كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 43
دیروز : 209
افراد آنلاین : 2
همه : 23264

نسل سوم دزدگيرهاي فروشگاهي

نسل سوم دزدگيرهاي فروشگاهي : امروزه با ورود نسل سوم دزدگيرها با يك سري امكانات تازه و جديدي اضافه شده است كه باعث اين شده است كه باعث بشود تا شاهد بهترين عملكرد از دزدگيرهاي فروشگاهي باشيم نسل سوم اين دزدگيرها حتي فروشگاه را نيز از نياز دوربين هاي مدار بسته مبرا ميسازد و تمام محصولات داخل فروشگاه حتي تعداد ان ها را نيز كنترل ميكند و كاملا مديريت ميشود.

نسل سوم از دزدگيرها

امكانات نسل سوم دزدگيرها

در اينجا ميخواهيم امكانات جديد اين نسل سوم دزدگيرها را به طور مختصر توصيح بدهيم :

  • اولين امكاناتي كه اضافه شده است شمارش تعداد افرادي كه به فروشگاه مراجعه ميكنند و كاملا مالك فروشگاه بر روي تعداد افرادي كه وارد ميشوند و خارج ميشوند از فروشگاهش را تسلط دارد و كاملا مديريت ميشود.
  • شمارنده هاي تگ كالا دومين ويژگي اضافه شده ميباشد اين ويژگي بسيار مفيد ميباشد زيرا زمان غيرفعال شدن تگ را از محصول ميباشد و اگر در زماني غير از زمان اداري باشد مالك كاملا اگاه ميشود.
  • نسل سوم از دزدگيرها همچنين زمان هايي كه سيستم هشدار ميدهد كاملا ميتواند تصويربرداري انجام دهد و كاملا همه چي را ضبط كند.
  • از ديگر امكانات ديگر ثبت زمان هاي ورود و خروج كاركنان به مكان نگهداري كالا ميباشد و كاملا زمان ورود و خروج كاركنان ثبت و ضبط ميشود و بسيار ويژگي خوبي ميباشد.

۵۰ ويژگي بسيار جالبي كه اصافه شده است اين ميباشد كه گيت فروشگاهي ميتوانند متوسط ميزان فروش را به مالك نمايش بدهند يعني مالك متوجه ميشود كه ميانگين فروش ان چقدر ميباشد اين از نكات بسيار خوبي براي مالك ميباشد .

نسل سوم دزدگيرها

اين نسل هاي سوم دزدگير توانايي ثبت و نگهداري تمامي اطلاعات بدست اماه را دارد همينطور ميتوان اين اطلاعات را بر روي ايميل هاي تنظيم شده بر روي خود دستگاه ارسال كند و مالك فروشگاه به راحتي كليه امور فروش را زير نظر داشته باشد و تمام اين ويژگي ها و امكانات كاملا باعث راحتي مالك فروشگاه و همچنين امنيت بالاتر فروشگاه ميباشد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۷:۰۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب