كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 116
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23128

تعريف شركت سهامي خاص طبق قانون

طبق قانون تجارت لايحه اصلاحي ماده ۴ نوع دوم شركت سهامي خاص به اين صورت تعريف مي شود :

شركت ‌هايي كه تمام سرمايه آنها در موقع تأسيس منحصراً توسط مؤسسين تأمين گرديده است. اين گونه شركت‌ها شركت سهامي خاص ‌ناميده مي‌شوند.

 

تعريف ساده از شركت سهامي خاص

قبل از اينكه اقدام به ثبت شركت سهامي خاص كنيد بهتر است آشنايي كامل در رابطه با اين نوع شركت ها بدست بياوريد . شركت سهامي خاص شركتي است بازرگاني (حتي اگر موضوع عمليات آن ٬ امور بازرگاني نباشد) كه تمام سرمايه آن منحصراً توسط موسسين تامين مي گردد و سرمايه آن بر خلاف شركت با مسئوليت محدود كه سرمايه نقدي مي باشد به سهام تقسيم شده و مسئوليت صاحبان سهام ٬ بعد از ثبت شركت سهامي خاص بر اساس مبلغ اسمي سهام مي باشد.

موضوع شركت سهامي خاص

طبق قانون تجارت لايحه اصلاحي ماده ۲ موضوع شركت سهامي خاص به اين صورت تعيين مي شود :

شركت سهامي شركت بازرگاني محسوب مي‌شود ولو اين كه موضوع عمليات آن امور بازرگاني نباشد و بايد توجه داشت كه شركت هاي سهامي خاص مي توانند موضوع غير بازرگاني هم داشته باشند.

نكته: موضوعاتي كه مجوزي است اگر در موضوع اساسنامه آورده شود بايد جواز آن موضوع را از مرجع صادر كننده جواز ٫ كسب و اخذ نمود.

تعداد سهامداران در شركت سهامي خاص

طبق قانون تجارت لايحه اصلاحي ماده ۳ تعداد سهامداران در شركت سهامي خاص به اين صورت تعيين مي شود :

در شركت سهامي تعداد شركاء نبايد از سه نفر كمتر باشد و در شركت سهامي خاص حداكثر تعداد شركاء تعيين نشده است و مي تواند هر تعداد شريك و سهامدار كه شركت لازم دارد در شركت عضو و سهامدار و شريك شود.

نام شركت سهامي خاص

طبق قانون تجارت لايحه اصلاحي نام شركت سهامي خاص به اين صورت بايد قيد شود :

در شركت ‌هاي سهامي خاص عبارت (شركت سهامي خاص) بايد قبل از نام‌ شركت يا بعد از آن بدون فاصله با نام شركت در كليه اوراق و اطلاعيه‌ ها و آگهي‌ هاي شركت به طور روشن و خوانا قيد شود.

 به زبان ساده تر مي توان گفت در تمامي اوراق و اطلاعيه و سربرگ شركت و هرجايي كه نام شركت آورده مي شود بايد در كنار نام شركت عبارت سهامي خاص قيد شود. اين موضوع براي تمامي شركت ها و موسسات لازم الاجرا مي باشد.

در حال حاضر به علت وجود شركت هاي زياد در ايران نام هاي تك سيلابي تا سه سيلابي تقريباً ثبتشان سخت شده است ولي موسسه ذهن ناب مي تواند در اين مرحله براي اخذ نام هاي تك سيلابي به بالا شما را ياري رساند.

در اداره ثبت شركت ها بعد از تعيين نام شركت ٬ نام تائيد شده به مدت ۶۰ روز براي آن شركت محفوظ مي ماند و بعد از آن هر شخص ديگري مي تواند آن نام را براي شركت خود انتخاب نمايد.

براي ثبت شركت سهامي خاص بايد حداكثر ۵ نام را براي موسسه ثبت شركت ذهن ناب مشخص كنيد كه بر اساس اولويت باشد. براي تعيين نام حتماً با موسسه مشورت كنيد تا زمان شما براي تعيين نام طولاني نشود و نام هاي مجوزي جزو نام شما نباشد.

سرمايه شركت سهامي خاص در موقع تاسيس

طبق قانون تجارت لايحه اصلاحي سرمايه شركت سهامي خاص در موقع تاسيس به اين صورت است :

در موقع تأسيس سرمايه شركت‌هاي سهامي خاص از يك ميليون ريال نبايد كمتر‌باشد. در صورتي كه سرمايه شركت بعد از تأسيس به هر علت از حداقل مذكور در اين ماده كمتر شود بايد ظرف يك سال نسبت به افزايش سرمايه تا ميزان‌ حداقل مقرر اقدام به عمل آيد يا شركت به نوع ديگري از انواع شركت‌هاي مذكور در قانون تجارت تغيير شكل يابد وگرنه هر ذينفع مي ‌تواند انحلال آن را‌ از دادگاه صلاحيتدار درخواست كند. هرگاه قبل از صدور رأي قطعي موجب درخواست انحلال منتفي گردد دادگاه رسيدگي را موقوف خواهد نمود.

به زبان ساده مي توان گفت سرمايه شركت سهامي خاص حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال معادل يكصد هزار تومان مي باشد كه در زمان تاسيس شركت لااقل سي و پنج درصد مبلغ تعهد ‌شده را در حسابي به نام شركت در شرف تأسيس نزد يكي از بانك‌ها سپرده گذاري كرد. هرگاه قسمتي از تعهد مؤسسين به صورت غيرنقد باشد بايد عين آن يا مدارك مالكيت آن را در همان بانكي كه براي پرداخت مبلغ نقدي ‌حساب باز شده است توديع و گواهي بانك را به ضميمه اظهارنامه و ضمائم آن به مرجع ثبت شركت‌ها ارائه نمود. براي سرمايه غير نقدي نظر كتبي‌ كارشناس رسمي وزارت دادگستري الزامي مي باشد.

 سهام شركت سهامي خاص

سهم ممكن است با نام و يا بي نام و يا ممتاز (با رعايت تشريفات) باشد. هر شريك حداقل بايد يك سهم داشته باشد تا در رديف سهامداران قرار گيرد. بايد توجه داشت كه شركت‌ هاي سهامي خاص نمي ‌توانند سهام خود را براي پذيره نويسي يا فروش در بورس اوراق بهادار يا توسط بانك ‌ها عرضه نمايند.

محل قانوني شركت سهامي خاص (مركز اصلي شركت)

مركز اصلي شركت همان جايي مي باشد كه شركت مي خواهد فعاليت خود را در آنجا انجام دهد. بايد توجه داشت كه آدرس شركت بسيار مهم مي باشد به دليل اينكه حوزه مالياتي را مشخص مي كند. در حال حاضر شركت در شرف تاسيس مركز اصليشان توسط اداره ثبت شركت ها استعلام مي شود و بايد آدرس با كد پستي همخواني داشته باشد.

 شعب شركت سهامي خاص

شركت در شرف تاسيس مي تواند داراي شعب مختلف باشد كه با اعلام شعب و انجام امور تاسيس شعب براي كمتر شدن هزينه ميتوان در ابتدا تاسيس شركت شعب را اعلام نمود تا از هزينه ها كم كرد.

تعداد سهام شركت سهامي خاص

تعداد سهم هر شريك بايد حداقل يك سهم باشد تا در ليست سهامداران جاي بگيرد. بايد توجه داشت كه سهم كمتر از ۱ مثلاً ۰/۵ سهم وجود ندارد و حداقل ميزان سهم يك مي باشد.

روزنامه كثيرالانتشار شركت سهامي خاص

روزنامه كثيرالانتشار هر شركت مي تواند متفاوت باشد. روزنامه كثيرالانتشار روزنامه اي است كه تاسيس و تغييرات شركت و آگهي هاي دعوت سهامداران را به صورت خلاصه در آن بايد ذكر كرد. روزنامه رسمي با روزنامه كثيرالانتشار متفاوت مي باشد. هزينه هاي روزنامه هاي كثيرالانتشار متفاوت مي باشد و بر اساس كادر هر آگهي محاسبه مي شود. براي مشاوره بهتر حتماً با موسسه ثبتي ذهن ناب تماس حاصل كنيد. از اول سال ۹۶ چاپ روزنامه كثيرالانتشار اجباري شده و اگر شركتي روزنامه كثيرالانتشار خود را چاپ نكند تغييرات بعدي خود را نمي تواند انجام دهد.

مدت شركت سهامي خاص

مدت شركت به صورت محدود و نامحدود مي باشد. براي مثال شركت هايي كه براي انجام كار هاي پروژه اي تاسيس مي شوند عمدتاً به صورت محدود هستند و شركت هايي كه براي انجام امور بازرگاني هستند به صورت نامحدود تاسيس مي شوند.

سال مالي شركت هاي سهامي خاص

سال مالي اكثر شركت ها در ايران از اول فروردين ماه تا آخر اسفند ماه مي باشد. در بعضي از شركت ها به علت شروع سال مالي متفاوت سال مالي متفاوتي براي آنها در نظر گرفته مي شود. مثل مدارس و دانشگاه ها كه آن ها از اول مهر ماه تا آخر شهريور ماه سال مالي خود را تعريف مي كنند و يا بعضي از شركت ها سال مالي خود را بر اساس سال ميلادي تعيين مي كنند.

اوراق قانوني شركت هاي سهامي خاص

شركت هاي سهامي خاص براي تاسيس احتياج به اوراقي دارد كه بايد امضاء شركاء و سهامداران و اعضاء رسيده باشد و به شرح زير مي باشد :

  • اظهارنامه شركت سهامي خاص.
  • اساسنامه شركت سهامي خاص.
  • صورتجلسه مجمع عمومي موسسين شركت سهامي خاص.
  • صورتجلسه هيات مديره شركت سهامي خاص.
  • اقرارنامه مديران وو بازرسين

اين اوراق براي هر شركت متقاوت مي باشد و رويه ثابتي براي كليه شركت هاي سهامي خاص ندارد. با توجه به خواسته شركاء و اعضاء شركت كليه اوراق قانوني شركت سهامي خاص را موسسه ذهن ناب به صورت اختصاصي و جامع ثبت مي كند به گونه اي كه كاملاً با مقررات قانون تجارت همخواني داشته باشد و در آينده باعث بروز مشكلي نشود و تمام موارد را لحاظ مي كند.

وظايف مجمع عمومي مؤسس

وظايف مجمع موسسين به قرار زير مي باشد:

۱. رسيدگي به گزارش مؤسسين و تصويب آن و همچنين احراز پذيره نويسي كليه سهام شركت و تأييديه مبالغ لازم.

۲. تصويب طرح اساسنامه شركت و در صورت لزوم اصلاح آن.

۳. انتخاب اولين مديران و بازرس يا بازرسان شركت.

۴. تعيين روزنامه كثيرالانتشاري كه هر گونه دعوت و اطلاعيه بعدي براي سهامداران تا تشكيل اولين مجمع عمومي عادي در آن منتشر خواهد‌ شد.

نكته: گزارش مؤسسين بايد حداقل پنج روز قبل از تشكيل مجمع عمومي مؤسس در محلي كه در آگهي دعوت مجمع تعيين شده است آماده باشد.

ثبت شركت سهامي خاص در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتي حقوقي ذهن ناب همشهري با هدف ارائه خدمات تخصصي به صورت حرفه اي به كليه مشتريان , توسط آقاي كاميار كبريتي و جمعي از متخصصان در اين امور راه اندازي گرديد و همواره مشتري مداري و بكار گيري روش هاي نوآورانه و خلاقانه را در خط مشي هاي خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. اين مجموعه , با بيش از ۷ سال سابقه فعاليت حرفه اي , آمادگي جهت ارائه مشاوره در زمينه هاي ثبت و تغييرات شركت (  مسئوليت محدود , سهامي خاص , سهامي عام , تضامني , موسسات غير تجاري , نسبي , تعاوني , شركت هاي هلدينگ و … ) , انجام امور حقوقي توسط وكيل با سابقه , ثبت صورتجلسات شركت ها به صورت كاملاً تخصصي , ثبت برند و علائم تجاري و همچنين ارزيابي و خريد و فروش برند و علامت تجاري , اخذ كارت بازرگاني , ثبت شركت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شركت دارويي , ثبت شركت تبليغاتي , ثبت شركت اجاره ماشين , ثبت شركت باربري , ثبت شركت حمل و نقل بين المللي هوايي ,  ...), اخذ جواز كسب , اخذ جواز تاسيس , ثبت اختراع و ايده هاي فكري , اخذ كد اقتصادي و ….. هم را دارد.  در دنياي پويا و حرفه اي امروزه , زمان يكي از گرانبهاترين منابع هر شركت و سازماني و به طور كل هر شخص حقيقي و حقوقي است و گروه ثبتي ذهن ناب همشهري با علم به اين واقعيت , تمام تلاش خود را در جهت پيشبرد اهداف شما مشتريان و كاربران گرامي بكار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترين خدمات و ارائه سرويس ها با حداكثر كيفيت و سرعت مي داند تا پاسخگوي اعتماد شما باشد. در اين پايگاه اينترنتي سعي بر آن بوده است كه از تجربيات كليه كاربران , وكلا , صاحبنظران و ساير افراد برجسته حقيقي و حقوقي استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبي جهت استفاده قرار داده شود.

براي ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغييرات شركت خود مي توانيد با شماره هاي تماس زير ارتباط برقرار كنيد :

09122938218  –  02188564596

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۴:۲۳ ] [ behzad moghtader ]

ثبت تغييرات براي انواع شركت در  موسسه ثبتي ذهن ناب

به موجب ماده ي ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغييرات ذيل در شركت ها الزامي است: 

  • تغيير اساسنامه
  •  تمديد مدت شركت،زايد بر مدت مقرر
  •  انحلال شركت،حتي در مواردي كه انحلال به واسطه ي انقضاي مدت شركت صورت گيرد.
  • تعيين كيفيت تفريغ حساب يا تبديل شركا يا خروج بعضي از آن ها از شركت.
  • تغيير اسم شركت
  •  و در هر تقسيم راجع به مورد معين ماده ي ۵۸ قانون تجارت در ماده ي ۵۸ قانون تجارت در ماده ي نهم نظامنامه ي قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغيير مدير يا مديران شركت هم افزوده شده است.

ثبت تغييرات در  شركت

براي هر شركتي قبل و بعد از ثبت ممكن است در مسير انجام فعاليت تغييراتي پيش بيايد . مانند : كاهش و افزايش سرمايه , تغيير نام شركت ؛ تغيير موضوع شركت , تغيير محل و آدرس شركت , تغيير شركا و يا ورود و خروج عضو  , تغيير حق امضا و سمت اعضاي هيئت مديره، تغيير بازرسين و در برخي از موارد نيز منجر به انحلال شركت مي شود . براي هر نوع تغييري در شركت همه تصميمات بايد مراحل قانوني خود را طي كند و در نهايت به اطلاع اداره ثبت شركت ها برسد .

براي ثبت تغييرات شركت در ابتدا بايد جلسات مجمع عمومي عادي و فوق العاده و همچنين مجمع هيئت مديره بايد تشكلي شود تا در خصوص تغييراتي كه قرار بر اعمال آنها مي باشد تصميم گيري شود و در نهايت صورت جلسه اي رسمي و قانوني به امضاء تمام شركا بايد برسد . براي اين كار بهترين كار برخوداري از راهنماي كارسناسان ما در موسسه ثبتي ذهن ناب مي باشد . براي ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغييرات شركت خود مي توانيد با شماره هاي تماس زير ارتباط برقرار كنيد :

09122938218  –  02188564596

 

در اسرع وقت روند ثبت تغييرات شركت شما را انجام خواهيم داد  .

شركت ها مي توانند بعد از انجام ثبت هر تغييراتي را  كه مربوط به شركت مي باشد را  تغييراتي را اعمال كنند . منظور از تغييرات و تصميمات شركت ها،كليه تغييرات و تصميمات شركت است كه طي مجمع عمومي عادي يا مجمع عمومي فوق العاده يا در جلسات هيأت مديره بنا به ضرورت هايي صورت مي گيرد.

ثبت تغييرات شركت ها مستلزم تنظيم و ارايه صورتجلسه متناسب با موضوع تغييرات و ارايه آن به مرجع ثبتي است. اداره ي كل شركتها در صورت صحت صورتجلسه و رعايت كردن كليه اصول و قواعد قانوني آن و مطابقت موارد آن با پرونده ي اصلي، آگهي تغييرات ثبتي را صادر نموده كه در روزنامه رسمي و محلي اطلاع رساني شود.در ذيل ضمن پرداختن به نحوه ي اعمال تغييرات در شركت،به مراحل ثبت تغييرات شركت مي پردازيم.

ثبت شركت و تغييرات آن در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتي حقوقي ذهن ناب همشهري با هدف ارائه خدمات تخصصي به صورت حرفه اي به كليه مشتريان , توسط آقاي كاميار كبريتي و جمعي از متخصصان در اين امور راه اندازي گرديد و همواره مشتري مداري و بكار گيري روش هاي نوآورانه و خلاقانه را در خط مشي هاي خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. اين مجموعه , با بيش از ۷ سال سابقه فعاليت حرفه اي , آمادگي جهت ارائه مشاوره در زمينه هاي ثبت و تغييرات شركت (  مسئوليت محدود , سهامي خاص , سهامي عام , تضامني , موسسات غير تجاري , نسبي , تعاوني , شركت هاي هلدينگ و … ) , انجام امور حقوقي توسط وكيل با سابقه , ثبت صورتجلسات شركت ها به صورت كاملاً تخصصي , ثبت برند و علائم تجاري و همچنين ارزيابي و خريد و فروش برند و علامت تجاري , اخذ كارت بازرگاني , ثبت شركت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شركت دارويي , ثبت شركت تبليغاتي , ثبت شركت اجاره خودرو , ثبت شركت باربري , ثبت شركت حمل و نقل بين المللي هوايي ,  ...), اخذ جواز كسب , اخذ جواز تاسيس , ثبت اختراع و ايده هاي فكري , اخذ كد اقتصادي و ….. هم را دارد.  در دنياي پويا و حرفه اي امروزه , زمان يكي از گرانبهاترين منابع هر شركت و سازماني و به طور كل هر شخص حقيقي و حقوقي است و گروه ثبتي ذهن ناب همشهري با علم به اين واقعيت , تمام تلاش خود را در جهت پيشبرد اهداف شما مشتريان و كاربران گرامي بكار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترين خدمات و ارائه سرويس ها با حداكثر كيفيت و سرعت مي داند تا پاسخگوي اعتماد شما باشد. در اين پايگاه اينترنتي سعي بر آن بوده است كه از تجربيات كليه كاربران , وكلا , صاحبنظران و ساير افراد برجسته حقيقي و حقوقي استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبي جهت استفاده قرار داده شود.

 

انواع صورتجلسات تغييرات 

در شركت ها و موسسات غير تجاري صورتجلسات به طور كلي به انواع زير تقسيم مي شوند:

  • صورتجلسه مجمع عمومي موسسين
  • صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده
  • صورتجلسه مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده
  • مجمع عمومي عادي ساليانه
  • صورتجلسه هيات مديره
  • مجمع عمومي عادي
  • مجمع عمومي عادي شركاء

دستور صورتجلسات تغييرات اختياري

صورتجلساتي كه با توجه به تغييراتي كه بنا با اختيار صاحبان شركت انجام مي شود صورت مي پذيرد. به عنوان مثال مهمترين و پر كاربردترين اين تغييرات به شرح زير مي باشد:

  • تغيير نام شركت ؛
  • تغيير موضوع شركت ؛
  • تغيير نشاني شركت ؛
  • افزايش سرمايه شركت ؛
  • كاهش سرمايه اجباري شركت ؛
  • كاهش سرمايه اختياري شركت ؛
  • تبديل سهام بي نام به سهام بانام ؛
  • كاهش تعداد اعضاء هيات مديره ؛
  • افزايش تعداد اعضاء هيات مديره ؛
  • تبديل شركت سهامي خاص به سهامي عام ؛
  • تغيير سال مالي شركت ؛
  • انحلال شركت ؛
  • نقل و انتقال سهام شركت سهامي ؛
  • سهم الشركه شركت ؛
  • تغيير روزنامه كثيرالانتشار ؛
  • تعيين دارندگان حق امضاء ؛
  • پرداخت سرمايه تعهدي ؛
  • تاسيس شعبه ؛
  • ورود شريك جديد ؛
  • خروج شريك ؛

و خيلي موارد ديگر كه در صورت تمايل مي توانيد با موسسه تماس حاصل فرمائيد و مشاوره بگيريد.

صورتجلسات تغييرات اجباري

صورتجلساتي كه با توجه به قانون تجارت و يا اساسنامه شركت زماني معين براي آن ها تعيين شده است و بايد بعد از زمان مشخص شده تغييرات صورت پذيرد. به عنوان مثال مهمترين و پر كاربردترين اين تغييرات به شرح زير مي باشد:

  • انتخاب اعضاء هيات مديره ؛
  • تعيين سمت اعضاء هيات مديره ؛
  • تعيين وضعيت حق امضاء ؛
  • انتخاب بازرسين شركت ؛
  • تصويب ترازنامه و صورت هاي مالي ؛
  • تغيير نماينده شخص حقوقي ؛

و خيلي موارد ديگر كه در صورت تمايل مي توانيد با موسسه تماس حاصل فرمائيد و مشاوره بگيريد.

 

مدارك مورد نياز جهت تنظيم صورتجلسه تغييرات

جهت تنظيم صورتجلسه تغييرات به مدارك زير لازم مي باشد:

  • مدارك هويتي صاحبان سرمايه. (شناسنامه و كارت ملي برابر اصل شده يا اصل آن جهت رويت)
  • مدارك هويتي شركت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمي آخرين تغييرات اعمال شده در شركت يا موسسه)
  • مدارك هويتي مدير عامل و يا اعضاء هيات مديره اي كه خارج از صاحبان سرمايه مي باشند.
  • مدارك هويتي نماينده صاحبان سهام.
  • ارائه ليست آخرين سهامداران و ميزان سهام يا سهم الشركه هر شخص حقيقي يا حقوقي.
  • بابت انجام تغييرات شركت يا موسسه بايد هيچ گونه بدهي مالياتي يا بدهي به روزنامه رسمي و كثيرالانتشار شركت نداشته باشد تا بتوان تغييرات درخواستي را اعمال نمود.

مدارك لازم به منظور ثبت تغييرات شركت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارك زير بايد به موسسه ثبتي ذهن ناب تحويل داده شود :

  • در صورت حضور اكثريت صاحبان سرمايه آگهي دعوت كه توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه كثيرالانتشار تنظيم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظيم شده توسط موسسه ذهن ناب كه به امضاء كليه صاحبان سرمايه شركت يا موسسه رسيده باشد در ۳ نسخه ( يك نسخه براي اداره ثبت شركت ها يك نسخه براي بايگاني در موسسه ذهن ناب يك نسخه بعد از آگهي شدن صورتجلسه براي شركت مورد نظر ارسال ميگردد.) مهر و امضاء رسيده باشد.
  • امضاء و مهر وكالتنامه وكيل كه مسئول رسيدگي و تنظيم كليه موارد فوق مي باشد.وكيل مورد نظر مي تواند براي امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موكل اقدام نمايد. (به صورت دلخواه مي باشد.)

هزينه ثبت تغييرات شركت

هزينه ثبت تغييرات شركت ها و موسسات غير تجاري در موسسه ثبتي ذهن ناب به شرح زير مي باشد:

  • حق الوكاله وكيل (بنا به تصميم شركت مي باشد و انتخاب وكيل از موارد اختياري مي باشد.)
  • پرداخت حق الثبت صورتجلسه تغييرات شركت كه بابت هر صورتجلسه جداگانه در اداره ثبت شركت ها اخذ ميگردد.
  • ورود سيستمي كليه صورتجلسات تنظيم شده توسط وكيل.
  • هزينه پست و پاكت هاي مربوط به تغييرات شركت اداره ثبت شركت.
  • پرداخت هزينه روزنامه رسمي.
  • پرداخت هزينه روزنامه كثيرالانتشار بنا به توافق طرفين.
  • تنظيم و ثبت اشخاص حقوقي شركت از جمله معرفي نامه اشخاص حقوقي و استعلام هاي مربوطه براي اشخاص حقوقي.
  • تنظيم و ثبت كد فراگير اشخاص غير ايراني تازه ورود يافته.
  • تنظيم و ثبت صورتجلسات تغييرات در شهرستان ها و شهر هايي به جزء تهران به هزينه كمتر و بدون وكيل انجام مي شود.

توجه داشته باشيد كليه زمان در نظر گرفته ثبت تغييرات شركت يا موسسات غير تجاري در زماني بين ۷ الي ۲۰ روز كاري انجام مي شود و هيچ فرقي ندارد كه چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمايه و چه مقدار سهم داشته باشند. اين زمان از تحويل و تكميل اوراق به موسسه حساب مي شود.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۲۶ ] [ behzad moghtader ]

هزينه هر كيلو بار هوايي به استراليا

براي تعيين هزينه فريت بار به شهرهاي استراليا بار ها به سه وزن تقسيم بندي مي شوند :

  • وزن ۴۵ تا ۱۰۰ كيلو گرم
  • وزن ۱۰۰ تا ۳۰۰ كيلو گرم
  • وزن ۳۰۰ به بالا و تناژ بالا

هر چه بار وزنش بالاتر رود هزينه ارسال نيز كمتر خواهد شد .

 

يكي از كوچكترين قاره جهان استراليا مي باشد با وجود اين تعريف براي استراليا كه كوچكترين قاره جهان است اما يكي از پيشرفتع ترين كشورهاي توسعه يافته در دنيا مي باشد . در سال ۱۹۰۱ استراليا به يك كشور مستقل تبديل شد كه استقلال خود را از كشور بريتانيا گرفت . ششمين كشور پهناور جهان را استراليا به خود اختصاص داده است كه به دليل دارا بودن به صحراهاي بزرگ و پهناور و به علاوه در اين كشور له دليل آب و هواي آن كانگروهاي زيادي زندگي مي كنند كه به سرزمين كانگوروها مشهور است .

فريت بار به استراليا

به دليل پيشرفت استراليا از هر لحاظ اين كشور به يك كشور مهاجر پذير تبديل شده است و دولت استراليا نيز براي مهاجران به اين كشور تسهيلات و امكانات زيادي را فراهم آورده است .

از نمونه از اين امكانات مي توان به موارد ذيل اشاره كرد : موقيعت هاي شغلي فراوان همانند مراكز صنعتي و پزشكي , امكان تجارت بين المللي , امكان همكاري هاي رفاهي و تحصيلاتي و …. مي توان نام برد .

كشور استراليا با تمام امكاناتي كه براي مهاجرت دارد براي افراد تحصيل كرده مكان مناسبي به براي ادامه ي تحصيل مي باشده كه از طريق كشور استراليا از دانشگاه هاي بزرگ و معتبرانگليس مدرك تحصيلي دريافت كنند و ادامه تحصيل بدهند . بسياري از افراد تحصيل كرده كشورمان براي ادامه ي تحصيل به كشور استراليا مهاجرت مي كنند .

براي مسافرت يا ادامه ي تحصيل به استراليا هر مسافر مي تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوايي بار با خود ببرد . در بين اين مسافران يا مهاجرت كنندگان برا ادامه ي تحصيل يا براي زندگي افردي هستند كه دوست دارند لوازم شخصي خود را نيز با خود ببرند كه در اين صورت شركت هوايي فريت بار بار مسافران را براي ارسال به استراليا اين خدمات مهم را انجام مي دهند .

فريت بار به استراليا با بهترين خدمات

فريت بار به استراليا براي براي مسافرين محترم در شركت فريت بار پادميرا راه براي ارسال بهترين خدمات را براي مشتريان انجام خواهد داد . كسلني كه قصد سفر به استراليا را دارند بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشند كه براي فريت بار ( ارسال بار به استراليا ) بايد حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استراليا بار هاي خود را براي ارسال به شركت فريت بار پادميرا راه تحويل دهند تا در استراليا نيز به موقع بار خود را تحويل بگيرند . در قسمت پايين خدماتي كه شركت پادميرا راه براي ارسال بار به استراليا انجام مي دهند را توضيح مي دهيم :

خدمات ارسال بار , فريت بار به استراليا

  • بسته بندي لوازم شخصي و يا اثاثيه منزل ( مبلمان , گيتار , پيانو , كيف , چيني , اثاثيه و لوازم شكستني و …. ) با قوانين و استاندارد هاي هوايي
  • بار گيري بسته هاي آماده براي انتقال به فرودگاه
  • انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور مسافر : در مواردي برخي از مسافران مي خواهند كه امور گمركي خودشان را انجام دهند كه در اين صورت كارشناس فريت بار پادميرا راه را همراهي مي كنند .
  • پالت بندي بار متخصان بسته بندي فريت بار پادميرا راه در صورت صلاح ديد و شكننده بودن بار براي اينكه به بار آسيبي نرسد آن را پالت بندي مي كنند تا هيچ گونه آسيب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دريافت بار نامه براي ارسال بار به استراليا ( فريت بار به استراليا )

هزينه ارسال بار به استراليا

بيشترين شهرهايي كه از كشورمون ايران براي آنجا بار ارسال مي شود , ارسال به سيدني , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلايد , بريزبين و پرت مي باشد . براي ارسال بار به هر يك از شهر هاي ذكر شده هزينه ي ارسال ( هزينه فريت بار ) متفاوت مي باشد كه مسافران عزيز بايد به اين نكته نيز توجه كنند براي اطلاع بيشتر در اين باره مي توانيد با مشاورين پادميرا راه تماس بگيريد . از اين جهت هزينه ارسال براي شهرهاي استراليا متفاوت است كه دور و نزديكي و مسافت هر شهر را در نظر مي گيرند . در ميان اين شهرها دو شهر سيدني و ملبورن تقريبا هزينه اي يكسان دارند .

فريت بار به استراليا و نظارت گمرك استراليا به بار مسافري

براي ارسال بار به استراليا و يا هر كشوري ديگر بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشيم كه بار نبايد هيچ گونه آلودگي داشته باشد . مواردي مانند :

باري كه با بسته دبندي چرمي است بايد سم زدايي بشود . گمرك استراليا براي در امان بودن از ورود هرگونه آلوديگي تدابيري انديشيده است كه براي اين كار مكاني به عنوان قرنطينه در نظر گرفته است كه در صورت مشاهده هر نوع بار مشكوك به آلودگي آنها را در آنجا براي بررسي مي فرستند .

بايد به اين نكته نيز توجه كنيم كه گمرك استراليا بسته بندي هاي كه با كارتن مخصوص فريت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هيچ وجه هيچ گونه ايرادي نمي گيرند بنابرين مسافران محترم براي ارسال بار به استراليا در ارسال بار و روش بسته بندي آن بايد دقت زيادي شود .

در ارسال بار هوايي ( فريت بار ) بارهايي كه مربوط به لوازم شخصي و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شكستني , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , كيف و كفش , و …. نياز به پرداخت ماليات نمي باشند و از ماليات معاف هستند و فقط هزينه حمل بار داخل فرودگاه دريافت ميشود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۵۴ ] [ behzad moghtader ]

هزينه ثبت برند و علامت تجاري

هزينه ثبت برند يا ثبت علامت تجاري شامل موارد زير مي باشد :

مرحله اول ثبت برند و علامت تجاري :

  • ثبت نام حساب كاربري و درخواست اقرارنامه.
  • ثبت و تنظيم اظهارنامه علامت تجاري (براي هر نام به صورت جداگانه).

فقط در صورت تائيد نام درخواستي و بلامانع بودن از نظر مشابهت و مغايرت ٬ ادامه كار مقدور مي باشد.

مرحله دوم (بعد از تائيد اداره مالكيت معنوي) :

  • حق الوكاله وكيل.
  • پرداخت روزنامه تقاضا برند و علامت تجاري.
  • پرداخت روزنامه رسمي.
  • پرداخت حق الثبت و حق التمبر گواهينامه برند.
  • دريافت گواهينامه يا تصديق برند و علامت تجاري ثبت شده و انحصار ۱۰ ساله علامت تجاري.

هزينه ثبت برند

در صورتي كه تمايل به ثبت برند و علامت تجاري خود داريد و اين افتخار را مي خواهيد به موسسه ثبت شركت ذهن ناب بدهيد ٬ فرم زير را پرينت گرفته و تكميل كنيد و با مدارك هويتي مورد نظر براي موسسه توسط ايميل يا فايل ضميمه زير ارسال كنيد تا در سريعترين زمان و بهترين كيفيت برند و علامت تجاري شما به ثبت برسد. حتما طبقات برند و علامت تجاري را مطالعه و طبقه برند و علامت تجاري خود را مشخص نمايئد.

 

نكته بسيار مهم در مورد ثبت بين المللي برند

بدينوسيله در خصوص ثبت بين المللي قوياً تاكيد مي گردد كه ثبتي به عنوان ثبت بين المللي يكپارچه  وجود ندارد و ثبت هر يك از مصاديق مالكيت صنعتي مطابق معاهدات و كنوانسيون ها در قلمرو كشورها يا اتحاديه هاي عضو آنها مطابق مقررات مربوطه صورت مي گيرد و تبليغاتي با عناوين ثبت بين المللي يا جهاني به صورت يكپارچه با وعده هايي چون شركت در نمايشگاه هاي بين المللي و سوء استفاده هاي احتمالي ديگر متقلبانه بوده و بي پايه و اساس مي باشد. به متقاضيان ثبت برند و علامت تجاري توصيه ميگردد كه در ارتباط با نحوه اقدامات و رويه هاي ثبت در وهله اول از مشورت هاي موسسه حقوقي ذهن ناب همشهري بهره بگيرند و راهنمايي ها و دستور العمل هاي وكلاي موسسه را استفاده نمايند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۱:۳۸ ] [ behzad moghtader ]

هزينه ثبت شركت چقدر است؟

 
تخمين و بررسي هزينه ثبت شركت يكي از مهمترين اقداماتي است كه متقاضيان ثبت شركت انجام مي دهند و اطلاع دقيق و بروز از هزينه هاي ثبت شركت مستلزم تجربه و دانش كافي از تمامي اقدامات لازم ثبت شركت از اولين گام تا انتها و همچنين اطلاع از آئين نامه ها و دستورالعمل هاي اداره ثبت شركت ها و انجام مستمر و هر روزه امور ثبت شركت است.

 
با توجه به آنكه كارشناسان با تجربه موسسه حقوقي مشهور بصورت مداوم و مستمر به انجام مشاوره هاي تخصصي و رايگان و انجام امور ثبت شركت ها و علائم تجاري و اقدامات مورد نياز و بعضاً ضروري قبل و بعد از آن با حداقل هزينه و زمان در تمام طول سال مشغول هستند، در اين مقاله به تشريح كليه هزينه هاي ثبت شركت از ابتدا تا انتها و به صورت صفر تا ۱۰۰ پرداخته اند، به گونه اي كه با هيچ عذر و بهانه اي افزايشي در كار نخواهد بود و نكته مبهمي نيز وجود نخواهد داشت.

هزينه ثبت شركت سهامي خاص

هزينه ثبت شركت سهامي خاص شامل موارد زير مي باشد :

  • حق الوكاله وكيل و حق الثبت شركت سهامي خاص.
  • تنظيم اوراق مربوط به ثبت شركت سهامي خاص از جلمه اساسنامه و اظهارنامه و متن صورتجلسات مي باشد.
  • ورود سيستمي كليه اوراق تنظيم شده.
  • پرداخت هزينه روزنامه هاي رسمي و روزنامه كثيرالانتشار شركت ثبت شده سهامي خاص.
  • تنظيم و ثبت اشخاص حقوقي شركت از جمله معرفي نامه اشخاص حقوقي و استعلام هاي مربوطه براي اشخاص حقوقي.
  • تنظيم و ثبت كد فراگير اشخاص غير ايراني.
  • ثبت شركت سهامي خاص در شهرستان ها و شهر هايي به جزء تهران با هزينه كمتر و بدون وكيل انجام مي شود.

هزينه ثبت شركت بامسئوليت محدود

هزينه ثبت شركت با مسئوليت محدود شامل موارد زير مي باشد :

  • حق الوكاله وكيل و حق الثبت شركت با مسئوليت محدود.
  • تنظيم اوراق مربوط به ثبت شركت با مسئوليت محدود از جلمه اساسنامه و اظهارنامه و شركتنامه و متن صورتجلسات مي باشد.
  • ورود سيستمي كليه اوراق تنظيم شده.
  • پرداخت هزينه روزنامه هاي رسمي و روزنامه كثيرالانتشار شركت ثبت شده با مسئوليت محدود.
  • تنظيم و ثبت اشخاص حقوقي شركت از جمله معرفي نامه اشخاص حقوقي و استعلام هاي مربوطه براي اشخاص حقوقي.
  • تنظيم و ثبت كد فراگير اشخاص غير ايراني.
  • ثبت شركت با مسئوليت محدود در شهرستان ها و شهر هايي به جزء تهران با هزينه كمتر و بدون وكيل انجام مي شود.

هزينه ثبت موسسه غير تجاري

هزينه هاي ثبت موسسه غيرتجاري به شرح زير مي باشد:

  • حق الوكاله وكيل و حق الثبت موسسه غير تجاري.
  • تنظيم اوراق مربوط به ثبت موسسه غير تجاري از جلمه اساسنامه و اظهارنامه و متن صورتجلسات مي باشد.
  • ورود سيستمي كليه اوراق تنظيم شده.
  • پرداخت هزينه روزنامه هاي رسمي و روزنامه كثيرالانتشار موسسه ثبت شده غير تجاري.
  • تنظيم و ثبت اشخاص حقوقي موسسه از جمله معرفي نامه اشخاص حقوقي و استعلام هاي مربوطه براي اشخاص حقوقي.
  • تنظيم و ثبت كد فراگير اشخاص غير ايراني.
  • ثبت موسسه غير تجاري در شهرستان ها و شهر هايي به جزء تهران با هزينه كمتر و بدون وكيل انجام مي شود.

توجه داشته باشيد كليه زمان در نظر گرفته ثبت شركت سهامي خاص در زماني بين ۳ الي ۱۰ روز كاري انجام مي شود و هيچ فرقي ندارد كه چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمايه و چه مقدار سهم داشته باشند. اين زمان از تحويل و تكميل اوراق به موسسه حساب مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۵:۳۱ ] [ behzad moghtader ]


تغيير يك شركت به چه معناست؟

يك شركت در طول حيات حرفه‌اي خود ممكن است بارها دچار تغييرات ريز و درشت شود يا حتي شرايط حاكم بر آن به صورت ارادي يا اجباري تغيير كند تا شركت بتواند خود را با تحولات اقتصادي داخل و خارج آن تطبيق دهد و چهارچوب حقوقي اوليه اي را كه براي فعاليت اقتصادي–تجاري در نظر گرفته تغيير دهد. همه اين تحولات، باعث به وجود آمدن وضعيت جديدي در شركت خواهد شد. در اين ميان اطلاع از تغييراتي كه طبق قانون بايد الزاماً ثبت شوند براي متصديان و موسسان شركت‌ها بسيار حائز اهميت است چون در صورت قصور از ثبت تغيرات الزامي، شركت آنها مي‌تواند با محدوديت‌هاي متعددي رو به رو شود.

ثبت تغييرات شركت رابه ما بسپاريد : موسسه ثبتي ذهن ناب

كليه تغييرات مربوط به شركت اعم از افزايش يا كاهش سرمايه شركت، تغيير موضوع شركت، تبديل سهام شركت به بانام و بي نام، انتخاب يا تمديد بازرسين، تغيير حق امضا شركت، تغيير آدرس شركت، تغيير يا تمديد هيئت مديره شركت، تغيير مواد اساسنامه شركت، ورشكستگي، ابطال و انحلال شركت بايد فوراَ ثبت گردد. ايجاد چنين تغييراتي فقط در صورتي ممكن است كه اين موارد به تصويب مجمع عمومي فوق العاده و يا هيأت مديره رسيده باشد. چنين تغيرات و تصميماتي، بايد مطابق قانون تجارت به ثبت برسند. به همين دليل، ثبت آنها نياز به تدوين و تنظيم صورتجلسه دارد. قبل از تأسيس سامانه الكترونيكي، امور مربوط به اين تغييرات و ثبت آنها با صرف وقت زياد و دردسرها ي بسياري انجام مي شد اما امروزه متقاضيان به جاي مراجعه حضوري به اداره كل ثبت شركتها و مؤسسات غير تجاري مي توانند از طريق اينترنت و با مراجعه به يك وب سايت صورتجلسه تغييرات شركتها و مؤسسات غير تجاري را تكميل كنند و به راحتي پيگير امور مربوط به روند ثبت تغييرات شركت خود باشند.

به موجب ماده ۲۰۰ قانون تجارت، ثبت تغييرات ذيل  در شركت الزامي است:

    تغيير اساسنامه
    تمديد مدت شركت، زايد بر مدت مقرر
    انحلال شركت، حتي در مواردي كه انحلال به واسطه ي انقضاي مدت شركت صورت گيرد.
    تعيين كيفيت تفريغ حساب يا تبديل شركاء يا خروج بعضي از آن ها از شركت
    تغيير اسم شركت
    در هر تقسيم راجع به مورد معين ماده ي ۵۸ ق.ت در ماده ي نهم نظامنامه قانون تجارت، علاوه بر موارد بالا، تغيير مدير يا مديران شركت هم افزوده شده است.

ناگفته مشخص است كه عدم اطلاع‌رساني درباره چنين تغييراتي و انعكاس ندادن آن در مراجع مربوطه يا هر گونه اخفاء اطلاعات كه موجب ضرر و زيان و اغفال ديگران شود موجبات پاسخگويي فرد را فراهم نموده و عدم ثبت مراتب، نافي مسئوليت و جبران خسارات وارده و قصور قانوني شخص خاطي نخواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۲:۲۴ ] [ behzad moghtader ]

هر شركت و يا موسسه بعد از اينكه به ثبت رسيد و آگهي تأسيس آن صادر شد بايد طي دو ماه در دارايي تشكيل پرونده داده و جهت اخذ كد اقتصادي اقدام نمايد.كد اقتصادي شماره اي است 12 رقمي كه براي اشخاص حقيقي و حقوقي كه به توليد كالا و خدمات اشتغال دارند، وضع شده است. اين كد جهت شناسايي شركت در واحد مالياتي استفاده مي شود.بر اين اساس، مطابق قانون مالياتي تصويب شده،تمامي شركت هاي ثبت شده ملزم به اخذ كد اقتصادي مي باشند.


اشخاص حقيقي يا حقوقي كه كد اقتصادي نداشته باشند روند مالياتي آنها با مشكل روبه رو خواهد شد و در صورتي كه پرونده مالياتي تشكيل ندهند در مقابل ضوابط وقوانين سازمان امور مالياتي كشور علي الراس شناخته مي شوند.

اشخاص مكلف به اخذ كد اقتصادي:

1- تمامي اشخاص حقوقي كه در زمينه ي توليد، مونتاژ، صادرات و واردات، توزيع كالاها و امور خدماتي فعاليت دارند.
2-تمامي اشخاص حقيقي كه در زمينه توليد، مونتاژ، صادرات و واردات، توزيع كالا و خدمات فعالند.
اشخاص حقيقي بايد داراي پروانه ي كسب و كار از مراجع مربوطه بوده و محل فعاليت تجاري داشته باشند و شرايط لازم را براي اخذ كد اقتصادي داشته باشند.
همان طور كه گفته شد،براي اخذ برگه ي كد اقتصادي نياز است ابتدا براي شركت مورد نظر تشكيل پرونده ي مالياتي داد. اشخاص حقيقي يا حقوقي نامبرده كه اقدام به تشكيل پرونده مالياتي ننمايند در برابر ضوابط و قوانين سازمان امور مالياتي كشور ،علي الراس شناخته مي شوند.

اشخاص غير مكلف به اخذ كد اقتصادي:

1-مساجد و تكايا
2-اشخاص حقيقي كه به فعاليت هنري از قبيل فيلمسازي و فعاليت هاي مرتبط،طراحي،خطاطي،نقاشي،نويسندگي،ترجمه كتاب،گرافيك و ويراستاري اشتغال دارند.
3-اشخاص حقيقي كه به فعاليت تحقيق و يا مشاوره فني اشتغال دارند.از جمله اعضاي هيات علمي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي
4-اتحاديه هاي امور صنفي( به موجب مواد 4 و 23 قانون نظام صنفي،اتحاديه هاي مجاز به فعاليت هاي اقتصادي نمي باشند.)
5-اشخاص حقيقي كه به فعاليت پيمانكاري اشتغال دارند و شرايط مذكور در بند(الف-2) اين دستورالعمل را دارا نمي باشد بشرط آنكه ارزش پيمان و يا مبلغ دريافتي كل پيمان هاي آن ها در يكسال شمسي از مبلغ پنجاه ميليون ريال بيشتر نباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۵:۰۱ ] [ behzad moghtader ]

راهنماي تغيير آدرس شركت

جهت تغيير آدرس شركت بايد كليه شركاء و يا سهامداران شركت اين تصميم را در قالب يك صورتجلسه مكتوب اتخاذ نمايند. بدين صورت كه سهامدارن شركت (شركت سهامي خاص) و شركاء (در شركت مسئوليت محدود) با تشكيل مجمع عمومي بطور فوق العاده تغيير آدرس شركت را بررسي و نصب به تغيير آن اتخاذ تصميم مي نمايند و صورتجلسه تغيير آدرس شركت را مكتوب نموده و همگي ذيل آن را امضا و ممهور به مهر شركت مي نمايند.

نكته: در صورتي كه در بند ۳ اساسنامه اختيار تغيير آدرس شركت به هيئت مديره داده شده باشد، اين امر مي تواند توسط تصميم هيئت مديره نيز انجام گيرد.

تغيير آدرس در انواع شركت ها

از آن جايي كه تغيير آدرس در شركت داراي تشريفات متفاوت مي باشد به تفكيك به بررسي آنها مي پردازيم.

  • تغيير آدرس در شركت با مسئوليت محدود
  • تغيير آدرس در شركت سهامي خاص
  • تغيير آدرس در موسسات غير تجاري

مدارك مورد نياز جهت تغيير محل در شركت ها و موسسات غير تجاري

مدارك تغيير آدرس در شركت ها و موسسات غير تجاري به شرح زير مي باشد:

  • مدارك هويتي مديران و شركاء و سهامداران و بازرسين بر حسب مورد.
  • مدارك هويتي شركت يا موسسه (اساسنامه – شركتنامه – اظهارنامه – روزنامه تاسيس – روزنامه آخرين تغييرات سمت و امضاء).
  • حضور كليه سهامداران و شركاء و بازرسين در جلسه از پيش تعيين شده.
  • سربرگ شركت يا موسسه براي تنظيم صورتجلسه.
  • مهر شركت و يا موسسه.
  • با هماهنگي موسسه ذهن ناب همشهري تعيين جلسه و حضور تمامي شركاء و يا اكثر شركاء در جلسه تعيين شده.
  • تعيين محلي جديد براي انجام فعاليت شركت و يا موسسه غير تجاري كه داراي كد پستي معتبر باشد.
موسسه حقوقي ذهن ناب همشهري براي تغيير محل شركت و موسسه غير تجاري شما از هركجا آمادگي همراهي را دارد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۳۵ ] [ behzad moghtader ]

راهنماي تغيير آدرس شركت

جهت تغيير آدرس شركت بايد كليه شركاء و يا سهامداران شركت اين تصميم را در قالب يك صورتجلسه مكتوب اتخاذ نمايند. بدين صورت كه سهامدارن شركت (شركت سهامي خاص) و شركاء (در شركت مسئوليت محدود) با تشكيل مجمع عمومي بطور فوق العاده تغيير آدرس شركت را بررسي و نصب به تغيير آن اتخاذ تصميم مي نمايند و صورتجلسه تغيير آدرس شركت را مكتوب نموده و همگي ذيل آن را امضا و ممهور به مهر شركت مي نمايند.

نكته: در صورتي كه در بند ۳ اساسنامه اختيار تغيير آدرس شركت به هيئت مديره داده شده باشد، اين امر مي تواند توسط تصميم هيئت مديره نيز انجام گيرد.

تغيير آدرس در انواع شركت ها

از آن جايي كه تغيير آدرس در شركت داراي تشريفات متفاوت مي باشد به تفكيك به بررسي آنها مي پردازيم.

  • تغيير آدرس در شركت با مسئوليت محدود
  • تغيير آدرس در شركت سهامي خاص
  • تغيير آدرس در موسسات غير تجاري

مدارك مورد نياز جهت تغيير محل در شركت ها و موسسات غير تجاري

مدارك تغيير آدرس در شركت ها و موسسات غير تجاري به شرح زير مي باشد:

  • مدارك هويتي مديران و شركاء و سهامداران و بازرسين بر حسب مورد.
  • مدارك هويتي شركت يا موسسه (اساسنامه – شركتنامه – اظهارنامه – روزنامه تاسيس – روزنامه آخرين تغييرات سمت و امضاء).
  • حضور كليه سهامداران و شركاء و بازرسين در جلسه از پيش تعيين شده.
  • سربرگ شركت يا موسسه براي تنظيم صورتجلسه.
  • مهر شركت و يا موسسه.
  • با هماهنگي موسسه ذهن ناب همشهري تعيين جلسه و حضور تمامي شركاء و يا اكثر شركاء در جلسه تعيين شده.
  • تعيين محلي جديد براي انجام فعاليت شركت و يا موسسه غير تجاري كه داراي كد پستي معتبر باشد.
موسسه حقوقي ذهن ناب همشهري براي تغيير محل شركت و موسسه غير تجاري شما از هركجا آمادگي همراهي را دارد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۲۱ ] [ behzad moghtader ]

فريت بار مسافري به امريكا

اگر بخواهيم براي پيشرفت در هر نوع مقطعي كشوري را در اولويت قرار دهيم كشور آمريكا به دليل موقيعت رو به پيشرفت و مناسب براي ادامه تحصيلات و موقيعت مناسبي كه براي مهاجرين تحصيل كرده فراهم مي كند گزينه ي مناسبي براي رشد علمي مي باشد به همين دليل ايرانيان بسياري براي ادامه تحصيل و به علاوه براي زندگي به آمريكا مهاجرت مي كنند . تمامي مهاجرين و مسافرين آمريكا يكي از مهمترين اقداماتي كه انجام مي دهند ارسال وسايل خود از طريق حمل و نقل هوايي فريت بار به آمريكا را در اولويت كار خود قرار مي دهند .

فريت بار به امريكا

بسياري از كساني كه براي زندگي به آمريكا يا براي ادامه ي تحصيل به اين كشور مهاجرت مي كنند . در بين افراد مهاجرت كننده بسياري دوست دارند تا لوازم شخصي خود و يا برخي لوازمي كه به آن علاقمند هستند را به روش فريت بار به آمريكا ( ارسال بار به آمريكا ) به مقصد خود ارسال كنند .

به اين نكته مهم بايد توجه داشته باشيد كه به دليل اينكه در زمان سفر به آمريكا وزن باري كه مسافر مي تواند همراه خود ببرد زياد است لذا مسافر بايد قبل از پرواز خود براي ارسال بار خود اقدام كند .

بارهايي كه مي توانيد به امريكا فريت كنيد

  1. ارسال اثاثيه منزل به آمريكا
  2. ارسال مبلمان به آمريكا
  3. ارسال تابلو فرش به آمريكا
  4. ارسال فرش به آمريكا
  5. ارسال پيانو به آمريكا
  6. ارسال لوازم شكستني به امريكا ( مانند كريستال , چيني و …..)
  7. ارسال انواع خشكبار به آمريكا
  8. ارسال موجودات زنده با شرايط خاص آمريكا
  9. ارسال انواع صنايع دستي به امريكا

بسته بندي محموله ( بار ) و ارسال بار به آمريكا , فريت بار به امريكا

براي ارسال بار به آمريكا يكي از مهمترين مرحله ي آن مرحله ي بسته بندي بار براي حمل بار به امريكا است . شركت پادميرا فريت براي بسته بندي اصولي و دقيق از بهترين و متخصص ترين افراد براي بسته بندي كالاهاي شما به محل ارسال لستفاده مي كند به اين دليل كه بسته بندي دقيق و استاندارد مطابق با استانداردهاي هوايي بايد انجام شود تا مانع از آسيب ديدگي لوازم و اثاثيه شما شود .

در صورت بسته بندي غير استاندارد و غير اصولي بار درصد بالايي وجود دارد كه بار از طرف مامورين كارگو در فرودگاه بار مرجوع شود . لذا براي ارسال بار به آمريكا در بسته بندي آن بايد كاملا دقت شود .

شركت فريت بار و ارسال بار پادميرا فريت براي اطمينان خاطر شما از سالم به مقصد رسيدن بار مسافران آنها را در بسته بندي كارتن ها و جعبه هاي مخصوص ارسال بار استفاده مي كند . بعلاوه براي بالا بردن سطح امنيت و جلوگيري از آسيب ديدگي از نايلون ها و كاغذ هاي ضربه گير استفاده مي كنند . همچنين به اين نكته ي مهم نيز بايد اشاره داشته باشيم كه شركت فريت بار در هنگام ارسال لوازمي كه از حجم بالايي برخوردار هستند را با جعبه هاي چوبي و مخصوص فريت بار ارسال مي كنند و با بهترين و مجرب ترين پرسنل خود بار ها را بسته بندي و قبل از حمل بار به هواپيما آنها را چك مي كنند و از استاندارد بودن بسته بندي مطمئن مي شوند .

براي حمل بار خود هيچ گونه نگراني از آسيب ديدگي مموله خود نداشته باشد زيرا پادميرا فريت بهترين خدمات ارسال بار به امريكا را براي شما فراهم مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۴:۰۵ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب