كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 172
دیروز : 184
افراد آنلاین : 2
همه : 26606

موارد مهم در نگهداري دزدگير | گيت فروشگاهي

نگهداري گيت فروشگاهي , موارد مهم در نگهداري دزدگير هاي فروشگاهي : نگهداري دزدگيرهاي فروشگاهي دقت و ظرافت خاصي مي خواهد كه شش مورد از مهم ترين موارد براي نگهداري دزدگيرهاي فروشگاهي را به شما ارائه ميكنيم:

نگهداري گيت فروشگاهي

نگهداري دزدگيرهاي فروشگاهي

  • مورد اولي كه بايد در نگهداري سيستم هاي دزدگير فروشگاهي دقت شود اين مي باشد كه پس از اتمام ساعت كاري فروشگاه يعني در زمان تعطيل شدن فروشگاه سيستم را خاموش كنيد زيرا باعث ميشود طول عمر گيت فروشگاهي افزايش و سيسيتم داغ نميشود و برد ان خنك ميشود و اين خودش به اين معناست كه عملكرد سيستم بالا ميرود.
  • اين مورد كاملا به مورد اول مرتبط ميباشد و اين است كه روشن ماندن سيستم بطور مداوم باعث كاهش عملكرد گيت و داغ زدن برد ميشود و طول عمر دستگاه كم ميشود و بايد دقت داشته باشيد كه حتي باعث سوختن دستگاه هم ميشود.
  • سيستم هاي دزدگير فروشگاهي,ان ها به اين صورت ميباشد كه نويزپذير از وسايل برقي مي باشند و اگر نويزي شوند عملكرد دستگاه كاهش ميابد و علاوه بر اين حتي باعث اسيب رساندن به قطعات حساس دستگاه نيز ميشود براي جلوگيري از اين مشكل ها بهتر است هميشه برق سيستم هاي دزدگير را از ساير وسايل برقي موجود را از فروشگاه جدا كنيم تا باعث نشود دستگاه ها نويزي شوند.
  • چهارمين موردي كه به ان بايد توجه كرد فاصله تگ ها ليبل ها از سيستم دزدگير فروشگاهي ميباشد بهتر است كه تگ و ليبل هاي فروشگاه را در فاصله ۱۰۰تا ۱۵۰سانتي متري سيستم هاي دزدگير قرار دهيم تا از زدن الارم كاذب جلوگيري شود يكي از مشكلاتي كه اغلب مالكان و مديران فروشگاه با ان مواجه هستند كه با تنظيم دقيق فاصله اين مشكل حل ميشود.
  • براي اضافه كردن و ايجاد هر تغييري بهتر ميباشد با شركت فروشنده سيستم هاي دزدگير فروشگاهي كه گيت فروشگاهي خود را از ان شركت خريديد مشاوره بگبريد اگر قصد داريد لامپ و تابلو هاي جديد در فروشگاه نصب كنيد بهتر است ابتدا مشاوره بگيريد تا باعث اختلال در سيستم هاي دزدگير فروشگاهي نشود.
  • اخرين موردي كه بايد توجه شود اين است كه سيستم هايRF هم فركانس اگر در مجاورت يكديگر باشند تداخل پيدا ميكنند و باعث به صدا درامدن الارم و بوق خطا مي شوند و در نهايت سيستم از كار مي افتد پس لطفا در هنگام انتخاب سيستم دزدگير فروشگاهي با كارشناس فروش شركت مورد نظر مشورت كنيد و راهنمايي بخواهيد و سيستمي را انتخاب كنيد كه با نصب كردن ان در اينده بخاطر مجاورت با سيستم هاي ديگر مشكل يه وجود نياورد .

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۴:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي : گيت هاي فروشگاهي هركدام داراي يك سري نقاط قوت و ضعف ميباشند و بايد توجه داشت كه مديران و مالكان فروشگاه ها بايد اين نقاط قوت و ضعف را بدانند و از عملكرد گيت فروشگاهي خود اگاهي داشته باشند عملكرد اين گيت هاي فروشگاهي به اين صورت ميباشد كه اين گيت هاي فروشگاهي بر روي لباس و اجناس ها قرار ميگيرند و بايد توسط سيستم هاي جداكننده و يا خنثي كننده تگ ها يا ليبل ها كه روي اجناس و كالا وصل ميشوند براي امنيت ان محصول و اگر توسط سيستم جداكننده يا خنثي كننده خنثي نشود در هنگام خروج از انتن هاي گيت ها اين تگ و ليبل ها را تشخيص ميدهند و باعث به صدا در امدن الارم ميشود .

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي

انواع گيت هاي فروشگاهي

گيت هاي فروشگاهي خود به دو دسته تقسيم ميشوند يك نوع گيت فروشگاهي همراه ليبل و نوع ديگر گيت فروشگاهي سخت .در زير به اختصار هر كدام را توضيح مختصري مي دهيم  .

گيت فروشگاهي همراه ليبل

گيت فروشگاهي همراه با ليبل به اين صورت ميباشدكه يك سري ليبل يا برچسب روي محصول يا اجناس وصل ميباشد و بايد قبل از اينكه كالا از درب خروج خارج شود توسط فروشنده با استفاده از يك سري دستگاه هاي خنثي كننده اين ليبل ها غير فعال بشوند تا به راحتي از بين انتن ها خارج بشوند  .

گيت فروشگاهي سخت

گيت فروشگاهي سخت يك سري تگ هايي هستند كه از جنس پلاستيك و يك سري مواد فشرده ميباشد و به رنگ صدف هستند و اين تگ ها به لباس منگنه ميشوند و توسط سيستم هاي جدا كنند جدا ميشوند اين تگ ها تا از به صدا در امدن الارم جلوگيري شود همچنين اين گيت هاي فروشگاهي كاملا مستحكم است كه جاي هيچ نگراني نيست كه با ابزاري اين تگ ها از روي محصول جدا بشود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۰:۵۰ ] [ behzad moghtader ]

نسل سوم دزدگيرهاي فروشگاهي

نسل سوم دزدگيرهاي فروشگاهي : امروزه با ورود نسل سوم دزدگيرها با يك سري امكانات تازه و جديدي اضافه شده است كه باعث اين شده است كه باعث بشود تا شاهد بهترين عملكرد از دزدگيرهاي فروشگاهي باشيم نسل سوم اين دزدگيرها حتي فروشگاه را نيز از نياز دوربين هاي مدار بسته مبرا ميسازد و تمام محصولات داخل فروشگاه حتي تعداد ان ها را نيز كنترل ميكند و كاملا مديريت ميشود.

نسل سوم از دزدگيرها

امكانات نسل سوم دزدگيرها

در اينجا ميخواهيم امكانات جديد اين نسل سوم دزدگيرها را به طور مختصر توصيح بدهيم :

  • اولين امكاناتي كه اضافه شده است شمارش تعداد افرادي كه به فروشگاه مراجعه ميكنند و كاملا مالك فروشگاه بر روي تعداد افرادي كه وارد ميشوند و خارج ميشوند از فروشگاهش را تسلط دارد و كاملا مديريت ميشود.
  • شمارنده هاي تگ كالا دومين ويژگي اضافه شده ميباشد اين ويژگي بسيار مفيد ميباشد زيرا زمان غيرفعال شدن تگ را از محصول ميباشد و اگر در زماني غير از زمان اداري باشد مالك كاملا اگاه ميشود.
  • نسل سوم از دزدگيرها همچنين زمان هايي كه سيستم هشدار ميدهد كاملا ميتواند تصويربرداري انجام دهد و كاملا همه چي را ضبط كند.
  • از ديگر امكانات ديگر ثبت زمان هاي ورود و خروج كاركنان به مكان نگهداري كالا ميباشد و كاملا زمان ورود و خروج كاركنان ثبت و ضبط ميشود و بسيار ويژگي خوبي ميباشد.

۵۰ ويژگي بسيار جالبي كه اصافه شده است اين ميباشد كه گيت فروشگاهي ميتوانند متوسط ميزان فروش را به مالك نمايش بدهند يعني مالك متوجه ميشود كه ميانگين فروش ان چقدر ميباشد اين از نكات بسيار خوبي براي مالك ميباشد .

نسل سوم دزدگيرها

اين نسل هاي سوم دزدگير توانايي ثبت و نگهداري تمامي اطلاعات بدست اماه را دارد همينطور ميتوان اين اطلاعات را بر روي ايميل هاي تنظيم شده بر روي خود دستگاه ارسال كند و مالك فروشگاه به راحتي كليه امور فروش را زير نظر داشته باشد و تمام اين ويژگي ها و امكانات كاملا باعث راحتي مالك فروشگاه و همچنين امنيت بالاتر فروشگاه ميباشد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۷:۰۱ ] [ behzad moghtader ]

جراحي تنگ كردن واژن , ليفت واژن با نخ (تنگ كردن واژن با نخ)  

جراحي تنگ كردن واژن , ليفت واژن با نخ (تنگ كردن واژن با نخ) : در بين بسياري جراحي هاي پلاستيك امروزه جراحي كه بيشتر خانم ها مايل به انجام آن هستند جراحي تنگ كردن واژن است. جراحي واژن يكي از جراحي هاي زيبايي است كه امروزه اغلب خانم ها آنرا انجام مي دهند. اكثر خانم ها ممكن است بعد از زايمان هاي متعدد و يا انجام مقاربت هاي جنسي متعدد واژن دچار افتادگي يا شل شدن واژن شود؛ و به راحتي مي توانند با انجام جراحي زيبايي واژن مي توان اين مشكل را حل كنند.

و از آن جايي كه امروزه جراحي‌هاي زيبايي بسيار مورد توجه خانم ها قرار مي‌گيرد. انجام اين جراحي علاوه بر درمان شدن عارضه پيش آمده در واژن دراصل جراحي‌هاي زيبايي باعث مي‌شوند اعتماد به نفس فرد بالاتر برود و شخص نسبت به خودش و بدن خودش حس بهتري داشته باشد. در اين ميان تنگ كردن واژن هم جزء يكي از جراحي‌هاي زيبايي زنان به شمار مي‌آيد. انجام اين جراحي زيبايي واژن ، توسط متخصص زنان انجام مي‌شود و امروزه در سراسر دنيا بين خانم ها انجام اين عمل جراحي زيبايي بسيار مرسوم شده است. ما در اين مقاله سعي داريم تا اطلاعاتي كه شما براي انجام اين عمل نياز داريد را به طور كامل در اختيارتان قرار دهيم. اينجا ما درباره ليفت واژن با نخ كه يكي ازجديدترين متدهاي رفع مشكل گشادي واژن است. به شمااطلاعات خوبي را ارائه مي كنيم.

تنگ كردن واژن

تنگ كردن واژن

چه كساني كانديداي تنگ كردن واژن هستند؟

همان طور كه بيش از اين گفتيم در دنياي امروز بسياري از خانم ها، در سراسر دنيا داوطلب درمان گشادي واژن هستند. عوارضي كه افتادگي و شلي واژن را در خانم ها ايجاد كرده است آن ها را به انجام اين جراحي ترغيب مي كند. علاوه بر بدفرم شدن ظاهر واژن اين افتادگي و شلي واژن مي تواند مي‌تواند احتمال عفونت‌هاي دستگاه تناسلي زنانه را هم تا حد زيادي در آن ها افزايش دهد.

اينجا ما به شما مهم ترين دلايل گشاد شدن غير عادي واژن را شرح مي دهيم مهم ترين اين دلايل عبارتند از:

زايمان‌هاي طبيعي متعدد :

بله انجام زايمان طبيعي مهم ترين علت گشادي واژن در خانم ها مي باشد. از آن جايي كه زايمان‌هاي طبيعي متعدد باعث كشيده شدن دهانه واژن مي شود و اگر تعداد دفعات زايمان طبيعي بيشتر از يك بار باشد، بعد از انجام زايمان‌هاي طبيعي ديگر دهانه واژن به حالت اوليه خود بر نمي‌گردد گشادي واژن شكل مي گيرد و در اين شرايط پوست حالت ارتجاعي خود را از دست داده و دچار افتادگي در ناحيه واژن مي شود.

خانم هاي كه زايمان هاي زياد انجام داده اند معمولا براي جبران همين افتادگي و شلي واژن خود دنبال راه كار هايي براي بازسازي هستند و در اين صورت ان ها بايد به يك پزشك فوق تخصص زن مراجعه كنند.

بالا رفتن سن

واژن هم مثل ساير عضله ها با بالا رفتن سن ممكن است دچار تغييراتي شود. واژن عضله اي است كه با افزايش سن ممكن است تون عضلاني آن كمتر شده و همين امر باعث مي شود كه دچار افتادگي و كاهش كلاژن شود. به علاوه بافت اطرافش نيز با افزايش سن شل مي شود. وقتي فرد يائسه مي شود و هورمون استروژن كم مي شود و هنگامي كه اين هورمونها به شدت كم مي شوند در نتيجه واژن نيز سست و شكننده مي شود؛ و لايه‌هاي پوستي واژن، با بالا رفتن سن معمولا دچار تغييراتي مي شود و در اصل قوام خود را از دست مي‌دهند و معمولا به وجود آمدن اين تغييرات در زندگي زناشويي بعضي از خانم ها هم ان ها را دچار مشكلاتي كرده است و موجب نارضايتي جنسي در دوران سني بالاي چهل سال مي‌شود. معمولا با افزايش سن، سطح هورمون‌ها دچار تغيير چشمگيري مي شود و در پي اين تغييرات ديواره‌هاي واژن نازك تر مي‌شوند و قابليت ارتجاعي خود را از دست مي دهند.

در واقع بسياري از خانم، در اين سنين يعني در ميانگين چهل تا پنجاه سال، با مشورت همسرشان براي افزايش رضايت جنسي خود مجبور به انجام جراحي هاي زيبايي زنان مثل لايباپلاستي و تنگ كردن واژن با نخ روي مي‌آورند؛ و بدون شك بر اساس بررسي ها تمام كساني كه اين جراحي را انجام داده اند از نتيجه كار، بعد ازعمل رضايت كامل را داشته اند.

روابط جنسي متعدد :

در مشكل گشادي واژن بسياري از خانم‌ها بر اين موضوع كه داشتن روابط جنسي زياد باعث گشادي واژن مي‌شود معتقد هستند بله اين درست است كه چنانچه تعداد رابطه‌هاي جنسي از يك حدي بيشتر شود، لايه‌هاي پوستي بيروني واژن دچار شل‌شدگي و افتادگي مي‌شوند؛ اما اين مورد، جاي استرس و نگراني خاصي را نبايد براي شما داشته باشد. معمولا واژن خانم‌ها حالت و خاصيت ارتجاعي دارد و بعد ازانجام هر باررابطه جنسي، واژن دوباره به حالت ابتدايي خودش برمي‌گردد؛ و اين مسئله راجب اين تفكر كه رابطه جنسي زياد باعث شلي واژن ميشود كاملا اشتباه است و اين گفته ها توسط متخصص زنان و زايمان كاملا رد مي شود. آن ها مهمترين و بارزترين دليل شلي و گشادي واژن خانم ها را

« دو اتفاق در زندگي خانم‌ها مي دانند كه باعث تغيير در شكل و اندازه واژن شود كه يكي زايمان است و ديگري افزايش سن »

معمولا خانم ها مي‌توانند با مراجعه به جراح زيبايي زنان ، واژن خود را با عمل ليفتينگ نخ تنگ كرده و همچنان مثل قبل از زندگي خود لذت ببريد.

گشاد شدن واژن چه مشكلاتي را ايجاد مي‌كند؟

شمابا مطالعه مواردي كه در قسمت قبل در مورد دلايل گشاد شدن واژن برايتان گفتيم دلايل اين تغيير در واژن خانم ها را تا حدودي فهميديد. خوب است بدانيد دربسياري از موقع ها انجام اين جراحي صرفا براي زيبايي نيست. بسياري از خانم‌ها براي رفع مشكلات ديگريدر زندگي روزمره بخاطر اين دلايل از ان ها رنج مي برند وآن ها اين عمل را به عنوان يك جراحي درماني انتخاب مي‌كنند.

اينجا به مهم ترين مشكلات و عواقب شل شدن واژن مي پردازيم كه عبارتند از:

۱-كاهش لذت روابط زناشويي

بدون شك يكي از عمده مشكلات شل شدن و گشادي واژن، اين مسئله است كه در اين صورت معمولا زوج ها لذت بسياركمتري از رابطه جنسي خود مي‌برند. همان طور كه مي دانيد داشتن لذت و رضايت از رابطه جنسي هميشه بر ابعاد ديگر زندگي تاثيرات مثبتي دارد، به همين خاطر است كه بسياري از زوجين هميشه سعي مي كنند كه يك رابطه جنسي عالي و رضايت بخش را براي خود و همسرشان فراهم آورند؛ اما پيش آمدن برخي از اين مشكلات جنسي مي تواند مانع برقراري يك رابطه مساعد و بهينه باشد؛ و گشاد شدن واژن در خانم ها، هميشه يكي از آن اتفاقات ناخوشايند است كه منجر به بروز مشكلات و نارضايتي زوجين از نزديكي مي شود؛ و در حال حاضريكي از مهم ترين علت‌هاي مشكلات زناشويي در سنين بالا، همين مسأله گشادشدن واژن خانم ها است و از آن‌جايي كه با بروز اين اتفاق و گشاد شدن واژن، در اندام‌هاي جنسي ميزان تماس با هم بسيار كمتر مي‌شود و اعصاب جنسي كمتر تحريك شده مي شوند و به همبن خاطر لذت روابط زناشويي بسيار افت مي كند بنابراين كيفيت رابطه جنسي در تثبيت رابطه زوجين نقش مهمي دارد.

۲- ايجاد عفونت‌هاي واژن

عفونت واژن شايع ترين عفونت در ميان خانم ها مي باشد كه رعايت نكردن موارد بهداشتي و مراجعه نكردن به پزشك راه درمان را كمي پيچيده مي كند. معمولا در اكثر خانم‌ها بعد از انجام زايمان با ترشحات زياد واژن كه نشان از عفونت داخلي هست مواجه مي شوند. بيشترخانم ها بر اين باورند كه با گشاد شدن واژن، امكان ورود ميكروب‌ها به دهانه ورودي واژن بسيار بالا مي‌گيرد و همين موضوع باعث عفونت‌هاي ميكروبي در آن ها مخصوصاً بعد از انجام زايمان هاي طبيعي براي خلاصي از اين عفونت به پزشك متخصص زنان مراجعه مي كنند. پس از معاينه توسط پزشك راه هاي رفع عفونت و درمان آن، براي جلوگيري از تكرار عفونت، دكتر تنگ كردن واژن با استفاده از نخ را پيشنهاد مي‌دهد. به اين ترتيب پزشك متخصص با روشي مؤثر و ايمن جلوي عفونت‌هاي مكرر دهانه رحم را مي گيرد و با ليفتينگ واژن، زيبايي را به اين قسمت از بدن بر مي گرداند.

عمل تنگ كردن واژن با نخ چگونه انجام مي‌شود؟

همان طوركه در توضيح گشادي واژن گفتيم و عوامل ايجاد كننده آن را برايتان شرح داديم افزايش سن، روابط جنسي متعدد و زايمان‌هاي طبيعي متعدد عوامل اصلي هستند كه باعث گشادي واژن مي‌شوند. روش هاي جراحي نويني براي رفع اين مشكل امروزه در سراسر دنيا وجود دارد كه يكي از بهترين متدهاي روز دنيا براي اين مشكل بين خانم ها و تنگ كردن واژن روش ليفتينگ عضلات كناري واژن با استفاده از نخ است. اين روش، در كنار ديگر روش‌هايي مهم ديگري از قبيل لابياپلاستي، واژينوپلاستي، پرينورافي، روشن سازي واژن، تزريق ژل به واژن و تزريق چربي به واژن جزء مهمترين عمل‌هاي زيبايي زنان در دنيا است.

وقتي اسم ليفت با نخ را مي شنويم اولين چيزي كه به ذهنمان مي رسد اينكه ياد ليفت صورت مي افتيم در گذشته در جراحي هاي زيبايي صورت و براي كشيدن پوست صورت و از بين بردن چين و چروك هاي به وجود امده در صورت از اين روش استفاده مي شود. اين روش در ابتدا براي رفع غبغب صورت انجام شد. ولي امروزه با پيشرفت هاي كه در اين متد ها صورت گرفته است و با تغييراتي كه در اين تكنيك صورت گرفت با توليد نخ هاي ويژه انجام ليفت واژن هم براي متقاضيان صورت مي گيرد كه بنا بر تقاضاي زياد بين خانم ها امروزه اين عمل با بهترين كيفيت در مطب بهترين متخصص ها براي شما انجام مي شود. در عمل جراحي زيبايي ليفتينگ واژن با نخ، پزشك با استفاده ا ليفت نخ دهانه‌هاي واژن را بالا كشيده و موجب تنگ‌تر شدن دهانه واژنمي‌شود. درباره نخ هاي كه در اين روش استفاده مي شود بايد بگوييم كه اين نخ ها قابل جذب بوده و جهت ليفت واژن توسط كمپاني مطمئن ارائه شده است كه با استفاده از اين نخ ها مي توان به آساني و به شكل ايمن تنگ كردن واژن با استفاده از نخ را امتحان كرد.

ليفت واژن به دو روش انجام مي شود:

  • روش اول: مكانيكال
  • روش دوم: كلاژن سازي

در روش مكانيكال :

در اين روش واژن فرد ليفت مي شود و ميزان تنگ شدن آن به ميزان ايده آل انجام مي شود در اين روش هيچ نيازي به بي هوشي شخص نيست و اين روش عاري از هر عوارضي چون خونريزي و درد و تورم است.

در روش كلاژن سازي :

اين روش از كارآمدي بيشتري برخوردار است. در اين روش با كلاژن سازي در واژن بخش هاي ورودي واژن حالت ارتجاعي به خود مي گيرد.

بايد بدانيد كه اين تكنيك ها دو فايده عمده كوتاه مدت و بلندمدت دارد كه ما اينجا براي شما به طور كامل شرح مي دهيم:

  • روش مانيكال در كوتاه مدت تاثير دارد و در كوتاه ترين زمان قسمت ورودي و پرينه واژن تنگ و جوان تر مي شود و ظاهرخوبي پيدا مي كند. و در بلند مدت، ايجاد فيبروم و كلاژن سازي را بهمراه دارد كه باعث زيبايي و جوانسازي واژن مي شود در اين روش جذب نخ به شكل دائمي است و تاثير گذاري فيبروز پس از جذب شدن نخ ها ادامه مي يابد اين روش از كارآمدي بيشتري برخوردار است.
  • روش ليفت عضلات و لبه هاي واژن معمولا از نوعي نخ هاي دو جهتي و همگراي استفاده مي شود. بايد گفته شود كه انجام اين عمل به صورت كاملا سرپايي، بدون نياز به بيهوشي و بدون بعضي موارد ممكن است خونريزي خيلي كمي اتفاق بيفتد اصلا جاي نگراني وجود ندارد و كاملا طبيعي است و زود برطرف مي شود.

نخ‌هاي تنگ كننده واژن

در اين مقاله ما علاوه بر روش هاي ليفت راجب نوع و جنس نخ‌هاي جراحي ليفتينگ هم براي شما توضيحاتي را ارائه مي دهيم:

همان طور كه كاربرد نخ هاي ليفت را قبلا گفتيم، با استفاده از اين نوع نخ، بافت‌هاي واژن و ماهيچه‌ها به صورت همگرا به داخل كشيده مي‌شوند و در نهايت اين نخ ها جذب بدن مي‌شوند. اين نخ هاي ليفتينگ ساخته شده كشور ايتاليا است و اين نخ ها براي شركت معتبر پيروم ايتاليا است. معمولا جنس اين نخ ها از كاپرولاكتون است. اين شركت ايتاليايي اين نوع نخ را مخصوص ليفت واژن توليده كرده است. اين نخ يك ويژگي خيلي خاصي كه دارد اين ويژگي است كه اين نخ خيلي راحت و كامل توسط پوست جذب مي شود. اين نخ ها كوچكترين عارضه اي براي بيمار به همراه ندارد و تنها براي تنگ نمودن واژن مناسبند به شكلي كه بعد از انجام اين جراحي، هيچ ردي و اثري از عمل جراحي ليفت روي نقاطي كه انجام شده است باقي نمي ماند. اين نخ ها از نظر بهداشتي و پزشكي داراي گواهينامه پزشكي از كشورهاي ايتاليا، آمريكا و استراليا هستند.

مزيت‌هاي عمل ليفتينگ واژن با نخ

همان طور كه گفته شد روش هاي متفاوتي براي براي تنگ كردن واژن وجود دارد. از مهم ترين اين روش ها همين تنگ كردن واژن با نخ، فاژزينوپلاستي و ليزر است . اگر شما دنبال انتخاب يكي از اين روش ها براي درمان مشكل خود هستيد با مراجعه به يك متخصص زنان و جراحي زيبايي و با انجام معاينات لازم پزشك شما روش انجام جراحي را برايتان پيشنهاد مي دهد. طبق بررسي هاي كه انجام داده ايم بهترين و نتيجه بخش ترين و كم خطرترين روش بين اين سه روش تنگ كردن واژن با نخ است؛ كه ما مزاياي استفاده از اين روش را براي شما شرح مي دهيم

  • زمان انجام اين جراحي خيلي سريع و حدود ۴۵ دقيقه طول زمان مي برد.
  • طول دوره نقاهت اين جراحي بسيار كم است و بيمار مي تواند بلافاصله بعد از جراحي مرخص شود
  • اين جراحي با بي حسي موضعي انجام مي شود
  • نيازي به بيهوشي در اين جراحي نيست
  • اين عمل بدون خونريزي بوده
  • جذب سريع نخ پس از جراحي
  • تقويت عضلات واژن و لگن با كشيدن

موارد استفاده از نخ‌هاي واژينال

  • ليفت عضلات واژن
  • تنگ كردن واژن
  • جوان كردن واژن
  • سفت كردن شلي واژن
  • ترميم چين و چروك هاي پرينه
  • ترميم بافت واژن
  • ترميم واژن بعد از زايمان

چه كساني از روش ليفتينگ واژن با استفاده از نخ منع مي‌شوند؟

از آن جايي كه اين جراحي براي بسياري از خانم ها توصيه مي شود، اما انجام اين روش براي تعدادي از افراد را توصيه نمي كنيم :

  • دختران مجرد : واژن دختر خانم ها به طور طبيعي تنگ است در واقع خانم هاي مجرد هيچ نيازي به اين عمل ندارند.
  • خانم هاي باردار: بسياري از خانم هاي باردار براي وضع حمل از روش طبيعي استفاده مي كنند پس براي اين عمل بايد شرايط بارداري، مناسب نيست و جراحي بايد بعد از زايمان انجام بگيرد.
  • خانم هايي كه دچار عفونت هستند
  • خانم هايي كه در قسمت واژن تبخال دارند: زيرا با انجام اين عمل ريسك پخش شدن اين تبخال در قسمت هاي ديگر واژن زياد است.
  • خانم هاي مبتلا به زگيل تناسلي: از آن جايي كه زگيل تناسلي يك ويروس بسيار مسري است؛ و امكان انتقال آن از قسمتهاي به بخشهاي ديگر واژن خيلي زياد است. ابتدا بايد اين ويروس را در بدن خود خنثي كنند و به درمان كامل بيماري خود بپردازند وبعد از بهبودي و رفع مشكل اقدام به عمل جراحي تنگ كردن واژن را بپردازند.

توصيه‌هاي پزشكي قبل از عمل ليفتينگ واژن با نخ

دقيقا اين جراحي هم مثل تمام روش هاي ديگر و مثل تمام جراحي ها نياز به انجام اقداماتي است. كانديد انجام اين جراحي يعني خانمي كه مي خواهد اين جراحي واژن را انجام دهد در اولين گام بايد زير نظر يك پزشك متخصص زنان معاينه شود.

اهميت اين معاينه براي بيمارخيلي زياد است زيرا اين معاينه به اين دليل مهم است كه اگر خانم در ناحيه تناسلي خود دچار عفونتي باشد، ابتدا قبل از هر كاري نياز است كه درمان شود و پس از بهبودي كامل براي عمل ليفتينگ واژينال اقدام كند. حتما ازمايش پاپ اسمير را براي اطمينان از نبودن عفونت واژن انجام دهند. اگر به هر دليلي مشكلي عفوني و ويروسي در واژن داريد آن را حل كنيد. اگر باردار هستيد اقدام نكنيد چون نتيجه خوبي بعد از زايمان نخواهيد گرفت ولي در صورت تمايل به انجام اين جراحي بعد از زايمان اين جراحي را انجام دهيد.

مراقبت‌هاي پس از عمل ليفتينگ واژينال

انجام اين عمل بدون نياز به بستري شدن و بيهوشي است پس از اين رو چون اين عمل بصورت سرپايي انجام مي گيرد بسيار زمان بر و وقت گير نيست. بيمار بعد از انجام اين جراحي نبايد فعاليت سنگيني انجام دهد. انجام دادن فعاليت هاي روزمره مانعي ندارد. بنا به توصيه پزشك تا ۲ ماه از رابطه جنسي خودداري نماييد.

هزينه عمل تنگ كردن واژن با نخ

بيشترين سوالي كه مي شود درباره اين جراحي سوال راجب هزينه انجام جراحي تنگ كردن واژن با نخ است. توجه به اين نكته كه بسته به نوع و روش انجام جراح متفاوت است و بعضي عمل ها هزينه عمل تنگ كردن واژن نيز به ميزان گشادي واژن بستگي دارد، به همين خاطر نمي توان هزينه دقيقي را براي تنگ كردن واژن در نظر گرفت؛ اما شما با يك جلسه مشاور با پزشك جراحتان مي توانيد هزينه اين جراحي را مطلع شويد و اطلاعات ديگري كه راجب عمل نمي دانيد را بپرسيد. ما در اين مقاله تمام موارد ضروري و لازم را بريتان به طور كامل شرح داديم با مطالعه اين مقاله اطلاعات مناسبي را نسبت به جراحي تنگ كردن واژن با نخ كسب خواهيد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۳:۴۵ ] [ behzad moghtader ]

مامو پلاستي جراحي كوچك كردن سينه  

مامو پلاستي جراحي كوچك كردن سينه : معمولا داشتن سينه هاي بزرگ هميشه براي خانم ها هم جذاب نيست و بسياري از خانم از داشتن سينه‌ هاي سنگين و بزرگ دچار ناراحتي‌هاي جسمي و عاطفي گوناگون مي شوند و اين بزرگي سينه باعث مي شود كه تناسب اندام خانم ها حالت نرمالي نداشته باشد در بيشتر مواقع سينه هايي بزرگ و آويزان باعث بروز مشكلات بسياري در خانم ها مي شود كه باعث ناراحتي و شاكي بودن آن ها شده است. معمولا بيشتر بانواني كه سينه‌هاي بزرگ دارند، غالباً از درد كمر و گردن رنج مي‌ برند.

 جراحي كوچك كردن سينه

جراحي كوچك كردن سينه

گاهي از اوقات، بزرگ بودن سينه ها بر مسائل جنسي و ارتباط يك زن با همسر خود نيز تاثير بسيار بد منفي را مي گذارد و باعث ايجاد مشكلاتي در زندگي فرد مي شود. همچنين برخي از خانمهايي كه پستانهاي بزرگ و سنگيني دارند، نمي توانند مانند سايرين از لباسهاي مناسب استفاده نمايند و همواره در مجامع از اين موضوع در رنج مي باشند. بيشتر اوقات همين سينه‌هاي بزرگ به دليل ايجاد احساس خجالت و شرمساري باعث گوشه‌گيري بانوان مي‌شود و اين حالت ناراحتي آن ها را از شركت در فعاليت‌هاي روزمره‌ اي مانند ورزش جلوگيري مي‌كند همان طور كه مي دانيد انجام اين فعاليت ها براي مديريت وزن و حفظ سلامت كلي بدن خيلي لازم و ضروري است.

با پيشرفت هاي كه امروزه در متد پزشكي رواج پيدا كرده است خوشبختانه راه هاي كوچك كردن سينه و از جمله جراحي تمام اين مشكلات را براي خانم ها پايان مي‌دهد. امروزه هيچ روش شناخته شده اي به جز روش جراحي كه بهترين اثرات درماني را در كنار كمترين عوارض را براي فرد داشته باشد، معرفي نشده است.

مامو پلاستي روش درمان بزرگي سينه در جراحي زيبايي سينه

همان طور كه گفتيم امروزه يكي از بهترين تكنيك هاي جراحي زيبايي سينه، جراحي كوچك كردن سينه به روش ماموپلاستي مي باشد كه اين جراحي براي رفع بزرگي سينه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. جراحي كوچك كردن سينه يا ماموپلاستي اندازه و وزن سينه هاي بزرگ را در افرادي كه داراي مشكل بزرگي سينه هستند كمتر مي‌كند و در عين حال آنها را سفت‌تر مي‌كند و هاله دور سينه (پوست تيره‌تر اطراف نوك پستان) را نيز در صورت لزوم كوچكتر مي‌كند.

اين جراحي باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در بيماراني مي شود كه از آن مشكل رنج مي بردند كه با انجام آن راحتي و اعتماد به نفس بيشتري را به دست مي‌آورند.

در جراحي به روش ماموپلاستي معمولا حجم زيادي از سينه ها برداشته خواهد شد ودر اين جراحي ليفت سينه هم همزمان انجام مي شود. در اين جراحي سينه هاي بيمار اندازه نرمالي نسبت به جثه فرد پيدا مي كند و بسيار خوش‌ فرم‌تر از قبل مي شود. اين روش جراحي كوچك كردن سينه معمولا مثل ليفت سينه است و تنها تفاوتي كه ميان اين روش و ليفت سينه است در ميزان برداشت بافت سينه است.

بيشتر بدانيد: ماموپلاستي

نتايج بعد از جراحي زيبايي سينه

اين جراحي هم مثل ساير جراحي هاي ديگر براي رسيدن به نتيجه ايده ال نياز به مراقبت و نقاهت دارد. معمولا نتيجه جراحي كوچك كردن سينه بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است؛ و بعد از جراحي كوچك كردن سينه، سينه ها به شكلي خوش فرم و زيبا و گرد تبديل خواهد شد و در اين حالت نوك سينه در مركز سينه قرار خواهد گرفت و جاي برش و بخيه در جراحي زيبايي سينه نخواهد ماند. ممكن است كه سينه هاي شما ورم داشته باشد كه اين كاملا طبيعي است و ورم پس از عمل به مرور زمان كم مي‌شود و جاهاي بريده شده و خط هاي كه در سينه موجود هست هم با مرور زمان محو مي‌گردد. بعد از گذشت زمان و تمام شدن دوران نقاهت نتيجه اي كه به دست آمده براي شما رضايت بخش تر مي شود.

شما ديگر با داشتن سينه‌هاي كوچك نسبت به سينه هاي كه قبل از جراحي داشتيد خيلي راحت مي توانيد لباس هاي كه دوست داريد را انتخاب كنيد و از زندگي خودتان با اين شرايط عالي لذت بيشتري را ببريد؛ و ديگر مشكلي براي شركت در فعاليت‌ها و ورزش‌هاي مختلف را نخواهيد داشت؛ زيرا شما با اين جراحي به علاوه عمل كوچك كردن سينه راحتي خودتان اعتماد به نفس بيشتري را نسبت به قبل به دست خواهيد آورد.

دلايل انجام ماموپلاستي ( كوچك كردن سينه):

  • رفع افتادگي سينه ها
  • كاهش سايز سينه
  • كاهش وزن سينه
  • فرم دهي به سينه ها
  • گرد كردن سينه ها
  • بالا كشيدن مجموع سينه و نوك سينه

و كاهش هاله ي دور سينه ها از مهم ترين دلايل انجام جراحي ماموپلاستي است.

كساني كه انجام اين جراحي به آن ها توصيه نمي شود:

براي اينكه بدانيم كه انجام اين جراحي براي چه افرادي توصيه نمي شود جزئياتي درباره ي سلامتي عمومي و وضعيت زايمان و تمايل فرد براي بارداري اهميت دارند. درست است كه اين جراحي بدون محدوديت خاصي بر روي تمام زنان در تمام سنين انجام شود ولي بايد سينه ها به بلوغ رشد رسيده باشند. معمولا قبل از اينكه سينه ها كاملا رشد كنند هرگز نبايد اين عمل را انجام داد. پس جراحي ماموپلاستي براي خانم هاي باردار و افرادي كه سايز سينه مناسبي دارند توصيه نمي شود.

افرادي كه سيگار مي كشند حتما اگر تصميم به اين جراحي دارند بايد مصرف سيگار را كاملا قطع كنند. چون مصرف سيگار رگهاي خوني را تنگ مي كند و بنابراين جريان خوني را در ناحيه عمل كاهش مي دهد واين باعث مي شود كه جاي زخم خيلي دير جوش بخورد.

معمولا داشتن سلامت جسمي و مصرف نكردن دارو هاي خاص در اين جراحي بسيار مهم است پس شما چنانچه بيماري خاصي داريد و يا از دارو هاي خاصي استفاده مي نماييد در جلسه مشاوره با پزشك تان حتما پزشك جراح خود را از اين موضوع مطلع كنيد.

داشتن وزن مناسب از ديگر مزيت هاي اين جراحي است شما اگر اضافه وزن قابل توجهي داريد، پيشنهاد پزشك متخصص براي شما اين است كه ابتدا شما وزنتان را با انجام فعاليت هاي ورزشي ورعايت رژيم مناسب غذايي كاهش دهيد. چون اگر شما پس ازانجام عمل جراحي وزن خود را كم كنيد ممكن است كه سينه هاي شما حالت افتاده تري داشته باشد و اين ظاهر خوبي نخواهد داشت.

پس در بهترين حالت و براي گرفتن بهترين نتيجه ممكن از جراحي زيباايي كوچك كردن سينه قبل از انجام جراحي زيبايي سينه درباره تمام موارد با پزشك خودتان مشورت كنيد.

دوران نقاهت بعد از ماموپلاستي :

  • معمولاً تا سه روز درد ناشي از عمل زيادتر مي شود و پس از با مصرف مسكن ها كاهش خواهد يافت
  • بدون تجويز جراح دارويي مصرف نكنيد
  • تا ۴۸ ساعت اول مي توانيد براي كاهش درد و پيشگيري از تورم از كمپرس آب سرد استفاده نماييد
  • در زمان استراحت سرتان را كمي بالاتر از بدن قرار بگيرد تا تنفس راحتي داشته باشيد
  • شما نبايد شش هفته هر نوع فعاليت سنگين را انجام دهيد
  • اصلا نبايد اشيا سنگين بلند كنيد
  • توصيه پزشك براي شما اين مي شود تا دو هفته رژيم كم نمك را رعايت نماييد
  • آناناس تازه مي تواند به روند بهبود زخم ها، ورم و كبودي هاي تان كمك كند.
  • استفاده از سوتين طبي بعد از عمل ماموپلاستي تا زماني كه جراح براي تان تعيين كرده، در طول شبانه روز الزامي است.

توصيه مي شود تا يك مدت حداقل دو هفته از مصرف هرگونه دخانيات به ويژه سيگار و نوشيدني هاي الكل دار حتما پرهيز كنيد. بي حسي سينه ها تا مدتي بعد از عمل طبيعي است و جاي نگراني ندارد. مصرف دارو هايي كه برايتان تجويز شده است را تا پايان دوره ادامه بدهيد. ۴۸ ساعت بعد از عمل مي باشد و بعد از گذشت سه الي چهار روز مي تواند به فعاليت هاي عادي روزمره ادامه دهد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۱:۱۱ ] [ behzad moghtader ]

انواع جراحي زيبايي شكم  

انواع جراحي زيبايي شكم : راجب جراحي زيبايي شكم بايد برايتان گفت كه اين جراحي در واقع براي از بين بردن و برداشتن چربي ها در ناحيه شكم و پهلو انجام مي شود و انجام اين جراحي زيبايي شكم هم مناسب براي افرادي است كه آن ها دچار افتادگي در قسمت شكم و پهلو خود مي باشند و همچنين براي خانم هايي كه پس از زايمان هاي متعدد پوست شكم آن ها دچار ترك ها و افتادگي شده است براي خلاصي از شر اين چربي ها بسيار مناسب است. پوست آويزان و اضافي شكم را جدا مي كنند و به عبارت واضح تر مي توان گفت كه پوست شكم كاملا كشيده مي شود و با اين عمل شكم كاملا صاف و تخت مي شود.

انواع جراحي زيبايي شكم

انواع جراحي زيبايي شكم

انواع مختلف جراحي زيبايي شكم

همان طور كه گفتيم با جراحي زيبايي شكم مي توان شكمي صاف و تخت كه در روياهايتان داريد را به دست آوريد. پس براي زيباتر شدن و كوچك شدن شكم انواع مختلف جراحي زيبايي شكم وجود دارد كه ما در اين مقاله براي كسب اطلاعات كافي شما از جراحي زيبايي شكمي اطلاعات مورد نيازتان را راجب انواع جراحي ها به طور كامل شرح مي دهيم.

شما در اولين گام براي اينكه متوجه شويد كه براي تخت كردن شكتان و نابودي چربي هاي شكم تان كدام روش جراحي برايتان بهتر است پس شما بايد با پزشك جراح تان جلسه مشاوره داشته باشيد زيرا تشخيص اينكه چه از چه نوع جراحي بايد براي شما استفاده شود بدون شك به عهده جراح تان مي باشد و شما براي اينكه بتوانيد بهترين نتيجه را از جراحي زيبايي شكم داشته باشيد از جراح خود بايد كمك بگيريد. جراحي زيبايي شكم همان طور كه در مقاله هاي قبل هم گفتيم با آبدومينوپلاستي، ليپوساكشن، ليپوماتيك قابل انجام است براي جراحي زيبايي شكم مي توان از تركيب چند روش با هم استفاده كرد.

پس در نوع جراحي زيبايي شكم اين نكته را نبايد فراموش كرد كه انجام جراحي زيبايي شكم با توجه به ميزان سن فرد و نيز ميزان بزرگي شكم و پوست و افتادگي شكم و پهلو براي بيمار تعيين مي شود و تنها شخص كه به بيمار كمك مي كند جراح زيبايي است كه با معاينه بيمارش بهترين راهكار جهت جراحي زيبايي شكم را به او ارائه مي دهد و در اين جلسه بين بيمار و جراح، بيمار با توجه به نظرات خود پزشك تصميم گيري براي انجام جراحي زيبايي شكم را مي كند.

چهار روش جراحي زيبايي شكم

  • جراحي آبدومينوپلاستي
  • جراحي زيبايي ليپوليزر
  • جراحي شكم با ليپوماتيك
  • جراحي با تركيب چند روش

آبدومينوپلاستي

اين جراحي معمولا براي بيماراني كه دچار افتادگي قابل توجه پوست و شلي عمده ي عضلاني در ناحيه شكم شده باشند توصيه مي شود در اين روش جراحي پوست بيمار از ناف تا زير شكم (محل تقريبي برش سزارين) به صورت كامل برداشته مي شود دراين جراحي برش دور ناف هم وجود دارد. درجراحي ابدومينوپلاستي كه اين جراحي همراه برش و بخيه انجام مي شود و يك روش عمده براي برداشتن چريي ها اضافه ي شكم مي باشد كه متوجه شديد كه شكم هاي شل و آويزان كانديداي خوبي مي باشند.

تركيب دو روش ابدومينوپلاستي و ليپوماتيك نيز براي بعضي از بيماران كاربرد دارد و اضافه كردن ليپوساكشن يا ليپوليز به عمل جراحي شكم هنگامي رخ مي دهد كه در جراحي آبدومينوپلاستي فرد بيمار علاوه بر شلي پوست و عضلات دچار چربي عمده ي زير پوست هم باشد پس در اين روش به طور همزمان بايد چربي زير پوست هم خارج شود. به اين عمل ليپو ابدومينوپلاستي گفته مي شود تركيب دو روش ابدومينوپلاستي و ليپوماتيك نيز براي بعضي از بيماران كاربرد دارد.

بيشتر بدانيد : ابدومينوپلاستي , ليپوماتيك

جراحي ليپوليزر

روش ديگري كه براي از بين بردن چربي ها امروزه مورد توجه بيشتر افراد قرار گرفته است روش ليپوليز است كه اين جراحي يك روش جراحي كاملا كم تهاجمي كه باعث تخريب سلول هاي چربي انباشت شده در نقاط مختلف بدن مي شود. در اين روش ابتدا پزشك روي قسمتي كه بايد ليزر انجام شود از محلول حاوي بي حس كننده تزريق مي كند و وقتي بي حسي موضعي انجام شود يك سوراخ كوچك در پوست ايجاد مي كند و از طريق آن سوراخ ايجاد شده يك ميكروكانولا با قطر ۱ تا ۲ ميلي متر كه حاوي فيبر نوري است را داخل پوست بيمار فرو مي كند؛ و با انجام حركات رفت و برگشت ملايم ميله، انرژي ليزر به سلول هاي چربي منتقل مي شود و اين انرژي باعث تخريب و پاره شدن سلول هاي چربي و تخليه اين چربي ها به ۲ روش انجام مي شود يا به روش فرآيند هاي متابوليسمي طبيعي خود بدن و يا بعد از اتمام كار با ليزر، تخليه چربي از طريق ساكشن اعمال مي شود.

از ليپوليزر براي رفع چربي هاي مختلف بدن مثل بازو، شكم، صورت، پهلو، ران، باسن، قسمتي از گردن و همچنين مي توان از روش جراحي ليزر ليپوليز براي انجام جراحي مجدد و يا همراه با انجام ساير تكنيك هاي ليپوساكشن معمولي براي بهبود نتايج كلي و رضايت بيشتر بيماران استفاده كرد و نتيج قابل قبولي دريافت كرد. ليپوليزر در مقايسه با ليپوساكشن معمولي خونريزي، ورم و كبودي كمتر و دوره بهبودي سريع تر و دوره نقاهت كوتاه تري دارد و از اين رو بيشتر افراد از اين روش جراحي زيبايي بسيار استقبال مي كنند.

ليپوماتيك

همان طور كه مي بينيم بسياري از افراد هستند كه از داشتن شكم بزرگ و بد فرم رنج مي برند كه اين افرادبراي رفع اين مشكل رو به انجام جراحي ليپوماتيك شكم كه اين جراحي نسبت به ساير روش ها يك روش كاملا ايمن و بي ضرر است كه بيمار با انجام آن مي تواند به يك شكم صاف و زيبا دسترسي پيدا كند. در اين روش جراحي با ليپوماتيك نياز به برش ندارد و با استفاده از يك ميله فلزي چربي هاي شكم خارج مي شوند كه معمولا در اين روش مي توان چربي هاي تخليه شده را به اندام هاي ديگر بدن هم منتقل كرد. همان طور كه گفتيم اين روش نياز به برش ندارد و طرفداران زيادي دارد. از بين بردن چربي هاي شكم و پهلو بسيار سخت و دشوار است كه با ليپومتيك شكم مي توان از شر اين چربي ها رهايي پيدا كرد و ظاهر زيبايي را در اندام هاي بدن ايجاد كرد.

جراحي با تركيب چند روش

اين روش جراحي  زيبايي شكم را ، جراح شما بر اساس شرايط كلي بدنتان، نياز و درخواست شما مي تواند به شما پيشنهاد كند؛ زيرا پزشك جراح با معاينه دقيق شما مي تواند بهترين روش را براي زيبا سازي ناحيه هاي مختلف بدنتان كه مشكل چربي و افتادگي پوست و شلي دارند را به كار بگيرد. همانگونه كه گفتيم از آنجايي كه در برخي افراد استفاده از يك روش پاسخ نمي دهد جراح از روش تركيبي ابدومينوپلاستي و ليپوماتيك براي كشيدن چربي و ترميم نقاط بدن استفاده مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۸:۲۵ ] [ behzad moghtader ]

عوارض جراحي كوچك كردن سينه  

عوارض جراحي كوچك كردن سينه : جراحي زيبايي سينه براي افرادي كه معمولا سينه هاي بزرگتر ازحد معمول دارند و اين موجب شده است تا تاثيرات روحي و جسمي بدي در زندگي فرد ايجاد شود كه باعث ناراحتي و نگراني يك زن مي شوند. داشتن سينه هاي خيلي بزرگ بر ظاهر فد تاثير بد دارد و اندام او را تخريب كرده و اين باعث ميشود كه اوكاملا غيرمتقارن به نظر برسد و از نظر فيزيكي هم سينه هاي بزرگ، باعث تغير شكل و فرم شانه و گردن ميشوند و باعث ايجاد درد پشت و گردن درد مي شوند؛ و باعث مشكل تنفسي هم مي شوند.

عوارض جراحي كوچك كردن سينه

عوارض جراحي كوچك كردن سينه

حتي فرد از انجام فعاليت هاي ورزشي هم ناتوام مي شود چون ورزش كردن براي او مشكل يا غير ممكن مي كند. تصميمي كه براي رهايي از اين مشكل مي گيرند معمولا به جراحي سينه انجام مي شود اما بهتر است قبل از اقدام به جراحي زيبايي سينه شما به طور طبيعي تمام خطرات و عواقب آن را به طور كامل از پزشك جويا شويد و حتما به نكاتي كه پزشك جراح توصيه مي كند توجه كامل داشت باشيد.

خطر ريسك جراحي زيبايي سينه

حالا كه شما براي اين جراحي تصميم خودتان را گرفته باشيد و جلسه مشاوره با پزشكتان را هم انجام داده ايد حالا ديگر به اندازه كافي راجب عوارض و اتفاقاتي كه شايد براي شما با انجام اين جراحي پيش بيايد را خوب مي دانيد. پزشك تان حتما هم در جلسات مشاوره براي انجام جراحي تان درباره عوارض بد مصرف دخانيات براي شما گفته است.

بنابراين اگر از آن دسته افراد هستيد كه دخانيات مصرف مي كنيد بي شك شما بايد قبل از انجام عمل جراحي زيبايي سينه سيگار كشيدن تان را ترك كنيد؛ زيرا سيگار كشيدن به طور جدي به رگ هاي خوني شما آسيب جدي وارد مي كند و باعث مي شود تا رگهاي خوني تنگ شود و بنابراين در اين صورت جريان خون در آن ناحيه كاهش داده مي شود؛ و اين كاهش خون باعث مي شود كه التيام يافتن و جوش خوردن زخم ها بسيار كند شوند و و دوره نقاهت شما كمي بيشتر طول بكشد ك اين براي شما خيلي آزار دهنده خواهد شد.

از آن جايي كه در جلسه مشاوره همه اطلاعات لازم و كافي قبل از جراحي زيبايي سينه توسط پزشك به بيمار داده خواهد شد اما اينجا ياد آور مي شويم، از ديگر مواردي كه قبل از جراحي بايد حتما رعايت كرد قطع مصرف آسپرين و بعضي داروهاي ضد التهاب و مسكن ها و ديگر دارو هاي كه مي توانند باعث افزايش خونريزي شوند، پس بنابر اين به هيچ وجه نبايد آنها را مصرف كنيد تا دچار مشكلاتي كه ممكن است برايتان پيش بيايد نشويد.

نكات لازم قبل از جراحي زيبايي سينه

براي گرفتن بهترين نتيجه از اين جراحي توصيه ما به شما اين است كه اگر شما اضافه وزن رنج مي بريد، پيشنهاد مي شود، قبل از هر اقدامي ابتدا شما وزن خود تان را كاهش دهيد. وقتي كه سايز كم مي كنيد سينه ها هم كوچك و حالت افتاده و شل قرار مي گيرند پس قبل از عمل وزن كم كنيد نه بعد از جراحي سينه. پزشك شما براساس سن شما شايد از شما بخواهد كه شما قبل از عمل ماموگرافي را انجام دهيد؛ و نتيجه را به پزشك جراح بياوريد. قبل از جراحي اگر از نوشيدني هاي الكي مصرف مي كنيد سعي كنيد مدتي مصرف آن ها را كنار بگذاريد مصرف دخانيات را هم قبل از جراخي حتما ترك كنيد.

بيشتر بدانيد : جراحي زيبايي سينه  ,  پروتز سينه

نشانه گذاري روي سينه قبل از انجام جراحي سينه

شايد برايتان سوال پيش بيايد كه نشانه و علامت هاي كه روي سينه مي كشند براي چه چيزي است ما در اين جا برايتان به طور كامل شرح مي دهيم. در جراحي زيبايي سينه جراح پلاستيك قبل از اقدام به شروع جراحي زيبايي سينه ابتدا با يك قلم نشانه گذاري هايي را روي سينه ي بيمار انجام مي دهد، با اين كار محل دقيق و اندازه ي جديد سينه هاي عمل شده را تعيين مي شود و مقدار بافت اضافي سينه، پپوست وچربي برداشته مي شوند و نوك سينه و بافت هاي باقيمانده به مكان جديد در موقعيت بالاتر انتقال مي يابند پس دانستيم كه براي دقت در انجام جراحي ابتدا روي سينه علامت گذاري مي كند تا اندازه و محل دقيق سينه جديد مشخص شود.

بعد از ايجاد خطوط و مشخص شدن اندازه سينه مراحل برش انجام مي شود و بعد از اتمام جراحي كوچك كردن سينه، در صورت نياز جهت تخليه خون از لوله هاي تخليه درن كه معمولا در زير پوست گذاشته خواهد شد تا به وسيله اين لوله هاي درن هر نوع مايع و خون ابه هاي باقي مانده هم تخليه شوند مدت زمان قرار گرفتن اين درن ها زياد نيست و وقتي اين ترشحات به حداقل رسيد (معمولا روز بعد) لوله ها برداشته مي شود و بانداژ ها سبك مي شوند؛ استفاده از سوتين طبي براي نگه داشتن پانسمان حتما لازم است.

بعضي ها بعد از جراحي بخاطر ورم سينه ها نگران مي شوند اما اين كاملا زبيعي است بعد از جراحي ظاهر سينه ها بدليل ورم و خونمردگي خيلي خوب نمي شود و بزرگ بودن سينه ها و يا وجود چين و چروكهاي احتمالي كاملا موقتي مي باشند و در طي هفته هاي آينده از ورم آن ها كاسته و فرم سينه ها خيلي بهتر خواهند شدهمانطور كه گفته شد بعد از عمل جراحي ورم و التهاب محل عمل طبيعي مي باشد.

اين جراحي از جراحي هاي بزرگ است پس در دوران نقاهت بايد حسابي مراقب بود و سعي نكنيد كه سريع شروع به كار كنيد. به توصيه پزشك احتمالا براي اينكه شما به حالت نرمال خود برگرديد چند هفته بايد بگذرد بعضي افراد وضعيت بدنشان طوري است كه بعد از ۱-۲ هفته مي توانند فعاليت هاي روزانه و سبك خود را انجام دهند. ولي بعضي ديگر ترجيح مي دهند ۱ تا ۲ هفته بيشتر استراحت كنند در هر صورت بايد مراقب بود تا مشكلي به وجود نيايد. شما با پرس جو و تحقيق و كسب اطلاعات بيشتر قبل از جراحي زيبايي سينه مي توانيد عوارض اين جراحي زيبايي را به حداقل برسانيد و با رعايت نكات بدون هيچ مشكلي نتيجه خوبي بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۳:۲۶ ] [ behzad moghtader ]

كبودي چشم بعد از جراحي بيني  

علت كبودي چشم بعد از جراحي بيني : بعد از عمل جراحي زيبايي بيني در صورتي كبودي چشم ايجاد مي شود كه ضربه اي به سر يا صورت وارد شود كه در اين صورت با تجمع خون يا مايعات ديگر در اطراف چشم، رنگ زير چشم كبود و تيره مي شود.

كبودي چشم بعد از جراحي بيني

كبودي چشم بعد از جراحي بيني

درباره كبودي چشم چه مي دانيد؟

كبودي چشم به دليل جراحات جزئي كه در حين عمل ايجاد مي شود به وجود مي آيد و بعد از چند روز بهبود گيدا مي كند، ميزان كبودي چشم هر چقدر زياد باشد نشان دهنده ميزان جراحت در حين عمل است.

عوامل كبودي چشم در حين عمل جراحي ضربه به چشم يا بيني يا پيشاني مي باشد كه شايع ترين نشانه دردناك شدن يا تورم است.

در صورت وجود علائم زير با پزشك خود تماس بگيريد :

  • عدم كاهش كبودي ها
  • افزايش درد
  • اگر احتمال مي دهيد كبود چشم به دليل عفونت است نه ضربه (براي مثال، تب، گرمي، قرمز شدن و چرك كردن)-
  • ايجاد تغييرات رفتاري در فرد مانند: فراموشي، حرارت ، تهوع، استفراغ ،سرگيجه ،كاهش بينايي (به خصوص هر دو چشم ) يا ناتواني در حركت چشم ها (براي مثال ناتواني در نگاه كردن به جهت هاي مختلف)

درمان كبودي چشم بعد از عمل بيني

راه درمان خانگي كبودي چشم شامل استراحت و استفاده از كمپرس سرد بلافاصله بعد از عمل براي كاهش تورم و درد مي باشد زيرا يخ سبب مي شود كه رگ هاي خوني تنگ شوند و سبب كاهش تجمع مايعات مي شود، در اين صورت با بي حس كردن و سرد كردن تورم كاهش مي يابد. در ۲۴ ساعت اول لازم است در هر ۲۰ دقيقه از يخ استفاده شود براي مثال مي توانيد پاكتي تميز از سبزيجات يخ زده مانند لوبيا و ذرت استفاده كنيد بهتر از مكعب هاي يخ هستند و با شكل صورت مطابقت پيدا مي كند. براي پيشگيري از سرمازدگي هم مي توانيد از يك پارچه استفاده كنيد.

هرگز از گوشت سرد خام استفاده نكنيد چون مملو از باكتري است و براي پوستي كه تازه جراحي شده بسيار خطرناك است.

بيشتر بدانيد : جراحي بيني

استفاده از دارو براي كاهش كبودي چشم

بيشتر توصيه مي شود براي درمان كبودي از شيوه هاي خانگي استفاده شود.

  • يخ
  • داروهاي ضد درد مانند استامينافون (تلنول) يا ايبوپروفن (ادويل،موترين)
  • نبايد بدون تجويز پزشك از آسپرين استفاده كنيد زيرا سبب افزايش خونريزي مي شود.
  • استراحت
  • مراقبت از ناحيه ي آسيب ديده

از كارهايي كه سبب آسيب مي شوند خودداري كنيد. اگر آسيب ها عميق هستند مثلا براي چشم بايد به چشم پزشك مراجعه كنيد يا يك متخصص گوش و حلق و بيني و يا جراح فك و صورت براي شكستگي هاي صورت كمك بگيريد.

برچسب ها: , , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۲:۲۰ ] [ behzad moghtader ]

پوليپ بيني , جراحي و درمان پوليپ بيني  

پوليپ بيني , جراحي و درمان پوليپ بيني : پوليپ بيني يك توده‌اي همانند يك خوشه انگور و يا قطره اشك است كه به دليل آلرژي، عفونت دوره‌اي، آسم و يا حساسيت به مواد مخدر ايجاد مي‌شود و در مسير بيني قرار مي‌گيرد. اگر اندازه پوليپ بزرگ باشد مسير تنفسي شما را مسدود كرده و سبب عفونت مكرر مي‌شوند. پوليپ بني با دارو ممكن است درمان شود ولي گاهي نياز به جراحي است.

پوليپ بيني

برخي از نشانه‌هاي پوليپ بيني

پوليپ بيني كه به آن سينوزيت مزمن نيز گفته مي‌شود سبب التهاب مسيرهاي بيني مي‌شود و گاها تا ۱۲ هفته ادامه پيدا مي‌كند. البته ممكن است سينوزيت مزمن بدون پوليپ هم باشد. پوليپ هاي كوچك را قابل تشخيص و لمس نيست ولي پوليپ هاي بزرگ سبب انسداد مسير بيني مي‌شوند.

نقاط اشتراك سينوزيت مزمن و پوليپ بيني:

  • آبريزش بيني
  • گرفتگي مداوم بيني
  • آبريزش از پشت بيني
  • كاهش يا عدم حس بويايي
  • درد سر و صورت
  • درد در دندان‌هاي بالا
  • احساس فشار بر روي پيشاني و صورت
  • خرناس كشيدن
  • احساس خارش اطراف چشم

تشخيص پوليپ بيني

براي تشخيص پوليپ ابزارهاي پزشكي مورد نياز شامل چراغ قوه پزشكي كه رينوسكوپ ناميده مي‌شود و يا آندوسكوپي بيني مي‌باشد. اگر پوليپ توسط رينوسكوپ قابل مشاهده نباشد پزشك از طريق آندوسكوپي بيني شما را معاينه خواهد كرد كه يك لوله نازك و انعطاف پذير را كه سر آن دوربين و چراغ نصب شده است از طريق انتهاي مجاري بيني وارد خواهد كرد.

در “ام آر آي “و” سي تي” اسكن پوليپ ها به شكل نقاط مات در اين اسكن‌ها نمايان مي‌شوند كه براي تشخيص مكان دقيق پوليپ نياز است. اين روش كار ناهنجاري‌هاي ساختاري يا غده‌هاي سرطاني را نيز مي‌تواند تشخيص دهد.

تست آلرژي نيز يكي ديگر از روش‌هاي تشخيص مي‌باشد از اين تست براي تعيين منشأ التهاب مزمن بيني استفاده مي‌شود در اين تست يك سوراخ در پوست ايجاد مي‌شود و با آزمايش انواع آلرژن ها واكنش سيستم ايمن بي بدن سنجيده مي‌شود. براي بچه‌هاي كوچك از تست‌هاي ژنتيكي نيز استفاده مي‌شود.

زمان مراجعه به دكتر

علائم پوليپ بيني مشابه يك سرماخوردگي ساده است و اگر بيش از ۱۰ روز ادامه پيدا كرد به دكتر مراجعه كنيد.

درصورت مشاهده علائم زير به پزشك مراجعه كنيد:

  • مشكل جدي در تنفس
  • علائم بيماري شما به طور ناگهاني بدتر شدند
  • دو بيني، كاهش بينايي يا كاهش توانايي براي حركت چشم‌ها
  • التهاب شديد اطراف چشم
  • افزايش سردرد به همراه تب بالا يا ناتواني در نگه داشتن سر به جلو

دلايل ايجاد پوليپ چيست؟

دليل اصلي پوليپ بيني مشخص نيست ولي افرادي كه پوليپ ايجاد مي‌كنند واكنش سيستم ايمني متفاوتي نسبت به افراد ديگر دارند پوليپ بيني بيشتر در ميانسالي اتفاق مي افتد و اغلب در ناحيه‌اي كه سينوس‌ها نزديك چشم‌ها، بيني و استخوان گونه هستند ايجاد مي‌شود.. اين التهاب‌ها در غشاي مخاطي داخل بيني و سينوس‌ها ايجاد مي‌شود.

درمان پوليپ بيني

اولين راه استفاده از دارو است حتي جراحي هم براي درمان پوليپ ممكن است دائمي نباشد و دوباره پوليپ ها برگردند. هدف از درمان هم از بين بردن پوليپ ها و يا كوچك كردن سايز پوليپ ها است.

درمان دارويي : با استفاده از دارو امكان از بين رفتن پوليپ ها وجود دارد و براي درمان پوليپ هاي بزرگ هم درمان دارويي استفاده مي‌شود كه سبب كوچك كردن پوليپ ها و يا ازبين بردن آنها به طور كامل مي‌شود.

اسپري بيني : براي مثال اسپري بيني بنام كورتيكو آستروئيدها احتمالاً پوليپ ها را از بين ببرد و در غير اينصورت هم سبب كوچكتر شدن آن‌ها مي‌شود. اسپري‌هاي كورتيكو آستروئيد شامل اين مواد مي‌شود: فلوتيكازون، بودزونيد، فلونيزوليد، مومتازون، تريامسينولون، بكلومتازون و سيكلسونيد.

كورتيكو آستروئيدهاي خوراكي و تزريقي : اگر اسپري مؤثر نبود احتمالاً دكتر نوع خوراكي آن يعني پردنيزون را تجويز كند كه همراه اسپري هم تجويز مي‌شود. كورتيكو آستروئيد خوراكي ممكن است عوارض جانبي داشته باشد براي همين بايد يك دوره كوتاه استفاده شود از كورتيكو استروئيدهاي تزريقي هم براي زماني كه پوليپ طولاني شود استفاده مي‌شود.

داروهاي ديگري كه براي درمان پوليپ استفاده مي‌شود عبارتند از آنتي هيستامين كه آلرژي را كنترل مي‌كند و آنتي بيوتيك براي عفونت‌هاي دوره‌اي تجويز مي‌شود. از اين داروها براي شرايطي كه التهاب مزمن در سينوس‌ها و مسير بيني ايجاد مي‌شود مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

جراحي پوليپ بيني

گاهي دارو درماني نمي‌تواند پوليپ را از بين ببرد براي همين بايد جراحي اندوسكوپيك انجام شود تا پوليپ، مشكلات التهابي سينوس‌ها بطور كامل از بين رود. در آندوسكوپي جراح با استفاده از يك لوله كوچك كه ذره بين و دوربين كوچك دارد وارد حفره بيني مي‌كند كه اين لوله داراي يك جسم كوچك است تا پوليپ ها را بتراشد. اين كار ممكن است دهانه سينوس‌ها را كه به مسير بيني مي‌رسند بزرگ كند، اين كار يك عمل سرپايي مي‌باشد. بعد از جراحي احتمالاً بايد از كورتيكو آستروئيد استفاده شود و براي بهبود سريع آب نمك كمك زيادي مي‌كند.

بيشتر بدانيد : جراحي بيني

پوليپ در چه كساني شايع‌تر است؟

پوليپ بيشتر در ميانسالان كه بالاي ۴۰ سال دارند و كودكاني كه مبتلا به آسم، سينوزيت مزمن، زكام و فيبروز كيستيك هستن بسيار شايع است. همچنين خانم‌ها بيشتر از آقايان در معرض پوليپ هستند.

روش‌هاي پيشگيري از پوليپ

  • بعد از درمان مي‌توان پوليپ بيني را از طريق شستشو به وسيلهٔ سرم نمكي و مديريت آلرژي و آسم با گوش دادن به توصيه‌هاي دكتر دنبال كنيد. اگر علائم بيماري شما به خوبي كنترل نشد حتماً به دكترتان اطلاع دهيد تا برنامه درماني ديگري را ارائه دهد.
  • اجتناب از محرك‌هاي بيني. محرك‌هايي مانند آب و هواي آلوده منجر به سوزش و التهاب بيني مي‌شود. كه عبارتند از: آلرژن ها، دود تنباكو، گازهاي شيميايي، گرد و خاك و ديگر ذرات ريز موجود در هوا
  • رعايت بهداشت. در صورت خشكي هواي منزل بايد از دستگاه مرطوب كنندهٔ هوا استفاده شود. اين كار سبب مرطوب كردن مسير تنفسي، بهبود جريان مخاط از سينوس‌ها و جلوگيري از انسداد و التهاب بيني مي‌شود.
  • استفاده از شويندهٔ بيني. با شستشوي بيني با آب نمك محرك‌ها و الرژن هاي بيني از بين مي‌رود و جريان مخاط بهبود مي‌يابد.

برچسب ها: , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۸:۲۳ ] [ behzad moghtader ]

جراحي زيبايي شكم براي چه افرادي مناسب است  

جراحي زيبايي شكم براي چه افرادي مناسب است : داشتن يك شكم تخت و مسطح آرزويي است كه بيشتر خانم ها براي رسيدن به آن از هيچ كوششي دريغ نمي كنند و بيشتر تلاش مي كنند كه با انجام فعاليت هاي ورزشي و كنترل كردن وزنشان به هدف خودشان برسند اما خيلي اوقات اين روش ها هم آن ها را به هدفهايشان نمي رساند. از آن جاييكه انجام جراحي پلاستيك چه براي زيبايي باشد و چه براي بازسازي بدن نيازمند انتخاب هاي فراواني است. مهمترين انتخاب، انتخاب يك جراح قابل اعتماد است كه شما را به آنچه كه مي خواهيد برساند.

جراحي زيبايي شكم براي چه افرادي مناسب است

بسياري از افراد هم هستند كه با داشتن وزن طبيعي شكم برجسته و يا شل و آويزاني دارند همانطور كه مي دانيد جراحي هاي بسياري براي رفع چربي شكمي و حل مشكل بزرگي و افتادگي شكم وجود دارد تامي تاك روشي جهت بهبود و جوان سازي شكم مي باشد؛ كه با انجام اين جراحي تغييراتي بر روي پوست، توده چربي و عضلات صورت مي پذيرد.

بنابراين شما مي توانيد تامي تاك را جهت زيبايي شكم خود انتخاب كنيد و از آن جايي كه اين جراحي محدوديت سني ندارد در همه افرادي كه داراي شكم بزرگ هستند قابل اجرا مي شود و شكم تخت در نهايت حاصل خواهد شد پس متوجه شديم كه تامي تاك روش جراحي است كه براي از بين بردن مشكلات زيبايي با نتايج مؤثر در ناحيه شكم صورت مي گيرد و معمولا عضلات شل شكم بعد از عمل جراحي قوي تر شده و چربي هاي اضافي و پوست آويزان اين ناحيه كه داراي جاي ترك هاي نسبتا زيادي نيز هست از بين مي روند تا شكمي تخت، سفت و جوان با ظاهري زيبا بوجود بيايد. جاي بخيه در اين عمل در پايين شكم باقي خواهد ماند كه زير بيكيني يا لباس زير خواهند ماند.

بهبود موارد زير با تامي تاك ( جراحي شكم , ابدومينوپلاستي )

ابدومينوپلاستي : معمولا تغييراتي كه در ظاهر بدن اتفاق مي افتد مثل تغيير شكل شكم به صورت تجمع چربي اضافي، شكم محدب، افتادگي پوست و ترك در منطقه شكم اثرات بد و مخربي را در سلامت فيزيكي و رواني فرد در زندگي روزانه اش ايجاد مي كند. افتاده بودن شكم يا بد شكل بودن شكم عوامل زيادي را همراه دارد، عواملي مثل ايجاد تغييرات هورموني، كم تحركي و نشستن هاي مداوم، حاملگي متعدد، مشكلات پس از زايمان، افزايش سن و مشكلات ژنتيكي از عوامل قابل توجهي هستند كه تك تك اين عوامل باعث شل شدن و افتادگي پوست و عضلات شكم، ايجاد ترك در اثر كشيدگي پوست، انباشت چربي و بزرگ شدن موضعي اين ناحيه و اختلال در زندگي فرد مي شوند.

 

بيشتر افراد تصور مي كنند كه با ورزش مي توانند پوست اضافي و آويزان شكم را جمع كنند پوست شكم هايي كه معمولا در اثر بارداري و زايمان كه عضلات شكم شل و افتاده شده است اما از آن جايي كه پوست شكم در اين حالت خاصيت ارتجاعي خودش را از دست داده است با ورزش نمي توانيد پوست اضافه شكم را از بين ببريد در اين حالت ورزش فقط مي تواند باعث تقويت عضلات شكم گردد اما نمي تواند عضلاتي كه خيلي شل شده اند را بهبود دهد پس ورزش براي اين امر پاسخگو نخواهد بود. جراحي زيبايي شكم با از بين بردن پوست اضافي شكم و حذف آن شكمي تخت و صاف را برايتان بوجود خواهد آورد.

بيشتر افراد به همراه تامي تاك براي لاغر شدن شكم و حذف توده هاي چربي متصل به پوست شكم از ليپوساكشن استفاده مي كنند اگر چربي اضافي در ناحيه بالاي شكم و كمر باشد فرد قرار داشته باشد ليپوساكشن با تامي تاك ( آبدومينوپلاستي ) با هم توسط پزشك جراح امكان پذير است. فقط با جراحي زيبايي شكم مي توانيد عضات نازك و ضعيف شده را به حالت اوليه برگردانيد.

جراحي زيبايي شكم براي چه كساني مناسب مي باشد؟

  • افرادي كه چاق نيستند
  • افرادي كه با انجام روش هاي غير جراحي به نتيجه مطلوب نرسيده اند.
  • افرادي كه داراي پوست شل و آويزان در ناحيه شكم و جاي ترك هستند
  • افرادي كه بر اثر زايمان داراي پوست شل و آويزان و ترك خورده در ناحيه شكم هستند.
  • افرادي كه بدون انجام زايمان هم داراي شكم بزرگي هستند.
  • افرادي كه داراي اضافه وزن و تجمع چربي فقط در ناحيه شكم باشند
  • افرادي كه داراي پوست اضافه و توده چربي در ناحيه شكم مي باشند.
  • افرادي كه داراي عضلات ضعيف شده در ناحيه شكم مي باشند.
  • افرادي كه داراي خطوط استريا در ناحيه شكم مي باشند

نرمي و صافي پوست شكم از نظر زيبايي براي خانم ها بسيار اهميت دارد؛ و معمولا در افرادي كه خيلي زود تغيير وزن مي دهند و مرتب چاق و لاغر مي شوند و بيشتر خانم ها در دوران حاملگي، پوست شكم شان كشيده مي شود وكيفيت خود را از دست مي دهد و پوست شكم شان خيلي نازك مي شود و خطوط ترك ظاهر مي شوند و به چشم مي آيند. علاوه بر ناحيه شكم خطوط ترك در ناحيه سينه نيز در دوران شير دهي پديد آمده و به جلب توجه مي كنند. معمولا افرادي كه براي اين جراحي بيماري خاصي نداشته باشند مي توانند بدون هيچ مشكلي اين جراحي را انجام دهند و از شر شكم بزرگ و افتاده راحت شوند و اعتماد به نفس از دست رفته خودشان را به دست بياورند.

برچسب ها: , ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۵:۳۲ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب