كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 87
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23099

خريد و فروش كانكس آماده

كانكس آماده در كانكس سازي

گروه صنعتي كانكس سازان در راستاي سرعت بخشيدن به فعاليت تجاري خود در زمينه خريد و فروش انواع كانكسهاي كاربري : كانكس رستوران , كانكس آشپزخانه , كانكس كترينگ , كانكس سرويس بهداشتي ,كانكس كارگاهي , كانكس مديريتي , كانكس نگهباني و …اقدام به ساخت اين نوع از كانكس ها كرده است . لذا هميشه از تمام انواع كانكسها به صورت آماده در انباري نگهداري مي شود. و آماده فروش مي باشد.

قيمت كانكس آماده

كانكس هاي آماده به دليل اينكه سفارشي ساخته نمي شود و از قطعات و مصالح استاندارد استفاده مي شود هزينه كمتري دارند همچنين مزيت بزرگي هم دارند كه مشتري همان لحظه مي تواند خريد را انجام داده و كانكس را به مقصد حمل كند. الذا از نظر زماني خيلي به صرفه تر هست

برخي از دلايل افزايش كاربرد كانكس و ميزان خريد و فروش آن


هميشه براي بهينه سازي و سرفه جويي در هزينه هاي جاري پروژه ها و برخي فعاليت هاي ديگر راه هاي مختلفي پيش رو مي باشد . يكي از بزرگترين دغدغه هاي شركت هاي صنعتي , شركت هاي اختماني , شركت هاي راه سازي و … موقع اجراي و استارت يك پروژه نبود مكاني براي مديريت , اسكان كاركنان , سرويس بهداشتي مناسب در محل و اتاق نگهباني و … بود. اما با پيشرفت علم كانكس سازي و ساخت اتاق هاي پيش ساخته امروزه به راحتي و بدون اينكه اسن شركت ها با مشكل اسكان روبره شوند اقدام به استارت پروژه مي كنند . اما در زير دلايل استفاده از كانكس و افزايش كاربرد آن را ليست مي كنيم .

  • هزينه پايين به نسبت سازه هاي ثابت , بتني و فلزي
  • قابليت جابجايي واستفاده دوباره در محيط و پروژه هاي ديگر
  • قابليت نصب در هر نوع اقليم آب و هوايي
  • مقاوم در برابر زمين لرزه هاي خفيف
  • عايق بندي رطوبتي , گرمايي و صدا
  • قابليت گسترش و بزرگ شدن با نصب بخش هاي ديگر كانكس
  • داراي طرح و نمايي جذاب و زيبا
  • قابليت نصب كولر و بخاري
  • قابليت حمل آسان و نصب در محل در كمترين زمان

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۳:۰۱ ] [ behzad moghtader ]

نكاتي درباره طراحي تالار عروسي , ديزاين باغ تالار عروسي

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

طراحي تالار عروسي , تزئين باغ تالار عروسي , ديزاين تالار عروسي با گل آرايي , شمع آرايي و چيدمان زيباي ميز ها , تزئين و ديزاين ياغ تالار شمس العماره :  در مراسم تشريفات عروسي و برگزاري آن، خانواده هاي عروس و داماد تمام تلاش خود را براي هرچه بهتر مراسم و پذيرايي از مهمانان مي كنند. به نكته اي كه بايد توجه داشت زيبايي و تزئينات تالار عروسي و باغ است. طراحي زيبا و منحصر به فرد باع تالار عروسي اهميت زيادي براي ميهمانان دارد.

طراحي باغ عروسي , ديزاين باغ تالار عروسي شمس العماره

هميشه بر اساس نظرسنجي كه از مهمانان عزيز داريم از زيبايي و طراحي باغ عروسي و تالار پذيرايي شمس العماره تعريف شنيده ايم . ما در راستاي رضايت مندي تمامي مشتريان خود كه يك روز به يادماندي داشته باشند . تمام تلاشما نرا خواهيم كرد تا محيطي زيبا با طراحي منحصر به فرد را ايجاد كنيم :

طراحي باغ عروسي

براي كسب اطلاعات بيشتر و نيز بازديد از باغ عروسي شمس العماره مي توانيد با ما در ارتباط باشيد:

باغ عروسي شمس العماره

آدرس :

كرج , بلوار پيام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خليج فارس ( ملك آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


 

براي طراحي و دكوراسيون سالن به نكاتي اشاره شده كه عبارتند از:

داشتن فضاي مناسب براي پذيرايي از مهمانان

اولين و مهمترين نكته براي يك سالن خوب براي مراسم عروسي داشتن آزاد و باز براي پذيرايي كردن از مهمانان است. در جشن هاي عروسي براي رقص و پايكوبي ، بايد فضاي سالن طوري باشد كه مهمانان احساس راحتي داشته باشند تا شب خوبي را بگذرانند.

‌سالن عروسي با نور پردازي

براي زيباتر شدن مراسم عروسي از نور پردازي استفاده مي كنند. نحوه استفاده از نورها و رنگ مي تواند به زيبايي مجلس شما بيافزايد. بهتر است در قسمت جايگاه عروس و داماد از نورهاي رنگي استفاده كنيد. انتخاب رنگ بنفش مناسب است و همچنين مي توانيد از رنگ هاي رنگين كماني هم استفاده كنيد.

انتخاب پرده و تزئينات سالن عروسي

خوب است براي نصب پرده در سالن عروسي، رنگ آن برخلاف رنگ ديوارها و همچنين سقف و كف و باشد. اگر در سالن عروسي سنگ ها از رنگ تيره هستند پرده را از رنگ روشن انتخاب كنيد نا جلوه بيشتري داشته باشد. تزئينات ديگري كه در سالن موجود است شامل روكش صندلي ها و روميزي ها و… مي باشد كه مي توانيد پرده ها را با آن ها ست كنيد تا زيباتر به نظر آيند.

استتفاده از گچ بري در سالن عروسي

گچ بري سالن عروسي قبل از راه اندازي كامل آن صورت مي گيرد. اين روزها گچ بريها در طرح هاي جديد ساخته مي شوند. بيشتر گچ بري ها در سقف به كار برده مي شود كه از جذابيت خاصي برخوردار است. استفاده از نور پردازي در ميان گچ بري ها يك زيبايي فوق العاده اي به جشن شما مي دهد. مي توان گچ بري ها را از رنگ هاي زيبا استفاده كرد براي زيباتر كردن سالن عروسي.

استفاده از ميز و صندلي هاي مناسب و شيك در تالار شمس العماره

ميز و صندلي هايي مناسب و استاندارد هستند كه اگر مدت زيادي بر روي آن بنشينيد احساس خستگي و كمر درد نكنيد. جاي نشستن صندلي ها بايد نرم باشد همچنين ارتفاع ميزها اهميت زيادي دارد. در عين حال سايز ميزهم مهم است. در صورتي كه سالن عروسي كوچك است، مي توان از ميز و صندلي هاي كوچكتر در آن فضا استفاده كرد.

تالار عروسي

استفاده از گل آرايي در سالن

گل هايي كه در سالن تالار عروسي انتخاب مي كنيد بايد با يكديگر تناسب داشته باشند. گل هاي رز قرمز گزينه مناسبي براي سالن هستند. همچنين بهتر است به نور پردازي هم توجه شود. براي مثال اگر از نور بنفش استفاده مي كنيد بهتر است گل ها هم با اين رنگ سنخيت داشته باشند. با گذاشتن گل در ورودي سالن، روي ميزها و فضاي سالن زيبايي جشن شما را دو چندان مي كند و داراي اهميت زيادي است.

گل آرايي باغ عروسي

استفاده از شمع آرايي در تالار عروسي

يكي ديگر از گزينه هايي كه در زيبايي سالن عروسي به شما كمك مي كند شمع آرايي است. شمع هاي كشيده و بلند زيباتر هستند و بايد روي تمام ميزها گذاشته شوند. شمعدان هايي كه براي ميز عروس و داماد استفاده مي شود بايد متفاوت و زيباتر ازبقيه باشد. شمع و گل دو تركيب زيبا در كنار يكديگر هستند. بنابراين اين دو بايد بر روي ميزها كنار يكديگر قرار بگيرند.

شمع آرايي باغ عروسي

طراحي جايگاه عروس و داماد در باغ تالار عروسي

مهمترين بخش يك سالن عروسي جايگاه عروس و داماد است كه بايد به بهترين نحو و شكل ممكن طراحي و تزئين شود. قرار دادن يك پرده بزرگ در پشت سر عروس و داماد با طرحي زيبا، استفاده از نورپردازي در بالاي سر آنها، آبنما و ساير طرح هاي جديد براي زيبا تركردن اين بخش از سالن اهميت زيادي دارد

برچسب ها: , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۴:۰۸ ] [ behzad moghtader ]

اتوبار و باربري در زعفرانيه , باربري زعفرانيه , اتوبار زعفرانيه  

باربري زعفرانيه , اتوبار زعفرانيه , اتوبار و باربري در زعفرانيه , باربري زعفرانيه , اتوبار زعفرانيه , باربري منطقه زعفرانيه , اتوبار در زعفرانيه : يكي ديگر از مناطق اعيان نشين شمال تهران و منطقه ۱ شهرداري تهران بزرگ محله خوش آب و هواي زعفرانيه مي باشد . اين محله در شهرستان شميرانات واقع شده و در كوهپايه هاي رشته كوه البرز قرار دارد . و تقريبا مي توان بافت سنتي و مدرن را در اين محله حس كرد .

 

اتوبار و باربري در زعفرانيه

 

موقعيت جغرافيايي زعفرانيه

محله زعفرانيه از شمال به ارتفاعات توچال و اسد آباد , از جنوب به خيابان پيراسته ( مقدس اردبيلي ) و محله محموديه وصل است , از غرب با رودخانه زيباي ولنجك و خيابان الف و از شرق نيز به خيابان البرز كوه – طاهري متصل شده است. زعفرانيه مرتفع ترين محله تهران مي باشد .

محله زعفرانيه بيش از ۲۴ هزار نفر جمعيت دارد و از مهمترين اماكن موجود در اين محله مي توان به كاخ سعد آباد اشاره كرد .

اتوبار و باربري در زعفرانيه

همان طور كه در بالا نيز اشاره كرديم جمعيت قابل توجهي اين محله دارد و مي توان گفت كه بيشتر اين حمعيت نيز به دليل آب و هواي خوب اين منطقه ساكن اينجا هستند . همه ساله شاهد اسباب كشي زيادي در اين منطقه نيز مي باشيم لذا يكي از موقعيت هاي مناسب براي فعاليت اتوبار و باربري در زعفرانيه مي باشد . و مي توان گفت تقريبا تمام باربري ها و موسسه هاي اتوبار  و باربري تهران در اين منطقه ارائه خدمات مي دهند.

يكي از اولويت هاي كاري تل بار نيز انجام خدمت به مردم كشور و زعفرانيه در امر اتوبار و باربري در زعفرانيه مي باشد. از اين رو تل بار در برنامه بلند مدت خود براي خدمت رساني در زمينه اسباب كشي و حمل و نقل بار منازل و ادارت و شركتها اتوبار و باربري در زعفرانيه را در اولويت كار يخود قرارداده است .

ارئه خدمات باربري و اتوبار در زعفرانيه

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت اتوبار و باربري در زعفرانيه
۶- سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري


تل بار با استخدام نيروي كارشناس حرفه اي و با تجربه در امر بسته بندي لوازم منزل و اثاثيه ارائه دهنده بهترين خدمات اتوبار و باربري در زعفرانيه و تهران مي باشد . با ما بهترين كيفيت يك جابجايي و اسباب كشي را تجربه كنيد.



باربري قيطريه , اتوبار قيطريه , اتوبار و باربري در قيطريه , وانت بار در قيطريه | تل بار  

باربري قيطريه , اتوبار قيطريه , اتوبار و باربري در قيطريه , باربري در قيطريه , اتوبار در قيطريه , اتوبار و باربري منطقه قيطريه , باربري هاي قيطريه , وانت بار در قيطريه , ليست باربري و اتوبارهاي قيطريه , شماره تماي باربري و اتوبار در قيطريه | تل بار : قيطريه يكي از محله هاي منطقه ۱ شهرداري تهران بزرگ مي باشد . قطريه از قديمي ترين محله هاي شميرانات در شمال تهران با مساحتي در حدود ۱۵۲۷۱۱۶ كيلومتر مربع است .كه از شمال به خيابان قيطريه , شمال پارك قيطريف و بلوار صبا متصل مي باشد . از جنوب نيز به بزرگراه صدر , از غرب به خيابان شريعتي و از شرق نيز به بلوار قيطريف و شرق پارك بزرگ قيطريه متصل مي باشد. يكي از خصوصيات زيست محيطي محله قيطريه وجود بزرگترين پارك تفريحي منطقه۱ تهران مي باشد ( پارك قيطريه ).

اتوبار و باربري در قيطريه

همانطور كه مي دانيم هرچه به شمال شهر تهران بزرگ مي رويم منطقه ها كاملا مسكوني تر مي شوند و شركت هاي بزرگ تجاري بين المللي و قدرتمند در اين مناطق دفتر دارند . از اين رو تقريبا مي توان گفت شمال تهران مكاني براي زندگي افراد مرفح مي باشد . لذا موقعيتي مناسب براي باربري و اتوبار هاي آن منطقه فراهم مي آورد تا خدمات خود را به بهترين شكل در اين مناطق ارئه نمايند .

تل بار يكي از برترين اتوبارهاي تهران و كشور خدمات خود را در تمام ۲۲ منطقه اصلي تهران و حومه و هم چنين باربري برون شهري گسترده است . در بين اهداف بلند مدت تل بار براي ارائه خدمات اتوبار و باربري در كشور منطقه قيطريه به دليل شمار بيشتر جمعيت و اجاره نشيني در اولويت كاري خود قرار دارد. و آماده ارائه خدمات برتر باربري و اتوبار در قيطريه مي باشد.

اتوبار و باربري در قيطريه

اتوبار و باربري در قيطريه  : همان طور كه در بالا نيز اشاره كرديم به دليل مسكوني بودن اين منطقه خاص به دليل آب و هواي مناسب همه ساله جابجايي و اسباب كشي زيادي را در اين منطقه شاهد هستيم . لذا تقريبا مي توان گفت كه اكثر باربري و اتوبار ها در اين منطقه مشغول فعاليت مي باشند .

ارئه خدامت باربري و اتوبار در قيطريه

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت اتوبار و باربري در قيطريه
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري


تل بار ارئه دهنده خدمات نوين و برتر باربري و اتوبار در قيطريه و تمام كشور , خدمات باربري برون شهري , اسباب كشي با استانداردهاي بسته بندي . ارائه خدمات كارگري براي جابجايي لوازم منزل , تخليه بار و بارگيري




باربري كامرانيه , اتوبار كامرانيه , اتوبار و باربري در كامرانيه

باربري كامرانيه , اتوبار كامرانيه , اتوبار و باربري در كامرانيه , باربري در كامرانيه , اتوبار در كامرانيه , اتوبار و باربري در منطقه كامرانيه : يكي ديگر از محله هاي منطقه ۱ شهرداري تهران بزرگ , محله شمالي كامرانيه مي باشد . محله كامرانيه يكي از محله هاي شميرانات مي باشد و در شمال شهر تهران واقع شده است . شهرت اين محله به دليل وجود باغ و تفريحگاه و عمارت كامران ميرزا پسر سوم ناصرالدين شاه قاجار مي باشد.

 

اتوبار و باربري در كامرانيه

 

موقعيت جغرافيايي محله كامرانيه

كامرانيه از شمال به نياوران و منظريه و از جنوب به بزرگراه صدر متصل مي باشد همچنين از شرق به حصار بوعلي و صاحبقرانيه . از غرب نيز به دزاشيب محدود شده است . محله كامرانيه در منطقه ۱۹ پستي تهران واقع مي باشد .

به دليل منطقه خوش آب و هواي شمال تهران افراد مفرح و پولدار اكثر در اين منطقه ساكن مي باشند مي توان گفت اين منطقه تقريبا مسكوني كامل مي باشد و بيشتر خدمات اتوبار و باربري در كامرانيه براي اسباب كشي و حمل و نقل لوازم منزل مي باشد. جمعيت زياد در اين منطقه خوش آب و هوا فعاليت اتوبار و باربري در كامرانيه را بيشتر كرده است و تقريبا تمام اتوبارها و موسسه هاي باربري در اين منطقه فعاليت مي كنند.

اتوبار و باربري در كامرانيه

همان طور كه در بالا نيز اشاره كرديم به دليل مسكوني بودن اين منطقه خاص به دليل آب و هواي مناسب همه ساله جابجايي و اسباب كشي زيادي را در اين منطقه شاهد هستيم و درصد بالايي نيز جمعيت وجود دارد كه اكثرا مي توان گفت اجاره نشين مي باشند همانند ساير نقاط تهران . با تمام اين موارد تل بار براي گسترش فعاليت هاي اتوبار و باربري در كامرانيه , تهران و خدمات باربري برون شهري در كل كشور يكي از اولويت هاي كار خود را منطقه كامرانيه گذاشته است و آماده ارائه خدمات با كيفيت و مقرون به صرفه اتوبار و باربري در كامرانيه مي باشد.

ارئه خدامت باربري و اتوبار در كامرانيه

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت باربري كامرانيه
۶- سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري


تل بار , باربري و اتوبار نوين با استانداردهاي روز دنيا در بسته بندي , اسباب كشي و خدمات اتوبار و باربري برون شهري و درون شهري آماده ارائه خدمات با كيفيت در زمينه اتوبار و باربري در كامرانيه مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۱۷:۵۴ ] [ behzad moghtader ]

اتوبار و باربري يوسف آباد , اتوبار در منطقه ۶ يوسف آباد , باربري , وانت بار و نيسان بار | تل بار  

اتوبار و باربري يوسف آباد : يوسف آباد يكي از محله هاي قديمي تهران بزرگ است كه در منطقه ۶ شهرداري تهران بزرگ واقع شده است . محله يوسف اباد از شرق به خيابان ولي عصر و عباس آباد وصل است و از طرف غرب به بزرگراه كردستان و امير آباد همين طور ااز شمال به بزرگراه شهيد همت و ونك متصل بوده و از جنوب نيز به خيابان دكتر فاطمي متصل شده است .

محله يوسف آباد يكي از محله هاي تقريبا مي توان گفت تمام مسكوني است . لذا به دليل دسترس پذير بودن اين محله به تمام نقاط شهر تهران , نزديكي به ايستگاه مترو , بي ار تي و تاكسي جمعيت بيشتري را در خود جاي داده است . از طرفي تعداد مستاجر در يوسف آبا نيز زياداست . و موقعيتي است براي شركت هاي باربري و اتوبار .

همه ساله اسباب كشي زيادي در اين محله شاهد بوديم و هستيم لذا تل بار بر اساس روند آينده نگري خود توانسته است منظقه يوسف آباد را نيز در امر باربري و اتوبار پوشش دهد و آماده خدمت راساني به مردم عزيز اين محله نيز مي باشد.

باربري و اتوبار تل بار , با استفاده از افراد متخصص در بسته بندي و بارگيري ايمني وسايل و اثاثيه منزل شما را تضمين مي كند . باربري برون شهري و منطقه اي نيز از ديگر تخصص هاي ماست و با استفاده از مدرنترين و بروز ترين سيستم هاي حمل و نقل آماده ياري رساني به شما هستيم .

وسيله هاي نقليه تل بار شامل :

  • كاميونيت مسقف ( سقف پوشيده فلزي , ترانزيت )
  • نيسان مبلي جهت بارگيري و اسبابا كشي مبلمان
  • نيسان معمولي
  • وانت بار براي مسافت كم و وسايل محدود

خدمات تل بار و اتوبار و باربري يوسف آباد

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت باربري در يوسف آباد
۶- سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري

 


تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربري با بهترين و بروز ترين سيستم هاي رزرواسيون باربري در خدمت مردم عزيز تهران و ايران مي باشد.




اتوبار و باربري نياوران , وانت بار در نياوران , باربري نياوران , اتوبار نياوران , نيسان بار | تل بار

اتوبار و باربري نياوران , باربري نياوران , اتوبار نياوران , وانت بار در نياوران , باربري در نياوران منطقه ۱ , اتوبار ارزان در نياوران , اتوبار در نياوران , شماره تماس شركت باربري و اتوبار در نياوران , ليست باربري و اتوبارهاي نياوران | تل بار : همانطور كه مي دانيم نياوران يكي از مناطق شمالي و اعياني پايتخت است و تقريبا بيشتر پولدارهاي كشور در نياوران زندگي مي كنند . نياوران از غرب به دربند و از شرق به دارآباد و همچنين از جنوب به فرمانيه متصل شده است. در زير نمايي از كاخ نياوران رو مي توانيد ببينيد.

اتوبار و باربري نياوران

منطقه نياوران در منطقه يك شهرداري تهران بزرگ واقعش شده و يك منطقه با آب و هواي خوش است و تقريبا منطقه اي ويلايي است . و كاملا مي توان گفت مسكوني است . از اين رو تل بار در راستاي اهداف بلند مدت خود در توسعه سيستم باربري و اتوبار اقدام به ارائه خدمات حمل و نقل شهري و بين شهر در تمام مناطق تهران و ايران كرده است . اتوبار و باربري نياوران يكي از اولويت هاي ما در اين كار است . اميدوارريم بتوانيم بهترين ها را براي شما به ارمغان بياوريم .

خدمات تل بار و اتوبار و باربري نياوران

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت باربري در نياوران
۶- سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري


تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربري با بهترين و بروز ترين سيستم هاي رزرواسيون باربري در خدمت مردم عزيز تهران و ايران مي با

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۱۰:۱۴ ] [ behzad moghtader ]

اتوبار و باربري در پونك , باربري پونك , اتوبار پونك  

باربري پونك , اتوبار پونك , باربري در پونك , اتوبار در پونك , باربري و اتوبار پونك , باربريهاي پونك , اتوبارهاي منطقه پونك , پونك باربري , پونك اتوبار : يكي از محله هاي شمال غربي تهران و منطقه ۵ شهرداري تهران بزرگ پونك است كه داراي حدودا ۲۲ هزار نفر جمعيت مي باشد . بخشي از اين منطقه شهري در منطقه ۲ شهرداري تهران واقع شده است ولي در كل بر روي منطقه ۵ واقع شده است. يكي از مناطق مي توان گفت كاملا مسكوني مي باشد .

اتوبار و باربري در پونك

موقعيت جغرافيايي محله پونك

پونك از شمال به محله حصارك و از جنوب به محله باغ فيض ( اتوبا شهيد همت ) متصل است . همچنين پونك از شرق به شهرك غرب و دره پونك و از غرب نيز به جنت آباد تهران و بزرگراه شهيد ستاري متصل شده است . بخش از شهرك غرب نيز جزئي از پونك مي باشد كه معروف به پونك باختري است و محله هاي مراد آباد و حصارك در اطراف پونك واقع شده اند.

اتوبار و باربري در پونك

همانطور كه در بالا اشاره كرديم پونك نيز يكي از مناطق مسكوني و شهري تهران مي باشد ك جمعيت قابل توجهي دارد . و به دليل موقعيتي كه دارد . هميشه اسباب كشي و جاجايي زيادي در اين منطقه را شاهد هستيم لذا تقريبا تمام موسسه هاي باربري و اتوبار در اين محله فعاليت دارند. تل بار نيز با استفاده از استاندارد هاي روز دنيا در زمينه باربري توانسته است خدمات خود را در اتوبار و باربري پونك گسترش دهد .

در اهداف بلند مدت خدمت رساني به اسباب كشي و اتوبار و باربري در پونك ؛ تل بار اين محله پر جمعيت را در اولويت هاي كاري خود قرار داده است .

ارائه خدمات باربري و اتوبار در پونك

۱- استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
۲- استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
۳- استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
۴- سرعت عمل در كار
۵- مشاوره و راهنمايي جهت اتوبار و باربري در پونك
۶- سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
۷- تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
۸- حضور كارشناس در محل بارگيري


تل بار , با سابقه اي طولاني در خدمات باربري و اتوبار , با بروز رساني سيستم كاري خود توانسته است بهترين و با كيفيت ترين خدمات را در اين زمينه ارائه كند. با تل بار بهترين اتوبار و باربري در پونك را تجربه كنيد.




اتوبار و باربري پاسداران , باربري پاسداران , اتوبار پاسداران  

اتوبار و باربري پاسداران : خيابان سلطنت آباد سابق يا خيابان معروف پاسداران امروز يكي از خيابانهاي معروف شمال شرق تهران است. اين خيابان در بين منطقه ۳ و منطقه ۴ شهرداري تهران بزرگ واقع شده است و از شمال نيز به منطقه ۱ شهرداري تهران بزرگ مي رسد . خيابان پاسداران از ميدان ضرابخانه شروع مي شود و از طريق ميدان نوبنياد به منطقه يك شهرداري تهران مي رسد كه شمال خيابان پاسداران به ميدان نياوران ختم مي شود.

 

اتوبار و باربري پاسداران

 

خيابان پاسداران يكي از مناطق مسكوني و تجاري مهم در تهران مي باشد و همه ساله بر اساس تجربيات ما جابجايي ها و اسباب كشي هايي كه در اين منطقه انجام مي شود درصد بالايي است كه شامل اسباب كشي اداري , اسباب كشي منازل , جابجايي بارهاي شركتي , انتقال با و اثاثيه به انبار مي باشد.

اتوبار و باربري در پاسداران

اتصال اين خيابان به سه منطقه شكال شرقي تهران محوطه وسيعي از فعاليت باربري را ايجاد كرده است . لذا موسس باربري و اتوبار در پاسدارن زياد است . و فعاليت گسترده اي دارند . همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم بيشتر ادارات و شركت هاي خصوصي بزرگ در اين محدوده فعاليت مي كنند و براي اسباب كشي نيز نياز دارند به باربري و اتوبار پاسدارن سر بزنند .

تل بار و اتوبار و باربري در پاسدارن

در راستاي گسترش اهداف و برنامه هاي بلند مدت تل بار در معرفي بهترين باربري در پاسدارن و ساير مناطق تهران اقدام به انجام وظيفه در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران كرده ايم از طرفي بنا به دلايي كه در بالا اشاره كرديم خيابان پاسداران نيز از اولويت هاي كاري ماست .

از فعاليت هاي ديگر ما در زمينه باربري مي توان به باربري برون شهري نيز اشاره كرد . دفاتر و شركتها و حتي منازل پاسداران اگر قصد انتقال محل اقامت خود به ساير شهرهاي كشور را نيز داشته باشند با باربري و اتوبار برون شهري اين خدمت را انجام خواهيم داد.

خدمات تل بار و اتوبار و باربري پاسداران

  • استفاده از وسايل نقليه بروز جهت حمل و نقل اثاثيه و وسايل اداري
  • استفاده از نيسان مبلي جهت مبلمان منازل و ادارت
  • استفاده از افراد حرفه اي براي جابجايي وسايل سنگين و سبك
  • سرعت عمل در كار
  • مشاوره و راهنمايي جهت باربري در پاسداران
  • سرويس دهي به صورت شبانه روزي و تمام وقت
  • تضمين كيفيت و ارائه بيمه نامه و بارنامه معتبر
  • حضور كارشناس در محل بارگيري

تل بار آماده ارائه خدمات اتوبار و باربري با بهترين و بروز ترين سيستم هاي رزرواسيون باربري در خدمت مردم عزيز تهران و ايران مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۵:۴۵ ] [ behzad moghtader ]

عوارض كاشت مو

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

عوارض كاشت مو  :  مو يكي از اعضاي تاثير گذار در زيبايي است و نقش فوق العاده اي در اعتماد به نفس فرد دارد . متاسفانه برخي از افراد در يكسري از مقطع سني دچار ريزش مو مي شوند . خوشبختانه امروزه براي درمان ريزش مو راهكارهاي مختلفي وجود دارد و يكي از اين راهكارها كاشت مو مي باشد . كاشت مو يك روش مناسب براي درمان ريزش مو و حل مشكل بي مويي است ، ولي با اين حال مثل هر هر عمل جراحي ديگر ، عمل جراحي كاشت مو هم خالي از عوارض نيست ، و در مواردي كاشت مو با عارضه هايي همراه است . عوارض كاشت مو در اكثر موارد خيلي كم و خفيف است . در اين مقاله قصد داريم در مورد عوارض كاشت مو بيشتر صحبت كنيم.

عوارض كاشت مو

معايب و عوارض كاشت مو

در زير به برخي از عوارض كاشت مو اشاره مي كنيم . اين عارضه ها عبارتند از :

1- تورم پيشاني و دور چشم  :

در كاشت مو ، در محل گيرنده و كاشت مو ، سرم تزريق مي شود ، تزريق سرم در اكثر موارد با تورم پيشاني و دور چشم همراه است . ولي اين مورد موقتي است و در طي چند روز برطرف مي شود .

2- عفونت :

مثل هر عمل جراحي ديگر ، در كاشت مو هم احتمال عفونت كردن وجود دارد . پزشك براي جلوگيري و پيشگيري از عفونت يكسري آنتي بيوتيك هايي را به بيماران تجويز مي كند ، شما بايستي براي جلوگيري از عفونا و به حداقل رساندن عفونت اين داروها را به موقع مصرف كنيد .

3- احساس بي حسي و مورمور شدن  :

در طي عمل كاشت مو ، فرد احساس بي حسي مي كند . ولي اين حالت موقتي بوده و بعد از گذشت مدتي برطرف خواهد شد .

4- درد :

مثل هر عمل جراحي ديگر ، عمل كاشت مو هم با درد همراه است . و ممكن است ، بيمار بعد از عمل در قسمت گيرنده و دهنده احساس درد داشته باشد ، ولي با اين حال درد اصلي در روز اول كاشت بيشتر است ، و با گذشت چند روز درد از بين مي رود . شما مي توانيد از يكسري از داروهاي تجويز شده توسط پزشك براي كاهش درد استفاده كنيد .

5- خارش :

در قسمت كاشت مو شما ممكن است ، كمي احساس خارش داشته باشيد ، كه اين خارش با استفاده از دارو قابل كنترل است و مي توان آن را به حداقل رساند .

6- جوش :

در طي عمل كاشت مو ، و در ناحيه ي رشد مو و زماني كه موها از آن ناحسه خارج مي شوند ، احتمال دارد يكسري جوش هاي التهابي قرمز ظاهر شود . اين جوش ها در اكثر موارد خود به خود برطرف مي شوند . و در موارد خيلي نادر براي درمان نياز به مراجعه به پزشك مي باشد .

7- نكروز قسمت گيرنده :

يكي از اصلي ترين عوارض كاشت مو نكروز قسمت گيرنده است . اين عارضه به ندرت پيش مي آيد ، ولي مي تواند نتيجه ي عمل را تحت تاثير قرار داده و مانع از رشد موها در آن ناحيه شود . و حتي از كامل شدن رشد موها در بقيه ي نواحي هم جلوگيري مي كند . برخي از عواملي كه در ظهور اين عارضه دخالت دارند ، عبارتند از: كشيدن سيگار ، مصرف آدرنالين ، كاشت مو با تراكم خيلي بالا و ،سرهاي پهن . در صورت ظاهر شدن اين عارضه احتمال نياز به كاشت دوباره مو در ناحيه نكروز وجود دارد .

۸-سكسكه :

سكسكه يك عارضه ي جالب بعد از كاشت مو است ، كه در برخي موارد فرد به آن مبتلا مي شود . براي بروز اين عارضه دليل مشخصي وجود ندارد . اين حالت موقتي بودخ و در موارد نادر به درمان نياز دارد .

قبل از قدام به كاشت مو توصيه ي ما به بيماران اين است كه ، انتخاب درستي در اين مورد داشته باشند و با مراجعه به كلينيك كاشت مو معتبر زيبايي و يا متخصص پوست و موي با تجربه نو كسب آگاهي و اطلاعات كفي نسبت به كاشت مو اقدام كنند . در اين حالت است كه بيمار از نتيجه ي كاشت مو انتظارات واقع بينانه اي خواهد داشت . همچنين انتخاب يك متخصص خوب در كمتر شدن عوارض ناشي از كاشت مو بسيار مهم است . و اگر كاشت مو توسط يكسري وسيله اشخاص و گروه هاي غيرحرفه اي و غيرمتخصص انجام شود ، و فرد نكات ذكر شده را رعايت نكند ، در آن صورت نتايج حاصل غير طبيعي ، نامناسب و نارضايت بخش خواهد بود .

برچسب ها: , , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۴:۴۸ ] [ behzad moghtader ]

نكات مهم در رابطه با افزايش وزن

نكات مهم در رابطه با افزايش وزن , راههاي افزايش وزن , رعايت نكات كليدي براي بالابردن وزن ,روشي مناسب و توصيه هاي ماندگار براي افزايش وزن اصولي 

افزايش وزن

  1. ابتدا بايد كالري مورد نياز براي وزن دلخواه خود را تعيين نماييد
  2. تعادل غذايي و همچنين تنوع را در رژيم غذايي خود براي افزايش وزن رعايت كنيد
  3. از گروه هاي غذايي مختلف ، به اندازه ي كافي از هر غذا استفاده نماييد.
  4. روغن بادام زميني بسيارمفيد براي افزايش و تنظيم تناسب اندام است در صبحانه هاي خود اين مورد را به همراه نان سبوس دار اضافه نماييد.
  5. بعد از صبحانه و نهار براي خود مختصر خوراكي را به غير از تنقلات آماده نماييد مانند آجيل ، ميوه خشك و..
  6. از سس مايونز در غذاي ساندويچي استفاده نماييد و نيز براي پحت سبزي جات از كره استفاده نماييد.
  7. شايد خوردن سيبزميني سرخ كرده ، استيك و مرغ سرخ كردخ مناسب براي افزايش وزن باشد ولي يك رژيم نادرست است براي استفاده از اين نوع از غذا ها آنها را آب پز يا بخار پز كنيد. با اين كار مواد مغذي وارد بدن خود مي نماييد.
  8. تخم مرغ يك غذاي كامل سرشار از پروتئين است كه براي افزايش وزن بسيار مفيد مي باشد.ولي بهتر است از  آن براي درست كردن  در سوپ ، سس و نان استفاده كنيد يا به سالاد اضافه كنيد.
  9. پنير پيتزا و خامه را با ماهي و مرغ مخلوط كنيد براي افزايش وزن خيلي خوب است در ضمن مزه ي خوبي هم دارد. همچنين مي توانيد پنير پيتزا را به گوشت ، سبزيجات ، ماكاروني ، سالاد ، پوره سيب زميني و املت نيز اضافه نماييد.
  10. استفاده از خامه به خصوص پنير خامه اي به همراه بيسكويت خيلي خوب است .
  11. سالاد ، پنير خامه اي ، بادام ، پسته ، گردو ، فندق ، ميوه هاي خشك را در برنامه غذايي براي افزايش وزن خود قرار بديد. البته اين مواد وزن شماررا بالا مياورند ولي چاق نمي شوديد. اين درصورتي است كه بيش از اندازه از اين مواد به خصوص سس استفاده نكنيد.
  12. براي افزايش كالري و پروتئين در سوپ  و سس از شير خشك استفاده كنيد.
  13. در برنامه غذايي خود براي يكي از وعده هاي غذايي خود از غذاهاي با نشاسته بالا استفاده نماييد مثل ذرت ، و نيز دي وعده غذايي ديگر از سبزيجات سبز رنگ استفاده نماييد.
  14. آب براي افزايش وزن بسيار مناسب است بهترين راه اين است كه در هر وعده غذايي ۲ تا ۳ ليوان آب مصرف كنيد. چرا كه عمل جذب مواد غذايي را بالا مي برد.
  15. در كل نوشيدني ها باعث مي شود در معده جاي خالي زيادي براي پر كردن غذا باز شود پس تا جايي كه مي توانيد بنوشيد.
  16. از نوشيدني هايي مثل آب ميوه ي طبيعي و شير استفاده نماييد چرا كه كالري مناسبي  براي بدن تامين مي كند.
  17. شكلات در اندازه مناسب ايتفاده نماييد به خصوص شكلات سياه كه داراي آنتي اكسيدان مي باشد.

نوجه داشته باشيد كه رژيم غذايي براي افزايش وزن به اين معني نيست كه شما بخوريدو بخوابيد تا وزن خود را بالا ببريد.بايد تعادل و تنوع را در رژِم غذايي خود چه براي كاهش وزن و چه براي افزايش وزن رعايت كنيم در آخر هم اينكه هيچ وقت ورزش را ترك نكنيد به همراه رژيم افرايش وزن اگر ورزش هاي مناسبي را انجام دهيد داراي تناسب اندام خوبي خواهيد شد.

برچسب ها: , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۱:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

علت و درمان سرد مزاجي زنان قبل و بعد از يائسگي با ليزر موناليزا تاچ

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

علت و درمان سرد مزاجي زنان قبل و بعد از يائسگي با ليزر موناليزا تاچ : سرد مزاجي كه با نام هاي داشتن ميل جنسي كم و يا كمبود ميل جنسي نيز شناخته مي شود . در بين بانوان يك اختلال جنسي شايع محصوب مي شود . بانوان در دوره ي يائسگي تغييرات زيادي را در بدن خود تجربه مي كنند كه نمونه آن خشكي واژن كه كاهش يافتن هورمون استروؤن و نزديكي هاي دردناك علت هاي اصلي آن مي باشند . ميل بانوان به ايجاد رابطه ي جنسي اين تغييرات پي در پي كاهش مي دهد . كساني كه با اين تغييرات منفي مواجه هستند مي توانند بوسيله ي ليزر موناليزا تاچ اين تغييرات را به حداقل رسانده و كاهش دهند . ليزر موناليزا تاچ كه يك روش تاثير گذار و بسار سريع و بدون احساس درد , هورمون هايي كه در طول يائسگي از دست رفته اند را جبران مي كند .

درمان سرد مزاجي با ليزر موناليزا

عوامل وعلت هاي سرد مزاجي

تمايلات جنسي شامل بيش از صدها رفتار و احساساتي كه آميخته از عشق و احساسات نفساني و عاشقانه , التماس و تمايل و احساس امنيت و صميميت است . پس با اين حال سرد مزاجي مي تواند از عواملي همچون روش هاي زندگاني و عاطفي و يا عوامل جسمي و پزشكي نشات بگيرد .

علت هاي سرد مزاجي ازنظرپزشكي

يائسگي و روابط زناشويي : يكي ازعلت هاي اصلي عدم تمايل جنسي و يل سرد مزاجي در بانوان يائسگي مي باشد . از ويژگي هاي اصلي يائسگي , كاهش يافتن هورمون استروژن , تستوسترون , و پروژسترون كه باعث سرد مزاجي شده ودر نهايت باعث عدم تمايل فرد به ارتباط جنسي مي باشد .

تاثيرات داروئي : برخي از داروهايي مانند داروهاي ضد افسردگي و قرص ضدبارداري و داروهاي ضد فشار خون كه با تجويز پزشك مصرف مي شوند , به علت اثراتي كه آن ها بر انتقال پيام رسان هاي شيمايي و هورمون هاي جنسي , وارد مي كنند باعث اختلال در تحريك , تمايل جنسي و اوج لذت جنسي ( ارگاسم ) در بانوان مي شود .

علت عاطفي سرد مزاجي

داشتن تجربه ي جنسي ناهنجار در گذشته ي فرد همانند زناي با محارم , خشونت و يا تجاوز جنسي , داشتن فاصله ي احساسي و عاطفي از همسر , مشكلات ارتباطي وعاطفي كه حل نشده اند , سوءتفاهمات و مشاجرات , تابوهاي شخصي و يا دفع كردن احساسات , از علت هاي عاطفي سرد مزاجي در بانوان مي باشد . هينطور احساس گناه , شرم , اضطراب , افسردگي و يا خستگي را بيشتر زنان در موقع معاشقه تجربه مي كنند . ترس از بيماري هاي مقاربتي و يا ترس از بارداري نيز مي تواند علت ديگري در كاهش تمايل جنسي باشد . نداشتن اعتماد به نفس و همين طور عزت نفس پايين هم از علت هاي ديگر سرد مزاجي بانوان به شمار مي آيند .

علت فيزيكي سرد مزاجي

در ايجاد سرد مزاجي در بانوان مي توان از عوامل فيزيكي زيادي نام برد .كه عملكرد ضعيف جنسي مرد , خشك شدن واؤن , احساس ناراحتي و يا احساس درد هنگام مقاربت , معاشقه كوتاه مدت , بي خوابي , خستگي و يا احساس ضعف , آسيب هاي وارده به اعصاب كه ناشي از جراحي و تروما مي باشد , نداشتن تعادل هورموني , سوءمصرف مواد مخدر و مشكلاتي كه به علت ناراحتي هايي زنانه ايجاد مي شوند نمونه ي اين علت ها مي باشند . داشتن اطلاعات در تمامي علت هاي سرد مزاجي مي تواند كمك شاياني به بانواني كه مبتلا هستند كرده  وباعث تسريع در روند علت درمان مي شود .

يائسگي و نقش آن در سرد مزاجي

كاهش يافتن ميل جنسي يكي از بيشترين عوارض در زمان يائسگي مي باشد . اين مشكل در برخي از بانوان به قدري شديد است , كه در زمان مراجعه به پزشك آن را به نام بيماري اختلال كمبود ميل جنسي ( HSDD ) تشخيص مي دهند .

تخمدان يك زن با افزايش يافتن سن و رسيدن به دوره ي پيش از يائسگي , توانايي خودرا براي توليد كردن هورمون ها مانند استروزن از دست مي دهد . تاثيراتي كه با كاهش سطح استروژن اين است كه انعطافي وقابليت ارتجاعي ديواره ي واژن , كايتوريس و وولو از دست رفته و غالبا خشك و تحريك پذير مي شوند . خشكي واژن غالبا اكثرا با كمبود استروزن پديدار مي شود . اين مشكل امكان دارد باعث احساس درد در زمان مقاربت شده و همچنين بر شدت ارگاسم تاثير گذار مي باشد .

هورمون ديگري كه نقش بسزايي در ميل جنسي دارد تستوسترون است , كه به دليل دوره ي يائسگي كاهش مي يابد . يكي از تصورات اشتباه اين مي باشد كه برخي فكر مي كنند كه بدن زنان بدون هورمون تستوسترون بوده و فقط مردان اين هورمون را در بدن خود دارند . با اينكه اين هورمون چه درمردان و چه در زنان يك هورمون بسيار مهم و ضروري مي باشد . سطح توليد آن در بدن زنان و مردان تنها تفاوت آن است . سطح مكفي هورمون تستوسترون با تمايل جنسي سالم در ارتباط بوده و يكي از علت هاي حتمي اختلال HSDD تستوسترون پايين مي باشد .

درمان كاهش ميل جنسي ( سرد مزاجي ) در دوره ي يائسگي

براي رفع مشكلات در ارتباط به عملكرد جنسي , ميل جنسي و صميميت , روش هاي متعددي وجود دارد . در زير به بعضي از اقداماتي كه مي تواند به فرد كمك كند اشاره كرده ايم .

ليزر موناليزا تاچ براي درمان سرد مزاجي دوران يائسگي

ليزر موناليزا تاچ , يك روش درماني براي درمان آتروفي تناسلي كه در دوره ي يائسگي ليجاد مي شود مي باشد بانواني كه چهار ويا پنج دهه از سن آنها گذشته , و دوره ي سخت يائسگي را پشت سر مي گذارند , بااين روش كه مورد تائيد FDA هم هست , مي توان درمان شوند .

در اولويت قرار دادن فعاليت جنسي

در اولويت قرار دادن فعاليت هاي جنسي و همچنين مقاربت به صورت كاملا منظم مسئله بسيار مهم در دوران يائسگي مي باشد . واژن امكان دارد بدون فعاليت جنسي , تنگ تر و كوچك تر شده و باعث ناراحتي و احساس درد درزمان مقاربت مي شود .

مشاورازدواج و روابط زناشويي ( در صورت نياز )

كيفيت رابطه , در مورد مسئله ي تمايل جنسي بانوان اهميت اهميت بسيار زيادي دارد . صادق بودن بانوان با خودشان در اين مورد ضروري است . مشاور ازدواج مناسب و روابط زناشويي سالم نقش بسزايي در خوشبختي همسران در طول ساليان زندگي مشترك دارد . انجام مشاوره ها تخصصي وقتي مهم است كه تمايل جنسي كاهش يافته و فرد رابطه ي جنسي را متوقف كرده است . براي اينكه كمكي بر بهبود يافتن صميميت و افزايش روابط با همسر خود درباره ي احساسات خود صادق باشيد و بدون هيچ كم وكاستي از احساس ترس , خشم از ايجاد رابطه ي جنسي با شريك زندگي تان صحبت كنيد .

تمركزبر روي صميميت , نه فقط بر رابطه ي جنسي

احساس رضايت و لذت بردن در مواقع همراهي و يا نزديكي با همسفر زندگي خود بوسيله ي روش هاي ديگر ( علاوه بر رابطه جنسي ) باعث افزايش تمايل جنسي مي شود .

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با ليز موناليزا تاچ مطالب زير را بخوانيد :

ليزر جوانسازي واژن

رفع تيرگي واژن و سفيد كردن آن

دستگاه ليزر موناليزا SHR

برچسب ها: , , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۷:۵۳ ] [ behzad moghtader ]

كاهش , رفع و درمان علائم يائسگي در زنان و تاثير ليزر موناليزا تاچ

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

كاهش , رفع و درمان علائم يائسگي در زنان و تاثير ليزر موناليزا تاچ : وقتي كه دوران قاعدگي به طور كامل در زنان متوقف مي شود يائسگي در زنان رخ مي دهد . گاها دوران قاعدگي متوقف شده و دوباره شروع مي شود . با اين حال يك زن اگر در طول يك سال قاعدگي نداشته باشد يائسه است . در ادامه ي اين مطلب , نكاتي در مورد يائسگي و روش هاي مناسب براي داشتن بدني , قوي و سالم , و همچنين واژن عاري از مشكلات در مدت زمان يائسگي ياداوري شده كه با رعايت آنها مي توانيد اطلاعات بيشتري در اين زمينه كسب كنيد .

درمان علائم يائسگي در زنانd

يائسگي چه زماني رخ مي دهد؟

زمان شروع يائسگي در زنان نسبت به همديگر متفاوت مي باشد. ميانگين سني زناني كه از دوران قاعدگي گذشته اند ۵۱ سال مي باشد . ولي متوسط سن يائسگي از ۴۰ الي ۵۹ بوده وهر زماني ممكن است رخ دهد . سن يائسگي بيشترزنان همانند مادرشان است . اگر دوران قاعدگي فردي قبل از موقع معين يعني قبل از ۴۰ سالگي متوقف شود . با مراجعه به پزشك مربوطه و گرفتن آزمايش خون , مشخص خواهد كرد كه فرد در دوره ي يائسگي قرار دارد ودر صورت عدم يائسگي , علت هاي ديگري را براي توقف قاعدگي پزشك دنبال خواهد كرد .

دوران يائسگي يك دوره اي است كه با مرور زمان رخ داده و در برخي از زنان چندين سال طول مي كشد . ولي اگر فردي در طول يك سال از دوران قاعگي به دور باشد نشان دهنده ي اين است كه فرد در دوران يائسه مي باشد . زناني كه با جراحي تخمدان هايشان را برداشته اند به ” يائسگي كه از جراحي ايجاد مي شود ” مبتلا مي شوند . ولي با وجود تخمدان ها در بدن و متوقف شدن دوران قاعدگي , به يائسگي كه از جراحي ايجاد مي شود مبتلا نخواهند شد .

يائسگي چه علائم ونشانه هايي دارد؟

در ماه ها و سال هايي كه به دوران يائسگي فردي انتها مي يابد ( دوران ماقبل يائسگي ) تجربه اين علائم يائسگي در زنان امكان دارد كه در زير به آنها اشاره مي كنيم

  1. نامنظم بودن دوره هاي قاعدگي
  2. خشك شدن واژن
  3. گرگرفتگي , يكي از بيشترين عوارضي كه در دوران يائسگي شيوع مي يابد گرگرفتگي است . كه در حالتي با افزايش دماي بدن و گرم شدن پوست و نهايتا با تعريق فرد , نمايان مي شود و باعث مي شود كه بانوان در دوران يائسگي با مشكلاتي مواجه شوند . پوشيدن لباس و يا لباس زير هاي تنگ و باريك , استعمال الكل , و دچار به اضطراب واسترس , كافئين ومصرف غذاهاي تند از علت هاي گر گرفتگي يائسگي مي باشند .

مواردي كه از گرگرفتگي جلوگيري مي كند عبارتند از : استفاده از لباس و يا لباس هاي زير سبك و راحت , نوشيدن تدريجي و جرعه جرعه آب يخ , فعاليت هاي ورزشي و استعمال بعضي از داروها .

از ديگر علائم و نشانه هاي يائسگي دز بانوان مي توان به موارد زير هم اشاره كرد

  1. تعريق شبانه
  2. بي خوابي و داشتن مشكلات خواب
  3. تغيردر خلق و خوي فرد
  4. افزايش يافتن وزن و كند تر شدن متابوليسم بدن
  5. خشكي پوست و كم پشت شدن آن
  6. از بين رفتن حجم سينه ها و توپري آنها .

دوران يائسگي چه عوارضي مي تواند داشته باشد؟

خطر مبتلا شدن به بيماري هاي خاصي پس از پشت سرگذاشتن يائسگي افزايش مي يابد كه نمونه هاي اين عوارض ها عبارتند از :

بيمار هاي قلبي و عروقي : كاهش يافتن سطح استروژن بدن خطرمبتلا شدن به بيماري هاي قلبي – عروقي را افزايش مي دهد دليل اصلي مرگ و مير در بانوان و همين طور در مردان , مبتلا شدن به بيماري هاي قلبي – عروقي مي باشد . با اين حال انجام دادن فعاليت هاي ورزشي بصورت كاملا منظم و رعايت كردن رژيم غذايي سالم و همچنين وزن خود را بصورت طبيعي حفظ كردن بسيار ضروري است .شما مي توانيد براي آگاهي از روش هايي كه از قلب محافظت مي كنند همچون كاهش دادن كلسترول خون و يا فشار خون بالا , با پزشك مربوطه ي خود مشورت كنيد .

پوكي استخوان : اين مشكل مي تواند باعث تضعيف و شكننده شدن استخوان و در نهايت خطر شكستگي استخوان را افزايش مي دهد . امكان دارد در مدت چند سال نخست پس از يائسگي تراكم استخوان با سرعت زيادي كاهش يابد , واين باعث مي شود كه خطر پوكي استخوان افزايش گردد .زناني كه مبتلا به پوكي استخوان در دوران يائسگي هستند گزينه ي اصلي شكستگي هاي لگن , مچ وستون فقرات خود مي باشند .

سوزش و تكرار ادرار : با كاهش يافتن قابليت رجوع يافته بافت واژن و مجري ادرار به طور همزمان و به صورت پي در پي و ناگهاني به ادرار كردن تمايل شديد داشته باشد . و به دنبال اين ها بي اختياري ادرار و يا از بين بردن ادرار در مواقع سرفه ع خنده و يا برداشتن وسايل سنگين ( بي اختياري ادرار كه با وارد شدن فششار ) طي كند . همين طور امكان دارد فرد در بيشتر اوقات به عفونت هاي دستگاه ادراري دچار شود . احتمال دارد با انجام دادن تمرينات ” كيگل ” كه موجب مي شود عضلات كف لگن به طور چشمگيري تقويت شده و استفاده كردن يك استروژن موضعي , علائم بي اختياري ادراري كاهش يابد .

عملكرد جنسي

سال هاي منتهي به دوره ي يائسگي , مشاهده ي تغييراتي در فعاليت هاي جنسي فردي امكان دارد . بيشتر زنان از از اينكه ديگر نگراني از بابت بارداري ندارند اذعان كرده اند كه از رابطه ي جنسي لذت بيشتري مي برند . كه اين نشانه ي سرد مزاجي بانوان در دوره ي يائسگي باشد . و برخي نيز به رابطه ي جنسي كمتر قبل يائسگي فكر مي كنند و حتي در مواردي از اين رابطه لذت نمي برند .

چند علت احتمالي براي تغييراتي كه در تمايلات رابطه ي جنسي زنان در دوره ي يائسگي وجود دارد كه مي توان موارد زير را نام برد .

كاهش يافتن هورمون كه ميتواند باعث خشكي واژن شده و دراحساس درد و ناراحتي رابطه ي جنسي به نوبه ي خود سهم دارد .

ميل جنسي با كاهش يافتن هورمون ها كمتر مي شود .

تعريقات شبانه , كه مي تواند اختلال در خواب و خستگي بيشتر و در نهايت نداشتن آمادگي براي رابطه ي جنسي شود . تغييرات بي منطق و احساسي و رفتاري باعث مي شود كه احساس استرس و اضطراب افزايش يافته و مانعي شود براي مانعي براي ميل جنسي مي شود .

افزايش وزن . با بالا رفتن سن در دوران يائسگي سوخت وساز بدن نيز كم مي شود و اين عامل باعث افزايش وزن با اين حال امكان دارد با اين روند به غذاي كمتر و ورزش بيشتر نياز داشته باشيد صرفا براي اينكه وزن قبلي خود را حفظ كنيد .

يائسگي يا آتروفي واژن

در بين زنان يائسه ( يائسگي طبيعي يا ثانوي ) و يا در ميان زنان كه دوره بعد از زايمان خود را سپري مي كنند يك نوع بيماري شايع به نام آتروفي واژن اتفاق مي افتد . قسمت وولوواژينال , به شدن استروژن خيلي حساس است و نتيجه آن تاثير مستقيم و قابل توجهي بر روي كيفيت زندگي بانوان مي گذارد , از جمله : خشك شدن واژن , سست شدن مخاط واژن , احساس خارش و سوزش , و احساس درد هنگام نزديكي ,

روش هاي كاهش عوارض يائسگي در زنان

يك بخش طبيعي از روند زندگي دوران يائسگي است . درمان وجلوگيري اين دوره ي امكان پذير نمي باشد . ولي در كل مي توان با انتخاب مناسب شيوه ي زندگي و روش هاي درماني مخصوص بساري از علائم ونشانه ها را مديريت كرده و باعث جلوگيري عوارض آن شد .

ليزر موناليزا تاچ : اولين درمان واژينال با ليزر براي مبارزه با اختلالات يائسگي

موناليزا تاچ يك روش درماني است به طور دايمي ماندگاري دارد . اين روش كم تهاجم بوده وبوسيله ي ليزر كه با عنوان يك روش درماني با تاثير چشمگير واثر گذاري ايده ال براي درمان عوارضي كه با كهولت سن بر بافت هاي داخلي اندام تناسلي زنان ايجاد مي شود , شناخته شده و محبوب مي باشد . اين فن آوري نوين , يكي از بهترين و به روز ترين روش هاي جوانسازي واژن به وسيله نور ليزر است . و يك تكنيك ايمن و كارامد بر طبق يك سيستم به روز معروف به SmartXider مي باشد .

روش موناليزا تاچ , به وسيله يك منبع ليزري CO2 كه نور ساطع زا منعكس مي كند , روشي بسيار مناسب و قابل اعتماد و داراي عملكردي بالاست كه مخصوص اين نوع درمان طراحي شده است . با استفاده از ليزر فركشنال مي توان به رشد دوباره ( تروفيك ) در قسمت وولو – واژن كمك مي كند . به علاوه يك درمان مناسب براي بافت هاي واژن , بعد از انجام عمل هاي جراحي كه بخاطر تومورهاي دستگاه تناسلي بانوان ( تخمدان , تخمدان , رحم , وولو و واژن ) مي باشد .

در مدت زمان يائسگي , واژن آمادگي بيشتري براي از دست دادن اندازه تورم و هيدراتاسيون بافت هاي آن است كه نتيجه آن ايجاد احساس ناخشنودي و ناراحتي واژن مي شود . بعضي از علائم شايع اين ناراحتي جسمي عبارت است از خشكي , احساس درد و سوزش در هنگام نزديكي و خارش وولو كه بيشتر اوقات باعث پايين آمدن كيفيت زندگي روزمره مي شود .

هورمون درماني

درمان با هورمون درماني به اين معني است استروژن را به تنهايي تجويز ( براي بانواني كه هيستروكومي انجام داده اند ) و يا استروژن و پروستروژن را با هم تركيب و بيشتر براي بيمران يائسه انجام مي شود كه براي جلوگيري از عارضه مربوط به آتروفي ادراري و بيشتر براي آثار منفي كم شدن ناگهاني استروژن بر روي سيستم هاي عصبي قلبي و عروقي , اسكلتي و اتونوم انجام مي شود .

در درمان به خصوص , تجويز كردن استروژن به صورت تنهايي , در ماني معروف به استروژن درماني ( ERT ) است . ۱۰% – %۲۵ از بانواني كه زير نظر هورمون درماني سيستميك قرار دارند و به علاوه از اثراتي نظير آتروفي ادراري رنج مي برند . اين عامل علاوه بر آثار بلند مدت مصارف هورمون ها , توجيهي است , بر مسئله درمان سيستميك براي بانواني كه فقط ” از عارضه واژني رنج مي برند ؛ به سختي تجويز مي شود .

درمان موضعي واژينال يا استروژن درماني ترانس درمال

معولا براي درمان آتروفي واژن از روش موضعي كمك مي گيرند . در درمان با اين روش شخص تحت درمان بايد يك كرم حاوي هورمون را به صورت مستقيم در واژن استعمال مي كند . كمك ديواره هاي واژن استروژن جذب مي شود و وارد چرخه گردش خون مي گردد , اگر اينكه از قبل براي جلوگيري جذب شدن استروژن آماده سازي شده باشد كه در اينصورت عارضه هايي از جمله احساس درد در قسمت پستان , درد در قسمت پرينه و خونريزي رحمي مي باشد كه بدون درنگ بايد به پزشك اطلاع داده شود . ممنوعيت اين نوع درمان نيز براي كساني كه سرطان مخاط رحم و خونريزي واژينال / رحمي با علت نامعلوم دارند است .

ليز كننده ها و مرطوب كننده هاي واژينال

در مواقعي كه آماده سازي استروژن مورد تائيد و يا اثري نداشته باشد , استفاده از مرطوب كننده ها و لوبريكانت هاي واژينال براي استعمال به طور موضعي و مداوم مي تواند عارضه ي مربوط به خشكي واژن را به صورت چشمگيري كاهش دهد . اين محصولات كه از تر كيب عوامل ترميم كننده و محافظ محلول در آب و داراي مواد غير هورموني ( در برابر درمان هاي هورموني ) به خصوص براي بانوان در نظر گرفته مي شود و يا براي كساني كه به دليل سرطان قلبي , در خطر حساسيت به هورمون قرار مي گيرند .

طرز كار روش موناليزا تاچ چگونه است ؟

در روش درمان با موناليزا تاچ به صورت طبيعي و بدون احساس درد بر عارضه يلئسگي غلبه مي كند . در روش با عمل نوين ليزر جوانسازي واژن به كمك كنترل با سيستم هاي كامپيوتري مناسب , با اثرگذاري موثرباعث بازسازي الياف ضعيف شده بخاطر پيري و در عين حال باعث توليد كلاژن جديد مي شود . در درمان با اين روش اندازه مخاط را مي توان تنظيم كرد , و حتي شكل آن را نيز مي توان تغيير داد و رطوبت و خاصيت ارتجاعي آن را به روش كار آمد و بدون هيچ گونه درد , بازگرداند .

D-پالس , يك فن آوري نويين و خاص است كه پيشرفته ترين و مناسب ترين روش درمان براي ديواره هاي واژن است . اجزاه تشكيل دهنده اي ديواره ها از مخاط و بافت پر ظرافت براي احيا شدن دوباره است , كه مسلما از تابش نور پالسي مناسب كه نه اولترا پالس ( بيش از اندازه ” سرد و عميق ) و نه سوپر پالس ( بيش از اندازه گرم وسطحي ) باشد بسيار لازم است . در اين نوع عمل بخش كوچي از مخاط را تبخير مي كنند كه بيشتر از ساير نقاط كراتينيزه است . پس از آن به مقداري كه مورد نيازبراي توليد حرارت است يك دناتوراسيون كافي و تحت كنترل , منتشر مي شود . در اين صورت , بدون هيچ گونه تروما و با بهره گيري از مقدار مناسبي از انرژي ليزر , بازسازي و بافت واژن تحريك مي شود .

اين درمان پيشرفته ترين درمان وولو – واژن ناميد باعث بهتر شدن شراسط فيزيكي بانوان شده است . با اين روش درمان بانوان مي توانند با رضايت كامل از زندگي زناشويي و ارتباط با شريك زندگي خود بهره مند شوند .

برچسب ها: , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۶:۴۰ ] [ behzad moghtader ]

تاثير يائسگي بر روابط جنسي و رفع علائم يائسگي با ليزر موناليزا

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

تاثير يائسگي بر روابط جنسي و رفع علائم يائسگي با ليزر موناليزا : هر خانمي كه در سن يائسگي است , از لحاظ جنسي مي داند كه از چه چيز هايي لذت مي برد . با بالا رفتن سن و شروع يائسگي تغييرات بسياري در زندگي آنها ايجاد مي شود . در ادامه تاثير يائسگي بر زندگي روزمره و روابط جنسي آشنا خواهيم شد با اين روند بيش از ۴۰% از بانوان با بالا رفتن سن و يائسگي از مشكلات جنسي و و واژن ( اتروفي واژن ) يا پيري واژن رنج مي برند . در حقيقت علت آتروفي واژن كاهش استروژن است . با مرور زمان ديواره ها واژن نازك تر مي شود . و به دنبال اين تغييرات , خاصيت ارتجاعي طبيعي و رساندن خون كاهش مي يابد .خاصيت لغزندگي واژن به دليل خشك وباريك شدن غشاء مخاطي محافظ واژن كاهش مي يابد . وقتي كه تعادل طبيعي اسيديته ( PH) ميحط داخلي بهم مي خورد , مي تواند سلامتي و عملكرد واژن را به چالش بكشد .

تاثير يائسگي بر روابط جنسي

تاثير يائسگي بر عملكرد جنسي

گذشتن از مرحله ي بلوغ خود وبدنتان چگونه تغيير پيدا كرد را به ياد بياوريد . مرحله اي كه احساس مي شد كه هر چيز از حالت طبيعي خود خارج شده است . در برخي موارد هم يائسگي به اين حالت باشد . با متحمل شدن بدن به افزايش تغييرات در بيشتر موارد تاثير زيادي دارد . كه احتمال دارد تاثير منفي بر تمايل و ارضاي جنسي , شامل اين تغييرات مي باشد . امكان دارد در دوره يائسگي بانوان برخي از مواردي كه در زير اشاره شده تجربه كنيد .

كاهش يافتن تمايل جنسي

ترس از دست دادن ميل جنسي , يكي از نگراني هاي بزرگي كه بيشتر زنان در دوران يائسگي با آن مواجه هستند . كمبود استروژن باعث سرد مزاجي زنان در طول يائسگي مي شود , اين مي تواند عملكرد جنسي زنان را در دوران يائسگي تغيير دهد . زناني كه دچار يائسگي هستند در طول يائسه بودن متوجه مي شوند كه همچون گذشته به آساني وراحتي تحريك نمي شوند . و در مقابل لمس و نوازش حساسيت كمي نشان داده و علاوه بر اينكه باعث ايجاد تغييرات احساسي كه غالبا به همراه يائسگي مشود , مي تواند تمايل جنسي را كاهش دهد .

مثلا : گشادي واژن مي تواند علاقه ي يك زن به رابطه جنسي را كاهش داده و ناتواني در تحريك شدن را افزايش دهد . روش هاي متفاوتي براي درمان سرد مزاجي زنان وجود دارد . كه با استفاده از درمان با ليزر مونا ليزا تاچ مي توانيد باعث از بين رفتن اين احساس شده واز ناراحتي هايي كه از بي ميلي جنسي شما را تحت تاثير قرار داده رهايي يافته و يك بار ديگر همچون گذشته از نزديكي با همسر خود نهايت لذت را ببريد .

افزايش خشكي واژن

يائسگي باعث مي شود نغييراتي در سطوح استروژن ايجاد شود . استراديول , شكل فعال استروژن در مرحله ي پيش يائسگي , با افت مواجه شده واسترون به منبع اصلي استروژن تبديل مي شود . استرون شكل تضعيف شده ي استروژن است . كه به علائم و نشانه هايي كه به يائسگي مربوط مي شود منجر مي شود . اين فرايند مي تواند باعث افزايش خشكي واژن شده و رابطه ي جنسي را هر چند به مدت كوتاه لذت بخش تر كند .

احساس درد در هنگام نزديكي

۱۷ الي ۴۵ درصد از بانواني كه در دوران يائسگي نزديكي داشته اند احساس درد را گزارش داده اند . اين احساس مي تواند به دليل افزايش يافتن خشكي واژن و يا نازك شدن بافت آن باشد . همين طور مي تواند اين احساس از ناراحتي خفيف تا احساس درد شديد در حال تغيير باشد .

تعريق شبانه و گر گرفتگي

اين دو مي تواند بر عكس آرامش و رابطه ي خاص عاشقانه باشند . علائمي همچون احساس گرماي شديد و غير قابل تحمل , غالبا با تعريق همراه بوده و مي تواند حتي احساس ترس از قرار داشتن در مكانهاي بسته نمايان مي شود . در كل گر گرفتگي در بانوان يكي از شايع ترين عوارض در سن يائسگي مي باشد .

پريود هاي نامنظم

اين فرايند باعث مي شود كه زمان داشتن يك رابطه ي جنسي ناگهاني دشوار باشد .

بي اختياري ادراري استرسي

اين مشكل گاهي اوقات در هنگام رابطه ي جنسي و يا در هنگام رسيدن به اوج جنسي مي تواند ايجاد شود .

چه راه هايي كه براي درمان علائم و نشانه هاي آزاردهنده در يائسگي وجود دارد ؟

اين مرحله از درمان با اينكه به بالاترين ميزان داشتن انظباط شخصي نيازدارد ولي مقدار خطر در اين مرحله خيلي كم بوده و يا به عبارتي بسيار ايمن است . در بيشتر مواقع , بعضي از تغييرات جزئي در سبك زندگي , باعث مي شود , مزيت هاي بزرگي در مبارزه با نشانه هاي يائسگي و در به دست آوردن سلامتي سطح بالايي , در اختيار فرد قرار دهد .
روش هايي كه باعث كاهش استرس مانند يوگا و يا مديتيشن , همراه با ورزش هاي دقيق و بسيار منظم و رژيم غذايي قابل بهبود يافته مي تواند يك درمان طبيعي بسيار مناسب وايده الي باشند . علي الخصوص رژيم غذايي كه مي تواند بهترين راه حل اين بحران لقب بگيرد . مطالعات حكايت از اين دارند كه رژيم هاي غذايي كه داراي مواد غذايي كه باعث افزايش سطح استروژن ( همانند سويا ,سيب , يونجه , گيلاس , سيب زميني , برنج , گندم وسيب زميني شيرين ) درمان هاي طبيعي بسيار مناسب و تاثير گذاري براي يائسگي به شمار مي آيند .

طب جايگزين

اين مرحله از چندين نوع متفاوت درمان تشكيل مي شود . مهم ترين نوع درمان بهره بردن از تكميل كننده هاي گياهي مي باشد . ولي با اين حال امكان دارد بانوان علاوه بر اين درمان از ساير تكنيك هاي درمان دوره ي ياسه , همچون طب سوزني , بيوفيدبك , ماساژ , يا آرماتراپي نيز تمايل داشته باشند . كه همه ي اين درمان ها قابل قبول بوده و تاثير گذار مي باشند .
درمورد تكميل كننده هاي گياهي , دو نوع گياهي كه براي درمان نشانه هاي يائسگي استفاده مي شود كه عبارتند از : مكمل هاي گياهي فيتو استروژنيك و مكمل هاي گياهي تنظيم كننده هورمون .
معمولا موثرترين راه استفاده تركيبي ار روش ها مي باشد . به احتمال زياد تغيير در روش زندگي بهمراه استفاده از طب جايگزين مناسب ترين درمان براي يائسگي خواهد بود . ولي با اين حال علائم يائسگي در برخي زنان آنقدر شديد مي باشند كه درمان جدي تري را مي طلبند .

جراحي و داروها
بيشترين خطر و گاها هزينه ي بيشتر در انجام مرحله ي سوم درمان يائسه وجود دارد . بيشترين درمان داروي براي ازبين بردن نشانه هاي يائسگي كه امروزه رواج يافته , هورمون درماني ( HRT ) است . با اينكه امكان دارد اين روش يك درمان سريع و قدرتمند براي مبارزه با نداشتن تعادل هورموني باشد , ولي متاسفانه باعث ايجاد عوارض جانبي جدي و افزايش خطر ابتلا به انواع گوناگون سرطان ها را در بين بانوان مي شود .

ليزر موناليزا تاچ , راهي مطمئن وايمن براي درمان تمامي نشانه هاي يائسگي

ليزر موناليزا تاچ يك روش پزشكي ليزري مي باشد كه به عنوان مناسب ترين روش براي درمان عوارض يائسگي همچون :خشكي واژن و احساس درد در مواقع نزديكي , بدون هورمون يا جراحي شهرت يافته است . مراجعه كننده با تقبل هزينه ليزر موناليزا تاچ با تسريع فرايند باز يافتن تعادل مخاط قسمت تناسلي به صورت ايمن و كاملا بدون درد , وتوسط روش هايي شبيه , تكنيك هاي كاهش سرعت پيري پوست صورت , با تاثيرات منفي ناشي از يائسگي در رابطه هاي جنسي ممانعت مي كند .

موناليزا تاچ چگونه عمل مي كند؟

ليزر جوانسازي واژن يا ليزر موناليزا تاچ موجب مي شود كه توليد كلاژن در بافت تحريك شده , و ناحيه ي مورد درمان ( ناحيه ي هدف ) را درمان كرده و دليل بازگرداندن جريان خون به حالت مناسب قبلي مي باشد . ليزر واژن به هدف تسريع در تجديد حيات محافظ واژن , درون كانال واژن قرار گرفته و به طرف بافت مسطح وعميق تنظيم مي شود . با نفوذ كردن پرتوهاي مكسر به ناحيه كوچكي از بافت و ايجاد زخم هاي كوچك و جزئي در لايه ي ايپيتليال مخاط واژن , و باعث مي شود فعاليت هاي عروقي سرعت بيشتري پيدا كنند . سه بار اعمال ليزر در دوره ي نخست درمان كه ۶ هفته بين هر كدام فاصله ضروري است قرار بگيرد . توصيه شده كه پس از تكميل بلافاصله يك درمان سالانه براي تثبيت سلامتي واژن در نظر گرفته شود . روند بهبودي چشمگيري در بسياري از بانوان پس از دوره هاي نخست و دوم تجربه شده است . ولي دركل براي اينكه يك نتيجه ي مطلوب كسب شود , روند سه دوره ي درمان الزامي است .

برچسب ها: , , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۴:۱۱ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب