كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 20
دیروز : 69
افراد آنلاین : 3
همه : 24362

اساس كار سيستم هاي rf  

اساس كار گيت فروشگاهي و سيستم هاي RF : اين سيستم در واقع بر روي يك مدار LC تنظيم شده است. نحوي ساخت تگ هاي سخت در گذشته به اين شكل بود كه اين تگ ها از القاگرهاي مسي و اتصال آن به يك خازن ساخته مي شدند و سپس در محفظه اي پلاستيكي قرار داده مي شدند كه اين نوع تگ در فروشگاه هاي بسياري امروزه استفاده مي شود و معمولا به تگ سخت شناخته مي شوند.

 

اما در نسخه جديد اين سيستم تغييراتي را اعمال كردند به اين صورت كه با ايجاد يك سيم پيچ برجسته در وسط دو فويل يك برچسب تشكيل مي شود معمولا جنس اين فويل ها هر طرف با هم متفاوت است. يكي از اين فويل ها آلمينيومي وروي ديگر از جنس پلي اتيلن است.

دزدگير فروشگاهي بر اساس سيستم RF كار مي كنند و محدوده فركانسي در اين سيستم بين ۲ تا ۱۰ مگاهرتز است. سيستم RF داراي دو حالت است حالت اول به صورت تك آنتن و حالت دوم به صورت دو آنتن مي باشد.

گفتيم كه اين سيستم ها بر پايه امواج راديويي و در رنج هاي فركانسي مختلفي كار مي كنند. اين انتن فرستنده به طور متناوب امواج الكترو مغناطيسي در محدوده امواج راديويي با طول موج بالا و فركانس ۸٫۲ مگاهرتز توليد مي كند. در صورت قرار گيري تگ در نزديكي آن القاي مغناطيسي در مدار lc ايجاد مي شود اگر مقدار ميدان مغناطيسي متناوب با مقدار تشديد مغناطيسي lc برابر باشد موجب ايجاد يك نوسان سمپاتيك مي شود؛ كه باعث ايجاد جريان در مدار تگ مي شود كه اين خلاف ميدان مغناطيسي متناوب است كه باعث تضعيف ميدان مغناطيسي متناوب بيروني مي شود.

بيشتر بخوانيد : گيت فروشگاهي

كه در نتيجه باعث افت ولتاژ قابل توجهي شده كه باعث ضعيف شدن ميدان مغناطيسي بيروني مي شود. اين تغييرات به وسيله سيم پيچ گيرنده شناسايي مي شود و با تغيير وضعيت موجب سيستم هشدار مي دهد.

براي اينكه تگ را از روي لباس جدا كنند و اين سيستم را از كار بيندازند پس از پرداخت هزينه و ثبت در صندوق، صندوقدار فروشگاه با استفاده از مگنت (اعمال يك ميدان مغناطيسي كه خارج از تحمل تگ است تگ را غير فعال مي كند) اين گت هاي مخصوص لباس مجدد فعال مي شود و امكان استفاده را دارد. در گت هاي نرم بايد بگوييم كه ولتاژي كه در ميدان مغناطيسي بر خازن ها وارد مي شود موجب از كار افتادن تگ ها مي شود. با اين روش گت ديگر مجدد فعال نمي شود و كاربردي ندارد كه اين روش غير فعال كردن مخصوص گت هاي ليبلي مخصوص كتاب است.

بيشتر بخوانيد : ليبل و تگ لباس

در سيستم هاي Radio Frequency كه براي فروشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد براي توليد ميدان مغناطيسي متناوب در حد فاصل ۲ آنتن با هم يعني ناحيه ي ميان آنتن هاي نصب شده ي فروشگاه با هم بهتر است كه آنتن هاي نصب شده داراي قاب بزرگ با ستون هاي يك تكه باشند در داخل قاب ها سيم پيچ ها قرار گرفته اند.
فاصله بين گيت ها باهم يعني گيت هاي گيرنده و فرستنده باهم بهتر است كه بيشتر از ۲ متر نباشد. در بيشتر مواقع جنس كالا بر روي نرخ كشف تاثير مي گذارد براي مثال اجناسي كه در آن فلز بكار رفته باشد تاثير منفي را بر فركانس تشديد تگ ها مي گذارد كه همين علت پايين آمدن نرخ كشف در اين روش مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۵:۳۲ ] [ behzad moghtader ]

سفارش گيت فروشگاهي 

سفارش گيت فروشگاهي به صورت آنلاين از وب سايت , خريد اينترنتي و تلفني دزدگير فروشگاهي : بيشتر كسبه دوست دارند به صورت مستقيم و بدون واسته گيت فروشگاهي تهيه كنند . لذا به دليل اينكه دسترسي و آشنايي كامل با مراكز عرضه و فروش اصلي گيت فروشگاهي را ندارند از اينترنت براي كسب آگاهي استفاده مي كنند . و به دنبال گيت فروشگاهي يا دزدگير لباس مي گردند . از اين رو اكثر مراكز فروش دزدگير پوشاك و … داراي وب سايت معتبر مي باشند لذا تمامي محصولات موجود را در سايت به نمايش قرار مي دهند كه هميشه به همراه توضيح مي باشد.

 

مشتري با مطالعه هر كدام از توضيحات گيت هاي مختلف آنچه را كه نياز دارد درخواست مي كند. خيلي از وب سايت ها اعتبار زيادي دارند و هميشه در بخشي از وب سايت فرمي را در نظر گرفته اند كه براي سفارش به صورت آنلاين محصول است . مشتري در اين فرم اطلاعات و محصولي را كه مي خواهد سفارش مي دهد. راه ديگه اين است كه در وب سايت گيت فروشگاهي شماره تماس موجود مي باشد كه هميشه به كارشناس فروش متصل مي باشد . و مشتري مستقيم مي تواند با واحد فروش ارتباط برقرار كند و محصول مورد نياز خود را درخواست كند كه همراه با مشاوره نيز مي باشد .

پيشنهاد پارسا گيت در خريد و سفارش گيت فروشگاهي

داشتن اطلاعات كتبي از گيت فروشگاهي به تنهايي كافي نيست و بايد تمامي جزئيات را در نظر گرفت . لذا هميشه پيشنهاد ما براي سفارش گيت فروشگاهي ,  اين است كه با مشاورين و كارشناسان ما در پارساگيت تماس بگيريد . تا بتوانيد از راهنمايي هاي ارزنده بهرمند شويد.

بيشتر بخوانيد : دزدگير فروشگاهي

البته بايد به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه گيت فروشگاهي محصولي است كه شايد خيلي از افراد اصلا دوست ندارند به صورت آنلاين خريداري كنند لذا . در فرمي كه شما پر خواهيد كرد هيچ هزينه اي پرداخت نمي كنيد و صرفا شما درخواست مي كنيد . در اين صورت نيز كارشناسان با شما تماس گرفته و محصولي را كه مي خواهيد براي شما تهيه مي كنند و در اسرع وقت براي شما ارسال مي كنند.

گيت فروشگاهي

پارسا گيت متخصصين نصب گيت فروشگاهي را به محل فروشگاه شما اعزام مي كند . تا بر اساس موقعيت فروشگاه شما گيت و دزدگير فروشگاهي را نصب و راه اندازي كند. هميشه اكصر شركت ها براي كالاي الكتريكي تضمين و گارانتي ارائه مي كنند كه پارسا گيت نيز از اين امر مستثني نيست و براي تك تك محصولات خود گارانتي ارائه مي دهد و در صورت بروز هر نوع مشكي شما مي توانيد با واحد فني و پشتيباني محصولات تماس بگيريد و درخواست كمك كنيد.

انواع گيت هاي فروشگاهي كه در پارسا گيت عرضه مي شوند به صورت زير مي باشد: 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۲:۳۱ ] [ behzad moghtader ]

بواسير  

بواسير – هموروئيد , راه هاي درمان درمان بواسير : امروزه بيماري هاي بواسير يا هموروئيد زياد به گوش مي رسد كه البته همه ما فكر مي كنيم اين بيماري مخصوص مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها است و در سن هاي بالا رخ مي هد كه كاملا غلط است اين بيماري نيز مانند همه بيماري هاي ديگر از سنين پايين و جواني شروع مي شود كه كاملا غيرمشخص است و نشانه هاي ان ظاهر نمي شود و در صورت بروز هم نيز در سنين حواني توجه نمي شود و همان طور به صورت مخفيانه مي ماند و با گذشت زمان و بالا رفتن سن علائم بيشتر خود را نشان مي دهند و باعث مي شود فرد از بيماري خود مطلع شود. در اين مقاله مطالبي راجب به بيماري بواسير گفته شده است تا هر زمان علائم اين بيماري را ديديد ان را درمان كنيد.

 

بيماري بواسير يا هموروئيد چيست؟

نام علمي بيماري بواسير هموروئيد است اين بيماري با تورم و التهاب مويرگ هاي موجود در خروجي دستگاه گوارش يعني مقعد رخ مي دهد. ديواره‌ها‌ي دروني مقعد چهار سانتي‌متر انتهايي روده‌ي بزرگ به دليل داشتن خاصيت ارتجاعي و عملكرد دريچه‌اي آن از رگهاي بالشتكي با ديواره‌هاي حساس تشكيل شده است . مويرگ‌هاي بخش انتهايي دستگاه گوارش كه موظف به مراقبت از كانال مقعد هستند، در هنگام دفع مدفوع خشك دچار كشش و ملتهب خواهند شد.

كشيدگي ديواره‌ي سياهرگ‌ها با كاهش توان انقباضي مانع پمپاژ خون به سمت نواحي بالاتر و بازگشت آن به قلب مي‌شوند. بنابراين هر عاملي كه مانع بازگشت خون داخل اين عروق مخرج به قلب شود سبب افزايش فشار داخل اين سياهرگهاي دهانه مقعد شده و سبب گشاد شدن وپيچ در پيچ شذن اين عروق خواهد شد كه به آن بواسير يا هموروئيد گفته ميشود.

بواسير يا هموروئيد دربين چه افراد و سنيني بيشتر شايع ميباشد؟

افراد در همه سنين يعني هم جواني و هم سن پيري مي توانند دچار اين بيماري شوند ولي در بين افراد، افراد چاق، خانمهاي باردار و حتي ورزشكاران و افرادي كه نسبت به بلند كردن اجسام سنگين اقدام ميكنند بيشتر از ساير مردم در خطر ابتلا به بواسير يا هموروئيد هستند همچنين به طور كلي بيماري بواسير در نيمي از افراد بالاي ۵۰سال در جامعه شايع ميباشد كه فقط برخي از آنها داراي نشان و علامت ميشوند.

علت بروز هموروييد ( بواسير ) چيست؟

علت اصلي اين بيماري مشخص نيست ولي با توجه به تحقيقات انجام شده و همچنين مانند اكثر بيماري ها دليل اين بيماري مي تواند رعايت نكردن برخي اصول تغذيه اي و نحوه اشتباه سبك زندگي باشد كه برخي از ان ها عبارت است از:

مصرف نوشيدني‌هاي حاوي الكل: زيرا الكل باعث ايجاد اختلال در عملكرد دستگاه گوارش مي‌شود.

عدم مصرف روزانه‌ي آب به ميزان كافي : كم‌آبي بدن باعث سفت و سخت شدن مدفوع درون روده‌ها خواهد شد به صورتي كه مدفوع سخت به سختي درون روده حركت كرده و در سطح ديواره‌هاي درون كانال مقعد خراش ايجاد مي‌كند.

مصرف ناكافي ميوه و سبزيجات : مصرف ناكافي ميوه و سبزيجات و مواد غذايي حاوي فيبر منجر به كاهش سرعت حركت مواد غذايي درون روده‌ها و ايجاد يبوست در فرد مي‌شود.

فعاليت‌هاي بدني سنگين و نادرست : ورزش‌هاي سنگيني كه به شيوه‌هاي غير اصولي با وارد كردن فشار زياد بر بدن انجام مي‌شود به خروجي دستگاه گوارش و كف لگن آسيب وارد مي‌كند.

اضافه‌وزن : چاقي و اضافه وزن علاوه بر ايجاد كم تحركي در فرد و كاهش سرعت حركات روده‌اي، فشار بيشتري را بر ناحيه مقعد وارد مي‌كند.

باقي ماندن طولاني مدت در وضعيت ايستاده يا نشسته : شغل‌هاي نشسته امروزي مانند كارمندي يا رانندگي در مسافت‌هاي طولاني با تحت فشار قرار دادن مقعد زمينه‌ساز بيماري بواسير هستند.

پرهيز از فعاليت بدني و زندگي ماشيني : كم‌تحركي و عادت به زندگي‌هاي ماشيني فعاليت دستگاه گوارش را كم مي‌كند.

زور زدن هنگام دفع مدفوع : اجابت مزاج با زور عضلات ناحيه‌ي مقعد را بيش از حد كشيده و تحريك مي‌كند.

ازدياد فشار شكمي با سرفه‌هاي شديد و مكرر : با سرفه فشار ناحيه‌ي داخل شكم افزايش مي‌يابد و با هر بار تكرار شدن آن عضلات كف لگن نيز تحت‌الشعاع قرار مي‌گيرد.

حمل وسايل سنگين و بيشتر از توانايي جسمي فرد : بلند كردن اجسامي با وزني بيش از حد نرمال توان فيزيكي بدن فرد به عضلات كف لگن از جمله كانال مقعد آسيب مي‌رساند.

رابطه‌ي جنسي مقعدي : به دليل دريچه‌اي بودن عضلات ناحيه مقعد و بسته بودن آن در مواقع عادي، هنگام نزديكي مقعدي آلت تناسلي با زور و فشار آن را باز مي‌كند، همين فشار عضلات و اعصاب آن را تضعيف و كنترل بر دريچه را كم مي‌كند. تكرار رابطه‌ي جنسي مقعدي ديواره‌ي عروقي اين ناحيه را نيز نازك و تحريك مي‌كند. بعضي از بيماري ها مي توانند منجر به ايجاد بيماري بواسير يا هموروئيد شوند كه برخي از ان ها را در قسمت بعدي گفته ايم.

اختلالات كبدي : مشكلات كبدي با ايجاد اختلال در روند طبيعي فعاليت دستگاه گوارش مي‌تواند زمينه‌ساز هموروئيد شود.

تجربه‌ي اسهال و يبوست‌ مزمن : ممكن است آسيب در دريچه مقعد هنگام خروج سريع مدفوع در هنگام اسهال با ايجاد اصطحكاك يا خروج كند و به سختي آن حين يبوست با ايجاد فشار به وجود آيد.

كانسر كولون (سرطان قسمتي از روده بزرگ) : سرطاني شدن قسمت‌هايي از روده مانع حركات روده‌اي و ايجاد مشكلاتي در هضم و دفع مدفوع مي‌شود.

بارداري : بارداري نه تنها به دليل تغييرات هورموني مؤثر بر دستگاه گوارش و ايجاد يبوست، بلكه به دليل فشار ناشي از بزرگي شكم و رحم باعث تحريك ناحيه‌ي مقعد مي‌شود.

پارگي مقعد هنگام برش عضلات كف لگن در زايمان سخت : در برخي زايمان‌هاي سخت براي كمك به خروج سر نوزاد، نياز به برش‌هاي عمقي‌تر در ناحيه‌ي كف لگن است، بي‌احتياطي حين برش مي‌تواند عضلات ناحيه‌ي مقعد را نيز درگير و به آن آسيب بزند.

اختلالات روحي و رواني : مشكلات و بيماري‌هاي روحي مانند افسردگي نه تنها روح بلكه جسم فرد را تحت تأثير كم‌توجهي و آسيب قرار مي‌دهد.

ضعف عصبي عضلاني دريچه مقعدي به علت كهولت سن : ممكن است با بالا رفتن سن كنترل عصبي عضلاني فرد بر ناحيه‌ي مقعد كم شود و كنترل فشار وارد بر آن از توان فرد خارج گردد.

اعتياد به مواد مخدر : مواد مخدر از جمله ترياك با برهم زدن عملكرد صحيح دستگاه گوارش و ايجاد يبوست فرد را مستعد هموروئيد مي‌كند.

مصرف برخي داروها : اختلالات گوارشي ناشي از عوارض برخي داروها نيز فرد را در معرض آسيب بواسير قرار مي‌دهد.

علائم و نشانه هاي اين بيماري در هر فرد مي تواند متفاوت باشد اگر در زمان درست به اين بيماري توجه شود فرد اسيب كمتري خواهد ديد . به دليل آسيب ديدن ناحيه‌ي مقعدي در اين بيماري دور از ذهن نيست كه در ۹۹ درصد موارد كسي جز خود فرد متوجه آن نخواهد شد. اگرچه نمي‌توان اين توقع را از كودكان يا افراد عقب‌مانده داشت ولي در آنان نيز والدين يا اطرافياني هشيار مي‌توانند در آگاهي به موقع از آن مفيد باشند.

***نكته :

يبوست‌هاي مزمن به صورت دفع ناكامل مدفوع و چند روز در ميان با ايجاد فشار در عضلات دريچه‌اي ناحيه‌ي مقعد باعث اختلال در حركت ياري‌دهنده ماهيچه‌هاي صاف راست روده‌ي اين ناحيه به عروق آن شده و بدين گونه زمينه را براي ابتلا به هموروئيد فرآهم مي‌كنند. بسته به ميزان فشار وارد شده حين عمل دفع و تعداد دفعات تجربه‌ي يبوست‌هاي سنگين و آزاردهنده، آسيب وارده به عروق ناحيه‌ي مقعد شدت مي‌يابد. با هر بار تكرار شدن اجابت مزاج‌هاي طولاني و سخت، اختلال در عملكرد دريچه انتهايي روده‌ و آسيب عروقي بيشتر و بيماري در فرد پيشرفته‌تر خواهد شد. در نهايت فرد زماني متوجه جراحت كانال مقعد خود خواهد شد كه نشانه‌هايي چون درد و خونريزي ظاهر شود.

خطر بروز همورويد در بين افراد شاغل

شغل و حرفه هر كسي نقش مهمي در زندگي هر كسي دارد و هر كسي تلاش مي كند تا در كار خود موفق شود و درجه بالايي كسب كند ولي هر شغلي مزايا و معايب خود را دارد كه بعضي از ان ها عادت هاي غلط رفتاري را به فرد القا مي كند كه اين رفتار ها باعث مي شود مشكلات غير قابل پيش بيني به وجود بيايد كه يكي از ان ها بيماري بواسير است به طور كلي مي توان گفت اكثر كار ها ممكن است منجر به ايجاد بيماري بواسير شوند كه عبارت اند از:

باقي مانده به حالت نشسته به مدت طولاني و به طور مداوم :

عمدتاً مشاغل اداري و يا كساني است كه به مدت طولاني در پشت يك ميز يا در مقابل كامپيوتر قرار مي‌گيرند، به همراه رانندگان اتوبوس، كاميون و حتي خلبانان در اين گروه قرار مي‌گيرند. باقي ماندن براي مدت طولاني به حالت نشسته، گردش خون را در اندام تحتاني دشوارتر مي‌كند. اين افراد به منظور پيشگيري از ابتلا به بواسير بايد عادات طبيعي استفاده از پله به جاي آسانسور، پياده روي كوتاه مدت قبل و بعد از كار و تغيير وضعيت بدن هر دو ساعت يك بار را در خود تقويت كنند.

فعاليت‌هاي شديد فيزيكي و سنگين :

كاركنان انبارها و بنادر هر دو متعلق به اين گروه هستند. فعاليت فيزيكي ناگهاني و شديد مي‌تواند فشار روي عروق خوني ركتوم را افزايش دهد. بنابراين توصيه مي‌شود به درستي تمام حركات بدني را انجام دهند. همچنين پيشنهاد مي‌‌شود كه با ورزش مناسب كف لگن و عضلات اطراف اندام‌هاي لگني (مثانه، واژن و رحم …) را تقويت كنند.

باقي مانده به حالت ايستاده به مدت طولاني و به طور مداوم :

اين حالت عمدتاً مربوط به حرفه‌هايي است كه شانس زيادي براي نشستن ندارند مانند كارگران، پيشخدمت‌ها، آرايشگران و فروشندگان و غيره. ايستادن طولاني نيز داراي اثرات منفي بر عضلات و اسكلت فرد و همچنين بر روي عروق و گردش خون است. توصيه مي‌شود در حين كار حالت پاها عوض شده و با ايستادن بر روي انگشتان پا يا تغيير وزن و سنگيني خود بر روي هر پا هر دو الي سه دقيقه مانع آسيب‌هاي احتمالي شوند.

سطوح بالاي استرس و تنش محيط كار :

استرس مي‌تواند به راحتي بر عملكرد بدن از جمله حركت روده تأثير بگذارد. افرادي كه داراي مشاغلي هستند كه نياز به صرف زمان طولاني دارد، ممكن است نياز به توالت را به تعويق بيندازند و با اين كار خطر ابتلا به يبوست و در نتيجه بواسير را در خود افزايش دهند. بنابراين لازم است تا با مذاكره با مسئولين محيط كاري خود حتماً وقتي را براي استراحت و دستشويي در محيط كار در نظر بگيرند.

ارتباط بين سرطان و بواسير(هموروئيد)

به هيچ وجه هموروئيد باعث ايجاد سرطان نمي شود ولي امكان دارد اين دو بيماري هم زمان ايجاد شود در افراد بالاي ۴۰ سال كه علامت اصلي بيماري ان ها خون ريزي است بايد كلونوسكپي و ركتوسيگموئيدسكپي انجام دهند تا مشخص شود بيماري ان ها سرطان است يا نه.لازم به ذكر است كه در بيماري بواسير اگر خون ريزي رخ دهد به رنگ سياه نمي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۸:۳۸ ] [ behzad moghtader ]

هموروئيد يا بواسير در كودكان  

هموروئيد يا بواسير در كودكان چگونه است؟ : همان طور كه گفته شد اين بيماري هم در زنان و هم در مردان رخ مي دهد و در نيمي از جمعيت جهان در سن ۵۰ سالگي به آن مبتلا مي‌شوند. اين بيماري در جهان به عنوان بيماري پيري شناخته مي شود زيرا در افراد مسن رايج است به همين دليل اكثر افراد از احتمال ابتلا هموروئيد در كودكان آگاهي ندارند. به گفته انجمن جراحان كولون آمريكايي، ميليون‌ها آمريكايي در سنين مختلف مبتلا به هموروئيد هستند.

 

علل بواسير يا هموروئيد در كودكان

عوامل مختلفي مي‌توانند باعث ايجاد هموروئيد در كودكان شوند. نشستن كودك روي سطوح سخت يكي از اين عوامل است. اما هموروئيد در كودكان معمولاً به سبب يبوست ايجاد مي‌شود. رژيم غذايي نامناسب وعدم تحرك مي‌تواند مدفوع كودك را خشك و سفت كند، بنابراين عبور و دفع آن مشكل شده و عمل اجابت مزاج دشوار مي‌شود. همانند بزرگسالان، اين مشكل در كودكان باعث ايجاد آسيب در عروق ركتوم و ناحيه مقعد خواهد شد.

علايم بيماري هموروييد در كودكان

بعضي از كودكان، تورم عروق خوني را در داخل و اطراف مقعد و ركتوم تجربه مي‌كنند. هموروييد اغلب باعث خونريزي حين اجابت مزاج و همچنين خارش، حساسيت و درد در اطراف دريچه مقعد مي‌شود. يك كودك مبتلا به هموروئيد ممكن است پس از اجابت مزاج در كاغذ توالت خون ببيند. بنابراين اگر فرزندتان از خارش و سوزش در ناحيه مقعد شكايت كند، نبايد هموروئيد را به عنوان يك علت احتمالي ناديده بگيريد.

درمان بواسير يا هموروئيد در كودكان

درمان هموروئيد در كودكان مي‌تواند يك چالش باشد ، زيرا اكثر داروهاي ضد واريسي و درمان‌هاي موجود امروزه براي بزرگسالان تهيه شده است. بنابراين طيف گسترده‌اي از داروهاي درماني هموروئيد براي بزرگسالان در داروخانه‌ها موجود است.

مؤثرترين روش درمان تغيير رژيم غذايي كودك و اصلاح عادات رفتاري و سبك زندگي است. به طور كلي درمان‌هاي طبيعي امن‌ترين راه براي درمان هموروئيد در كودكان است. يبوست بزرگترين علت هموروئيد در كودكان است، احتمالاً كنترل يبوست مهمترين راه براي جلوگيري از هموروئيد در كودك است.براي جلوگيري از يبوست بايد فيبر كه در سبزيجات موجود است را به رژيم غذايي خود اضافه كنيم همچنين حدودا بايد هشت ليوان مايعات مصرف شود.

به طور كلي درمان‌هاي طبيعي امن‌ترين راه براي درمان هموروئيد در كودكان است. مؤثرترين روش درمان تغيير رژيم غذايي كودك و اصلاح عادات رفتاري و سبك زندگي است. از آن‌جا كه يبوست بزرگترين علت هموروئيد در كودكان است، احتمالاً كنترل يبوست مهمترين راه براي جلوگيري از هموروئيد در كودك است. اضافه كردن فيبر و مايعات حدود هشت ليوان روزانه به رژيم غذايي كودك اولين گام براي جلوگيري از يبوست است.

مصرف برخي از نوشيدني‌ها مانند آبميوه و انواع توت‌ها ، آب نارنگي و آب انار گزينه‌هاي خوبي هستند. يكي از روش‌هاي اصلاح عادت‌هاي رفتاري كودك توجه به ورزش و فعاليت بدني منظم كودك است تا به جلوگيري از يبوست و هموروئيد كمك كند. ورزش مي‌تواند سلامت كلي كودك و همچنين سلامت روده را بهبود بخشد.بهتر است به كودك خود آموزش دهيد تا به محض احساس نياز به دفع مدفوع به دستشويي رود و از به تأخير انداختن عمل اجابت مزاج بپرهيزد. از طرفي او را تشويق كنيد تا زمان كمتري در دستشويي صرف كند و از زور زدن حين اجابت مزاج بپرهيزد.

روش‌هاي درماني مناسب براي كنترل هموروئيد كودك كه والدين بايد به ان‌ها توجه كنند عبارت‌اند از:

  • يكي از راه ها حمام آب گرم نشسته در لگن به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقيقه دو تا سه بار و سپس خشك نمودن محل است.
  • همچنين حمام روزانه‌ي كودك با آب گرم و سپس خشك نمودن محل البته بايد توجه كرد كه شستشو محل مقعد با صابون مي‌تواند هموروئيد را تحريك كند؛ بايد روش روش صحيح خشك نمودن يا تميز كردن مقعد بعد از اجابت مزاج به كودك و استفاده از دستمال مرطوب و نرم به كودكان كاملا اموزش داده شود.
  • براي تسكين درد مي توانيد از كمپرس يخ استفاده كنيد.
  • مصرف دوز مناسب استامينوفن براي كنترل درد مقعد كودك
  • مصرف داروهاي ضد هموروئيد بدون نسخه مخصوص كودك با نظر پزشك

اگر بعد از انجام اين روش ها در عرض دو هفته هموروئيد بهبود نيافت يا خون ريزي شدت يافت حتما بايد به پزشك مراجعه شود در موارد شديد بيماري كه با اين روش‌ها كنترل نمي‌شود، معمولاً جراحي توصيه خواهد شد و از آن‌جايي كه كودك در سن رشد است، روش باند لاستيكي براي از بين بردن هموروئيد كودك پيشنهاد نخواهد شد.

شدت بيماري هموروييد در كودكان

بيماري بواسير , هموروئيد در كودكان كمتر ديده مي شود اما با وجود اين درصد كم اين بيماري در كودكان مهم است و بايد مورد توجه قرار گيرد و ان را جدي گرفت تا كودك دوباره دچار اين بيماري نشود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۵:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

  فيستول مقعد

فيستول مقعد چيست؟

درباره فيستول مقعد بايد گفت كه فيستول مقعد در واقع يك كانال كوچك است از قسمت پايان روده و تا پوست نزديك مقعد ادامه دارد و باعث اتصال ۲ ارگان در بدن مي شود؛ و به شكل يك تونل كوچك باريك غير طبيعي در پايان روده راست است كه به سطح خارجي پوست باز مي‌شود قرار دارد.

فيستول مقعد

براي توضيح بيشتر بايد بگوييم كه كانال مقعد در انتهاي مسير دستگاه گوارش و در حد فاصل دو دريچه‌ي حلقه مانند عضلاني قرار دارد كه اين دريچه ها را با نام دريچه‌ي داخلي و خارجي مقعد مشخص شده است. درباره جنس اين دريچه ها بايد گفت كه دريچه‌ي داخلي عضلات صاف تر و غير ارادي دارد و اما دريچه‌ي خارجي از عضلات اسكلتي و تحت كنترل ارادي تشكيل شده است؛ و وطيفه اين دو عضله حمايت از كانال مقعد است.

غدد مقعدي در واقع بين اين دو دريچه قرار گرفته است اين غدد ترشحات را به درون كانال مقعد تخليه مي‌كنند. به بيان خيلي ساده تر در روده بزرگ و در قسمت نزديك به خروج مدفوع (مقعد)، غده هايي وجود دارند كه اين غده ها درست مانند غده هاي عرق، باعث ترشح موادي هستند كه بسته به نوع موادي كه ترشح مي كنند، نقش بزرگي را در تامين سلامت كلي بدن دارند و از ان جايي كه ترشحات براي تخليه بايد وارد روده بزرگ بشوند دهانه ي اين غده ها به داخل روده باز مي شود.

اما بيشتر مواقع عفونت صورت ميگيرد كه علت اين امر مسدود شدن خروجي غدد است وقتي كه غدد مسدود شود و عفونت جمع شود باعث ايجاد فيستول مقعدي مي شود.

اين عفونت مي تواند تا سطح پوست هم نفود كند و بيشتر شود. معمولا فيستول در بيشتر كساني كه در ناحيه معقد زياد دچار ابسه و جوش هاي مقعدي مي شوند و بهبودي كاملي پيدا نكرده اند به وجود مي آيد. به جز گسترش يافتن عفونت حتي در بيشتر مواقع ترشحات مدفوعي هم از كانال بيرون مي ريزد و در سطح پوست ديده مي شود. آبسه مقعد باعث ترشح عفونت در كل بدن مي شود.

درباره محل قرار گيري فيستول در دريچه كانال و يا ساده و پيچيده بودن آن بايد بگوييم كه اين موارد به ۵ دسته تقسيم مي شوند:

  • فيستول اكسترا اسفنكتريك (Extrasphincteric) : اين عارضه از قسمت راست روده بزرگ شروع و به سمت پايين ادامه دارد و از طريق عضله‌ي لواتور آني كف لگن به پوست اطراف مقعد باز مي‌شود. توجه داشته باشيد كه اين نوع فيستول در خطوط دندانه دار يعني كه قسمتي كه غدد مقعد هست به وجود مي‌آيد كه علل ايجاد آن بيماري كرون يا يك فرآيند التهابي مانند آپانديس و يا آبسه باشد.
  • فيستول سوپر اسفنكتريك ( Suprasphincteric ) : شروع آن درست از ميان عضلات اسفنكتر داخلي و خارجي و تا بالا گسترش دارد و به اين ترتيب كه از عضلات پوبوركتاليس رد شده و در حدود يك سانتي خروجي دهانه مقعد به پوست باز مي‌شود. امكان مبتلا شدن به اين نوع فيستول ۲۰ درصد است.
  • فيستول ترانس اسفنكتريك ( Transphincteric ) :  ميان عضله دريچه‌ي داخلي و خارجي و يا از قسمت پشت مقعد شروع، از عضله‌ي اسفنكتر خارجي رد مي شود و در فاصله‌‌ي يك يا چند اينچي از پوست نزديك مقعد بيرون مي ايد. به خاطر شكلي كه دارد معمولا نعل اسبي هم گفته مي شود امكان شيوع اين فيستول در افراد بين ۲۰ الي ۲۵% است.
  • فيستول اينتر اسفنكتريك ( Intersphincteric ) : درست از وسط عضلات اسفنكتر داخلي و خارجي شروع و و از عضله اسفنكتر رد مي شود و از قسمت بسيار نزديك به انتهاي مقعد بيرون مي آيد. در واقع اين نوع به يكي از شايع‌ترين فيستول مقعدي كه ۵۵ تا ۷۰ درصد امكان شيوع دارد شناخته شده است.
  • فيستول زيرمخاطي : آخرين مورد از دسته بندي نوع فيستول اين فيستول است كه در واقع به صورت سطحي و از زير مخاط عبور مي‌كند.

در بيشتر افراد وجود فيستول باعث بروز علائم دردناك در قسمت مقعد و سوزش پوست، درد، التهاب شود. ديده شده است كه بيماران بسياري هم علايم ديگري چون خونريزي و ترشح در هنگام عبور مدفوع دچار هستند. درباره فيستول و علل آن بايد بگوييم كه فيستول ممكن است كه علل و علائم خاص و مختلف ديگري هم داشته باشد و در فرد به وجود بيايد؛ و بيشتر پزشكان به دليل شدت آسيب معمولاً بهترين روش درمان و از بين بردن چرك و عفونت بدن انجام جراحي را توصيه مي كنند.

علل ايجاد فيستول مقعد

درباره فيستول در بخش قبل گفتيم كه فيستول مقعد از يك آبسه مقعدي كه بهبود پيدا نكرده است به وجود مي‌آيد كه معمولا بسيار هم دردناك است. درباره ابسه هم شرح داديم كه وقتي يكي از غدد هاي درون روده مسدود شود آبسه به وجود مي آيد و اين آبسه و عفونت آن باعث فيستول مقعدي مي شود. طي تحقيقاتي كه انجام شده است معمولا در هر ۴ نفر مبتلا به آبسه مقعد دو مورد از اين افراد ابسه باعث به فيستول مي شود. درباره درمان آبسه بايد بگوييم كه آبسه بسيار راحت درمان مي شود با مراجعه به پزشك مي توانيد اين ابسه را از تبديل شدن به فيستول و عوارضي كه گريبان گيرتان خواهد شد نجات دهيد معمولاً پزشك در مطب و كلينيك با بي حسي موضعي يك برش پوستي روي آبسه انجام مي دهد و تخليه چرك آن انجام مي‌شود . بيشتر افراد در حين ابسه منتظر مي مانند كه آبسه خود‌به‌خود تخليه شود بايد گفت كه ريسك اين كه به اين صورت آبسه به طور كامل بهبود نيابد زياد است و بنابراين فيستول اتفاق مي‌افتد.

درباره دلايل ايجاد فيستول بايد به اين موارد اشاره كنيم كه اين موارد عبارتند از :

  • آبسه مقعدي
  • بيماري كرون
  • ديورتيكوليت
  • هيدر آدنيت چركي
  • عوارض جراحي در نزديكي مقعد
  • ابتلا به سل
  • بيماري هاي جنسي مثل كلاميديا و يا سيفليس
  • HIV
  • سرطان
  • زخم ناشي از ضربه

آبسه مقعدي :

معمولا اگر آبسه مقعدي از علل فيستول باشد بايد گفت كه ابسه نشان از وجود عفونت در بدن را نشان مي دهد و علائمي مثل حرارت،درد، تورم و احساس ناراحتي در نزديك خروجي مقعد يعني اطراف دهانه مقغد را دارد.

در ادامه ما به نادرترين دلايلي كه سبب بروز فيستول در دهانه مقعد فرد مي شود را كه ممكن است از يك بيماري خطرناك باشد به طور كامل شرح مي دهيم:

بيماري كرون :

در اين بيماري دستگاه گوارش دچار التهاب مي شود و نشانه هاي مختلفي را دارد كه در صورت مشاهده در فرد مي تواند به تشخيص ابتلا به فيستول كمك كرد. بايد گفت كه كرون در واقع يك چهارم در ايجاد فيستول موثر است درباره بارزترين علائم بيماري كرون مي توان به درد در ناحيه شكم، بي اشتهايي، داشتن حالت تهوع و استفراغ و كم شدن وزن اشاره كرد.

ديورتيكوليك :

اين عامل هم سبب ايجاد عفونت در روده بزرگ مي شود اين بيماري زماني شيوع پيدا مي كند كه مخاط روده بزرگ دچار التهاب شود و باعث درد شكم در قست چپ و سمت پاييني شكم مي شود.

هيدر آدنيت چركي :

هنگامي كه غدد عرق دچار يك نوع عفونت شود باعث ايجاد زخم و ابسه مي شود در واقع ناشي ار بيماري مزمن پوستي است اين زخم ها اگر در ناحيه مقعد به وجود بيايند بي شك دليل اصلي فيستول هستند.

عوارض جراحي در نزديكي مقعد :

معمولا براي از بين بردن آبسه كه در مقعد به وجود مي آيد بهترين روش جراحي است اما بيشتر اوقات بعد از جراحي فيستول رخ مي هد زيرا بافت با برش و يا تخليه دچار اسيب مي شود كه اين نوع اسيب در زايمان هم ممكن است به وجود بيايد و از علل بروز فيستول در مقعد است.

ابتلا به سل :

درباره سل مي دانيد كه بيماري خطرناك سل ناشي از عفونت باكتريايي است كه قسمت ريه را درگير مي كند اما اين باكتري در هر قسمت از كه نفوذ كند در قسمت راست روده مي تواند باعث ايجاد آبسه و زمينه ساز فيستول شود.

بيماري هاي جنسي مثل كلاميديا و يا سيفليس :

اين بيماري ها ممكن است در اثر رابطه جنسي مقعدي وارد بدن شود كه سبب فيستول در دهانه مقعد مي شود

HIV :

در بيماري خطرناك ايدز سيستم ايمني بدن به كلي ضعيف مي شود و اين ضعف سيستم ايمني باعث مي شود تا عفونت ها به سمت او هجوم بياورند و بدين ترتيب شرايط براي فيستول محيا مي شود.

سرطان :

در سرطان ركتو روده بزرگ دچار تغيير شكل و سلول روده كاملا ملتهب مي شود و باعث بروز فيستول مقعدي در فرد مي شود.

زخم ناشي از ضربه :

وارد شدن ضربه و تروما از دلايل اصلي است كه اگر بر اثر ضربه سلول دچار تغيير شكل و يا بافت آسيب ببيند زمينه ساز فيستول مقعدي است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۱:۵۷ ] [ behzad moghtader ]

درمان خانگي فيستول مقعد

بيشتر مردم درست مثل سال هاي پيش كه براي درمان بيماري ها و مشكلاتشان سراغ درمان هاي گياهي مي رفتند امروزه هم با وجود پيشرفت در علم پزشكي و راه هايي نوين درماني براي درمان مشكلات خودشان از روش هاي قديمي و خانگي استفاده مي كنند زيرا در درمان هاي خانگي عوارض و خطرات اثبات شده‌ي كمتر ي ديده شده است و براي همين بسياري از مردم دنبال درمان هر بيماري‌اي با درمان‌هاي خانگي هستند. درست است كه اين روش هاي درماني نسبت درمان هاي شيمايي ممكن است عارضه كمتري براي فرد داشته باشد و در انجام اين روش ها وقتي هدف درمان كسب بهبودي و رفع كامل بيماري است و متأسفانه بايد گفت كه اين درمان‌هاي خانگي توان بهبودي تمام بيماري ها را ندارند.
درمان خانگي فيستول مقعد

درمان خانگي فيستول مقعد

بيشتر بخوانيد : فيستول مقعد

بيشتر وقت ها براي اينكه دوره درمان بسياري از بيماري ها زمان بر و سخت است و ممكن است تا فرد از عهده مخارج زياد درمان برنيايد و در بسبياري هم به خاطر ترس از جراحي نتواند براي درمان جراحي را انتخاب كند و اين باعث مي‌شود تا بيشتر افراد براي بهبود و درمان‌ به سراغ درمان هاي كم‌هزينه‌ خانگي بروند. براي مثال مي توان درباره همين بيماري فيستول گفت كه با اينكه روشي جز جراحي براي رفع اين مشكل هنوز پيدا نشده است اما با وجود اين بسياري از مردم از داروها و معجون‌هاي خانگي براي التيام دادن به آن استفاده مي كنند. درباره اين نوع درمان ها بايد بگوييم كه براي كاهش درد و التهاب نوع رژيم غذايي و معجون و درمان‌هاي خانگي مي تواند كمك كند ولي به طور ناچيز و هرگز به اينكه به طور قطعي درمان را انجام دهد نيست.

درباره نقش رژيم غذايي در درمان و كاهش درد فيستول مقعد بايد گفت كه اين رژيم نقش فوق العاده اي را كاهش درد ايفا مي‌كند؛ زيرا همان طور كه مي دانيم در اين بيماري يبوست باعث مي شود تا شرايط بيمار بدتر شود و به طور حتم رژيم پر فيبر مي تواند از تشديد بيماري تا حدود زيادي پيشگيري كند.

در اين رژيم فرد علاوه بر رعايت مصرف فيبر كافي تا مي تواند بايد مايعات بنوشد، مقدار زياد آب مي تواند فيبر را بهتر به روده برساند. در اينجا ما مواد غذايي حاوي فيبر فراوان را براي شما اورده ايم:

  • جوانه گندم
  • برنج قهوه‌اي
  • نان قهوه‌اي
  • جو
  • ماكاروني گندم كامل
  • موز
  • سيب، گلابي، گل كلم، اسفناج، هويج، گوجه، پياز و فلفل سبز

بهتر است كه از غذاهايي كه داراي ادويه تند و يا طبع گرمي هستند تا درمان كامل اجتناب كنيد زيرا ممكن است به عوارض بيشتر منجر شود. درباره كلم بايد گفت كه خوردن نيم فنجان آب كلم خام روزانه براي نرم كردن مدفوع بسيار مفيد است.

اينجا براي اينكه در روش خانگي مشكلي باعث اختلال در كاهش درد شما نشود راه كار هاي را برايتان توصيه مي كنيم:

در شستشوي مقعد توجه داشته باشيد كه براي اينكه منطقه كمتر تحريك شود و باعث بروز خارش شود بهتر است خيلي آرام و سريع بشوييد.

۱- معمولا پزشك براي تسكين درد استفاده از حمام اب گرم به مدت ۳۰ دقيقه در روز را پيشنهاد مي كند شما براي اينكه احساس درد كمتري داشته باشيد در لگن يا وان آب گرمي كه ميخواهيد باسن تان را قرار دهيد از اسانس هاي ضد درد هم استفاده كنيد.

۲- درباره خاصيت آنتي بيوتيكي زرد چوبه حتما بسيار شنيده ايم و از آن جا كه يك آنتي‌بيوتيك طبيعي و ماده‌ي ضد باكتري است براي از بين بردن باكتري‌هاي مضر روده بسيار مؤثر است. براي همين پودر زردچوبه بوداده يك درمان خانگي فوق‌العاده براي فيستول مقعد است. شما براي تهيه‌ي اين معجون يك قاشق غذاخوري زردچوبه‌ي بوداده را با ۳۰۰ ميلي‌ليتر شير خشك بدون چربي و دو قاشق غذاخوري عسل خوب مخلوط كنيد و بعد از اينكه كاملا خنك شد. بهتر است كه اين معجون را قبل از خواب بنوشيد تا به تسكين علايم آزار دهنده فيستول مقعد كمك ‌كند و خواب راحتي را داشته باشيد.

۳- يكي ديگر از گياهان دارويي كه خاصيت شگفت انگيزي دارد زنجبيل است اين ماده گياهي با خاصيت‌هاي درماني فراوان در تسكين مشكلات معده و بهبود خلق و خوي افراد بسيار مفيدو موثر است. همچنين زنجبيل در كاهش درد و كاهش سفتي عضلات نقش بسياري را دارد. درباره اين ماده‌ي شفابخش بايد گفت كه در درمان تهوع و استفراغ و پشتيباني از سيستم ايمني بدن كاربرد بسيار بالايي دارد. مصرف چاي زنجبيل براي درمان يبوست به تسكين فيستول مقعد كمك بسيار زيادي مي‌كند.

۴- پونه كوهي هم گياهي كه به دليل دارا بودن خاصيت ضد باكتري، ضد ويروسي و خواص ضد التهابي نقش بزرگي در كاهش تورم مقعد و جلوگيري از خونريزي در آن ناحيه را دارد. پونه كوهي در درمان بيماري هاي گوارشي مزمن و بهبود ايمني بدن، در كاهش ديابت و حذف آكنه ها كمك بسيار بزرگي را به فرد مي كند. براي همين خاصيت بسيار پونه كوهي به يكي از درمان‌هاي خانگي مؤثر و عالي براي فيستول معروف است براي تهيه معجون آن از تركيب يك قاشق چاي‌خوري پونه كوهي با صد ميلي‌ليتر آب ولرم تهيه مي شود براي نتيجه بهتر توصيه مي‌شود دو بار در روز ترجيحاً بعد از صبحانه و فقط چند دقيقه قبل از شام براي بهبود ايمني بدن و از بين رفتن باكتري‌هاي ناحيه مقعد مصرف ‌شود.

۵- عسل هم به عنوان يك ضد باكتري شناخته مي شود. عسل به دليل داشتن خاصيت ضد ميكروبي قوي براي التيام عفونت هاي بدن بسيار مفيد است. اين از گذشته هاي دور ثابت شده است و تحقيقات نشان داده است كه عسل يك عنصر مؤثر طبيعي ضد باكتري است كه مصرف مداوم آن مي‌تواند به سم‌زدايي و بهبود وضعيت كلي سلامت بدن كمك كند. بايد در مصرف ان براي بهبود فيستول گفت كه اضافه كردن يك قاشق عسل در آب ولرم و نوشيدن آن ۲ بار در روز به سرعت بخشيدن روند بهبودي فيستول مقعد كمك مي‌كند.

۶- يكي ديگر از روش ها و درمان هاي گياهي استفاده از عصاره مايع به دست آمده از دانه و غشاهاي سفيد گريپ فروت ماست كه به عنوان يك پماد فيستول مقعد مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد؛ و از آن جايي كه اين ماده در فهرست بهترين آنتي‌بيوتيك‌هاي طبيعي قرار دارد. بدون شك مي‌تواند وضعيت منطقه آسيب‌ديده را تا حدودي بهبود ببخشد و با افزايش ايمني بدن براي رسيدن به بهبودي كمك كند. طريقه مصرف ان به اين ترتيب است كه يك قاشق غذاخوري از عصاره دانه گريپ فروت را با يك سوآب پنبه‌اي به ارامي به محل آسيب ماليده و پس از ۲۰ دقيقه با آب سرد بشوييد.

۷- يكي ديگر از گياهاني كه منبع خوبي از عناصر ضد باكتري و ضد ويروسي است گياه ميخك است. استفاده از ميخك مي تواند در تسكين دادن ناراحتي معده و جلوگيري از عفونت انگلي در بدن بسيار مفيد واقع شود. از درمان خانگي بسيار عالي براي فيستول مقعد مي توان به ميخك اشاره كرد، زيرا اين گياه داراي خاصيت تقويت‌كنندگي سيستم ايمني بدن و پاك‌كنندگي طبيعي روده بزرگ است. طريقه مصرف اين گياه براي بهبود فيستول به اين شرح است كه نصف قاشق غذاخوري ميخك خرد شده يا پودر ميخك را با چاي زنجبيل مخلوط كنيد و پس از ۵ الي ۱۰ دقيقه جوشيدن ان را ميل كنيد.

۸- محققان درباره خاصيت بي نظير روغن درخت چاي نتايج بسياري خوبي را كسب كرده اند مهم ترين خاصيت اين ماده مي توان به خاصيت ضد باكتريايي، ضد ويروسي، ضد‌عفوني كنندگي و خواص ضد التهابي آن اشاره كردو نقش فوق العاده اي كه در تسريع روند بهبود زخم دارد. وجود همين خاصيت هاي شگفت انگيز درماني كه در روغن درخت چاي موجود است باعث شده تا اين ماده به درمان خانگي خارق العاده اي براي بهبود فيستول مقعد تبديل شود.

درباره نقش اين پماد در بهبود زخم بايد گفت كه با كاهش ميكروب‌ها و ترويج سلول‌هاي سفيد خون به مبارزه با باكتري‌ها و تسريع بهبودي زخم بسيار نقش دارد طريقه مصرف به اين شكل است كه ۱ قاشق غذاخوري روغن درخت چاي با ۱ قاشق روغن زيتون مخلوط و سپس با يك گوش‌پاك‌كن مخلوط روغني را به محل آسيب ديده به طور ارام مي‌ماليد و پس از اينكه ۲۰ الي ۳۰ دقيقه از زمان گذشت به ارامي با آب سرد محل را شسته و خشك مي‌‌كنيد. با انجام اين درمان طبيعي مي توانيد براي چند روز به كاهش علايم آزار دهنده فيستول مقعد كمك كنيد.

۹- پياز و سير از گياهان محبوب در تغذيه است. پياز داراي گوگرد يا سولفور و سير داراي خواص ضد باكتريايي و ضد ميكروبي فراواني است؛ كه اين دو ماده با اين خاصيت هاي ضد باكتريايي كه دارند در كنار هم منجر به يك درمان طبيعي بسيار عالي براي فيستول مقعد مي‌شوند. بسياري از افراد بر اين باورند و بيشتر تجربه كرده اند كه با مصرف اين دو ماده با هم درد و تورم مقعد طي چند ساعت بسيار كم مي شود؛ و براي همين است كه اكثر پزشكان مصرف منظم پياز و سير را براي تقويت سيستم ايمني بدن و محافظت فرد از عفونت‌هاي ويروسي به تمام مراجعه كنندگان توصيه مي‌كنند.

طريقه ساخت معجون ضد التهاب و درد براي فيستول به اين صورت است كه پياز را به صورت حلقه اي خرده كرده و حبه سير را با دسته‌ي هاون له كنيد. سپس دو فنجان آب را جوشانده و سير و پياز و يك فنجان كلم خرده شده را به آب در حال جوش اضافه كرده و اجازه دهيد ده دقيقه بجوشد. بعد از اينكه سوپ آماده شده بعد از خنك شدن آن را ميل كنيد. بدون شك اين سوپ مي تواند به تسريع روند بهبودي كمك شاياني بكند. از كلم براي جلوگيري از يبوست و سهولت دفع و كاهش درد فيستول هنگام اجابت مزاج در سوپ استفاده مي شود كه مي تواند در درمان بهبود موثر باشد.

درباره تمام نكاتي كه براي بهبود و تسريع در روند بهبود گفته شد بايد بگوييم كه اين روش هاي درماني به تنهايي كاربردي را ندارد و رعايت اين موارد فقط داراي جنبه‌ي حمايتي را دارد و فرد تا زمان آماده شدن براي انجام عمل جراحي فيستول مقعد التهاب و درد كمتري را داشته باشد. پس متوجه شديد كه اين درمان‌ها به هيچ وجه جايگزين درمان اصلي فيستول مقعد نخواهند بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۸:۳۳ ] [ behzad moghtader ]

انواع روش هاي درمان فيستول

انواع روش هاي درمان فيستول

امروزه با پيشرفت علم در هر زمينه اي و بيشتر در زمينه پزشكي باعث شده است تا بهبود راه‌هاي درماني زيادي براي انواع بسياري از بيماري‌ها به دست بيايد. در اين رابطه مي توانيم به ليزر اشاره كنيم كه امروزه با روش ليزر خيلي راحت مي توان ز انجام جراحي هاي سنگين و پر عارضه خلاص شد؛ و امروزه جراحي فيستول مقعد با ليزر به دليل حساسيت و آسيب‌پذيري طبيعي ناحيه‌ي مقعد نسبت به ساير اندام‌ها از بسياري از مشكلات اين روند درماني كاسته است. دليل اينكه نقش ليزر در جراحي فيستول مقعد بسيار پررنگ است و از ان جا كه اين درمان فقط با جراحي انجام مي شود و به دليل تك بعدي بودن درمان فيستول مقعد راهي جز جراحي نيست ليزر در تمامي اعمال جراحي از مزاياي بسياري را دارا است.

فيستول مقعد

بهترين روش درمان ليزر درماني است زيرا كه در اين روش فيستول مقعد به جاي استفاده از تيغ يا چاقوي جراحي و آسيب زدن به بافت‌هاي اطراف با كمك اشعه و انرژي ساطع شده از دستگاه ليزر مسير فيستول را مي‌بندند. و ديگر بافت هاي اطراف مقعد دچار مشكل نمي شود در روش ليزر انجام روش درمان با داشتن دقت و تهاجم كم‌تر به عضله‌ي دريچه مقعدي و فرد احساس كمترين درد و يا خونريزي را نداشته باشد از مزيت هاي ديگر ليزر مي توان به اين مورد اشاره كرد كه در درمان با ليزر كه بيمار درد و خونريري را متوجه نمي شود علت اين است كه زيرا ليزر اين قابليت را دارد تا هم اعصاب آسيب‌ديده حين جراحي و هم مويرگ‌هاي پاره شده را ترميم كند؛ و انجام اين روش نياز به هيچ گونه بيهوشي و يا بستري شدن در بيمارستان ندارد و كاملا سرپايي و سريع است.

بيشتر بخوانيد : درمان خانگي فيستول

مزيت اين روش در مقايسه با جراحي هاي ديگر اين است كه در اين روش بيمار در مدت محدودتر و با سرعت بيشتري بهبود مي‌يابد و فرد مي‌تواند زودتر از ساير روش‌ها به فعاليت روزمره و كار خود بازگردد. بروز هر گونه عوارضي بسيار كم است مثل عفونت كه از ساير روش‌هاكمتر است. بارزترين دليل انتخاب اين روش جراحي فيستول مي توان به اين مورد اشاره كرد كه در جراحي با ليزر احتمال اينكه بيماري‌هاي منتقل شونده از خون مانند هپاتيت و HIV را به حداقل و حتي صفر مي‌رساند.

امروزه با گسترش استفاده از ليزر در درمان هاي پزشكي بيشتر خانواده ها خيلي از اضطراب ها و ترس هايشان از جراحي كمتر شده است و ديگر مثل گذشته نيست كه فرد براي درمان از ترس نتواند به پزشك مراجعه كند امروزه و با ابداع روش هاي موثر خيلي از همين افراد با خيالي آسوده‌تر براي درمان مشكلات خود پا به اطاق عمل مي‌گذارند. بيشتر پزشكان هم از اين روش درماني به دليل آساني و كم‌تهاجي بودن، بيشتر از روش‌هاي قديمي و تيغ جراحي استقبال مي‌كنند و به بيشتر بيماران توصيه مي كنند.

درمان فيستول مقعد با جراحي

اين غير ممكن است كه فيستول مقعد بدون انجام راه هاي درماني و به صورت خود به خود التيام يدا كند. در بيشتر موارد پزشك انجام جراحي را براي حذف فيستول مقعد انتخاب مي كند براي جراحي هم مي شود از چندين تكنيك استفاده كرد كه بسته به نوع فيستول مقعد (ساده يا پيچيده) و موقعيت متغيير است تكنيك هاي كه مي شود به كار برد عبارتند از:

  • فيستولوتومي
  • استن
  • فلپ آدوانسمنت
  • پلاگين بيولوژيكي

درباره روش هاي از جراحي فيستول كه مي توان به صورت سرپايي و بدون نياز به بستري انجام داد در بخش قبل گفتيم اما اين براي فيستول‌هاي بزرگ و عميق نيست و در اين موارد بيمار نياز به مراقبت در بيمارستان را دارد و بهتر است تا بيمار ساعاتي را در بيمارستان استراحت كند و در همان روز بعد از چند ساعت از عمل جراحي به خانه برگردند، بعد از رفتن هم بيمار، نياز به استراحت براي حداقل چند روز بعد از عمل جراحي براي كمك به روند بهبود را دارد كه بايد رعايت كند.

درباره تكنيك هاي جراحي بايد بگوييم كه معمولا هر كدام از اين تكنيك‌هاي جراحي در هر صورت مزايا و معايبي را به همراه دارند كه انجام هر كدام از اين تكنيك ها با توجه به موقعيت و محل قرارگيري فيستول توسط پزشك انتخاب مي‌‌شوند، اين روش‌‌ها شامل:

فيستولوتومي :

در اين روش جراحي كه در ۸۵ الي ۹۵ درصد موارد جراحي هاي فيستول مقعدي استفاده مي شود به اين ترتيب كه به منظور بررسي و رفع آسيب‌هاي وارده به تمامي قسمت‌ها به صورت يك برش باز در تمام طول فيستول صورت مي گيرد. با باز شدن عضله تونل و برش پوست ترميم فيستول از داخل به خارج بهتر صورت مي پذيرد و معمولا بعد از گذشت مدتي تبديل به يك شيار مي‌شود. براي بهبودي كامل جاي جراحي و زخم معمولا يك الي دو ماه زمان نياز است.

تكنيك استن :

يكي از روش هاي قديمي در درمان فيستول مقعدي استن است؛ كه در روش قديمي با موي دم اسب يا كتان انجام مي دادند. معمولا اين روش براي فيستول هاي پيچيده اي كه در قسمت‌هاي بالايي قرار گرفته و ممكن است تا قسمتي از عضله اسفنكتر را نيز درگير كرده باشد مورد استفاده قرار مي گيرد. به اين ترتيب كه براي تخليه كامل چرك و عفونت فيستول يك نخ بخيه يا لوله‌ي باريك ويژه‌ي تخليه را براي حداقل شش الي دوازده هفته در فيستول قرار مي‌دهند. بعد از انجام تخليه اگر نياز به جراحي بود انجام مي‌شود. معمولا پزشكان از اين روش براي بيماراني كه در معرض خطر ابتلا به بي‌اختياري مقعدي از جمله بي‌اختياري گاز روده هستند خيلي مناسب مي بينند.

روش فلپ آدوانسمنت :

اين تكنيك هم براي فيستول پيچيده و افرادي كه در معرض خطر بي‌اختياري مقعدي هستند بيشتر كاربرد دارد. در اين روش براي ترميم فيستول از قسمتي از بافت كه از ركتوم يا پوست اطراف مقعد برمي دارند، فيستول را ترميم مي‌كنند. اين روش در كساني كه داراي شرايط خاص مثل بيماري كرون، بدخيمي و سيگاري هستند مناسب نيست و جواب نمي دهد و ممكن است كه در حد خفيف تا متوسط دچار بي‌اختياري مقعدي شوند.

پلاگين بيولوژيكي :

در اين روش كه از بافت انساني (مخاط روده انساني) براي جلوگيري از باز شدن داخلي فيستول مقعد استفاده مي‌شود. اين پلاگين مخروطي شكل را به سر داخلي فيستول مقعد بخيه مي كنند و متصل مي شود. در اين روش بافت جديدي كه در اطراف پلاگين رشد مي‌كند و به درمان فيستول كمك زيادي خواهد كرد. يكي از كم خطرترين روش ها براي مقعد و بي اختياري مقعد است كه بنا به نتايج گزارش ها ميزان مؤفقيت اين روش بيش از ۸۰ درصد است. اين روش نياز به بستري ۲۴ ساعت در بيمارستان دارد. خطراتي كه ممكن است در اين روش وجود داشته باشد مثل احساس درد، آبسه و يا احتمال جابجايي پلاگين است.

امروز علاوه بر اين روش هاي كه گفته شد و علاوه بر روش‌هاي تهاجمي و جراحي روش ديگري نيز كشف شده است كه اين روش به يكي از راه هاي درماني غير جراحي فيستول مقعد به حساب مي ايد و ان هم چسب فيبرين است.

چسب فيبرين روشي است كه در آن منافذ فيستول را با تزريق اين ماده پر مي كنند و سپس منفذ فيستول با بخيه مسدود مي‌شود. مزيت خوب اين روش اين است كه اين روش اجازه‌ي رسيدن بافت‌ها به هم و درمان فيستول از قسمت‌هاي داخلي به خارجي را مي‌دهد. بايد گفت كه استفاده از اين روش بسيار ساده، امن و بدون درد است كه خطرات و عوارضي را براي بيمار ندارد. اما در دراز مدت نتايج اين روش ضعيف است. ميزان مؤفقيت اوليه آن بالا و در حد ۷۷ درصد است كه طي ۱۶ ماه به ۱۴ درصد كاهش مي‌يابد.

مراقبت بعد از جراحي فيستول مقعد

درباره اين جراحي گفتيم كه در بيشتر اوقات فرد پس از اتمام جراحي فيستول مقعد هنگامي كه به هوش بياييد، در اكثر موارد مي تواند راه برود و علاوه بر راه رفتن مي تواند بعد از هوشياري از مايعات هم استفاده كند و حتي مي‌تواند در همان روزجراحي ترخيص شود و به منزل باز گردد؛ اما اين روش براي جراحي هاي سبك فيستول بود در صورتيكه جراحي پيچيده انجام شود فرد نياز به بستري طولاني‌تري در بيمارستان را دارد. فرد بعد از اينكه ترخيص شد در خانه هم بايد تمام نكات را براي بهبود رعايت كند و تا بهبود نسبي زخم ناشي از جراحي استراحت كند و براي نتيجه بهتر حتما به توصيه‌هاي پزشك خودش عمل كند.

ما در اين جا به اقدامات مراقبتي و حمايتي كه پس از جراحي فيستول مقعد فرد بايد انجام دهد را براي شما بيان مي كنيم كه اين اقدامات شامل:

  • مصرف داروي ضد درد : پزشك براي اينكه شما احساس درد كمتري داشته باشيد براي شما مسكن با دوز مشخص و ساعت مصرف مشخص را تجويز مي كند كه بيمار بايد دارو هاي مسكن را با دوز و فاصله‌ي زماني تجويز شده توسط پزشك خود مصرف نمايند.
  • مصرف آنتي‌بيوتيك در صورت لزوم : همه افراد لازم ندارند كه حتما از انتي بيوتيك استفاده كنند زيرا دكتر براي افرادي كه لازم به مصرف آنتي بيوتيك هستند مثل افراد ديابتي تجويز مي كند پس در افراد سالمي كه نشانه‌‌اي از تب و عفونت ندارند، نيازي به تجويز آنتي‌بيوتيك پس از جراحي نيست.
  • تعويض پانسمان : مهم ترين علل بهبود سريع زخم پانسمان ناحيه مورد نياز است كه حتما بايد هر چند روز يك بار دارد انجام شود. براي آگاهي بيشتر فرد بهتر است كه فرد براي انجام آن در بيمارستان آموزش ببيند و يا از يك فردي كه انجام اين امور را كاملا بلد است بخواهد كه با رعايت نكات بهداشتي انجام شود. در اين صورت زخم ناحيه طي شش هفته بهبود مي‌يابد.
  • رژيم غذايي ملين : مهم ترين چيزي كه بايد رعايت كند بيمار اين است كه رژيم مناسبي را رعايت كند كه به هيچ وجه دچار يبوست نشود رژيم هاي پرفيبر و ملين كه از ابتلا به يبوست جلوگيري مي كنند.
  • حمام نشسته‌ي آب گرم : انجام حمام نشسته‌ در آب گرم به مدت ۱۵ دقيقه به مدت سه بار در روز در طول يك هفته پس از عمل جراحي فيستول كمك زيادي به سرعت بهبودي زخم مي‌كند.
  • پرهيز از نشستن روي زخم : به هيچ وجه هنگام نشستن به روي نشيمنگاه به زخم تان فشار نياوريد و بهتر است تا يك بالش در زير باسن هنگام نشستن قرار دهيد كه اين كار به كاهش فشار روي زخم كمك مي‌كند.
  • ويزيت پيگيري : هنگام ترخيص پزشك به شما درباره ويزيت هاي بعدي توضيحاتي را ارائه مي دهد شما براي پيگيري روند درماني خودتان بايد در موعد تعيين شده به پزشك معالج خودتان مراجعه كنيد. البته اگر تا موعد ويزيت تان عارضه يا مشكلي را دچار شديد نبايد تا ويزيت پيگيري صبر كنيد و در اولين فرصت و هر چه زودتر پزشك را از مشكل خود مطلع كنيد.

در اينجا ما به عارضه‌هاي احتمالي كه معمولا بعد از عمل جراحي فيستول مقعد ممكن است پيش بيايد مي پردازيم :

  • خونريزي شديد
  • تورم، ترشح يا درد افزايش يافته
  • حرارت ۳۸ درجه‌ي بدن يا بالاتر
  • حالت تهوع
  • يبوست
  • مشكل در دفع ادرار
  • بي‌اختياري مقعدي
  • عفونت

نكته مهم اينكه : در صورت مشاهده هر كدام از علائم سريعا به پزشك تان مراجعه نماييد.

درمان فيستول مقعد با طب سنتي

با اينكه روش هاي جديد و مدرن پزشكي بسياري از درمان هاي طب سنتي را كم رنگ كرده است و نسبت به سال هاي گذشته ديگر طرفدار خاصي ندارد و در طبابت جايگاهي را ندارد و بي‌پايه و اساس شده است؛ اما هستن كساني كه براي درمان بيماري‌هاي صعب‌العلاج خود و هر مشكلي كه دارند كه با روش نوين شايد درمان صورت نگيرد به سراغ طب سنتي مي‌روند.

فيستول مقعدي از بيماري هايي است كه حتي در درمان پزشكي هم محدوديت‌هاي درماني را دارد و هنوز هم هيچ دارويي براي بهبود آن هنوز كشف نشده است و براي همين همه پزشكان براي جراحي اتفاق نظر دارند. در فيستول مقعدي گاهي اوقات زخم آسيب بافتي مي‌تواند آن‌قدر فجيع و مشكل‌ساز باشد كه هيچ دارويي حتي داروي شيميايي قدرت ترميم آن بافت را نداشته باشد.

درمان سنتي كه براي فيستول مقعدي در اين روش به كار گرفته مي شود درمان به صورت دائمي نيست و به صورت درمان گياهي طب سنتي فيستول مقعدي كه سبب كاهش درد و التهاب موجود در ناحيه‌ي مقعد خواهيم مي شود كه كاملا موقتي است و با اين روش نه تنها درمان اصلي خود را به تاخير مي اندازند بلكه كه به دليل شدت گرفتن عفونت و وخامت ناحيه بعد از چند مدت مجبور به روي آوردن به درمان پزشكي و مدرن خواهند شد.

از آن جايي كه فيستول مقعد يكي از بيماري‌هايي است كه تأخير در درمان آن نتيجه‌اي جز عميق‌تر و وسيع‌تر شدن آن ندارد. بايد خيلي سريع نسبت به درمان ان اقدام كرد. درست است كه طب سنتي براي بعضي از بيماري ها روش هاي كاهش درد را ارائه داده است اما در بيشتر مواقع هم اين كاهش علايم نه تنها كمكي به بهبودي فرد نخواهد كرد بلكه تاخير و ايجاد فاصله زماني زياد در درمان فيستول مقعد بيماري فقط منجر به آسيب بيشتر در فرد خواهند شد.

در درمان بيماري ها و مخصوصا فيستول مقعد بايد بگوييم كه در بيشتر مواقع عدم آگاهي و انتخاب روش‌هاي نادرست براي درمان مي‌تواند باعث پيش امدن مشكلات ناشي از بيماري را براي فرد دو چندان كند. توصيه ما اين است كه حتما قبل از اينكه هر اقدام درماني را درباره‌ي بيماري تان انجام دهيد كاملا درباره ان روش درمان تحقيق و تفحص كنيد.

درمان فيستول مقعد با دارو

از ان جايي كه به دليل پر مخاطره و دردسر آفرين بودن روش‌هاي درماني جراحي بيشتر افراد براي دچار نشدن به اين درد سر ها و فرار از انجام جراحي روش هاي غير جراحي را انتخاب مي كنند و بيشتر محقققان براي يافتن درمان هاي نو و كم درد سر دنبال كشف هاي جديدي هستند تا با درمان‌هاي صد در صد و كم‌عارضه‌تر دارويي براي بسياري از بيماري‌ها كه روش درماني‌اي جزء اعمال سنگين جراحي ندارندو نمي توانند هم اين جراحي ها را انجام دهند؛ و از پزشك مربوطه درمان‌هاي ايمن‌تر كه نياز به صرف وقت و هزينه‌ي كمتري دارند را درخواست مي‌كنند.

درست است كه انجام جراحي براي افراد بسيار مشكل است ولي بايد بگوييم كه هنوز علم پزشكي روش درماني ديگري را براي بهبود بيماري فيستول مفعد پيدا نكرده است و همه بيماراني كه دچار اين عارضه هستند براي به دست اوردن سلامتي خود چاره اي جزء پذيرش جراحي را ندارند.

درباره بيماري فيستول مقعد بايد گفت كه اين بيماري در واقع نمونه‌ي بارزي از انواع بيماري هايياست كه آسيب بافتي شديدي را در ناحيه‌ي ركتال ايجاد مي كند كه فيستول مقعد جز جراحي با هيچ دارو يا درمان شيميايي‌اي قابل ترميم و درمان نيست؛ و هنوز درمان دارويي براي ترميم بافتي كه كاملاً از بين رفته و پر كردن سوراخ‌هاي ايجاد شده در فيستول مقعد كشف نشده است.

پس جز جراحي چيزي به بهبود كمك نمي كند اما داروها و روش هاي ديگري كه گفتيم در بسياري از موارد مي توانند به عنوان درمان كمكي قبل از جراحي به كار گرفته شوند و مقداري از درد و التهاب را كاهش دهند؛ و از آن جايي كه محل زخم براي عمل بايد خيلي اماده باشد و فيستول‌هاي ايجاد شده براي ترميم و جراحي بايد در شرايط ايده‌آل و فاقد هر گونه التهاب و عفونت باشد.

درباره علت ايجاد فيستول مقعدي گفتيم كه اين فيستول‌هاي مقعدي از آبسه مقعدي ايجاد مي شوند كه داراي ترشحات چركي و عفوني است و براي جراحي بايد با دارو تمام عفونت ان رفع شود.

در اين ميان به نقش آنتي‌ بيوتيك‌ها بايد اشاره كرد كه اين دارو بهترين درمان دارويي براي رفع چرك و عفونت ناحيه‌ي فيستول مقعدي هستند. براي همين پزشك براي اينكه نتيجه جراحي مثبت باشد و محل جراحي عفونتي را نداشته باشد تجويز و مصرف يك دوره آنتي‌بيوتيك قبل از عمل را براي پزشك توصيه مي كند. البته ممكن است آنتي‌بيوتيك‌ها در افرادي با بيماري‌هاي خاص مانند زنان مبتلا به بيماري كرون كه دچار فيستول مقعد شده‌اند، نيز توصيه شود. در بيشتر موارد هم پزشك در كنار آنتي بيوتيك ها از داروهاي ضد التهاب براي كاهش التهاب و التيام نسبي فيستول مقعد قبل از عمل تجويز مي‌كنند.

گفتيم كه قبل از جراحي بايد زمينه جراحي در فرد ايجاد شود و در بيشتر اوقات ممكن است كه روند درمان دارويي فيستول مقعد قبل از عمل جراحي طولاني شود و اين زمان حتي سه الي شش ماه طول بكشد چون بايد بافت اطراف فيستول كاملاً سالم و آماده جراحي بشود.

پس از اينكه پزشك آمادگي بافت اطراف فيستول مقعد را براي جراحي مناسب ديد در اين جا با توجه به شرايط بيمار و فيستول‌هاي مقعدي بهترين روش جراحي و درمان را پيشنهاد مي‌دهد و به اين ترتيب بيمار را آماده جراحي مي‌كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۲:۱۸ ] [ behzad moghtader ]

بيماري شقاق يا فيشر مقعدي 

بيماري شقاق يا فيشر مقعدي چيست؟ : ممكن است بارها با اين صحنه روبه رو شده باشيد كه ناحيه اي از بدنتان دچار ترك خوردگي هاي سطحي يا جزئي شده باشد معمولا لب بيشترين ترك خوردگي را هميشه دارد كه بر اثر خشك شدن دچار ترك مي شود حتما با ديدن اولين ترك شما دنبال راهي براي درمان مي رويد تا شدت ترك ها بيشتر نشود و كمتر اذيت بشويد. ما اين مثال را اينجا براي تان بيان كرديم تا به طور ساده شقاق را توضيح داده باشيم.

 

پس منظور از شقاق يعني ترك‌خوردگي باريكي كه با طول و عمق مشخصي در پوست يا يك ديواره‌ي يا غشاي مخاطي ايجاد مي شود. درباره شقاق بايد گفت كه شقاق در واقع يك بيماري بسيار شايع است كه راه درمان آن بسته به نوع ناحيه اي كه به وجود آمده بسيار ساده است و فقط بايد توجه كنيد كه خيلي زود آن را پيگيري كنيد. در بدن نقاط مختلفي هستند كه دچار شكاف مي شوند و شقاق در بدن صورت مي گيرد شقاق مقعد و شقاق پا، شايع ترين شقاق هايي هستند كه در بدن رخ مي‌دهند.

پس متوجه شديد كه منظور از شقاق مقعدي همان زخم شدن لبه داخلي مقعد را مي گويند. شكاف وقتي در ناحيه مقعد صورت مي گيرد وضعيتي بسيار دردناك را براي فرد ايجاد مي كند كه اين درد از حاصل زخم سطحي يا پارگي است كه در ناحيه پوشش سلولي مقعد صورت گرفته است. شقاق به صورت يك خط طولي در قسمت زيرين كانال مقعد و در ناحيه زير خط دندانه‌اي شكل مي گيرد و از آن جايي كه اين قسمت مقعد از گيرنده هاي حساسي تشكيل شده است باعث احساس درد زيادي در اين ناحيه مي شود.

شقاق با نام علمي فيشر شناخته مي شود و در واقع به زخم هاي كه در لبه ي داخلي مقعد شكل مي گيرد، فيشر گفته مي شود؛ و بسيار دردناك است اين درد ناشي از پارگي و ترك خوردگي در پوشش سلولي مقعد است كه اين ترك ايجاد شده بر ديواره‌ي پوشش داخلي بدن به هيچ وجه نبايد با بريدگي اشتباه گرفته شود.

در صورتي كه فورا براي درمان شقاق مراجعه نشود ممكن است كه بر اثر كششي كه در ديواره مقعد به وجود مي آيد اين زخم هاي سزحي و ترك ها گسسته تر و عميق تر شوند كه در اين صورت ممكن است تبديل به يك مشكل بزرگ و حاد در فرد مي شود.

بروز اين مشكل يعني ترك خوردگي در قسمت داخلي ديواره كانال مقعد و مابين دو دريچه‌ي ابتدايي و انتهايي مقعد درقسمت انتهايي لوله‌ي گوارشي يعني قسمت راست‌روده باعث شقاق يا فيشر مقعد مي‌شود. پس تا حدودي درباره فيشر مقعد متوجه شديد كه اين بيماري يك بيماري كاملا شايع است كه در بيشتر مواقع با بواسير كه از اختلالات ناحيه مقعد است اشتباه گرفته مي‌شود.

شكل شقاق مقعدي شبيه به يك قطه اشك خطي است كه بسيار هم اين مشكل دردناك است؛ كه به صورت يك شكاف و چاك در بافت پوششي نرم و مرطوب قسمت انتهايي كانال مقعد ديده مي شود اين زخم و شكاف در كوتاه مدت شامل سطح پوششي ديواره‌هاي داخلي مقعد و در بلندمدت به صورت عميق و تمام قسمت ضخامت مخاط مقعد را دربر مي گيرد. اين اتفاق ربطي به جنسيت فرد ندارد و در دو جنس زن و مرد اتفاق مي‌افتد.

در بيشتر خانم ها دچار شدن به اين عارضه مي توانند بعد از زايمان و در خانم هاي كه دچار بيماري كرون هستند رخ دهد. شيوع اين بيماري بيشتر در سنين جواني و ميانسالي است و خوشبختانه با افزايش سن احتمال اينكه فيشر مقعد دچار شويد بسيار كمتر مي‌شود. ممكن است اين بيماري در كودكان كمتر از يك سال نيز به وجود بيايد.

براي اينكه از درد و ايجاد فشار بر روي ناحيه كم كنيد بهتر است تا با رعايت روش ها و رعايت رژيم غذايي براي ابتلا نشدن به يبوست امكان بهبود نسبي را فراهم كنيد. ولي اگر بر ناحيه زخم فشاري وارد شود قسمت اسيب ديده بدتر مي شود. درمان طبي براي درمان اين بيماري وجود ندارد و تنها راه خلاص از ان انجام جراحي است اما بيشتر محققان دنبال پيدا كردن راهي هستند تا به جاي انجام جراحي براي درمان اين بيماري درمان هاي دارويي و ديگري را پيدا كنند.

علائم بيماري شقاق يا فيشر مقعد

درباره بيماري شقاق يا فيشر در بخش قبل گفتيم كه اين عارضه بيشتر در اثر ضربه و فشاري كه به پوشش داخلي ديواره‌ي مقعد در هنگام اجابت مزاج يا ديگر عللي كه باعث كشش كانال مقعد مي شود به وجود مي ايد كه منجر به ترك يا شكاف در دهانه مقعد مي شود. درباره علت دقيق و علمي هنوز اطلاعات دقيقي اراده نشده است ولي بيشتر همين امر يعني وارد شدن ضربه‌ي سخت به ديواره كانال مقعد را باعث ايجاد فيشر مي دانند.

بيشتر كساني كه در اجابت مزاج شان دچار مشكل هستند و ممكن است كه حركت مدفوع خشكو سفت يا خيلي شل در حين خروج از مقعد باعث وارد شدن ضربه به ديواره‌ي مخاطي مقعد بشود و دهانه مقعد به اين ترتيب آسيب ببيند. معمولا اين اتفاق بيشتر در افرادي رخ مي دهد كه عضلات دريچه‌اي ناحيه‌ي مقعد آن بسيار تنگ‌ است اين افراد نسبت به سايرين خيلي بيشتر شرايط ابتلا شدن به اين بيماري را دارند. در اينجا ما نادرترين دلايل ايجاد ترك و شكاف در مقعد را برايتان بيان مي كنيم مشكلات ناشي از التهاب روده، وجود عفونت در مقعد و تومور اين عوامل از دلايل فيشر مقعدي هستند.

بسياري از افراد خودشان با كارهاي اشتباه و رژيم‌هاي غذايي غلط كه در ان ها از موادي كه حاوي فيبر فراوان است پرهيز مي كنند و اين افراد مستعد ابتلا به اين بيماري هستند زيرا همان طور كه مي دانيم فيبر خاصيت بسيار بالايي در بهبود دستگاه گوارش و روده دارد و عدم مصرف كافي مواد غذايي پرفيبر مانند ميوه و سبزيجات فرد را براي فيشر مقعدي آماده مي كند. در بسياري از افرادي كه در حين دفع مدفوع دچار مشكل مي شوند هم اين امان وجود دارد تا اين بيماري را تجربه كنند بسياري از افراد با انجام جراحي در ناحيه مقعد باعث تنگ شدن مقعد مي شوند كه همين عامل يكي از علل اصلي بيماري شقاق مقعدي است.

در بيماري شكاف مقعد يا فيشر اغلب بيماراني كه از اختلالات زمينه‌اي دريچه‌ي مقعد رنج مي برند اين افراد بيش از سايرين دچار آسيب شكاف و ترك مقعدي با كوچك ترين فشار و ضربه خواهند شد. در سال هاي گذشته محققان مطالعاتي را بر روي بيماران مبتلا به شقاق انجام دادند كه نتيجه اين مطالعات نشان داد كه طي بيشتر افرادي كه از بيماري شقاق مقعدي رنج ممي برند قبل از مبتلا شدن به شكاف مقعدي حداقل به يك بيماري زمينه‌اي دريچه‌ي مقعدي مبتلا هستند.

در اين رابطه يكي از شايع ترين اختلالات زيمنه اي كه روي فرد اتفاق مي افتد بزرگ شدن غير طبيعي عضلات دريچه‌اي مقعد است كه اين اتفاق باعث ايجاد فشار در كانال مقعدي مي‌شود. در كساني كه از بيماري فيشر رنج مي برند حتي در زمان استراحت هم فشار را روي عضله احساس مي كنند در بيشتر افراد چون كانال مقعد در قسمت خط وسط ديواره پشتي ضعف دارد احتمال ايجاد فيشر در اين ناحيه معمولا بيشتر است.

معمولا ممكن است كه براي بيشتر افراد درباره وجود زخم ها و ترك هاي مقعدي بسيار سوال پيش بيايد و اين كه سيستم ايمني بدن ما چرا قادر به بهبود اين نوع بيماري ها نيست و چرا بدن ما با وجود داشتن قابليت بالا در بهبود خود‌به‌خودي بسياري از زخم‌هاي كوچك چرا از بهبود يك ترك كوچك در مخاط مقعد عاجز است و نمي تواند اين مشكل را حل كند تا بيماري شدت نگيرد و وخيم تر نشود؟

در جواب بايد بگوييم كه در قسمت مقعد و در ناحيه ي داخلي ان عواملي وجود دارند كه مانع بهبود خودبه‌خود ترك مي شوند. يكي از همين عوامل اجابت مزاج است مدفوع در هنگام عبور از روده و در مقعد هنگام تخليه شدن به بيرون باعث ايجاد سايش و تحريك فيشر مي شود. علل ديگري كه وجود دارد اين است كه در اثر انقباض در عضله دريچه مقعد كه در اين صورت خونرساني به محل فيشر كمتر مي شود و باعث مي شود تا بافت‌هاي آسيب‌ديده ديرتر بهبودي پيدا كنند.

از علت هاي اصلي و اساسي ايجاد فيشر مي توان به موارد زير اشاره كرد

  • اسهال‌هاي طولاني مدت
  • دچار شدن به يبوست‌هاي مزمن كه بيشتر در بزرگسال ها رخ مي دهد
  • تميز كردن مقعد به صورت خشن و با دستمال‌هاي زبر
  • برقراري رابطه‌ي جنسي از راه مقعد
  • تنگ بودن عضلات دريچه مقعدي‌
  • بارداري
  • سرطان راست روده
  • بيماري‌هاي التهابي روده
  • بيماري‌هاي مقاربتي
  • بيماري كرون
  • تحريك مقعد با خاراندن آن (به صورت يك حركت پاسخي خارش ناشي از انگل روده‌اي مانند كرمك).
  • آسيب ديدن مقعد هنگام زايمان سخت

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۹:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

كانكس فروشگاهي , خريد كانكس فروشگاهي , فروش كانكس فروشگاهي , قيمت كانكس فروشگاهي , كانكس فروشگاهي دست دوم , كانكس مغازه اي , قيمت كانكس معازه اي : يكي از انواع ديگر كانكسها , طراحي و ساخت كانكس فروشگاهي است . كانكس فروشگاهي در اصل كانكسي است كه تمام نياز هاي يك فروشگاه ساير را داشته باشد . كانكس هاي فروشگهاي معمولا به صورتي طراحي مي شوند كه در صورت بازدهي پايين در موقعيت مورد نظر . قابليت جابجايي را داشته باشد تا به مكان ديگري انتقال داده شود .

كانكس فروشگاهي چيست ؟

كانكس فروشگاهي يا فروشگاه سيار , نوعي كانكس و سازه مي باشد كه با طرح و نمايي مختلف براي امور تجاري طراحي و ساخته مي شود . به صورتي كه قابليت هاي يك فروشگاه را داشته باشد . از كانكس هاي فروشگاهي بيشتر مي توان در طراحي و ساخت بازارچه هاي موقتي در برخي از مناطق استفاده كرد .

موارد استفاده از كانكس فروشگاهي

از كانكس فروشگاهيدر موارد زيادي مي توان استفاده كرد كه زير به برخي از آنها اشاره مي كنيم :

۱-    استفاده به عنوان ميوه و تره بار : در بيشتر مناطق به ويژه مناطق تجاري به صرفه نيست كه مغازه اي با قيمت زياد را براي فروش ميوه و تره بار اجاره كنيم لذا بهترين گزينه استفاده از كانس فروشگاهي مي باشد و تا در صورت كار نكردن هم به راحتي قابل جابجايي باشد .

۲-    استفاده به عنوان دكه فروش در مدارس : در بيشتر مدارس نياز ديده مي شود كه دكه مغازه نيز باشد كه دانش آموزان بتوانند نياز هاي خود را از آن خريداري كنند . كه مي توان كانس فروشگاهي را براي اين كار پيشنهاد داد.

۳-    استفاده به عنوان بازار موقت : در بيشتر مناطق كشور هميشه بازارچه هاي موقت تشكيل مي شود كه بعد از مدت كوتاهي به يك منطقه ديگه جابجا مي شود . در اين موارد نيز مي توانيم از كانكس فروشگاهي استفاده كنيم .

۴-    استفاده به عنوان غرفه اي ميوه و تره بار هاي بزرگ : در سراسر شهر شهرداري براي كنترل قيمت ميوه و تره بار از بازارهاي ميوه و تره بار استفاده كرده است كه تماما از كانكس هاي فروشگاهي در انواع مختلف ساخته شده اند . تا در حمل و جابجايي بازار مشكلي پيش نيايد .

۵-    استفاده به عنوان غرفه هاي فروشگاهي در شهرك هاي تازه تاسيس كه بازار هاي بزرگ براي فروش ندارند .

۶-    استفاده در پارك ها , فصضاي سبز و اماكن ديدني كه دسترسي به مغازه وجود ندارد.

امكاناتي كه كانكس فروشگاهي بايد داشته باشد

۱-    ويترين مناسب در طرح هاي مختلف شيشه اي

۲-    انواع يخچالهاي فروشگاهي و صنعتي براي نگهداري مواد غذايي

۳-    قفسه هاي فروشگاهي براي چيدن منظم اجناس

۴-    تاسيسات مناسب براي تجهيزات فروشگاهي

۵-    داشتن كپسول آتش نشاني

۶-    داشتن سيستم تهويه مناسب براي فروشگاه كه هم بايد گرمايشي باشد و هم سرمايشي

۷-    طراحي داخلي فروشگاه كه بايد از پارتيشن  چوبي و ام دي اف استفاده مي شود .

۸-    و …

طرح و نماي كانكس فروشگاهي

كانكس سازان با استفاده از نرم افزارهاي روز دنيا در طراحي و نقشه كشي بهترين طرح ها را براي سازه هاي شما پياده سازي مي كنند . يكي از جلوه هاي شهري وجود  انواع كانكسهاي فروشگاهي با طرح هاي جالب و جذاب در بيشتر نقاط مي باشد . استفاده از طرح هاي خاص و جالب در ساخت كانكس فروشگاهي به زيبايي محيط و شهر كمك مي كند و ديد يك شهر سازي مدرن را تداعي مي كند .

براي آشنايي با طراحي و توليد كانكس هاي فروشگاهي مي توانيد با كانكس سازان تماس بگيريد .!

حمل و جابجايي كانكس فروشگاهي

براي حمل كانكس فروشگاهي بايد توجه داشته باشيد كه تمام هزينه هاي جابجايي بر عهده مشتري مي باشد اما كانكس سازان امتيازي كه دارد . اين است كه در حمل و جابجايي كانكس فروشگاهي تا مقصد  به مشتري ياري مي رساند و نيروهاي متخصص را براي كمك رساني در اختيار مشتري قرار مي دهد تا كانكس به صورت كاملا سالم به مقصد ارسال شود .

كانكس مغازه اي دست دوم

كانكس معازه اي دست دوم به چند نوع مي باشد . مي دانيم كه هر وسيله اي يك طول عمر دارد و اگر بيش از آن كار كند تبديل به وسيله دست دوم ميشود . البته بعد از خريد كانكس و استفاده به مدت معلوم از آن به موقع فروش دست دوم مي باشد و هر وسيله اي ديگر اما هميشه در خريد كانكس دست دوم برخي از موارد در قيمت گذاري تاثير دارد. به هيچ وجه كانكسي كه به مدت دو سه سال كار كرده است با كانكسي كه دو ماه كار كرده به يك قيمت نخواهد بود.

لذا كانكس دست دوم در چند رده تقسيم بندي مي شود و هر كدام قيمت خاص خود را دارد. همچنين كانكس مغازه اي دست دوم نيز همين جور است. مهمترين مزيت خريد كانكس مغازه اي دست دوم قيمت مناسب به نسبت كانكس نو مي باشد.

***توجه

كانكس مغازه اي دست دوم كه كانكس سازان از مشتري خريداري مي كند . كاملا در كارگاه بازسازي مي شود و در انبار دپو مي شود با اين كار هميشه در انبار كانكس سازان انواع كانكس هاي دست دوم موجود است به شرطي كه بازسازي و قابل استفاده مجدد شده اند. و هر موقع كه مشتري خواستار كانكس با قيمت پايين و دست دوم باشند . در اختيار انها قرار مي دهيم .

انتخاب مشتري بر اساس سليقه خومد بهترين خواهد بود اما مشاورين ما در كانكس سازي هميشه پيشنهاد بهتري براي شما خواهند داشت براي خريد كانكس مغازه اي دست دوم مي توانيد با ما ارتباط برقرار كنيد . ما بهترين گزينه خريد را براي شما پيشنهاد خواهيم كرد.

گارانتي و خدمات پس از فروش كانكس در كانس سازان

كانكس سازان يك سال گارانتي محصول را براي كانكس فروشگاهي دارد و به مدت يك سال نيز پشتيباني فني ارائه مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۵:۳۸ ] [ behzad moghtader ]
 كانكس ويلايي , قيمت كانكس ويلايي , ساخت كانكس ويلايي , كانكس ويلايي دست دوم , كانكس ويلايي كانكس سازان , خريد و فروش كانكس ويلايي : يكي از نيازهاي هر باغدار يا مزرعه دار و يا هر كشاورزي داشتن سرپناه در موقعيت باغ و محل كار خود است . شايد بارها پيش آمده است كه براي داشتن همچين سرپناه و مسكني دنبال يك روش راحت بوده ايد  تا بتوانيد با خيالي راحت و آسوده در زمان ييلاق و قشلاق در آن استراحت كنيد .
شركت كانكس سازي , كانكس سازان پيشنهاد شگفت انگيزي را براي شما ارائه مي كند. اين عالي است كه شكا يك خانه پيش ساخته داشته باشيد به طوري كه به راحتي بتوانيد از مكاني به مكان ديگر جابجاش كنيد . شايد معيارهاي زياد ديگري در ذهن داشته باشيد مانند اينكه من مي خواهم دكوراسيون داخليش رو بر اساس ايده هاي ذهني خودم طراحي كنم . بله امكان پذير خواهد بود . در كانكس سازان در توليد و ساخت كانكس هيچ محدوديتي نيست . ما مي توانيم بهترين و با كيفيت ترين سازه ها را براي شما طراحي و بسازيم .

كانكس ويلايي چيست ؟

كانكس ويلايي كانكسي است جهت سكونت در محل هايي مانند باغ , مزرعه و اراضي كشاورزي جهت استراحت و رفع امور كشاورزان و باغداران . كه از نظر امكانات چيزي كمتر از يك واحد مسكوني نقلي ندارد .و رشايت شما راجلب خواهد كرد .

كاربرد كانكس ويلايي

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم از كانكس ويلايي مي توان در خيلي از جاا استفاده كرد .در زير به تعدادي اشاره مي كنيم :
  1. امروزه با پيشرفت سيستم باربري و حمل و نقل داشتن يك كانكس ويلايي براي عشاير در ييلاق و قشلاق سرشار از امتياز مي باشد . حتي به مدت ۶ ماه كه نياز به سكونت دارند . بعد از اين مدت مي توانند به راحتي با استفاده از كاميون و تريلي سازه ويلايي را به محل جديد منتقل كنند .
  2. استفاده در باغ ها به عنوان خانه باغ هاي زيبا با طرحي جذاب و منطبق بر منطقه
  3. استفاده در تحقيقات كشاورزي ديم در مناطق دور از شهر ها و در روستاها  به عنوان سرپناه و خانه براي محققين
  4. استفاده رد اراضي بزرگ كشاورزي  به عنوان محلي براي استراحت كارگران
  5. استفاده به عنوان ويلا در مناطق گردشگري
  6. استفاده در شهرهاي توريستي مانند شمال در كنار دريا به عنوان ويلاي پيش ساخته براي توريست ها
  7. و بسياري از كاربردهاي ديگر

مزيت استفاده از كانكس ويلايي

۱-    قابليت جابجايي آسان با كمترين آسيب براي مصالح ساختماني ان
۲-    استفاده از اسكلت بندي مقاوم با استفاده از فولاد و بتن خاص
۳-    مقاوم در برابر رطوبت
۴-    مقاوم در برابر زمين لرزه تا ۷ ريشتر وحتي ۸ ريشتر
۵-    عايق بندي حرارتي , رطوبتي و صدا
۶-    استفاده از در و پنجره هاي دو جداره pvc و …
۷-    طرح زيبا با رنگ بندي عالي و حس خوش زندگي دوست داشتني
۸-    استفاده از اتصالات با كيفيت و رو كار جهت تسريع در نصب
۹-    داراي دكوراسيون داخلي با پارتشين بندي بسيار جالب
۱۰-    قابل ساخت براي تمام اقليم هاي آب و هوايي

طراحي و نماي كانكس ويلايي

همانطور كه از اسم سازه مشخصه ويلا , و ويلا نيز در ذهنيت تمام افراد جامعه يك خانه بسيار زيبا در يك محيطي آرام با تمام امكانات سكونتي مي باشد . لذا داشتن يك طرح زيبا براي اين سازه پيش ساخته از اهميت بالايي برخوردار است . تيم مهندسي كانكس سازان با بهترين و بروزترين نرم افزارهاي طراحي نما و دكوراسيون داخلي و سازه بهترين و جذاب ترين طرح هاي ويلايي را براي شما پياده مي كنند استفاده از افراد خلاق جوان و تكنسين هاي حرفه اي در توليد كانكس ويلايي ما را جزء برترين شكرت هاي كانكس سازي كرده است .
طراحي نما و دكوراسيون داخلي كانكس ويلايي خود را از ما بخواهيد و بهترين و كار آمدترين كيفيت سازه پيش ساخته را مي توانيم براي شما بسازيم .

قيمت كانكس ويلايي

همان طور كه در بالا نيز اشاره كرديم داشتن يك طرح زيبا با نمايي برتر و  استقاده از اتصالات و تاسيسات با كيفيت بالاي ايراني و خارجي در ساخت سازه و استفاده از انواع عايق بندي , در و پنجره  و… عواملي هستند كه در قيمت كانكس ويلاي شما تاثير گذارند . همچنين ابعاد ويلا نيز بسيار اهميت دارد .
كانكس ويلايي سفارشي شما با بهترين طراحي و با كيفيت ترين امكانات را با نازلترين قيمت در بازار براي شما عرضه خواهيم كرد .

مشخصات فني كانكس ويلايي پيش ساخته

  1. ابعاد كانكس ويلايي : بر اساس نياز كارفرما و موقعيت مكاني كانكس ويلايي طراحي و اجرا خواهد شد .
  2. اسكلت كانكس ويلايي : اتصالات اسكلت فلزي ويلا پيش ساخته از نوع جوش ممتد با الكترود پارس همراه با اجراي ضدزنگ به ضخامت ۴۰ميكرون به تمام نقاط كه به صورت مدولار صورت ميگيرد.
  3. نماي خارجي ويلا پيش ساخته : بر اساس انتخاب كارفرما از فايبر سمنت طرح دار و يا ساده – PVC – سنگ – كامپوزيت و …
  4. بدنه ويلا ي پيش ساخته : از جنس سيمان مسلح
  5. سقف ويلا ي پيش ساخته : ورق با رنگ الكترو استاتيك طرح سفال، ساندويچ پانل، اندولين، اندوويلا
  6. نماي داخلي كانكس ويلايي : از تايـل پي وي سـي، ام دي اف، ام دي اف دو جـداره، تايـل گچـي(كناف)، فايبر گلاس، انواع پوششهاي سلولزي
  7. كف كانكس : سوييت مـورد نظر با شبكه فلزي وكفسازي طبق محاسبات وكاربري مورد نياز.و كف نهائي به وسيله كف پوش يا سراميك نصب ميشود.
  8. سيستم روشنايي : سيستمـهاي روشنـائي و نور پردازي بر اساس پلان اجرايي، سيستم ايمـني و سنسور آشكارساز حريق و دود و سيم كشي نمره ۴
  9. استاندارد .
  10. درب و پنجره كانكس : درب ورودي به ارتفاع ۲m از جنس آلومينيوم ، چوب و يا آهن (ضد سرقت) همراه با يراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع ۱٫۲۰ از جنس آلومينيوم با پروفيل سنگين، آهن , UPVC به صورت تك جداره و دو جداره.
  11. عايق سقف ويلا ي پيش ساخته : متناسب با شرايط آب و هواي محل اجرا از چندين لايه عايق استفاده ميگردد.
  12. سيستم لوله كشي و شيرآلات : لوله ي پلي اتيلن استاندارد بصورت توكار و شيرآلات اهرمي استاندارد
  13. آشپزخانه كانكس : با استفاده از كابينت MDF با طرح موجود در پلان مورد تاييد همراه با لوله كشي و شيرآلات و سينك
  14. رنگ آميزي كانكس ويلايي : از نوع رنگ اكرليك و رنگ الكترو استاتيك
  15. مدت ضمانت كانكس ويلا : ۵ سال

جهت مشاهده كامل عكس كانكس ويلايي به قسمت گالري محصولات كانكس ويلايي، مراجعه فرماييد.

كانكس ويلايي دست دوم

همانطور كه در مزيت هاي كانكس ويلايي در بالا نزي اشاره اي كرديم يكي از قابليت هاي انواع كانكس هاي صحرايي و ويلايي در جابجايي و استفاده در موقعيت هاي ديگر است . بسته به نوع كانكس ويلايي كه طراحي مي شود مي توان انواع كانكس هاي ويلايي را در دسته بندي هاي كانكس ويلايي دست دوم نيز به فروش گذاشت يا اگر قابليت خريداري داشته باشد آنها را خريداري كرد. از اين رو كانكس سازان با استفاده از سيستم راهبردي خود در راستاي خدمت رساني به همه مردم ايران هر نوع كانكس دست دوم ويلايي را خريد و فروش مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خريد انواع كانكس  ها به ويژه كانكس ويلايي دست دوم مي توانيد با مشاورين و كارشناسان ما در شركت كانكس سازي تماس بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۲:۲۱ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب