كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 165
دیروز : 240
افراد آنلاین : 1
همه : 27058

نكات مهم شيك پوشي در مراسم عروسي : براي شيك پوش بودن در هرمراسمي به خصوص مراسم عروسي لازم است شما با فنون و روشهاي شيك پوشي در مراسم آگاهي داشته باشيد و در مجالس عروسي بهترين و مناسب ترين لباس را براي مجالس عروسي و ديگر مراسمات برگزينيد،و همچون ستاره اي درخشان در مجالس بدرخشيد.

شيك پوشي در مراسم عروسي

آيا شما هم جزء آن دسته از خانم هايي هستيد كه هر وقت به لباسي نياز داريد و ميخواهيد در مراسمي بپوشيد به سراغ كمد لباستان كه مي رويد و در كمد را باز مي كنيد و نگاهي به كل لباس هايتان مي اندازيد،احساس مي كنيد كه لباس مناسبي براي پوشيدن در آن مراسم را نداريد؟

در ميان نكات مهم در رعايت شيك پوشي به اين نكته بايد توجه كنيم كه بيشتر افراد در ساير جريانات زندگي خود خيلي مرتب و منظم عمل مي كنند،اما در موقع تهيه و خريد لباس و پوشاك احساساتي عمل مي كنند،مثلا با ديدن يك لباس زيبا و شيكي كه پشت ويترين گذاشته شده است ،خيلي سريع براي خريد لباس وسوسه مي شوند،بدون اينكه به اين فكر كنند كه لباسي كه مي خرند با سايرلوازمشان هماهنگي دارد يا نه،يكي از رمزهايي كه شما را هميشه خوب و شيكپوش نشان دهد،اين است كه كمدتان پر از چيزهايي باشد كه به خوبي باهم هماهنگ باشند،و به گونه اي باشد كه در گذر زمان و در اثر عوض شدن مد،د مده نشوند.

نكات مهم شيك پوشي در مراسم عروسي از  زبان تشريفات عروسي شب آرا

هميشه مهمترين چيزي كه در رفتن به يك مراسم عروسي در ذهن مان خطور مي كند طرز لباس پوشيدن است در زير برخي از توصيه هاي را از زبان تشريفات مجالس و خدمات مجالس شب آرا مي توانيد به ياد داشته باشيد تا هميشه يكي از شيك پوشترين افراد در مراسم هاي عروسي باشيد .

در هنگام خريد لباس دقت كنيد كه جنس لباسهايي كه مي خريد خوب باشد و بهترين جنس ممكن را داشته باشد،شما خيلي خوب مي دانيد كه خريدن يك شلوار با جنس خوب و عالي كه داراي دوخت خوب هم باشد بهتر از اين است كه چند عدد شلواري بخريد كه جنس خوبي نداشته باشد.در خانتخاب و خريد لباس اين نكته را هم در نظر بگيريد كه چه رنگي به شما بيشتر مي آيد،و چه لباسي براي اندام شما مناسب است.

براي مراسم عروسي پوشيدن يك دست لباس مشكي مناسب نمي باشد،لباس هايي كه مي خواهيد براي مجالس بپوشيد،بهتر است رنگ هايي مثل آبي يا فيروزه اي،يا لباس هايي كه داراي پارچه هاي طرح دار باشند شما را خيلي زيبا جلوه مي دهند،در مراسم عروسي ديگران هرگز لباس يكدست سفيد نپوشيد چون اين رنگ فقط مخصوص لباس عروس است.

بهتر است در پوشش تان يك قسمت از پوشش تان را برجسته نماييد تا بيشتر به چشم بياييد و زيبا و نگاه ها به سمت شما خيره باشد.اين يك قسمت از پوشاك ممكن است كفش تان يا جواهرتان باشد،اگر در پوشش شما پيراهن تان با سنگ تزئين شده است يا رنگ لباستان خيلي جذاب باشد در اين صورت بايد طلا و جواهر كمي آويزان كنيد.براي مراسم عروسي كفش پاشنه تخت مناسب نمي باشد،نكته اي كه خيلي مهم است و شما بايد به آن توجه كنيد اين است كه براي مجالس رسمي پوشيدن كفش كفش هاي بدون پاشنه و تخت مناسب نمي باشد.

در ادامه شما را با مطالبي در مورد عناصري كه به خوش تيپ و شيك پوش شدن شما كمك مي كند و باعث مي شود كه از مد روز و گذر زمان در آن تاثير گذار نباشد كه همه خانم ها بايد در كمدهاي خود آنها را داشته باشند آشنا مي كنيم،با تشريفات لاكچري شب آرا نور همراه ما باشيد..

پيراهن مشكي كوتاه

از نكات مهم شيك پوشي و خوشتيپ بودن در برگزاري مراسم عروسي اين است كه در اگر قصد داريد پيراهن مشكي كوتاهي را انتخاب كنيد و خريداري نماييد دقت داشته باشيد لباس بيش از اندازه كوتاه نباشد و به زيبايي روي بدن شما بنشيند،بايد لباس طوري باشد كه در هنگام پوشيدن آن احساس راحتي بكنيد و در عي حال شما را زيبا نشان دهد.

كفش تخت باله

هنگامي كه شما تمايل نداريد كفش پاشنه بلند بپوشيد و خود را با پوشيدن اين نوع كفش زجر بدهيد و دلتان مي خواهد كه پاهايتان در حالت راحتي باشد و استراحت كنند،با كفش هاي باله را به شما پيشنهاد مي كنيم چون اين كفش ها درعين حال كه راحت و مناسب هستند شيك و به روز نيز هستند،از مزاياي پوشيدن اين نوع كفش ها اين است كه به هر لباسي مي آيد و به خوبي هماهنگ مي شود وديگر اينكه با گذر زمان د مده نمي شود،در هنگام خريد كفش دقت داشته باشيد و كفشي را انتخاب كنيد كه در هنگام راه رفتن پاي شما را نزند و دقيقا اندازه پايتان باشد.

بلوز سفيد برخي از رنگ ها هستند كه ما باپوشيدن اين رنگ لباس ها احساس نشاط و طراوت به ما دست مي دهد،و مي توان گفت اين رنگ تقريبا با لباس هاي رنگ ديگر هماهنگي دارد،لباس هايي به رنگ سفيد به خصوص بلوز سفيد رنگ است،شما مي توانيد آن را با يك دامن تنگ و كوتاه بپوشيد و يا با يك شلوار جين آبي رنگ آن را بپوشيد و يك تيپ معمولي داشته باشيد.

شلوار جين

در موقع خريد شلوار جين سعي كنيد شلواري خريداري نماييد كه علاوه بر داشتن جنس خوب رنگ آن تيره يا معمولي باشد،براي تبديل شدن به يك فرد شيك پوش پوشيدن يك شلوار جين كفايت مي كند اما در صورتي كه اين شلوار دقيقا اندازه شما باشد چون لباس گشاد ويا زياد تنگ شما را بد نشان مي دهد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۵:۳۲ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب