كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 73
دیروز : 757
افراد آنلاین : 1
همه : 26323

تعريف سررسيد

سررسيد را مي توان به اشكال مختلفي تعريف كرد . خب بر اساس اصول سيستم تبليغاتي كه در نيكاگستران وارنا ارائه مي شود ما بدين صورت مي توانيم سررسيد را تعريف كنيم كه :

سررسيد جدول يا كتابچه اي است كه داراي تقويم سال جاري به همراه برخي از اطلاعات در رابطه با روزهاي خاص سال كه در ابتدا يا در انتهاي آن مي آيد . بايد بهتر توضيح بدم كه مي توان سر رسيد يا سالنامه را همان دفترچه ياداشت روزانه تصور كرد كه مختصري از كارهاي روزانه خود را در آن ياداشت مي كنيم .

بزرگترين كاربرد سررسيد

استفاده از سررسيد در طول سال آن را به يكي از دفترچه هاي محبوب در بين مردم به ويژه دانشجويان و دانش آموزان كرده است. كاربرد گسترده آن باعث شده سر رسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك برتر شود . همچنين به دليل همين كاربرد بالا مي توان از سر رسيد به عنوان هديه نيز استفاده كرد.

اكثر شركت هاي بزرگ هميشه در فعاليت هاي تبليغاتي خود هزينه اي جدا براي چاپ سر رسيد در كنار گذاشته اند. لذا مي توان گفت بزرگترين مشتريان و خواستاران سر رسيد شركت هاي بزرگ و كوچك صنعتي است كه بيشتر براي معرفي كالا و محثولات خود از آنها استفاده مي كنند و در همايش ها و سمينارهاي خود به نمايندگان شركت هاي جزء و … اهدا مي كنند.

چاپ سررسيد , توليد كننده سر رسيد

همانطور كه اشاره كرديم امروزه چاپ سر رسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك شده است كه اكثر شركت ها از اين روش براي معرفي كالاهاي خود در ابتدا و انتهاي سر سيد استفاده مي كنند. لذا يكي از دغدغه هاي اين شركت ها در انتخاب يك شركت مناسب ( بهترين توليد كننده سررسيد ) براي چاپ سر رسيد سفارشي خود مي باشد. خدمات چاپ و تبليغات نيكاگستر وارنا برتري خود را از رضايتمندي مشتريان خود مي داند. لذا هميشه بهترين قيمت به نسبت رقباي خود ارائه مي كند و هميشه بهترين كيفيت محثول را عرضه مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از توليد كننده سررسيد نيكاگستروارنا مي توانيد با شماره هاي زير با ما تماس بگيريد .

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شيوه هاي نوين در چاپ سررسيد

امروزه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته در توليد و چاپ سررسيد كا را براي توليد كننده سررسيد آسان كرده است و در اين بين فقط طراحي و قالبندي سررسيد از اهميت بالايي برخوردار است . استفاده از بهترين دستگاه هاي چاپ سرعت كار چاپ سررسيد را افزايش داده است و به كيفيت محصولات نيكاگستروارنا افزوده است . در بيشتر شركت هاي چاپ سررسيد امروزه هم از همان روش هاي قديمي با سيستم و دستگاه هاس قديمي بيشتر به چشم مي خورد كه موجب نارضايتي مشتريان مي شود. نيكاگستروارنا براي بهبود كيفيت و رضايتمندي مشتريان خود از مدرنترين و بروزترين تجهيزات چاپ استفاده مي كند تا در كمترين زمان بيشترين و با كيفيت ترين سررسيدها را ارائه كند.

براي چاپ سررسيد اختصاصي و همچنين سررسيد تبليغاتي مي توانيد با ما تماس بگيرد و در سريع ترين زمان سفارش خود را به بهترين كيفيت دريافت نماييد.

سررسيد نفيس , سر رسيد اختصاصي

خيلي از شركت هاي بزرگ براي خود طرح هاي اختصاصي سر رسيد سفارش مي دهند كه در بين سر رسيد هاي موجود تك باشد و تا به حال همچين طرحي به بازار ارائه نشده باشد. شركت نيكاگستران وارنا اماده دريافت هر نوع سفارش چاپ سر رسيد نفيس و سر رسيد اختصاصي مي باشد. ما بهترين طرح براي سر رسيد اختصاصي شما پياده خواهيم كرد . داشتن سر رسيد نفيس براي هر شركت بزرگي مي تواند امتياز بزرگي از لحاظ تبليغاتي باشد .

سر رسيد اختصاصي به چه سررسيدي گفته مي شود؟

سر رسيد اختصاصي به سررسيدي گفته مي شود كه براي مشتري طراحي و توليد مي گردد.مي توانيد به روش هاي متنوعي سررسيدها را اختصاصي كرد كه در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشيد.

اگر مي خواهيد يك سررسيد را اختصاصي كنيد مي توانيد از نشانه ها و لوگو ها بر روي جلد آنها استفاده نماييد. يكي از اصلي ترين روش هاي كه مي تواند سبب شود تاسررسيد اختصاصي شود و معمولا در تعدادهاي پايين استفاده مي شود درج لوگو به شكل حك،چاپ و داغي روي جلد سر رسيدها است. معمولا با اضافه كردن لت رنگي اختصاصي به ابتداي سر رسيد ها مي توان سبب شود تا شما خدمات بهتري از خودتان را به مشتريان معرفي كنيد.لت رنگي به صفحاتي گفته مي شود كه به جز اصل متن سررسيد به آن افزوده مي شوند و مي توانند از خودجنس سررسيد يا از گلاسه هاي رنگي باشند.

ترام در سررسيدها به اين معني است كه لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ي صفحه هاي سررسيد به شكل دلخواهتان درج گردد و در همه ي صفحات سررسيد مقابل ديد مشتريان و مصرف كنندگان باشند و البته كه عمدا ترام براي سفارش هاي انجام مي شود كه از هزار عدد بيشتر هستند.

آستر بدرقه اختصاصي

اگر بخواهيد اين خدمت را سفارش دهيد مي توانيد از هر طرح و جنسي براي آستربدرقه سر رسيد به شكل ليزر ، طلاكوب ، چاپي و برجسته سازي براي استر استفاده كنيد البته فراموش نكنيد كه نمي توان براي آستر بدرقه از هر جنسي استفاده كنيد و حتما در اين باره مجريان به شما توضيحاتي را خواهند داد.

روبان اختصاصي

معمولا براي علامت گذاري كردن يك صفحه خاص به واسطه مصرف كنندگان از روبان سررسيد استفاده مي شود كه مي تواند براي شما يك روبان اختصاصي باشد و در چنين شرايطي شما قادر هستيد كه تغييراتي را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغيير دهيد و روي روبان اطلاعاتي را كه مي خواهيد چاپ نماييد.

اختصاصي نمودن صفحه هاي دروني سر رسيد

شما قادريد كه همه ي صفحه هاي سررسيدتان را به سليقه خودتان طراحي و صفحه بندي كنيد. بهتر است اين كار براي سفارش هاي انجام بدهيد كه تعدادشان زيادتر از پنج هزار عدد مي باشد تا با قيمت بهتري بتوانيد محصول موردنظرتان را سفارش بدهيد.

جلد اختصاصي

اگر شما بخواهيد مي توانيد به سليقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و ديگر ويژگي ها را تغيير بدهيد و البته كه بايد براي اعمال اين تغييرات به فروشنده آنها را اعلام كنيد و بعد از نمونه گيري براي سفارش آن اقدام كنيد.

پلاك آويز روبان

اگر بخواهيد سررسيدهاي اختصاصي داشته باشيد مي توانيد از پلاك آويز هم استفاده كنيد كه در اين شرايط لوگويتان را روي پلاك فلزي ليزر نماييد و در نهايت به روبان سررسيد متصل كنيد.

مستقيم با توليد كننده سر رسيد

امروزه شركت هاي واسطي در زمينه تبليغات كار مي كنند كه باعث شده مشتري مستقيما نتواند با توليد كننده سر رسيد در ارتباط باشد . لذا نيكاگستر وارنا با تلاش هاي زياد توانسته است واسطين در اين كار را حذف كند تا مشريان ما بتوانند مستقيم با توليد كننده سر رسيد ارتباط برقرار كنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اينكه مي توانيم بدون واسطه گري خدمات خود را مستقيما ارائه كنيم بسيار خرسنديم. و از شركت ها و افرادي كه ميخواهند سر رسيد اختصاصي و يا هر نوع سر رسيد ديگري را چاپ كنند مستقيم با توليد كننده سر رسيد تماس بگيرند.

صحافي سررسيد

يكي ديگر از خدماتي كه نيكاگستروارنا در خدمات چاپ سر رسيد و سالنامه خود ارائه مي كند , صحافي سررسيد و انواع خدمات صحافي مي باشد . براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با شماره هاي ارتباطي ما تماس بگيريد .

صحافي سررسيد با استفاده از ماشين صحافي انجام مي شود . البته از سالها پيش در زمان صفويه صحافي در ايران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهاني اولين افرادي بودند كه هنر خودشون را در صحافي انواع كتاب هاي تاريخي و كهن و نيز صحافي سررسيد و … به نمايش گذاشتند و توانستند شهرتي براي خودشون دست و پا كنند.



خدمات تبليغاتي چاپي نيكاگستروارنا

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت و هزينه چاپ انواع سر رسيد و سالنامه مي توانيد با ما در تماس باشيد.

سر رسيد , سر رسيد نفيس ,صحافي سر رسيد , توليد كننده سر رسيد , مستقيم با توليد كننده سر رسيد , سر رسيد اختصاصي , چاپ سر رسيد , سالنامه ,

ارائه بهترين خدمات چاپ و تبليغات

نيكاگستروارنا

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۶:۲۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب