كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 41
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 25014

رفع تيرگي واژن و درمان تيرگي ناحيه تناسلي  

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

۵ (۱۰۰%) ۱ vote

رفع تيرگي واژن و درمان تيرگي ناحيه تناسلي : رفع تيرگي واژن يا به عبارتي درمان تيرگي ناحيه تناسلي به عنوان يكي از موضوعات بسيار مهم در بين زنان به شمار مي رود . با گذشت زمان و به دلايل مختلفي واژن دچار تيرگي شده و تغيير رنگ مي دهد .تيرگي واژن به دلايل مختلفي رخ مي دهد ، و اين موضوع براي بانوان بسيار ناخوشايند بوده و نگران كننده است.

رفع تيرگي واژن

بايد بگوييم كه رفع تيرگي واژن و روشن شدن پوست ناحيه ي تناسلي امروزه قابل انجام است .در ابتدا توصيه بر اين است كه علت تيرگي واژن روشن شود ، سپس اقداماتي براي رفع تيرگي و كاهش تيرگي انجام شود . يكي از علت هاي اصلي تيرگي واژن استفاده از ژيلت به عنوان ارزان ترين راه براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد .

علاوه بر آن عوامل ژنتيكي ، اصطكاك منظم بين افراد چاق ، بيماري پوستي ، اصلاح مرتب موهاي زائد و قرار گيري بيش از اندازه در معرض نور آفتاب از ديگر عوامل تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي مي باشد . با پيدا كردن علل تيرگي واژن مي توان از بروز تيرگي پيشگيري كرد . در ادامه ي اين مقاله به معرفي كليه ي اقدامات و راهكارهاي موثر براي رفع تيرگي واژن و درمان تيرگي ناحيه ي تناسلي خواهيم پرداخت .

روش هاي مختلف درماني براي رفع تيرگي واژن

اين سوال كه چكونه مي توان واژن سفيدي داشت ؟ سوال اكثر بانوان از پزشك معالج يا بزرگ تر ها مي باشد . ممكن است اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد ، و تاكنون نتوانسته باشيد جواب قانع كننده اي نسبت به اين سوال پيدا كنيد ، و با جواب هايي همچون ارثي بودن تيرگي واژن و يا جواب هايي مشابه دست به سر شده باشيد . در ادامه ي اين مقاله راهكارهاي رفع تيرگي واژن را به شما معرفي مي كنيم . و نيز بهترين روش رفع تيرگي واژن را به شما خواهيم گفت. مطمئن باشيد اين مقاله راهكارهاي بسيار موثري را به شما پيشنهاد مي دهد .

درمان خانگي تيرگي واژن

در اكثر مواقع تيرگي واژن در منزل و به كمك روش هاي خانگي قابل درمان است و نيازي به مراجعه به پزشك نمي باشد. در ادامع بع معرفي انواع درمان خانگي تيرگي واژن مي پردازيم .

صابون پاپايا. يكي از راهكارهاي درمان خانگي تيرگي واژن استفاده از صابون پاپايا به عنوان يك بمحصول اورگانيك و طبيعي است كه با استفاده مرتب از آن مي توانيد تيرگي واژن را از بين برده و پوست ناحيه ي تناسلي را روشن كنيد . براي كسب نتيجه از اين روش مي توانيد در هر شبانه روز ۲ بار صبح و شب از آن استفاده كنيد. هميشه بعد از استفاده از صابون پاپايا استفاده از مرطوب كننده براي جلوگيري از خشكي پوست توصيه مي شود .

شما همچنين مي توانيد از خود ميوهي پاپايا استفاده كنيد . به اين منظور شما مي توانيد يك تكه پاپاياي رسيده را پوست كنده و بزرگترين تكه آن را روي واژن تان بماليد. به مدت ۳۰ دقيقه منتظر بمانيد و سپس موضع را با آب به خوبي شسته و پاك كنيد . رنگ واژن در عرض چند هفته تغيير يافته و روشن تر مي شود .

مخلوط آب ليمو و ماست. يكي از تركيبات موثر و يكي از روش هاي موثر درمان خانگي رفع تيرگي واژن استفاده از مخلوط آب ليمو و ماست مي باشد . براي تهيه ي اين تركيب ¼ پيمانه اب ليمو را با يك قاشق غذاخوري از ماست مخلوط كرده و روي ناحيه تناسلي خود بماليد. استفاده از اين تركيب در طولاني مدت تيرگي واژن را از بين برده و آن را درمان مي كند . البته لازم به ذكر است كه با يكي دو بار استفاده از اين مخلوط نمي توانيد به نتيجه ي دلخواه دست پيدا كنيد ، استفاده از اين مخلوط نيازمند صبر و حوصله است . استفاده از ژل آلئورا بعد از استفاده از اين تميز كردن توصيه مي شود . نكته قابل ذكر اين است كه ، از اين مخلوط بلافاصله بعد از اصلاح استفاده نكنيد ، چرا كه باعث تحريك ناحيه ي تناسلي مي شود .

استفاده از خمير بادام. يكي ديگر از راه هاي رفع تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي استفاده از خمير بادام است . براي تهيه ي اين خمير مي توانيد ، تعدادي مغز بادام را به مدت ۲۴ ساعت خيس كرده ، سپس پوست آن را كنده و چند قطره شير به آن اضافه كنيد اضافه كنيد.خمير تهيه شده را به مدت ۱ ساعت روي ناحيه ي تيرگي واژن خود ماليده و سپس آن را با آب ولرم بشوييد. استفاده از اين خمير به مرور زمان تيرگي ناحيه ي واژن را برطرف مي كند .

استفاده از شير براي رفع سياهي واژن. شير خواص زيادي دارد ، و به عنوان يك نرم كننده و سفيد كننده كاربرد دارد . شير باعث طراوت و تازگي پوست مي شود . مي توانيد از شير به عنوان راه درمان براي رفع تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي استفاده كنيد . انتظار شما بايد از سفيدي و رفع تيرگي واژن بايستي معقول باشد . ولي با استفاده ي مداوم مي توانيد به نتيجه ي مطلوب برسيد .

پراكسيد را به مدت ۱۵ دقيقه روي موضع و قسمت تيرگي واژن بماليد . براي كسب نتيجه ي دلخواه مي توانيد اين كار را دو بار در روز انجام دهيد . پراكسيد يك ماده با خاصيت اسيدي است . استفاده از روغن بادام و يا نارگيل بعد از شستن آن براي خنكي توصيه مي شود . استفاده از پراكسيد نيز همانند مخلوط آبليمو و ماست بلافاصله بعد از اپيلاسيون توصيه نمي شود . چرا كه ممكن است پوست را تحريك كرده و جوش بزند .

در ابتداي اين مقاله به معرفي روش هاي خانگي براي درمان تيرگي واژن پرداختيم . در ادامه روش ها و درمان دارويي تيرگي واژن را به شما معرفي مي كنيم .

درمان دارويي تيرگي واژن

استفاده از كرم هاي سفيد كننده حاوي هيدروكينون يكي از روش هاي درمان دارويي تيرگي واژن مي باشد . اين كرم با ممانعت از توليد ملانين در پوست ، به عنوان يك روش پرطرفدار براي رفع تيرگي واژن به شمار مي رود . ولي استفاده از آن بايستي در حد معمول وو غلطت آن نيز با مشورت پزشك معالج باشد ، چرا كه مصرف طولاني مدت آن نتيجه را برعكس خواهد كرد . اين روش درماني يكسري عوارضي را هم در پي خواهد داشت ، بيماري كبدي جز عوارض مصرف طولاني مدت اين روش مي باشد.

شما مي توانيد در مورد درمان با استفاده از سفيد كننده ملايم پوست با متخصص پوست خود صحبت كنيد . كرم هاي گياهي موجود در بازار از جمله كرم رفع تيرگي بدن هربادرم كه از عصاره هاي طبيعي گياهي در توليد آن استفاده شده است ، روش مناسبي براي رفع تيرگي واژن و بدن مي باشد . دوره ي استفاده از اين كرم ۶۰ الي ۹۰ روز است . و افرادي كه از اين كرم براي رفع تيرگي زير بغل و ناحيه ي تناسلي استفاده كرده اند ، راضي بوده اند .

يكي ديگر از روش هاي درمان دارويي رفع تيرگي واژن استفاده از سفيد كننده كلر است . ولي استفاده از اين روش بايستي تحت نظر متخصص پوست و با مشورت با وي باشد . اين روش خود سرانه نبايد براي درمان انتخاب شود ، بلكه بايستي غلظت مصرف آن ، طول دوره ي درمان آن با تجويز متخصص پوست براي روشن كردن پوست ناحيه ي تناسلي استفاده شود .

اگر ناحيه ي واژن و ناحيه ي تناسلي شما به دليل استفاده از اپيلاسيون، ژيلت، و يا …. تيره شده باشد . شما مي توانيد از روش ليزر درماني به جاي اپيلاسيون براي از بين بردن موهاي زائد خود استفاده كنيد . استفاده از ليزر درماني به عنوان يك روش طولاني مدت و تقريبا دائمي براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد .و اين روش رشد موها را كندتر كرده و شما مي توانيد به مدت طولاني از شر موهاي زائد خلاص شويد . نكته ي قابل ذكر اسن اشت كه جلسات ليزر درماني بايستي به طور كامل انجام شود .

روش هاي پيشگيري از تيرگي واژن

تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي مشكلي است كه اكثر افراد با آن دست و پنجه نرم مي كنند . ما در اين مقاله روش هاي درمان و رفع تيرگي واژن را به شما معرفي كرديم. ولي يكسري روش هايي هم وجود دارد كه شما مي توانيد با رعايت آن ها از تيرگي واژن پيشگيري كنيد . اين روش ها عبارتند از :

لايه برداري :

تجمع بيش از حد سلول هاي مرده عامل تيرگي پوست مي باشد و اين تيرگي فقط مختص آرنج و زانو نمي باشد . براي درمان اين تيرگي مي توانيد از روش لايه برداري استفاده كنيد . براي اين كار قبل از اقدام به اصلاح ، ناحيه ي مورد نظر را با استفاده از ليف، اسكراب يا برس لايه برداري كنيد. اين كار خشكي پوست را برطرف كرده و مانع از تحريك پوست و رشد موهاي زير پوستي در ناحيه ي بيكيني مي شود .

استفاده از كرم ضد آفتاب

استفاده از كرم ضد آفتاب هنگام حمام آفتاب مانع از نفوذ تشعشعات مضر خورشيد به پوست ناحيه بيكيني مي شود . شما مي توانيد براي محافظت از پوست ناحيه ي تناسلي خود از كرم ضد آفتاب با يك شماره SPF بالا (فاكتور حفاظت از آفتاب) مانند SPF 45 استفاده كنيد . استفاده از يك نرم كننده طبيعي مانند روغن زيتون بعد از حمام آفتاب مفيد است .

پوشيدن لباس نخي گشاد و راحت

علت ديگر تيرگي واژن عرق سوختگي ناحيه ي تناسلي در پي پوشيدن لباس هاي پلاستيكي و تنگ در روز هاي گرم تابستان مي باشد . پوشيدن لباس هايي با پارچه هاي مصنوعي و پلي استر از رسيدن هوا به پوست مانع شده و باعث خستگي زودرس شما خواهد شد .

استفاده از تيغ با كيفيت

اصلاح مو با تحريك پوست ، منجر به تيرگي پوست مي شود . تحريكات پي در پي پوست منجر به بروز لكه هايي روي پوست خواهد شد . يكي ديگر از عوامل ايجاد لكه هاي پوستي وجود هرگونه زخم و آسيب پوستي است . براي جلوگيري از وقوع اين مورد شما مي توانيد از تيغ هاي با كيفيت براي اصلاح موها استفاده كنيد و موها را در جهت رشد تيغ بزنيد . از تيغه هاي با كيفيت استفاده كنيد و به آرامي در جهت رشد مو تيغ را بكشيد. اگر اپيلاسيون روزانه انجام شود ، پوست در برابر آن واكنش نشان داده و با محافظت از خود باعث تيرگي پوست مي شود .

مصرف ميوه و سبزيجات بيشتر

ميوه ها و سبزيجات مانند پرتقال ، و انواع توت ها به دليل داشتن مقدار زيادي آنتي اكسيدان باعث روشني پوست مي شوند . آب آشاميدني نيز به عنوان ماده ي موثر در حذف سموم از بدن است .

آب بيشتري بنوشيد مصرف زياد آب كمك شاياني به پاكسازي سموم از بدن مي كند . براي ميزان مصرف روزانه آب آشاميدني هيچ قانون خاصي وجود ندارد ، ولي در حالت كلي زنان و مردان بايستي روزانه ۸ ليوان آب مصرف كنند .

موارد ذكر شده در بالا براي رفع تيرگي زير بغل نيز صدق مي كن .

روشي موثر براي رفع تيرگي واژن

كرم حاوي هربادرم براي رفع تيرگي واژن و زيربغل موثر است . استفاده ي مرتب از اين كرم تيرگي واژن و زير بغل را درمان خواهد كردو شما مي توانيد آثار آن را بعد از يك هفته استفاده مشاهده كنيد .

با استفاده از راهكارهاي پيشنهادي در اين مقاله شما مي توانيد تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي را درمان كنيد . درمان تيرگي واژن و ناحيه ي تناسلي آسان است ، و نيازمند داشتن نظم و ادامه در استفاده از يكي از راهكارهاي پيشنهادي مي باشد . ش

برچسب ها: , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۴۱:۰۲ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب