كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 40
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 25070

بسته بندي لوازم منزل

بسته بندي لوازم منزل يكي از فعاليت هاي انجام شده در اتوبار آربي بار مي باشد كه جهت آماده سازي آن ها براي امر باربري و انتقال انجام ميگيرد.

تقسيم بندي بسته بندي لوازم منزل

هر وسيله ي با توجه به اندازه و ابعاد ، وزن و چگالي كه دارد ، بسته بندي خاص خود را مي طلبد كه در ادامه به بررسي برخي از اين موارد مي پردازيم ، با آربي بار همراه باشيد.

بسته بندي لوازم منزل

بسته بندي وسايل سنگين و كم حجم

بسته بندي لوازم سنگين و كم حجم كه چگالي بالايي دارند ، با استفاده از نايلئن هاي حبابدار چند لايه و كارتن هاي ۵ لايه انجام مي شود ، تا وزن زياد اين وسايل باعث پارگي كارتن و افتادن آن ها نشود. ماشين چرخ گوشت ، لباسشويي ، اجاق گاز و… در اين نوع بسته بندي لوازم قرار ميگيرند.

بسته بندي لوازم سنگين و پر حجم

اين نوع وسايل با استفاده از نايلون هاي حبابدار و كارتن هاي سه لايه بسته بندي شده و حتما در زير برخي از آن ها محافظ هاي چوبي يا پلاستيكي جهت حمل راحت تر قرار داده مي شود ، يخچال ، بوفه ، و… نيز دز اين دسته بندي قرار مي گيرند.

بسته بندي لوازم سبك و پرحجم

اين نوع لوازم كه چگالي كمتري دارند (نسبت وزن آن ها به حجمي كه دارند كمتر است) با استفاده از نايلون هاي حبابدار بسته بندي شده و در صورت نياز كارتن تك لايه و يا سه لايه نيز اضافه مي گردد. مبلمان ، ميز غذاخوري و… نيز در اين دسته بندي قرار ميگيرند.

بسته بندي لوازم سبك و كم حم

لوازم منزلي كه هم حجم كم و هم وزن كمي دارند. اغلب خورده وسايل منزل كه در دسته بندي هاي بالا قرار نميگيرند ، اين خورده لوازن يا به صورت روزنامه پيچ يا به صورت نايلون پيچ بسته بندي شده و با قرار گرفتن در جعبه هاي مخصوص آماده ارسال ميگردند.

بسته بندي لوازم شكستني

در ميان لوازم منزل ، وسايل شكستني بالاترين حساسيت را داشته و نياز به دقت بالايي در بسته بندي دارند. استفاده از نايلون هاي حبابدار و كارتن هاي مخصوص باربري از الزامات بسته بندي لوازم شكستني منزل مي باشند.

بسته بندي وسايل قيمتي

وسايلي مانند تابلو هاي نقاشي ، تابلو فرش ها و … كه داراي ارزش بالايي بوده و بايد به صورت مجزا از لوازم منزل جابجا شوند.
بسته بندي لوازم منزل يكي از فعاليت هايي است كه آربي بار به صورت حرفه اي و تخصصي براي مشترايان خود انجام ميدهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با كارشناسان فروش ما در اتوبار و باربري آربي بار تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۸:۲۹ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب