كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 299
دیروز : 185
افراد آنلاین : 1
همه : 24952

اساس كار سيستم هاي rf  

اساس كار گيت فروشگاهي و سيستم هاي RF : اين سيستم در واقع بر روي يك مدار LC تنظيم شده است. نحوي ساخت تگ هاي سخت در گذشته به اين شكل بود كه اين تگ ها از القاگرهاي مسي و اتصال آن به يك خازن ساخته مي شدند و سپس در محفظه اي پلاستيكي قرار داده مي شدند كه اين نوع تگ در فروشگاه هاي بسياري امروزه استفاده مي شود و معمولا به تگ سخت شناخته مي شوند.

 

اما در نسخه جديد اين سيستم تغييراتي را اعمال كردند به اين صورت كه با ايجاد يك سيم پيچ برجسته در وسط دو فويل يك برچسب تشكيل مي شود معمولا جنس اين فويل ها هر طرف با هم متفاوت است. يكي از اين فويل ها آلمينيومي وروي ديگر از جنس پلي اتيلن است.

دزدگير فروشگاهي بر اساس سيستم RF كار مي كنند و محدوده فركانسي در اين سيستم بين ۲ تا ۱۰ مگاهرتز است. سيستم RF داراي دو حالت است حالت اول به صورت تك آنتن و حالت دوم به صورت دو آنتن مي باشد.

گفتيم كه اين سيستم ها بر پايه امواج راديويي و در رنج هاي فركانسي مختلفي كار مي كنند. اين انتن فرستنده به طور متناوب امواج الكترو مغناطيسي در محدوده امواج راديويي با طول موج بالا و فركانس ۸٫۲ مگاهرتز توليد مي كند. در صورت قرار گيري تگ در نزديكي آن القاي مغناطيسي در مدار lc ايجاد مي شود اگر مقدار ميدان مغناطيسي متناوب با مقدار تشديد مغناطيسي lc برابر باشد موجب ايجاد يك نوسان سمپاتيك مي شود؛ كه باعث ايجاد جريان در مدار تگ مي شود كه اين خلاف ميدان مغناطيسي متناوب است كه باعث تضعيف ميدان مغناطيسي متناوب بيروني مي شود.

بيشتر بخوانيد : گيت فروشگاهي

كه در نتيجه باعث افت ولتاژ قابل توجهي شده كه باعث ضعيف شدن ميدان مغناطيسي بيروني مي شود. اين تغييرات به وسيله سيم پيچ گيرنده شناسايي مي شود و با تغيير وضعيت موجب سيستم هشدار مي دهد.

براي اينكه تگ را از روي لباس جدا كنند و اين سيستم را از كار بيندازند پس از پرداخت هزينه و ثبت در صندوق، صندوقدار فروشگاه با استفاده از مگنت (اعمال يك ميدان مغناطيسي كه خارج از تحمل تگ است تگ را غير فعال مي كند) اين گت هاي مخصوص لباس مجدد فعال مي شود و امكان استفاده را دارد. در گت هاي نرم بايد بگوييم كه ولتاژي كه در ميدان مغناطيسي بر خازن ها وارد مي شود موجب از كار افتادن تگ ها مي شود. با اين روش گت ديگر مجدد فعال نمي شود و كاربردي ندارد كه اين روش غير فعال كردن مخصوص گت هاي ليبلي مخصوص كتاب است.

بيشتر بخوانيد : ليبل و تگ لباس

در سيستم هاي Radio Frequency كه براي فروشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد براي توليد ميدان مغناطيسي متناوب در حد فاصل ۲ آنتن با هم يعني ناحيه ي ميان آنتن هاي نصب شده ي فروشگاه با هم بهتر است كه آنتن هاي نصب شده داراي قاب بزرگ با ستون هاي يك تكه باشند در داخل قاب ها سيم پيچ ها قرار گرفته اند.
فاصله بين گيت ها باهم يعني گيت هاي گيرنده و فرستنده باهم بهتر است كه بيشتر از ۲ متر نباشد. در بيشتر مواقع جنس كالا بر روي نرخ كشف تاثير مي گذارد براي مثال اجناسي كه در آن فلز بكار رفته باشد تاثير منفي را بر فركانس تشديد تگ ها مي گذارد كه همين علت پايين آمدن نرخ كشف در اين روش مي شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۵:۳۲ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب