كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 10
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 25040

آيا افراد ديابتي مي توانند جراحي زيبايي سينه انجام دهند؟ : يكي از رايج ترين بيماري ها بيماري ديابت است كه باعث مي شود اختلال در سوخت و ساز گلوكز، يعني قند خود اختلال ايجاد شود. مهم ترين نقش انسولين كاهش قند خون ميباشد كه در اين نوع از بيماري بدن نميتواند انسولين توليد كند و يا مقابل انسولين از خود مقاومت نشان ميدهد و اين باعث مي شود كه قند خون كاهش نيابد.

جراحي زيبايي سينه براي افراد ديابتي

اين بيماري دو نوع دارد.۱- ديابت نوع اول و ديابت نوع دوم

ديابت نوع اول:

اين نوع قبل از سن سي سالگي خود را نشان مي دهد و ارثي است كه ۵ تا ۱۰ درصد از بيماران را درگير خود ميكند. در اين ديابت نوع اول، سلول هاي بتا در پانكراس تخريب ميشود و در توليد كردن انسولين اختلالاتي بوجود مي آيد. كه در صورت انجام شدن اين تخريب، فردي كه ديابت دارد براي ادامه دادن به زندگي بايد تزريق انسولين را مدام انجام دهد.

ديابت نوع دوم:

اين نوع از ديابت اكثرا در زنان مشاهده شده تا مردان.كه در ان انسولين را كه بدن خود بيمار توليد مي كند سلول هاي دريافت كننده فرد به انسولين مقاومت نشان مي دهند و از از وارد شدن انسولين به سلول ها از خود واكنش نشان داده و مانع ميشودو كه اين موارد معمولا با چاقي بهمراه هستند.ديابت نوع دوم ۹۰ تا ۹۵ درصد از بيماران ديابتي را تشكيل ميدهد.

جراحي زيبايي سينه در افراد ديابتي

در زمان انجام عمل زيبايي سينه بايد به عوامل زيادي توجه كرد كه يكي از آن ميزان قند خون است. براي اكثر افراد اين سوال به وجود مي ايد كه ايا افراد ديابتي مي توانند اين عمل را انجام دهند؟زيرا بعد از انجام عمل زيبايي سينه مشكلاتي به وجود مي آيد و اكثر افراد ان را انجام نمي دهند.ولي جالب است بدانيد كه با رعايت چند نكته افراد ديابتي هم مي توانند جراحي زيبايي سينه انجام دهند.

ابتدا بايد برخي آزمايش هاي مورد نياز را انجام داد تا ميزان قند خون مشخص شود و اگر مقدار ان بالا بود ان را كنترل كنيد و ميزان ان را كم كنيد.

براي اينكه جراحي به راحتي و بدون هيچ گونه مشكلي انجام شود ميزان قند خون بايد در حدود ۱۵۰ و يا كمتر باشد.

مي بايست افرادي كه دچار ديابت هستند قبل از جراحي زيبايي سينه با پزشك خود درباره سابقه بيماري خود مشورت كنند و او را اگاه سازد.

آمادگي هايي كه ديابتي ها قبل ازعمل جراحي زيبايي داشته باشند:

از جمله نكات مهمي كه افراد ديابتي بايد قبل از عمل جراحي زيبايي سينه انجام دهند اين است كه مانع كاهش قندخون يا همان هيپوگليسمي شوند.قبل از جراحي فرد بايد از از نيمه شب تا هنگام عمل نبايد چيزي بخورد. به همين دليل فشار خون بيمار كاهش ميابد كه بايد براي حل اين مشكل و افزايش قند خون بايد دو ساعت قبل از جراحي يك ليوان آب ميوه ي بدون پالپ بنوشد.

پس افراد ديابتي هم مي توانند به راحتي عمل جراحي زيبايي سينه انجام دهند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۱:۰۷ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب