كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 51
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 25024

مراحل برگزاري تشريفات عروسي

مراحل برگزاري تشريفات عروسي : ازدواج، سنتي حسنه و مقبول است كه براي هر زن و مرد در كل دنيا اتفاق مي افتد. ازدواج در دنيا داراي آداب و رسوم خاصي است كه در هر جا و مكاني مي تواند متفاوت باشد. تشريفات عروسي و برگزاري جشن عروسي در هر جاي دنيا و حتي به صورت منطقه اي در يك كشور به صورت هاي متفاوت برگزار مي شود؛ به خصوص با توجه به قوميت هاي مختلف در كشور ما تشريفات عروسي و جشن هاي عروسي، متفاوت برگزار مي شود. ما در اين متن سعي داريم به چگونگي برگزاري يك عروسي و كارهايي كه بايد انجام شوند و همچنين تشريفات عروسي پرداخته و آن را مورد بررسي قرار دهيم. چنانچه مراسم عروسي در پيش داريد ما را تا پايان متن همراهي نماييد.

مراحل برگزاري تشريفات عروسي

مراحل برگزاري تشريفات عروسي

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

برگزاري مراسم عروسي

برگزاري يك مراسم عروسي شايد يكي از كارهايي به نظر آيد كه بسيار سخت و طاقت فرساست؛ اما مي توان گفت با داشتن يك برنامه جامع و اينكه بدانيم چه كارهايي را بايد براي تشريفات عروسي انجام دهيم اين عمل بسيار آسان و پيش پا افتاده خواهد شد و لذت جشن را براي شما دو برابر خواهد كرد، معمولاً استرس براي ميزبانان و عروس و داماد هميشه وجود دارد كه از مزاياي داشتن يكي برنامه منسجم همين دور كردن استرس مي باشد. در ادامه به چگونگي برگزاري مجالس عروسي و همچنين طريقه ارائه تشريفات عروسي بيشتر صحبت خواهيم كرد و مراحل آن را توضيح خواهيم داد.

برگزاري مراسم عقد

چنانچه قصد داريد مراسم عروسي خود را به صورت جداگانه بعد از مراسم عقد برگزار نماييد، سعي كنيد از حداقل ۱ الي ۲ ماه پيش به فكر باشيد و با انتخاب تاريخ مورد نظر با محضر خانه هماهنگ نماييد تا در آن روز به راحتي با داشتن برنامه قبلي به برگزاري مراسم عقد خودتان بپردازيد. چنانچه قصد گرفتن يك جشن به صورت جدا از مراسم عروسي را داريد سعي كنيد فقط بستگان درجه يك خود را در اين مراسم دعوت كنيد و اگر اين كار را در محضر خانه مي ‌خواهيد انجام دهيد با بودن پدر مادر و برادران و خواهران خود مي توانيد اين كار را عملي نماييد و سعي كنيد اين مراسم را زياد شلوغ ننمايد.

مشخص كردن تاريخ عروسي

به دليل آنكه تشريفات عروسي قواعد و قوانين خاص خود را دارد بايد از ماه هاي پيش بدانيد كه جشن عروسي را در چه زماني مي خواهيد برگزار نماييد تا انجام تشريفات عروسي كاري بسيار آسان و سهل باشد. اين مشخص كردن زمان به شما كمك مي كند تا مراحل عروسي را به درستي و با يك برنامه منسجم پيش ببريد. اين كار باعث مي شود كه عروس بداند چه زماني بايد جهيزيه خود را در خانه بچيند و اگر داماد از خود خانه اي ندارد اقدام به كرايه كردن خانه نمايد. به همين ترتيب ساير كارهايي كه قرار است براي برگزاري جشن و تشريفات عروسي انجام دهيد آسان مي شود.

انتخاب تالار و يا محل عروسي

تشريفات مجالس عروسي كاري بسيار مهم است كه بايد آن را مرحله به مرحله انجام داد. يكي از مراحلي كه بسيار حائز اهميت است انتخاب باغ تالار عروسي يا محيطي است كه در آن جشن عروسي را مي خواهيد برگزار نماييد. اين مكان هر جايي مي تواند باشد. شما مي توانيد مراسم را در تالار هايي كه در سطح شهر مي باشند برگزار نماييد و يا در باغ هايي كه به باغ عروسي معروف هستند مي توانيد مراسم خود را برپا نماييد. اين كار مستلزم آن است، كه مكاني را كه در نظر مي گيرد از چند ماه قبل رزرو نماييد تا مشكلي از اين بابت برايتان پيش نيايد وبه راحتي بتوانيد تشريفات عروسي را انجام دهيد.

غذاي عروسي يا همان كيترينگ عروسي

يكي ديگر از اين مراحلي كه براي انجام تشريفات عروسي انجام مي شود انتخاب و نوع غذاي عروسي مي باشد. غذاهاي مختلفي وجود دارند كه مي توانيد انتخاب نماييد و با توجه به بودجه خود اين كار امكان پذير است. غذاي عروسي را مي توانيد به كيترينگ عروسي همان تالاري بسپاريد كه رزرو كرده ايد و در بعضي مواقع چنانچه تالار مشكلي نداشته باشد مي توانيد غذا را از بيرون تهيه نماييد؛ اما چنانچه قصد داريد عروسي را در خانه خود بگيريد مي توانيد غذا را خودتان طبخ نماييد.

برگزاري مراسم حنا بندان

يكي ديگر از مراحل انجام عروسي انجام مراسم حنا بندان است كه با توجه به آداب و روسوم هاي مختلف شهرها و قوميت ها اين مراسم مي تواند متفاوت باشد. اين مراسم دقيقا يك شب قبل از مراسم عروسي انجام مي شود و معمولا در يك خانه شخصي صورت مي گيرد. البته اين مراسم با توجه به بودجه مالي شخص مي تواند بزرگ تر و مجلل تر برگزار شود.

انجام ساير كارهاي تشريفات عروسي و برپايي آن

تشريفات عروسي از آن جهت سخت است كه كارهاي خرد و ريز زيادي دارد. از جمله اين كار ها مي توان به رزرو وقت آرايشگاه عروس و يا داماد اشاره كرد كه بايد از ماه ها قبل اين كار تدارك ديده شود و از سالن هاي زيبايي و آرايشگاه ها وقت گرفته شود. يكي ديگر از كارها انتخاب لباس عروس و داماد است كه اين كار نيز بايد قبل از انجام مراسم مورد توجه قرار گيرد. فيلم برداري و آتليه نيز از كارهاي بسيار مهم مي باشد زيرا ثبت اين خاطرات و لحظات مهم است. كارهاي ديگر تشريفات عروسي مانند خريد ميوه، گل كاري ماشين، انتخاب گروه موسيقي و… وجود دارند كه بايد همگي از قبل انجام شوند. همانطور كه گفته شد انجام تمامي اين كارها با داشتن يكي برنامه منسجم عملي مي باشد.

موسسات انجام دهنده تشريفات عروسي

موسسات و شركت هايي موجود مي باشند كه تمام فعاليت هايي را كه در بالا نام برده شد انجام مي دهند. اين شركت ها مي توانند خدمات مجالس و تشريفات عروسي را به بهترين نحو انجام دهند. از مزاياي استفاده از اين شركت ها آسان شدن تشريفات عروسي مي باشد زيرا آن ها تمام مسئوليت ها را بر گردن مي گيرند و با دريافت مبلغي كارها را براي شما به بهترين نحو انجام مي دهند، بهترين نحو از اين لحاظ كه به دليل اينكه كار آنها در اين حوزه مي باشد شايد مراسم خيلي ارزان تر و كم هزينه تر براي شما تمام شود و كارها را به دليل تجربه بالا در سطح كيفي خوبي انجام مي دهند.

مقايسه انجام تشريفات عروسي توسط خود فرد و يا شركت هاي برگزار كنند

چنانچه بخواهيم براي انجام تشريفات عروسي توسط خود فرد و يا يك تيم به مقايسه بپردازيم، مي توان گفت اين كار يك سري اعمال سخت دارد كه بعضي از پس آن بر نمي آيند و چنانچه مي توانند هزينه نمايند بهتر است اين كار را به موسساتي واگذار كنند كه تشريفات عروسي را انجام مي دهند؛ اما در بعضي از اوقات خود شخص مي تواند اين كار را انجام دهد كه آن بحثي جداست؛ اما در كل مي توان گفت انجام تشريفات عروسي توسط يك موسسه بسيار به صرفه تر است تا اشخاصي بخواهند خودشان اين كار را انجام دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۰:۴۰ ] [ behzad moghtader ]

 

نكات مهم در انتخاب پارتيشن اداري

نكات مهم در انتخاب پارتيشن اداري : مديران و سرپرستان بخش هاي اداري , دفاتر كاري يا شركت ها براي تفكيك و جداسازي بخش هاي مختلفي از دفتر كاري اقدام به پارتيشن بندي مي كنند تا بتوانند از تمامي فضاي دفتر كاري استفاده كنند . به دليل استقبال زياد مديران شركت ها و ادارات از پارتيشن اداري سبب شده است كه يك صنعتي مجزا و جداگانه در كنار مبلمان اداري با نام پارتيشن هاي اداري گردد . اكثر افراد جامعه اطلاعات و ديد صحيحي از پارتيشن هاي اداري ندارند و فقط به مشاهدات خود اكتفا مي كنند .


معماري پارتيشن بندي

در علم معماري به تمامي اجزايي كه يك فضا را از هم جدا مي كند پارتيشن دوجداره مي گويند و انواع پارتيشن ها در معماري با انواع اندازه ها و متريال هاي گوناگون ساخته مي شود . از سنگ و كناف گرفته تا آجر و سيمان اما در معماري براي تفكيك يا پارتيشن بندي نور مهمترين و اصلي ترين نكته است كه به آن توجه دارند . ولي اگر نظر ما در پارتيشن بندي معماري داخلي باشد شرايط و قضيه كاملا فرق مي كند .

 

پارتيشن اداري

شيشه جز اصلي ترين ساختار پارتيشن اداري است . شيشه به دليل نوردهي بالايي كه دارد در پارتيشن بندي از جايگاه ويژه اي برخوردار است و به طراح اين امكان را مي دهد كه بتواند در قسمت دلخواه پارتيشن نصب كند تا هم فضا از نور كافي برخوردار باشد هم پارتيشن بندي مناسبي داشته باشد .

شيشه هاي پارتيشن ها

ذكر اين نكته نيز در اينجا الزامي است كه شيشه ها به علت اين كه شكننده هستند امكان دارد براي محيط پيرامون خطراتي را نيز داشته باشند ولي با نصب پارتيشن در جاي مناسب و استفاده صحيح مي توان  خطرات احتمالي را به حداقل رساند . با روش هايي چون فريم كردن , بستن صحيح شيشه , ابعاد استاندارد شيشه مناسب با فضا , سكوريت كردن شيشه مي توان جلوي خطرات را گرفت . بهترين پارتيشن ها پارتيشني هستند كه از جنس باكيفيت برخوردارند . 
طراحان مجموعه پارتيشن دكومد آماده ي ارائه خدمات خود به شما مشتريان عزيز مي باشند . طراحي و نصب انواع پارتيشن , پارتيشن اداري ،  پارتيشن دوجداره  و ... از خدمات مهم  مجموعه ي دكومد در توئيتر است .

 

++++++++++++++++++++++++++++

2

پارتيشن چوبي

پارتيشن چوبي يكي از انواع پارتيشن اداري مي باشد كه همانطور كه از نامش معلوم است پارتيشني ميباشد كه از جنس چوب ميباشد . براي ساخت پارتيشن چوبي يا به زبان انگليسي : wood partition wall  از چوب استفاده ميشود معمولا چوبي كه از آن براي ساخت پارتيشن دوجداره چوبي استفاده ميشود چوب افرا ميباشد . براي ايجاد و ساخت يك جدا كننده و يا ديوار كاذب اين اختيار وجود دارد كه متريال يا مصالح مختلفي را بتوان انتخاب كرد.

پارتيشن چوبي دكومد

اما نكته اينجاست كه بايد تصميم گرفت كه در انتخاب نصب پارتيشن كدام مدل و چه نوع مصالح و متريالي براي دفتر كار ما مناسب است . اين موضوع كاملاً شفاف است كه استفاده از چوب براي دفتر كار يك انتخاب خوب خواهد بود چونكه گرماي طبيعي چوب و سازگاري چوب با محيط براي ما لذت بخش خواهد بود . فرايند انتخاب نوع پارتيشن اداري بستگي به سليقه و ذوق افراد دارد و به تعداد افراد روي كره زمين سلايق و علايق مختلفي وجود دارد . شايد بعضي از افراد جامعه با احترام به طبيعت و جلوگيري از قطع درختان به متريال چوب و يا پارتيشن چوبي علاقه اي نداشته باشند و تمايل به انتخاب پارتيشن شيشه اي , پارتيشن آلومينيوم و يا پارتيشن ام دي اف داشته باشند .

توصيه در مورد پارتيشن چوبي

پبشنهاد و نظر شخصي  دِكوُمُد استفاده از پارتينش ام دي اف «MDF» يا همان فيبر با چگالي متوسط : MEDIUM DENSITY FIBER ميباشد . ام دي اف علاوه بر داشتن خواص جچوب از لحاظ زيبايي , رنگ و شكل و شمايل دوستدار طبيعت هم ميباشد و از بابت استفاده از چوب و عذاب وجدان قطع درختان جنگل و از بين رفتن منابع طبيعي هم خيالمان راحت ميشود . در ضمت ام دي اف مقاومت بالايي دارد و در برش و حالت دادن نيز كمتر از چوب نميباشد علاوه بر اينكه در مقابل آتش هم مقاوم است و عمليات رنگ آميزي و بتونه كه براي چوب لازم است در رابطه با ام دي اف ضروري نيست چراكه اين متريال دوستدار طبيعت از روكش براي تنوع رنگي خود استفاده ميكند.

يكي ديگر از برتريها و دلايل عدم انتخاب متريال چوب بررسي وضعيت اين پارتيشن در لينك دين ها از لحاظ قيمت ميباشد . اكثر افراد در جستجوي پارتيشن اداري ارزان هستند پس بايد بدانيم كه از ديگر فوايد استفاده از پارتيشن ام دي اف بجاي پارتيشن چوبي قيمت تمام شده پارتيشن اداري است كه همانطوز كه قابل پيش بيني و تصور است قيمت پارتيشن اداري ساخته شده از MDF ارزان تر از پارتيشن اداري ساخته شده از چوب ميباشد . براي اطلاع از قيمت پارتيشن اداري دوجداره همين حالا با ما تماس حاصل فرماييد

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

پارتيشن و محيط اداري

پارتيشن و محيط اداري

در اين بخش به توضيح قسمتهاي مختلف موجود در فضاهاي اداري مي پردازيم به ياد داشته باشيد كه روند طراحي در تمامي بخشها به يك صورت مي باشد و اين هنر پارتيشن بندي است كه با استفاده از توانايي خود هر محلي را مناسب با كاربري آن طراحي و ايجاد كند .

 

در نصب پارتيشن يكي از مهمترين مشكلات فراروي طراحان مراكز اداري تغييرات مداوم در ساختار اداري و پيشرفت تكنولوژي مي باشد كه نياز به فضاهاي جديد و يا حذف فضاهاي قبلي را در پي دارد و اين روند با استفاده از پارتيشن دو جداره و آن هم از نوع اليت به اين نوع ديوار بندي و چيدمان مدولار پارتيشن اداري كمك ميكند . اتخاذ تصميم در خصوص فضاهاي ثابت , فضاهاي داخلي و چيدمان مبلمان , عوامل مهمي در طراحي فضاهاي اداري و چگونگي انجام فعاليت ها مي باشد كه اين تصميم گيري با استفاده از پارتيشن دوجداره  براي جداسازي فضاها بهترين انتخاب مي باشد . از آنجا كه از طراحان انتظار مي رود كار آنها با دوام باشد لذا نحوه طراحي آنها بايد از انعطاف پذيري لازم برخوردار بوده و آنچه در اين زمينه اهميت دارد اين است كه عناصر ثابت فضا با دورانديشي لازم طراحي گردند ولي در خصوص طراحي فضاي داخلي و چيدمان مبلمان اداري با توجه به تغييرات مداوم نياز به دور انديشي نيست و البته در اينجا به طراحان دكوراسيون و پارتيشن تك جداره اداري اشاره شد ولي اغلب مواقع مدير مجموعه خود اقدام به طراحي و برنامه ريزي مينمايد كه خواندن اين مطالب ميتواند كمك زيدي به اهداف مديران براي داشتن يك مجموعه موفق نمايد و نقش پارتيشن در جهت نيل به اين اهداف پررنگ و برجسته ميشود .

اين هم ناگفته نماند كه صرفا استفاده از پارتيشن يك مجموعه را به موفقيت نميرساند و پارتيشن به عنوان يك ابزار براي رسيدن به اهداف و داشتن فضاهاي اداري مناسب و چيدمان مناسب پرسنل به كمك ما مي آيد . همينطور استفاده از هر نوع مدل پارتيشن هم اين اتفاق را رقم نميزند و در انتخاب نوع پارتيشن بايد بسيار دقت نمود تا از نوع مدولار باشد يا از لحاظ آكوستيك و دوجداره بودن مناسب فضاي اداري ما باشد و اين نوع پارتيشن با توجه به خصوصيات مذكور پارتيشن دوجداره اداري اليت نام ميگيرد . در همين راستا هدف مجموعه دكومد نيز به لحاظ توليد يك سيستم كارآمد و قابل استفاده در انواع ساختار اداري بوده كه امكانات و خواسته هاي يك مدير موفق را بتواند برآورده سازد.

اسرار بر انتخاب پارتيشن به اين دليل است كه ما خود توليد كننده پارتيشن مي باشيم آن هم از نوع دوجداره , اليت , اداري , و در انواه شيشه اي يا مدل سقفي يا كوتاه ولي بطور كلي در خصوص انخاب مصالح و تجهيرات اداري بايستي وسواس زيادي به خرج داد و از انتخاب تجهيزات و مبلمان و مصالح بدون تحليل و دليل خودداري نمود .

در واقع بايستي به دليل انتخاب هريك از موارد و تركيب آنها با يكديگر در قسمتهاي مختلف ساختمان اداري توجه نمود و حتي در انتخاب بهترين مدل و بهترين رنگ اين تجهيزات در پارتيشن سازي دقت لازم به عمل آيد البته اين بدان معني نيست كه گرانترين مصالح موجود در بازار را بخريم ممكن است بابررسي هدف خود به ارزانترين اين مصالح دست يابيم . مهم اين است كه به قول معروف دوباره كاري نشود و هزينه دوبرابر را در صورت خريد اشتباه پيش روي ما قرار ندهد.

در رابطه با پارتيشن بايد به ابعاد , وزن , مقاومت , عايق بودن در برابر صوت , مقاومت در برابر آتش سوزي , سرعت نصب , نوع اتصال كه بدون شك و بدون هر عذر و بهانه اي بايد اليت باشد و از نظر استحام هم بايد از ستونهاي 25 ميليمتري استفاده شده باشد و همينطور تعمير و نگهداري و استاده از شيشه 6 ميليمتري و همچنين به لحاظ نو ام دي اف مصرفي قابليت شستشو با دستمال مرطوب و عايق بودن در برابر حرارت و صوت و مقاومت در برابر ضربه  , خراش و ساييدگي خصوصا در مورد قسمتهاي پايين پارتيشن كه بطور جدي پيشنهاد ميشود اين قسما از ام دي اف بوده و تمام شيشه استفاده نشود كه در معرض آسيب و ميباشد و بسيار خطرناك مي باشد . يادتان باشد شما مسئول حفظ جان و امنيت كاركنان , پرسنل و ارباب رجوع خود هستيد فيسبوك پارتيشن  .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۵:۵۲ ] [ behzad moghtader ]

 

بايد ها در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

 

۱)برقراري تعادل بين وسايل قديمي و جديد

در طراحي دكوراسيون اگر مي خواهيد خانه هايتان را زيبا كنيد بايد بين وسايل قديمي و جديدتان تعادل را ايجاد كنيد.اگر اتاقي داريد كه جلوه ي سنتي داشته است مي توانيد در كنار لوازم مدرن از لوازم عتيقه و قديمي هم استفاده كنيد يا اگر فضاي اتاق شما مدرن است ، استفاده از يك ساعت قديمي بسيار به چشم مي آيد.

در صورت استفاده از اين تركيب مي توانيد به گونه ي دكوراسيون منزل را تبديل كنيد كه گويا همه ي وسايل را طي چند سال خريداري كرده ايد نه اينكه به يكبار اقدام به خريد نموده ايد.

۲)ايجاد تضاد بين لوازم فلزي و چوبي

اگر مي خواهيد طراحي فضاي خانه تان را گرم نشان دهيد مي توانيد از عناصر طبيعي استفاده كنيد تا حالت بي روح و سرد را در خانه از بين ببرند منظور از عناصر طبيعي مي تواند گياهان و گل ها و حتي چوب ها باشند.

تعادل يكي از مواردي است كه نبايد از آن در چنين شرايطي غافل شويد البته فراموش نكنيد حتي در سبك هاي مدرن هم مي توانيد از گل و گياه استفاده نماييد مثلا در آشپزخانه مدرن از گلدان گل استفاده كنيد و در فضاهاي سنتي كه چوب زيادي در آن وجود دارد گل و گياه را فراموش نكنيد و سبب شاداب تر شدن فضا شويد.

۳)تمركز روي يك ديوار در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

يك ديوار را انتخاب كنيد و به وسيله كاغذ ديواري آن را متفاوت و خاص جلوه دهيد . البته اگر فضاي اتاق كوچك است مي توانيد به جاي ديوار از سقف استفاده كنيد و توجه ها را به اين نقطه جلب نماييد.شما مي توانيد با اين كار هم فضا را بزرگتر نشان دهيد و هم چشم ها را به سمت يك ديوار يا سقف حركت دهيد.

۴)پيروي از مد در حد نرمال

اگر مي گوييم از مد پيروي كنيد منظورمان اين نيست كه هر روز پيگير اين باشيد كه چه چيزي مد شده تا آن را استفاده كنم.بايد بدانيد زياده روي در هر چيزي سبب مي شود كه نتايج خوبي حاصل نشود طراحي دكوراسيون رستوران .

اگر چيزي مد شد و دوست داشتيد مي توانيد آن را بكار بگيريد. مثلا اگر دوست داريد مبل هاي خانه تان طرح هاي گل گلي داشته باشند مي توانيد از بالشت هاي دكوراسيون ويلا استفاده كنيد كه طرح دلخواهتان را شامل شود و نيازي به تعويض كلي مبل نيست تا اگر روزي اين طرح از مد افتاد پشيمان نشويد و بتوانيد با هزينه ي كم آن را تغيير دهيد.

۵)مبل هاي با كيفيت را انتخاب كنيد

مبل هاي كه شما براي خودتان انتخاب مي كنيد ميزبان كودكان و مهمان هاي زيادي هستند. سعي كنيد مبل هاي را انتخاب كنيد كه كيفيت بيشتري دارند و هر سال مجبور نيستند آنها را تعويض كنيد.با اينكه براي استفاده از مبل هاي با كيفيت بايد هزينه ي زيادتري صرف كرد ولي واقعا ارزش خريد دارد.

نبايد ها در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

۱)زياده روي را در يك چيز فراموش كنيد

هر چيزي كه در آن زياده روي انجام شود قطعا نتيجه ي خوبي را به دنبال ندارد.برقرار تعادل در چيدمان و طراحي دكوراسيون داخلي منزل شما تاثير زيادي داشته است.مثلا اگر عاشق طرهاي گل گلي هستيد نيازي نيست در تمامي وسايل از آن استفاده كنيد بلكه استفاده از يك وسيله يا دو وسيله كفايت مي كند. اين گونه شما باعث مي شويد كه وسايل مورد نظر خاص تر و بهتر به نظر بيايند.

۲)از يكدست كردن اتاق ها پرهيز كنيد

هر قسمت از منزل شما بايد به گونه ي خاصي باشد كه بتواند شخصيت ويژه را تداعي كند. اصلا نبايد تمام فضاهاي دكوراسيون منزل را شبيه به يكديگر كنيد.مثلا اگر دوست داريد رنگ قرمز را بكار بگيريد سعي كنيد براي هر قسمت از درجه ي متفاوتي از رنگ قرمز استفاده نماييد يا در آشپزخانه خود يا اتاق پذيرايتان كلكسيون ليوان را در نظر بگيريد.

۳)هويت بخشيدن به خانه تان را فراموش نكنيد

هر خانه ي مي تواند نشان گر هويت شخص باشد.سعي كنيد در فضاي اتاق نشيمن خود عكس هاي خانوادگي را قاب كنيد و آن ها را به ديوار آويزان نماييد.استفاده از چنين عكس هاي علاوه بر اينكه شخصيت شما را نشان ميدهد مي تواند يادآور خاطره هاي شيرينتان باشد.

۴)از سفيد كردن تمام خانه تان دوري كنيد

افراد زيادي هستند كه به نوعي از رنگ ها ميترسند و به همين دليل تنها به سفيد اكتفا مي كنند.البته اين روش علاوه بر اينكه خانه تان را زيبا نمي كند بلكه فضاي را ممكن است بي روح كنيد و خانه تان زيبا نخواهد شد.حتما كه نبايد از رنگ هاي تيز و جيغ استفاده كرد بلكه مي توانيد خاكستري، زرد، كرم، آبي كمرنگ را براي خانه تان بكار بگيريد.

۵)دو قاب را نا متقارن از ديوار آويزان نكنيد

فارغ از اينكه درون قاب هاي شما چه عكس هاي وجود دارد بايد به گونه ي آنها را روي ديوار قرار بدهيد كه مستقل باشند و در قالب يك مجموعه روي ديوار قرار بگيرند. مثلا اگر مي خواهيد دو قاب را بر روي يك ديوار كنار يكديگر بگذاريد بايد به صورت عمودي باشند يا موازي .

البته اگه ديوارهاي كه مي خواهيد روي آنها قاب هايتان رابگذاريد ديوار راه پله ها است شما مي توانيد قاب ها را نا متقارن آويزان نماييد. البته يكي از نكات مهمي ديگري كه نبايد آن را براي آويزان كردن قاب ها فراموش كرد رعايت فاصله است كه اصلا نبايد اين فاصله ها زياد باشند.سعي كنيد بين قاب هاي فاصله هاي پنج تا پانزده سانتي متري را رعايت كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل به سبك اصيل ايراني

طراحي دكوراسيون داخلي منزل به سبك اصيل ايراني : عده ي از افراد همواره دوست دارند در خانه هايشان از سبك هاي سنتي استفاده كنند. البته اين سبك ها بسيار جذاب و شيك هستند و هر كسي را ترغيب مي كنند كه از اين مدل سبك استفاده نمايد.

مردم عزيز كشورمان هم هميشه علاقه ي زيادي به هنرهاي دستي و بومي دارند و دوست دارند كه از اين اشيا در منزل هايشان استفاده نمايند.امروزه خانه هاي قديمي و اشياء درون آنها،اشياء قيمتي درون موزه ها ، هنرهاي دستي يزد و اصفهان و … همگي به چشم ها زيبا به نظر مي آيد و تحسين برانگيزند.

++++++++++++++++++++++++++++ 

طراحي دكوراسيون داخلي منزل

تا حالا فكر كرديد كه چگونه مي توانيد در طراحي دكوراسيون داخلي منزل تغييراتي را ايجاد كنيد ؟ باچه تغييراتي مي توانيد فضاي منزلتان را به حالا زمستاني تبديل نماييد؟

هنگامي كه زمستان مي شود تغييراتي در طراحي دكور داخلي منزل مي توانيم انجام بدهيم تا فضاي منزلمان را به حالت زمستاني و به دماي پايين ببريم.
راهكارهاي متنوعي براي اينكار وجود دارد كه ما سعي كرده ايم در ادامه به تشريح آنها بپردازيم . با بارمان طراحان پارس همراه باشيد.

 

طراحي دكوراسيون داخلي منزل در فصل زمستان

وقتي به لوازم كاربردي و نوع چيدمان خانه دقت كنيم قطعا متوجه مي شويم كه تاثير مهمي در اين موضوع دارند.

۱)فصل زمستان است و هوا هم سرد مي باشد ؛ شما مي توانيد از رنگ هاي گرم براي چيدمان و دكور استفاده كنيد زيرا بهترين رنگ ها در چنين فصلي ، رنگ هاي گرم هستند. اگر ميخواهيد سردي رنگ آبي را از بين ببريد مي توانيد با استفاده از رنگ هاي مانند بنفش ، صورتي و يا خاكستري اين كار را انجام بدهيد.

۲)اگر شما در منزلتان شومينه داريد بهترين موقعيت را براي ايجاد يك فضاي گرم در كنار خانواده داريد پس سعي كنيد فضاي را به وسيله ي آن محيا كنيد تا در كنار خانواده تان از بارش برف و باران لذت ببريد طراحي دكوراسيون در اينستاگرام .

۳)در زمستان از پتوهاي بافت زيبا استفاده كنيد تا علاوه بر احساس آرامش و زيبايي ، گرما را به فضا ببخشيد.

۴) سعي كنيد در چنين فصلي از فرش هاي استفاده نماييد كه پرزهاي بلندي دارند.

۵) برخي از دكوراسيون و چيدمان منزلتان را با فضاي زمستاني هماهنگ كنيد مثلا ظروف در ويترين و بوفه خودتان.

۶)در روزهاي كه هوا بسيار سرد است مي توانيد يك پتو را روي كاناپه بيندازيد و يك وضعيت دو رويه به فضا بدهيد با اين كار حتما فضا گرم تر مي شود.

۷)يكي از ساده ترين راه حل هايي در فصل زمستان استفاده از يك آينه دبر است كه شما مي توانيد با نصب آن روي ديوار نور خورشيد را در خانه چندين برابر كنيد قطعا استفاده از چنين آينه ي سبب مي شود فضاي داخلي منزلتان گرم تر شود.

۸) همانطور كه در راهكارهاي گذشته براي شما عزيزان بيان كرده ايم مي توانيد از رنگ هاي گرم براي دكوراسيون زمستاني استفاده كنيد.

در طراحي دكوراسيون منزل چه كارهاي را نبايد انجام بدهيم

پيش از اينكه بخواهيد اتاق نشيمن خودتان را چيدمان كنيد به شما توصيه مي كنيم ادامه اين مطلب را به دقت بخوانيد تا در طراحي خود اشتباهات پيشين را انجام ندهيد.

  • پرده ها را نبايد از بالاي پنجره تا كف اتاق آويزان كنيد. طراحي دكوراسيون در تويتر
  • كل فضاي اتاق را با قالي نپوشانيد . اين طرح سبب مي شود كه فضاي شما بد شكل شود.
  • براي اينكه بتوانيد ارتفاع پنجره و سقف را زيادتر نشان دهيد مي توانيد پرده ها را به سقف نزديك تر آويزان كنيد.جهت عرضي پنجره بايد به گونه ي باشد كه تنها قاب پنجره پوشانده شود تا بتوان پنجره ها را عريض تر نشان داد و با شكوه تر به نظر بيايند.
  • همه چوب هاي كه رنگ هاي شبيه به يكديگر دارند را در يك اتاق بكار نگيريد.
  • در يك فضا از همه طيف هاي رنگي چوب استفاده نمايد. اين فضا را به واسطه كروم براق يا شيشه هاي رنگي روشن نماييد طراحي دكوراسيون در گوگل پلاس .
  • از كف پوش هاي چوبي براي پوشاندن اتاق خواب و اتاق نشيمن استفاده كنيد. دقت كنيد در اطراف ميز عسلي فرش حداقل اندازه ۵۰ سانتي بيرون زده باشد.
  • مي توانيد از عكس هاي شخصي استفاده كنيد اين موضوع تاثير زيادي بجاي مي گذارد.
  • يك عكس بزرگ انتخاب كنيد و اضافه هاي آن را برش بدهيد. بعد از آن عكس ها را قاب كنيد و با فاصله كم در بين هم و بالاي قاب آويزان نماييد.
  • براي تصاوير دكوراسيون داخلي رنگ آميزي ديوار از رنگ هاي بي روح استفاده نكنيد زيرا سبب مي شود كه ديوارها با رنگ هاي قديمي ديده شود.
  • همه ي مبل هاي خودتان را به ديوار نچسبانيد.
  • از رنگ هاي اشباع شده و رنگ ها تيره مثل آبي پر رنگ استفاده نماييد. سعي كنيد سه تا پنج نقاشي را براي فضاي دروني خانه تان انتخاب كنيد كه با يكديگر هماهنگ باشند و آنها را به عنوان تم اصلي تان در نظر بگيرد.
  • اگر مي خواهيد براي چيدمان خانه تان از كتاب استفاده كنيد ، كتاب هاي با جلد كاغذي استفاده نكنيد.( كتاب ها را بدون جلد قرار دهيد تا نقش و نگارهاي روي كتاب نمايان باشد).
  • به گونه ي مبلمان را در اتاق بچينيد كه با يكديگر تعادل داشته باشند. بين هر مبل ۵۰ سانت براي عبور قرار دهيد. اگر در يك سمت ديوار مبل هاي زيادتري وجود دارد مي توانيد براي سمت ديگري از آينه يا درختچه تزئيني يا مبل هاي به همان ميزان استفاده كنيد تا تعادل رعايت شود.
  • مي توانيد كتاب هايتان را روي ميز قهوه خوري قرار دهيد و سپس روي آنها را با اشياكوچك تزئين كنيد  و يا در طرف راست كاناپه به صورت مرتب آنها را بچينيد طراحي دكوراسيون در لينك دين .
  • روي مبل هاي خود از كوسن هاي زيادي استفاده نكنيد زيرا سبب پوشاندن نماي مبلمان شما مي شوند.
  • از يك فروشگاه اقدام به خريد مبلمان نكنيد .خريد از يك فروشگاهي گاهي سبب ايجاد يكنواختي و كسلي مي شود.
  • كوسن هاي را براي اتاقتان استفاده كنيد كه در صورتي كه روي كاناپه از آنها استفاده نكرديد براي جاهاي ديگر نيز كارايي داشته باشند. مي توانيد دو بالش تزئيني را به ابعاد ۵۰ سانت كه مربع باشند به يكديگر بچسبانيد و سپس لايه ي با شكل هاي كوچكتر با اندازه استاندارد نيمكت يا كاناپه روي آن بگذاريد.
  • از قطعه هاي كوچك هنري در بالاي تختان استفاده نكنيد
  • سعي كنيد از اشيا قديمي و جديد در سبكتان استفاده كنيد. بهترين محل را انتخاب كنيد و ميراث خانوادگي يا گنجينه خود را در آنجا بگذاريد.
  • يك طراحي خوب به گونه ي است كه دو سوم بالاي ديوار تخت خواب را بپوشاند. شما مي توانيد پشت ميز چراغ خوابتان كنار تخت خواب از آينه استفاده كنيد. استفاده از آينه سبب روح بخشيدن به فضا مي شود و عمق بصري را در فضا  ايجاد مي نمايد .

 

======================================

 

پارتيشن

 

نكات مهم در انتخاب پارتيشن اداري

نكات مهم در انتخاب پارتيشن اداري : مديران و سرپرستان بخش هاي اداري , دفاتر كاري يا شركت ها براي تفكيك و جداسازي بخش هاي مختلفي از دفتر كاري اقدام به پارتيشن بندي مي كنند تا بتوانند از تمامي فضاي دفتر كاري استفاده كنند . به دليل استقبال زياد مديران شركت ها و ادارات از پارتيشن اداري سبب شده است كه يك صنعتي مجزا و جداگانه در كنار مبلمان اداري با نام پارتيشن هاي اداري گردد . اكثر افراد جامعه اطلاعات و ديد صحيحي از پارتيشن هاي اداري ندارند و فقط به مشاهدات خود اكتفا مي كنند .


معماري پارتيشن بندي

در علم معماري به تمامي اجزايي كه يك فضا را از هم جدا مي كند پارتيشن دوجداره مي گويند و انواع پارتيشن ها در معماري با انواع اندازه ها و متريال هاي گوناگون ساخته مي شود . از سنگ و كناف گرفته تا آجر و سيمان اما در معماري براي تفكيك يا پارتيشن بندي نور مهمترين و اصلي ترين نكته است كه به آن توجه دارند . ولي اگر نظر ما در پارتيشن بندي معماري داخلي باشد شرايط و قضيه كاملا فرق مي كند .

 

پارتيشن اداري

شيشه جز اصلي ترين ساختار پارتيشن اداري است . شيشه به دليل نوردهي بالايي كه دارد در پارتيشن بندي از جايگاه ويژه اي برخوردار است و به طراح اين امكان را مي دهد كه بتواند در قسمت دلخواه پارتيشن نصب كند تا هم فضا از نور كافي برخوردار باشد هم پارتيشن بندي مناسبي داشته باشد .

شيشه هاي پارتيشن ها

ذكر اين نكته نيز در اينجا الزامي است كه شيشه ها به علت اين كه شكننده هستند امكان دارد براي محيط پيرامون خطراتي را نيز داشته باشند ولي با نصب پارتيشن در جاي مناسب و استفاده صحيح مي توان  خطرات احتمالي را به حداقل رساند . با روش هايي چون فريم كردن , بستن صحيح شيشه , ابعاد استاندارد شيشه مناسب با فضا , سكوريت كردن شيشه مي توان جلوي خطرات را گرفت . بهترين پارتيشن ها پارتيشني هستند كه از جنس باكيفيت برخوردارند . 
طراحان مجموعه پارتيشن دكومد آماده ي ارائه خدمات خود به شما مشتريان عزيز مي باشند . طراحي و نصب انواع پارتيشن , پارتيشن اداري ،  پارتيشن دوجداره  و ... از خدمات مهم  مجموعه ي دكومد در توئيتر است .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۱:۳۱ ] [ behzad moghtader ]

 

باربري و اتوبار

 

اتوبار و باربري هاي تهران بزرگ

اتوبار و باربري تهران آماده ارايه خدمات مختلف باربري تهران در مناطق ۲۲ گانه كلان شهر تهران.

از جمله مناطق و محله هاي تحت پوشش باربري مالمون تهران:

شماره باربري منطقه يك

اتوبار و باربري منطقه يك ۱

 

اتوبار و باربري منطقه يك

اتوبار و باربري امامزاده قاسم، اتوبار و باربري تجريش، اتوبار و باربري جماران، اتوبار و باربري چيذر، اتوبار و باربري دارآباد، اتوبار و باربري معتبر دربند، اتوبار و باربري ازگل، اتوبار و باربري اقدسيه، اتوبار و باربري الهيه، اتوبار و باربري اوين، اتوبار و باربري باغ فردوس.

باربري تجريش | باربري جماران

اتوبار و باربري منطقه دو ۲

اتوبار و باربري شهرك مخابرات، اتوبار و باربري شهرآرا، اتوبار و باربري صادقيه، اتوبار و باربري طرشت، اتوبار و باربري برق آلستوم، اتوبار و باربري ويلا، اتوبار و باربري ستارخان، اتوبار و باربري سعادت آباد، اتوبار و باربري شهرك غرب.

باربري سعادت آباد | باربري شهرك غرب | باربري ستارخان | باربري ستارخان

اتوبار و باربري منطقه سه ۳

اتوبار و باربري اختياريه، اتوبار پاسداران و باربري پاسداران، اتوبار و باربري دروس، اتوبار و باربري دولت، اتوبار و باربري ديباجي، اتوبار جردن و باربري جردن، اتوبار و باربرير وليعصر.

اتوبار و باربري منطقه چهار ۴

اتوبار و باربري بلوار پروين، اتوبار و باربري تهران پارس، اتوبار و باربري تهرانپارس، اتوبار و باربري حكيميه، اتوبار و باربري  سراج، اتوبار و باربري شمس آباد – اتوبار و باربري مجيديه، اتوبار و باربري شميران نو، اتوبار و باربري علم و صنعت.

اتوبار و باربري منطقه پنج ۵

شمازه اتوبار و باربري تهران بهترين باربري

اتوبار آيت الله كاشاني و باربري آيت الله كاشاني، اتوبار و باربري اشرفي اصفهاني، اتوبار و باربري باغ فيض، اتوبار و باربري بلوار فردوس، اتوبار پونك و باربري پونك، اتوبار جنت آباد و باربري جنت آباد، اتوبار و باربري حصارك، اتوبار و باربري سازمان برنامه، اتوبار و باربري شاهين، اتوبار و باربري شهران، اتوبار و باربري شهرزيبا، اتوبار و باربري شهرك آپادانا.

اتوبار و باربري شمال تهران

اتوبار و باربري منطقه شش ۶

 

اتوبار و باربري منطقه شش

اتوبار و باربري آرژانتين – ساعي، اتوبار و باربري اميرآباد، اتوبار و باربري ايرانشهر، اتوبار و باربري بهجت آباد، اتوبار و باربري پارك لاله، اتوبار و باربري جنت – رفتگر، اتوبار و باربري جمالزاده، اتوبار و باربري دانشگاه تهران، اتوبار و باربري شريعتي، اتوبار و باربري شيراز، اتوبار و باربري عباس آباد، اتوبار و باربري فاطمي.

اتوبار و باربري منطقه هفت ۷

اتوبار و باربري اجاره دار، اتوبار و باربري ارامنه، اتوبار و باربري امجديه – خاقاني، اتوبار و باربري باغ صبا – سهروردي، اتوبار و باربري بهار، اتوبار و باربري حشمتيه، اتوبار و باربري خواجه نصير – حقوقي، اتوبار و باربري دبستان – مجيديه، اتوبار و باربري سبلان.

اتوبار و باربري منطقه هشت ۸

اتوبار و باربري تسليحات، اتوبار و باربري دردشت، اتوبار و باربري زركش، اتوبار و باربري فدك، اتوبار و باربري كرمان.

اتوبار و باربري منطقه نه ۹

اتوبار و باربري استاد معين، اتوبار و باربري امامزاده عبدالله، اتوبار و باربري دكتر هوشيار، اتوبار و باربري سرآسياب مهرآباد، اتوبار و باربري شمشيري، اتوبار و باربري شهيد دستغيب.

اتوبار و باربري منطقه ده ۱۰

اتوبار و باربري بريانك، اتوبار و باربري جي – شبيري، اتوبار و باربري جيحون، اتوبار و باربري دامپزشكي، اتوبار و باربري رودكي، اتوبار و باربري زنجان.

اتوبار و باربري غرب تهران

اتوبار و باربري منطقه يازده ۱۱

اتوبار و باربري آذربايجان، اتوبار و باربري آگاهي، اتوبار و باربري اسكندري، اتوبار و باربري اميريه، اتوبار و باربري انبارنفت، اتوبار و باربري جمالزاده – حشمت الدوله، اتوبار و باربري جمهوري، اتوبار و باربري خرمشهر، اتوبار شهرك راه آهن و باربري شهرك راه آهن.

اتوبار و باربري تهران، اتوبار و باربري تمام مناطق تهران

اتوبار و باربري تهران

اتوبار و باربري منطقه دوازده ۱۲

 

اتوبار و باربري منطقه ۱۲ دوازده

اتوبار و باربري آبشار، اتوبار و باربري ارگ پامنار، اتوبار و باربري امامزاده يحيي، اتوبار و باربري ايران، اتوبار و باربري بازار، اتوبار و باربري بهارستان.

اتوبار و باربري منطقه سيزده ۱۳

شماره اتوبار و باربري تهران

اتوبار و باربري آشتياني، اتوبار و باربري امامت، اتوبار و باربري پيروزي، اتوبار و باربري تهران نو، اتوبار و باربري حافظيه، اتوبار و باربري دهقان، اتوبار و باربري زاهد گيلاني، اتوبار و باربري زينبيه.

اتوبار و باربري مرزداران

اتوبار و باربري منطقه چهارده ۱۴

اتوبار و باربري ۱۳ آبان، اتوبار و باربري آهنگ، اتوبار و باربري آهنگران، اتوبار و باربري ابوذر، اتوبار و باربري بروجردي، اتوبار و باربري پرستار، اتوبار و باربري پيروزي، اتوبار و باربري تاكسيراني، اتوبار و باربري جابري، اتوبار و باربري جواديه، اتوبار و باربري چهارصد دستگاه، اتوبار و باربري خاوران.

اتوبار و باربري منطقه پانزده ۱۵

اتوبار و باربري ابوذر، اتوبار و باربري اتابك، اتوبار و باربري اسلام آباد – والفجر، اتوبار و باربري افسريه، اتوبار و باربري بروجردي – دهقان، اتوبار و باربري شوش، اتوبار و باربري شهرك رضويه، اتوبار و باربري كيانشهر.

اتوبار و باربري جنوب تهران

اتوبار و باربري منطقه شانزده ۱۶

اتوبار و باربري باغ آذري، اتوبار و باربري تختي، اتوبار و باربري جواديه، اتوبار و باربري خزانه، اتوبار و باربري شهرك بعثت، اتوبار و باربري علي آباد، اتوبار و باربري نازي آباد، اتوبار و باربري ياخچي آباد.

اتوبار و باربري منطقه هفده ۱۷

اتوبار و باربري امامزاده حسن، اتوبار و باربري باغ خزانه، اتوبار و باربري بلور سازي، اتوبار و باربري جليلي، اتوبار و باربري زمزم، اتوبار و باربري زهتابي، اتوبار و باربري فلاح.

اتوبار و باربري منطقه ۱۸ هجده

اتوبار و باربري ۱۷ شهريور، اتوبار و باربري بهداشت، اتوبار و باربري توليد دارو، اتوبار و باربري حسيني – فردوس، اتوبار و باربري خليج فارس، اتوبار و باربري شاد آباد، اتوبار و باربري شمس آباد، اتوبار و باربري شهرك امام خميني.

تماس با اتوبار و باربري تهران

اتوبار و باربري منطقه نوزده ۱۹

اتوبار و باربري اسفندياري و بستان، اتوبار و باربري اسماعيل آباد، اتوبار و باربري بوستان ولايت، اتوبار و باربري بهمنيار، اتوبار و باربري خاني آباد، اتوبار و باربري دولتخواه.

اتوبار و باربري شرق تهران

اتوبار و باربري منطقه بيست ۲۰

 

اتوبار و باربري منطقه بيست ۲۰

اتوبار و باربري ۱۳ آبان، اتوبار و باربري ابن بابويه، اتوبار و باربري استخر، اتوبار و باربري اقدسيه، اتوبار و باربري باروت كوبي، اتوبار و باربري تقي آباد، اتوبار و باربري جوانمرد، اتوبار و باربري تهران، اتوبار و باربري حمزه آباد، اتوبار و باربري دولت آباد، اتوبار و باربري ديلمان، اتوبار و باربري سرتخت.

اتوبار و باربري منطقه بيست ويك ۲۱

اتوبار و باربري باشگاه نفت، اتوبار و باربري تهرانسر، اتوبار و باربري چيتگر، اتوبار و باربري شهرك آزادي، اتوبار و باربري شهرك استقلال، اتوبار و باربري شهرك پاسداران، اتوبار و باربري شهرك دانشگاه تهران، اتوبار و باربري شهرك دريا.

اتوبار و باربري منطقه بيست ودو ۲۲

اتوبار و باربري آزاد شهر – پيكان شهر، اتوبار و باربري دهكده المپيك، اتوبار و باربري زيبا دشت، اتوبار و باربري شهرك دژبان، اتوبار و باربري شهرك شهيد باقري.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۸:۱۱ ] [ behzad moghtader ]

 

فريت و ارسال بار لوازم شخصي-مسافري و منزل

اين نوع بارها  معمولا به دو دسته وزين و حجيم تقسيم بندي مي گردد.
در ارسال بار بطور كلي محتوي بار حايز اهميت است.
فرض بگيريد ميخواهيد لوازم منزلتان را به كشور تركيه كه در همسايگي ايران است ارسال كنيد .در اين زمان دو را حل هوايي و زميني پيش رويتان است.

1-اگر اين لوازم شامل خرده ريز منزل مانند ظروف آشپزخانه،كريستال،كفش و لباس ،آلبوم عكس،تلويزيون و... باشد خب فريت بار هم از نظر اقتصادي و هم از نظر امنيت و همچنين از نظر سرعت در رسيدن بهتر است كه اين محموله هوايي حمل شود تا اينكه زميني.

2- اگر لوازم منزلتان شامل مبل و بوفه و كمد و يخچال و.... و همچنين خرده ريز منزلتان باشد پس صلاح در ارسال بار زميني است چون شما ميتوانيد تمام بارمنزلتان را با يك كاميون بفرستيد و فقط اينجا كرايه كاميون پرداخت ميگردد و وزن و حجم بار ديگر اولويت ندارد. (اگر مقصد ارسال بارتان كشوري مثل تركيه باشد).

3- حال شايد باري كه قصد ارسال ان را مثلا تا تركيه داريد حاوي مقاديري لوازم خرده ريز و ظروف و لباس و ... باشد و در كنار ان مثلا يك دست مبل هم داشته باشيد.

دراين حالت بار شما بهتر است ارسال بار هوايي  شود تا زميني چرا چون بارتان حتي نصف كاميون را هم پر نخواهد كرد در صورتيكه شما مي بايست كرايه كل كاميون را پرداخت نماييد.

حال اگر قصد ارسال بار (محموله فوق) را به كانادا-استراليا و يا آمريكا داشته باشيد ،به جاي كاميون ،كانتينر و كشتي را مي بايست لحاظ كنيد.
معمولا براي افرادي كه قصد ارسال بار كل لوازم منزل به مسيرهاي فوق را داشته باشند را دريايي را پيشنهاد ميكنيم كه مرقوم به صرفه تر است.

 

ولي در كل ارسال بار هوايي از ارسال بار با كشتي امن ترو سريعتر است.

 

ارسال بار هوايي خرده ريز

در اين حال پرسنل شركت پادميراراه كه متخصص در امر پكينگ هستند به منزل يا محل مورد نظر شما ميايند و با تمامي لوازم پكينگ كه شامل كارتن و يونوليت ،نايلونهاي ضربه گير و ... لوازم منزلتان را پك كرده به فرودگاه امام خميني(ره) حمل ،محموله را پالت بندي(پالت پلاستيكي) و بارنامه شركت هواپيمايي جهت ارسال بار را به شما تحويل ميدهند.
همانطور كه قبلا نيز توضيح داديم يكي از موارد بسار مهم و حياتي در ارسال بار بسته بندي اوليه  بار است.
برخي از بار ها پس از بسته بندي اوليه احتياج  دارند كه براي ارسال درون صندوق چوبي قرار گيريند.
لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد بسته بندي و نوع ان به قسمت بسته بندي در سايت شركت پادميرا راه مراجعه نماييد.

 

 فرق ارسال بار و كارگو چيست ؟

 

در واقع حمل بار هوايي را مي توانيم به دو بخش فريت بار و كارگو تقسيم كرد ، برخي از مسافران اين دو مورد را هم معني مي دانند درحالي كه اين چنين نيست در اين مقاله قصد دارم فرق بين فريت بار و كارگو را شرح دهم :

 

ارسال بار | فريت بار

 

افرادي كه قصد مهاجرت يا مسافرت طولاني مدت به كشور هاي ديگر را داشته باشد مي تواند بارهاي و لوازم مورد نياز خود را با استفاده از شركت هاي فريت و حمل بار هوايي به كشور مقصد بفرستد در اصطلاح به اين نوع بارها كه ماهيت تجاري ندارد و نوعي بار خصوصي مي باشد را فريت بار (ارسال بار هوايي ) مي گويند. براي اطلاعات بيشتردرباره فريت بار مي توانيد كليد كنيد.

 

كارگو | ارسال بار تجاري

 

برخي از تجار بين المللي براي ارسال كالاهاي خود يا كالاهاي خريداري شده از يك كشور ديگر را مي توانند با استفاده از شركت هاي هواپيمايي به كشور مقصد ارسال بار كنند به اين نوع از محموله هاي باري كه به صورت حمل بار هوايي انتقال مي يابند را كارگو (ارسال بار تجاري)مي نامند ، در واقع به محموله هايي كه ماهيت تجاري دارند در اصطلاح كارگو مي نامند.

 

 

توجه داشته باشيد كه براي فريت بار از پروازهاي تجاري استفاده مي شود و نه كارگو ولي همين طور كه گفته شد كارگو بار تجاري است و با هواپيماهاي مخصوص  مانند هواپيما هاي غول پيكر مثل بلوگا يا آنتونف 225 ارسال مي شود.

براي فريت بار ، مسافرين محترم بايد دقت داشته باشند كه بايد در حدود دو هفته قبل از پرئاز خود با يكي از شركت هاي فري بار هماهنگ نمايند تا اينكه كارشناسان فريت بار بتوانند به راحتي تمام مراحل ارسال بار را انجام دهند .دفت داشته باشيد كه معمولا فريت بار چد روز ( در حدود 2الي 3 روز) قبل از پرواز مسافر انجام مي گيرد براي همين بهتر است كه زمانبندي مناسبي را براي بسته بندي  و فريت بار انتخاب كنيم براي اطلاعات بيشتر مي توانيد ازشركت فريت بار و حمل بار پادميرا راه كمك بگيريد.

 

شناسايي بار فريت شده | شناسايي بار ارسال شده 

 

برخي از مسافران فكر مي كنند كه بايستي روي كارتون هاي مورد حمل براي ارسال بار بايستي اسم و آدرس و شماره تلفن نوشته شود در صورتي كه چنين نيست مسافران محترم بايد دقت داشته باشند كه براي ارسال بار هاي آنها بارنامه اي صادر مي شود كه تمام اطلاعات مسافر در آن درج مي شود از جمله شماره تلفن هاي تماس و آدرس و ... بارنامه داري يك كد 11 رقمي مي باشد است كه سه رقم اول (سه رقم سمت چپ) شركت هواپيمايي را مشخص مي كند (تمام شركت هاي هواپيمايي جهان داراي كد مي باشند كه در كل دنيا اين شركت ها را با اين كد شناسايي مي كنند ) اين سه رقم در واقع كد شناسايي شركت هواپيمايي است. مثلا كد شركت هواپيمايي ماهان 537 و هواپيماي ايران اير 096 مي باشد. اين شماره بعد از صدور بارنامه بر روي محموله يك برچسب به عنوان تگ به محموله  الصاق مي گردد . اين برچسب شامل شماره 11 رقمي بارنامه ، مبدا ، مقصد و وزن بار و تعداد بسته ها است با وجود اين برچسب بار به هر نقطه از جهان كه فريت شود به راحتي قابل شناسايي و پيگيري است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۴:۱۴ ] [ behzad moghtader ]

 نصب گيت فروشگاهي : فارغ از تكنولوژي بكار گرفته شده در يك گيت دزدگير  شركتهاي مختلف بردهاي متنوعي براي سيستمهاي امنيتي طراحي ميكنند . ازعلل اين تنوع مي توان موارد زير را نام برد

• توان مصرفي كه تا حدودي مترادف با شعاع ميدان مغناطيسي فرستنده است
• پوشش رنجهاي فركانسي متفاوت توسط سيستم
• كارايي در محيط هاي پر نويز
• تعداد ساپورت آنتن هاي
• قيمت تمام شده
همچنين آنتن ها ي گيت فروشگاهي با اشكال و اندازه هاي متنوع طراحي ميگردند معمولا هر مدل دفترچه راهنمايي دارد كه از طريق آن ميتوان تنظيمات لازم جهت نصب و راه اندازي سيستم را انجام داد اين تنظيمات شامل انتخاب فاصله ي مناسب بين آنتن فرستنده وگيرنده است كه بر مبناي عواملي چون نوع واندازه ي عنصرامنيتي مورد استفاده در فروشگاه ، توان دستگاه و نويز محيط و غيره صورت ميگيرد تنظيمات ديگري از قبيل تعيين فركانس كاري سيستم ، تنظيم ميزان صداي آلارم ، تنظيم حساسيت سنسور گيرنده به عنصر امنيتي و غيره وجود دارند كه يا توسط كليدهاي ON وOFF و پتانسيو مترهاي موجود بر روي بورد دستگاه به صورت دستي انجام ميشود يا بوسيله ي يك واسط گرافيكي از طريق صفحه نمايش با ريموت مخصوص سيستم و يا بوسيله يك اينترفيس كامپيوتري از طريق كي بورد كامپيوتر قابل تنظيم ميباشند . البته گاهي اوقات گزينه ي تنظيمات اوتوماتيك نيز وجود دارد كه ميتوان از آن بهره برد. براي نمونه راهنماي نصب يك سيستم امنيتي با تكنولوژي AM عينا در پيوست آورده شده است.
در ادامه به نكاتي درباره ي نصب وكاربرد تكنولوژي هاي RF ، AM و EM پرداخته مي شود كه در نصب گيت فروشگاهي و راه اندازي اين سيستم ها وجود دارد .

 

نصب گيت فروشگاهي RF

يكي از بحث هاي مهم در مورد گيت فروشگاهي RF بحث تداخل است منظور از تداخل ايجاد اختلال در عملكرد گيت فروشگاه A توسط گيت فروشگاه B است . اين اختلال هنگامي رخ مي دهد كه دو فوشگاه نزديك به هم باشند ( در حدود 5 الي 20 متر ) و هر دو از گيتهايي با تكنولوژي RF استفاده كنند . پارامترهايي كه سبب تداخل ميشوند عبارتند از:
• استفاده از رنج فركانسي يكسان توسط هر دو گيت  فروشگاه
• بزرگي شعاع ميدان مغناطيسي توليد شده توسط يك يا هر دو گيت
• فاصله ميان دو سيستم نصب شده از يكديگر
• حساسيت گيرنده ها كه به ابعاد تگ ها ونويز محيط بستگي دارد
براي حل مشكل تداخل احتمالي دزدگير فروشگاهي RF هنگام نصب گيت فروشگاهي مي توان بجاي استفاده گيتهاي تك فركانس از گيت هاي فروشگاهي مولتي فركانس استفاده كرد . منظور از مولتي فركانس بودن دستگاه اينست كه دستگاه ميتواند در يكي از چندين رنج فركانسي خود كار كند مثلا اگر دستگاه داراي رنجهاي مختلف 8 MHz ، 5 MHz ،3 MHz و 2 MHz باشد ميتواند بر روي يكي از فركانس گيت فروشگاهي ها مذكور كار كند اين در حاليست كه مدل هاي تك فركانس تنها در يك رنج فركانسي غير قابل تغيير و از قبل تعيين شده ميتوانند كار كنند. به اين ترتيب در صورت وجود تداخل نصاب گيت يا پرسنل آموزش ديده شده ي فروشگاه مي توانند فركانس ، توان و يا حساسيت دستگاه را طوري تغيير دهند تا مشكل تداخل بر طرف شود.
اگر تنها با تغيير فركانس دستگاه گيت فروشگاهي بر طرف شود همانطور كه در قسمت اساس كار تكنولوژي RF نيز اشاره شد مي بايست تمامي تگ هاي فروشگاه را نيز عوض كرد كه هزينه بر است . براي اجتناب از اين كار در عرف قانوني بين نصاب هاي سيستم هاي RF وجود دارد و آن اين است كه نصاب دستگاه جديد حق ندارد عملكرد دستگاه هاي مجاور را مختل كند و هميشه دستگاه جديد را مي بايست سازگار كرد . به اين صورت اين دسته از مشكلات تكنولوژي RF قابل رفع مي باشد.
نكته آخر در مورد گيت فروشگاهي RF اين كه مدلهايي از اين نوع گيت ها وجود دارند كه در اين مدلها بوردهاي و آنتهاي گيرنده وفرستنده با هم ادغام ميشوند كه به آن مونو ( MONO ) ميگويند . از مونو ها بيشتر مواقعي است استفاده مي شود كه پهناي درب فروشگاه كوچك است معمولا شعاع عملكرد مونو ها بيشتر از يك متر نيست.

نصب گيت فروشگاهي AM

تمامي گيت هاي فروشگاهي AM با هر مدل وبا هر شركت سازنده اي در فركانس 58 KHz كار ميكنند كه در نتيجه تمامي تگهاي AM نيز در اين فركانس كار ميكنند . نكته جالب و قابل توجه اين گيتها تداخل گيت هاي مجاور با يكديگر است كه به آساني قابل رفع ميباشد .
با توجه به اساس كار دزدگير فروشگاهي AM اگر فرض شود گيت فروشگاهي A در مجاورت گيت فروشگاهي B قرار گرفته باشد و از نظر زماني ، انتشار پالس هاي گيت فروشگاهي A و گيت فروشگاهي B با يكديگر چنان تفاوت داشته باشند بطوريكه گيت فروشگاهي B پالسهاي گيت فروشگاهي A را ، پالسهاي تگي قرار گرفته درناحيه بازرسي خود تفسير كند آنگاه تداخل رخ خواهد داد كه اين تداخل منجر به آلارم دادن از سوي گيت فروشگاهي B خواهد شد براي رفع اين تداخل كافيست هر دو گيت دقيقا همزمان پالسهاي خود را منتشر كنند كه به اين همزماني سنكرون كردن ميگويند . جهت سنكرون سازي امكاناتي استاندارد بر روي بورد دستگاه وجود دارد . اين امكانات معمولا بصورت جامپرها وكليدهايي بر روي بورد دستگاه هستند .
نكته آخر اينكه در اين تكنولوژي نيز مانند تكنولوژي RF از آنتن گيت تك پايه ميتوان بهره برد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۹:۵۵ ] [ behzad moghtader ]

 

خاكبرداري و گودبرداري ساختمان 

خاكبرداري و گود برداري در ساختمان ها به دلايل مختلفي صورت مي گيرد كه مي توان به موارد زير اشاره كرد :

۱)براي اينكه به خاكي بكر ، محكم ، سفت برسند
۲)گودبرداري مي تواند براي پايين آوردن مركز ثقل سازه صورت بگيرد و در نهايت در مقابل عوامل طبيعي پايداري زيادتري داشته باشند.
۳) مي تواند به دليل قرار گرفتن فونداسيون در مكان امن و دور از سيل و يخبندان باشد.
۴) البته بايد دقت داشته باشيم كه ارتفاع سازه از سطح زمين با توجه به قوانين شهرداري داراي محدوديت است.پس مي توان اينگونه گفت كه گودبرداري را براي ايجاد طبقه هاي بيشتر و همچنين ساخت پاركينگ و انباري انجام ميدهند تا موارد ذكر شده براي طبقه هاي زيرزمين تامين شود.

قيمت خاكبرداري و گود برداري ساختمان

موارد مختلفي در قيمت گودبرداري و عمليات خاكي ساختمان مطرح است كه مي توان به موارد زير اشاره نمود:

۱) مكاني پروژه ساختماني و دسترسي ماشين آلات ساختماني و همچنين ميزان مسير پروژه تا مكان دپو نخاله.
۲) با استفاده از فرمول هاي هندسه ، حجم خاك برداري محاسبه مي گردد

اگر بخواهيم حجم خاكبرداري را محاسبه كنيم بايد طول ، عرض ، ارتفاع را با يكديگر ضرب كنيم اما اگر كوپه خاك داشته باشد به شيوه ي زير محاسبه مي گردد:
حجم مخروط = ارتفاع × مساحت قاعده × ۱/۳

چك ليست عمليات گود برداري و خاكبرداري

۱)اگر اطلاعات دريافتي از آزمايش خاك وجود داشته باشد بايد در نظر گرفته شود همچنين مواردي مانند سطح آب هاي زير زميني و همچنين ميزان عمق گودبرداري مطابق نقشه بايد انجام شود.البته بايد به وضعيت ساختمان و زمين هاي اطراف نيز دقت كافي داشته باشيم.

۲)بايد پرسنل پيمانكار بيمه باشند.

۳)براي مجري گودبرداري بايد كد پيمانكاري وجود داشته باشد.

۴)بايد در هر شهري كه هستند از محدوديت ترافيكي در عبور و مرور كاميون ها آگاهي داشته باشيد.

۵)از ارگان هاي لازم بايد مجوزهاي ضروري گود برداري در صورت نياز گرفته شود كه مي تواند شامل ارگان هاي ذيربط مانند گاز ، برق ، آتش نشاني و … باشد.

۶)از تاسيسات شهري و مسير لوله ها در صورت لزوم بايد آگاهي كامل داشته باشيد.

۷)اگر در زمان گودبرداري آب وجود دارد بايد با توجه به شرايط موجود خاك برداري از تركيب روش هاي زير استفاده شود:


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۶:۰۷ ] [ behzad moghtader ]

 

كاشت مو بيشتر براي چه كساني مناسب است

كاشت مو به طور كلي مناسب براي افرادي است كه از طاسي سر و كم پشتي موهايشان رنج مي برند مناسب است . متخصصين ما در كلنيك زلفينه ابتدا نوع و جنس موهاي شما را بررسي كرده و سپس بعد از مشاوره با شما در مورد نحوه ي كاشت مو در صورت رضايت كامل شما اقدام به كاشت مو كرده . نكته قابل توجه در كلينيك كاشت مو اينكه اگر هرگونه بيماري يا مشكلي داشته باشيد كه به نتيجه ي كاشت مو اثر مي گذارد بايد آن را بامتخصص و پزشك مربوطه در ميان بگذاريد تا هيچ گونه مشكلي را بعد از كاشت مو شاهد نباشيد .

افرادي كه نبايد كاشت مو انجام دهند

اما كانديدهايي كه اصلا براي عمل كاشت مو مناسب نيستند افرادي هستند كه داراي اين ويژگي ها مانند ويژگي هايي از جمله :افرادي كه موهاي ضعيف و كم دارند و موهاي كم پشت و طاسي خيلي زيادي دارند همينطور اقايان بين بازه سني ۱۸تا ۲۵ كانديد مناسبي براي مركز كاشت مو نيستند و همچنين قبل از عمل بايد فرد بررسي شود كه ايا سابقه بيماري داشته است يا خير زيرا افرادي كه داراي فشار خوم بالا و ديابت كنترل نشده دارند مناسب نيستند براي كاشت مو امكان استفاده از موهاي ساير نواحي بدن مثل دست ها و پاها و سينه ها هم وجود دارد در پيوند مو اما بخاطر دلايلي امروزه زياد مورد استفاده قرار نميگيرد از معم ترين دلايل ميتوان :نامشخص بودن موهاي بدن,عدم هماهنگي جنس و ميزان رشد موهاي بدن با موهاي سر,محدوديت تعداد موهاي بدن براي استفاده و باقي ماندن جوش ناسي از برداشتن مو از بدن
همجنين دقت داشته باشيد كه در بين روش هاي كاشت مو پيوند مو بين دو نفر امكان پذير نيست به خاطر دلايل ژنيتيكي اين كار انجام نميشود مگر در شرايط خاص مثل دوقلوهاي همسان و ..

شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ي كاشت مو به وب سايت كلنيك زلفينه مراجعه كنيد و يا با متخصصين كلنيك كاشت مو زلفينه تماس بگيريد و با نحوه ي كاشت مو ,  روش ها و  درمان ريزش مو و اطلاعات لازم را كسب كنيد .


++++++++++++++++++++++++++++

2

كاشت مو به روش تركيبي

كاشت مو به روش تركيبي : طاسي و كم پشتي هايي خيلي وسيع هستند نياز به ۲۵۰۰تا ۴۰۰۰ گرافت يعني ۵۰۰۰تا ۱۰۰۰۰تار مو لازم است تا تراكم مو زياد باشد و انتظار بيمار را براورده سازد اگر جراحي به روش futباشد نياز داريم تا يك نوار پهن بلند به عرض ۲تا ۲/۵ سانتي متر و طول ۳۰تا ۳۳ سانتي متر را از پشت سر بيمار برش دهيم و برداشت كنيم كه اين عمل باعث به وجود امدن يك زخم خيلي بزرگ است كه تا هميشه روي سر بيمار خواهد بود و باعث شرمندگي بيمار ميشود و عذاب وجدان پزشك .

اگر هم روش با روش fitاين عمل انجام شود و باعث طاسي پشت سر ميشود كه اين هم اصلا خوب نيست اما در روش futاين مشكل به جود نمي ايد زيراواحدهاي كاشت شده در كلينيك كاشت مو مشابه با زمان ناحيه اهداكننده باقي ميماند . مدت زماني كه بيمار پس از محل كاشت بايديك سري نكاتي را توجه كند بايد دقت كند بيمار تا چهار روز نبايد رانندگي كند يا با ماشين الات كار كند و به مدت پنج روز از ورزش و كارهاي سنگين جلوگيري كند افرادي كه روش كاشت مو به روش fueرا انجام ميدهند نميتوانند بعد از سه روز به سركار و زندگي روزمره خود بازگردنند اما افرادي كه كاشت مو به روش futرا انجام ميدهند براي زندگي روزمره بايد دو تا شش روز را صبر كنند البته همه اين ها يك قانون كمي ميباشد و بهره وري و سرعت درمان افراد با همديگر متفاوت ميباشد و همينطور مشاغل هم از نظر فيزيكي متفاوت است پس از دوروز عمل كاشت مو بيشتر بيماران ديگر نياز به داروي مسكن ندارند زيرا دردي را حس نميكنند .

 

كاشت مو به روش تركيبي

عوارض كاشت مو به روش طبيعي

كاشت مو به روش طبيعي داراي يك سري عوارض ميباشد و هر جراحي داراي يك سري عوارض جانبي ميباشد و كاشت مو هم جز اين موارد است و اين مشكلات كاملا جزئي و كم ميباشد و نتيجه نهايي تاثيري ندارد و از جمله اين عوارض كم:رشد ضعيف مو بخاطر اسيب فوليكول ها -عفونت كه اين مشكل خيلي كم پيش مي ايد زيرا پس از عمل كاشت مو انتي بيوتيك مصرف ميشود – جاي زخم مشخص كه جراح ميتوان محلي را انتخاب كند كه به سختي قابل تشخيص باشد -التيام نامناسب زخم بخاطر مراحل ژنيتيكي پس از جراحي كاشت مو و بعضي از افراد زودتر از افراد ديگر خوب ميشوند -تغيير در رنگدانه پوست احتمال تيره شدن پوست هم وجود دارد پس از چراحي كه اين اتفاق خيلي كم پيش مي ايد .

توصيه هاي بعد از جراحي

پس از انجام عمل كاشت مو چند شب بعد از ان بهتر است سر خود را بالاتر از قسمت هاي ديگر بدن باشد صبح پس از جراحي هدبند را دراوريد و دوش بگيريد و پست سر خود را هر شب بشوييد فقط روز اول اين كار انجام شود ممكن است درد داشته باشيد كه دارو تجويز ميشود در روز هاي بعد بايد دومرتبه دوش بگيريد و اموزش داده ميشود و محل كاشت را خيلي اروم با شامپو مخصوص بشوييد.

اگر تمام اين دستور عمل ها را انجام دهيد پس از اولين دوش نياز به بانداژ نداريد براي هفته اول بايد با احتياط با موي خود رفتار كنيد ده روز بعد به زندگي نرمال خود برميگرديد و شامچو زدن و شانه زدن را نرمال انجام ميدهيد زيرا گرافت ها محكم سر جاي خود قرار گرفته اند و ميتوانيد موهاي خود را كوتاه كنيد چهار هفته بعد هم ميتوانيد رنگ كنيد موهايتان را در صورت تمايل و ميتوانيد كارهاي معمول خود را بعد از عمل انجام دهيد ورزش را در هفته اول محدود كنيد و بسته به شل بودن پوست سر و نوع برش بايد از انجام ورزش هاي سنگين خودداري كنيد اگر تمام اين توصيه ها را انجام دهيد با دقت شاهد يك نتيجه عالي و رضايت و خشنودي خود هستيد .كاشت مو فيسبوك

++++++++++++++++++++++++++++++++





3

آشنايي اوليه با كاشت مو

آشنايي اوليه با كاشت مو : كاشت مو , پيوند مو,كاشت موي طبيعي همه اصطلاحاتي است كه استفاده ميشود و به يك معناست گاهي اوقات نام ترميم مو هم ميگيرد ترميم مو در كشور ما به معناي استفاده از موي مصنوعي يا كلاه گيس ميباشد .
ابتدا ميخواهيم ببينيم كاشت مو چيست و اصلا به چه معناست يك تاريخچه ايي از كاشت مو در ابتدا ميگوييم.تنها راه درماني موثر و نتيجه گزار پيوند موي طبيعي در نقاط مختلف سر,ابرو,ريش,سيبيل,مژه و نواحي مختلف كه داراي كم پشتي و طاسي هستند ميباشد اولين بار كلينيك كاشت مو در سال ۱۹۵۹ توسط يك پزشك الماني به نامDr.Orentreichانجام شده و طي اين سال ها انواع روش ها امتحان شد و با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي روش ها كاشت مو نيز پيشرفت كردند و امروزه با گسترش تكنولوژي از روشي استفاده ميشود كه دستگاهي است به نام ميكروگرافت كه امروزه استفاده از اين دستگاه نتايج خوبي در پي داشته و افراد راضي هستند و ظاهري طبيعي به افراد ميدهد همچنين در سال ۱۹۵۹ يك پزشك امريكايي يك درماتولوژيست اولين ترميم مو را با استفاده از پانچ براي اقايان انجام داد و از اين به بعد جراحي پيوند مو براي ترميم طاسي مردانه مطرح شد و طوري شده است امروز كه پيوند مو يك جراحي سرپايي شده است جراحي كه كسي فكرش را نميكرد امكان پذير باشد امروزه با استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته بسيار سبك وراحت شده است همچنين اورينتريچ را پدر پيوند مو مينامند .

 

آشنايي اوليه با كاشت مو

زمان و سن مناسب براي كاشت مو

بهترين زمان , مركز كاشت مو و بهترين سن كاشت مو در اقايان و خانم ها متفاوت ميباشد اقايان بين بازه ۱۸تا ۲۵ ساله اصلا زمان مناسبي و كانديد مناسبي براي كاشت مو نيستند البته در موارد خاص زير نطر پزشك متخصص همچين چيزي امكان پذير ميباشد و همچنين ميزان ريزش مو هم بررسي ميشود تا در اينده پيشرفت نكنند زيرا بهترين زمان كاشت مو زماني است كه ريزش مو متوقف شده باشد همچنين قبل از عمل كاشت مو شرايط سلامتي بيمار بررسي ميشود و انجام يك سري ازمايشات ضروري ميباشد و افرادي كه دچار فشار خون بالا و ديابت كنترل نشده هستند و همينطور سابقه بيماري قلبي عروقي را دارند اصلا براي عمل كاشت مو مناسب نيستند.بهترين افراد براي كاشت مو افرادي هستند كه در ناحيه پشت سرشان تراكم بالايي از واحدهاي فوليكول هاي مو را داشته باشند يعني تعداد موها در ناحيه پشت سرشان زياد باشد البته جاي هيچ نگراني نميباشد با توجه به پيشرفت تكنولوژي امكان كاشت مو براي افرادي كه تراكن مو كمتري هم دارند برقرار است و نتيجه موثر و رضايت بخشي خواهند گرفت از ديگر مواردكاشت مو موثر ميزان شلي پوست سر ميباشد كه اين سلي مشخص ميكند تا چه قدر ميتوان از پشت سر مو برداشت كرد تا بتوان با تعداد كمتري بخيه زد و احتمال جاي بخيه كاهش يابد البته اين مورد شل بون پوست سر در روش كاشت مو به روش futمهم ميباشد افرادي كه پوست سفت تري دارند ميتوانند از كاشت مو به روش fitاستفاده كنند .

مراحل كاشت مو

مراحل كاشت مو را بخواهيم بگوييم بسيار ساده ميباشد و اصلا جراحي سخت و ترسناكي نيست براي بيمار كاشت مو يك عمل سرپايي است كه بيهوشي هم ندارد و بيحسي موضعي است و فرد در حين عمل كاشت مو اصلا هيجچ دردي را حس نميكند و اين عمل حدود دو تا سه ساعت طول ميكشد . به مدت يك روز پانسمان روي سر بيمار قرار داده ميشود بيمار دوباره فردا براي تعويض پانسمان و ويزيت جراح و همينطور شستشو سر مراجعه ميكند در روز دوم به بعد فردحمام هم ميتواند برود البته بايد به اين نكته دقت شود كه روي سر يك سري دلمه شكل هايي قرار ميگيرد در محل كاشت مو بيمار اصلا نبايد به اين دلمه ها دست بزند و دستكاري كند تا روز انزدهم اين دلمه ها روي سر بيمار است و از روز پانزدهم به بعد از بين ميرود موهايي كه كاشته شده بايد به مدت دو هفته رشد كنند اگر اين اتفاق بيافتد بع معناي موفقيت اميز بودن عمل ميباشد .
اين موضوع را دقت كنيد كه بيشتر موها از هفته سوم شروع ميكند به ريزش اما جاي هيچ نگراني نيست زيرا ريشه موها زنده هستند و موهاي جديد از ماه دوم به بعد شروع به رشد ميكنند در ابتدا بسيار نازم و به شكل كركي هستند كه بعد ها ضخيم تر ميشوند همچنين آشنايي اوليه با كاشت مو در لينك دين براي تمامي افرادي كه اين عمل را مي خواهند انجام دهند الزامي است . ممكن است موهاي كاشته شده كه در حال ريزش هستند موهاي اصلي را نيز وارد فاز استراحت بشونند و در حال ريزش باشند كه اين مرحله را شوك موقتي ميناميم و اصلا جاي هيچ نگراني نيست با رشد موهاي كاشته شده دوباره موهاي اصلي نيز شروع به رشد ميكنند و از فاز استراحت در مي ايند اين اتفاق ممكن است در حدود چهارماه بيوفتد و موهاي كاشته شده در شش ماه اول خيلي نازك و به شكل كركي هستند و تراكم زيادي ندارند اما از شش ماه به بعد بيشتر ميشود و تا ماه دوار=زدهم كامل ميشود .


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

4

كاشت مو در زنان , كاشت مو طبيعي زنان

كاشت مو در زنان , كاشت مو طبيعي زنان : عمل كاشت مو خيلي بيشتر در اقايان مرسوم ميباشد و كاشت مو در زنان جز سوالاتي است كه ذهن خيلي از زنان كشورمان را مشغول كرده است كه ايا اين عمل كاشت مو براي زنان امكان پذير ميباشد و براي كاشت مو در زنان چه چيزي احتياج است خب همانطور كه ميدانيم مو يك عنصر اصلي در زيبايي فرد است و بسيار تاثيرگزار است و حتي براي خانم ها مو عنصر مهم تري است براي زيبايي و نداشتن مو يا كم مويي باعث ميشود فرد را پيرتر نشان دهد و ريزش مو باعث نگراني در افراد ميشود .تصاوير كاشت مو

 

كاشت مو در زنان

كاشت مو به صورت طبيعي در زنان

اما كاشت مو به روش طبيعي اين نگراني را حل كرده است و حتي بسياري از خانم ها به اميد اينكه بعد از كم پشت شدن موهايشان ميتوانند دوباره بكارند به كلينيك كاشت مو مي روند كلينيك كاشت مو خدمات بسياري براي كاشت مو در نطر گرفته اند بانوان ما اگر هرگونه سوالي يا ابهامي در اين قضيه داشته باشند ميتوانند با كلينيك كاشت مو  زلفينه تماس بگيرند و با حضور مشاوران و متخصصان و تيم حرفه ايي كلينيك پاسخ گوي شما بانوان عزيز خواهد بود و ابهام و سوالات شما را پاسخ خواهند . و از نحوه ي, روشهاي كاشت مو و ..آشنا شويد .

كاشت مو در زنان

اما خب اگر بخواهيم بررسي كنيم ايا واقعا ميشود زنان هم كاشت مو انجام دهند يا به عبارت ديگر اين عمل كاشت مو براي زنان هم انجام ميشود و بهتر است بدانيد خانم هايي كه دچار طاسي سر هستند كمتر سراغ كاشت مو ميروند و كانديد مناسبي براي كاشت مو نيستند اما كانديداي مناسب بانواني هستند كه با ريزش مو مواجه هستند و داراي بانك مو خوبي هستند يعني تراكم مو بالايي دارند اين افراد ميتوانند عمل كاشت مو طبيعي را انجام دهند از موارد ديگر كه زنان را كانديداي مناسبي براي عمل كاشت مو هستند افرادي هستند كه بر اثر تصادف سوختگي يا اتفاقي موهاي خود را از دست داده اند در اين شرايط با انجام عمل كاشت مو خيلي راحت دوباره ميتوانند موهاي خود را بدست اورند و زيبايي خود را بازيابي كنند .كاشت مو در گوگل پلاس

البته به دلايل فيزولوژي و ژنيتيكي مسلما ريزش مو در خانم ها و اقايان متفاوت ميباشد و حتي دلايلشان هم فرق ميكند زيرا سيكل خانم ها و اقايان با هم تفاوت دارد و از همه نظر با هم متفاوت هستند و به همين دليل ريزش مو نيز جز اين موارد است به اين صورت كه درمان ريزش مو در خانم ها به صورت منتشر است و اين يعني موهاي همه قسمت هاي سرشان به صورت منتشر شروع به ريزش ميكنند و در حالي كه اين موضوع در اقايان متفاوت استو فرق ميكند



 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۲:۵۴ ] [ behzad moghtader ]

 

در چه جاهايي از بدن مي‌توان بوتاكس تزريق كرد؟

ماهيچه‌هايي كه در بدتر شدن خطوط پيشاني سهم دارند:

ماهيچه‌ي پيشاني. ماهيچه‌اي است بزرگ كه كل پيشاني را مي‌پوشاند. هنگامي كه اين ماهيچه منقبض مي‌شود، خطوط پيشاني برجسته‌تر مي‌گردند . مجله پزشكي در توئيتر

عضلاتي كه كه در بالا بردن كنار ابرو سهم دارند:

• عضله‌ي حلقوي چشم، ماهيچه‌اي حلقه‌اي شكل در اطراف چشم است. هنگامي‌كه به اين ماهيچه بوتاكس دور چشم تزريق شود، لبه بيروني ابرو كمي به بالا كشيده مي‌شود و به آن بالا كشيدن (كنار) ابرو مي‌گويند. اين كار اغلب با تزريق بوتاكس در پيشاني تركيب مي‌شود.

بعد از انجام تزريق بوتاكس

بعد از اينكه تزريق تمام شد بيمار به مدت ۲ تا ۵ دقيقه بايد به بر روي تخت معاينه به صورت نيمه نشسته يا تخت استراحت نمايد ، تا پزشك از شرايط مساعد حال او اطمينان حاص كند . بعد از آن بيمار بايد به مدت ۲ تا ۴ ساعت دراز نكشد . براي اينكه بوتاكس بتواند به انتهاي عصبي برسد و انقباض را تحريك كند حداقل به زمان ۲ تا ۴ روز نياز دارد. نتيجه حاصل پس از اينكه بوتاكس انجام شد به صورت كامل ۱۰تا۱۴ روز قابل مشاهده مي باشد. به همين جهت بعد از دو مرتبه انجام تزريق مي توان نتايج بهتر و رضايت بخش تري را مشاهده نمود.

بهبودي پس از تزريق بوتاكس

شما بعد از گذشت چند روز مي توانيد نتيجه را ببينيد ، اما تاثير كامل بعد از گذشت ۱۰ روز از تزريق نمايان مي شود .براي بهبودي زودتر و گرفتن نتيجه دلخواه شما بايد يكسري نكاتي را رعايت كنيد :

  • از ماساژ دادن پيشاني و خوابيدن روي پيشاني جلوگيري كنيد ، چون با اين كار ممكن است بوتاكس به سمت پلك بالايي جا به جا شده و منجر به احساس سنگيني در پلك ها يا حتي افتادگي پلك ها شود .
  • در همان روز پس از اينكه تزريق را انجام داديد بايد از فعاليت و ورزش هاي سنگين كه سبب گرفتگي عضلات مي شوند ، دوري كنيد همچنين از لوله هاي گرم نيز استفاده نكنند.
  • اگر دچار سردرد خفيفي شديد ، مي توانيد از مسكن‌هاي پاراستامول استفاده كنيد .

پس از اينكه تزريق بوتاكس را انجام داديم نتايج آن تا چه زماني باقي خواهند ماند ؟

نتايجي كه از ترزيق بوتاكس ايجاد مي شود مي تواند بين ۴ تا۶ ماه باقي بماند . ولي بايد دقت داشته باشيم كه كم كم ماهيچه ها به حالت اوليه خود بر مي گردند ( مجله پزشكي در اينستاگرام ) و دوباره چين و چروك ها در چهره نمايان مي شوند بعد از آن مي توان درمان را بدون هيچگونه نگراني از اينكه تاثيرات منفي بر چهره بگذارد ، مي توانيد تكرار كنيد .

پس بايد مجددا براي تزريق و درمان اقدام كرد . عضلات به علت اينكه به وضعيت جديد خود عادت مي كنند كمتر از گذشته چين و چروك ها ديده مي شوند . البته عوامل زيادي هستند كه مي توانند بر زمان باقي ماندن نتيجه براي شما موثر باشند كه در ادامه به برخي از اين عوامل اشاره كرده ايم :

  • رژيم غذايي
  • سن فرد : نتايج بوتاكس براي افرادي كه سن زيادتري دارند و حجم عضلاني آنها كمتر است از جواناني كه ماهيچه هاي آنها سفت است كمتر باقي خواهد ماند.
  • وضعيت صورت بيمار و بيان احساسات مجله پزشكي در گوگل پلاس
  • وضعيت مصرف دخانيات
  • ميزان قرار گرفتن در برابر خورشيد و ميزان آسيب ديدگي پوست به علت قرار گيري در معرض خورشيد
  • چگونگي مراقبت خوب و ايده آل از پوست ، به كار گيري روش هاي مثل ميكرودرم ابريژن

در افراد انجام پي در پي تزريق بوتاكس متفاوت مي باشد. عده ي از افراد زماني كه مجددا بوتاكس را انجام مي دهند نتايج آن مدت زمان بيشتري برايشان باقي است ولي براي برخي از افراد به دارو مقاومت نشان مي دهد و دوباره بايد درمانشان را تمديد كنند .دستگاه ليزر مو

پيشنهاد مي شود در يك ناحيه تزريق با فاصله بيشتر از ۳ ماه انجام گردد.

تزريق بوتاكس چه عوارض جانبي را به دنبال خواهد داشت :

  • كبودي و قرمزي در محل تزريق، كه بعد از ۵ تا ۷ روز از بين مي‌رود.
  • سردرد و حالت تهوع (بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت ازبين مي‌رود، معمولا از عوارض بوتاكس پيشاني در اولين تزريق است. )
  • ضعف عضله و افتادگي موقت ابرو (تا سه ماه طول مي‌كشد؛ علت افتادگي ابرو اشتباه پزشك است.)

البته ممكن است زماني كه براي شل شدن عضلات از اين دارو استفاده مي شود علائمي مانند اختلالات جزئي در بلع ، سر درد ، سر گيجه ، ايجاد عفونت هاي تنفسي مثل آنفولانزا و سرماخوردگي ، ضعف عضلاني رخ دهد. مجله پزشكي در فيسبوك

خطرات احتمالي تزريق بوتاكس

اگر تزريق بوتاكس توسط پزشك با تجربه انجام شود ، كاملا امن و بي خطر است . پزشك موظف است موادي را كه استفاده مي كند را به بيمار نشان دهد ، و اگر مواد فاقد برچسب اطلاعات محل ساخت ، ميزان غلظت و تاريخ انقضا باشد ، بيمار نبايد اجازه تزريق بوتاكس را بدهد ، چون ممكن است خطرناك باشد و عوارضي داشته باشد كه غيرقابل جبران باشد . ليزر موهاي زائد

هزينه و قيمت تزريق بوتاكس چقدر است ؟

هزينه و قيمت تزريق بوتاكس ينمي توان به صورت دقيق هزينه ي تزريق بوتاكس را تعيين كرد ،ولي در كل هزينه بوتاكس به ميزان تخصص جراح ، ميزان ناحيه هاي مورد نظر تزريق شده ، ميزان مصرف بوتاكس، محل جغرافيايي وابسته مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۸:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

 

ميكرونيدلينگ به چه معناست ؟

ميكرونيدلينگ يك روش غيرتهاجمي و معمولا با درد بسيار مختصر و قابل تحمل يكي از بهترين روش هاي شناخته شده در جهان براي جوانسازي ، درمان آسيب هاي پوستي و بازسازي بافت هاي آسيب ديده است . ميكرونيدلينگ يك روش امن است و نيازي به مواد شيميايي نيست . ميكرونيدلينگ بايد توسط پزشكان با تجربه در كلينيك زيبايي انجام شود . ميكرونيدلينگ توليد كلاژن را تحريك كرده وباعث جوان سازي پوست مي شود .

بافت ، ساختار و ظاهر پوست از كلاژن و الاستين تشكيل شده است ، با بالا رفتن سن كلاژن ها و الاستين ها به دليل عوامل محيطي و قرار گرفتن در معرض نور خورشيد تجزيه شده و باعث خشكي ، نازكي و چين و چروك دار شدن پوست مي شود . عمل ميكرونيدلينگ در كلينيك ليزر با تحريك كلاژن سازي تعداد كلاژن ها را افزايش داده و عمل ترميم بافت پوست را انجام مي دهد و ساختار و كاركرد پوست آسيب ديده ، تغييريافته مي شود .در نتيجه چين و چروك آن را از بين برده و باعث ايجاد پوستي جوان ، صاف ، كشيده و زيبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزايش مي دهد .

در نظر داشته باشيد كه عمل ميكرونيدلينگ بايستي توسط پزشكان حاذق و با تجربه انجام شود . شما مي توانيد با متخصصين در كلينيك پوست و مو  مشاوره داشته باشيد ، آن ها اطلاعات كافي در مورد ميكرونيدلينگ ، تعداد جلسات مورد نياز و نتايج درمان را در اختيار شما قرار مي دهند . و شما مي توانيد تصميمي آگاهانه در مورد عمل ميكرونيدلينگ اتخاذ كنيد .

عمل ميكرونيدلينگ چيست ؟

ميكرونيدلينگ چيست و چگونه به رفع مشكلات پوستي كمك مي كند ؟

ميكرونيدلينگ روشى نوين و موثر جهت رفع مشكلات پوست و جوانسازى است كه به آن ميكرونيدلينگ تراپي،و القاي كلاژن از طريق پوست هم گفته مي شود . ميكرونيدلينگ در واقع نوعي تحريك مكانيكال است ، عمل ميكرونيدلينگ با استفاده از يك ابزار مخصوص كه يك غلتك كوچك دارد ، و تعداد زيادي سوزن در سر آن تعبيه شده است انجام مي شود ، غلتك روي سطح پوست حركت داده مي شود ، و با تحريك زير پوستي ، ميليون ها ميكروكانال در پوست به وجود مي آيد . مجله پزشكي

عملكرد روش ميكرونيدلينگ بدين صورت است كه وقتي غلتك داراي سوزن بر سطح پوست حركت داده مي شود سوزن هاي ريز بر حسب عمق و سرعتي كه توسط پزشك تعيين شده است به صورت همزمان به لايه ي دوم پوست يا درم وارد مي شوند. (پزشك عمق و سرعت سوزن را بر حسب نوع پوست و چگونگي هدف مشخص مي كند.) با حركت سوزن ها زخم هاي كنترل شده اي روي پوست ايجاد مي شود ، سپس سيستم ايمني بدن فعال شده و توليد كلاژين و الاستين بالا مي رود و باعث زخيم تر شدن لايه زاينده پوست شده و چروك هاي پوست بهبود مي يابد و پوست شفاف صاف مي شود .در واقع مي توان گفت كلاژين و الاستين همان رشته هاي پروتئيني هستند كه باعث استحكام پوست شده و خاصيت ارتجاعي آن را حفظ مي كنند . ليزر لند

از طريق فرآيند كلاژن سازي بافت و سفتي پوست بهتر شده ، منافذ ايجاد شده و علائم كشش كاهش مي يابد . ميكرونيدلينگ باعث بهبود بافت و رنگ پوست ، درمان ظواهر پيري ، جاي زخم، علائم كشيدگي و رنگدانه هاي پوست و جاي آكنه و آفتاب‌سوختگي به كار برده مي‌شود.

+++++++++++++++++++++++++++++++++


2

تزريق بوتاكس , هزينه , عوارض و اثرات

امروزه در كلينيك ليزر يكي از روش هاي مورد استفاده براي برطرف كردن خطوط دايناميك يا خطوطي كه با حركت همراهند تزريق بوتاكس است ،كه روي عضلات لايه هاي زيرين كه شل شده اند و سبب ايجاد چين و چروك مي شوند كار مي كند. بوتاكس يا همان سم بوتالينيوم يك روش درماني غير تهاجمي براي جوان سازي پوست مي باشد . و بسيار سريع اتفاق مي افتد و هيچ نيازي به بستري شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودي آن كوتاه مدت است . افرادي كه مي خواهند به صورت موقتي از شر چين و چروك هاي پوست خلاص شوند مي توانند از اين روش در كلينيك زيبايي استفاده كنند .

اكثر بيماران از تزريق بوتاكس رضايت كامل و بالايي دارند چرا كه در قسمت يك سوم بالايي صورت نتايجي كه از بوتاكس به دست مي آيد ، قابل پيش بيني است .

بوتاكس به چه معناست ؟

در واقع بوتاكس همان سم بوتالينيوم است ، اين سم حاصل باكتري خاصي به نام كلستريديوم بوتولينوم است كه باعث ايجاد مسموميت غذايي بوتوليسم مي شود . اين سم يكي از قوي ترين و خطرناك ترين سمومي است كه توسط بشر شناخته شده است .اين سم تمام ماهيچه هاي ارادي و غيرارادي را مي تواند فلج كند ، امروزه از خاصيت اين سم براي درمان بيش از ۵۰ نوع بيماري استفاده مي شود . همچنين تزريق آن در زيباسازي پوست كاربرد گسترده اي دارد . مجله پزشكي در واقع بوتاكس يا همان تزريق سم بوتالينيوم با سه هدف انجام مي شود : بالا بردن زيبائي و جوانسازي پوست ، كم كردن تعريق مفرط زير بغل ، كنترل نمودن اسپاسم هاي عضلاني .بوتاكس زيبائي با دوزهاي پايين در عضلاتي خاص و توسط پزشك متخصص و مجاز تزريق مي شود ، و موجب مي شود ، سيگنال هاي عصبي و شيميايي به بافت هاي عضله ها ارسال نشوند و در نتيجه با كم شدن فعاليت عضلاتي كه سبب ايجاد خط اخم مي شوند مانع از ايجاد چين و چروك مي شود ، در واقع اگر انقباضي در عضلات زيرين رخ ندهد ، چين و چروك هم ايجاد نخواهد شد .

 

ليزر مو در اينجا نبايد از اين نكته غافل شد كه بوتاكس براي چين و چروكي هاي كه به علت انقباض عضلاني رخ داده اند ، موثر مي باشد اما اين روش نمي تواند براي چين و چروك هاي رخ داده از افزايش بيش از حد سن يا افتادگي پوست و كاهش حجم پوست موثر باشد.

در كلينيك ليزر مو نتيجه نهايي حاصل از بوتاكس به شدت به مهارت تزريق كننده بستگي دارد ، پيشنهاد ما به شما اين است كه براي اين كار از پزشكان با تجربه و متخصص بهره بگيريد تا درماني بدون خطر و ايمن ، با كمترين اختلال را داشته باشيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۵:۱۴ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب