كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 9
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 24982

شركت فريت بار در فرودگاه امام خميني (ره) , فريت بار از فرودگاه امام , ليست شركت هاي فريت بار موجود در فرودگاه تهران , قيمت ارسال بار هوايي از فرودگاه امام خميني (ره) , حمل بار هوايي بار مسافري از فرودگاه امام


فريت بار

ارتباط با پادميرا فريت

آدرس دفتر مركزي : تهران، سهروردي شمالي،خيابان ميرزايي زينالي غربي ، ساختمان اداري ۱۴۴، واحد ۱

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳

ارتباط با مديريت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

ايميل : padmiraaircargo[@]gmail.com


شركت پادميرا فريت با سابقه اي بالغ بر ۴۵ سال در زمينه فريت بار و ارسال بار هوايي از ايران به ساير كشورهاي دنيا , از طريق فريت فرودگاه امام (ره) توانسته است خدمات ارزنده اي به مسافران عزيز ارائه كند . هميشه اولويت ما رضايت مسافران از ارائه خدمات بار هوايي پادميرا راه بوده است و بر همين اساس توانسته ايم در سطح شهر براي آسايش مسافران دو انباري را احداث كنيم .

همچنين استفاده از نيروي كار حرفه اي و مجرب جهت بسته بندي لوازم منزل و شخصي مسافر از ديگر خدمات ماست . روال كار ما براي فريت بار مسافري از بخش فريت فرودگاه امام بدين شكل مي باشد :

تماس و رزرو وقت بسته بندي با شركت پادميرا فريت

راهنمايي هاي لازم در خصوص شيوه فريت بار و ارسال بار هوايي از فرودگاه امام خميني (ره) در اين تماس و ارتباط به مسافر و يا صاحب بار ارائه مي شود . مشاورين ما هزينه نسبي و قيمت ارسال بار را نيز براي شما خواهند گفت .

اعزام كادر و نيروي كار بسته بندي در وقت تعيين شده به محل بار

بعد از اينكه مسافر تاييد كرد و وقت رزرو براي بسته بندي داده شد . در زمان مقرر بدون هيچ معطلي نيروي مجرب جهت بسته بندي لوازم و وسايل مسافر به محل اعزام مي شود. تمامي لوازم بسته بندي در اين بخش توسط ون شركت فريت بار پادميرا راه به محل برده مي شود .

اتمام بسته بندي و حمل بار به نزديكترين انباري

همانطور كه در بالا نيز اشاره اي داشتيم براي افزايش سرعت انجام كار در سطح شهر دو انباري ( يكي در سهروردي و ديگري در يافت آباد ) موجود مي باشد بعد از اتمام بسته بندي محموله به انباري نزديك حمل مي شود. و در صورت لزوم و نياز اقدام به پالت بندي مي شود . تا تمام كارهاي اداري انجام شود .

ارسال بار به فرودگاه امام (ره) و فريت

روز فريت بار از قبل تعيين شده است و لذا در همان روز بار و محموله شما به فرودگاه اعزام مي شود تا كارهاي گمركي و اداري نهايي انجام شود و بارنامه صادر شود . بعد از اتمام كارهاي ضروري فريت بار فرودگاه امام خميني (ره) بار گيري محموله به هواپيما انجام مي شود .

هزينه و قيمت ارسال بار يا فريت از فرودگاه امام خميني (ره)

به دليل نوسانات ارزي به  ويژه دلار در كشور به خاطر تحريم هاي امريكا , جهت كسب اطلاعات دقيق در خصوص هزينه فريت بار و قيمت ارسال بار از فرودگاه امام خميني (ره) مستقيم با شماره هاي زير تماس برقرار كنيد .

فريت فرودگاه امام

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۰:۵۰ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب