك شب اين كفش ها را براي يك شب بپوشيد باز هم سلامتي و راحتي شما خيلي مهم است،بلندي پاشنه پا نبايد در راه رفتن شما مشكلي ايجاد كند،به خصوص در شب عروسي كه همه حواس ها و نگاه ها به سمت شما است.

امتحان كفش ها قبل از برگزاري مراسم

اگر مي خواهيد از راحتي كفشي كه خريداري كرده ايد اطمينان حاصل كنيد قبل از اينكه در روز برگزاري مراسم عروسي بپوشيد آنها را امتحان كنيد،كفش ها را بپوشيد و برروي سطوح نرم با آنها راه برويد با اين روش شما مي توانيد بهترين انتخاب كفش را داشته باشيد.بعد از كفش عروس تان را خريداري نموديد،بهتر است به مدت چند ساعت با آنها راه برويد تا پاهايتان به كفش ها عادت كند،پيشنهاد ما اين است كه چند ماه قبل از برگزاري مراسم و تشريفات عروسي كفش هاي عروسي خود را خريداري كنيد.

امكان استفاده مجدد در در مراسمات بعد از مراسم عروسي

 كفش هاي عروس موجود در بازار به طور معمول داراي قيمت بالايي هستند ،مقرون به صرفه نيست كه براي پوشيدن اين كفش ها فقط در يك شب براي خريد اين كفش ها قيمت زيادي بپردازيم ،بهتر است كفش عروسي را انتخاب كنيد كه علاوه بر راحت و شيك بودن به صورتي باشند كه به غير از مراسم عروسي بتوان آنها را در مراسمات ديگري پوشيد.

در هنگام غروب براي خريد كفش برويد

شايد برايتان عجيب باشد،ولي بهترين زمان براي خريد كفش در هنگام غروب است در اين زمان براي خريد كفش عروس برويد چون پاها در اين ساعات از روز به حداكثر تورم خود رسيده اند،و شما مي توانيد خريد مطمئن تري داشته باشيد،چون در هنگام صبح پاها هيچ ورمي ندارد و مقداري كوچكتر است و خريد كفش در اين زمان سبب مي شود در زمان پايان روز كه پاها متورم مي شوند برايتان تنگ و كوچك باشد ،و شما در هنگام راه رفتن با مشكل برخورد كنيد و پاهايتان اذيت شود.

مي توانيد دوجفت كفش بخريد

اگر شما براي براي خريد كفش عروسي وسواس زيادي به خرج مي دهيد،و با كفش هاي پاشنه بلند نمي توانيد به راحتي راه برويد پيشنهاد ما اين است كه دو جفت كفش بخريد،كفش هايي كه پاشنه بلند هستند را مي توانيد در آتليه و درهنگام ثبت عكس هايتان بپوشيد تا با آنها عكس هاي زيباتري داشته باشيد،و از كفش هاي پاشنه كوتاه نيز در تالار استفاده كنيد،شما با كفش هاي پاشنه كوتاه مي توانيد در تالار باراحتي راه برويد وبه مهمان هايتان خوش آمد گويي بگوييد،اگر كفشي بپوشيد كه با راحتي نتوانيد با آنها راه برويد به طور يقين برايتان مشكل پيش خواهد آورد.

ست كردن كفش با لباس عروسي

اگر دوست داريد لباس و كفش عروستان باهم ست و هماهنگ باشد بهتر است آنها را باهم خريداري كنيد در اين صورت به آساني مي توانيد آنها را باهم ست كنيد،و كفش هايي انتخاب كنيد كه با لباس شما هماهنگ باشد،اگر مدل لباس عروستان فانتزي و كوتاه است،مي توانيد كفش هايي خريداري نماييد كه پاشنه كوتاهي داشته باشند در اين صورت با لباستان هماهنگي بيشتري خواهد داشت.

تزئينات روي كفش عروس

از نكاتي كه با توجه به آن عروس زيبا ديده مي شود كفش هاي عروس است،به طور معمول كفش عروسي كه داراي بندهاي بلندي است كه به شكل ضربدري برروي پا بسته مي شوند،شيك و زيبا ديده مي شوند،از ديگر نكاتي كه كفش هاي عروسي را زيباتر نشان مي دهد وجود نگين برروي كفش ها است،و هنگامي كه نور به آنها برخورد مي كند بسيار زيبا ديده مي شوند .

قرار دادن روزنامه در كفش عروس

اگر احساس مي كنيد كه كفش هاي شما پاهايتان را اذيت مي كند،توصيه مي كنيم مقداري روزنامه و آبليمو حاضركنيد،به اين صورت كه مقداري روزنامه را با آبليمو خيس نماييد ، و در داخل كفش تان قرار دهيد،و اجازه بدهيد تا صبح در همان حال باقي بماند،اين كار باعث مي شود مقداري كفش هايتان باز شود و شما مقداري احساس راحتي بكنيد .

نكات مهم در انتخاب كفش عروس

همه ي نكاتي كه در بالا ذكر شد بايد در انتخاب يك كفش مناسب براي عروس به آن ها توجه شود تا بهترين كفش مناسب با سليقه خود انتخاب كنيد . با تشريفات عروسي و خدمات عروسي شبارا همراه باشيد و از خدمات عروسي , خدمات مجالس و .. بهره مند شويد و مراسم عروسي خود را به بهترين نحو ممكن برگزار كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۲:۵۰ ] [ behzad moghtader ]

سوالات مهم انتخاب تشريفات مجالس و باغ تالار عروسي

سوالات مهم انتخاب تشريفات مجالس و باغ تالار عروسي : اگر مي خواهيد يك مراسم عروسي خوب و باشكوه داشته باشيد مي توانيد از موسسه ها و خدمات مجالس عروسي استفاده كنيد تا يكي از بي نقص ترين مراسم را براي شما برگزار كنند. افرادي كه دوست دارند مراسم عروسي شان باشكوه و بي نقص و عيب باشد مي توانند با كمي صبر ، يك موسسه تشريفاتي خوب و مناسب را براي خود انتخاب كنند.

سوالات مهم انتخاب تشريفات مجالس

دقت داشته باشيد براي انتخاب بهترين موسسه خدمات و تشريفات عروسي برخي از عوامل هستند كه در اين امر دخيل مي باشند كه بودجه را مي توان يكي از مهم ترين آنها دانست. اول از هر چيزي بايد بدانيد كه چقدر بودجه داريد تا با توجه به ميزان بودجه تان بتوانيد بهترين گزينه ي را انتخاب نماييد .

پس از اينكه بودجه تان مشخص شد نوبت به انتخاب تشريفات مي رسد كه البته نبايد در اين امر عجله كنيد و حتما با صبر و حوصله ايت كار را انجام بدهيد چون اگر بخواهيد تصميمي عجولانه بگيريد نمي توانيد به آنچه كه مي خواهيد برسيد.

زماني كه به تشريفات مجالس و عروسي مراجعه مي كنيد بايد سوال هاي را از آنها بپرسيد كه قطعا مي تواند به شما كمك كند:

  • چه ميزاني تجربه داريد و در اين حرفه كار مي كنيد؟
  • قدرت مديريت شما بيشتر است يا ذوق هنري تان؟
  • انگيزه شما از انتخاب اين شغل چيست؟
  • چقدر هزينه دريافت مي كنيد تا بتوانيد خدمات خوبي را ارائه دهيد؟
  • چقدر به مشتريان خود فرصت مي دهيد تا قسط هايشان را پرداخت نمايند؟
  • در چند قسط از مشتريان پول اقساط را دريافت مي كنيد؟
  • تا روز عروسي چند بار ديگر مي توانم شما را ملاقات كنم؟
  • آيا مي توانيم خدمات شما را امتحان يا ارزيابي نماييم؟
  • آيا اين امكان وجود دارد كه ما با پرسنل شما به صورت مستقيم صحبت كنيم؟
  • لباس هاي فرم آشپز ها و پرسنل شما چگونه است؟
  • در روز عروسي ، ساعت كاري شما از چه زماني خواهد بود؟
  • مديريت پذيرايي از چه ساعتي در روز عروسي در محيط حضور دارد؟
  • در صورتي كه شما بعد از بستن قرارداد به هر دليلي نتوانيد به ما خدمات ارائه بدهيد آيا از همكاران يا ديگر موسسه ها ، به ما معرفي مي كنيد تا مسئوليت جشن ما را بر عهده بگيرند؟
  • زماني كه قرارداد را منعقد مي كنيم آيا همه ي افرادي كه ما براي انتخاب خدمت انتخاب كرديم اسم شان نوشته مي شود؟
  • ايا مي توان ارائه دهندگان خدمت را بعد از عقد قرار داد تغيير بدهيم؟ آيا در چنين شرايطي بايد هزينه خسارت پرداخت نماييم؟
  • اگر ما پس از قرار داد ، منصرف شديم هزينه ي كه پرداخت كرديم به ما باز گردانه مي شود؟ در چنين شرايطي ميزان خسارت چقدر است؟

در قرار داد با برگزار كننده ( خدمات مجالس و تشريفات عروسي ) بايد برخي از موارد را حتما ذكر كنيد:

  • نحوه ي دريافت هزينه جشن به چه صورت مي باشد آيا به صورت اقساطي يا نقدي است؟
  • اگر بيعانه پرداخت نموده ايد حتما بايد ميزان بيعانه قيد گردد
  • شما تا چه ميزان مي توانيد با موسسه ارائه خدمات مجالس و تشريفات جلسه داشته باشيد
  • افرادي كه مي خواهند به شما خدمات ارائه بدهند چه كساني هستند و خدمت دقيق آنها بايد بررسي گردد.
  • بايد تمام هزينه هاي كه براي برگزاري جشن توسط موسسه گرفته مي شود، قيد گردد
  • تاريخ برگزاري مراسم بايد ذكر گردد
  • برخي از اطلاعات ضروري حتما نوشته شود مانند شماره تماس . تا اگر مشكلي به وجود آمد موسسه بتواند با شما در ارتباط باشد.
  • در قرار داد بايد شرايط تغيير موارد قرارداد ذكر گردد تا اگر نياز بود قرارداد جديد ، اجرا شود
  • بايد توسط هر دو سمت ، قوانيني ذكر گردد كه در خصوص شرايط نقض مي باشد.
  • شما و مديريت موسسه بايد زير قرار داد را امضا نماييد و همچنين تعهد به آن ضروري مي باشد.

در صورتي كه مي خواهيد هميشه بهترين انتخاب را داشته باشيد بايد كمي صبر نماييد و به مواردي كه گفته شد ،عمل نماييد. هيچ وقت عجولانه موسسه ي را انتخاب نكنيد چون صرفا برخي از آنها به فكر سودرساني به خودشان هستند و شما بهترين شب زندگي تان را از دست ميدهيد بدون اينكه از نتيجه آن راضي باشيد.

شب عروسي شما بهترين شب زندگي تان است پس نبايد آن را از دست بدهيد و بايد آن را به بهترين شكل ممكن و باشكوه برگزار نماييد چرا كه هميشه خاطره هاي اين شب در ذهن شما باقي خواهد ماند و البته با مرور اين خاطره هاي شيرين مي تواند در هر سني برايتان لذت بخش باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۹:۵۱ ] [ behzad moghtader ]

دي جي و موزيك براي عروسي , نحوه انتخاب بهترين دي جي

دي جي و موزيك براي عروسي , نحوه انتخاب بهترين دي جي عروسي : جشن عروسي پر است از ايده هاي زيبا،شنيدني و هيجاني.شب عروسي يك شب باشكوه از شادي و رقص بينظير است كهه در تصور عروس و داماد و مهمان ها نقش مي بندد،و اين تمام چيزي است كه عروس و داماد از مراسم عروسي خود دارند،زيبايي،شكوه،شادي و رضايت مهمان ها از مراسم.

دي جي و موزيك براي عروسي

نحوه انتخاب بهترين دي جي

دي جي و موزيك براي عروسي كار آساني نيست ولي با انتخاب بهترين دي جي براي مراسم جشن عروسي تان مي تواند روي همه مراسم جشن تاثير داشته باشد،جشن عروسي تان مي تواند غوغا و جنجالي برپا بشود اگر….

اين حقيقت وجود دارد كه داشتن يك دي جي خوب و كار بلد در مراسم عروسي در پرشور بودن جشن تاثير داشته باشد و برعكس آوردن يك دي جي نابلد در سردي و بي فروغ بودن جشن هراسم عروسي تاثير زيادي دارد،اين موضوع تا حدي زيادي به خود شما وابسته است كه برنامه موزيك و آهنگ و موسيقي و دي جي شما چگونه جلو برود.

در اين نوشته براي شما اصولي را كه سبب مي شود،بهترين دي جي را براي مراسم جشن عروسي تان برگزينيد را شرح مي دهيم.براي كساني كه در امر ازدواج و مراسمات و تشريفات عروسي بي تجربه هستند،بدون شك دوست داريد همه ي آهنگهايي كه با آنها خاطره داريد پخش و اجرا شوند.اما زمان موضوعي بسيار مهم است.به عنوان مثال آيا شما و همسرتان توانايي آن را داريد كه به مدت ۶دقيقه تانگو برقصيد؟و يا اينكه دوست داريد بيشنر از۳دقيقه طول نكشد؟

دي جي و موزيك براي عروسي

دي جي مخفف شده ديسك جاكي،،كه به معناي سواركار و جادوگر ديسك است.كمتر كسي است كه واژه و اصطلاح دي جي را نشنيده باشد تئوري دي جي براي نخستين مرحله تفسيري بود براي مطرح كردن آهنگهاي پاپولار در راديو كه برروي گرامافونهاي قديمي گذاشته ميشد و در اصطلاح به آنها ديسك گفته ميشد و چون براي شنودگان جاك ميشد به اين معني كه پخش و افكت گذاري سرعتي وبسيار پيش پا افتاده ميشد بعد از گذشت مدت كوتاهي به ديسك جاكي شهرت يافت.

فردي كه اين كار را ميكرد به djمعروف بود.در عصر حاضر كار دي جي ها خيلي پيشرفت كرده است تا جايي كه شخصي مثل تيستو مي آيد و به مدت ۳ساعت كنسرت زنده برگزار مي كند و به آهنگها افكتهاي عجيب و غريب و حرفه اي مي دهد در حال حاضر سرمايه گذاران روي اين حرفه و عرصه زياد كار و سرمايه گذاري مي كنند.

فراموش نكنيد كه اسم و فاميلي خود و همسرتان را به طور دقيق روي يك ورق بنويسيد و تحويل دي جي بدهيد،علاوه براينكه تلفظ كردن صحيح اسم و فاميايتان مسرت بخش خواهد بود،دي جي نيز بايد از تلفظ صحيح آنها اطلاع داشته باشد.

انتخاب بهترين دي جي با تشريفات عروسي شب آرا

تشريفات مجالس و خدمات مجالس شب آرا : در انتخاب دي جي و موزيك براي عروسي شما مي توانيد در كنار آهنگ هاي مورد علاقه خود كه دوست داريد در عروسي تان پخش شوند،برنامه اي داشته باشيد تا مهمان هاي حاضر در مراسم نيز تا جايي كه كه امكان داشته باشد بتوانند به آهنگ هاي مورد علاقه خود گوش دهند شايد مهمان هايي باشند كه با پخش آهنگ مورد علاقه خود بيشتر از نيم ساعت برقصند كه اين عوامل باعث گرم و دلنشين شدن مراسم شما بشود،بيشتر مواقع رسيدگي كردن به اين موضوع از انتخاب آهنگ ها و موزيك هايي كه مورد علاقه تان است هم مهم تر است.

مطمئن باشيد كه اجرا كردن آهنگ هايي كه علاقه اي به آنها نداريد باعث تخريب روحيه تان مي شود.بهتر است براي جلوگيري از اين كار يك ليستي از آهنگ هايي كه نبايد پخش بشود را بدهيد و به او يادآوري كنيد به هيچ عنوان آهنگهايي كه در ليست هرگزها آمده است را حتي اگر مهمان هاي حاضر در مجلس هم درخواست كنند ممنوع است،براي آسودگي خيال تان در مراسم جشن عروسي دنبال بهترين دي جي باشيد.

كار دي جي چيست؟

به بيان ساده به كسي كه به انتخاب آهنگها و پخش آهنگ ها مي پردازد ديجينگ ناميده مي شود.

بنابراين تعدادي آهنگ انتخاب مي شوند اين آهنگ ها ممكن است ساخته خود دي جي يا بقيه دي جي ها باشد كه به آن playlistگفته ميشود و در مرحله بعد تكنيك هاي دي جينگ مانندaudio mixing.cueing phrasing.cutting.scratching.and beatmatchingروي اين موارد انجام ميگيرد .

دستگاه دي جي:

اين دستگاه متشكل از دو ديسك كه آهنگ ها و موزيك هاي مد نظر روي انها ضبط شده است.

دو يا بيشترturntableيا ديسك پليريا deck+يك عددdj mixer براي اكولايزر يا كراس فيد كردن موزيك ها+يك هدفون قوي براي گوش دادن به آهنگهاي در حال پخش+در صورت لزوم دو عددcd playerبراي اينكه تهيه كردن سي دي خيلي راحت تر از vinylاست.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۶:۲۶ ] [ behzad moghtader ]

انتخاب بهترين آتليه اسپرت عروس , آتليه عروسي اسپرت

انتخاب بهترين آتليه اسپرت عروس , آتليه عروسي اسپرت :آشنايي با تكنيك هاي انتخاب مناسب ترين و بهترين آتليه اسپرت عروس،به عروس خانم و آقا داماد براي انتخاب كردن آتليه عكس اسپرت عروس مناسب ياري مي دهد.

انتخاب بهترين آتليه اسپرت عروس

شايد به خاطر وجود برخي مناسبت ها به دنبال آتليه عكس اسپرت باشيد ،مناسبت هايي همچون سالگرد ازدواج، روز عروسي ،ولنتاين،يا تولد يكي از عزيزانتان پيش رويتان بوده و شما جهت ثبت خاطره اي از اين روزهاي مهم به آتليه جهت گرفتن عكس اسپرت يا مدلينگ تشريف ببريد.در اين مقاله تلاش ما بر اين است كه به شما راهنمايي بدهيم.

انتخاب بهترين آتليه اسپرت عروس

آتليه اي كه شما براي گرفتن عكس هاي اسپرت و يا مدلينگ خود انتخاب كرده ايد مي تواند اين انتخاب ممكن است به دودليل باشد يا از از نونه كارهاي اين آتليه ديدن كرده ايد و خوشتان آمده است يا با معرفي يكي ا آشنايان آتليه را انتخاب كرده ايد. و بهترين راهي كه براي انتخاب يك آتليه مي توان انجام داد اين است كه خودتان حضوري به آتليه مورد نظر برويد و از نمونه كارهاي اون آتليه اقدام كنيد، يا از طريق مراجعه حضوري،يا بازديد از سايت آتليه و ديدن تبليغات آتليه و..حتما از قبل نوبت رزرو كنيد

اگر قصد داريد براي يك روز خاص همچون سالروز تولد يا به مناسبت ولنتاين به آتليه اسپرت مراجعه كرده و با كسي كه عاشق او هستيد كه مي تواند همسر و يا فرزند باشد براي ثبت خاطره اين روز عكس بگيريد يادتان باشد قبلا نوبت رزرو كرده باشيد.براي ثبت اين اتفاقات مهم بسته به آتليه مورد نظرتان از دو هفته قبل يا ده روز قبل … و اگر يادتان برود كه براي اون روز از آتليه وقت رزرو كني عكاسي از اون روز مخصوص را از دست داده ايد.

عكاس آتليه عروسي اسپرت خانم باشد يا آقا؟

بيشتر زوج ها يا يكي از زوجين به دلايلي دوست ندارند عكاس آتليه مرد باشد،اگر قصد داريد از عكاس مرد استفاده نكنيد يادتان باشد موقع رزرو وقت حتما سوال كنيد كه عكاستان خانم خواهد بود يا آقا.اگر براي شما زن يا مرد بودن عكاس آتليه مدلينگ مهم نيست خيلي عالي ميشود چون ديگر مجبور نخواهيد بود به خاطر نبود عكاس مورد نظرتان آتليه را تعويض كنيد.

توجه به محل دفتر آتليه فراموش نشود.

براي سنجش اعتبار آتليه مورد نظرتان ميتوانيد به موقعيت مكاني قرار گرفتن محل آتليه دقت كنيد. فكر نكنيد كه قرار گرفتن آتليه در دفترهاي آپارتماني در طبقات فوقاني برج ها و مجتمع هاي تجاري دليل بر بهتر بودن آتليه باشد چون ممكن است اين آتليه ها نتواند انتظارات شمارا برآورده كنند .و در مقابل آتليه هايي كه قديمي و باتجربه هستندممكن است در يك آپارتمان معمولي با يك دفتر قديمي و كوچك باشند كه بهتر مي توانند از عهده انتظارات شما بربياييند .

انتخاب بهترين آتليه عروسي با تشريفات عروسي شب آرا

در انتخاب بهترين آتليه اسپرت عروس توجه كنيد كه صحت اين موارد ۱۰۰درصد نيست و احتمال دارد دفترهاييي كه در طبقات بالايي يك برج واقع هستند در كار خود حرفه اي باشند.بهترين كاري كه مي توانيد درمورد نظرات آتليه مورد نظرتان آگاه شويد بازديد كردن از سايت نوعروس مي باشد.

نمونه كارهايي كه تابلو هستند

هنگام ديدن نمونه كارهاي آتليه ها اطمينان نكنيد. بيشتر متقلب ها و سودجوها در در حرفه عكاسي و فيلم برداري براي جلب نظر مشتري از نمونه كارهاي ديگر آتليه ها را به شما نشان مي دهند و به شما مي گويند كه كار آتليه خودشان است.براي اينكه تشخيص بدهيد كه با نشان دادن كار ديگر آتليه ها شما را گول نزده اند مي توانيد از آنها درخواست كنيد كه از نمونه كارهايشان ديدن كنيد يا از آنها درخواست كنيد فيلمي را به شما نشان دهند كه افرادي كه در آتليه شاغل هستند در آن مثلا در پشت صحنه حضور داشته باشند.لازم نيست نگران باشيد دير يا زود كارهاي تقلبي آتليه رو ميشود و لو مي رود. تشريفات عروسي و خدمات مجالس شب آرا در بهترين انتخاب براي آتليه عروسي اسپرت همراه شما ميباشد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۳:۲۵ ] [ behzad moghtader ]

هزينه خدمات عروسي و تشريفات عروسي در مناطق مختلف ايران

 

هزينه خدمات عروسي و تشريفات عروسي در مناطق مختلف ايران : يكي از دغدغه هاي مهم براي هر كسي كه مي خواهد مجلس عروسي برگزار كند هزينه و مخارج عروسي است. زوجين مي خواهند به بهترين شكل مراسم عروسي شان را برگزار كنند و در واقع به فكر هزينه ها و مخارج نيز مي باشند. اگر مي خواهيد هيچ مشكلي براي شما پيش نيايد بايد مديريت صحيحي بر روي مخارج عروسي تان داشته باشيد. در شهرهاي مختلف ، هزينه مراسم متفاوت مي باشد.

هزينه خدمات عروسي

چه معيارهاي هزينه هاي جشن عروسي را در قسمت هاي متفاوت مشخص مي كند؟

براي اينكه مراسم عروسي در قسمت هاي متفاوت برگزار شود هزينه ها نيز با يكديگر متفاوت مي باشد كه قطعا شما هم از اين اختلاف ها مبهم و گيج خواهيد شد. اما براي برگزاري مراسم عروسي ، مخارج نيز در قسمت هاي مختلف با يكديگر متفاوت هستند كه در ادامه به آنها اشاره شده است.

در شهرهاي پر جمعيت ، هزينه جشن عروسي چگونه مي باشد؟

معمولا در شهرهاي بزرگ و پر جمعيت به دليل اينكه امكانات زيادي وجود دارد ، هزينه هاي مراسم برگزاري جشن نسبت به بقيه جاها زيادتر مي باشد. در واقع اين گونه تالارها چون امكانات مجلل و با شكوه تري دارند طبيعي است كه گران تر باشند. مثلا برخي از تالارها چون از امكاناتي مثل خواننده هاي معروف دارند از مشتريان خود هزينه هاي بيشتري را دريافت مي نمايند.

دقت داشته باشيد كه موارد مختلفي بر روي هزينه ها تاثير گذار هستند مثل گل آرايي ، اتاق عقد ، نور پردازي ، موسيقي و …

قرار گرفتن تالار عروسي در موقعيت هاي مختلف جغرافيايي شهر

يكي از ويژگي هاي كه بسيار مهمي كه بر روي هزينه مراسم عروسي تاثير بسياري داشته است قرار گرفتن سالن پذيرايي مي باشد. در صورتي كه تالار در بهترين نقطه شهر يا مركز شهر واقع شده باشد براي ميهمان ها هزينه رفت و آمد كمتر خواهد بود و آنها راحت تر به مهماني شما خواهند آمد اما در چنين مشكل پارك براي آنها به وجود مي آيد اگر تالار در مركز شهر باشند و پاركينگ نيز داشته باشد در چنين شرايطي هزينه هاي ورودي هم افزايش پيدا مي كند.

برخي از تالارهاي بيرون شهري چون زميني كه ساخته اند و مالياتي كه پرداخت مي كنند كمتر است پس طبيعي بوده كه ورودي آنها نيز كمتر باشد .

تالارهاي كه در قسمت شمالي شهر هستند هزينه ي بيشتري داشته اند. قرار گرفتن تالار در جنوب شهر و شمال بر روي هزينه و قيمت تالار تاثير زيادي داشته است.

اجراي رسم و رسومات محلي ويژه در شهرستان ها

برخي از شهر داراي رسم و رسومات خاصي هستند كه همين موارد موجب مي شود هزينه هاي خدمات عروسي و قيمت ها بالا بروند. مثلا هنوز در برخي از جاها مشاهده مي كنيم كه حنابندان مي گيرند و زوجين براي اينكه تنها يك شب عروسي بگيرند مجبورند ۲ شب هزينه كنند كه در نهايت هزينه ها نيز بالاتر مي رود. البته در تهران فقط يك شب هزينه مي كنند اما در شهرستان ها پيش بيني مي شود كه ۲ شب نيز هزينه كنند پس ممكن است نياز باشد تا هزينه هاي بيشتري براي عروسي در نظر گرفته شود.

برخي از شهرهاي كوچك هيچ گونه تجمل گرايي ندارند

ذكر اين نكته لازم است كه در برخي از شهرها خبري از تجمل گرايي و مراسم هاي باشكوه نيست و هزينه ي عروسي نيز نسبت به جاهاي ديگر كمتر مي باشد. هزينه هاي مراسم عروسي هم كمتر است چون گل آرايي ، اتاق عقد ، ورودي و … را معمولا ندارند.

برگزاري جشن عروسي در باغ هاي بزرگ يا سالن هاي ساده

معمولا در برخي از شهرها مراسم هاي عروسي شان را در سالن هاي ساده مي گيرند كه اغلب اين سالن ها بزرگ نيستند همين موضوع موجب مي شود آنها هزينه هاي كمتري را براي عروسي شان پرداخت كنند . اما برخي از شهرهاي بزرگ عروسي شان را در باغ هاي مجلل و باشكوه مي گيرند كه همين امر سبب مي شود آنها هزينه هاي بيشتري را پرداخت نمايند. مثلا شيرازي ها بيشتر عروسي هايشان را در باغ تالارهاي باشكوه مي گيرند و بايد هزينه ي بيشتري را صرف نمايند.

دقت داشته باشيد كه تمامي موارد گفته شده در هزينه هاي عروسي شما دخيل هستند اما آن چيزي كه از همه مهم تر است مديريت صحيح هزينه ها مي باشد . اگر شما نتوانيد بر روي هزينه هاي خود مديريت درستي داشته باشيد قطعا نمي توانيد بهترين مجلس عروسي را براي خودتان برگزار كنيد.

متاسفانه عده ي گاهي با وجود هزينه هاي زيادي كه براي مجلس خود مي كنند ولي نمي توانند از نتيجه آن صد در صد رضايت داشته باشند.

مشاوره با تشريفات عروسي و خدمات مجالس شب آرا

خدمات مجالس و تشريفات عروسي شب آرا بهترين انتخاب شما براي برگزاري يك مراسم عروسي باشكوه و مجلل مي باشد. ما بهترين خدمات را با بهترين قيمت براي شما عرضه خواهيم كرد. هميشه بهترين را براي شما پيشنهاد مي كنيم . فقط يك تماس با ما بگيريد تا ۸۰ درصدكارهاي مراسم عروسي شما را انجام دهيم . تخصص ما در برگزاري مراسم مجلل و با شكوه در بهترين تالارهاي تهران و ايران مي باشد . انتخاب باغ تالار عروسي مناسب را به ما بسپاريد . منوي پذيراي بسيار با شكوه و عالي براي شما تدارك ديده ايم . تشريفات مجالس شب آرا با سابقعه اي طولاني در خدمت شما قرار گرفته است.

با ما يك روز به ياد ماندني و با شكوه و لاكچري را تجربه كنيد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۰:۱۸ ] [ behzad moghtader ]

عرضه مستقيم محصولات نوار pvc  و نوار ام دي اف در فروشگاه آسونوار

براي كشب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيريد :

 

09125113794

02177135761

02177206004

02177206005

آدرس : تهران , مبدان رسالت , بلوار دلاوران , 30 متري دوم (جهانشاهلو ) , پلاك 87

محصولات فروشگاه آسونوار :

نوار pvc 

نوار ورقهاي 18 ميل

چسب گرانول

نوار روكش چوب


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۱:۵۹ ] [ behzad moghtader ]

آموزش تعميرات پرينتر : , ليزر يونيت, بردها, درايور, كاغذكش ها, كارتريج, انتقال حركت, فيوزينگ, داپلكس, به طور كلي دستگاه پرينتر از قطعات بالا كه ذكر شد تشكيل شده كه در كلاسهاي آموزشي اين آموزشگاه به طور اصولي هر بخش توضيح داده شده و تمامي ايرادهاي مربوط به هر بخش نيز به دانشجو به صورت عملي آموخته مي شود.و بعد از پايان يافتن تمامي بخشها به طور كلي اين اجزا را به هم وصل كرده و دستگاه را آماده ي كار مي كنيم .اين روش باعث مي شود كه به صورت خيلي ساده و عملي بعد از اتمام كلاس دانشجو ديد فني كاملي از نظر سرويس و تعمير و تشخيص عيب پيدا كند. و آموزشگاه اينكار را به صورت كاملا تضميني و تخصصي انجام مي دهد.

آموزش تعميرات پرينتر

انواع پرينتر هاي رايج در بازار

پرينتر ها به عنوان يكي از كاربردي ترين ابزارچاپ به دليل ابعاد و اندازه هاي مناسبي كه دارند در محيط هاي خانگي و اداري بيشترين استفاده را به عنوان دستگاه چاپ دارا هستند، باتوجه به هدف و موارد استفاده ، پرينتر ها در انواع و ابعاد مختلفي طراحي و ساخته شده اند. كه در ادامه به معرفي و بررسي برخي از آن ها مي پردازيم ، با ما همراه باشيد...



پرينتر هاي جوهر افشان

در اين نوع از پرينتر ها ، جوهر به صورت مايع در تونر هاي مخصوص به خود در داخل پرينتر جوهر افشان قرار مي گيرد ، و از طريق سوزن هاي جوهر پخش كن ، رنگ هاي مورد نظر را بر روي كاغذ انتقال مي دهد. معمولا اين نوع پرينتر ها از سه رنگ اصلي زرد ، آبي و قرمز  براي توليد بقيه رنگ ها استفاده مي كنند.كه در صورت عدم تركيب رنگي درست اين رنگ ها ، رنگ مورد نظر كيفيت لازم را نخواهد داشت ، براي مثال ممكن است رنگ سياهي كه از تركيب اين سه رنگ اصلي تشكيل شده باشد مايل به سبز و يا آبي باشد. براي حل اين مشكل در پرينتر هاي جوهرافشان معمولا از يك رنگ مشكي جداگانه براي توليد اين رنگ استفاده مي شود. كه هم سرعت پرينت صفحات را افزايش داده و هم مصرف بقيه رنگ ها را به صورت قابل توجهي كاهش مي دهد. لازم به ذكر است كه در كار هاي حرفه اي و گرافيكي كه به دقت بالايي در اين زمينه نياز دارند از تعداد رنگ هاي زيادي استفاده مي شود.

معايب پرينتر هاي جوهر افشان

از مشكلات عمده ي كه در اين نوع پرينتر ها با آن رو برو مي شويم مي توان به موارد زير اشاره كرد:

مصرف بالاي رنگ ها

خشك شدن سوزن جوهر افشان به علت عدم استفاده طولاني مدت از پرينتر جوهر افشان

كيفيت پايين عكس ها در نسخه هاي قديمي اين پرينتر ها

سرعت پايين پرينت صفحات در پرينتر هاي جوهر افشان

تعمير پرينتر جوهر افشان و انجام سرويس هاي مورد نظر بر روي آن ها با توجه به ميزان مصرف آن ها مي باشد و ممكن است مدت هاي طولاني از آن ها استفاده كنيد ، بدون آنكه نيازي به تعمير پرينتر داشته باشيد.

پرينتر هاي سوزني

شايد شما هم جزو آن دسته از افراد باشيد كه فكر ميكنند استفاده از پرينتر هاي سوزني منسوخ شده و اصلا كارايي ندارند ، ولي بايد گفت كه پرينتر هاي سوزني در برخي از موارد كاربرد هايي اختصاصي دارند كه هيچ يك از پرينتر هاي ديگر نميتوانند پرينت هاي مورد نظر را انجام دهند، مثال عمده اي كه براي اين كاربرد ها مي توان زد: دفترچه هاي بيمه و ساير  صفحاتي هستند كه به صورت چند برگي بوده و براي پرينت حروف مورد نظر به ضربه و فشار نياز دارند ، امروزه به دليل استفاده اختصاصي و خيلي كم از اين پرينتر هاي ، تعمير پرينتر هاي سوزني نيز به صورت اختصاصي انجام مي گيرد ، پرينتر هاي سوزني نسبتا داراي سيستم ساده تر و مكانيكي تري مي باشند و هنگام باز و بسته كردن اين پرينتر ها به دقت بالايي نياز داريم .

پرينتر هاي ليزري

جديد ترين و كاربردي ترين نوع پرينتر ، پرينتر هاي ليزري مي باشند، سرعت و كيفيت بالا ، هزينه نگهداري پايين ، نياز كم به تعمير و در دسترس بودن جوهر و  لوازم جانبي مورد نظر، از عمده دلايلي هستند كه چاپگر ها و پرينتر هاي ليزري را محبوبتر كرده اند، جوهر هاي پرينتر هاي ليزري داراي دسته بندي هاي خاصي مي باشند. پرينتر هاي ليزري هم به صورت رنگي و هم به صورت سياه و سفيد در بازار موجود مي باشند كه باتوجه به نياز كاربران ، در ابعاد ، اندازه ها و سرعت هاي مختلفي توسط شركت هاي فعال در اين زمينه براي مصرف كاربران موجود مي باشد. تعمير پرينتر هاي ليزري نيز به دليل استفاده زياد از آن ها نسبت به ساير انواع پرينتر فراگير تر است.

 

سرفصل هاي آموزش تعميرات پرينتر

آموزش بلوك دياگرام و قسمت هاي مختلف در تعمير پرينتر

آموزش عيب يابي و باز و بسته كردن در تعمير پرينتر

آموزش تعمير پرينتر - برطرف كردن مشكلات گرفتگي جوهر افشان

آموزش تعمير پرينتر - معرفي ابزار ها و وسايل مورد نياز براي باز كردن نازل جوهر

آموزش تعمير پرينتر - تحليل و بررسي ايرادات نوار انكودر

آموزش تعمير پرينتر - تحليل و بررسي ايرادات پليت تايمينگ

آموزش تعمير پرينتر - شناسايي انواع پودر پرينتر و نحوه ي استفاده درست از آنها

آموزش كار با بوبين و خطا هاي رايج در پرينتر ها

آموزش برطرف نمودن ايرادات مربوط به تونر زائد در پرينتر ها

آموزش برطرف نمودن مشكلات مربوط به داكتر بليد در پرينتر ها

آموزش تعمير پرينتر- بررسي مشكلات مربوط به پنل پرينتر

آموزش طريقه تعويض ريبون در پرينتر ها

آموزش بررسي خطاهاي مربوط به ريبون در پرينتر ها

آموزش انواع سنسور هاي بكار رفته در چاپگر ها و پرينتر هاي سوزني

آموزش تعمير پرينتر صدور قبض (مربوط به صندوق هاي فروشگاهي )

آموزش شارژ كارتريج ، انواع پرينتر هاي ليزري و جوهر افشان

آموزش نحوه ي تعويض بايوس و ريست كردن پرينتر

در اين دوره هاي آموزشي تعمير ماشين هاي اداري ، تعمير پرينتر ، تعمير اسكنر و ... براي كارآموزان عزيز برگزار مي شود.

سرفصل آموزش تعميرات پرينتر تك كاره و چندكاره


آشنايي با انواع دستگاه پرينتر هاي رنگي ، سياه و سفيد ، جوهر افشان و ليزري
آشنايي با اجزاي تشكيل دهنده پرينتر هاي تك كاره و چند كاره
آشنايي با يونيت فيوزينگ و قطعات آن و نحوه ي تعويض كليه قطعات معيوب
آشنايي با يونيت ليزر
آشنايي با انواع كارتريج دتگاه پرينتر و نحوه ي شارژ كردن كارتريج هاي سياه سفيد ، رنگي، ليزري و جوهر افشان
آشنايي با انواع برد دستگاه هاي پرينتر تك كاره و چند كاره
آشنايي با تجهيزات اسكنر ، فكس و دستگاه پرينتر
آشنايي با اجزاء موتور، كريير و كلاج دستگاه پرينتر
آموزش صحيح نحوه باز و بت كردن ، منوال ، جنرال . سرويس كردن دستگاه هاي پرينتر تك كاره و چند كاره .


باتوجه به پيشرفت تكنولوژي و توسعه صنعت چاپ و پرينت مطالب ، در بازار كار ، ادارات ، موسسات خصوصي ودولتي ، استفاده از پرينتر به عنوان ابزار كاري جهت پرينت انواع اسناد ، فاكتور ها ، مطالب و متون قرارداد ، پرينت عكس ، ارسال فكس و اسكن گرفتن از اين اسناد و .... كاربرد فراواني پيدا كرده است.
در اين زمينه شركت فني مهندسي تعميرات پرينتر ، اقدام به برگزاري دوره ويژه آموزش دستگاه پرينتر نموده و تمامي مطالب مورد نياز اين مباحث را در سطح بالايي آموزش مي دهد.

آموزش تعمير پرينتر

آموزش تعميرات پرينتر ( مكانيكي و الكترونيكي)


درباره دوره آموزش تعميرات پرينتر:


شركت تعميرات پرينتر به عنوان يكي از با تجهيز ترين و همچنين  تخصصي ترين مركز تعميرات پرينتر هاي ليزري ، چند كاره ، سوزني و جو هر افشان در نظر گرفته است دوره هاي تخصصي آموزش تعميرات پرينتر را در با تجهيز ترين و همچنين تخصصي ترين مركز تعميرات پرينتر برگزار كند:
در لابراتوار تخصصي ما (مجهزترين مركز تعميرات پرينتر در ايران با 100 متر فضاي كارگاهي) آموزش دادن تعميرات پرينتر به شكل علمي كاربردي و همچنين تضميني با حضور كادري مجرب ، متخصص و متعهد با بيشتر از 12 سال سابقه در حيطه تعميرات پرينترهاي اچ پي HP | اپسون EPSON | كانن CANON | سامسونگ SAMSUNG | پاناسونيكPANASONIC

مطالب دوره آموزش تعميرات پرينتر در قسمت ذيل بيان شده است :


•    آموزش تعميرات پرينترهاي جوهرافشان ، ليزري ، سوزني ، چندكاره
•    آموزش دادن كامل الكترونيك ، مدارخواني ، چگونگي  تست كليه قطعات الكترونيكي در دو نوع SMD و DIP (جهت تعمير نمودن بردهاي نمونه هاي پرينتر)
•    كار با همه ي ابزار ها و آلات لحيم كاري ، تعويض نمودن قطعات  الكترونيكي (SMD , LMD) ، تعويض انواع ICهاي DIP  و PLCC ، تعويض انواع CHIP (در جهت تعميرات بردهاي انواع پرينتر)
•    شابلون زدن نمونه هاي مختلف CHIP و يا به اصطلاح ريبال نمودن صحيح CHIP با توپ قلع ( در جهت تعميرات بردهاي نمونه هاي مختلف پرينتر(
•    آموزش نحوه چگونگي بازوبسته نمودن درست انواع پرينتر ونحوه تعويض نمودن قطعات انواع پرينتر (مكانيكي و الكترونيكي)
•    آموزش تخصصي چگونگي كار پرينتر هاي  مختلف جهت آشنايي كامل با كاركرد مكانيكي و الكترونيكي
•    چگونگي رفع عيوب متداول نمونه هاي پرينتر به شكل تخصصي و علمي كاربردي (جوهرافشان ، ليزري ، سوزني و چندكاره)
•    آموزش شارژ انواع كارتريج ( ليزري و جوهرافشان )
•    آموزش  دادن و همچنين تعميرات هد نمونه هاي مختلف پرينتر
ما براي دوستاني كه امكان حضور در كلاس ها را نداشته اند , مجموعه با ارزشي را به نام " آموزش از راه دور تعميرات ماشينهاي اداري " جمع آوري نمودن و آنها ارايه كرده  كه تمام خريداران اين مجموعه از تهيه آن ابراز رضايت داشته اند  . اين مجموعه بصورت كلي شامل چهار عدد دي وي دي و به همراه مقاله هاي آموزشي مفيد است  كه در زير به برخي از ويژگي هاي اين دوره اشاره شده است :
•    بيشتر از ۸ گيگ فايل پي دي اف آموزش تعميرات نمونه هاي كپي آنالوگ و ديجيتال
•    بيشتر از ۲ گيگ فايل پي دي اف آموزش تعميرات نمونه هاي پرينتر سوزني و ليزري و جوهر افشان
•    بيشتر از ۲ گيگ فايل پي دي اف آموزش تعميرات نمونه هاي مختلف فكس
•    فيلم هاي آموزشي شارژ كارتريج و ...
•    آموزش كامل مخزني كردن انواع پرينتر جوهر افشان
•    آموزش دادن نصب تلفن سانترال به شكل حرفه اي
•    طراحي وب سايت با استفاده از سيستم جوملا
•    سرويس منوال
•    پارت كاتالوگ
•    يوزر منوال انواع كپي و پرينتر
•    اطلاعات كامل در مورد انواع كپي شارپ به زبان فارسي
•    اطلاعات كد هاي خطاي انواع كپي ديجيتال و آنالوگ كپي شارپ به زبان فارسي
•    سرويس منوال كامل و دقيق محصولات توشيبا و ريكو , ناشواتك , گستتنر, لنير , ساوين و ....

آگهي تعميرات پرينتر


1-    برطرف كردن مشكلات روشن نشدن دستگاه پرينتر
2-    برطرف ردن مشكلات كاغذ نكشيدن و جمع كردن كاغذ
3-    پرينت صفحات سياه كامل و يا سفسد كامل
4-    پرينت كم رنگ صفحات
5-    برطرف كردن ايرادات مختلف دستگاه پيرنتر ، اعم از ارور هاي موجود
6-    رفع ايراد برد دستگاه هاي نرم افزاري و سخت افزاري


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۴:۵۵ ] [ behzad moghtader ]

آموزش تعميرات كپي : يونيت اسكن,يونيت تانك دولوپر,يونيت درام, يونيت شارژر ,يونيت انتقال حركت,يونيت فيوزينگ, يونيت درايور, يونيت آسانسور كاستها, يونيت موتورهاي دستگاه,نحوه ي فرمان دادن سنسورها, كاغذكشها,Spf ,ليزر,بردها,دابلكس,به طور كلي دستگاه كپي از يونيت هاي  بالا كه ذكر شد تشكيل شده  كه هر كدام از اين يونيت ها به نوبه ي خود  از قطعات ديگري تشكيل شده است .كه در كلاسهاي آموزش تعميرات كپي اين آموزشگاه به طور اصولي هر بخش توضيح داده شده و تمامي ايرادهاي مربوط به هر بخش نيز به دانشجو به صورت عملي آموخته مي شود.و بعد از پايان يافتن تمامي بخشها به طوركلي اين اجزا را به هم متصل كرده و دستگاه را آماده ي كار مي كنيم .اين روش باعث مي شود كه به صورت خيلي ساده و عملي بعد از اتمام كلاس دانشجو ديد فني كاملي از نظر سرويس و تعمير و تشخيص عيب پيدا كند. و آموزشگاه اينكار را به صورت كاملا تضميني و تخصصي انجام مي دهد.

آموزش تعميرات كپي

سرفصل هاي دوره آموزش تعميرات كپي

از مهمترين سرفصل هاي دوره آموزش تعميرات پرينتر مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

    آموزش تعميرات يونيت اسكنر  (scanner unit)
    آموزش تعميرات يونيت ليزر دستگاه كپي (LSU unit)
    آموزش شارژ كارتريج دستگاه كپي ( Cartridge)
    آموزش تعويض دولوپر دستگاه كپي ( Developer)
    آموزش تعميرات يونيت درام دستگاه كپي(Drum)
    آموزش تعميرات يونيت فيوزينگ ( Fusing unit)
    آموزش تعميرات هيتر، ترموستات و ترميستور (Heater unit)
    آموزش تعميرات كاغذ كش دستگاه كپي ( Paper feed unit)
    آموزش نحوه تعويض پيكاپ دستگاه كپي ( Pick up)
    آموزش تعميرات يونيت دابلكس دستگاه كپي ( Dublex unit)
    آموزش تعميرات يونيت فيدر دستگاه كپي( ADF unit )
    آموزش تعميرات يونيت خروجي ( exit unit )
    آموزش عيب يابي ورفع كد هاي خطا ( ERRORE code)
    آموزش كار كردن با كد هاي ريست دستگاه ( Reset code)
    آموزش كار با منو دستگاه ( Menu)

فرآيند آموزش تعميرات كپي

همانطو كه در بالا نيز اشاره شد، دوره هاي آموزش تعميرات دستگاه كپي شامل بخش ها و قسمت هاي مختلفي مي باشد ، كلاس هاي آموزش تعميرات كپي با استاندارد بالايي در اين مجموعه برگزار مي شود، به نحوي كه كارآموزان پس از اتمام دوره هاي خود توانايي كار و تعمير انواع مختلف دستگاه كپي و پرينتر را داشته باشند.
تعمير كپي يكي از حساس ترين امور در بخش تعميرات ماشين هاي اداري مي باشد و افرادي كه قصد دارند در اين زمينه فعاليت داشته باشند، نياز به تخصص بالايي دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۵:۴۸ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب