كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 303
دیروز : 110
افراد آنلاین : 2
همه : 28297

اتوبار و باربري چيتگر , اتوبار شهرك چيتگر , باربري شهرك چيتگر , وانت بار و نيسان , باربري در چيتگر , اتوبار چيتگر , باربري چيتگر , خدمات باربري و اتوبار در شهرك چيتگر , باربري ارزان در چيتگر , باربري و اتوبار در چيتگر , اسباب كشي در شهرك چيتگر : يكي از نواحي بسيار خوش آب و هوا در تهران منطقه ۲۲ كه در غرب تهران واقع است مي باشد. وجود پارك جنگلي چيتگر در جنوب و شرق شهرك چيتگر هواي بسيار تميز و ملسي را در اين ناحيه به وجود آورده است . لذا درخواست زيادي براي سكونت در اين منطقه وجود دارد و تقريبا مي توان گفت خيلي از خانه ها در اين منطقه ويلاييaساخته مي شود .

باربري چيتگر

شهرك چيتگر از شمال به بزرگراه شهيد خرازي و از جنوب نيز به بزرگراه شهيد همداني متصل مي باشد كه دسترسي را بسيار راحتر كرده است. از سمت شرق به شهرك گلستان متصل است و از سمت غرب نيز به پهنه سيتي و در نهايت به شهرك دانشگاه شريف ختم مي شود .

باربري و اتوبار شهرك چيتگر

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم موقعيت خوب و خوش آب و هواي اين ناحيه از تهران موجب شده تا محيط مسكوني بسيار خوبي در اين شهرك بوجود بياد و تقريبا مي توان گفت كاملا مسكوني است . لذا درخواست بالايي براي اسباب كشي از اتوبار چيتگر مي شود كه در نهايت موجب ايجاد شركت هاي باربري در شهرك چيتگر شده است. كه با ارائه خدمات اتوبار و حمل و نقل اثاثيه به مردم عزيز چيتگر كمك رساني مي كنند.

خدمات شركت باربري و اتوبار در شهرك چيتگر

شركت باربري و اتوبار در چيتگر نيز همانند ساير شركت هاي باربري تهران از امكانت بروز و مدرن جهت اسباب كشي و جابجايي اثاثيه منزل , ادارات و سازمانها استفاده مي كند . تقريبا تمامي باربري ها و اتوبار ها موارد زير را در امر خدمات خود اجرا مي كنند :

  • رعايت اصول بسته بندي
  • سرعت در حمل و نقل
  • ايمني حمل و نقل
  • رعايت قوانين باربري هاي كشور
  • استفاده از وسيله نقليه مناسب و با كيفيت
  • صدور بيمه نامه بار
  • استفاده از كادري مجرب و با حيا
  • استفاده از كارگران حرفه اي باربري

لذا نبايد نگران آسيب ديدگي اثاثيه خود باشيد . همچنين تمامي باربري هاي چيتگر ملزم به رعايت قوانين حاكم بر اتوبارها در جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

مناطق تحت پوشش اتوبار و باربري چيتگر

محدوديتي براي هيچ باربري وجود ندارد و تقريبا مي توانند در سراسر كشور فعاليت كنند و نمي توان منطقه اي مشخص براي آنها قائل شد . اما منظور از منطقه تحت پوشش اين است كه دفتر مركزيت شركت باربري در آنجا قرار دارد و دسترسي اهالي آن منطقه به باربري را آسان كرده است. لذا هر باربري در محدوده فعاليت خود به راحتي مي توان فعاليت كند و اكثر بارهاي آن منطقه را جابجا كند كه طيف وسيعي از فعاليت هاي شركت باربري را شامل مي شود.بطور مثال فرد كه در نياوران زندگي مي كند هي وقت از شركت بابري چيتگر درخواست نخواهد داشت و بالعكس نيز صادق مي باشد.

اما باربري چيتگر مي تواند به راحتي و بدون هيچ مسئله اي مناطق و شهرك هاي اطراف خود را نيز تحت پوشش سريع قرار دهد مانند : شهرك گلستان , شهرك دانشگاه صنعتي شريف , آزاد شهر , شهرك آتي شهر , شهرك باقري در شمال و هوانيروز اينها مناطقي هستند كه اتوبار چيتگر مي تواند به راحتي در آنها فعاليت كند.

وسيله هاي نقليه در باربري هاي و اتوبار چيتگر

تقريبا مي توان گفت اكثر باربري ها و اتوبارهاي تهران از وسيله هاي نقليه مشابه استفاده مي كنند , شركت باربري در چيتگر نيز از اين قاعده مستثني نمي باشد.

حمل و نقل باربري ها در شهرك چيتگر با وسيله هاي نقليه زير انجام مي شود :

  • وانت بار
  • نيسان بار
  • تريلي كفي
  • خاور ۶ چرخ
  • ايسوزو
  • خاور بغل دار

بايد توجه داشته باشيم كه بهترين راه براي انتخاب يك وسيله نقليه مناسب براي اسباب كشي مشاوره گرفتن از كارشناس باربري مي باشد . چرا كه بر اساس نياز تصمصم خوبي خواهد گرفت . هميشه قبل از اينكه وسيله اي به موقعيت بار ارسال شود قبلش كارشناس بسته بندي و نقشه بردار به محل اعزام مي شود تا تمام موارد را به صورت دقيق بررسي كند و وسيله نقليه مناسب و لوازم مورد نياز براي بسته بندي پيشنهاد دهد . لذا بر اساس تجربه بالا اين كارشناسان باريري دقيق مي باشند و هميشه بهترين موارد را پيشنهاد مي دهند.

بسته بندي اثاثيه توسط باربري چيتگر

بايد توجه داشته باشيم كه بسته بندي يكي از مهمترين كارهايي است كه در اسباب كشي بايد رعايت شود . بيشتر خانواده ها به دليل اينكه هزينه زيادي را در باربري متحمل نشوند اقدام به بسته بندي غير اصولي لوازم منزل مي كنند و در نهايت در حيل جابجايي داخل وسيله نقليه موجب اسيب و صدمه رسيدن به لوازم مي شود. لذا پيشنهاد مي كنيم قبل از انجام بسته بندي با متخصص بسته بندي باربري چيتگر مشورت كنيد تا راه هاي اصلولي و استاندارد را به شما ارائه كند . البته در صورتي كه خودتان فرصت و حوصله بسته بندي نداشته باشيد متخصصين بسته بندي اتوبار چيتگر مي توانند اين كار را براي شما انجام دهند. به صورتي كه هيچ آسيبي به اثاثيه شما در حين جابجايي وارد نشود.

با رعايت اصول استاندارد و دقيق بسته بندي از آسيب ديدگي احتمالي اموال خود در حين جمل و نقل خوداري كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۶:۱۸ ] [ behzad moghtader ]

بسته بندي لوازم منزل

بسته بندي لوازم منزل يكي از فعاليت هاي انجام شده در اتوبار آربي بار مي باشد كه جهت آماده سازي آن ها براي امر باربري و انتقال انجام ميگيرد.

تقسيم بندي بسته بندي لوازم منزل

هر وسيله ي با توجه به اندازه و ابعاد ، وزن و چگالي كه دارد ، بسته بندي خاص خود را مي طلبد كه در ادامه به بررسي برخي از اين موارد مي پردازيم ، با آربي بار همراه باشيد.

بسته بندي لوازم منزل

بسته بندي وسايل سنگين و كم حجم

بسته بندي لوازم سنگين و كم حجم كه چگالي بالايي دارند ، با استفاده از نايلئن هاي حبابدار چند لايه و كارتن هاي ۵ لايه انجام مي شود ، تا وزن زياد اين وسايل باعث پارگي كارتن و افتادن آن ها نشود. ماشين چرخ گوشت ، لباسشويي ، اجاق گاز و… در اين نوع بسته بندي لوازم قرار ميگيرند.

بسته بندي لوازم سنگين و پر حجم

اين نوع وسايل با استفاده از نايلون هاي حبابدار و كارتن هاي سه لايه بسته بندي شده و حتما در زير برخي از آن ها محافظ هاي چوبي يا پلاستيكي جهت حمل راحت تر قرار داده مي شود ، يخچال ، بوفه ، و… نيز دز اين دسته بندي قرار مي گيرند.

بسته بندي لوازم سبك و پرحجم

اين نوع لوازم كه چگالي كمتري دارند (نسبت وزن آن ها به حجمي كه دارند كمتر است) با استفاده از نايلون هاي حبابدار بسته بندي شده و در صورت نياز كارتن تك لايه و يا سه لايه نيز اضافه مي گردد. مبلمان ، ميز غذاخوري و… نيز در اين دسته بندي قرار ميگيرند.

بسته بندي لوازم سبك و كم حم

لوازم منزلي كه هم حجم كم و هم وزن كمي دارند. اغلب خورده وسايل منزل كه در دسته بندي هاي بالا قرار نميگيرند ، اين خورده لوازن يا به صورت روزنامه پيچ يا به صورت نايلون پيچ بسته بندي شده و با قرار گرفتن در جعبه هاي مخصوص آماده ارسال ميگردند.

بسته بندي لوازم شكستني

در ميان لوازم منزل ، وسايل شكستني بالاترين حساسيت را داشته و نياز به دقت بالايي در بسته بندي دارند. استفاده از نايلون هاي حبابدار و كارتن هاي مخصوص باربري از الزامات بسته بندي لوازم شكستني منزل مي باشند.

بسته بندي وسايل قيمتي

وسايلي مانند تابلو هاي نقاشي ، تابلو فرش ها و … كه داراي ارزش بالايي بوده و بايد به صورت مجزا از لوازم منزل جابجا شوند.
بسته بندي لوازم منزل يكي از فعاليت هايي است كه آربي بار به صورت حرفه اي و تخصصي براي مشترايان خود انجام ميدهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با كارشناسان فروش ما در اتوبار و باربري آربي بار تماس حاصل فرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۸:۲۹ ] [ behzad moghtader ]

بسته بندي لوازم ادارات : ادارات و سازمان ها به دليل قوانين داخلي و محدوديت هايي كه دارند ، اصول و قوائد خاصي براي بسته بندي لوازم دارند. اسناد طبقه بندي شده ، تجهيزات و لوازم اداري ، ميز و صندلي ها و ساير مواردي كه در هر اداره يا سازماني وجود دارند نيازمند روشي خاص براي بسته بندي و انتقال را دارند.

بسته بندي لوازم ادارات

آربي بار ارائه دهنده انواع خدمات بسته بندي و جابجايي لوازم ادارات و سازمان ها در تمام نقاط تهران در سريع ترين زمان ممكن و با ايمني بالا مي باشد.

بسته بندي لوازم ادارات و سازمان ها

جهت بسته بندي ايمن ، سريع و كم هزينه لوازم ادارات و سازمان ها با مشاورين ما در اربي بار تماس بگيريد.
جابجايي سازماني يكي از مواردي است كه ممكن است براي هر سازمان و اداره اي پيش آيد.

هزينه هاي بالاي جابجايي ، شكستگي وسايل در جابجايي و آسيب هاي احتمالي به وسايل ادارات از جمله موارد است كه باعث نارضاتي افراد در اين زمينه مي شود.

باربري آربي بار با تمهيدات ويژه اي كه براي بسته بندي لوازم ادارات و سازمان ها در نظر گرفته است ، تمامي نارضايتي هاي مشتريان را از بين برده و از اين رو اولين مشتري آربي بار مشتري هميشگي براي ما بحساب مي آيد.

روش هاي بسته بندي لوازم ادارات

بسته بندي اسناد و مدارك

اسناد و مدارك هر سازمان جزء دارايي هاي حياتي و مهم آن به حساب مي آيد ، نياز به دقت بسيار بالايي داشته و بايد در بسته بندي هاي ضد آب و ضد حريق و ضد رطوبت گذاشته شوند. در حمل و نقل اين اسناد نيز بايد دقت بالايي داشت.

ميز و صندلي ها

ميز و صندلي ها ، كمد ها , قفسه ها , مبلمان اداري و ساير مواردي كه نياز به بسته بندي خاصي نداشته و با نايلن كشي ساده مي توان اقدام به جابجايي آن ها نمود. نكته ي مهم در اين بسته بندي لوازم ادارات ، نگهداري و مواظبت آن ها از ضربه خوردن و شكستگي در جابجايي و اثباب كشي مي باشد.

تجهيزات اداري

سيستم هاي كامپيوتري , اسكنر ها , پرينتر ها , تلفن ها و… در اين دسته بندي قرار مي گيرند. حساسيت بالايي به ضربه داشته و بايد توجه ويژه اي در بسته بندي و جابجايي آن ها داشت.

آربي بار با ارائه خدمات ويژه در بسته بندي لوازم ادارات و سازمان ها در تمامي نقاط ۲۲ گانه تهران دارد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد با مشاورين اتوبار و باربري آربي بار تماس حاصل فرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۹:۱۸ ] [ behzad moghtader ]

اتوبار منطقه ۲۲ تهران

اتوبار و باربري منطقه ۲۲ تهران , خدمات باربري و حمل و نقل انواع كالا با استفاده از تمامي وسيله هاي نقليه در منطقه ۲۲ ارائه مي شود . شماره تماس باربري تهران , اتوبار تهران به صورت تفكيك شده مناطق تهران .

باربري تهران منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ تهران شامل شهرك ها و محله هاي زير مي باشد كه خدمات باربري و اتوبار تهران در آن قابليت فعاليت دارند .

باربري بزرگراه همت , باربري شهرك المپيك , باربري زيبادشت , باربري شهرك آزادي, باربري شهرك چيتگر , باربري آزادي , باربري هوانيروز و بلوار امير كبير , باربري بلوار گلها , كاج و در كل باربري شهرك گلستان , باربري شهرك چشمه , باربري پيكان شهر و باربري شهرك ساحل و… البته بايد توحه داشته باشيد كه در انتخاب يك باربري در تهران دقت كافي داشته باشيد كه بتواند بهترين خدمات باربري را براي شما عرضه نمايد . و ايمني تمامي اثاثيه شما را تامين كند.

باربري تهران در منطقه ۲۲ كه انتخاب مي كنيد بايد تخصص كافي براي جابجايي اثاثيه شما را داشته باشند . تا موقع جابجايي آسيبي به لوازم شما وارد نشود.

باربري ارزان در منطقه ۲۲ تهران

اتوبار ارزان در منطقه ۲۲ تهران : هزينه بالاي جابجايي و اسباب كشي در منطقه ۲۲ موجب شده است تا اكثر بابري ها در مقاطعي از سال تخفيف هاي ويژه اي را ارائه كنند . تا بتوانند رضايت مشتريان خود را جلب كنند . حجم بالاي اثاثيه منزل در منطقه ۲۲ تهران موجب بالا رفتن هزينه هاي جابجايي مي شود كه براي اينكه بتوانيد اين هزينه را نيز كاهش دهيد بايد اتوبار تهران در منطقه ۲۲ رو انتخاب كنيد كه به صورت كارشناسي بتواند بهترين قيمت و هزينه را براي شما در بياورد.

جابجايي لوازم منزل در منطقه ۲۲ تهران و اتوبار تهران در اين منطقه

قصد داريم تمامي و در نهايت بهترين باربري تهران در منطقه ۲۲ شهرداري را براي شما معرفي كنيم . از اين رو مهمترين فعاليت و اساسي ترين فعاليت تمامي اتوبار ها و باربري هاي مستقر در منطقه ۲۲ تهران جابجايي اثايه منزل مي باشد . همانند ساير مناطق تهران بزرگ منطقه ۲۲ نيز داراي تعداد زيادي مستعجر مي باشد كه همگي نيازمند جابجايي سالنه مي باشند.

در اسباب كشي منزل هميشه كار از بسته بندي لوازم شروع مي شود كه براي اين كار نيازمند يك كارشناس بسته بندي هستيد . البته بايد اين نكته را نيز تاكيد كنم كه اكثرا كار بسته بندي لوازم منزل رو خودشان انجام مي دهند كه اين كار موجب مي شود موقع جابجايي و حمل لوازم آسيبي به آنها وارد شوند چرا كه به صورت استاندارد بسته بندي نشده اند. لذا خواهشمند هستيم براي اين كار نيز از كارشناسان باربري و اتوبار تهران و يا ساير شهرهاي كشور كه به صورت تخصصي كار مي كنند بهرمند شويد.

دومين مرحله در باربري بعد از بسته بندي لوزام منزل بارزني مي باشد كه بايد با اصول و استاندارد اين كار انجام شود و بار به صورتي در كاميونت چيده شود كه آسيبي به آن وارد نشود.

مرحله سوم انتقال و حمل بار به مقصد است . كه نياز مند يك راننده با دقت و آرام است كه بدون دغدغه فكري بتواند اين كار را انجام دهد.

مرحله چهارم ( مرحله نهايي ) : بعد از رسيدن بار به محل مورد نظر تخليه آن است . در اين مرحله نيز همانند مرحله بارگيري كارگران باربري بايد از تخصص بالايي براي جابجايي بار داشته باشند تا بدون اينكه آسيبي به بار وارد شود آنها را تخليه كنند.

اسباب كشي ادارات و سازمانها در منطقه ۲۲ توسط باربري و اتوبار تهران

اسباب كش ادارات بر خلاف اسباب كشي منزل داراي چند مرحله مي باشد كه در زير شرح مي دهيم :

حمل و نقل ميز و صندلي اداري و ساير تجهيزات بزرگ در ادارات و سازمانها

در اساب كشي ادارات اولين مرحله كار جابجايي ميز و صندلي مي باشد كه نياز به بسته بندي خاصي ندارند و تنها با استفاده از نايلون حباب دار مانع از ايجاد خط و خش بر روي آنها مي شوند. همچنين انتقال سريع ميز و صندلي در مرحله اول موجب مي شود در مرحله دوم انتقال كه اسناد و مدارك مي باشند . به درستي در جاي خود قرار بگيرند .

حملو نقل اسناد و مدارك

مرحله بعدي مي تواند بعد از انتقال ميز و صندلي به مقصد جديد ارسال اسناد و مدارك باشد كه همگي را به صورت دقيق در جاي مناسب خودشان قرار دهند.

مرحله سوم در اساب كشي ادارات جابجايي لوازم الكترونيكي است

در نهايت اسباب كشي ادارات كه مرحله آخر مي باشد . تمامي وسايل الكترونيكي از جمله دستگاه چاپگر , پرينتر , اسكنر , تلفنها , ويپ و …بايد در انتقال لوازم الكترونيكي دقت زيادي را به خرج داد . براي همين نياز به تخصص بالايي دارد كه بايد براي اين كار يك باربري متخصص در امر اسباب كشي ادارات را پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۱:۳۱ ] [ behzad moghtader ]

دزدگير مغازه

دزدگير مغازه : بخواهيم راجب اين سيستم صحبت كنيم ابتدا تعريفي از اين سيستم ميكنيم دزدگير به اين معناست كه به مالك فروشگاه كمك ميكند كه با صرف هزينه,نيروي كار كمتر,زمان كمتر و دقت بالاتر مانع خروج محصول و كالا فروشگاه از درب خروج ميشود يعني در كل باعث امنيت ميشود و امنيت فروشگاه را بالا ميبرد اين دزدگيرها يك يا چند انتن دارند ك بستگي به سيستم دزدگيري كه استفاده ميكنيد را شامل ميشود.

دزدگير مغازه

كه اين انتن در درب خروج قرار ميگيرد به كالا ها و محصولات داخل فروشگاه يك سري تگ و ليبل وصل شده است كه اين انتن ها كه جلوي درب خروج قرار گرفته و اين تگ و ليبل را تشخيص ميدهد و اگر اين تگ و ليبل از محصول جدا نشود و با توجه به يك محدوده مشخصي اين انتن ها فركانس را تشخيص ميدهند و شروع ميكنند به اژير كشيدن و مالك فروشگاه را باخبر ميسازد گيت فروشگاهي (دزدگير فروشگاهي)داراي شكل هاي متفاوتي هستند كه درون بازار وجود دارد و نحوه عملكرد اكثر ان ها به اين صورت ميباشد كه تگ و ليبل ان روي محصول قرار گرفته و اگر اين تگ و ليبل بين سيستم دزدگير فروشگاهي كه خريداري شده است مرغوب و با كيفيت مي باشد و به ر احتي از محصول جدا شده اما اگر جدا نشود و بدون اجازه به بيرون برده شود الارم به صدا در مي آيد.

اين گيت هاي فروشگاهي شكل هاي مختلفي دارند و همچنين كارخانه هاي زيادي با قيمت هاي متفاوتي ان ها را توليد ميكنند و در بازار موجود است و همچنين تگ و ليبل هايي نيز به همين صورت با قيمت و شكل هاي مختلفي در بازار وجود دارد و ممكن است خريداران با نگاه كردن به شكل ظاهري تگ ها و ليبل ها كيفيت ان را متوجه نشوند پس بهتر است كه از شركت هاي معتبر و برند هاي اشنا و معتبر اين سيستم ها خريداري شود تا جنس بي كيفيت خريداري نكنيد.

براي اطلاعات بيشتر شركت گيت پارسا در خدمت است و با ارتباط با شركت گيت پارسا ميتوانيد از مشاوره متخصصان حرفه ايي ما بهره مند گرديد و بهترين سيستم دزدگير فروشگاهتان را انتخاب كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۷:۰۸ ] [ behzad moghtader ]

تفاوت گيت فروشگاهي AM و گيت فروشگاهي RF

تفاوت گيت فروشگاهي AM و گيت فروشگاهي RF  : گيت فروشگاهيRF و گيت فروشگاهي AM ابعاد بزرگتري از EM در ابعاد تفاوت هايي دارند اين تفاوت ها اين است كه اين سيستم هاي RF , AM با EM گيت هاي فروشگاهي اين امكان فعال و غيرفعال كردن ليبل را ميدهد و اين گيت دزدگير از طريق همين فلز ليبل دزدگير خود را تشخيص ميدهد البته اين فلزها گاهي اوقات ممكن است باعث الارم زدن بي دليل سيستم دزدگير بشود كه باعث خطا در سيستم دزدگير ميشباشد و اين سيستم ها ي دزدگير به دليل اينكه مدار پيچيده تري نسبت به دوتاي قبل دارند قيمت بالاتري هم دارند و هزينه نگهداري و تعميراين دزدگيرها بالاتر است و اصلا مقرون به صرفه نيست .

تفاوت گيت فروشگاهي AM و گيت فروشگاهي RF

نسبت به دو سيستم امنيتي قبلي بسيار بزرگتر با ليبل هاي نازك تر و ساده تر و قيمت بالاتر دارد به همين دليل طرفدار هاي زيادي را به خود جلب نكرده است EMبخواهيم يه نتيجه گيري كلي داشته باشيم ميتوانيم ببينيم كه rf و سيستم دزدگير AM تشخيص گيت دزدگير به شكل مستطيل است و داراي طول ۱/۳AMدر بازار به فروش ميرسد و تنها تفاوت اين دو سيستم امنيتي را ميتوان تنها در ليبل ان ها دانست زيرا ليبل هاي AM با قيمت دزدگيرهاي RF برابر است با ۱٫۳سانتي متر و تنها شكلي كه دارد شكل مستطيلي است و يكي ديگر از تفاوت ها تفاوت در قيمت ميباشد .

بيشتر بخوانيد : گيت rf

البته از نكات مهم اين است كه با مشاهده تگ و سيستم هاي دزدگير نميتوانيم تفاوت بين اين دو سيستم دزدگير را متوجه بشيم و ميبينيم كه سيستم AM ميباشد كه هركدام ويژگي ها و كاربردهاي مختلفي دارند يكي از تفاوت هايي كه اين دو گيت با هم دارند ميتوانيم به تفاوت اندازه ليبل اشاره كنيم كه طول ليبل گيت AM,RF از معمول ترين گيت هاي دزدگير كه معمولا مورد استفاده قرار ميگيرد گيت هاي دزدگير در اندازه هاي ۴/۴ ۵/۵ ۳/۳RFسانتي متر است و در حالي كه ليبل هاي متمايز ميكند RFرا از AMبخواهيم نام ببريم كه متفاوت است اين است

بيشتر بخوانيد : گيت AM

ليبل هاي اين سيستم به اين صورت است كه بعد از غيرفعال شدن قابليت دوباره فعال شدن را ندارند و در لوازم التحرير و كتاب فروشي قابل استفاده است اين در حالي است كه ويژگي كه سيستم RF و  به شكل مربعي و دايره ايي وجود دارد از ويژگي هاي اين است كه وقتي شما با سرعت از اين گيت عبور كنيد اين سيستم ميتواند به خوبي تشخيص دهد كه ليبل ان از اين دستگاه عبور كرده و داراي دقت بالاتري نسبت به ديگر سيستم هاي امنيتي فروشگاهي دارد و اين گيت هاي امنيتي در طلا فروشي عينك فروشي و لوازم ارايشي و عطر فروشي استفاده ميشود.

و شما ميتوانيد با در نظر گرفتن اين ويژگي هاي سيستم هاي دزدگير فروشگاهي را از شركت گيت پارسا با مناسب ترين قيمت و همراه با تضمين دريافت كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۳:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

دزدگير مناسب فروشگاه خود را انتخاب كنيد

سيستم مناسب فروشگاه خود را انتخاب كنيد : امروزه تعداد شركت هاي فروشنده براي سيستم هاي دزدگير فروشگاهي بسيار زياد ميباشد و انتخاب شركتي مناسب بسيار سخت ميباشد براي انتخاب شركت مناسب خريداران بايد به برند تجاري جنس همچنين پشتيباني,خدمات و رزومه شركت ها نيز توجه داشته باشند سيستم هاي دزدگير فروشگاهي داراي انواع مختلفي با كاربرد و ويژگي و قيمت هاي متفاوتي ميباشند و ممكن است شركتي تنها بك سيستم دزدگير فروشگاهي را داشته باشد در اون صورت براي جذب مشتري ديگر سيستم ها را پاييين مي اورد و سيستم فروشگاهي موجود در شركت خود را بهترين معرفي ميكند سپس بهتر است كه توجه داشته باشيد از شركت هايي خريد كنيد كه همه سيستم هاي فروشگاه را داشته باشد تا يك مشاوره درست و مناسبي بگيريد شركت گيت پارسا نيز جز شركت هايي ميباشد كه تمام سيستم هاي پيشرفته روز دنيا را شامل ميشود .

همچنين اين شركت داراي كارشناسان و متخصصين حرفه ايي ميباشد كه با مشاوره گرفتن از كارشناسان كاملا اگاه ميشويد چه سيستمي براي فروشگاه شما مناسب ميباشد و امكان پشتيباني نيز توسط تيم حرفه ايي در اين شركت انجام ميشود.

بايد به نوع كالايي كه درون فروشگاه ميباشد دقت كنيد تا يك انتخاب درست براي فروشگاه خود داشته باشيد به طور مثال سيستم هاي RF براي فروشگاه پوشاك و كتاب و هايپر ماركت ها و كفش فروشي ها و لوازم التحرير خيلي مناسب ميباشد و سيستم هاي AM براي لوازم ارايشي,كيف و كفش و عينك فروشي مناسب است از نكته ي ديگر كه بايد در خريد سيستم هاي دزدگير توجه كنيد موقعيت فروشگاه ميباشد به عنوان مثال دوري يا نزديكي فروشگاه به اسانسور يا پله برقي ,ارتفاع سقف فروشگاه,دوري يا نزديكي كالاي فروشگاه به درب خروج و موارد ديگر كه اگاهي از اين نكات و موارد باعث ميشود كه شما يك انتخاب كاملا درست و مناسب براي فروشگاه خود داشته باشيد و بهترين سيستم دزدگير و گيت فروشگاهي را متناسب با فروشگاهتان خريداري كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۹:۲۷ ] [ behzad moghtader ]

تفاوت ليبل هاي گيت فروشگاهي

تفاوت ليبل هاي گيت فروشگاهي : اندازه ايي كه ليبل گيت هاي فروشگاهي AMدارند ۱/۳ سانتي متر ميباشد و ضخامتي حدود يك ميلي متر دارند ليبل هاي گيت فروشگاهي AMنسبت به سيستم هاي RFگران تر ميباشند به هميت دليل ميباشد كه در فروشگاه هايي كه كه مصرف ليبل در ان بالا است مثل سوپرماركت از سيستم RF استفاده ميشود اما ليبل گيت هاي فروشگاهي AM يك مزيتي دارند و اين ميباشد كه اين ليبل ها روي بسته بندي هاي كاغذي مثل چاي خشك,خميردندان و عطرها بسيار عملكرد بهتري دارند .

گيت فروشگاهي

يكي از موضوعات مهم گيت هاي فروشگاهي AM و RF كه در ان مشترك هستند اين ميباشد كه هردو سيستم بر روي اقلام فلزي كار ميكنند  و براي محصولات فلزي بهتر است كه از تگ ها استفاده كرد يكي از نكات مهم كه بايد مالكان خيلي به ان توجه كنند اين ميباشد كه سيستم هاي دزدگير فروشگاهي فراواني در بازار وجود دارد كه هركدام قيمت و ويژگي و كيفيت خودشان را دارند خريداران حتما بايد توجه كنند كه گيت هاي فروشگاهي خوب و باكيفيت را تشخيص بدهند تا گيت فروشگاهي ارزان و بي كيفيت را با قيمت گران خريداري نكنند خيلي مشاهده شده كه سيستم هاي دزدگير RF كه قيمت كمتري نسبت به  سيستم هاي AM دارند به خريدار جاي  AMفروختند تگ هاي سيستم RF و AM شبيه هم هستند و نميتوان با استفاده از تگ نوع اين سيستم ها را تشخيص دهند و بهترين راه براي تشخيص سيستم هاي AMوRFبه وسيله ليبل ميباشد زيرا ليبل هايAMداراي اندازه ۱/۳ سانتي متر و به شكل مستطيل است اما ليبل گيت RF به صورت مربع و در سايز هاي ۵/۵و ۴/۴و۳/۳ ميباشد.

پس با مشاهده و دقت در ليبل ها به راحتي ميتوان سيستم RFوAM را از هم تشخيص داد و سپس سيستم مورد نظر فروشگاه خود را انتخاب كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت انواع گيت هاي فروشگاهي مي توانيد با پارسا گيت تماس بگيريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۶:۴۱ ] [ behzad moghtader ]

موارد مهم در نگهداري دزدگير | گيت فروشگاهي

نگهداري گيت فروشگاهي , موارد مهم در نگهداري دزدگير هاي فروشگاهي : نگهداري دزدگيرهاي فروشگاهي دقت و ظرافت خاصي مي خواهد كه شش مورد از مهم ترين موارد براي نگهداري دزدگيرهاي فروشگاهي را به شما ارائه ميكنيم:

نگهداري گيت فروشگاهي

نگهداري دزدگيرهاي فروشگاهي

  • مورد اولي كه بايد در نگهداري سيستم هاي دزدگير فروشگاهي دقت شود اين مي باشد كه پس از اتمام ساعت كاري فروشگاه يعني در زمان تعطيل شدن فروشگاه سيستم را خاموش كنيد زيرا باعث ميشود طول عمر گيت فروشگاهي افزايش و سيسيتم داغ نميشود و برد ان خنك ميشود و اين خودش به اين معناست كه عملكرد سيستم بالا ميرود.
  • اين مورد كاملا به مورد اول مرتبط ميباشد و اين است كه روشن ماندن سيستم بطور مداوم باعث كاهش عملكرد گيت و داغ زدن برد ميشود و طول عمر دستگاه كم ميشود و بايد دقت داشته باشيد كه حتي باعث سوختن دستگاه هم ميشود.
  • سيستم هاي دزدگير فروشگاهي,ان ها به اين صورت ميباشد كه نويزپذير از وسايل برقي مي باشند و اگر نويزي شوند عملكرد دستگاه كاهش ميابد و علاوه بر اين حتي باعث اسيب رساندن به قطعات حساس دستگاه نيز ميشود براي جلوگيري از اين مشكل ها بهتر است هميشه برق سيستم هاي دزدگير را از ساير وسايل برقي موجود را از فروشگاه جدا كنيم تا باعث نشود دستگاه ها نويزي شوند.
  • چهارمين موردي كه به ان بايد توجه كرد فاصله تگ ها ليبل ها از سيستم دزدگير فروشگاهي ميباشد بهتر است كه تگ و ليبل هاي فروشگاه را در فاصله ۱۰۰تا ۱۵۰سانتي متري سيستم هاي دزدگير قرار دهيم تا از زدن الارم كاذب جلوگيري شود يكي از مشكلاتي كه اغلب مالكان و مديران فروشگاه با ان مواجه هستند كه با تنظيم دقيق فاصله اين مشكل حل ميشود.
  • براي اضافه كردن و ايجاد هر تغييري بهتر ميباشد با شركت فروشنده سيستم هاي دزدگير فروشگاهي كه گيت فروشگاهي خود را از ان شركت خريديد مشاوره بگبريد اگر قصد داريد لامپ و تابلو هاي جديد در فروشگاه نصب كنيد بهتر است ابتدا مشاوره بگيريد تا باعث اختلال در سيستم هاي دزدگير فروشگاهي نشود.
  • اخرين موردي كه بايد توجه شود اين است كه سيستم هايRF هم فركانس اگر در مجاورت يكديگر باشند تداخل پيدا ميكنند و باعث به صدا درامدن الارم و بوق خطا مي شوند و در نهايت سيستم از كار مي افتد پس لطفا در هنگام انتخاب سيستم دزدگير فروشگاهي با كارشناس فروش شركت مورد نظر مشورت كنيد و راهنمايي بخواهيد و سيستمي را انتخاب كنيد كه با نصب كردن ان در اينده بخاطر مجاورت با سيستم هاي ديگر مشكل يه وجود نياورد .

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۴:۰۵ ] [ behzad moghtader ]

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي : گيت هاي فروشگاهي هركدام داراي يك سري نقاط قوت و ضعف ميباشند و بايد توجه داشت كه مديران و مالكان فروشگاه ها بايد اين نقاط قوت و ضعف را بدانند و از عملكرد گيت فروشگاهي خود اگاهي داشته باشند عملكرد اين گيت هاي فروشگاهي به اين صورت ميباشد كه اين گيت هاي فروشگاهي بر روي لباس و اجناس ها قرار ميگيرند و بايد توسط سيستم هاي جداكننده و يا خنثي كننده تگ ها يا ليبل ها كه روي اجناس و كالا وصل ميشوند براي امنيت ان محصول و اگر توسط سيستم جداكننده يا خنثي كننده خنثي نشود در هنگام خروج از انتن هاي گيت ها اين تگ و ليبل ها را تشخيص ميدهند و باعث به صدا در امدن الارم ميشود .

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي

نحوه عملكرد گيت فروشگاهي

انواع گيت هاي فروشگاهي

گيت هاي فروشگاهي خود به دو دسته تقسيم ميشوند يك نوع گيت فروشگاهي همراه ليبل و نوع ديگر گيت فروشگاهي سخت .در زير به اختصار هر كدام را توضيح مختصري مي دهيم  .

گيت فروشگاهي همراه ليبل

گيت فروشگاهي همراه با ليبل به اين صورت ميباشدكه يك سري ليبل يا برچسب روي محصول يا اجناس وصل ميباشد و بايد قبل از اينكه كالا از درب خروج خارج شود توسط فروشنده با استفاده از يك سري دستگاه هاي خنثي كننده اين ليبل ها غير فعال بشوند تا به راحتي از بين انتن ها خارج بشوند  .

گيت فروشگاهي سخت

گيت فروشگاهي سخت يك سري تگ هايي هستند كه از جنس پلاستيك و يك سري مواد فشرده ميباشد و به رنگ صدف هستند و اين تگ ها به لباس منگنه ميشوند و توسط سيستم هاي جدا كنند جدا ميشوند اين تگ ها تا از به صدا در امدن الارم جلوگيري شود همچنين اين گيت هاي فروشگاهي كاملا مستحكم است كه جاي هيچ نگراني نيست كه با ابزاري اين تگ ها از روي محصول جدا بشود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۰:۵۰ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب