كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 44
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23265

چاپ سررسيد , توليد كننده سر رسيد

همانطور كه اشاره كرديم امروزه چاپ سر رسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك شده است كه اكثر شركت ها از اين روش براي معرفي كالاهاي خود در ابتدا و انتهاي سر سيد استفاده مي كنند. لذا يكي از دغدغه هاي اين شركت ها در انتخاب يك شركت مناسب ( بهترين توليد كننده سررسيد ) براي چاپ سر رسيد سفارشي خود مي باشد. خدمات چاپ و تبليغات نيكاگستر وارنا برتري خود را از رضايتمندي مشتريان خود مي داند. لذا هميشه بهترين قيمت به نسبت رقباي خود ارائه مي كند و هميشه بهترين كيفيت محثول را عرضه مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از توليد كننده سررسيد نيكاگستروارنا مي توانيد با شماره هاي زير با ما تماس بگيريد .

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شيوه هاي نوين در چاپ سررسيد

امروزه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته در توليد و چاپ سررسيد كا را براي توليد كننده سررسيد آسان كرده است و در اين بين فقط طراحي و قالبندي سررسيد از اهميت بالايي برخوردار است . استفاده از بهترين دستگاه هاي چاپ سرعت كار چاپ سررسيد را افزايش داده است و به كيفيت محصولات نيكاگستروارنا افزوده است . در بيشتر شركت هاي چاپ سررسيد امروزه هم از همان روش هاي قديمي با سيستم و دستگاه هاس قديمي بيشتر به چشم مي خورد كه موجب نارضايتي مشتريان مي شود. نيكاگستروارنا براي بهبود كيفيت و رضايتمندي مشتريان خود از مدرنترين و بروزترين تجهيزات چاپ استفاده مي كند تا در كمترين زمان بيشترين و با كيفيت ترين سررسيدها را ارائه كند.

براي چاپ سررسيد اختصاصي و همچنين سررسيد تبليغاتي مي توانيد با ما تماس بگيرد و در سريع ترين زمان سفارش خود را به بهترين كيفيت دريافت نماييد.

ويژگي هاي چاپ سررسيد اختصاصي

  1. طراحي جلد اختصاصي و برگه هاي داخل سررسيد
  2. هزينه پايين چاپ سررسيد در نيكاگستر وارنا
  3. چاپ سررسيد در تيراژ پايين و چاپ در كمترين زمان
  4. چاپ شعار تبليغاتي در صفحه دلخواه شما
  5. طراحي اختصاصي برگه هاي ويژه داخل سررسيد
  6. قرار دادن فجات گلاسه در هر موقعيت از سررسيد موقع چاپ سررسيد.
  7. چاپ لوگو و نام برند در موقعيت هايي كه شما در خواست مي كنيد .
  8. امكان چاپ سررسيد به صورت تمام رنگي و اختصاص

چاپ سررسيد تيراژ پايين

امروزه يكي از نيازهاي اصلي شركت ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي براي تبليغات استفاده از سررسيد اختصاصي مي باشد . هر شركتي با چاپ به موقع سررسيد شركت در ابتداي سال مي تواند تاثير زيادي بر تبليغات خود داشته باشد. با چاپ لوگو و نام برند خود در تمامي صفحات سررسيد اختصاصي شركت مي تواند در جذب مشتريان جديد به شما كمك بزرگي كنند همچنين برند سازي بزرگي براي شركت مي باشد . اينكه همه روزه و در همه حال نام برند شما مقابل چشمان مردم قرار بگيرد خيلي تاثير گذار است براي بزرگتري شدن برند.

هميشه در انتهاي هر سال مديران تبليغاتي شركت هاي در تكاپوي چاپ سررسيد جديد شركت قرار مي گيرند و به دنبال شركت مناسب براي چا سررسيد مي گردند . از اين رو يك مورد به خصوص براي آنها اهميت زيادي دارد و ان اين است كه دوست دارند به هر تعداد كه مي خواهند سررسيد چاپ كنند و بيش از اندازه نباشد.

گروه تخصصي نيكا گستر وارنا طبق روال و سنوات گذشته خود اماده ارائه همه گونه خدمات چاپ سررسيد و سالنامه در انواع طرح ها و مدلهاي ويژه و اختصاصي با تيراژ پايين مي باشد . شما هر تعداد چاپ سررسيد را از ما بخواهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۱:۳۳ ] [ behzad moghtader ]

ماسك مو  

ماسك مو : قطعا مي دانيد كه مو به عنوان يكي از اصلي ترين مواردي است كه مي تواند در زيبايي هر شخصي تاثير فراواني داشته باشد . اگر ما موي زيبايي نداشته باشيم قطعا دچار مشكلاتي مي شويم كه يكي از آنها كاهش ميزان اعتماد به نفس است. موي انسان ها مانند ديگر اعضاي بدن نياز دارد كه تحت مراقبت هاي لازم باشد. نكات مهمي در نگهداري از مو مثل چگونگي شست و شو ، شست و شوي خوب ، حالت دادن مو و … مهم هستند. البته اگر مي خواهيد به بهترين شكل ممكن از موهايتان مراقبت كنيد روغن هاي گياهي و ماسك مو را فراموش نكنيد.

ماسك مو

شما مي توانيد با رسيدگي به موهايتان هميشه موهاي سالم و البته زيبايي داشته باشيد.

مراقبت از مو با ماسك مو

ماسك مو را مي توانيد براي ترميم عميق موها و درمان آن استفاده كنيد. برخي از ماسك ها را بايد در حمام و پس از شست و شو استفاده نماييد ولي برخي ديگر بر روي موهاي خشك نيز قابل استفاده هستند.زماني كه از ماسك مو استفاده مي نماييد دقيقا مثل رنگ كردن مو است. ماسك را به وسيله يك قلم مو از نوك تا ريشه مو بزنيد و در پايان كار به وسيله كلاه رنگ يا كلاه دوش آن را بپوشانيد ولي بهتر است بيشتر مواد را به نوك موهايتان بزنيد و بعد از زمان مشخصي ، موهايتان را بشوييد.

مراقبت از مو با روغن هاي گياهي

استفاده از روغن گياهي مي تواند در اين شرايط به شما كمك كند. شما مي توانيد در هفته دوبار از روغن زيتون يا ديگر روغن براي سلامت موهايتان استفاده نماييد. بدين صورت كه روغن را بر روي موهايتان بريزيد و ماساژ بدهيد. شما مي توانيد براي ۱۲ ساعت روغن زيتون را روي موهايتان بگذاريد و بعد با آب ولرم و شامپوي ملايم شست و شو بدهيد. براي اينكه نتيجه بهتري بگيريد روغن زيتون را پيش از اينكه بخوابيد استفاده كنيد و صبح روز بعد تميز موهايتان را بشويد.

روغن ارگان موثر در سلامت مو

اين روغن به عنوان يكي از بهترين گزينه ها براي درمان موخوره است و يك مرطوب كننده قوي و انتي اكسيدان به شمار مي رود و رطوبت را به موهاي شما مي آورد و البته سبب صاف شدن و براقي موهاي فر نيز خواهد شد. افرادي كه از روغن ارگان براي پوستشان استفاده مي كنند شاهد تاثيرات شگفت انگيز آن خواهند بود.
اين روغن براي همه نوع موي توصيه مي شود و سبب مي شود كه موها نرم و براق شوند. البته به عنوان يك ضد شوره نيز از آن ياد مي شود.

چگونه از ماسك روغن زيتون استفاده كنيم؟

اگر مي خواهيد نتيجه ي بهتري از استفاده روغن زيتون بدست بياوريد سعي كنيد بيشتر روغن ها را به نوك موهايتان بزنيد. يك قاشق از اين روغن را روي كف دستانتان بريزيد و بعد به آهستگي به سمت ريشه ها برويد تا تمام مو آغشته به روغن شود . بعد به آرامي مقداري از موهايتان را ماساژ بدهيد و پس از چند دقيقه با يك كلاه رنگ موها را بپوشانيد و صبح روز بعد دوش بگيريد و در نهايت موهايتان را با شامپوي ملايم شست و شو بدهيد.

  • روغن هاي ديگري مثل آووكادو نيز موثر هستند كه براي موهاي خشك و مجعد بسيار موثر مي باشند.
  • براي موهاي شكننده و آسيب ديده مي توانيد از روغن كرچك استفاده نماييد چون اين روغن خود نيز كمي خشك است.
  • براي همه ي نوع مو مي توانيد از روغن نارگيل (مرطوب كننده و براق كننده) و روغن كنجد (نرم كننده و درخشنده و براق كننده) استفاده نماييد.

چگونه از روغن هاي درماني استفاده كنيم؟

شما مي توانيد نصف فنجان از روغني كه مي خواهيد را روي حرارت غير مستقيم قرار بدهيد كه براي اينكار مي توانيد از بخار كتري استفاده كنيد. روغن بايد كمي گرم شود و فراموش نكنيد داغ شدن روغن مي تواند مشكلاتي مثل سوختگي را ايجاد كند.

به وسيله يك قلم مو يا دست ، روغن را به موهايتان تا ريشه آغشته نماييد. كل مو بايد آغشته به روغن باشد اگر پوست سرتان چرب است نبايد اجازه دهيد كه روغن به پوست سرتان برسد. بعد از اندكي ماساژ با كلاه رنگ موهايتان را بپوشانيد و از ۲ تا ۱۲ ساعت به موهايتان اجازه دهيد تا اين روغن بر رويشان باقي بماند و بعد با شامپوي ملايم و آب ولرم شست و شو دهيد. در صورتي كه موهاي شما ضعيف است مي توانيد از روغن زيتون را همراه (۱قاشق مربا خوري روغن چريش ، ۱ قاشق مربا خوري ژل وسط برگ آلوئه ورا ، ۵ قطره روغن دانه هويج) براي تقويت آنها استفاده كنيد .

معرفي محلول رشد مو دكتر نوروزيان

دكتر نوروزيان بعد از تخقيقات زياد در راستاي بهبود داروهاي رشد مو و درمان ريزش مو توانسته است محلولي را تهيه كند كه به همراه برخي از داروهاي درمان ريزش موي ديگر در يك پكيج به نام لاناريا عرضه مي شود . براي دريافت اطلاعات كافي در رابطه با داروي رشد موي دكتر نوروزيان مي توانيد از طريق زير ارتباط برقرار كنيد :

آدرس مطب و داروخانه دكتر نوروزيان در كميل ميباشد اما از مدتي پيش به دليل ترافيك ايجاد شده در آن مكان و حتي بسته شدن مسير تردد به دست متقاضيان بيشمار اين پكيج در مركز مطب و داروخانه ديگري امكان ويزيت و دريافت پكيج فراهم شده است. آدرس مطب و داروخانه پكيج دكتر نوروزيان را از طريق ۴ دسترسي براي شما درج مينماييم: توجه داشته باشيد تمامي اين آدرسها به يك مركز مطب و داروخانه منتهي ميشود و درج دسترسي هاي مختلف به جهت سهولت مراجعه شما از مسير راحت تر و سريع تر به مركز مذكور ميباشد.

  1. بالاتر از متروي طرشت – تقاطع گلاب و چوب تراش – پلاك ۳۷
  2. فلكه دوم صادقيه – خيابان گلاب – تقاطع گلاب و چوب تراش -پلاك ۳۷
  3. ميدان آزادي به سمت محمدعلي جناح – نرسيده به فلكه صادقيه – خيابان گلاب – تقاطع گلاب و چوب تراش – پلاك ۳۷
  4. ستارخان – خسروي جنوبي – خيابان گلاب – تقاطع گلاب و چوب تراش – پلاك ۳۷

مشاوره و اطلاعات پكيج دكتر نوروزيان لاناريا و استعلام آدرس مطب و داروخانه دكتر نوروزيان

۰۲۱۶۶۹۰۰۴۸۷

۰۹۱۹۰۷۳۷۳۷۰

تلگرام: HairTeb

 

برچسب ها: , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۰۱:۱۹ ] [ behzad moghtader ]

پكيجي قدرتمند براي درمان ريزش مو

پكيجي قدرتمند براي درمان ريزش مو : تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه چگونه يك پكيج مي تواند در درمان ريزش مو براي شما مفيد باشد؟ اگر از دسته افرادي هستيد كه تمامي روش ها را تقريبا امتحان كرده ايد ولي به نتيجه نرسيده ايد نيازي نيست نگران باشيد چون شما هم مي توانيد مانند ديگر متقاضيان از پكيج قدرتمند و تاثير گذار دكتر نوروزيان استفاده نماييد و رشد دوباره موهايتان را بدست بياوريد. البته صحبت از پكيج هاي با قيمت گران و ميليوني نيست بلكه شما مي توانيد اين پكيج تاثير گذار را با بهترين قيمت و ارزان تر نسبت به ديگر پكيج ها خريداري نماييد.كافيست نسخه اصلي اين پكيج را خريداري كنيد و به سراغ مبارزه با ريزش مو برويد.

پكيجي قدرتمند براي درمان ريزش مو

دكتر نوروزيان مو نام داروخانه و مطبي در تهران است كه دكتر حامد نوروزيان  به وسيله ساخت تركيب هاي در جهت سلامت مو و رشد آنها به نتايج خوبي دست پيدا كند و همچنين در سطح كشوري و حتي جهاني به واسطه اين محصول با تاثير به شهرت خوبي برسد.

پكيج دكتر نوروزيان با فرمولي قدرتمندي كه داشته است مي تواند در كوتاه ترين زمان ممكن، سبب رشد دوباره ي مو و همچنين بازگشت موهاي از دست رفته شود و به گونه ي بر موهاي متقاضيان تاثير گذار بوده كه آنها خودشان در بيشتر مواقع براي اين پكيج تبليغ مي كنند. يكي از علت هاي كه استفاده از پكيج دكتر نوروزيان مو با استقبال خوبي روبرو بوده اين است كه اين پكيج توانسته حتي بر روي افرادي كه به دليل مشكلات ارثي يا طاسي دچار ريزش شده اند ، تاثير گذار باشد.

براي تهيه پكيج دكتر نوروزيان بايد حتما به داروخانه دكتر نوروزيان مراجعه نماييد چون اين پكيج داراي انواع محصول هاي تخصصي و مكمل هاي مختلف است كه براي درمان ريزش مو و رشد موها با توجه به شرايط متقاضي تجويز مي گردد و شما تنها مي توانيد با ارائه نسخه به داروخانه اين پكيج را دريافت نماييد.

آيا پكيج دكتر نوروزيان نسخه تقلبي نيز داشته است؟

متاسفانه برخي از افراد سودجو اقدام به توليد پكيج هاي تقلبي مي نمايند ولي شما مي توانيد به سادگي پكيج اصلي را از تقلبي تشخيص بدهيد:

  1. براي اينكه ديگر دغدغه اصل بودن پكيج را نداشته باشيد حتما پكيج دكتر نوروزيان را تنها به واسطه مطب و داروخانه مراكز معتبر طرشت و فاطمي خريداري كنيد.
  2. همه ي محصول هاي كه در درون پكيج دكتر نوروزيان وجود دارد ، تاييديه وزارت بهداشت و غذا و دارو داشته اند و البته بر  روي هر محصول نيز شماره مجوز نوشته شده است.

متقاضيان عزيز لازم است بدانيد از چندين ماه گذشته ديگر محلول يا اسپري دكتر نوروزيان به صورت دستي توليد نمي شود بلكه به بسته بندي شركتي و همچنين با دارا بودن ليبل و شماره مجوز بهداشت و غذا و دارو با نام تجاري لاناريا در كارخانه به شكل مكانيزه توليد مي شوند.

چگونه اين پكيج را تهيه كنم؟

اگر مي خواهيد خدمات مشاوره و خريد در مورد پكيج دكتر نوروزيان را انجام بدهيد مي توانيد به صورت حضوري به آدرس مطب و  داروخانه دكتر نوروزيان (دو مركز داروخانه و مطب فاطمي و طرشت خيابان گلاب) مراجعه نماييد و پكيج را تهيه نماييد.

مشاوره و اطلاعات پكيج دكتر نوروزيان لاناريا و استعلام آدرس مطب و داروخانه دكتر نوروزيان

۰۲۱۶۶۹۰۰۴۸۷

۰۹۱۹۰۷۳۷۳۷۰

تلگرام: HairTeb

برچسب ها: , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۵۸:۵۳ ] [ behzad moghtader ]

راه براي ترميم و درمان موهاي آسيب ديده

۹ راه براي ترميم، درمان  موهاي اسيب ديده  : در زير به برخي از راه هاي درمان موهاي آسيب ديده و در معرض ريزش اشاره مي كنيم اما قبل از آن بايد داروي رشد موي دكتر نوروزيان را براي شما معرفي كنم تا ديگر به دنبال روش هاي غير قطعي درمان ريزش مو نرويد . البته بايد توجه داشته باشيد برخي از روشهايي كه در زير اشاره مي كنيم . براي برخي از افراد مي تواند درمان مناسبي نيز باشد .

دكتر نوروزيان مو ,  محلول و پكيج جديد درمان ريزش موي سر دكتر نوروزيان

محلول جديد درمان رشد موي دكتر نوروزيان به همراه يك سري داروهاي عالي براي درمان ريزش مو در يك پكيج عرضه مي شود كه اولين روش قطعي درمان ريزش مو در ايران از زبان خود دكتر نوروزيان است . با تحقيقات و آزمايشات شبانه روزي دكتر نوروزيان توانسته است اين محلول را به توليد برساند تا خدمتي مهم براي مردم عزيزمان انجام داده باشد .

بر اساس گفته هاي دكتر نوروزيان درصورتي كه بر اساس برنامه اي كه از طرف ايشان براي بيمار ارائه مي شود اين محلول استفاده شود . بدون هيچ موردي ريزش موهاي شما قطع مي شود و علاوه بر آن موهاي از دست رفته نيز در مدت زمان كوتاهي دوباره رشد خواهد كرد.

دكتر نوروزيان

در ادامه مي توانيم به برخي از روشهاي ديگر براي درمان ريزش مو به غير از روشي كه دكتر نوروزيان ابداع كرده است مي پردازيم با ما همراه باشيد تا بيشتر با درمان ريزش مو آشنا شويم.

تشخيص زودهنگام براي تعمير موهاي آسيب ديده است

موهاي شما خشك و خيس است؟ دچار موخوره شده ايد؟ پوست سرتون شوره داره؟اگر اينطوره موهاي شما اسيب ديده، اما خبر خب اينكه براي اغاز فرايند ترميم هنوز دير نشده.تكنيك هاي درماني براي موهاي اسيب ديده مانند شامپوها،كانديشنر ها و … براي كمك به ترميم موهاي اسيب ديده وجود دارد. اين روش هاي سالم رو براي موهاي اسيب ديده اتون شروع كنيد تا در كوتاه مدت وضعيت موهاتونو بهبود ببخشيد ودر بلند مدت سلامت را به موهايتان بازگردانيد.

اصلاح خوب مي تواند موهاي آسيب ديده را زنده كند!

درصورتي كه بافت موهاتون كاه مانند شده اولين چيزي كه مي تونه به بهبود وضعيت موهاي شما كمك مي كنه اصلاح كوچكي است.براي رسيدن به يك نتيجه خوب نياز نيست  موهاي خود را از ته كوتاه نماييد، تنها لازم است قسمت اسيب ديده را كوتاه نماييد.كوتاهي نتيجه قطعي  براي بهبود وضعيت موهاي شما نيست . به دنبال آن بايد از يك رژيم بهداشتي شامل شامپوهاي ترميم كننده، كانديشنر ها و محصولاتي كه براي اين منظور طراحي شده استفاده نماييد.

براي موهاي اسيب ديده به هيچ وجه از لوازم گرمايشي براي موها استفاده نكنيد!!

خشك كن ها،سشوارها، اتوهاي مو.تا زماني كه امكان داريد اجازه دهيد موهاي شما به صورت طبيعي خشك شوندو از اين ابزار ها استفاده ننمايد.پس از استفاده از شامپو و كانديشنر، از پارچه  نخي براي گرفتن رطوبت موها استفاده نماييد و اجازه دهيد موها به صورت طبيعي خشك شوند . در صورتي كه نياز داريد از اين لوازم استفاده نماييد ، درجه آن روي كمترين درجه باشد. اگر از گرما استفاده مي كنيد، حتما از يك كانديشنر قوي استفاده نماييد و كار را با يك اسپري محافظت كننده خاتمه دهيد.حتما مطمئن شويد كه پيش از استفاده از اتوي مو موهاي شما كاملا خشك شده باشد .

حداقل فعلا با رنگ موهاي شيميايي خداحافظي كنيد.

اگر موهاي شما به شدت آسيب ديده باشند، استفاده از  پردازش شيميايي را بازبيني نمايد.انواع خاصي از رنگ هاي مو،مو دكلره ها بيشترين اسيب را به موها وارد مي نمايدبراي رنگ كردن مو بهتر است از رنگ موهاي بدون امونياك يا رنگهايي با فرمول هاي خاص استفاده نماييد.همچنين از گزينه هاي سالمتري براي فر كردن يا صافي دائمي موها استفاده كنيد . مثلا براي صاف كردن موهاي وز كردن از لوسيون هاي با فرمول سالم استفاده نماييد .

شامپو و كانديشنر  براي موهاي آسيب ديده.

شامپو بدون سولفات و كانديشنر  مناسب براي موهاي آسيب ديده را انتخاب كنيد. ستفاده از شامپو ها و تهويه هوا كه حاوي روغن هاي طبيعي و گياهان هستند، تارهاي مو كمك مي كنند تا موهاي آسيب ديده خود را تعمير كنند. ستفاده از شامپو ها كانديشرنر هايي   كه حاوي روغن هاي طبيعي و گياهان هستند، به تارهاي مو كمك مي كنند تا بافت  آسيب ديده خود را ترميم كنند.از استفاده از شامپوهايي كه حاوي سديم لورل يا لورث سولفات است؛ به شدت اجتناب نماييد چرا كه مانع رسيدن روغن ها طبيعي به بافت مو مي شود. از شامپو بيش از هفته اي دوبار استفاده ننمايد. استفاده بيش از حد از شامپو باعث شكنندگي بافت مو مي شود در صورتي كه موهاي شما نياز به شتشو دارد از شامپوهاي خشك استفاده نماييد . شامپويي با ph ملايم بين pH 4.5 تا ۵٫۵ استفاده نماييد.

آب داغ مي تواند به مو آسيب برساند، بنابراين موهاي خود را با آب گرم و يا خنك شستشو دهيد و فرآيند شامپو را با شستن آب سرد پايان دهيد.اب سرد مي تواند اسيب مو ، لايه لايه شدن و وز كردن مو را به حداقل برساند و در نتيجه شما موهايي شاداب تر و نرمتر خواهيد داشت. اگر موهاي شما به علت افزايش توليد، رسوب و مواد معدني و آب سخت آسيب ببيند مي توانيد از شامپوي نرم كننده مناسب استفاده نماييد . مقدار استفاده از اين نوع شامپوها بسته به ميزان سختي اب دارد .البته استفاده مكرر از اين شامپوها موجب شكنندگي و نابود شدن مو مي شود . بهتر است كه از اين شامپو تنها يك يا دو بار در ماه استفاده شود.هنگامي كه يك كانديشنر را براي موهاي اسيب ديده انتخاب مي نمايد بهتر است ان دسته اي كه شامل مرطوب كننده هايي مانند آلوئه ورا، گليسرول، پانتنول يا پروتئين هستند را انتخاب كنيد.اجزاي فعال مانند روغن اجيل ها، روغن ارگان و يا روغن درخت و هسته انگور با ايجاد يك لايه محافط به ترميم كوتيول كمك مي كند و باعث مي شد طي مدتي موهاي نازك شده و اسيب ديده بهبود يابند.

محصولات ارايشي مو به بهبود موهاي اسيب ديده كمك مي كند؟!

هنگامي كه موهاي اسيب ديده را ترميم مي نمايد، تا جاي ممكن مدل موها را ساده نگه داريد تا نيازي به استفاده از محصولات حالت دهنده نباشد . زمانيكه از محصولات ارايشي مانند اسپري ها استفاده مي كند مطمئن شويد كه اين محصولات در پايان روز از روي موهاي شما پاك شده باشند.
زماني كه از اين محصولات استفاده مي نماييد برچسب انها را بررسي كنيد و از استفاده از محصولاتي  كه داراي سطوح بالاي الكل و پراكسيد هستند خودداري نماييد .

استفاده از حربه اخر  استفاده از ماسكهاي درماني براي نابودي موهاي اسيب ديده.

هنگام خريد يك درمان آبرساني براي موهاي آسيب ديده، محصولاتي را انتخاب كنيد كه داراي مواد ترميم كننده و مرطوب كننده مانند روغن زيتون، كراتين، پروتئين يا كره شيا هستند و از محصولاتي كه حاوي سيليكون يا پارابن هستند اجتناب كنيد. هفته اي دوبار از اين محصولات استفاده نماييد و اجازه دهيد يك ساعت روي  موباقي بماند. مي توانيد از يك كلاه پلاستيكي براي كمك به نفوذ محصول در دكتر نوروزيان مو استفاده كنيد.مي توانيد از محصولات  درون حمام نيز بعد از شامپو استفاده كنيد و ماسك را سه تا پنج دقيقه روي مو نگاه داريد و بعد ان را بشويد.

درمان هاي روغني  يكي ديگر از گزينه هاي تعمير مو خشك و آسيب ديده است.استفاده از انها در خانه راحت است و مو را مرطوب  و درخشان مي نمايد . موها خود را با روغن انتخابي چرب نموده ، روي انها را با يك حوله يا كلاه حمام بپوشانيد و درصورتي كه مي توانيد در افتاب بنشيند . سپس اجازه دهيد موها در دما اتاق خنك شوند و در نهايت با اب سرد شستشو دهيد .

از موهاي آسيب ديده خود را در استخر و زير خورشيد محافظت كنيد

آيا شما شناگر هستيد؟ پس هميشه  يك كلاه شنا در استخر بپوشيد.كلر در طول  زمان به موهاي شما اسيب جدي وارد مي نمايد .در صورتي كه براي شنا از كلاه استفاده نمي كنيد، حتما پس از شنا موها را با يك شامپوي ملايم شستشو دهيد. بعد از شنا كردن بدون كلاه در افتاب ننشينيد،اشعه خورشيد باعث آسيب به موهاي كلر  خورده شما خواهد شد. يا اينكه پيش از افتاب گرفتن دوش بگيريد و از كرم ضد افتاب روي سرخود استفاده كنيد . هرچند كه تابش افتاب در طول تمام ماه هاي سال هست ، اما اين تابش در تابستان قوي تر است . حتما حواستان به مراقبت از موها در طول تابستان باشد. نشانه هايي از آسيب هاي خورشيد بر مووهايتان ممكن است نشان داده شود ،شامل موهاي خشك با شانه هاي شكننده يا شكسته، رنگ مو، تيره و تار شدن يا ريزش مو باشد.

سلامت بدن باعث سلامتي مو مي شود

حفظ سلامت كلي بدن باعث مي شود تا موهاي شما نيز سالمتر باشند . موهاي شما نيز مانند بدنتان تحت تاثير انچه مي خوريد و مي نوشيد است. اطمينان حاصل كنيد كه مقدار زيادي آب، ويتامين ها و مواد مغذي ضروري مصرف كنيد. رژيم عذايي سرشار از گوشت هاي كم چرب؛ و ديگر پروتئن ها سبزيجات و ميوه ها ، لبنيات كم چرب به حفظ سلامت موهاي شما كمك مي كند.

اسيدهاي چرب امگا ۳ براي مو و پوست مناسب هستند و مي توانند در ماهي قزل آلا، گردو و دانه هاي كتان يافت شوندميوه ها و سبزيجات مانند اسفناج، كلم، هويج و آوكادو نيز به سلامت مو كمك مي كنند.مكمل ها مي توانند شكاف هاي ناشي از فقط مواد غذايي را در حد نياز پر نمايند .حتي مي توانيد از از مكمل هاي روزانه براي رشد موهاي سالم استفاده كنيد.

برچسب ها: , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۵۵:۵۹ ] [ behzad moghtader ]

سبزي شگفت انگيز براي رشد مو

۱۲ سبزي شگفت انگيز براي رشد مو : استفاده از سبزيجات هميشه از روشهاي غذايي عالي به ويژه براي رژيم غذايي و استفاده از آن براي رسد مجدد مو است . البته بايد توجه داشته باشيم استفاده از سبزيجات هميشه روشي مناسب نبوده است همچنين اصلا قطعي نيست كه از ريزش مو جلوگيري كند و موجب رشد دوباره مو شود. در اينجا قبل از اينكه اشاره اي به برخي از سبزيجات كه براي رشد مو موثر هستند كنيم مي خواهم يك محصول ويژه و معجزه آسا در درمان ريزش مو را براي شما عرضه كنم . بله درست حدث ميزنيد , محلول رشد موي سر دكتر نوروزيان .

دكتر نوروزيان مو , محلول و داروي رشدموي دكتر نوروزيان

محلول شگفت انگيز دكتر نوروزيان كه براي توليد آن زمان و وقت زيادي صرف شده . به صورت كاملا قانوني و بهداشتي به ثبت اداره بهداشت و غذا و داري كشور رسيده است . از اين رو مي توان گفت داروي كاملا استاندارد و مطمئن مي باشد . بر اساس گفته هاي دكتر نوروزيان اين دارو رشد مجدد مو  در مدت زمان اندكي بعد از استفاده نتايج خارق العاده اي را ارائه مي كند كه شما را شگفت زده خواهد كرد . محلولي كه دكتر نوروزيان براي جلوگيري از ريزش مو توليد كرده است ويژگي برتري نيز دارد و آن اين است كه اين محلول موجب رشد موهاي از دست رفته نيز مي شود .

دكتر نوروزيان

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه داروي درمان ريزش مو و رشد سريع موي دكتر نوروزيان بهتر است با شماره زير تماس بگيريد و از مشاوره رايگان بهرمند شويد.

۰۲۱۶۶۹۰۰۴۸۷

مطب و داروخانه دكتر نوروزيان ۰۲۱۶۶۹۰۰۴۸۷ و آدرس اصلي مطب و داروخانه پكيج رشد مو دكتر نوروزيان : بالاتر از متروي طرشت نبش گلاب و چوب تراش پلاك ۳۷


زماين كه سعي مي كنيد چند پوندي وزن كم كنيد سبزيجات بهتري دوست شماست درسته؟ حالا خواه رژيم غذايي باشد چه چيز ديگري. سبزيجات شگفت انگيز براي موهاي  ما نيز  مناسب است. اين ميوه ها و سبزيجات براي رشد مو حاوي ويتامين ها، الياف و مواد معدني هستند كه شناخته شده است به رشد مو و لطافت و ساختار مو كمك مي كند .

حالا بياييد برخي از سبزيجات مفيد را ببينيم كه مي توانند به فهرست بهترين نكات براي رشد مو اضافه شوند.

اسفناج

در ميان آن سبزيجات كه براي موهاي شما مهم هستند، اسفناج را فراموش نكنيد .اسفناج منبع غني فيبرهاي گياهي  اهن و ساير ويتامين ها و مواد معدني ضروري است . اين مواد بسيار براي مو ضروري اند به خصوص اهن ،چرا كه اكثرا كمبود  اهن موجب ريزش شديد مو مي شوند.

هويج

هويج بهترين گياه براي رشد مو است. هويج يك فروشگاه غني از ويتامين B7 يا بيوتين است . بيوتين براي رشد دوباره مو ضروري است. هم زمان به تقويت ريشه مو كمك ميكند تا مو به راحتي از بين نرود. هويج را اب پز و له نماييد.ابي كه هويج را در ان اب پز كرديد دو نريزيد و داخل هويج له شده بريزيد. خمير حاصله را سي دقيقه رو مو بگذاريد و بعد بشوييد . اين ماسك به تقويت مو و كاهش ريزش  كمك مي كند.

پيازها

پياز منبع مواد مغذي مفيدي براي مواست . اين گياه منبع با كيفيتي از روي، آهن و بيوتين است كه براي رشد مو ضروري است. علاوه بر رشد مو، پياز سبزي شگفت انگيز است كه در پيشگيري سفيدي زود رس مو كمك مي كند.

سيب زميني شيرين

سيب زميني شيرين يك منبع عالي بتا كاروتن است. بدن ما بتا كاروتن را به ويتامين A تبديل مي كند. بتا كاروتن براي ترميم  سلول  هاي درون بدن لازم است. سيب زميني شيرين مقادير ويتامين A را تا حد زيادي برآورده مي كند.

گوجه فرنگي

گوجه فرنگي منابع غني آنتي اكسيدان ها هستند.انتي اكسيدان موجب ترميم سلول ها مي شود . آنها به حذف ناخالصي ها و سموم از سطح پوست سر كمك مي كنند.مي توانيد دو گوجه را به صورت مستقيم مصرف نماييد يا به صورت خمير دراورده و  بروري پوست سر قرار دهيد تا نتايج بهتري حاصل شود گوجه فرنگي به درخشش مو كمك مي نمايد.

سير

با وجود بوي تند، سير تونيك ايده آل براي مو است.خوب است كه اين ماده غذايي را به رژيم غذايي خود بيافزاييد چرا كه بسيار كم كاري است و حاوي مقادير زيادي گوگرد است كه براي رشد مجدد مو مناسب است.

چغندرقند

داشتن يك سبزي قرمز رنگ، ليكوپن شما را افزايش مي دهد كه موجب  افزايش سرعت رشد مو است. علاوه بر چغندر قند، بيشتر سبزيجات قرمز براي مو مفيد هستند، زيرا ممكن است حاوي مواد مغذي مشابه باشند.

برگ هاي كاري

برگ هاي كاري با اينكه بسيار كم مورد بحث قرار مي گيرند اما پادزهري عالي براي ريزش مو است. برگ هاي كاري حاوي كراتين است و تونيكي ايده ال براي رشد و درخشش موهاي شماست.

لوبيا فرانسوي

لوبياي فرانسوي منبع غني از ويتامين هاي A و E هستند.ويتامين E براي درخشش و افزايش حجم مو بسيار مورد نياز است و از سفيد شدن زودرس موهاي شما جلوگيري مي كند.

چيلي سبز

چيلي سبز يكي ديگر از منابع غني كراتين  و ويتامين E است كه بسيار براي رشد موها مناسب است. همچنين به ترميم سلولهاي اسيب ديده سر به منظور ترويج فوليكول هاي جديد كمك مي كند.

سبزيجات نارنجي

اين سبزيجات تركيبات بتا را براي شما فراهم مي كنند كه موجب داشتن موي بلند و سالم مي شود . شكنندگي مو وريزش را كاهش مي دهند . دوز بالاي  بتا كاروتن را از پرتقال و سبزيجات زرد رنگ دريافت كنيد – فلفل دلمه اي يك منبع عالي است.

خيار

اين ماده غذايي نيز براي داشتن موهاي سالم بسيار شناخته شده است تركيب خيار تازه و استفاده از ان به صورت ماسك بر روي موها و ماساژش بسيار براي موها مناسب است .ممكن است بخواهيد براي اين تركيب از كمي پودر زيتون نيز استفاده كنيد.

برچسب ها: , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۵۳:۱۵ ] [ behzad moghtader ]

پكيج رشد مو دكتر نوروزيان

پكيج رشد مو دكتر نوروزيان : آيا شما هم از دسته افرادي هستيد كه موهاي زيبايي نداريد؟ آيا دوست داريد موهايتان روز به روز زيباتر شود؟ قطعا همه ي ما مي دانيم كه سلامت مو يكي از مهم ترين موضوعاتي است كه بايد به آن دقت كنيم چرا كه بسيار در زندگيمان تاثير گذار مي باشد. قبل از هر چيزي به شما توصيه مي كنيم كه فريب تبليغات هاي بيهوده را نخوريد و هميشه به دنبال محصولي باشيد كه اصالت و كيفيت آن اثبات شده باشد . در بسياري از موارد اين محصولات تبليغ شده نه تنها براي شما مفيد نيست بلكه عوارض جدي را به همراه داشته است.

پكيج دكتر نوروزيان

آيا نام دكتر نوروزيان را شنيده ايد؟

دكتر نوروزيان نام يك داروخانه و مطب در تهران است كه مديريت آن توسط دكتر حامد نوروزيان صورت مي گيرد و به واسطه پكيجي كه در جهت رشد مو ، درمان ريزش مو و رويش آن ارائه داده است توانسته در سطح كشوري و حتي در خارج از مرزهاي ايران به محبوبيت برسد.

داروخانه دكتر نوروزيان مو اقدام به تهيه پكيجي نموده است كه مي تواند در جهت رشد مو به افراد زيادي كمك كند حتي اگر ريزش موي شما ارثي يا عصبي باشد باز هم جايي نگراني نيست و شما مي توانيد به درمان خود با اين پكيج كمك كنيد.

براي اولين بار فرمولي توسط داروخانه دكتر نوروزيان اختراع شده است كه مي تواند به شما اعلام نمايد تا در كوتاه ترين زمان ممكن به رشد موي خود برسيد. جالب است بدانيد از ميان ده نفر استفاده كننده از اين پكيج، هشت نفر از محصول كاملا راضي بوده اند. پكيج دكتر نوروزيان به عنوان يكي از برترين و معروف ترين محصولاتي است كه از سوي كاربران براي درمان ريزش مو رشد مجدد مو شناخته شده است.

اگر مي خواهيد اين پكيج را براي خودتان خريداري نماييد بايد بدانيد كه شما پس از ويزيت از سوي پزشكان در مطب دكتر نوروزيان بعد از تجويز مي توانيد اين پكيج را دريافت نماييد.

آيا پكيج و محلول اسپري رشد مو كه در داروخانه دكتر نوروزيان ارائه مي شود مجوز داشته است؟

اين سوالي است كه بسياري از مراجعه كنندگان براي دريافت پكيج مي پرسند. لازم است بدانيد كه اين پكيج مجوزهاي لازم را در خصوص ارائه يك محصول قابل اعتماد و با كيفيت ايراني داشته است كه به شرح زير مي باشد:

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروي ايران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶

شماره پروانه بهره برداري: ۱۷۲۶

مشاوره و تعيين وقت قبلي براي تهراني ها و شهرستاني ها

متقاضيان عزيز كه مي خواهند پكيج رشد مو دكتر نوروزيان را تهيه نمايند مي توانند براي صرفه جويي در زمان با مشاوران پيكج دكتر نوروزيان تماس بگيرند و پيش از اينكه به مطب و داروخانه مراجعه كنند در مورد سوالاتي كه در ذهنشان است مشاوره هاي لازم را انجام بدهند و همچنين در صورتي كه مي خواهند وقت قبلي بابت ويزيت بگيرند نيز اقدام كنند.

عزيزان شهرستاني نيز مي توانند به واسطه تماس و مشاوره با كارشناسان ، از نزديك ترين نمايندگي ( داروخانه و مطب) آگاهي پيدا كنند و براي ويزيت و دريافت پكيج دكتر نوروزيان با مراجعه به نمايندگي اقدام نمايند.

پكيج دكتر نوروزيان چگونه عمل مي كند؟

افرادي كه قصد دارند از اين پكيج استفاده كنند بايد بدانند كه پكيج رشد مو دكتر نوروزيان براي يك دوره كامل شامل ۱۲ دوره دو ماهه در نظر گرفته شده است تا متقاضي بتواند به نتيجه گيري و بهبود كامل برسد و البته شما در دوره اول و دوم شاهد تاثيرات مثبت آن خواهيد بود و قطعا به روندتان در دوره هاي بعدي ادامه ميدهيد و بعد از دوره ۷ و ۸ ديگر بايد به سراغ دوره هاي تثبيت كنندگي برويد كه اين دوره تا ۱۲مرحله براي نگه داشتن نتايج و تاثيرات مثبت ادامه داشته است.

هر دوره از پكيج رشد موي دكتر نوروزيان براي ۲ ماه در نظر گرفته شده است كه شامل محصولاتي زير مي باشد :

  • مكمل هاي تخصصي و ويتامين هاي مفيد و ضروري مو
  • محلول و تونيك اسپري دكتر نوروزيان با نام لاناريا به همراه صابون گياهي دكتر نوروزيان و يا ۱۲ گياه NG ( وظيفه ي آنها تنظيم چربي پوست سر و تقويت ساقه مو ها و علاوه بر ضخيم و محكم كردن موها است)
  • شامپوي تخصصي و تقويتي مو كه براي هر نوع موي بيمار مناسب است.

چرا دكتر نوروزيان را انتخاب كنيم؟

حتما از خودتان سوال كرده ايد كه ميان انبوهي از پكيج ها و داروها چرا بايد پكيج داروي دكتر نوروزيان را انتخاب كنم آيا پكيج بهتري وجود ندارد؟

كافيست كه جستجوي ساده ي در مورد دكتر نوروزيان و پكيج آن در مورد درمان ريزش مو داشته باشيد. قطعا متوجه مي شويد حتي افرادي كه به دليل تاسي ، ژنتيكي يا مشكلات ديگر موهايشان را از دست داده اند توانسته اند با پكيج دكتر نوروزيان به نتيجه خوبي برسند.

پكيج درمان ريزش مو دكتر نوروزيان نسبت به پكيج ها و داروهاي ديگر توانسته است تاثيرگذاري و نتايج بهتري را داشته باشد و از همين رو سبب شده تا دكتر نوروزيان بتواند در سطح كشوري و حتي جهاني در حيطه مو به شهرت برسد.

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۴۷:۲۴ ] [ behzad moghtader ]

دكتر نوروزيان محلول رشد مو | لاناريا

دكتر نوروزياندكتر نوروزيان براي اولين بار توانسته محلول رشد سريع مو ( لاناريا ) را در ايران توليد كند . اين محلول موجب توقف ريزش موي سر مي شود . دكتر نوروزيان محقق و دارو ساز نخبه توانسته است با تحقيق و آزمايشات زيادي اين داروي رشد مو را بسازد . از مهمترين مزيت محلول درمان ريزش موي دكتر نوروزيان اين است كه نه تنها از ريزش مو جلوگيري مي كند بلكه موجب رويش موهاي ريخته شده نيز مي شود .

محصول توليدي دكتر نوروزيان مو براي درمان ريزش مو و رشد موي سريع به همراه تعدادي داروي ديگر براي جلوگيري از ريزش مو و رشد مجدد مو در يك پكيج  عرضه مي شود. بر اساس گفته هاي خود دكتر نوروزيان اين محلول به همراه داروهايي كه در پكيج ارائه مي شوند مي توانند در مدت زمان كوتاهي موهاي از دست رفته را به حالت رشد مجدد برگرداند.

ريزش مو در كشور ما در اكثريت افراد وجود دارد و درمان قطعي و درستي تا به امروز ارائه نشده است ولي دكتر نوروزيان بر اساس تحقيقاتي كه در زمينه رشد مجدد مو انجام داده است به اين نتيجه رسيده كه اين كار شدني است و موهاي ريخته شده را مي توان دوباره احيا كرد.

دارو و محلول رشد مو دكتر نوروزيان به صورت قانوني و با آزمايشاتي كه انجام گرفته است به ثبت رسيده و از اين بابت هيچ نوع نگراني در رابطه با توليد اين داروي بسيار معجزه گر وجد ندارد. تلاشهاي شبانه روزي دكتر نوروزيان در توليد اين دارو نتيجه بخش بوده و مي تواند قدمي بزرگ در زمينه رشد علمي در داروسازي كشور باشد . بدون تعارف مي توانيم بگوييم ريزش مو در كشور ما براي خيلي از افراد واقعا دغدغه بزرگي است .ديگر نگران ريزش مو نخواهيد بود وقتي از داروي دكتر نوروزيان بهرمند شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۴۴:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

ماسك زغال روشي عالي براي پاك سازي پوست

ماسك زغال ، انواع ماسك زغال ، ماسك زغال براي پاك سازي پوست ، ماسك زغال لايه برداري پوست ،ماسك زغال پاك سازي پوست : داشتن پوستي صاف و شفاف تاثير فوق العاده اي بر زيبايي چهره دارد . براي داشتن پوستي صاف و شفاف روش هاي مختلفي وجود دارد ، يكي از روش ها پاكسازي پوست است . با پاكسازي پوست شما پوستي صاف ، شفاف ، بدون جوش ، آكنه و لكه هاي تيره خواهيد داشت . پاكسازي پوست خود به طريق مختلفي انجام مي شود ، يكي از روش هاي پاك سازي پوست ، استفاده از ماسك زغال است . ماسك زغال يكي از بهترين ماسك ها براي لايه برداري و پاك سازي پوست به شمار مي رود . در ادامه ي اين مقاله ما در مورد اثرات پاكسازي ماسك زغال صحبت مي كنيم .

ماسك زغال، جادوي سياه رنگ زيبايي

ماسك زغال براي پاك سازي پوست

ماسك زغال براي پاك سازي پوست

ماسك زغال يكي از موثرترين روش ها براي داشتن پوستي صاف و شفاف مي باشد . از اين ماسك به منظور پاك سازي منافذ باز پوست استفاده مي شود . زغال فعال ماده ي موثري براي رفع سموم و ذرات آلوده ريز روي پوست مي باشد ، اين ماده با جدا كردن لايه ي مرده ي روي پوست ، منجر به رشد پوست جديد شده و شادابي و درخشندگي پوست را به ارمغان مي آورد .

ماسك زغال بهترين ماسك براي پاكسازي پوست

خواص ماسك زغال

ماسك زغال با داشتن خاصيت جذب سموم و آلودگي ، پوست را پاكيزه و شفاف مي كند . ماسك زغال داراي خواصي از جمله از بين بردن لايه هاي مرده پوست، پاكسازي، كلاژن سازي، از بين بردن لكه ها، تعديل چربي پوست، حجيم كردن موها، از بين بردن شوره، قرمزي و خارش پوست سر و از همه مهم تر از بين بردن و درمان جوش و آكنه پوست مي باشد . كنترل و درمان جوش هاي پوست از جمله خواص ديگر ماسك زغال مي باشد .

ماسك زغال يا ماسك سياه براي پاكسازي و لكه برداري پوست صورت بهترين گزينه مي باشد . زغال فعال شده، كه با زغال معمولي متفاوت است ، يكي از بهترين تركيبات براي مراقبت از پوست است ، چرا كه داراي خاصيت پاكسازي عميق پوست است . زغال فعال شده به عنوان ماده اي براي پيشگيري از چرب شدن پوست در صابون هاي صورت، ماسك ها، پاك كننده هاي مايع و حتي در محصولات زيرسازي آرايش استفاده مي شود .

زغال فعال شده

زغال فعال شده نوعي از كربن فرآوري شده است كه با داشتن خاصيت جاذبه قوي ، كثيفي، چربي و آلاينده هاي محيطي را از پوست افراد گرفته و پوست را پاك مي كند . قيمت اين محصول ناچيز بوده و ارزان است ، و به شكل كپسول و پودر در داروخانه ها و فروشگاه هاي لوازم بهداشتي و آرايشي موجود است . براي تاثير بيشتر و تميزي عميق پوست صورت شما مي توانيد اين محصول را با پاك كننده هاي آرايشي (شيرپاك كن) تركيب كنيد . همچنين شما مي توانيد براي پاكسازي صورت خود ، تركيبات ديگري تهيه كنيد .

هشدار : زغال فعال شده ممكن است لباس هاي شما را لك كند . لذا قبل از اقدام به تهيه هر گونه ماسك صورت ، لباس هاي خود را عوض كنيد . و از لباسي استفاده كنيد كه كثيفي آن در زمان اعمال ماسك روي صورت مهم نباشد . و اگر لباستان لك و خراب شد، سريعا آن را تعويض كنيد .

ماسك زغال لايه برداري مناسب براي پوست

۱) ماسك پاكسازي ملايم

ماسك زغال منافذ صورت را به سرعت سم زدايي و پاك مي كند . اين ماسك با داشتن قدرت جاذبه ي خيلي قوي ناخالصي ها و آلودگي هاي پوست را از بين مي برد .

مواد مورد نياز براي تهيه ماسك زغال:

زغال فعال شده (يك كپسول يا يك قاشق غذاخوري)
ژل آلوئه ورا
پياله يا كاسه كوچك براي تركيب كردن
برس ماسك صورت يا ابزاري براي تركيب كردن

طرز تهيه ماسك زغال :
بريك قاشق غذاخوري از ژل آلوئه ورا را با محتواي يك كپسول از زغال فعال شده در يك كاسه يا پياله، تركيب كنيد و هم بزنيد تا خميري يكنواخت به دست آيد . ماسك تهيه شده را روي صورت ماليده و از ماليدن آن به نواحي اطراف چشمپرهيز كنيد . منتظر بمانيد تا ماسك ۱۵ دقيقه روي صورتتان بماند و سپس صورت خود را با آب ولر بشوييد . براي اثر بخشي بيشتر و كسب نتيجه ي دلخواه ، اين ماسك را دو بار در هفته استفاده كنيد .

ماسك زغال محبوب ترين ماسك صورت

۲) ماسك پاكسازي براي پوست هاي جوش دار يا لكه دار

اگر شما خواهان پاكسازي جوش ها و لكه هاي روي صورت خود هستيد ؟ ماسك زغال صورت را از جوش ها پاكسازي مي كند .
مواد مورد نياز براي تهيه ي اينماسك :
زغال فعال شده (يك كپسول يا يك قاشق غذاخوري)
عصاره يا اسانس درخت چاي
روغن يا كرم صورت
پياله يا كاسه كوچك براي تركيب كردن
برس ماسك صورت يا ابزاري براي تركيب كردن

طرز تهيه:

يك قاشق غذاخوري از روغن يا كرم صورت (مانند جوجوبا يا هسته انگور) و ۲ قطره اسانس درخت چاي را با محتواي يك كپسول از زغال فعال شده در يك كاسه يا پياله تركيب كنيد تا خميري يكنواخت به دست آيد . اين ماسك را روي صورت ماليده و از استفاده آن به نواحي اطراف چشم پرهيز كنيد (درخت چاي ممكن است براي چشم ها تحريك كننده باشد). منتظر بمانيد تا ماسك ۱۵ دقيقه روي صورتتان بماند و سپس به طور كامل صورت خود را با آب ولرم بشوييد . توصيه مي شود براي اثر بخشي بيشتر و كسب نتيجه ي دلخواه ، اين ماسك را دو بار در هفته استفاده كنيد .

۳) ماسك پاكسازي عميق

با استفاده از اين ماسك پاكسازي عميق مي توان منافذ صورت خود را از هر گونه كثيفي، آلودگي و ناخالصي پاك كنيد.
مواد مورد نياز براي تهيه :
زغال فعال شده (يك كپسول يا يك قاشق غذاخوري)
پودر يا خاك رس

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۴۱:۲۱ ] [ behzad moghtader ]

تاثيرات قاعدگي بر پوست و مو اجتناب ناپذير است؟!  

تاثيرات قاعدگي بر پوست و مو ، زيبايي پوست و مو ، ريزش مو ، قاعدگي ، قاعدگي و ريزش مو ، دمنوش مناسب دوران قاعدگي براي زيبايي پوست  : انسان ذاتا خواهان و طرفدار زيبايي است ، و در اين ميان تاثير زيبايي پوست و مو بر زيبايي كلي غيرقابل انكار است . عوامل زيادي در زيبايي پوست و مو دخالت دارند ، يكي از اين عوامل هورمون ها مي باشد . دوران قاعدگي يكي از دوراني است ، كه هورمون ها دچار به هم ريختگي مي شود ، و همين امر منجر به بروز مشكلات مختلف پوستي مي شود . و در پي آن پوست و مو زيبايي و طراوت خود را از دست مي دهد . در ادامه ي اين مقاله در مورد تاثيرات قاعدگي بر پوست و مو بيشتر مي پردازيم .

تاثيرات قاعدگي بر پوست و مو

تاثيرات قاعدگي بر پوست و مو

تاثيرات قاعدگي بر پوست و مو چيست ؟

دوران قاعدگي يكي از دوران مخصوص بانوان است ، اين دوران منجر به بروز يكسري مشكلات جسمي و روحي و رواني شده و همچنين يكسري مشكلات پوستي مانند بروز آكنه و از دست دادن طراوت پوست را به همراه دارد. قاعدگي و تغيير در ميزان هورمون ها منجر به بروز مشكل ريزش مو نيز مي شود . در ادامه ي اين مقاله درمورد مشكلات پوست و مو بانوان در قاعدگي صحبت مي كنيم .

تاثير قاعدگي بر زيبايي پوست ومو

تاثير قاعدگي بر زيبايي پوست و مو غير قابل انكار است . دوران قاعدگي ، يكي از دوراني است كه در آن با تغيير در ميزان هورمون هاي استروژن و پروژسترون ، خلق وخو و حالات فيزيكي فرد تغيير پيدا مي كند . علاوه بر آن به دنبال تغيير هورمون ها پوست و مو هم تحت تاثير قرار گرفته و طراوت و زيبايي خود را از دست مي دهد . افزايش ميزان هورمون پروژسترون بر پوست و مو تاثير خيلي زيادي خواهد داشت . در بين بانواني كه به جوش هاي آكنه مبتلا هسند ، با نزديك شدن به دوران قاعدگي، جوش ها بدتر مي شوند.

متخصصان پوست و مو بر اين باورند كه ، سن در پديدار شدن جوش هاي دوران قاعدگي تاثير گذار مي باشد . و در اين ميان زناني كه در دهه سي ام زندگي خود هستند ، بيشتر از افراد ديگر در دوران قاعدگي جوش مي زنند ؛ به طوري كه گاه تصور مي كنند، كه فرد دچار مشكلات هورموني شده است .

دوران قاعدگي و تغيير هورمون ها

در دوران قاعدگي در پي بالا رفتن هورمون پروژسترون ، پوست چرب مي شود ، و معمولا در اين دوران توصيه بر اين است كه از مواد آرايشي چرب دار استفاده نشود . دلايل مختلفي همچوناسترس و بي خوابي يا مصرف برخي داروها منجر به پيدايش كك و مك در صورت مي شود ، كه ميزان كك و مك در دوران قاعدگي بيشتر مي شود . حلقه هاي تيره دور چشم از جمله تاثيرات ديگر دوران قاعدگي مي باشد .

تاثيرات قاعدگي بر پوست اجتناب ناپذير است ، ولي براي بهبود شرايط مي توان از روش هاي درماني معمول استفاده كرد . در دوران قاعدگي تغيير رنگ موقتي و طبيعي بوده و بانوان نبايد در مورد اين موضوع و كك و مك و حلقه هاي دور چشم در دوران قاعدگي نگران باشند .
استفاده از داروهاي زيبايي پوست و مو، در دوران قاعدگي بلامانع است و بانوان مي توانند ، بدون هيچ نگراني دوره ي درماني زيبايي را در اين دوران بگذرانند .

كچل نشوم!

برخي از بانوان ، نگران رنگ كردن موهاي خود در دوران قاعدگي هستند ، و بر اين باور هستند ، كه با اين كار موهايشان دچار ريزش مي شود .

بايد در نظر داشت كه ، ساختار اصلي مو داخل سر قرار دارد ، و از لحاظ علمي ساقه مو بافتي مرده است ، لذا رنگ مو تاثيري بر سلامت مو نداشته و حتي در دوران قاعدگي مي توان موها را رنگ كرد . و در دوران قاعدگي فقط موها چرب مي شوند . ريزش مو در دوران قاعدگي به دليل كمتر شدن استحمام مي باشد و هيچ علت ديگري ندارد ، و جاي هيچ نگراني نمي باشد .

 

قاعدگي و ريزش مو

قاعدگي و ارتباط آن با ريزش مو

قاعدگي و ارتباط آن با ريزش مو

هورمو ن هاي ناسازگار

قاعدگي در افراد مختلف، تاثيرات متفاوتي دارد . گاهي اوقات قاعدگي و اثرات هورموني منجر به رشد موهاي زايد مي شود . نظر يك متخصص زنان و زايمان اين است كه : بعد از گذشت يك يا دو هفته هورمون ها به حالت اوليه خود باز مي گردند ، از اين رو در اين دوران به استفاده از دارو نيازي نمي باشد ، اما شستن مرتب پوست و استفاده از محلول هاي آنتي بيوتيك موضعي خفيف براي پيشگيري از عوارض دوران قاعدگي توصيه مي شود .

در صورتي كه جوش ها شديد باشند و تاثير زيادي در زيبايي داشته باشند ، خانم ها مي توانند با تجويز پزشك از داروهاي تركيبي استروژن و پروژسترون استفاده كنند. معمولا پيدايش جوش هاي دوره اي حتما دليل دارد و گاهي حاكي از داشتن مشكلات زنانگي است ، معمولا مشكلات تخمداني منجربه نامنظم شدن قاعدگي و پيدايش جوش و آكنه در ناحيه صورت و حتي پشت گردن شده و گاهي نيز منجر به ريزش مو در پيشاني شده و پيدايش موهاي زايد را به همراه دارد . در اين حالت بانوان مي توانند براي بهبود مشكلات پوست و مو از دارو استفاده كرده و دوران قاعدگي خود را منظم كنند .

بيماري هايي كه مقصرند

در دوران قاعدگي رنگ كردن مو مشكل خاصي ندارد ، ولي رنگ كردن موها در دوران بارداري مجاز نمي باشد . چرا كه رنگ مو از طريق پوست سر جذب شده و وارد بدن مي شود و ممكن است براي جنين خطراتي در پي داشته باشد اما رنگ كردن ساقه ي مو بلامانع است .

ريزش مو فقط به دليل سيكل قاعدگي نمي باشد ، معمولا ريزش مو در زنان مبتلا به مشكلات تخمداني ظاهر مي شود . سيكل قاعدگي در دوران بارداري وجود ندارد ، از اين رو فرد دچار ريزش مو نمي شود ، اما ريزش مو ممكن است ، بعد از تمام شدن دوران بارداري اتفاق بيفتد .

نسخه سنتي چه پيشنهادي دارد ؟

درمانگران و مشاوران گياه درماني بر اين باورند كه براي كاهش عوارض دوران قاعدگي زنان در اين دوران بايد تغديه مناسبي داشته باشند و ورزش را فراموش نكنند . علاوه بر آن داشتن شيوه زندگي سالم در كاهش عوارض دوران قاعدگي تاثير زيادي دارد ، و همچنين دمنوش ها نيز مي توانند در كاهش عوارض قاعدگي كمك كنند .

دمنوش مناسب قاعدگي

تاثيرات دمنوش در كاهش مشكلات قاعدگي غير قابل انكار است ، براي تهيه ي دمنوش مي توانيد به شيوه ي زير عمل كنيد :
زنجبيل تازه را برش داده ، هفت تا ۱۰ عدد برگ نعناع تازه و يك قاشق مرباخوري عسل را به همراه ليموترش در داخل قوري ريخته و به مدت ۲۰ دقيقه دم كرده و ميل نماييد . مصرفاين دمنوش در دوران قاعدگي مفيد بوده و همچنين احساس تحريك پذيري عصبي و حساس بودن را بهبود مي بخشد .

مصرف گياه پنج انگشت مشهور به گياه زنان نيز در دوران قاعدگي توصيه مي شود ، چراكه تاثيرات مثبتي در بدن دارد . به گياه پنج انگشت، فلفل بياباني و ويتاگنوس هم گفته مي شود.
مصرف اين گياه ميزان هورمون ها را تنظيم مي كند و منجر به بالارفتن ميزان پرولاكتين مي شود و حتي دردهاي بدني اين دوران را كاهش مي دهد . مصرف پنج انگشت اختلال قاعدگي را نيز تنظيم مي كند .

افزايش چربي پوست و آكنه

تخمك گذاري ۱۵ روز قبل از شروع خونريزي انجام مي شود و در اين زمان خانم آماده بارور شدن مي شود . ميزان پروژسترون در اين زمان بالا رفته و به دنبال آن ترشح سبوم افزايش مي يابد و در اين زمان است زمينه پوست مساعد شده و باكتري ها تكثير مي يابند . از اين رو احتمال بروز آكنه بالاتر مي رود. براي پيشگيري از بروز يا تشديد جوش ها در اين دوره توصيه بر اين است كه ، از محصولان بدون چرب استفاده شود . استفاده از چه مرطوب كننده هاي بر پايه آب توصيه مي شود .

در دوران قاعدگي لايه برداري توصيه نمي شود ، چرا كه ترشح سبوم با اين كار بالا مي رود . ميزان استروژن دقيقا قبل از شروع خونريزي بسيار كاهش مي يابد و در مقابل ميزان هورمون هاي مردانه يعني تستوسترون و پروژسترون زياد مي شود . در نيمه اول عادت ماهانه، جوش هايي، به ويژه در ناحيه چانه و دور دهان ظاهر مي شود. با مشاهده جوش ها بهتر است از محصولات ضدجوش با پايه اسيدساليسيليك استفاده كنيد و صورت را با محلول هاي شستشو دهنده حاوي آن بشوييد يا از كرم آن استفاده كنيد. و همچنين مرطوب كرذن پوست نيز توصيه مي شود .

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۳۸:۲۰ ] [ behzad moghtader ]

بهترين مواد غذايي براي رفع چين و چروك صورت

در , , ,

بهترين مواد غذايي براي رفع چين و چروك صورت : پيري فرآيندي گريز ناپذير است ، با گذشت سن چين و چروك هايي روي پوست صورت ظاهر مي شود . چين و چروك تاثير زيادي در زيبايي چهره دارد . ولي امروزه با وجود روش هاي براي رفع چين و چروك ديگر جاي نگراني وجود ندارد . در واقع رفع و درمان چين و چروك صورت از آرزوهاي هر انساني مي باشد . اگر شما هم جز دسته افرادي هستيد كه چين و چروك شما را آزرده خاطر مي كند ، بايستي در تغذيه ي خود دقت بيشتري داشته باشيد .

 

بهترين مواد غذايي براي رفع چين و چروك صورت 

آشنايي با مواد غذايي مفيد براي رفع چين و چروك صورت

انتخاب سبد غذايي مناسب ، تاثير زيادي در سلامت جسمي و پوستي دارد . شما مي توانيد با استفاده از نعمت هايي كه خدا در اختيارتان گذاشته ، با پيري و چين و چروك صورت مقابله كرده و زيبايي و شادابي پوست خود را حفظ كنيد . لذا توصيه مي كنيم ، از مواد غذايي مفيد براي حفظ جواني پوست صورت استفاده كنيد .

با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن چين و چروك هاي صورت ظاهر مي شود . علاوه بر گذر زمان عوامل ديگري وجود دارد ، كه منجر به آسيب رسيدن به پوست شده و باعث پيدايش لكه ها، تحريكات و چين و چروك ها مي شود .

امروزه در كلينيك زيبايي روش ها، درمان ها و مداخلات مختلفي براي رفع چين و چروك صورت و از بين بردن علائم وجود دارد . در اين ميان نبايد از مصرف مواد غذايي و تغذيه غافل شد . تغذيه و غذاي مناسب ، تاثير فوق العاده اي در سلامت كلي و حتي سلامت پوست دارد .

معرفي سالم ترين گزينه هاي غذايي براي جوان نگه داشتن پوست و رفع چين و چروك هاي صورت :

ماهي :

ماهي هاي آب هاي سرد مانند قزل آلا، ساردين، سالمون و … سرشار از پروتئين بوده و در سلامت پوست نقش مهمي دارند . لذا مصرف ۳ وعده ماهي ، در رژيم غذايي هفتگي توصيه مي شود .

روغن زيتون :

روغن زيتون براي رفع چين و چروك صورت

روغن زيتون حاوي اسيدهاي چرب امگا ۳، ويتامين ها و ساير مواد مغذي است . و از اين رو جز سالم ترين چربي هاي غير اشباع مي باشد. اين روغن همچنين با دارا بودن اسيد اولئيك منجر به آبرساني به پوست شده و چين و چروك هاي پوستي را از بين مي برد.

شاهي :

شاهي به دليل داشتن سطح بالايي از پتاسيم ، كه با اسيدتيه بدن مقابله مي كند و در نتيجه در خالص سازي خون نقش مهمي ايفا مي كند. از اين رو اين سبزي ، به عنوان يك ابزار عالي براي مبارزه با مشكلات پوستي از قبيل بثورات، اگزما، آكنه، عفونت ها و چين و چروك زودرس به شمار مي رود .

زردچوبه:

اين ادويه با دارا بودن خواص مفيد براي از بين بردن چين و چروك هاي پوستي و رفع التهاب نقش مهمي در سلامت پوست دارد . اين ادويه سطح آنزيم گلوتاتيون-S-ترانسفراز در خون را افزايش مي دهد . و همين امر منجر به سم زدايي و حفظ شفافيت پوست و سلامت آن مي شود .

زغال اخته:

زغال اخته با دارا بودن آنتي اكسيدان هايي براي از بين بردن چين و چروك ها، از پيري زودرس پوست جلوگيري كرده و انعطاف پذيري پوست را حفظ مي كند .

شكلات تيره:

كاكائو با حفاظت از اثرات مضر خورشيد از پيري زودرس جلوگيري مي كند . شكلات تيره با دارا بودن سطح بالايي از آنتي اكسيدان ها در مراقبت از سيستم قلب و عروق و كاهش خطر ابتلا به آترواسكلروز نقش مهمي ايفا مي كند .

 

خربزه:

اين ميوه داراي خواص باورنكردني و فوق العاده در حفظ سلامت پوست و رفع چين و چروك هاي آن مي باشد . خربزه با داشتن ويتامين هاي آ، ث و بتاكاروتن از اثرات مضر نور خورشيد بر روي پوست جلوگيري مي كند . مصرف اين ميوه براي درمان خشكي پوست روشي فوق العاده است .

نارگيل:

نارگيل براي رفع چين و چروك

مصرف نارگيل بافت همبند پوست را تقويت كرده و باعث صاف، قوي و انعطاف پذيرشدن پوست مي شود. شما مي توانيد روغن نارگيل را به طور مستقيم روي پوستتان قرار داده و بر روي چروك ها آن را ماساژ دهيد.


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

كلينيك زيبايي , مراكز زيبايي , لاغري موضعي , لاغري با دستگاه ار اف , لاغري با ليزر ليپوليز , مزوتراپي لاغري , تبليغات ليزر مو , محل مناسب براي تبليغات ليز مو , تبليغ ليزر موهاي زائد

ليزر درماني , كاشت مو , كاشت مو طبيعي , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , هزينه كاشت مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


 

آووكادو:

سرشار از اسيد اولئيك بوده و آسيب هاي پوستي را بازسازي مي كند . شما مي توانيد پوره آووكادو را به طور مستقيم روي پوستتان قرار دهيد.

ماست :

جز محصولات پروبيوتيك مي باشد ، اين محصولات سيستم ايمني بدن را تنظيم مي كند ، و در ضمن التهاب بدن را كاهش داده و از آكنه و چين و چروك هاي پوستي جلوگيري مي كند .

مصرف آب براي رفع چين و چروك صورت

مايعات تاثير زيادي در سلامت پوست دارند . چرا كه سلول هاي پوستي به مايعات براي داشتن غشاي نرم و مواد مغذي نياز دارد . توصيه ما به شما مصرف روزانه ۶ تا ۸ فنجان آب ، براي داشتن پوستي نرم و شفاف است . بايد به اين نكته توجه كرد كه ، در هواي گرم و زمان انجام ورزش و فعاليت بدني زياد ، نياز سلول هاي پوستي به مصرف مايعات دوچندان مي شود .و اين موضوع بخاطر عرق كردن بدن مي باشد . توصيه ي متخصصان به خانم ها و آقايان اين است كه به ترتيب روزانه ۱۱ و ۱۵ فنجان مايعات (آب، آب ميوه، قهوه، چاي و غيره) مصرف كنند .

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۳۵:۱۵ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب