كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 74
دیروز : 209
افراد آنلاین : 2
همه : 23295

شركت پمپ پنتاكس  : يكي از بزرگترين شركت هاي توليد كننده انواع پمپ هاي آب خانگي وصنعتي در دنيا كه مي توان گفت بازار بسيار بزرگي را در سراسر جهان در اختيار دارد شركت پمپ پنتاكس است . شركت پمپ پنتاكس بيش از ۲۵ سال در بازار بين المللي توانسته است مشتريان بزرگي را براي خود جمع كند . به طوري كه هر لحظه توانسته است نياز مشتريانش را برطرف كند .

بي شك كسب اعتماد مشتريان و رضايتمندي آنها از يك طرف و اعتماد به همكاران در كنار توليد سيستم هاي پويا و انعطاف پذير در برنامه هاي اوليه شركت پمپ پنتاكس قرار دارد . از طرفي كار آفريني با راه حل هاي سفارشي در سطح بين المللي نيز از اولويت اصلي شركت پنتاكس است . با اين توصيفات مي توان گفت شركت پمپ پنتاكس برنامه اي بلند مدت براي توسعه طلبي در جهان در عرصه توليد و ساخت انواع پمپ هاي خانگي و صنعتي در سر دارد و تا حدودي به خواسده خود رسيده است.

كيفت پمپ پنتاكس

بي شك يكي از پمپ هاي با كيفيت در دنيا ؛ پمپ پنتاكس است ؛ تمامي محصولات پنتاكس را كاملا قبل از ارائه در محيط مصنوعي و واقعي تست مي كنند تمامي آزمايشات عملكردي , هيدروليكي , الكتريكي و .. بر روي تمامي محصولات انجام مي شوند.

گواهينامه ها توليد پمپ پنتاكس

سياست شركت پنتاكس به توسعه مداوم تمام فرايندهاي توليد و مديريت با توجه به حفاظت از محيط زيست اشاره مي كند : سيستم مديريت كيفيت با استفاده از گواهي UNI EN ISO 9001 و سيستم مديريت محيط زيست با گواهي UNI EN ISO 14001 براي شركت پنتاكس تاييد شده است. علاوه بر اينها برنامه ريزي دقيقي براي سيستم مديريت بهداشت و ايمني در محل كار مطابق با استاندارد OHSAS 18001 در حال انجام مي باشد.

تحقيق و توسعه

پنتاكس دو واحد كاملا اتوماتيك مجهز به تجهيزات پيشرفته و تكنولوژيكي براي مطالعه و آزمايش پيش نمونه هاي جديد طراحي كرده است . در اين واحد دستگاه هاي بسيار پيچيده براي تست و تاييد محصول و در نهايت ارائه به خط توليد در اختيار گرفته شده است .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۶:۰۸ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب