كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 78
دیروز : 168
افراد آنلاین : 2
همه : 23090

 

بايد ها در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

 

۱)برقراري تعادل بين وسايل قديمي و جديد

در طراحي دكوراسيون اگر مي خواهيد خانه هايتان را زيبا كنيد بايد بين وسايل قديمي و جديدتان تعادل را ايجاد كنيد.اگر اتاقي داريد كه جلوه ي سنتي داشته است مي توانيد در كنار لوازم مدرن از لوازم عتيقه و قديمي هم استفاده كنيد يا اگر فضاي اتاق شما مدرن است ، استفاده از يك ساعت قديمي بسيار به چشم مي آيد.

در صورت استفاده از اين تركيب مي توانيد به گونه ي دكوراسيون منزل را تبديل كنيد كه گويا همه ي وسايل را طي چند سال خريداري كرده ايد نه اينكه به يكبار اقدام به خريد نموده ايد.

۲)ايجاد تضاد بين لوازم فلزي و چوبي

اگر مي خواهيد طراحي فضاي خانه تان را گرم نشان دهيد مي توانيد از عناصر طبيعي استفاده كنيد تا حالت بي روح و سرد را در خانه از بين ببرند منظور از عناصر طبيعي مي تواند گياهان و گل ها و حتي چوب ها باشند.

تعادل يكي از مواردي است كه نبايد از آن در چنين شرايطي غافل شويد البته فراموش نكنيد حتي در سبك هاي مدرن هم مي توانيد از گل و گياه استفاده نماييد مثلا در آشپزخانه مدرن از گلدان گل استفاده كنيد و در فضاهاي سنتي كه چوب زيادي در آن وجود دارد گل و گياه را فراموش نكنيد و سبب شاداب تر شدن فضا شويد.

۳)تمركز روي يك ديوار در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

يك ديوار را انتخاب كنيد و به وسيله كاغذ ديواري آن را متفاوت و خاص جلوه دهيد . البته اگر فضاي اتاق كوچك است مي توانيد به جاي ديوار از سقف استفاده كنيد و توجه ها را به اين نقطه جلب نماييد.شما مي توانيد با اين كار هم فضا را بزرگتر نشان دهيد و هم چشم ها را به سمت يك ديوار يا سقف حركت دهيد.

۴)پيروي از مد در حد نرمال

اگر مي گوييم از مد پيروي كنيد منظورمان اين نيست كه هر روز پيگير اين باشيد كه چه چيزي مد شده تا آن را استفاده كنم.بايد بدانيد زياده روي در هر چيزي سبب مي شود كه نتايج خوبي حاصل نشود طراحي دكوراسيون رستوران .

اگر چيزي مد شد و دوست داشتيد مي توانيد آن را بكار بگيريد. مثلا اگر دوست داريد مبل هاي خانه تان طرح هاي گل گلي داشته باشند مي توانيد از بالشت هاي دكوراسيون ويلا استفاده كنيد كه طرح دلخواهتان را شامل شود و نيازي به تعويض كلي مبل نيست تا اگر روزي اين طرح از مد افتاد پشيمان نشويد و بتوانيد با هزينه ي كم آن را تغيير دهيد.

۵)مبل هاي با كيفيت را انتخاب كنيد

مبل هاي كه شما براي خودتان انتخاب مي كنيد ميزبان كودكان و مهمان هاي زيادي هستند. سعي كنيد مبل هاي را انتخاب كنيد كه كيفيت بيشتري دارند و هر سال مجبور نيستند آنها را تعويض كنيد.با اينكه براي استفاده از مبل هاي با كيفيت بايد هزينه ي زيادتري صرف كرد ولي واقعا ارزش خريد دارد.

نبايد ها در طراحي دكوراسيون داخلي منزل

۱)زياده روي را در يك چيز فراموش كنيد

هر چيزي كه در آن زياده روي انجام شود قطعا نتيجه ي خوبي را به دنبال ندارد.برقرار تعادل در چيدمان و طراحي دكوراسيون داخلي منزل شما تاثير زيادي داشته است.مثلا اگر عاشق طرهاي گل گلي هستيد نيازي نيست در تمامي وسايل از آن استفاده كنيد بلكه استفاده از يك وسيله يا دو وسيله كفايت مي كند. اين گونه شما باعث مي شويد كه وسايل مورد نظر خاص تر و بهتر به نظر بيايند.

۲)از يكدست كردن اتاق ها پرهيز كنيد

هر قسمت از منزل شما بايد به گونه ي خاصي باشد كه بتواند شخصيت ويژه را تداعي كند. اصلا نبايد تمام فضاهاي دكوراسيون منزل را شبيه به يكديگر كنيد.مثلا اگر دوست داريد رنگ قرمز را بكار بگيريد سعي كنيد براي هر قسمت از درجه ي متفاوتي از رنگ قرمز استفاده نماييد يا در آشپزخانه خود يا اتاق پذيرايتان كلكسيون ليوان را در نظر بگيريد.

۳)هويت بخشيدن به خانه تان را فراموش نكنيد

هر خانه ي مي تواند نشان گر هويت شخص باشد.سعي كنيد در فضاي اتاق نشيمن خود عكس هاي خانوادگي را قاب كنيد و آن ها را به ديوار آويزان نماييد.استفاده از چنين عكس هاي علاوه بر اينكه شخصيت شما را نشان ميدهد مي تواند يادآور خاطره هاي شيرينتان باشد.

۴)از سفيد كردن تمام خانه تان دوري كنيد

افراد زيادي هستند كه به نوعي از رنگ ها ميترسند و به همين دليل تنها به سفيد اكتفا مي كنند.البته اين روش علاوه بر اينكه خانه تان را زيبا نمي كند بلكه فضاي را ممكن است بي روح كنيد و خانه تان زيبا نخواهد شد.حتما كه نبايد از رنگ هاي تيز و جيغ استفاده كرد بلكه مي توانيد خاكستري، زرد، كرم، آبي كمرنگ را براي خانه تان بكار بگيريد.

۵)دو قاب را نا متقارن از ديوار آويزان نكنيد

فارغ از اينكه درون قاب هاي شما چه عكس هاي وجود دارد بايد به گونه ي آنها را روي ديوار قرار بدهيد كه مستقل باشند و در قالب يك مجموعه روي ديوار قرار بگيرند. مثلا اگر مي خواهيد دو قاب را بر روي يك ديوار كنار يكديگر بگذاريد بايد به صورت عمودي باشند يا موازي .

البته اگه ديوارهاي كه مي خواهيد روي آنها قاب هايتان رابگذاريد ديوار راه پله ها است شما مي توانيد قاب ها را نا متقارن آويزان نماييد. البته يكي از نكات مهمي ديگري كه نبايد آن را براي آويزان كردن قاب ها فراموش كرد رعايت فاصله است كه اصلا نبايد اين فاصله ها زياد باشند.سعي كنيد بين قاب هاي فاصله هاي پنج تا پانزده سانتي متري را رعايت كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل به سبك اصيل ايراني

طراحي دكوراسيون داخلي منزل به سبك اصيل ايراني : عده ي از افراد همواره دوست دارند در خانه هايشان از سبك هاي سنتي استفاده كنند. البته اين سبك ها بسيار جذاب و شيك هستند و هر كسي را ترغيب مي كنند كه از اين مدل سبك استفاده نمايد.

مردم عزيز كشورمان هم هميشه علاقه ي زيادي به هنرهاي دستي و بومي دارند و دوست دارند كه از اين اشيا در منزل هايشان استفاده نمايند.امروزه خانه هاي قديمي و اشياء درون آنها،اشياء قيمتي درون موزه ها ، هنرهاي دستي يزد و اصفهان و … همگي به چشم ها زيبا به نظر مي آيد و تحسين برانگيزند.

++++++++++++++++++++++++++++ 

طراحي دكوراسيون داخلي منزل

تا حالا فكر كرديد كه چگونه مي توانيد در طراحي دكوراسيون داخلي منزل تغييراتي را ايجاد كنيد ؟ باچه تغييراتي مي توانيد فضاي منزلتان را به حالا زمستاني تبديل نماييد؟

هنگامي كه زمستان مي شود تغييراتي در طراحي دكور داخلي منزل مي توانيم انجام بدهيم تا فضاي منزلمان را به حالت زمستاني و به دماي پايين ببريم.
راهكارهاي متنوعي براي اينكار وجود دارد كه ما سعي كرده ايم در ادامه به تشريح آنها بپردازيم . با بارمان طراحان پارس همراه باشيد.

 

طراحي دكوراسيون داخلي منزل در فصل زمستان

وقتي به لوازم كاربردي و نوع چيدمان خانه دقت كنيم قطعا متوجه مي شويم كه تاثير مهمي در اين موضوع دارند.

۱)فصل زمستان است و هوا هم سرد مي باشد ؛ شما مي توانيد از رنگ هاي گرم براي چيدمان و دكور استفاده كنيد زيرا بهترين رنگ ها در چنين فصلي ، رنگ هاي گرم هستند. اگر ميخواهيد سردي رنگ آبي را از بين ببريد مي توانيد با استفاده از رنگ هاي مانند بنفش ، صورتي و يا خاكستري اين كار را انجام بدهيد.

۲)اگر شما در منزلتان شومينه داريد بهترين موقعيت را براي ايجاد يك فضاي گرم در كنار خانواده داريد پس سعي كنيد فضاي را به وسيله ي آن محيا كنيد تا در كنار خانواده تان از بارش برف و باران لذت ببريد طراحي دكوراسيون در اينستاگرام .

۳)در زمستان از پتوهاي بافت زيبا استفاده كنيد تا علاوه بر احساس آرامش و زيبايي ، گرما را به فضا ببخشيد.

۴) سعي كنيد در چنين فصلي از فرش هاي استفاده نماييد كه پرزهاي بلندي دارند.

۵) برخي از دكوراسيون و چيدمان منزلتان را با فضاي زمستاني هماهنگ كنيد مثلا ظروف در ويترين و بوفه خودتان.

۶)در روزهاي كه هوا بسيار سرد است مي توانيد يك پتو را روي كاناپه بيندازيد و يك وضعيت دو رويه به فضا بدهيد با اين كار حتما فضا گرم تر مي شود.

۷)يكي از ساده ترين راه حل هايي در فصل زمستان استفاده از يك آينه دبر است كه شما مي توانيد با نصب آن روي ديوار نور خورشيد را در خانه چندين برابر كنيد قطعا استفاده از چنين آينه ي سبب مي شود فضاي داخلي منزلتان گرم تر شود.

۸) همانطور كه در راهكارهاي گذشته براي شما عزيزان بيان كرده ايم مي توانيد از رنگ هاي گرم براي دكوراسيون زمستاني استفاده كنيد.

در طراحي دكوراسيون منزل چه كارهاي را نبايد انجام بدهيم

پيش از اينكه بخواهيد اتاق نشيمن خودتان را چيدمان كنيد به شما توصيه مي كنيم ادامه اين مطلب را به دقت بخوانيد تا در طراحي خود اشتباهات پيشين را انجام ندهيد.

  • پرده ها را نبايد از بالاي پنجره تا كف اتاق آويزان كنيد. طراحي دكوراسيون در تويتر
  • كل فضاي اتاق را با قالي نپوشانيد . اين طرح سبب مي شود كه فضاي شما بد شكل شود.
  • براي اينكه بتوانيد ارتفاع پنجره و سقف را زيادتر نشان دهيد مي توانيد پرده ها را به سقف نزديك تر آويزان كنيد.جهت عرضي پنجره بايد به گونه ي باشد كه تنها قاب پنجره پوشانده شود تا بتوان پنجره ها را عريض تر نشان داد و با شكوه تر به نظر بيايند.
  • همه چوب هاي كه رنگ هاي شبيه به يكديگر دارند را در يك اتاق بكار نگيريد.
  • در يك فضا از همه طيف هاي رنگي چوب استفاده نمايد. اين فضا را به واسطه كروم براق يا شيشه هاي رنگي روشن نماييد طراحي دكوراسيون در گوگل پلاس .
  • از كف پوش هاي چوبي براي پوشاندن اتاق خواب و اتاق نشيمن استفاده كنيد. دقت كنيد در اطراف ميز عسلي فرش حداقل اندازه ۵۰ سانتي بيرون زده باشد.
  • مي توانيد از عكس هاي شخصي استفاده كنيد اين موضوع تاثير زيادي بجاي مي گذارد.
  • يك عكس بزرگ انتخاب كنيد و اضافه هاي آن را برش بدهيد. بعد از آن عكس ها را قاب كنيد و با فاصله كم در بين هم و بالاي قاب آويزان نماييد.
  • براي تصاوير دكوراسيون داخلي رنگ آميزي ديوار از رنگ هاي بي روح استفاده نكنيد زيرا سبب مي شود كه ديوارها با رنگ هاي قديمي ديده شود.
  • همه ي مبل هاي خودتان را به ديوار نچسبانيد.
  • از رنگ هاي اشباع شده و رنگ ها تيره مثل آبي پر رنگ استفاده نماييد. سعي كنيد سه تا پنج نقاشي را براي فضاي دروني خانه تان انتخاب كنيد كه با يكديگر هماهنگ باشند و آنها را به عنوان تم اصلي تان در نظر بگيرد.
  • اگر مي خواهيد براي چيدمان خانه تان از كتاب استفاده كنيد ، كتاب هاي با جلد كاغذي استفاده نكنيد.( كتاب ها را بدون جلد قرار دهيد تا نقش و نگارهاي روي كتاب نمايان باشد).
  • به گونه ي مبلمان را در اتاق بچينيد كه با يكديگر تعادل داشته باشند. بين هر مبل ۵۰ سانت براي عبور قرار دهيد. اگر در يك سمت ديوار مبل هاي زيادتري وجود دارد مي توانيد براي سمت ديگري از آينه يا درختچه تزئيني يا مبل هاي به همان ميزان استفاده كنيد تا تعادل رعايت شود.
  • مي توانيد كتاب هايتان را روي ميز قهوه خوري قرار دهيد و سپس روي آنها را با اشياكوچك تزئين كنيد  و يا در طرف راست كاناپه به صورت مرتب آنها را بچينيد طراحي دكوراسيون در لينك دين .
  • روي مبل هاي خود از كوسن هاي زيادي استفاده نكنيد زيرا سبب پوشاندن نماي مبلمان شما مي شوند.
  • از يك فروشگاه اقدام به خريد مبلمان نكنيد .خريد از يك فروشگاهي گاهي سبب ايجاد يكنواختي و كسلي مي شود.
  • كوسن هاي را براي اتاقتان استفاده كنيد كه در صورتي كه روي كاناپه از آنها استفاده نكرديد براي جاهاي ديگر نيز كارايي داشته باشند. مي توانيد دو بالش تزئيني را به ابعاد ۵۰ سانت كه مربع باشند به يكديگر بچسبانيد و سپس لايه ي با شكل هاي كوچكتر با اندازه استاندارد نيمكت يا كاناپه روي آن بگذاريد.
  • از قطعه هاي كوچك هنري در بالاي تختان استفاده نكنيد
  • سعي كنيد از اشيا قديمي و جديد در سبكتان استفاده كنيد. بهترين محل را انتخاب كنيد و ميراث خانوادگي يا گنجينه خود را در آنجا بگذاريد.
  • يك طراحي خوب به گونه ي است كه دو سوم بالاي ديوار تخت خواب را بپوشاند. شما مي توانيد پشت ميز چراغ خوابتان كنار تخت خواب از آينه استفاده كنيد. استفاده از آينه سبب روح بخشيدن به فضا مي شود و عمق بصري را در فضا  ايجاد مي نمايد .

 

======================================

 

پارتيشن

 

نكات مهم در انتخاب پارتيشن اداري

نكات مهم در انتخاب پارتيشن اداري : مديران و سرپرستان بخش هاي اداري , دفاتر كاري يا شركت ها براي تفكيك و جداسازي بخش هاي مختلفي از دفتر كاري اقدام به پارتيشن بندي مي كنند تا بتوانند از تمامي فضاي دفتر كاري استفاده كنند . به دليل استقبال زياد مديران شركت ها و ادارات از پارتيشن اداري سبب شده است كه يك صنعتي مجزا و جداگانه در كنار مبلمان اداري با نام پارتيشن هاي اداري گردد . اكثر افراد جامعه اطلاعات و ديد صحيحي از پارتيشن هاي اداري ندارند و فقط به مشاهدات خود اكتفا مي كنند .


معماري پارتيشن بندي

در علم معماري به تمامي اجزايي كه يك فضا را از هم جدا مي كند پارتيشن دوجداره مي گويند و انواع پارتيشن ها در معماري با انواع اندازه ها و متريال هاي گوناگون ساخته مي شود . از سنگ و كناف گرفته تا آجر و سيمان اما در معماري براي تفكيك يا پارتيشن بندي نور مهمترين و اصلي ترين نكته است كه به آن توجه دارند . ولي اگر نظر ما در پارتيشن بندي معماري داخلي باشد شرايط و قضيه كاملا فرق مي كند .

 

پارتيشن اداري

شيشه جز اصلي ترين ساختار پارتيشن اداري است . شيشه به دليل نوردهي بالايي كه دارد در پارتيشن بندي از جايگاه ويژه اي برخوردار است و به طراح اين امكان را مي دهد كه بتواند در قسمت دلخواه پارتيشن نصب كند تا هم فضا از نور كافي برخوردار باشد هم پارتيشن بندي مناسبي داشته باشد .

شيشه هاي پارتيشن ها

ذكر اين نكته نيز در اينجا الزامي است كه شيشه ها به علت اين كه شكننده هستند امكان دارد براي محيط پيرامون خطراتي را نيز داشته باشند ولي با نصب پارتيشن در جاي مناسب و استفاده صحيح مي توان  خطرات احتمالي را به حداقل رساند . با روش هايي چون فريم كردن , بستن صحيح شيشه , ابعاد استاندارد شيشه مناسب با فضا , سكوريت كردن شيشه مي توان جلوي خطرات را گرفت . بهترين پارتيشن ها پارتيشني هستند كه از جنس باكيفيت برخوردارند . 
طراحان مجموعه پارتيشن دكومد آماده ي ارائه خدمات خود به شما مشتريان عزيز مي باشند . طراحي و نصب انواع پارتيشن , پارتيشن اداري ،  پارتيشن دوجداره  و ... از خدمات مهم  مجموعه ي دكومد در توئيتر است .

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۱:۳۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب