كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 55
دیروز : 209
افراد آنلاین : 2
همه : 23276

شركت ارسال بار هوايي پادميرا راه

شركت خدمات ارسال بار هوايي پادميرا را در سال ۱۳۸۸ خورشيدي با كسب مجوز از سازمان هواپيمايي كشوري مبادرت به تاسيس و فعاليت در خصوص حمل و نقل  وخدمات    بارهوايي بين المللي نموده و بطور مستمر به ارايه خدمات به مشتريان خود ميباشد و با بهره مندي از تجربيات و سوابق درخشان مديران خود كوشش نموده ايم رضايت مشتريان عزيز را كسب نماييم. آقاي وازگن آرتيون ريس هيات مديره و مدير فني اين شركت با بيش از ۴۰ سال سوابق درخشان و تجربيات ارزنده در امر حمل و نقل هوايي در شركتهاي مختلف حمل و نقل و هواپيمايي را دارا ميباشد. از جمله بين سالهاي ۱۳۴۹ الي ۱۳۵۲ كارمند شركت هواپيمايي ايراينديا(هواپيمايي هند) در تهران بوده و سپس از ۱۳۵۲ تا ۱۳۸۲ به مدت ۳۰ سال در شركت هواپيمايي سوييس اير (swiss air)و سوييس اينرنشنال به عنوان رييس ايستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنين از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ در شركت حمل و نقل بين المللي مرزرانان بعنوان مدير عامل مشغول به كار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنايي كامل با قوانين و مقررات حمل و نقل بار هوايي و فريت بار قبول مسوليت مي نمايد.

 معرفي  خدمات پادميرا راه

كاركنان متخصص شركت فريت بار و ارسال بار پادميرا راه بعد از تاييد بار از طرف مديريت ، به محل بار مراجعه مي كنند و بعد از بررسي كلي ، لوازم بسته بندي كه شامل كارتن مخصوص فريت بار كه در سازهاي مختلف مي باشد ، يونوليت نگهدارنده ، نايلون هاي ضربه گير و كاغذ هاي بسته بندي مخصوص ظروف شكستني و… را در محل فراهم مي آورند . و شروع به بسته بندي مي كنند در نهايت بار بسته بندي كه اغلب شامل لوازم منزل مثل  : كيف و كفش ، مبلمان ، كتاب ، پيانو و … مي باشد را به فرودگاه امام خميني (ره) انتقال مي دهند. و تشريفات گمركي براي ارسال بار به مقصد مد نظر را انجام داده و در صورت نياز محموله را پالت بندي مي كنند و جهت ارسال بار  تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپيمايي را دريافت نموده و تمام مدارك محموله بار را به صاحب بار تحويل مي دهد.

 

مراحل ارسال بار توسط پادميرا راه | مختصر

 

  • بسته بندي لوازم منزل و شخصي كاملا استاندارد
  • بارگيري جهت حمل بار هوايي
  • انجام تشريفات گمركي در فرودگاه
  • پالت بندي محموله در صورت نياز
  • اخذ بار نامه هواپيمايي و ارسال بار

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۹:۰۶ ] [ behzad moghtader ]
ارسال بار

پرسنل متخصص بسته بندي شركت خدمات ارسال بار هوايي پادميرار راه به محل شما مراجعه نموده و تمامي لوازم بسته بندي را شامل كارتنهاي مخصوص فريت بار در سايز هاي مختلف ، يونوليت ،نايلونهاي ضربه گير و كاغذهاي مخصوص بسته بندي ظروف شكستني چسب فوم و غيره را آورده و در مرحله اول تمام لوازم شكستني مانند كريستال ، ظروف چيني ، لوازم دكوري ، كتاب ، لباس  ، كفش  و ... را بسته بندي نموده و بار بسته بندي شده را به گمرك فرودگاه امام خميني (ره) حمل مي كند . تشريفات گمركي مربوط به محموله را انجام داده  و همچنين محموله مورد نظر را پالت بندي و جهت ارسال تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپيمايي را اخذ كرده و تمام مدارك مورد حمل را به صاحب بار تحويل مي دهد .

خدمات اصلي شركت خدمات حمل بار هوايي و  فريت بار پادميرا راه

  1. بسته بندي كليه لوازم منزل ( ظروف شكستني ، كتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد

  2. بارگيري جهت حمل بار هوايي

  3. انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور مسافر .

  4. پالت بندي محموله در صورت نياز : بعد از انجام امور گمركي براي جلوگيري از آسيب ديدگي احتمالي محموله را پالت بندي مي كنند.

  5. در نهايت اخذ بارنامه براي ارسال بار به مقصد : شركت پادميرا راه در كوتاهترين زمان با پايين ترين هزينه مسئوليت اخذ بار نامه شركت هاي هواپيمايي مانند هواپيمايي امارات ، تركيش ايرلاينز ، لوفتهانزا ، ... را براي فريت بار به مقصد را بر عهده دارد.

     


    قوانين حمل بار هوايي و فريت بار

     
    براي  فريت بار بايد به اين نقاط توجه داشته باشيم كه اشياي زير ممنوع مي باشد :

     1) داشتن چراغ قوه پيش مسافر و يا در بار ها به مثاصدي از جمله آمريكا ممنوع است.

    2) مواد راديو اكتيو(البته اين مورد براي اكثر شركت هاي كارگو(فريت بارد و حمل بار هوايي) مي تواند يكسان باشد)

    3) مواد سمي و قابل انتشار (مواد شيمياي خطرناك)

    4) مواد قابل اشتعال ( بايد توجه كنيم كه موادي هستند كه در برخورد با آب يا اكسيژك آتش مي گيرند)

    5) حمل اسيد و جيوه ممنوع است موجب خوردگي فلز مي شوند.

    6) انواع گازها سمي يا غير سمي

    7) آهنربا يا هر نوع ماده ي مغناطيسي ديگر

    8) لوله هاي پزشكي اكسيژن

    9) برخي كيفها داراي زنگ هشدار يا امنيتي هستند كه داراي باتري ليتيومي مي باشند اين نوع مواد قابل اشتعال مي باشد و فريت بار براي اين نوع مواد در هواپيمايي ايرلاينز ممنوع مي باشد.

    10) در حالت كلي هر نوع محموله اي كه خطرناك و موجب آسيب رساني باشد براي فريت بار و حمل بار هوايي در اين شركت ممنوع مي باشد.

    در اصطلاح شركت هاي فريت بار به اين نوع از كالاها كه بدون بسته بندي مناسب ارسال شوند Dangerous goods مي گويند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۲۹:۳۲ ] [ behzad moghtader ]

كاشت ابرو , قيمت و هزينه كاشت ابرو , كاشت ابرو طبيعي , روشهاي كاشت ابرو , كلينيك تخصصي كاشت ابرو , متخصص كاشت ابرو , تكنيك هاي كاشت ابرو : انسان ها به گونه ي هستند كه به زيبايي خود اهميت ميدهند و هميشه دوست دارند صورتي زيبا داشته باشند.اين اهميت دادن به زيبايي در خانم نيز درصد بيشتري نسبت به آقايان است. يكي از مهم ترين اركاني كه در زيبايي صورت مهم است ، ابروها هستند.

همه چيز در مورد كاشت ابرو


ابروها در زيبايي نقش مهمي دارند و مي توانند بيانگر نوعي احساسات افراد باشند.جلوگيري نمودن از جريان عرق از پيشاني و تابش مستقيم نورخورشيد اصلي ترين نقش ابرو است پس طبيعي است كه هر كسي به ابروهاي خود اهميت دهد و از دست دادن آن سبب آزار انسان ها و ايجاد استرس مي باشد.

چه عواملي سبب مي شود كه ابروها ريزش داشته باشند:

  1. بالا رفتن سن به عنوان اولين عاملي كه موجب مي شود ابروها ريزش داشته باشند و كم پشت شوند كه البته تغيير رنگ ابروها را نيز به دنبال خواهند داشت.
  2. بعد از بالا رفتن سن دومين عاملي كه سبب مي شود ابروها ريزش داشته باشند شكستگي ابروها است كه ممكن است بر اثر يك حادثه براي افراد رخ دهد.
  3. گاهي برخي از افراد به دلايل ارثي كه دارند ريزش ابرو را تجربه مي كنند.
  4. برخي از موارد افراد بيماري وسواس كندن ابرو را دارند كه فرد در اين بيماري موي سر ، موي ابرو ، مژه خود را مي كند كه بعد از مدتي ريزش مو در چنين افرادي بيشتر مي شود.
  5. افرادي هستند كه مكرر ابروهاي خود را رنگ مي كنند پس بايد بدانيد كه استفاده از دكلره و رنگ در طولاني مدت مي تواند علاوه بر ريزش سبب ايجاد حساسيت براي آنها شود.

كاشت ابرو با استفاده از روش SUT

كاشت ابرو جز يكي از مواردي است كه بين خانم ها و آقايان وجود داشته است و افرادي مي خواهند اينكار را انجام بدهند. بايد دقت كنيد كه كاشت ابرو مثل كاشت مو عام نيست و لازم است نكاتي را در نظر داشته باشيد. بهترين قسمتي كه مي تواند عمل برداشت را براي كاشت ابرو در نظر گرفت موهاي بغل گوش مي باشند چون موهاي كه در قسمت هستند به موهاي ابرو شبيه بوده و همچنين لطافت خاصي دارند.

قيمت و هزينه كاشت ابرو

كاشت ابرو يكي از موضوعات مهم است و هميشه به افراد توصيه مي شود كه اگر مي خواهند براي كاشت ابرو اقدام كنند بايد بسيار در انتخاب پزشك معالج خود دقت نمايند زيرا اين كاشت ابرو از ظرافت و حساسيت فوق العاده ي برخوردار است و نياز به مهارت و تخصص داشته است.

طبيعي است كه هرچه تجربه و سابقه پزشك بيشتر بايد هزينه هاي انجام آن نيز زيادتر باشد.در رابطه با هزينه كاشت ابرو بايد مسائلي را دقت داشته باشيد كه در ادامه به بيان آنها پرداخته ايم:

  • تكنيك كاشت ابرو
  • داشتن مهارت و تجربه پزشك معالج
  • انجام دادن كاشت ابرو و بدون كوتاهي موهاي سر
  • نداشتن دوران نقاهت
  • نداشتن عوارض
  • انجام كاشت ابرو با زاويه و خواب طبيعي ابروها

همواره به افراد توصيه مي شود كه به مراكز غيرمجاز مراجعه نكنند و گول تبليغات و تخفيفات را نخوريد زيرا ابروها يكي از عضوهاي هستند كه در زيبايي و تناسب صورت نقش مهمي دارند و در نهايت سبب مي شود كه فرد اعتماد به بنفس داشته باشد.

هزينه كاشت ابرو در تهران و شهرستان ها چقدر است؟

معمولا در شهرستان ها تيم هاي متخصص وجود نداشته و معمولا تجربي و با روش هاي سنتي انجام مي شود ولي در نهايت هزينه كاشت ابرو متغيير است و مي تواند حدود يك ميليون تا پنج ميليون باشد اما چون در تهران از دستگاههاي پيشرفته و جديدترين روش ها و تيم هاي متخصص انجام مي شود هزينه بالاتر است و همچنين نتيجه ي بهتري داشته است.

كاشت ابرو چه عوارضي داشته است؟

متاسفانه عده ي با مراجعه به مراكز غيرمجاز ، از نتيجه خود راضي نيستند و معمولا عوارضي مانند اسكار در پشت سر شخص پديد مي آورد و همچنين در قسمت برداشت تورم و درد داشته اند و در نهايت موهاي كه كاشته مي شود به صورت زخيم هستند و يا كج بوده و كاملا با ديگر موها متفاوت ميباشند. پس دقت كنيد روش هاي سنتي و قديمي نمي توانند به صورت طبيعي خواب ابروها را انجام داد و همچنين مي تواند از هر نظري براي افراد مشكل ساز باشد.

براي كاشت ابرو بهتر است از چه روشي استفاده شود؟

امروزه روش هاي مختلفي وجود دارد كه مي توان براي كاشت ابرو از آنها استفاده كرد و البته تكنيك هاي جديدي مانند SUT و FUT وجود دارد كه مي تواند نتيجه خوبي را براي ما به همراه داشته باشد. در اين روش ها ديگر شاهد عوارض نيستيم و همچنين ديگر نيازي نيست جراحي انجام شود و در يك جلسه با اين شيوه مي توان زاويه و خواب طبيعي ابروها را داشته باشيم . البته كاشت ابرو براي افرادي كه تتو دارند مي تواند با مدل دلخواه انجام شود و نيازي نيست كه هزينه هاي زياد براي پاك كردن آنها و ليزر را پرداخت نمود و فرد مي تواند سريعا پس از انجام اين كاشت به فعاليت هاي خود ادامه دهد و دوران نقاهت نداشته است.

هميشه به افراد توصيه مي شود كه براي كاشت مو و ابرو به مراكزي اقدام كنند كه هم مهارت كافي داشته باشند و هم سابقه درخشاني در كاشت داشته باشند تا شما به نتيجه ي كه مي خواهيد برسيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۲۴:۳۸ ] [ behzad moghtader ]

دندانپزشكي كودكان , دندانپزشكي اطفال , خدمات دندانپزشكي كودكان , دكتر دندانپزشك كودكان , متخصص دندانپزشكي كودكان و اطفال , كلينيك دندانپزشكي كودكان

مقدمه اي براي رعايت دندانپزشكي كودكان و اطفال : والدين نقش بسزايي در تصميمات درست و صحيح براي رشد و نمو فرزندان دارند از آموزش و برنامه ريزي درسي گرفته تا به رعايت بهداشت شخصي و اجتماعي . يكي از مهمترين و حياتي ترين نقش تصمصمات والدين در فرزندان به ويژه در سنين كودكي آموزش رعايت بهداشت دهان و دندان در كودكان است . با اموزشهايي كه به كودكان در راستاي رعايت بهداشت دندان داده مي شود . از بروز بسياري از بيماري هاي عفوني و پريودنتال جلوگيري مي شود .

 

دندانپزشكي كودكان

 

در كودكان اهميت نگهداري دندان شيري به اندازه دندان هاي دائمي مي باشد چرا كه دندانپزشكي كودكان به اين نتيجه رسيده كه دندانهاي شري براي رشد كودكان بسيار اهميت دارد. اگر توجه داشته باشيم , اطفال و كودكاني كه دندان هاي شيري خود را از دست داده اند اكثر از خوردن غذا امن=تنا مي كنند و گاها برخي از كوكان نيز سلامتي و شادابي خود را براي مدتها از دست مي دهند. درد و ناراحتي حاصل از عفونت و خرابي دندان شيري در كودكان آنها را افسرده و ناراحت مي كند . لذا بر والدين اهميت بايد داشته باشد كه هميشه حواسشان به بداشت دندان و دهان كودكانشان باشد.

در برخي از مواقع وقتي كودكان دندان هاي شيري خود را از دست مي دهند . و يا دچار مشكلاتي مي شود . نمي توانند به راحتي غذاي خود را بجوند و غذا رو درسته قورت مي دهند كه اين باعث دل درد مي شود همچنين مشكلاتي را به همراه دارد كه مانع از رسد صحيح كودك مي شود.

دندانپزشكي كودكان و اطفال

دندانپزشكي كودكان رشته اي تخصصي از علم دندانپزشكي مي باشد كه در آن بيشترين تمركز دندانپزشك بر سلامت دهان و دندان در سنين طفوليت تا نوجواني به صورت كاملا تخصصي مي باشد.براي رسيدن به تخصص دندانپزشكي كودكان و اطفال دندانپزشك بعد از فارغ التحصيلي در رشته دندانپزشكي عمومي اقدام به ادامه تحصيل در كسب تخصص دندانپزشكي كودكان مي نمايد و همزمان نيز شروع به فعاليت در كلينيك هاي تخصصي دندانپزشكي كودكان و عمومي مي كند تا تجربه اي كافي براي دانش خود داشته باشد. تا از اين را توانايي پاسخگويي به درمان دندانپزشكي كودكان و اين رده حساس سني را داشته باشد.

 

دندانپزشكي اطفال

 

دندانپزشكي اطفال اهميت بالايي به پوسيدگي و خرابي همچنين نامنظمي دندان هاي كودكان دارد از مهمترين دلايل اين حساسيت مي توان به اين اشاره كرد كه در طي تحقيقاتي كه در زمينه بهداشت دندان و دهان در ودكان انجام شده نتيج نشان مي دهد كه بهداشت پايين دهان و دندان در اطفال و كودكان به ويژه در رده سني ۶ تا ۱۰ سالگي منجر به تضعيف درس خواني و روابط اجتماعي كودك شده است.از اين رو هميشه متخصصان دندانپزشكي توصيه هايي را براي رعايت و ترميم و نگهداري دندان هاي كودكان براي جلوگيري از وقوع برخي بيماري ها و نيز انزواي كودكان ارائه مي كنند .


 

خدمات دندانپزشكي در كلينيك دنتيست ايران به شرح زير مي باشد :

دندانپزشكي زيبايي , ارتودنسي , ايمپلنت دندان , لمينت دندان , قيمت لمينت دندان , قيمت ايمپلنت دندان , قيمت ارتودنسي , جراحي لثه , ترميم دندان , درمان آبسه دندان , طراحي لبخند, قيمت پروتز دندان, پروتز دندان , دندان مصنوعي , ارتودنسي ثابت , زيبايي لبخند , لبخند لثه اي, ارتودنسي متحرك, درمان ريشه دندان , دندانپزشكي شبانه روزي ,كلينيك دندانپزشكي تهران , دندانپزشكي كودكان , دندانپزشكي اطفال ,دندانپزشك , دندانپزشكي

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خدمات و تعرفه دندانپزشكي دنتيست ايران مي توانيد با شماورين و متخصصين كلينيك دندانپزشكي در ارتباط باشيد.


خدمات كلينيك دندانپزشكي ساغر , ارائه بهترين درمان دندانپزشكي در كشور

ايمپلنت دندان , ايمپلنت , ارتودنسي , كلينيك دندان , دندانپزشكي , دندانپزشك , جراحي لثه , جرم گيري دندان , كشيدن دندان عقل , لمينت دندان , دندانپزشكي زيبايي , طراحي لبخند , ارتودنسي دندان , پروتز دندان , دندان مصنوعي , دندانپزشكي كودكان , دندانپزشكي اطفال

www.غير مجاز مي باشدharclinic.ir

 


*** توجه

والدين بايد به اين امر دقت داشته باشند كه كودكان خود را از اولين رويش دندان هاي شيري كه در ۶ ماهگي رخ مي دهد تا زمان افتادن آخرين دندان شيري كودكان آنها را هر ماه يك بار به كلينيك دندانپزشكي آورده و مورد معاينه دندانپزشك كودك خود قرار دهند . تا از همان ابتدا رويش صحيحي براي جايگزيني دندان هاي شيري داشته باشند.

خدمات تخصصي دندانپزشكي كودكان و اطفال

برخي از خدماتي كه مختص به كودكان در كلينيك دندانپزشكي دنتيست ايران انجام مي شود به شرخ زير مي باشند :

  • فلورايدتراپي
  • فيشورسيلنت (شيار بند)
  • ترميم هاي پيشگيرانه
  • پالپوتومي و پالپكتومي (عصب كشي و درمان ريشه دندانهاي شيري )
  • روكش دندان
  • ترميم دندان
  • فضا نگهدار

تمامي درمان ها توسط متخصص بايد مورد تاييد قرار بگيرند. در ادامه به شرح موارد بالا مي پردازيم تا در اين موارد نيز اظلاعات كافي و درست داشته باشيد.

 

دندانپزشكي كودكان

 

ترميم دندان هاي شيري كودكان

همه ما دروران كوكي و طفوليت را پشت سر گذشته ايم و مي دانيم كه كودكان چقدر علاقه به مصرف مواد قندي دارند لذا بهتر است براي پيشگيري از پوسيدگي و خرابي دندان هاي كودكمان طريقه استفاده از نخ دندان و نيز مسواك زدن را بياموزيم .همچنين در صورت مشاهده علائم پوسيدگيو خرابي دندان هاي كودك سريعا به دندانپزشك مراجعه نماييم . دندانپزشك با تجربه اي كه دارد اقدام به ترميم دندان مي كند همچنين در صورتي كه پوسيدگي عميق باشد و هنوز آبسه نكرده باشد( دندان عفونت نكرده باشد) عصب كشي دندان شيري ( پالپوتومي ) با خارج كردن عصب آن و ترميم دندان انجام مي شود.

*** توجه

ترميم دندان هاي شيري در كودكان موجب ماندگاري دندان ها تا چندين سال وكمك به رشد كودك مي باشد. همچنين باعث رويش منظم و مرتب دندان هاي دائمي و ايجاد زيبايي در انها براي كودك در آينده مي شود.

فلورايد تراپي

فلورايد تراپي روشي براي مستحكم كردن دندان ها و مقاوم كردن آنها در برابر پوسيدگي مي باشد. فلورايدتراپي با استفاده از ژل هاي خوش طعم فلورايد كه بر روي دندان هاي آسيا و شيري و نيز دندان هاي دائمي تازه رويش يافته گذاشته مي شود , انجام مي گيرد.

همچين راه ديگري براي فلورايدتراپي اين است كه كودكان بالاي ۶ سال با استفاده از دهانشويه هاي فلورايد به صورت هفته اي ۲ يا ۳ بار مي تواند كمك بزرگي براي نگهداري دندان ها باشد.

روكش دندان شيري كودكان

دربرخي از موارد ديده شده اس كه پوسيدگي دندان شيري كودكان بسيار عميق مي باشد . در صورت ترميم دندان هاي شيري كه پوسيدگي زيادي دارند و ترميم وسيع مي باشد. براي جلوگيري از شكستگي دندان و پوسيدگي مجدد دندان شيري بهترين راه حل استفاده از نوعي خاص روكش دندان مي باشد كه از جنس فلز مي باشند كه داراي سايزهاي مختلف مي باشند اين رو كش ها بر روي دندان چسبانيده مي شوند. دقت داشته باشيد كه روكشها در موقع افتادن دندان شيري كودكان به همراه آن ها از دهان خارج مي شوند.

فضا نگهدار

يكي از مهمترين مسائلي كه بايد در دوران رشد دندان هاي دائمي كودكان بدان توجه داشته باشيم استفاده به موقع از فضا نگهدار در صورت لوزم مي باشد . وقتي كه دندان شيري كوكان زودتر از موعد از بين بروند و يا كشيده شوند . دندان هاي طرفين به سمت فضاي خالي بين خود حركت مي كنند كه ناشي از كشيده شدن دندان شيري مي باشد . لذا اين ناحيه تنگتر مي شود و در نتيجه وقتي دندانهاي دائمي شروع به رويش مي كنند به صورت نامرتب رشد مي كنند.
از طرفي اگر دندان هاي شيري ديرتر از موقع بيافتن مانع از رويش به موقع دندان هاي دائمي مي شوند و يا دندانهاي دائمي به صورت كج و ناهنجار شروع به رشد مي كنند.

 

دندانپزشكي اطفال

 

لذا براي جلوگيري از اين موارد كه منجر به نامنظمي دندان در كودكان مي شود . بهترين راه مراجعه به موقع به كلينيك دندانپزشكي مي باشد تا دندانپزشك با معاينه و تشخيص به موقع اقدامات لازم را جهت سلامت دندان كودك انجام دهد. با اين كار شما رويش منظم دندان هاي كودك خود را خواهيد ديد و خيالتون از اين مورد حساس راحت خواهد شد.

فيشور سيلانت (شيار پوش )

استفاده از شيار پوش يا فيشورسيلنت يكي از راه هاي ديگر براي افزايش مقاومت دندان ها و نيز راهي براي پيشگيري از پوسيدگي دندان براي مدتهاي طولاني مي باشد. چيزي در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال .

در روش شيار پوش از مواد رقيق رزيني همرنگ دندان براي پوشانيدن شيارهاي عميق و منافذ سطحي دندان كه بيشترين ( ۷۰ درصد ) پوسيدگي دندان از اين ناحيه آغاز مي شود , استفاده مي شود. براي اين كار ابتدا سطح دندان كاملا با استفاده از بروساژ تميز مي شود و بدون اينكه دندان تراشي بخورد . مواد رقيق رزيني فيشورسيلانت مانند چسب بر روي دندان قرار داده مي شود . در همون جلسه درمان با استفاده از نور دستگاه مخصوص مواد سفت و محكم مي شود.

بهترين سن براي فيشورسيلانت چه زماني است ؟

سن بين ۶ تا ۱۲ سالگي بهترين سن براي استفاده از شيارپوش مي باشد . همچنين براي دندان ها نيز آسياي شيري و دائمي تازه رويش يافته (دندان ۶ و ۷ ) مي باشد .
فيشورسيلانت باعث كاهش پوسيدگي در دندان هاي كودك مي شود به صورتي كه در كنار آن از مسواك و نخ دندان استفاده كنيد و هميشه بهداشت دندان و دهان خود را رعايت كنيد . مدت زمان طولاني تر نيز خواهد شد.همچنين هر ۶ ماه يك بار مراجعه به دندانپزشك براي معاينه خيلي عالي خواهد بود .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۹:۵۶ ] [ behzad moghtader ]

ارتودنسي

يكي از روش هاي رايج و محبوب براي درمان و اصلاح دندانهاي نامنظم در كلينيك دندانپزشكي , ارتودنسي دندان مي باشد .ارتودنسي دندان نه تنها موجب منظم شدن دندانها مي شود بلكه زيبايي دندان را نيز در پي خواهد داشت . همچنين با ارتودنسي دندان از خرابي و پوسيدگي دندان نيز جلوگيري مي كنيد . در دندانهاي نامنظم بقاياي غذا در لابه لاي دندان ها مي ماند و تميز كردنآن بسيار دشوار است در حالي كه تميز كردن دندانهاي منظم خيلي راحت است . از اين جهت با انجام عمل ارتودنسي از خرابي دندان نيز جلوگيري مي شود. با خراب شدن و پوسيدگي دندان آسيب هاي زيادي به دستگاه گوارشي وارد مي شود همچنين در برخي از موارد بروز سردرد هاي شديد , درد گوش و …از خرابي دندان مي باشد. در اكثر موارد نامنظمي دندان و در برخي از موارد پوسيدگي و داشتن دندان اضافي دندانپزشكارتودنسي را بهترين راه درمان مي داند و بعد از انجام معاينات اوليه در كلينيك دندنپزشكي , اقدام به انجام ارتودنسي مي كند.

متخصص ارتودنسي | ارتودنتيست چه كسي است؟

علم دندانپزشكي رشته هاي تخصصي زيادي دارد مانند : ايمپلنت , جراحي فك و صورت  و… ارتودنسي نيز يكي از رشته هاي تخصصي در دندانپزشكي است كه مربوط به منظم سازي و درمان ناهمواري و كجي دندان ها مي باشد و يكي از رايجترين رشته هاي دندانپزشكي است كه تقريبا بيشتر دندانپزشكان در اين زمينه تخصص خود را دريافت مي كنند . البته بايد توضيح داد كه در علم دندانپزشكي همه دانشجويان دندانپزشكي در دوران تحصيل خود « اصول درمان هاي تخصصي ارتودنسي » را فرا مي گيرند ولي براي داشتن تخصص بالا در رابطه با درمان پيچيدگي هاي خاص دنداني بايد ادامه تخصيل داده و در اين بخش فلوشيپ خود را دريافت كنند.

در كل مي توان گفت متخصص ارتودنسي , داراي تخصص در زمينه تشخيص و درمان مشكلات نامنظمي دندان و ناهماهنگي دندانها با يكديدگر و نيز وضعيت قرارگيري آنها بر روي هم ,  است.

امروزه اكثر دندانپزشكان كه براي خود كلينيك تخصصي ارتودنسي يا ايمپلنت دندان دارند , داراي فلوشيپ ( فوق تخصص ) در زمينه اي كاري خود هستند . و مي توان گفت كه اكثرا هم در كار خود موفق هستند . اما بايد توجه داشته باشيد كه دندان و سلامت آن بسيار حساس است و نياز به درمان سريع دارد . لذا هميشه يك متخصص دندانپزشك را به عنوان دندانپزشك خانوادگي خود انتخاب كنيد تا هميشه در جريان سلامت دندان هايتان باشد . مراجعه منظم هر شش ماه يك بار به دندانپزشك مي تواند از بروز خيلي از بيماري هاي دندان كه بسيار خطرناك نيز مي باشند جلوگيري كند.

انواع ارتودنسي‌ها


دستگاه‌هاي ارتودنسي به دو دسته ثابت و متحرك تقسيم مي‌شوند: ثابت به روشي گفته مي‌شود كه فرد قادر است وسايل مربوطه را از دهان خارج كند و مجدد در دهان قرار دهد؛ اما ارتودنسي ثابت، به ارتودنسي گفته مي‌شود كه براكت‌ها به دندان متصل شده و قابل خارج شدن از دهان نيستند. رايج‌ترين درمان ارتودنسي، درمان ارتودنسي ثابت است.  مدتي است در دنياي دندانپزشكي ارتودنسي به‌نام ارتودنسي نامرئي  وجود دارد كه به ارتودنسي گفته مي‌شود كه از مواد پلاستيك شفاف و سخت براي رديف كردن دندان‌‌ها استفاده مي‌شود. ارتودنسي نامرئي از پلاستيك شفاف ساخته شده و به همين خاطر تقريبا غير‌قابل رويت است.

 

كدام نوع درمان ارجحيت دارد؟

هر كدام از اين روش‌هاي درماني موارد تجويز خاص خود را دارد. روش متحرك بيشتر براي بيماران زير ۱۲ تا ۱۴ سال كاربرد دارد و بعد از آن به‌دليل تثبيت نسبي ساختمان‌هاي استخواني فك‌ها عملا روش ارتودنسي متحرك تاثير زيادي دربر نخواهد داشت. براي بيماراني كه بالاتر از اين سن هستند معمولا درمان ثابت تجويز مي‌شود تا دندان‌ها در وضعيتي منظم‌تر در فك قرار گيرند.

ارتودنسي درد دارد؟!

برخي افراد به‌دليل مشكلات دنداني كه دارند بايد براي درمان جدي به دندانپزشكي مراجعه كنند و در صورت نياز از روش ارتودنسي بهره‌مند شوند؛ اما متاسفانه خيلي از افراد به‌دليل ترس از درد احتمالي از انجام اين كار سر باز مي‌زنند، اما بهتر است بدانيدكه اندك زماني پس از اينكه بريس تنظيم شد، دندان معمولا درد مي‌گيرد، اما اين درد پس از مدتي برطرف مي‌شود. حتي اگر فردي در روز اول درمان دچار درد شود، مي‌تواند زير‌نظر پزشك از مسكن‌هاي مجاز براي كنترل درد استفاده كند.

طول درمان به چه صورت است؟

طول درمان ارتودنسي براي همه افراد يكسان نيست و به عوامل مختلفي بستگي دارد. با اين حال بسته به ميزان مشكل، شرايط بيمار و سن بيمار اين زمان متغير است. اما هرچه سن بيمار بالاتر باشد دوره درمان به نسبت ممكن است طولاني‌تر باشد.

سن مناسب براي ارتودنسي چه سني است؟

ارتوندسي را مي‌توان در هر سن انجام داد اما زمان درمان بستگي به نوع ناهنجاري دارد. البته نوع ناهنجاري نيز در تشخيص زمان درمان بسيار با‌اهميت است. اگر سن بيمار كمتر باشد درمان راحت‌تر، كوتاه‌تر و موفقيت‌آميزتر خواهد بود. در بيماراني كه مشكل فكي دارند حتما بايد بيمار را قبل از بلوغ معاينه كرد.

نكاتي كه بايد در طول درمان ارتودنسي رعايت كنيد:

اولين نكته‌اي كه بايد به آن اشاره كنيم، داشتن بهداشت منظم است. در درمان ارتودنسي رعايت بهداشت دهان و دندان حرف اول را مي‌زند. تميز كردن دندان‌هاي داراي دستگاه ارتودنسي ثابت مشكل‌تر از تميز كردن دندان‌هاي بدون دستگاه است، ولي با رعايت بهداشت مناسب مي‌توان از ايجاد مشكلات دنداني مانند پوسيدگي و مشكلات لثه جلوگيري كرد.

غذاهاي سخت مانند چيپس، آجيل، بلال، ذرت بو داده، ته‌ديگ و… مي‌توانند موجب آسيب به دستگاه‌هاي ارتودنسي شوند. براي خوردن بعضي غذاهاي سفت مانند سيب يا هويج مي‌توان آنها را به قطعات كوچك‌تر تقسيم كرد. وجود مواد غذايي شيرين در مجاورت براكت‌ها و سيم‌ها و تميز نكردن آنها مي‌‌تواند شانس ايجاد پوسيدگي دندان‌ها را افزايش دهد.

هنگام ورزش‌هايي كه احتمال ضربه وجود دارد از محافظ‌هاي مخصوص دهان بايد استفاده شود. براي كودكان در حال ورزش، بايد از محافظ مخصوص دهان استفاده كرد.

طي درمان‌هاي ارتودنسي چون دندان‌ها در استخوان فك حركت مي‌كنند‌، مقداري لقي در دندان‌ها ايجاد مي‌شود كه از نظر علمي طبيعي است و در پايان درمان ديگر لقي مشاهده نخواهد شد.
مسواك‌هايي در بازار وجود دارند كه موهايي كه در بخش مركزي سر مسواك قرار دارند، كوتاه‌تر از موهايي هستند كه در محيط قرار دارند بنابراين شما مي‌توانيد سر اين مسواك‌ها را روي براكت‌ها (نگين‌ها) منطبق كرده و اطراف براكت‌ها را به‌راحتي تميز كنيد.

 ارتودنسي بدون سيم و براكت!

يكي از معضلات جامعه امروز به‌هم ريختگي دندان‌ها باتوجه به تلفيق شدن نسل‌ها و ژنتيك‌ها با همديگر است. شيوع بيش از اندازه پيچيدگي و كامپيليكيشن ارتودنتيك اگر بعد از سن رويش دندان‌هاي دائمي باشد يك مقدار استفاده از سيم و براكت براي تصحيح جايگاه‌هاي دندان براي بيماران معضلاتي را از جهت اجتماعي به وجود مي‌آورد كه رغبت زيادي براي انجام آن پيدا نمي‌كنند. راه‌حلي كه در دنياي امروز براي اين معضل پيدا شده استفاده از «لاينر يا پلاك‌هاي شفاف‌» و غيرقابل رويتي است كه شما مي‌توانيد داخل دهان‌تان استفاده كرده و به مرور زمان ريتم و جايگاه دندان‌هاي خود را تصحيح كنيد.

درواقع ارتودنسي بدون سيم و براكت در تقسيم‌بندي ارتودنسي، جزء روش‌هاي درماني متحرك استفاده مي‌شود كه با استفاده از تكنولوژي «كدكم» انجام مي‌شود. تكنولوژي كدكم چندين سال است در خدمت انسان جهت توليد تمام وسايل استفاده شده است و ارتودنسي شفاف، يك روش درماني متحرك است و مانند روش‌هاي ثابت براي افرادي به‌كار برده مي‌شود كه سن رشد در آنها پايان يافته و تمام دندان‌هاي دائمي در دهان آنها رويش پيدا كرده‌اند.


 

خدمات دندانپزشكي در كلينيك دنتيست ايران به شرح زير مي باشد :

دندانپزشكي زيبايي , ارتودنسي , ايمپلنت دندان , لمينت دندان , قيمت لمينت دندان , قيمت ايمپلنت دندان , قيمت ارتودنسي , جراحي لثه , ترميم دندان , درمان آبسه دندان , طراحي لبخند, قيمت پروتز دندان, پروتز دندان , دندان مصنوعي , ارتودنسي ثابت , زيبايي لبخند , لبخند لثه اي, ارتودنسي متحرك, درمان ريشه دندان , دندانپزشكي شبانه روزي ,كلينيك دندانپزشكي تهران , دندانپزشكي كودكان , دندانپزشكي اطفال ,دندانپزشك , دندانپزشكي

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خدمات و تعرفه دندانپزشكي دنتيست ايران مي توانيد با شماورين و متخصصين كلينيك دندانپزشكي در ارتباط باشيد.


خدمات كلينيك دندانپزشكي ساغر , ارائه بهترين درمان دندانپزشكي در كشور

ايمپلنت دندان , ايمپلنت , ارتودنسي , كلينيك دندان , دندانپزشكي , دندانپزشك , جراحي لثه , جرم گيري دندان , كشيدن دندان عقل , لمينت دندان , دندانپزشكي زيبايي , طراحي لبخند , ارتودنسي دندان , پروتز دندان , دندان مصنوعي , دندانپزشكي كودكان , دندانپزشكي اطفال

www.غير مجاز مي باشدharclinic.ir

 


 

باتوجه به تعريف فوق براي هر فردي بسته به وضعيت دنداني موجود، يكسري پلاك ساخته خواهد شد كه تعداد آنها برحسب مشكلات فرد، مختص همان فرد است و مراحل كلينيكي پيچيده‌اي ندارد، چراكه بعد از مراجعه به دندانپزشكي و معاينات اوليه باتوجه به يافته‌هاي كلينيكي و لابراتواري شامل فتوگرافي و راديوگرافي يك قالب دقيق از فرد متقاضي گرفته مي‌شود و به لابراتوار ارسال مي‌شود. در لابراتوار بعد از گرفتن قالب و اسكن كردن آن با فايل‌هاي كامپيوتري و باتوجه به اطلاعات ارسالي راديوگرافي و فتوگرافي و عكس‌هاي متفرقه بيمار، يكسري پلاك شفاف ساخته و به بيمار تحويل داده مي‌شود كه بيمار هر دو هفته يك‌بار پلاك‌ها را به‌ترتيب شماره استفاده مي‌كند.

مزيت‌هاي ارتودنسي شفاف

  • اين سيستم حجم خيلي كمي دارد و به‌راحتي براي بيمار قابل سازگاري است.
  • بدون هيچ مشكل خاصي فرد مي‌تواند در طول روز از اين پلاك‌هاي شفاف استفاده كند. همچنين نبايد نگران صحبت كردن با افراد از زاويه خيلي كم باشند چراكه شفافيت اين پلاك‌ها به حدي است كه قابل تشخيص نيست. غيرقابل رويت بودن يك مزيت خيلي شاخصي در اين نوع از ارتودنسي‌هاست.
  • فرد مي‌تواند حين غذا خوردن پلاك‌ها را از دهان خود خارج كند.
  • يكي ديگر از مزيت‌هاي اين روش عدم  ايجاد پوسيدگي است. باوجود ارتودنسي شفاف، بهداشت شما حتي از روز اول هم بهتر خواهد شد، زيرا شما حين روز مجبور به رعايت بهداشت هستيد و به‌راحتي مي‌توانيد آن پلاك را از دهان‌تان بيرون بياوريد و مسواك بزنيد و نخ دندان بكشيد و مجددا استفاده كنيد، درضمن در اين دو هفته خود پلاك را هم تميز كنيد.
  • يكي ديگر از محاسن اين روش، عدم ايجاد تغيير رنگ دندان‌هاست.
  • حسن ديگر آن، كوتاه‌مدت بودن طول درمان نسبت به سيم و براكت است. در اين روش درمان‌هايي كه با يك سال و نيم با سيم و براكت درمان مي‌شد، بين هفت تا هشت ماه قابل درمان است.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۲:۱۲ ] [ behzad moghtader ]

راهنماي انتخاب باغ تالار عروسي : خيلي از عروس و داماد هاي جوان دوست دارند كه جشن عروسي خود را در باغ عروسي برگزار كنند. دلايل زيادي براي اينكار وجود . براي مثال در باغ تالار عروسي به خاطر باز بودن فضا مهمانان مي توانند آزادانه رقص و پايكوبي كنند و يكي ديگر از مزيت هاي باغ تلار عروسي اين است كه در نزديكي هاي آن محله مسكوني نيست و براي همسايه ها مزاحمتي ايجاد نخواهد شد. ولي از آن جايي كه همه باغ ندارند پس چاره اي جز اجاره باغ نيست و اجاره كردن باغ هم به همين راحتي ها نخواهد بود شما نياز به يك راهنمايي داريد تا بتوانيد بهترين باغ تالار عروسي را براي مراسم عروسي خود انتخاب كنيد. پس اين نكاتي كه در اين مطلب براي شما عرض خواهيم كرد را در ذهن خود داشته باشيد تا بتوانيد به بهترين شكل مراسم عروسي خود را برگزار كنيد و از آن لذت ببريد.

توجه به وضعيت آب و هوايي

مهمترين نكته اي كه قبل از رزرو كردن باغ بايد در نظر داشته باشيد اين است كه وضعيت هوايي منطقه خود را بسنجيد. از آن جايي كه بيشتر باغ ها فضايشان سر پوشيده نيست بارش هاي جوي مي تواند جشن عروسي شما را كاملا بهم بريزد. همچنين اين را هم در نظر بگيريد كه اگر در يك منطقه جغرافيايي گرم زندگي مي كنيد ممكن است حرارت زياد هوا براي شما و مهمانانتان آزار دهنده شود. در اين جور مواقع مي توانيد از چادر استفاده كرده و در فضاي زير آن از سيستم هاي سرمايشي يا گرمايشي استفاده كنيد. درواقع اگر بتوانيد اين كار را انجام دهيد مي توانيد حتي با وجود بارش، هواي سرد و يا گرم جشن خود را به خوبي در محوطه باغ برگزار كنيد.

 

انتخاب باغ در نزديكي شهر

يكي ديگر از نكاتي كه بايد در نظر داشته باشيد رزرو باغ در نزديكي شهر مي باشد زيرا اگر باغ مورد نظر شما خيلي از شهر دور باشد رفت و آمد براي مهمانانتان سخت خواهد شد و باعث كلافه شدن آنها خواهد شد. همچنين باغ هايي كه در مسير آن ترافيك هاي سنگين هست را انتخاب نكنيد تا مهمانانتان به راحتي بتوانند رفت و آمد كنند.

داشتن پاركينگ

از داشتن پاركينگ اختصاصي با فضاي مناسب براي مهمانان خود اطمينان حاصل كنيد زيرا داشتن پاركينگ مناسب از ديگر نكات مهم براي پذيرايي مهمانان مي باشد.با وجود پاركينگ مهمانان شما مي توانند با خيال آسوده وارد مراسم شوند و نگراني اي بابت پارك خودرو هايشان نداشته باشند. پس حتما در زمان رزرو باغ اين موضوع را هم در نظر داشته باشيد.

داشتن آمار دقيق مهمانان

حتما قبل از رزرو كردن باغ و برسي امكانات آن، آماري دقيق در مورد تعداد مهمانانتان در بياوريد با اين كار مي توانيد امكانات باغ را متناسب با تعداد مهمانان فراهم كنيد. اگر شما اين نكته را در نظر نداشته باشيد دو حالت براي شما پيش خواهد آمد كه هيچ كدامش خوشايند نيست. اگر مهمانانتان كمتر از تعداد باشد برايتان خرج اضافي خواهد داشت و اگر بيشتر باشد ممكن است امكانات رفاهي و پذيرايي آنها كم باشد و تشريفات مراسم عروسي لذت بخش نخواهد شد. پس با اين كار مي توانيد تعداد ميز و صندلي و ظروف و… اي كه لازم هست را پيش بيني كنيد تا مشكلي براي شما پيش نيايد.

رزرو باغ چند ماه قبل از برگزاري جشن

اگر مي خواهيد مراسم عروسي خود را در اعياد مذهبي و يا مناسبت هاي خاص برگزار كنيد حتما سعي كنيد كه باغ را از ماه ها قبل رزرو كنيد زيرا در آن مواقع رزرو باغ تقريبا دشوار مي باشد و همه علاقه خاصي به اين روز ها دارند. همچنين ممكن است كه نرخ هاي اجاره باغ به دليل اين مناسبت ها بالا برود. و با اين كار مي توانيد به راحتي مهمانان و اين كه جشن عروسي شما با ديگر آشنايان تداخل نداشته باشد، روز ديگري را انتخاب كنيد.

بررسي امكانات باغ

قبل از عقد قرارداد و رزرو باغ حتما امكانان و شرايط باغ را به خوبي بررسي كنيد و در صورتي كه امكانت با شرايط و خواسته هاي شما يكي مي باشد براي بستن قرار داد اقدام كنيد. برخي از اين امكانات را براي شما در پايين عرض خواهيم كرد:

عاقد براي خطبه عقد، سفره خانه سنتي، كافي‌شاپ، دكوراسيون زيبا و لوكس، نورپردازي، عكس‌برداري، فيلمبرداري حرفه اي، موزيك، گل‌آرايي، بادكنك آرايي، محل بازي كودكان، مشعل‌آرايي، شمع آرايي، آرايشگاه، ميوه، شيريني، شستشوي ميوه، تهيه غذا، نورپردازي، نمايش و شعبده بازي، تزيينات ميز و صندلي‌ها، سرويس بهداشتي، خدمه آموزش ديده، ورودي اعياد، ورودي آخر هفته، ورودي ايام هفته، جايگاه ماشين عروس، پاركينگ كه مي تواند به صورت طبقاتي، روباز و يا سربسته باشد. در برخي از باغ ها نيز امكاناتي از قبيل اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد و … نيز وجود دارد.

امنيت محل باغ

يكي ديگر از ويژگي هايي كه بايد در نظر داشته باشيد محل باغ در يك محل آرام و بي سر صدا قرار گرفته باشد. درصورتي كه باغ مورد نظر شما در محله اي شلوغ قرار داشته باشد شما هميشه نگران حضور افراد غريبه خواهيد بود ممكن است اين موضوع باعث به هم ريختگي مراسمتان شود. پس حتما قبل از رزرو باغ از امنيت منطقه اطمينان لازم را كسب كنيد. همچنين بايد اين را هم در نظر داشته باشيد كه در كنار و نزديكي باغ خانه هاي مسكوني وجود نداشته باشد تا مبادا براي همسايه هاي ان منطقه مزحمتي ايجاد كنيد.

توجه به امكانات الكترونيكي

بيشتر باغ ها در خارج شهر قرار دارند و از اين رو ممكن است گاهي با مشكلاتي از قبيل قطع برق مواجه شوند و در اين صورت نور پردازي و پخش موسيقي كه دو قسمت مهم همه مجالس عروسي هست قطع خواهد شد و ممكن است مشكلات جدي تري براي برگزاري جشن ايجاد كند. پس به اين نكته هم توجه داشته باشيد بهتر است كه به دقت جريان برق باغ برسي شود و پس از رزرو و قبل از برگزاري مراسم با كمك مديريت باغ اين قسمت از باغ را بازديد كنيد.

سرويس بهداشتي در باغ

مطمئنا همه باغ هاي عروسي سرويس بهداشتي دارند ولي فاكتور ديگري كه خيلي مهم است تميز بودن سرويس بهداشتي مي باشد. اين مورد از ديگر ويژگي هاي يك باغ خوب به حساب مي آيد. پس بهتر است كه به هنگام رزرو باغ سرويس هاي بهداشتي اش را هم به دقت بررسي كنيد و امكانات مختلف آن از جمله مايع دستشويي، سيستم تهوي هوا، سيستم روشنايي، دستمال توالت و… را كه بيشتر سرويس هاي بهداشتي مهمول و استاندارد دارند را چك كنيد.

پوشش كف باغ

دقت كنيد كه كف باغ مسطح باشد و برآمدگي، چاله و سنگ در باغ وجود نداشته باشد در اين صورت بايد منتظر برخي از حوادث باشيد! قرار دادن صندلي در كف مسطح بهتر انجام مي گيرد. البته برخي از باغ ها هم كفشان با چمن پوشيده شده است و در اين صورت راه رفتن راحت تر انجام خواهد شد.

نظافت باغ

تميزي و نظافت باغ نيز يكي ديگر از ويژگي هاي مهم قبل از رزرو است كه بايد به دقت آن را بررسي كنيد. براي اين كار ميز و صندلي ها، آشپزخانه ، كف باغ، ديوارهاي آن و … بايد از نزديك مشاهده شوند.

وجود خدمه آموزش ديده در باغ

خدمه حرفه اي و آموزش ديده باغ هم يكي ديگر از ويژگي هاي بسيار مهمي است كه بايد در نظر داشته باشيد. همچنين وجود فردي به نام مدير تداركات براي باغ رزروي شما ضرورت دارد. در اين صورت ديگر نگران كم و كسري نباشد زيرا مدير تداركات باغ تمام نياز هاي مهمانان و شما را فراهم خواهد كرد.

امكانات لازم در مواقع اضطراري

گاهي اوقات برخي از رخ داد ها غير قابل پيشبيني مي باشد و ممكن است خداي نكرده اين اتفاق ها در جشن عروسي شما پيش بيايد. براي كاهش عوارض ناشي از اين حوادث هاي اتفاقي بايد در زمان رزرو باغ به امكاناتي از قبيل داشتن كپسول آتش نشاني دقت داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۴۹:۱۹ ] [ behzad moghtader ]

كاشت مو , كاشت موي طبيعي , كلينيك كاشت مو در تهران و ساير شهرهاي كشور , مركز كاشت مو , قيمت كاشت مو در تهران , هزينه كاشت مو طبيعي , تكنيك هاي و روش هاي كاشت مو , پزشك و متخصص كاشت مو : در اين بخش از ليزر لند قصد داريم هر آنچه در پيرامون كاشت مو , پيوند مو , انواع روش هاي كاشت مو طبيعي و … را در قالب مقالات كاشت مو و مطالب جديد در رابطه با عمل كاشت مو ارائه دهيم . سعي خواهيم كرد بهترين و جديدترين مقالات كاشت مو و پيوند مو را از وب سايت هاي معتبر خارجي و ايراني جمع آوري كنيم و به صورت كامل در اختيار شما كاربران عزيز ليزر لند قرار دهيم .

اميدواريم با ارائه نظرات مفيد و كاربردي شما كاربران عزيز بتوانيم در بهبود اطلاع رساني بهتر در زمينه كاشت مو گام هاي بلندتري برداريم تا تمامي افرادي كه قصد انجام عمل كاشت مو و يا پيوند مو را دارند با آگاهي كامل به آن اقدام نمايند.

مراحل پيوند و كاشت مو به روايت تصوير :




كاشت مو چيست؟

كاشت موي طبيعي موثرترين و قطعي ترين روش جهت درمان موهاي ريخته شده است. عمل پيوند مو يك عمل سرپايي محسوب مي شود كه با استفاده از بي حسي موضعي،پوست سر را بي حس ميكنند و بيمار در حين عمل هيچگونه دردي را حس نخواهد كرد و پس از اتمام عمل جهت جلوگيري از آلودگي يك پانسمان روي موضع عمل شده قرار ميگيرد.پس از مدتي فرد ميتواند اين پانسمان را از روي سر خود بردارد و سپس به كارهاي روزمره خود مشغول شود و همچنين ميتواند استحمام كند.

پس از كاشت مو در طي مدت ۳ هفته موها به مقدار كمي رشد ميكنند و اين رشد مو براي فرد قابل لمس است پس از اين مدت مو ها وارد مرحله استراحت يا ريزش ميشوند كه اين مرحله بطور تقريبي ۳ماه به طول مي انجامد در ابتداي ماه چهارم مو ها مجددا رشد خواهند كرد و ديگر خبري از ريزش مو نخواهد بود و مو ها به شكل دائم روي سر باقي خواهند ماند .لازم به ذكر است كه نتيجه عمل پيوند مو حدودا ۹۹ ماه پس از عمل مشخص ميگردد و در اين زمان تفاوت چهره قبل از كاشت و بعد از كاشت محسوس خواهد بود.گفتني است كه عمل پيوند مو هيچگونه عوارضي را در برنخواهد داشت و فقط همان ۲ هفته اول پس از كاشت نياز با مراقبت دارد تا موها يك دست و خوب رشد كنند.

تاريخچه كاشت مو

در مورد تاريخچه كاشت مو اطلاعاتي از قرن نوزدهم ميلادي در دست است كه مبدا اي براي عمل هاي كاشت مو بود،در آن زمان براي اولين بار تلاش شد تا عمل كاشت مو انجام پذيرد در اين عمل بافت پوست سر به همراه مو از قسمتي برداشته و به محل طاسي برده ميشد و در آنجا پيوند زده ميشد. در دهه ۳۰ ميلادي پزشكان ژاپني گام هاي بعدي را در مسير كاشت مو برداشتند و جراحان ازگرافت هاي كوچك و گرافت هاي فوليكولي مو براي درمان مناطق طاس شده و آسيب ديده در قمست مو ها و ابرو و مژه استفاده ميكردند.
اين جنگ جهاني بود كه تلاش متخصصان و پزشكان را در زمينه كاشت مو محدود تر كرد و كساني كه يافته اي را بدست مي آوردند آن را مخفي ميكردند.در اواخر دهه ۵۰ميلادي با پايان يافتن جنگ جهاني دوم ،عصر مدرن كاشت مو در غرب آغاز شد.

يك متخصص پوست آمريكايي به نام نرمن انريش با بكارگيري گرافت هاي آزاد بيماراني كه داراي الگوي طاسي مردانه بودند را مورد آزمايش قرار داد.  قبل از آن تصور اغلب مردم اين بود كه موي كاشته شده در محل ديگر به اندازه موهاي منطقه اوليه رشد نخواهد كرد اما دكتر نرمن انريش به همگان نشان داد كه موي كاشته شده در منطقه كاشته شده به همان اندازه اي رشد ميكند كه در منطقه دهنده(محل اوليه مو)رشد ميكرد.

پس از او دكتر والتر پي انگر كه در رشته پوست تخصص داشت پارامتر هاي ناحيه مطمئن محل اوليه(دهنده) را تعريف كرد كه پارامتر هاي اين تعريف اساس برداشتن فوليكول مو به شكل نواري و روش FUE استفاده ميشد.تا بيست سال پس از دكتر والتر متخصصان بازهم دست از تلاش برنداشتند و روي گرافت هاي كوچك كار كردند اما نتايج حاصل داراي موفقيت كمي بود و گرافت هايي كه مورد استفاده قرار ميگرفت ۲ تا ۴ ميلي متر بود كه سر بيمار را به شكل عروسك در مياورد و درنتيجه پزشكان با اعتراض هاي بيماران مواجه ميشدند و كمتر كسي علاقه اي به كاشت موي طبيعي داشت .

در اواخر دهه ۸۰ميلادي دكتر بي ال ليمر با استفاده از ميكروسكوپ برجسته نما نوار هاي دهنده را به حالتي در آورد كه با ميكروگرافت ها نيز قابل استفاده بود و به تبع آن تكامل روش كاشت موي واحد فوليكولي آغاز گرديد و نتيجه آن بود كه شكل و شكاف گرافت ها كوچكتر شد. گرافت هاي كوچك اين اجازه را به پزشكان و متخصصان ميداد تا بتوانند گرافت هاي واحد فوليكولي با تعداد بيشتر در منطقه پيوند گيرنده قرار دهند.

در اوايل سال ۲۰۰۰ ميلادي متخصصان استفاده از تكنيكي به نام برش جانبي را آغاز نمودند در اين تكنيك جراح دو تا چهار گرافت فوليكولي را دنبال مي كند و اين امر باعث ميگردد تا موي كاشته شده بهتر در محل خود جاي گيرد و موي كاشته شده در منطقه طاس شده طبيعي تر به نظر بيايد. اگر چه اين روش داراي جنبه هاي منفي نيز مي باشد و اين برش هاي جانبي باعث از بين رفتن حالت رگ هاي بيشتر از برش ها مي شوند كه به صورت موازي شكاف سهمي (ساژيتال) زده ميشود،اما استفاده از روش ساژيتال موجب ميگردد تا مو ها و رگ هاي خوني كمتري برش بخورند.يكي از ويژگي هاي مثبت روش ساژيتال اين است كه آن ها به درون فرو ميروند و از برش متقاطع فوليگول ها جلوگيري ميشود و همين باعث ميگردد تا نيازي به تراشيدن موهاي منطقه پيوند گيرنده نباشد.

در روش برش جانبي برش ها به شكل حرف T ميباشد اما در روش ساژيتال برش هايي موازي با محل فعلي موها زده ميشود . استفاده از اين دو روش در بين متخصصان كاشت مو بسيار مورد بحث است و برخي از پزشكان از تركيب اين دو روش استفاده مي كنند.

در سال هاي اخير روش هاي انتقال مو از بانك مو به نواحي ريزش شده و ويژگي هاي طراحي خطوط رويش مو،روش هاي بي حسي و روش هاي برش و قرار دادن گرافت ها در منطقه اي كه بايد پيوند زده شود همچنين روش هاي آموزش و تربيت متخصصان در امور مختلف پيشرفت بسيار شگرفي داشته است.امروزه با استفاده از ميني گرفت و ميكرو گرفت و چينش ظريف آنها نتايج بسيار زيبايي بدست بدست آمده است.

روش هاي كاشت موي طبيعي

عموما كاشت موي طبيعي به روش هاي fit و fut و روش تركيبي در كلينيك هاي كاشت مو انجام ميپذيرد كه به بررسي هر يك از آنها خواهيم پرداخت

مقايسه دو روش كاشت موي FUT و FUE

كاشت مو به روش FUT (Follicualr Unit transplantation)

 


روش كاشت موي FUT يا فوليكولار يونيت يك روش سنتي در عمل هاي كاشت مو به حساب مي آيد.در اين روش يك نوار باريك از پوست پرپشت موي پشت سر يا اطراف سر برداشته ميشود و در پايان عمل منطقه اي كه مو برداشت شده به صورت خاصي بخيه زده ميشود و پس از طي مدت زماني ۲ هفته بخيه ها كشيده ميشوند.نوار باريكي كه از پشت سر برداشته شد به قطعات كوچكي به نام گرافت تقسيم ميشود و اين قطعات در جلوي سر كاشته ميشود.هر كدام از اين قطعات به طور توسط ۱الي ۴ تار مو را شامل ميشود.اين روش باعث ميشود تا موي كاشته شده طبيعي تر به نظر برسد .

كاشت مو به روش FIT

اين روش زماني به كار مي آيد كه متقاضي كاشت مو داراي بانك موي خوبي باشد،در اين روش ديگر نيازي به برش و بخيه زدن نميباشد و همچنين به بستري شدن نيز احتياجي نيست و با استفاده از بي حسي موضعي ميتوان فوليكول هاي مو را با ابزار خاصي از بانك مو برداشت و در محل طاس شده كاشت .در صورتيكه متقاضي داراي بانك مو مناسبي نباشد ميتوان از موهاي بدن فرد جهت پيوند استفاده نمود.در اين روش كه مو ها از پشت سر برداشته ميشود محل برداشت قابل ديدن نيست و موهاي كاشته شده داراي حالت بسيار طبيعي ميباشد و بيمار نيازي به گذراندن دوره نقاهت پس از كاشت مو ندارد.

قيمت و هزينه كاشت مو طبيعي چقدر است؟

هزينه كاشت مو را بر اساس تعداد گرافت هاي كاشته و همچنين مهارت پزشك متخصص ميتوان برآورد كرد.كسي كه براي پيوند مو به كلينيك كاشت مو مراجعه ميكند،انتظار اين را دارد كه با يك هزينه معقول كاشت موي با كيفيتي داشته باشد.البته توجه به اين نكته نيز مهم است كه ميزان هزينه اي كه براي كاشت مو انجام ميشود در برابر آن چيزي كه بيمار بدست مي آورد(منظور موي كاشته شده و ساير موضاعات مربوط به آن است) ناچيز است. بسياري از مردم جهت كاشت به كشور هاي هم جوار مراجعه ميكنند اما با پرداخت هزينه هاي بسيار زياد نتيجه دلخواه حاصل نميگردد و اين عمل را ميتوان در كلينيك هاي داخلي در ايران با هزينه كمتر و كيفيت بالاتر انجام داد.

هزينه كاشت مو به عوامل متعددي بستگي دارد كه از جمله آن ها جنس پوست،ميزان طاسي و…. ميباشد.

مراقبت از مو پس از كاشت موي طبيعي

  • پس از اتمام عمل كاشت مو شما بايد ۳الي ۵ روز به استراحت بپردازيد،اگر چه پس از عمل ميتوانيد كار هاي روزمره خود را دنبال كنيد اما براي حاصل شدن نتيجه مطلوب بهتر است چند روزي استراحت كنيد.
  • بهتر است قبل از عمل يك نفر همراه با خود داشته باشيد،درست است كه اين عمل نيازي به بيهوشي ندارد و به صورت سرپايي انجام ميشود اما حضور يك نفر همراه ميتواند مفيد واقع شود.
  • بهتر است تا چند روز محل عمل را به كسي نشان ندهيد شايد موهاي پيوند شده و خون خشك شده براي آنها خوشايند نباشد و باعث شود تا آنها نسبت به نتيجه عمل عجولانه قضاوت كنند و همچنين تاثير منفي در روحيه شما بگذارد.
  • در هنگام خواب از قرار گيري محل كاشته شده با بالشت اجتناب كنيد زيرا ممكن است باعث ريزش موهاي كاشته شده شود.
  • اگر حس كرديد مو ها بصورت غير عادي ريزش دارند با پزشك خود مشورت كنيد.
  • در روزهاي ابتدايي پس از كاشت مو بهتر است از شستن سر خودداري كنيد زيرا ممكن است باعث فوليكول هاي مو شود.
  • توصيه ميگردد از كلاه استفاده نشود زيرا باعث گرم شدن محل و عبور نكردن هوا ميشود و اين عاملي است براي كند كردن روند رشد موهاي كاشته شده.
  • در روز هاي اول پس از كاشت مو بهتر است در معرض نور مستقيم خورشيد قرار نگيريد اين مورد هم ميتواند به گرافت هاي مو آسيب وارد كند و روند رشد مو را كند كند.
  • سعي كنيد تا از عرق كردن سر جلوگيري كنيد زيرا باعث ايجاد عفونت در محل كاشت ميشود ،رعايت اين نكته براي افرادي كه در مناطق گرمسير زندگي ميكنند يا افرادي كه ورشكار هستند بسيار حائز اهميت است.
  • بعد از اينكه از پزشك اجازه شستشو را گرفتيد ميتوانيد جهت جلوگيري از تعريق و ايجاد عفونت مو ها را با صابون ملايم بشوييد.
  • بهتر است استرس را از خود دور كنيد و همينطور صبر داشته باشد.صبر و حوصله پس از كاشت مو بسيار مهم است .هرگز نگران اين نباشيد كه مبادا عمل جواب ندهد و سر شما به همان شكل باقي بماند .بايد به سر فرصت بدهيد تا خود را مرمت كند و درباره كاشت مو عجولانه قضاوت نكنيد

خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

پيوند مو براي ريزش مو سكه اي

ريزش مو به صورت سكه اي اغلب در بين جوانان شايع است و باعث ميشود در روحيه آنها نيز موثر باشد.اين نوع ريزش مو به شكل سكه رخ ميدهد و در سنين مختلف ميتواند اتفاق بيفتد .اين نوع ريزش در بين خانم ها و آقايان ممكن است اتفاق بيفتد و فقط مختص به جنسيت خاصي نيست. ريز مو ميتواند در قسمت هاي ابرو، ريش ، موي سر و سبيل اتفاق بيفتد البته اين موارد به طور همزمان رخ نمي دهد.

در ادامه نكاتي را در اين باره متذكر ميشويم:

  • بر خلاف تصور عامه مردم در ريزش سكه اي فوليكول مو از بين نميرود و اين ريزش به صورت دائمي نخواهد بود و رويش مو مجددا انجام مي شود.
  • به طور معمولا اولين قسمتي كه در آن ريزش سكه اي رخ ميدهد در موهاي سر است.
  • به نظر مي آيد اين بيماري يك بيماري ژنتيكي است و امكان دارد اين بيماري بر روي ناخن ها نيز اثر بگذارد.
  • يكي از علت هاي اين بيماري ميتواند عفونت و وجود قارچ در محل ريزش باشد.
  • استرس ميتواند يكي ديگر از علل بوجود آمدن اين بيماري باشد.
  • بر اساس مشاهدات ميتوان گفت اين بيماري اغلب در دهه هاي دوم تا چهارم زندگي رخ ميدهد
  • در ۳۵ تا ۸۵ درصد موارد يك سال پس از ريزش مجددا رويش را شاهد خواهيم بود.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۲:۴۰ ] [ behzad moghtader ]

تعريف سررسيد

سررسيد را مي توان به اشكال مختلفي تعريف كرد . خب بر اساس اصول سيستم تبليغاتي كه در نيكاگستران وارنا ارائه مي شود ما بدين صورت مي توانيم سررسيد را تعريف كنيم كه :

سررسيد جدول يا كتابچه اي است كه داراي تقويم سال جاري به همراه برخي از اطلاعات در رابطه با روزهاي خاص سال كه در ابتدا يا در انتهاي آن مي آيد . بايد بهتر توضيح بدم كه مي توان سر رسيد يا سالنامه را همان دفترچه ياداشت روزانه تصور كرد كه مختصري از كارهاي روزانه خود را در آن ياداشت مي كنيم .

بزرگترين كاربرد سررسيد

استفاده از سررسيد در طول سال آن را به يكي از دفترچه هاي محبوب در بين مردم به ويژه دانشجويان و دانش آموزان كرده است. كاربرد گسترده آن باعث شده سر رسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك برتر شود . همچنين به دليل همين كاربرد بالا مي توان از سر رسيد به عنوان هديه نيز استفاده كرد.

اكثر شركت هاي بزرگ هميشه در فعاليت هاي تبليغاتي خود هزينه اي جدا براي چاپ سر رسيد در كنار گذاشته اند. لذا مي توان گفت بزرگترين مشتريان و خواستاران سر رسيد شركت هاي بزرگ و كوچك صنعتي است كه بيشتر براي معرفي كالا و محثولات خود از آنها استفاده مي كنند و در همايش ها و سمينارهاي خود به نمايندگان شركت هاي جزء و … اهدا مي كنند.

چاپ سررسيد , توليد كننده سر رسيد

همانطور كه اشاره كرديم امروزه چاپ سر رسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك شده است كه اكثر شركت ها از اين روش براي معرفي كالاهاي خود در ابتدا و انتهاي سر سيد استفاده مي كنند. لذا يكي از دغدغه هاي اين شركت ها در انتخاب يك شركت مناسب ( بهترين توليد كننده سررسيد ) براي چاپ سر رسيد سفارشي خود مي باشد. خدمات چاپ و تبليغات نيكاگستر وارنا برتري خود را از رضايتمندي مشتريان خود مي داند. لذا هميشه بهترين قيمت به نسبت رقباي خود ارائه مي كند و هميشه بهترين كيفيت محثول را عرضه مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از توليد كننده سررسيد نيكاگستروارنا مي توانيد با شماره هاي زير با ما تماس بگيريد .

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شيوه هاي نوين در چاپ سررسيد

امروزه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته در توليد و چاپ سررسيد كا را براي توليد كننده سررسيد آسان كرده است و در اين بين فقط طراحي و قالبندي سررسيد از اهميت بالايي برخوردار است . استفاده از بهترين دستگاه هاي چاپ سرعت كار چاپ سررسيد را افزايش داده است و به كيفيت محصولات نيكاگستروارنا افزوده است . در بيشتر شركت هاي چاپ سررسيد امروزه هم از همان روش هاي قديمي با سيستم و دستگاه هاس قديمي بيشتر به چشم مي خورد كه موجب نارضايتي مشتريان مي شود. نيكاگستروارنا براي بهبود كيفيت و رضايتمندي مشتريان خود از مدرنترين و بروزترين تجهيزات چاپ استفاده مي كند تا در كمترين زمان بيشترين و با كيفيت ترين سررسيدها را ارائه كند.

براي چاپ سررسيد اختصاصي و همچنين سررسيد تبليغاتي مي توانيد با ما تماس بگيرد و در سريع ترين زمان سفارش خود را به بهترين كيفيت دريافت نماييد.

سررسيد نفيس , سر رسيد اختصاصي

خيلي از شركت هاي بزرگ براي خود طرح هاي اختصاصي سر رسيد سفارش مي دهند كه در بين سر رسيد هاي موجود تك باشد و تا به حال همچين طرحي به بازار ارائه نشده باشد. شركت نيكاگستران وارنا اماده دريافت هر نوع سفارش چاپ سر رسيد نفيس و سر رسيد اختصاصي مي باشد. ما بهترين طرح براي سر رسيد اختصاصي شما پياده خواهيم كرد . داشتن سر رسيد نفيس براي هر شركت بزرگي مي تواند امتياز بزرگي از لحاظ تبليغاتي باشد .

سر رسيد اختصاصي به چه سررسيدي گفته مي شود؟

سر رسيد اختصاصي به سررسيدي گفته مي شود كه براي مشتري طراحي و توليد مي گردد.مي توانيد به روش هاي متنوعي سررسيدها را اختصاصي كرد كه در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشيد.

اگر مي خواهيد يك سررسيد را اختصاصي كنيد مي توانيد از نشانه ها و لوگو ها بر روي جلد آنها استفاده نماييد. يكي از اصلي ترين روش هاي كه مي تواند سبب شود تاسررسيد اختصاصي شود و معمولا در تعدادهاي پايين استفاده مي شود درج لوگو به شكل حك،چاپ و داغي روي جلد سر رسيدها است. معمولا با اضافه كردن لت رنگي اختصاصي به ابتداي سر رسيد ها مي توان سبب شود تا شما خدمات بهتري از خودتان را به مشتريان معرفي كنيد.لت رنگي به صفحاتي گفته مي شود كه به جز اصل متن سررسيد به آن افزوده مي شوند و مي توانند از خودجنس سررسيد يا از گلاسه هاي رنگي باشند.

ترام در سررسيدها به اين معني است كه لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ي صفحه هاي سررسيد به شكل دلخواهتان درج گردد و در همه ي صفحات سررسيد مقابل ديد مشتريان و مصرف كنندگان باشند و البته كه عمدا ترام براي سفارش هاي انجام مي شود كه از هزار عدد بيشتر هستند.

آستر بدرقه اختصاصي

اگر بخواهيد اين خدمت را سفارش دهيد مي توانيد از هر طرح و جنسي براي آستربدرقه سر رسيد به شكل ليزر ، طلاكوب ، چاپي و برجسته سازي براي استر استفاده كنيد البته فراموش نكنيد كه نمي توان براي آستر بدرقه از هر جنسي استفاده كنيد و حتما در اين باره مجريان به شما توضيحاتي را خواهند داد.

روبان اختصاصي

معمولا براي علامت گذاري كردن يك صفحه خاص به واسطه مصرف كنندگان از روبان سررسيد استفاده مي شود كه مي تواند براي شما يك روبان اختصاصي باشد و در چنين شرايطي شما قادر هستيد كه تغييراتي را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغيير دهيد و روي روبان اطلاعاتي را كه مي خواهيد چاپ نماييد.

اختصاصي نمودن صفحه هاي دروني سر رسيد

شما قادريد كه همه ي صفحه هاي سررسيدتان را به سليقه خودتان طراحي و صفحه بندي كنيد. بهتر است اين كار براي سفارش هاي انجام بدهيد كه تعدادشان زيادتر از پنج هزار عدد مي باشد تا با قيمت بهتري بتوانيد محصول موردنظرتان را سفارش بدهيد.

جلد اختصاصي

اگر شما بخواهيد مي توانيد به سليقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و ديگر ويژگي ها را تغيير بدهيد و البته كه بايد براي اعمال اين تغييرات به فروشنده آنها را اعلام كنيد و بعد از نمونه گيري براي سفارش آن اقدام كنيد.

پلاك آويز روبان

اگر بخواهيد سررسيدهاي اختصاصي داشته باشيد مي توانيد از پلاك آويز هم استفاده كنيد كه در اين شرايط لوگويتان را روي پلاك فلزي ليزر نماييد و در نهايت به روبان سررسيد متصل كنيد.

مستقيم با توليد كننده سر رسيد

امروزه شركت هاي واسطي در زمينه تبليغات كار مي كنند كه باعث شده مشتري مستقيما نتواند با توليد كننده سر رسيد در ارتباط باشد . لذا نيكاگستر وارنا با تلاش هاي زياد توانسته است واسطين در اين كار را حذف كند تا مشريان ما بتوانند مستقيم با توليد كننده سر رسيد ارتباط برقرار كنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اينكه مي توانيم بدون واسطه گري خدمات خود را مستقيما ارائه كنيم بسيار خرسنديم. و از شركت ها و افرادي كه ميخواهند سر رسيد اختصاصي و يا هر نوع سر رسيد ديگري را چاپ كنند مستقيم با توليد كننده سر رسيد تماس بگيرند.

صحافي سررسيد

يكي ديگر از خدماتي كه نيكاگستروارنا در خدمات چاپ سر رسيد و سالنامه خود ارائه مي كند , صحافي سررسيد و انواع خدمات صحافي مي باشد . براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با شماره هاي ارتباطي ما تماس بگيريد .

صحافي سررسيد با استفاده از ماشين صحافي انجام مي شود . البته از سالها پيش در زمان صفويه صحافي در ايران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهاني اولين افرادي بودند كه هنر خودشون را در صحافي انواع كتاب هاي تاريخي و كهن و نيز صحافي سررسيد و … به نمايش گذاشتند و توانستند شهرتي براي خودشون دست و پا كنند.



خدمات تبليغاتي چاپي نيكاگستروارنا

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت و هزينه چاپ انواع سر رسيد و سالنامه مي توانيد با ما در تماس باشيد.

سر رسيد , سر رسيد نفيس ,صحافي سر رسيد , توليد كننده سر رسيد , مستقيم با توليد كننده سر رسيد , سر رسيد اختصاصي , چاپ سر رسيد , سالنامه ,

ارائه بهترين خدمات چاپ و تبليغات

نيكاگستروارنا


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۶:۲۵ ] [ behzad moghtader ]

تزريق ژل بلوترو | Belotero , قيمت و هزينه تزريق بلوترو

در

تزريق ژل بلوترو | Belotero , قيمت و هزينه تزريق بلوترو بلوترو ( Belotero ) يك نوع فيلر هيالورونيك است كه براي رفع چين و چروك برخي از نواحي پوست مورد استفاده قرار مي گيرد . از بلوترو به هر دو حالت عميق و سطحي بر روي پوست مي توان استفاده كرد .

با Belotero چه مواردي مي تواند درمان شود؟

بلوترو | Belotero  براي كاهش چين و چروكهاي متوسط و شديد ، خطوط لب عمودي ، خطوط گوشه دهان ، خطوط لبخند و چروك هاي چانه طراحي شده است .

بلوترو چگونه عمل مي كند ؟

بلوترو ( Belotero   ) بلافاصله بعد از تزريق نتايج فوري و قابل ملاحظه اي را ارائه مي دهد كه شما مي توانيد به آساني آن را لمس كنيد . زيبايي و جواني پوست در همان دقايق ابتداي تزريق ژل بلوترو قابل مشاهده است . اين نوع فيلر به صورت يكپارچه منطقه تزريقي را پر مي كند و نتايج و اثر طبيعي را به دنبال خواد داشت . بلوترو براي درمان چين و چروك هاي سطحي , پر كردن جاي زخم هاي آكنه و نيز چين و چروك هاي عميق صورت و نواحي خطوط لبخند  و … مورد استفاده قرار ميگيرد.

بلوترو در دسامبر ۲۰۱۱ توسط FDA مورد تاييد قرار گرفته است و از آن به بعد به صورت وسيع براي درمان چين و چروك نواحي صورت و هر ناحيه ديگه از بدن مورد استفاده قرار مي گيرد .

 


 

 

 

خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

كلينيك زيبايي , مراكز زيبايي , لاغري موضعي , لاغري با دستگاه ار اف , لاغري با ليزر ليپوليز , مزوتراپي لاغري , تبليغات ليزر مو , محل مناسب براي تبليغات ليز مو , تبليغ ليزر موهاي زائد

ليزر درماني , كاشت مو , كاشت مو طبيعي , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , هزينه كاشت مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.

 


مدت ماندگاري يك دوره درمان بلوترو

مدت ماندگاري در اكثر فيلر هاي اسيد هيالورونيك و بلوترو (Belotero  ) معمولا بين ۶ تا ۹ ماه است . البته بايد توجه داشته باشيد كه اين مدت زمان بستگي به برخي از عوامل مانند : نوع درمان، منطقه درمان شده، نوع پوست فرد، وضعيت پوست، متابوليسم بيمار، شيوه زندگي و سن دارد.

مدت زمان براي درمان با تزريق بلوترو

درمان و تزريق بلوترو بسيار راحت مي باشد و حدودا ۳۰ دقيقه طول خواهد كشيد . هم چنين نياز به بستري نيز وجود ندارد و بعد از درمان مي توانيد به فعاليت هاي روزانه خود ادامه دهيد.

اثرات جانبي و عوارض تزريق بلوترو

برخي از عوارض جانبي شامل قرمزي، كبودي كوچك يا تورم در مناطق تزريق است. در غير اين صورت، هيچ عوارض ديگري گزارش نشده است. پس از درمان، مي توانيد فعاليت هاي عادي خود را از سر بگيريد. توصيه مي شود براي جلوگيري از تورم و كاهش آن بهتر است به مدت ۲۴ ساعت دور از نور خورشيد باشيد  همچنين به مدت ۴۸ ساعت لايه برداري در ناحيه درمان و نيز شستشوي ناحيه درمان انجام ندهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۰۴:۵۵ ] [ behzad moghtader ]

تزريق ژل بلافيل | Bellafill , قيمت و هزينه تزريق بلافيل

در ,

تزريق ژل بلافيل | Bellafill , قيمت و هزينه تزريق بلافيل : ژل Bellafill يك نوع كلاژن پلي متيل متاكريلات (PMMA) پركننده (فيلر ) است. نوعي جديد از انواع ژل و فيلر براي از بين بردن چين و چروك و خطوط لبخند . با تزريق بلافيل به صورت شما زيبا و جوانتر به نظر خواهد آمد و هيچ نوع چين و چروك اخم و لبخند روي صورت شما باقي نخواهد ماند. بلافيل ( Bellafill ) ساختار جواني از پوست را با حمايت از توليد كلاژن توسط پوست بدن ايجاد مي كند .

 

بلافيل ( Bellafill ) تنها فيلر در بازار است كه در ايالات متحده امريكا و كانادا براي درمان چين و چروك هاي اطراف بيني و خطوط لبخند مورد تاييد مستقيم قرار گرفته است . و استفاده بيشتري به نسبت ساير انواع ژل و فيلر ها دارد . همچنين از بلافيل براي افزايش حجم لب , درمان جاي زخم ناشي از آكنه و ساير چين و چروك هاي پوست استفاده شده است .  در استفاده از ژل بلافيل و تزريق آن بيماران رضايت كامل را ابراز داشته اند . همچنين در يك آزمايش بالايني به صورت كامل اين رضايتمندي مشاهده شده است .

بلافيل | Bellafill چگونه كار مي كند؟

ژل كلاژن بلافيل در اولين تزريق نتايج خود را نمايان مي كند و نتايج كاملا قابل لمس هستند ؛ زيبايي و حالت چهره شما تغيير خواهد كرد و خطوط و چين و چروك نواحي درمان به مرور رفع خواهند شد. كلاژن بلافيل در مدت زمان اندك توسط بدن جذب مي شود , اما ميكروسپارهاي PMMA در جاي خود قرار مي گيرند و ماتريكس ايجاد مي كنند كه از توليد كلاژن خود براي اصلاح طولاني مدت، در نهايت لايه هاي پوست را تقويت مي كند.

مدت زمان درمان و عوارض

پس از درمان با Bellafill، مي توانيد فعاليت هاي طبيعي خود را از سر بگيريد. همانطور كه با هر پركننده تزريقي پوست، ممكن است تورم خفيف، قرمزي، درد، كبودي، توده ها / رباط ها، خارش و تغيير رنگ در محل درمان وجود داشته باشد كه عموما پس از ۲۴ ساعت كاهش مي يابد.

 

 

 

 

استفاده از ژل كلاژين بلافيل براي چه افرادي مناسب است ؟

ژل كلاژين بلافيل براي تمام انواع پوست هاي زنان و مردان مناسب است و هر نوع پوستي را مي توان با استفاده از اين فيلر درمان كرد.

البته بايد توجه داشته باشيد كه :

اگر سابقه آلرژي شديد داشته باشيد ، حساسيت هايي در تزريق كلاژن را را در خود ديده ايد ، به ليدوكائين حساسيت داريد، داراي اختلالات خونريزي هستيد يا در معرض تهوع و يا آلرژي هاي شديد قرار داريد بايد به پزشك معالج خود اطلاع دهيد .

بلافيل| Bellafill مي تواند چروك هاي ناشي از حجم از دست رفته را درمان كند. Bellafill جايگزين ميزان از دست رفته در پوست زير چين و چروك براي نتايجي است كه فوري و پايدار هستند. پزشك قبل از تصميم به اينكه آيا Bellafill براي شما مناسب است، بايد يك تاريخچه پزشكي كامل از شما داشته باشد.

نواحي صورت كه مي توان با استفاده از تزريق بلافيل درمان كرد :

 

برچسب ها: , , , , , ,


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

كلينيك زيبايي , مراكز زيبايي , لاغري موضعي , لاغري با دستگاه ار اف , لاغري با ليزر ليپوليز , مزوتراپي لاغري , تبليغات ليزر مو , محل مناسب براي تبليغات ليز مو , تبليغ ليزر موهاي زائد

ليزر درماني , كاشت مو , كاشت مو طبيعي , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , هزينه كاشت مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.

 


 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۰۲:۰۰ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب