كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 304
افراد آنلاین : 1
همه : 28300

كانتينر , قيمت كانتينر , كانتينر دست دوم , خريد و فروش كانتينر دست دوم : كانتينر يك جعبه بزرگ فلزي است كه براي حمل و نقل كالا با استانداردهاي خاص خود طراحي و ساخته شده است . كانتينر در وسيله چند منظوره براي حمل و نقل كالا است كه با استفاده از كشتي هاي بزرگ و يا از طريق ريل راه آهن با استفاده از قطار جابجا مي شوند.

كانتينر

كانتينر در ابعاد مختلفي طراحي و ساخته شده اند كه اين ابعاد در دنيا داري استاندارد مي باشند . طول استاندارد كانتينر ها ۶ يا ۱۲ متر مي باشد و داراي سه نوع كانتينر ۲۰ فوت , كانتينر ۴۰ فوت و كانتينر ۴۵ فوت مي باشد.

كاربرد انواع كانتينر

كانتينر از نظر كاربرد داراي انواع مختلفي مي باشد , كه هر نوع از اين كانتينر ها مختص به استفاده ي كالاي خاصي مي باشند .

برخي از دلايل استفاده از كانتينر براي حمل و جابجايي كالا

محافظت كالا و بار در برابر باران و آفتاب و رطوبت  و…

  • استفاده بهتر از فضاي وسيله حمل و نقل كشتي و قطار
  • جابجايي آسان كانتينر در محوطه هاي بزرگ مانند بنادر و …
  • محافظت كالا در برابر سرقت و دزدي در طول مسير جابجايي و انتقال كالا
  • تخليه آسان و بارگيري بسيار راحت كانتينر
  • چك كردن بار و شمارش درست و راحت در گمرك و بنادر
  • و بسيار از مزيت هاي ديگر

اندازه هاي غير استاندارد كانتينر

  • كانتينر ۴۸ فوت
  • كانتينر ۵۳ فوت
  • كانتينر ۶۰ فوت
  • و كانتينر هاي با اندازه كوچك

توضيحات در رابطه با كانتينر

نود درصد از ناوگان كانتينر هاي موجود در جهان داراي استاندارد و اندازه هاي خاص مي باشند كه از طول ۸ تا ۵۶ فوت متغير مي باشند .بر اساس آماري مه در سال ۲۰۱۲ ارائه شد حدودا ۸۰ درصد از كانتينرهاي موحود در دنيا   استانداردهاي كانتينر ۲۰ فوت و كانتينر ۴۰ فوت مي باشند هرچند امريكا و كانادا از كانتينر ۴۵ فوت و كانتينر ۵۳ فونت استفاده مي كنند. اين كانتينر ها به صورت مسطتيلي شكل با درب در يك طرف مي باشند كه از فولاد ضد زنگ راه راه  و نيز با تخته هاي سه لاي در كف كانتينر ساخته شده اند.

در زير مشخصات كانتينرهاي استاندارد را مي توانيد ببينيد :

كانتينر

حمل و نقل كالا با كانتينر

كانتينر را مي توان با استفاده از كشتي هاي حمل كانتينر , كاميون , حمل و نقل ريلي  و حمل كانتينر با استفادها ز هواپيما نيز انجام مي پذيرد . بيش از ۹۰ درصد كالاهاي غير نظامي دنيا با استفاده از كانتينر در نقاط مختلف دنيا جابجا مي شوند.

گروه صنعتي كانكس سازي , كانكس سازان با ورود در طراحي و ساخت و نيز خريد و فروش انواع كانتينر با ابعاد استاندارد ( كانتينر ۲۰ فوت , كانتينر ۴۰ فوت , كانتينر ۴۵ فوت ) توانسته مشتريان زيادي را جذب كند لذا براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با كانتينر و شرايط خريد و فروش كانتينر مي توانيد با كارشناسان ما در كانكس سازان تماس بگيرد.

انواع كانتينر

كانتينر حرارتي

از كانتينر حرارتي بر خلاف كانتينر يخچالي براي حمل و نقل موادي استفاده مي شود كه نياز به گرما و حرارت دارند .دماي داخل با سيستم حرفه اي تنظيم مي شود.

كانتينر يخچالي

از كانتينر يخچالي بيشتر براي حمل مواد غذايي فاسد شدني مانند گوشت , لبنيات و… استفاده مي شود و يكي از پر كاربردترين نوع كانتينر ها مي باشد.

كانتينر تانكري

اين نوع در حقيقت يك تانكر بزرگ مي باشد كه براي حمل مايعات استفاده مي شود. البته براي حمل مايعات خاص و يا قابل اشتعال از نوع خاص كانتينر استفاده مي شود.

كانتينر سر باز

اين نوع همانگونه كه از نامش پيداست سقف ندارد و سقف آن توسط يك پوشش برزنتي پوشيده مي شود. اين كانتينر مخصوص حمل اجسام با قد و ارتفاع بلند است.

كانتينر عايق دار

برخي از محصولات براي حمل شدن نياز به استاندارد بالاتري از عايق بودن را دارند. مثلا رطوبت پايين تر. در اين نوع بر اساس نياز عايق بندي متفاوتي اعمال ميشود.

كانتينر سوپر رك

پهلوها و اطراف كنار اين نوع باز مي باشد. براي بارگيري سريع و بعضا بارگيري كالاهاي بدفرم و بد شكل اين نوع بهترين و مناسب ترين انتخاب است كه مي تواند استفاده شود.

كانتينر تهويه دار

نياز به تهويه داخلي براي حمل برخي مواد ضروري است. ميوه ها و سبزيجات از اين دسته كالاها هستند. بنابراين ايجاد نوع كانتينر براي اين منظور لازم است.

كانتينر حمل گاز

هنگام حمل گاز بايستي امنيت بيشتري را در نظر گرفت. اين نوع با توجه به بدنه مستحكم در برابر فشار بالاي گاز متراكم، براي حمل گاز قابل انفجار ساخته مي شود.

كانتينر دست دوم

بيشتر افراد كه تقاضاي طراحي و ساخت كانتينر را دارند تمايل به استفاده از جنس نو براي كار كوتاه مدت خود ندارند لذا به دنبال خريد كانتينر دست دوم هستند . اما با توجه به كاركرد زياد انواع كانتينر بايد در خريد انواع كانتينر دست دوم دقت زيادي داشته باشيد . چرا كه به احتمال زياد در كانتينر دست دوم نواقص و صدماتي اتفاق افتاده است . لذا بهترين پيشنهاد كانكس سازان استفاده از كانتينر هاي باز سازي شده اين گروه  صنعتي مي باشد .

كانكس سازان با استفاده از بهترين ابزارهايي كه در اختيار دارد بعد از خريد كانتينر دست دوم تمام نواقص آنها را بر طرف مي كند و در نهايت در انبار كانكس سازي دپو مي كند . و هر موقع مورد نياز مشتري باشد . ارائه خواهد كرد .

لذا در خريد كانتينر دست دوم بايد دقت داشته باشيد در صورتي كه خودتان اطلاعات كافي در رابطه با كانتينر نداريد بهترين راه حل استفاده از مشاوره رايگان كانكس سازان مي باشد كه براي اين كار متخصصين حرفه اي را در اختيار دارد. مشاورين خريد كانتينر در كانكس سازان راهنماي خوبي براي شما خواهند بود .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۴:۲۲ ] [ behzad moghtader ]

اقدامات قبل از جراحي زيبايي شكم , قبل از جراحي زيبايي شكم چه اقداماتي بايستي انجام داد ؟ : جراحي زيبايي شكم امروزه به عنوان يكي از جراحي هاي زيبايي در بين بانوان از طرفداران ويژه اي برخوردار است . جراحي زيبايي شكم به منظور صاف كردن شكم و داشتن شكمي تخت و بدون چربي انجام مي شود . برخي از بانوان بعد از انجام عمل سزارين دچار شلي و افتادگي شكم شده و زيبايي شكم خود را از دست مي دهند و برخي ديگر از وجود چربي هاي اضافه شكم رنج مي برند .

اقدامات قبل از جراحي زيبايي شكم

جراحي زيبايي شكم راه حلي براي رفع تمام مشكلات زيبايي شكم است . جراحي زيبايي شكم به سه نوع دسته بندي مي شود : شود : جراحي پلاستيك شكم (ابدومينوپلاستي), ليپوساكشن يا خارج كردن چربي زير پوست , و يا تركيب دوئ روش ابدومينوپلاستي و ليپوساكشن . توصيه ي ما به شما اين است كه قبل از اينكه نسيت به جراحي زيبايي شكم اقدام كنيد ، در مورد اين جراحي اطلاعات كافي را كسب كرده و آگاهانه نسبت به اين عمل جراحي زيبايي اقدام كنيد . مانند هر عمل جراحي زيبايي ديگر عمل جراحي زيبايي شكم نيز خالي از عوارض نيست . و لازم است مثل هر عمل جراحي زيبايي ديگر ، در جراحي زيبايي شكم نيز قبل از اقدام بايستي يكسري نكاتي را رعايت كرد . در ادامه ي اين مقاله به بررسي برخي از اقدامات لازم قبل از جراحي زيبايي شكم مي پردازيم .

اقدامات لازم قبل از جراحي زيبايي شكم :

  • به مدت يك ماه قبل از اقدام به عمل جراحي زيبايي شكم از كشيدن سيگار خودداري كنيد .
  • بانواني كه قصد دارند حامله شوند ، عمل جراحي زيبايي شكم را به بعد از حانلگي موكول كنند .
  • به دليل ساكشن پهلوها در طي جراحي زيبايي شكم ، توصيه بر اين است كه به مدت يك ماه قبل از اقدام به جراحي زيبايي شكم از كشيدن سيگار جدا خودداري كنيد .
  • امكام باقي ماندن جاي اسكار در زير شكم و خط سزارين وجود دارد . شما مي توانيد محل برش جراحي زيبايي شكم را ليزر كنيد تا عوارض ناشي از اسكار و جاي زخم از بين برود .

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۱:۴۶ ] [ behzad moghtader ]
جراحي زيبايي سينه شايع ترين عمل زيبايي در خانم ها : بدون شك داشتن سينه هايي خوش فرم و سفت تاثير به سزايي در زيبايي بانوان داشته و اهميت فوق العاده اي در اعتماد به نفس آن ها دارد . در اين ميان برخي از بانوان از كوچك بودن سايز سينه ، بدفرم بودن شكل سينه رنج مي برند . امروزه عمل جراحي زيبايي سينه يكي از شايع ترين جراحي هاي زيبايي در بين بانوان به شمار مي رود . عمل جراحي زيبايي سينه طرفداران بسيار زيادي دارد و به منظور بزرگ كردن سايز سينه و بهبود شكل آن انجام مي شود . و معمولا بانواني كه سينه هايي بد فرم و بد شكل و نامتوازن دارند ، نسبت به اين عمل جراحي زيبايي اقدام مي كنند . نامتوازن بودن و بد شكل بودن سينه ها مي تواند به دنبال حاملگي ، شيردهي و تغيير وزن و يا عدم رشد مطلوب در بانوان به وجود بيايد .

شايع ترين عمل زيبايي در خانم ها

پروتز سينه يكي از بهترين روش ها براي افزايش سايز سينه مي باشد . يكي از شايع ترين عمل هاي زيبايي بزرگ كردن سينه مي باشد . در واقع از پروتز به عنوان ابزاري براي افزايش سايز سينه و بهبود شكل و اندازه سينه استفاده مي شود . در پروتز سينه بانوان مي توانند به دلخواه اندازه و سايز سينه ي خود را انتخاب كنند . همچنين بانوان مي توانند خودشان نوع برش سينه را انتخاب كنند . البته بايد بگوييم كه همه ي ان اختيارات و انتخاب ها با مشاوره و مشورت با جراح انجام مي شود .

مطالعه كنيد : پروتز سينه

بايد بگوييم كه مانند هر عمل جراحي زيبايي ديگر ، عمل جراحي زيبايي سينه نيز خالي از عوارض نمي بادش كه البته مي توان با مراجعه به يك جراح و متخصص باتجربه اين عوارض را به حداقل رسانيد .

برخي از عوارض رايج و شايع جراحي زيبايي سينه عبارتند از :

  • متورم شدن
  • درد جاي زخم
  • خونمردگي

عوارض ناشي از عمل جراحي زيبايي سينه موقتي بوده و بعد از گذشت مدتي برطرف مي شود و جاي نگراني وجود ندارد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۸:۵۴ ] [ behzad moghtader ]

جراحي زيبايي سينه در بارداري !

جراحي زيبايي سينه در بارداري ! : جراحي زيبايي سينه يكي از متداول ترين و شايع ترين جراحي هاي زيبايي در بين بانوان مي باشد كه امروزه طرفداران خاص خود را دارد . جراحي زيبايي سينه با هدف بزرگ كردن سايز سينه و خوش فرم كردن آن انجام مي شود . عمل جراحي زيبايي سينه اعتماد به نفس فرد را افزايش مي دهد . با وجود شايع بودن عمل جراحي زيبايي سينه يكسري سوالا رايج در اين زمينه براي بيماران وجود دارد و آن اين است كه آيا مي توان با جراحي زيبايي سينه باردار شد و به نوزاد خود شير داد ؟

جراحي زيبايي سينه در بارداري

بايد بگوييم كه براي عمل جراحي زيبايي سينه براي اينكه مشكلي در شيردهي به وجود نيايد بايستي برش عمل جراحي زيبايي زير بغل و يا زير پستان باشد . برش در دور هاله ي سينه عمل شيردهي را با مشكل مواجه خواهد كرد . همچنين پروتز گذاري براي بارداري مشكل خاصي در پي ندارد و مي توان با خيال راحت باردار شد .

البته توصيه ي ما به شما اين است كه اگر قصد انجام عمل جراحي زيبايي سينه را داريد و مي خواهيد باردار شويد . اين عمل جراحي را به بعد از بارداري موكول كنيد . چرا كه بعد از حاملگي بافت سينه دچار تغييراتي همچون بزرگي مي شود و پوست سينه نيز كشيده مي شود . و اگر در مواقع بارداري شيردهي را قطع كنيد سينه جمع و كوچك خواهد شد . لذا توصيه بر اين است كه بعد از بارداري نسبت به عمل جراحي زيبايي سينه اقدام كنيد ، شما با انجام اين عمل جراحي سينه هايي خوش فرم و زيبا خواهيد داشت .

بيشتر بخوانيد : پروتز سينه در دوران بارداري


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۹:۵۴ ] [ behzad moghtader ]
آفت دهان چيست؟ : در تعريف آفت دهان بايد گفت كه آفت دهان از زخم‌هاي كوچك و بزرگي تشكيل شده است كه معمولا اين زخم ها در قسمت داخل دهان و روي لب يا زبان، لثه فرد شكل مي‌گيرند. زخم‌هايي كه بسيار دردناك هستند و چاره‌اي جز كنار آمدن با آن‌ها را نداريد. معمولا اين عارضه دهاني در خانم‌ها شايع‌تر است؛ و در حدود يك پنجم زنان و مردان جامعه به آفت دهان مبتلا مي‌شوند.

آفت دهان

درباره زخم‌هاي آفتي بايد بگوييم كه اين افت زماني ايجاد مي‌شود كه به دلايل نامشخص سيستم ايمني بيمار وجود يك مولكول ناشناخته را در بدن اعلام مي‌كند، حضور اين مولكول سبب حمله لنفوسيت مي شود و نتيجه اين فرآيند هم پيدايش زخم‌هاي آفتي در دهان مي شود. درباره افت بايد بگوييم كه افت دهان واگير دارد نيست و چون روي قسمت داخلي دهان تشكيل مي شود ممكن است كه در داخل دهان شما درد يا سوزش ايجاد كند كه معمولا درد با بعضي غذاها و آشاميدني‌ها (مانند اسيدها) تشديد مي شود. درباره علت بروز آفت دهان به طور دقيق دليل مشخصي نيست شايع ترين علت آفت تغذيه نادرست است كه از عوامل مستعد كننده بروز آفت است.

چه وقت بايد براي آفت دهان بايد به دندانپزشك مراجعه كنيد

هر زخمي كه در قسمت دهان بيشتر از سه هفته وجود داشته و بهبود نيابد حتماً بايد توسط پزشك يا دندانپزشك بررسي شود، زيرا يك زخم دهاني با دوره طولاني مي‌تواند دليل بر وجود بيماريي هاي جديدتري مانند سرطان باشد. سرطان‌هاي دهاني در افراد سيگاري شايع‌تر از افراد غير سيگاري است. معمولا ا آفت هاي معمولي و زخم هاي دهان بعد از چند روز و يا چند هفته خود به خود بهتر مي شود اما اگر بيشتر از ۲ هفته طول كشيد و زخم دهاني شما بسيار وسيع تر شد. شما براي معالجه مي توانيد به متخصصين تشخيص بيماريهاي دهان مراجعه كنيد. شايد بخواهيد بدانيد كه كدام پزشك را براي معالجه بايد انتخاب كنيد پس در انتخاب گروه هاي پزشكي مي توانيد به متخصصين داخلي و يا متخصص پوست جهت كمك به بهبود شرايط رجوع كنيد.

علائم آفت دهان چيست؟

از علائم افت دهان مي توان به اين موارد اشاره كرد:

  • آفت معمولا شكل گرد كوچك‌ بسيار دردناكي را روي لب و يا روي لثه ايجاد مي كند كه معمولا اين زخم ها كم عمق‌ هستند و توسط‌ يك‌ غشاي‌ خاكستري‌ و با نقطه مركزي سفيد پوشيده‌ شده‌ است؛ و حاشيه‌ آفت دهان توسط‌ يك‌ هاله‌ قرمز پررنگ‌ احاطه‌ شده‌ است.‌
  • معمولا آفت بر روي‌ قسمت داخلي لب‌ها، روي لثه‌ها، داخل‌ گونه‌ها و روي زبان‌ به وجود مي آيد. آفت‌ معمولاً با چند آبسه ظاهر مي شود.
  • آفت‌ دهان‌ ممكن‌ است‌ روز اول‌ بسيار دردناك‌ باشد و فرد را موقع‌ خوردن‌ و آشاميدن و يا صحبت‌ كردن‌ دچار ناراحتي‌ كند.
  • آفت ها در شكل ها مختلف روي ناحيه مورد نظر به وجود مي ايد و به ۳ نوع: شكل جزيي (شكل بيضي با لبه قرمز و ظرف ۲ هفته خوب مي شود) آفت بزرگ (عميق تر و بزرگ تر هستند، دردناك تر و داراي لبه هاي نامنظم) شكل سوم اين آفت ها به شكل تاول (معمولا ويروسي نيستند و به شكل خوشه اي در كنار هم ايجاد زخم بزرگ كرده اند زمان بهبودي ۲ هفته است)

با مشاهده اين علائم به پزشك مراجعه كنيد

  • آفت شما به شكل غير عادي باشد و بزرگتر از حد معمول باشد
  • تعداد آفت ها در زمان بهبودي كم نشود و بيشتر شود
  • ممكن است در ماه چند بار دچار آفت دهان شويد
  • تمام دهان را از داخل پر كرده باشد
  • جاي افت ها روي ناحيه لب و لثه دردناك شود
  • اگر دچار تب شديد شده باشيد
  • درمان هاي خانگي نتيجه بخش نباشد
  • ورم كردن غدد لنفاوي

دلايل ابتلا شدن به آفت دهان

براي اگاهي شما ما دلايلي كه باعث آفت زدن در دهان مي شود را در ادامه متن برايتان بيان مي كنيم:

  • استرس‌ و اضطراب يا ناراحتي و عصبي‌بودن
  • محكم مسواك زدن
  • خوردن غذاي داغ
  • آسيب به مخاط دهان بر اثر فشار موضعي دندان‌هاي مصنوعي
  • غذاها و خوراكي هاي ترش و اسيدي (سركه) و غذاهاي دودي
  • آجيل‌ها گردو، فندق، پسته، پنير و بادمجان هاي نمكي و شور كه باعث آزردگي دهان شود
  • كمبود ويتامين ب ۲
  • كمبود آهن و اسيدفوليك
  • خمير دندان‌هاي كه حاوي سديم لوريل سولفات
  • اختلالات هورموني در خانم‌هايي كه قرص‌هاي پيشگيري از بارداري استفاده مي‌كنند
  • آلرژي به بعضي مواد غذايي
  • بعضي از داروهاي مسكن غيراستروييدي مثل ايبوپرفن
  • آسيب‌هاي دهاني مثل وارد شدن ضربه و گازگرفتن هنگام غذا خوردن
  • ابتلا به ويروس ايدز

عوامل ايجاد خطر در آفت دهان

گفتيم كه آفت دهان ممكن است براي بيشتر افراد ايجاد شود و در خانم ها معمولا اين افت ها شايع تر است و در سنين نوجواني و جواني اين افت ها در قسمت دهان به وجود مي آيد. معمولا بعضي از افراد سابقه خانوادگي ابتلا به آفت دهان را دارند و وجود مواد الژي زا مي تواند باعث بروز آفت باشد. گفتيم كه آفت هاي دهاني پس از گذشت سه هفته اگر درمان نشود بيمار حتما بايد به پزشك مراجعه كند تا وضعيت ايمني فرد بررسي شود، چون كه وجود نقص سيستم ايمني زمينه بروز افت را دو چندان مي كند و اين شرايط بيشتر در افرادي كه از بيماري هاي زمينه اي خود اطلاع ندارند بروز مي كند.

پيشگيري از ابتلا به آفت دهان

در روش هاي درمان گفتيم كه درمان دائمي و هيچ درمان خاصي براي آفت دهان وجود ندارد و اغلب خيلي پيش مي آيد كه اين مشكل دوباره عود كند اما متخصصان براي كم كردن اين آفت ها و براي پيشگيري رعايت چند نكات را براي همه تاكيد كرده اند ما در اين مقاله نكاتي را كه بايد رعايت كنيد را برايتان به ططور كامل بيان مي كنيم:

* بهتر است تا از خميردندان ها و دهان شويه هايي كه حاوي مواد تحريك كننده هستند استفاده نكنيد

  • از خوردن مواد غذايي تحريك كننده بپرهيزيد
  • از خوردن خوراكي هاي حساسيت زا پرهيز كنيد
  • از مصرف ميوه هاي اسيدي بپرهيزيد
  • از غذاهاي سفت، خشك و ادويه دار پرهيز كنيد
  • از ميوه هاي تازه و غلات استفاده كنيد
  • ارام مسواك بزنيد و نخ دندان را بعد از هر ۳ وعده غذايي استفاده كنيد
  • از خوردن غذاهاي كنسرو شده اجتناب كنيد
  • دهان تان را با سركه سيب قرقره كنيد
  • تا حدالامكان استرس را در خودتان كم كنيد و با انجام مديتيشن ويوگا سالم تر باشيد

توجه داشته باشيد كه كساني كه دچار كمبود ويتامين و املاح معدني باشند بيشتر از سايرين دچار افت دهاني مي شوند و با مصرف دخانيات و داشتن اضطراب و استرس اين بيماري بيشتر مي شود.

يك توصيه به افراد مبتلا به آفت دهان :

بهتر است تا براي رهايي از اين افت ها مصرف آب سيب، اب انار طبيعي، غلات و سبزيجات تازه را حتما و به طور منظم در برنامه غذايي خودشان داشته باشند.

نكات درماني براي آفت دهان :

شما براي رهايي از افت دهان به پزشك مراجعه مي كنيد و پزشك براي تشخيص علت آفت رعايت اين نكات را براي شما تجويز مي كند پس با رعايت نكات بيان شده در زير مي توانيد تا حدودي اين عارضه را درمان كنيد:

  • استفاده از داروهاي مسكن براي كم كردن درد آفت مثل استامينوفن يا ايبوپروفن
  • استفاده از محلول دهان شويه و يا قرقره با آب نمك
  • داروهاي بي حسي مثل ليدوكائين
  • قرار دادن مقداري از محلول رقيق پراكسيد هيدروژن با سوآپ پنبه اي روي آفت
  • استفاده از ماده محافظ استروئيدي مثل فلوسينولون، تريامسينولون، كلوبتازول
  • استفاده از پمادهاي موضعي مسكن براي كاهش درد استفاده كنيد
  • پرهيز از خوردن غذاهاي داغ
  • داروهاي گياهي خنك كننده دهان
  • مصرف ويتامين ث يا ويتامين ب و بكمپ لكس
  • استفاده از قرص هاي مكيدني حاوي روي
  • استفاده از اب سرد در شستشوي دهان و صورت
  • انجام دادن ازمايش خون براي بررسي كمبود ويتامين يا وجود باكتري و ويروس
  • انتي بيوتيك هاي ضدباكتري پرسيكا، بنزيدآمين، كلرهگزيدين
  • آنتي بيوتيك ضد باكتري موضعي مثل كپپسول تتراسايكلين
  • استفاده از قرص آهن و اسيدفوليك

و نكته اخر درباره آفت دهان اينكه در صورتي كه دهان شما مرتب دچار آفت مي شود حتما با مراجعه به پزشك و انجام آزمايشات خون، هورمون را براي بررسي علل انجام دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۵:۱۶ ] [ behzad moghtader ]
هشدارهايي در مورد جراحي زيبايي شكم : بدون شك داشتن اندامي متناسب آرزوي همه ي افراد است ، چرا كه اندام متناسب زيبايي و اعتماد به نفس را براي فرد به ارمغان مي آورد . در اين ميان افرادي هستند كه از چاقي رنج مي برند ، چرا كه چاقي علاوه بر بيماري مشكلات عدم تناسب اندام را در پي دارد . افراد چاق از بزرگي شكم رنج مي برند . اين افراد براي از بين بردن چربي هاي شكم و به دست آوردن اندامي متناسب نسبت به كارهاي زيادي اقدام مي كنند ، از جمله گرفتن رژيم هاي غذايي متعدد ، فعاليت هاي بدني و ورزشي . گاهي افراد چاق براي رسيدن به اندامي متناسب در طولاني مدت اين كارها را تكرار مي كنند ولي متاسفانه به نتيجه ي دلخواهي نمي رسند . بهترين روش براي از بين بردن چربي هاي شكم افراد چاق ، انجاام عمل جراحي زيبايي شكم مي باشد .

هشدارهايي در مورد جراحي زيبايي شكم

بيشتر بخوانيد : ابدومينوپلاسيتي

افراد چاق به دلايل مختلفي از جمله عوامل ژنتيكي ، الگوي غذايي نامناسب و يا پرخوري با مشكل چاقي شكم دست و پنجه نرم مي كنند . مشكل بزرگي شكم به دليل نامتناسب بودن اندام و زشت شدن اندام آنان را رنج مي دهد . در ادامه ي اين مقاله به يكسري نكات و هشدارهايي كه بايستي در هنگام اقدام به عمل جراحي زيبايي شكم در نظر گرفت ، اشاره مي كنيم . اين نكات عبارتند از :

  • توصيه بر اين است كه عمل جراحي زيبايي شكم از سن هجده سال به بالا انجام شود .
  • در بانواني كه قصد بارداري دارند ، بهتر است عمل جراحي زيبايي شكم به بعد از حاملگي موكول شود ، چرا كه بعد از حاملگي شكم دچار افتادگي شده و آويزان مي شود .
  • در مورد آقاياني كه قصد انجام جراحي زيبايي شكم را دارند ، توصيه مي كنيم كه وزن خود را تا حد امكان كم كنند و سپس نسبت به عمل جراحي زيبايي شكم اقدام نمايند .
  • توصيه بر اين است كه قبل از انجام عمل جراحي زيبايي شكم از مصرف دخانيات به شدت پرهيز كنيد ، چرا كه مصرف دخانيات عوارض جراحي زيبايي را دوبرابر خواهد كرد .
  • نكته ي قابل ذكر اين است كه ، با وجود انجام جراحي زيبايي شكم ترك هاي شكم از بين نخواهد رفت .

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۵:۰۴ ] [ behzad moghtader ]
دوران نقاهت بعد از جراحي زيبايي سينه : داشتن سينه هاي خوش فرم و متناسب تاثير شگفتي در زيبايي و تناسب اندام دارد . و بدون شك تمام افراد خواهان داشتن اندامي متناسب هستند . اندامي متناسب اعتماد به نفس را به همراه دارد . افرادي هستند كه از نامتناسب بودن ، بد فرم بودن شكل سينه رنج مي برند و اين موضوع آن ها را نگران مي كند ، بايد بگوييم كه با وجود عمل جراحي زيبايي سينه ديگر جاي نگراني براي هيچ كس وجود ندارد . امروزه عمل جراحي زيبايي سينه به عنوان يكي از پرطرفدارترين عمل هاي جراحي زيبايي در ميان بانوان شايع شده است . مانند هر عمل جراحي زيبايي ديگر ، بعد از عمل جراحي زيبايي سينه بايستي يكسري نكاتي را براي بهبودي و چگونگي سپري كردن دوران نقاهت بعد از جراحي زيبايي سينه رعايت كرد ، كه در ادامه ي اين مقاله به بررسي اين نكات مي پردازيم .

دوران نقاهت بعد از جراحي زيبايي سينه

بيشتر بخوانيد : پروتز سينه

نكات قابل توجه در دوران نقاهت بعد از جراحي زيبايي سينه :

  • به مدت ده روز از انجام فعاليت هاي ورزشي خودداري كنيد . به آرامي راه برويد . لوازم سنگين بلند نكنيد . سعي كنيد كارهاي سبك انجام دهيد و از انجام كارهاي سخت و طاقت فرسا دوري كنيد .
  • استراحت كامل داشته باشيد .
  • به مدت سه هفته سركر نرويد . بعد از كذشت اين مدت مي توانيد فعاليت هاي خود را شروع كرده تمرينات سبك دست و پا را انجام دهيد .
  • بعد از گذشت شش هفته مي توانيد فعاليت هايي ورزشي همچون شنا را شروع كرده و تمرينات بازو و شانه را انجام دهيد .
  • انجام رانندگي يك هفته بعد از عمل جراحي زيبايي شكم بلامانع است .
  • برقراري رابطه جنسي يك ماه بعد از انجام عمل جراحي مشكلي ندارد .
  • قسمت برش داده شده در عمل جراحي را خشك كنيد و به مدت دو هفته خشك نگهش داريد .
  • محل زخم ناشي از عمل جراحي زيبايي شكم كوچك بوده و در حدود چهار سانتي متر مي باشد . بعد از يك هفته پانسمان جاي زخم برداشته مي شود و بازبيني مي شود .
  • امگان التهاب جاي زخم و خارش وجود دارد ولي به مرور زمان اين ها برطرف مي شود .
  • براي جلوگيري از تورم بيشتر و از بين رفتن ورم به مدت يك هفته اصلا خم نشويد و در هنگام استراحت حتما از يك بالش كوچك براي زيرزانوها و زير سر استفاده كنيد .
  • از خوردن غذاهاي پرحجم پرهيز كنيد .

با رعايت نكات و اصول گفته شده ، دوران نقاهت به زودي سپري كنيد و شما به حالت عادي برمي گرديد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۲:۰۰ ] [ behzad moghtader ]
برخي از عوارض جراحي ابدومينوپلاستي : امروزه جراحي هاي زيادي براي زيبايي قسمت هاي مختلف بدن انجام مي شود كه يكي از ان ها جراحي ابدومينوپلاستي است كه براي زيبايي و خوش فرم كردن شكم انجام مي شود.

اين جراحي نيز همانند ساير جراحي هاي پلاستيك و زيبايي داراي تاثيرات مثبت و منفي زيادي است كه در اين قسمت مي خواهيم خطرات و عوارض احتمالي كه ممكن است بعد از عمل جراحي رخ دهد را بررسي كنيم كه البته اگر جراحي به دست يك پزشك ماهر و با تجربه انجام شود اين عوارض كاهش ميابند واحتمال به وجود امدن ان ها كاهش مي يابد.

عوارض جراحي ابدومينوپلاستي

برخي از عوارض جراحي ابدومينوپلاستي

  1. بعد از جراحي زيبايي شكم ممكن است لخته هاي خوني بوجود آيد.
  2. در برخي موارد جراحي بيمار ممكن است خونريزي شديد داشته باشد.
  3. شل شدن پوست و جدا شدن زخم نيز از عوارض محسوب مي شود.
  4. عفونت و تجمع مايع از ديگر عوارض جراحي زيبايي شكم هست.
  5. جوشگاه نامطلوب از عوارض احتمالي ابدومينوپلاستي هست.
  6. برخي از بيماران ممكن است بعد از جراحي زيبايي شكم در حس پوست تغييراتي حس كنند.
  7. درترميم زخم بعد از جراحي زيبايي شكم ممكن است اختلال به وجود آيد.
  8. مخاطرات در بيهوشي از عوارض جراحي زيبايي شكم هست.
  9. عوارض قلبي و ريوي و متورم شدن پاها به مدت طولاني
  10. بعد از جراحي ابدومينوپلاستي تورم و كبودي طبيعي هست اما تغيير رنگ پوست و تورم طولاني‌مدت مي‌تواند از عوارض احتمالي جراحي باشد.
  11. ازنظر زيبايي ممكن است بيمار به نتيجه ايدئال نرسيده باشد و نياز به جراحي دوباره داشته باشد.
  12. نكروز چربي يا مرگ بافت چربي عمقي پوست از عوارض جراحي ابدومينوپلاستي هست.
  13. در بعضي از موارد بيمار ممكن است نياز به جراحي ابدومينوپلاستي مجدد داشته باشد.
  14. آسيب عصبي
  15. درد طولاني‌مدت از عوارض جراحي زيبايي شكم هست
  16. در آخر نا قرينگي نيز مي‌تواند از عوارض جراحي زيبايي شكم باشد.

بيشتر بخوانيد : جراحي زيبايي شكم

به برخي از موارد بايد قبل از انجام عمل جراحي زيبايي سينه توجه كنيد:

  • آيا جراح فوق تخصص جراحي پلاستيك هست؟
  • آيا جراح عضو انجمن جراحان پلاستيك هست؟
  • آيا جراح شما داراي دانشنامه بورد جراحي پلاستيك هست؟
  • سؤالي در مورد اينكه آيا شما كانديداي خوبي براي جراحي زيباي شكم هستيد يا خير؟
  • در رابطه با نتايج احتمالي عمل سؤال بپرستيد
  • آيا دوره آموزش جراحي پلاستيك داشته يا خير؟

شما مي‌توانيد اين‌گونه سوالاتي قبل از عمل اماده كنيد و از پزشك خود بپرسيد تا اطلاعات كافي راجع به جراحي و پزشك به دست بياوريد شما از اين طريق مي‌توانيد بهترين تصميم را بگيريد و جراحي خوبي داشته باشيد كه در پي ان نتيجه مطلوبي كسب خواهيد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۴:۲۵ ] [ behzad moghtader ]
۱۴ مواد غذايي براي مقابله با چربي شكم : چاقي شكم و تجمع چربي در ناحيه پايين تنه يكي از بدترين نوع چاقي است كه فرد به ان دچار مي شود و معمولا عوامل متعددي مثل افزايش سن، سوخت و ساز نامناسب يا ژنتيك در جمع شدن و به وجود آمدن اين چربي ها دخالت دارند؛ و از ان جايي كه اين چربي ها علاوه بر اينكه باعث نازيبايي و نامتناسب بودن اندام مي شود بلكه باعث بروز مشكلاتي نيز در سلامتي افراد مي شود؛ زيرا همان طور كه مي دانيم هر چه ميزان چربي هاي شكمي فرد كمتر باشد، خطر ابتلا او به بيماري هايي از جمله بيماري قلبي، سكته، ديابت و برخي از سرطان ها كاهش پيدا مي كند.

مواد غذايي براي مقابله با چربي شكم

امروزه با داشتن برنامه غذايي صحيح مي توان بدن را از ابتلا شدن به اين امراض در امان نگه داشت. موادغذايي مصرفي بايد طبيعي و سرشار از موادمغذي، كربوهيدرات هاي سالم و چربي هاي مفيد باشد تا بدن بتواند به درستي از آنها استفاده كند و چربي هاي شكم را از بين ببرد همان طور كه قبلا هم گفتيم محققان امروزه بر اين باورند كه براي آب كردن چربي شكم سالم ترين راه استفاده از پروتئين و فيبر و مواد مغذي ديگر و به ويژه خوراكي هاي طبيعي است. در واقع ۳ قانون براي رفع چربي هاي شكم با استفاده از اين منابع طبيعي وجود دارد كه شما با رعايت اين ۳ مورد كمك مي‌كنيد تا با كاهش نفخ، افزايش سوخت و ساز و رساندن مواد مغذي مهم به بدن‌تان به كاهش وزن و چربي سوزي ناحيه شكم و پهلويتان كمك مي‌كنيد.

  • بهتر است از پروتئين ها و مواد مغذي ديگر در وعده هاي غذايي خودتان استفاده كنيد.
  • براي ميان وعده بهتر است تا از يك پروتئين كوچك غافل نشويد.
  • بهتر است تا وعده هاي غذايي خودتان را با اين خوراكي هاي طبيعي متنوع كنيد و كربوهيدرات ها و چربي هاي سالم را در برنامه خودتان داشته باشيد.

ما براي شما اين ۱۴ ماده غذايي مهم را كه در فهرست بهترين منابع فيبر و پروتئين قرار دارند را به طور كامل بيان مي كنيم :

  • بادام و ساير مغزها
  • حبوبات، به ويژه لوبيا
  • سبزيجات سبز برگ به ويژه اسفناج
  • محصولات لبني بدون چربي
  • اوتميل يا جوي دو سر پرك
  • تخم مرغ
  • گوشت بدون چربي (بوقلمون)
  • كره بادام زميني
  • روغن زيتون
  • غلات كامل
  • مكمل پودر پروتئين
  • بلوبري، تمشك و ساير ميوه هاي خانواده توت ها
  • دانه چيا
  • شكلات تلخ

بادام و ساير مغزها

از ان جايي كه مغزها غني از فيبر و پروتئين هستند و از آن جايي كه اين ۲ ماده براي كاهش وزن مناسب است استفاده از اين مغزها باعث چربي سوزي و لاغري مي شود

قدرت فوق العاده در : اگر به عنوان ميان وعد سبك انتخاب شود اين بهترين انتخاب است زيرا باعث كم شدن اشتها مي شود و ميل به خوردن را كم مي كند و بافت هاي عضله را در بدن بيشتر مي كند همان عضله سازي را انجام مي دهد.

مبارزه عليه : با داشتن مواد معدني و املاح بالا و برخورداري از انواع پروتئين و ويتامين با بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها و فشار خون بالا و از تحليل رفتن عضلات بدن جلوگيري مي كند و مهم ترين كار از چاقي پيشگيري مي كند

حبوبات به ويژه لوبيا

همان طور كه مي دانيم حبوبات غني از فيبر هستند و مصرف حبوبات به ‌دليل دارا بودن فيبر زياد، باعث مي شودتا حجم زيادي از معده پُر شود و اين احساس سيري به كاهش وزن فرد كمك مي‌ كند و موجب مي ‌شود تا ما در غذا خوردن كمي كمتر بخوريم. حبوبات به خاطر دارا بودن اين مواد معدني با ارزش و به خاطر غني از پروتئين، فيبر و مواد معدني به ويژه منيزيوم به عنوان بهترين خوراكي مورد استفاده بايد قرار بگيرد حبوبات تنها چيزي را كه در خود ندارد وجود چربيدر آن است، بهتر است بدانيد كه يك فنجان لوبيا قرمز، عدس يا نخود پخته شامل ۱۴ گرم پروتئين خالص است. حبوبات براي افرادي كه ديابت دارند هم بسيار مفيد است زيرا فيبر موجود در حبوبات، باعث پايين آمدن قند خون در افراد ديابتي مي ‌شود.

قدرت فوق العاده در :  ساخت عضله، كاهش وزن و تسريع در چربي سوزي و مهم ترين قدرت بهبود بخشيدن به دستگاه گوارش است.

مبارزه عليه : اضافه وزن و چاقي، بيماري هاي دستگاه گوارش، سرطان روده بزرگ، بيماري قلبي و فشار خون بالا

سبزيجات سبز برگ به ويژه اسفناج

سبزيجات بهترين ماده غذايي در رژيم هاي لاغري هستند و بايد خوراكي هاي چربي سوز را به صورت منظم در برنامه غذايي خود گنجانده و روزانه ميل كرد تا اثر بخشي آن ها را ديد. همه سبزي ها داراي خواص فوق العاده هستند ولي در اين ميان اسفناج با دارا بودن اسيدفوليك، پتاسيم، روي، فسفر، كلسيم، سلنيم، منيزيم، منگنز، مس و فيبر غذايي و سرشار از اهن به عنوان يكي از بهترين سبزي هاي مورد نياز است؛ و از ان جايي كه وجود آهن براي حمل و انتقال اكسيژن به عضلات ضروري است و عضلات براي سوزاندن چربي به اكسيژن نياز دارند مصرف اسفناج حتما توصيه مي شود در مصرف اسفناج توصيه بيشتر متخصصان تغذيه اين مورد است كه حتما سعي كنيد از اسفناج ارگانيك استفاده كنيد چون سريع تر عمل مي‌كند وخيلي سالم است؛ زيرا اسفناج معمولي ممكن است داراي مواد شيميايي فراواني باشد.

قدرت فوق العاده در : نقش فوق العاده اي در جوان سازي پوست و از بين برنده ي تمام مولكول هاي كه باعث پير شدن سلول ها مي شوند و باعث مي شود تا فعاليت راديكال هاي ازاد در بدن شخص خنثي شود.

مبارزه عليه: بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها و پيشگيري از سكته هاي مغزي و قلبي و اضافه وزن و شايع ترين بيماري كه زنان امروزه به آن دچار مي شوند پوكي استخوان

محصولات لبني (شير، ماست و پنير كم چرب يا بدون چربي)

بهترين چاشني براي ما استفاده از ماست است از آن جايي كه لبنيات كم‌چرب سرشار از كلسيم و ويتامين هستند و به عضله‌سازي و كاهش چربي كمك زيادي مي‌كنند؛ و به گفته‌ي بيشتر متخصصان تغذيه و بيشتر محققان محصولات لبني شير، ماست و پنير كم‌چرب، بهترين خوراكي‌ هاي چربي سوز هستند؛ و استفاده‌ي روزانه از اين مواد غذايي باعث سوخت‌و‌ساز بهتر و اين سوخت و ساز سبب مي‌شود تا كاهش وزن دربدن فرد اتفاق بيفتد. امروزه بيشتر افراد به دليل رژيم غذايي هاي نادرست، غذاهاي نامناسب، محصولات غذايي غير‌‌‌‌‌‌‌‌ارگانيك و مصرف نوشابه‌هاي گازدار، در حال افزايش وزن هستند و اين افزايش وزن يعني، افزايش توده چربي در بدن است. با مصرف لبنيات كم چرب مي توان جلوي بسياري از افزايش وزن ها را گرفت.

قدرت فوق العاده در : تناسب اندام و مقاوم كردن استخوان در برابر پوكي استخوان و كاهش وزن مناسب.

مبارزه عليه : پوكي استخوان و درد هاي مفصلي، عليه انواع بيماري هاي قلبي و عروقي انواع سرطان ها و اضافه وزن و فشار خون بالا

اوتميل يا جوي دو سر پرك

همان طور كه مي دانيم سبوس ها نقش بزرگي در لاغري دارند و اين ماده‌ي غذايي هم مثل ساير سبوس ها به لاغري كمك مي‌كند، اوتميل ضد ديابت است و كلسترول خون راتا حد زيادي پايين مي‌آورد. مي دانيد كه فيبر نقش زيادي را در لاغري ايجاد مي كند و از آن جايي كه جو دوسر سرشار از فيبرهاي محلول در آب و فيبر پكتين است ابا مصرف آن در طول روز احساس گرسنگس نمي كنيد زيرا گر در طول صرف غذا از اين ماده‌ي غذايي ميل كنيد و آب كافي بنوشيد فيبرهاي موجود در آن داخل معده حجيم شده و به سرعت احساس سيري ايجاد مي‌كنند.

قدرت فوق العاده در : سطح انرژي را دربدن فرد بالا ميبرد، كلسترول را كم مي كند و در صورت مصرف منظم قند خون را كنترل مي كند.

مبارزه عليه : قندخون بالا، افزايش وزن وچاقي، بيماري هاي قلبي و عروقي و انواع سرطان هاي دستگاه گوارش.

تخم مرغ

اين تخم جادويي منبع پروتئين است وبراي وعده صبحانه بسيارعالي است زيرا مصرف آن باعث مي‌شود كه صبح پرانرژي را شروع كنيد همان طور كه گفتيم تخم‌مرغ، منبع بسيار خوبي از پروتئين است كه اين براي سوزاندن چربي و كالري بسيار مفيد است؛ زيرا بدن ما براي تجزيه‌ي مواد غذاييِ پروتئيني، بيش از مواد غذاييِ ديگر انرژي مصرف مي‌كند. پروتئين به جز سوزاندن چربي، نقش بزرگي در عضله‌سازي هم دارد. سفيده تخم براي اينكه كالري كمتري نسبت به زرده دارد و همچنين منبع خوبي از سديم و پتاسيم است مي‌توانيد با مصرف تخم‌مرغ در صبحانه، روزتان را با سلامتي آغاز كنيد.

قدرت فوق العاده در : عضله سازي و چربي سوزي و كالري سوزي

مبارزه عليه : اضافه وزن و چاقي

گوشت بدون چربي به ويژه بوقلمون: مي دانيم كه گوشت منبع پروتئين است توجه داشته باشيد كه حتما اين گوشت هاي كه مصرف مي كنيد بدون چربي باشد؛ زيرا گوشتي كه به طور كلي و روزانه مصرف مي‌كنيد بر وزن ما تاثير مي‌گذارد پس براي كاهش وزن بهترين گوشت بدون چربي موجود، گوشت مرغ يا بوقلمون است اين گوشت معمولا براي افرادي كه در حال رژيم هستند، منبع انرژي و در عين حال بهترين خوراكي‌ چربي سوز است چون كه اين نوع گوشت براي تمام ضعف‌هاي جسمي فرد بسيار خوب است چون كه در اين گوشت منبع خوبي از پروتئين بدون چربي وجود دارد.

براي افرادي كه رژيم غذايي بدون كربوهيدرات يا كم‌كربوهيدارت دارند بايد از گوشت سينه‌ي بوقلمون مصرف كنند. معمولا به جز قسمت پا، گوشت قسمت سينه بوقلمون از كالري كمتري برخوردار است. چون كه چربي كمتري در اين قسمت وجود دارد.

قدرت فوق العاده در : تقويت سيستم ايمني بدن و ساخت عضله

مبارزه عليه : اضافه وزن و بيماري هاي مختلف

كره بادام زميني

بسياري از ما اين تصور را درباره كره بادام زميني داريم كه شايد مصرف اين كره مضر باشد اما بهتر است بدانيم كه كره‌ي بادام زميني حاوي مواد غذايي ويژه‌اي و سالمي است كه چربي‌هاي غذايي بسيار مفيدي را دارد؛ و اين چربي‌هاي مفيد براي از بين بردن چربي هاي نقاط بدن و اضافي كمك مي‌كنند و باعث كاهش وزن مي شود؛ و از ان جايي كه اين كره، طعم و مزه‌ي بسيار خوب وعالي دارد وموجب مي شود تا اشتهاي شما كم شود و موجب مي‌شود تا شما ديگر ميل به خوردن چيزاضافه اي نداشته باشيد. توصيه بيشتر متخصصين تغذيه، درباره استفاده از كره‌ي بادام زميني در طول رژيم‌هاي غذايي اين است كه با مصرف اين كره به كاهش بخشي از چربي خودتان كمك مي كنيد.

قدرت فوق العاده در : چربي سوزي، ساخت عضله و افزايش سطح تستوسترون

مبارزه عليه : اضافه وزن و چاقي، تحليل رفتن عضلات، بيماري هاي قلبي شايع و چين وچروك

روغن زيتون

استفاده از روغن زيتون از ديرباز توصيه شده است و امروزه اين روغن جادويي به عنوان يكي از مهم ترين و ضروري ترين نيازهاي فرد است همان طور كه گفتيم روغن زيتون از بهترين خوراكي‌ هاي چربي سوز بوده و به كاهش وزن كمك مي‌كند روغن زيتون، باعث مي شود تا رژيم غذايي شما متعادل شود و موجب مي‌شود تا وزن اضافي خود تان را تا حد بالايي كم كنيد. براي اينكه از اثرات اين روغن استفاده كنيد بهتر است تا مقداري روغن زيتون بر روي سالاد مورد علاقه‌تان بپاشيدو يا در پخت و پز تان گوشت را در چند قاشق روغن زيتون سرخ كنيد با روغن زيتون، سس سالاد تان را كم كالري و خوشمزه كنيد.

قدرت فوق العاده در : كاهش كلسترول و موجب تقويت دستگاه ايمني

مبارزه عليه : اضافه وزن، انواع بيماري هاي قلبي و عروقي، فشار خون بالا

غلات كامل

بهترين غلاتي كه بايد روزانه مصرف شود استفاده از غلات سبوس دار است؛ زيرا كه خوردن غلات سبوس دار به خاطر دارا بودن فيبر بالا مزاياي بالايي براي فرد دارد كه مهم ترين مزاياي آن كنترل قند خون و حساسيت به انسولين است. در مصرف نان ها بايد توجه كنيد كه نان تهيه شده از آرد سفيد كاملا فرآوري شده، كالري بالايي دارد و بنابراين اين نان فوايد بسيار كمي را دارد. در حالي كه نان تهيه شده از گندم كامل، كالري كمي داشته و سرشار از اجزايي اساسي مانند منيزيم، آهن، مس، منگنز و اسيد پانتوتنيك است. نان هاي سبوس دار موجب توليد انرژي و تقويت دستگاه گوارش و بهبود عملكرد ان مي شوند.

مكمل پودر پروتئين

بيشتر متخصصان تغديه و بدنسازي به كساني كه براي عضله سازي و كاهش وزن مراجعه مي كنند اين مكمل را پيشنهاد مي كنند. مكمل وي براي افزايش سطح انرژي و متابوليسم بدن مفيد است، بهتر است تا هر روز مقداري پروتئين وي به وعده‌هاي غذايي و ميان‌ وعده‌هاي خودتان اضافه كنيد. از آن جايي كه اين مكمل‌ها، با تحريكِ كردن سيستم عصبي بدن، باعث افزايش سطح سوخت‌وساز آن مي‌شود. براي همين بيشتر جوانان براي كاهش وزن و يا افزايش نيرو از اين محصولات ترموژنيك در تغذيه روزانه خودشان استفاده مي‌كنند. مزاياي ديگري كه اين محصول دارد مثل كاهش چربي كه يكي ازمهم ترين فوايد ترموژنيك‌ها است و باعث افزايش گرمازايي (توليد حرارت) در بدن، سركوب اشتها و افزايش انرژي مي شود. اگر بخواهيم خيلي راحت تر بگوييم يعني بعد از خوردن اين محصول، بدن تان بيشترين كالري‌سوزي ممكن را انجام مي دهد. لاغري يكي ديگر از فوايدي كه اين پودرهاي پروتئيني است چون كه مكمل وي و پروتئين‌هاي ديگر براي مدت طولاني‌تري شما را سير نگه داشته و باعث مي‌شوند كمتر ريزه‌خوري كنيد؛ و به اين ترتيب شما كاهش وزن پيدا مي كنيد.

قدرت فوق العاده در : از بين بردن چربي هاي انباشت شده در بدن، عضله سازي

مبارزه عليه : اضافه وزن و تحليل عضلات

بلوبري، تمشك و ساير ميوه هاي خانواده توت

بلوبري يا تمشك آبي يكي از ميوه هاي خوشمزه در كنار ساير ميوه هاي خانواده توت ها است؛ زيرا بلوبري علاوه براين كه خوش‌طعم است، فوايد بسياري هم براي سلامتي دارد. مهم ترين مزيت اين ميوه ريز نقش و مفيد اين مسئله است كه اين ميوه به كاهش وزن كمك مي كند و چربي موجود در بدن را مي‌سوزاند. درباره املاح و ويتامين هاي سرشار اين ميوه بايد گفت كه اين ميوه‌ي زيبا پر از آنتي‌اكسيدان‌هاي رنگارنگ است. منبع عالي از منيزيم و انواع ويتامين ها است و از فيبر برخوردار است. درباره وجود منيزيم بايد گفت كه منيزيم به سم‌زدايي بدن كمك مي كند و چربي بد موجود در بدن را از بين مي‌برد. به حفظ سيستم ايمني بدن كمك كرده و موجب سوزاندن چربي و قند اضافه مي‌شود.

قدرت فوق العاده در : از بين بردن چربي ها، محافظت از قلب، بهبود تعادل و هماهنگ بودن بدن و افزايش قوه بينايي

مبارزه عليه : اضافه وزن، بيماري هاي قلبي و انواع سرطان ها

دانه چيا

شايد از شنيدن نام دانه متعجب شويدولي بهتر است بدانيد كه تخم شربتي در ساير كشورها و فرهنگ‌ها به نام دانه چيا شناخته شده است. درباره خاصيت بيشمار اين دانه ارزشمند يايد گفت كه تخم شربتي يكي از دانه‌هاي گياهي سرشار از فيبر و انواع ويتامين‌ها و مواد معدني از جمله، پروتئين، چربي، كلسيم، منگنز، منيزيم، فسفر، پتاسيم و يك ماده خوراكي حاوي مقادير بسيار بالاي آنتي اكسيدان و مواد ضد التهابي است؛ و از آن جايي كه پروتئين موجود در اين دانه مي‌تواند مثل يك مكمل مورد استفاده قرار گيرد. باعث احساس سيري و كم شدن اشتهاي فرد مي شود و دقيقا مثل يك داروي تقويتي به عملكرد بهتر معده و روده كمك مي كند. اين دانه هاي كوچك به خاطر كالري كمي كه دارند براي فرد مضر نمي باشد و حتي مصرف منظم اين دانه ديابت را در مبتلايان مهار مي كند.

قدردت فوق العاده در : كلسيم فوق العاده بالا، فيبر بسيار بالا، غني از اسيد هاي چرب امگا ۳ و از بين بردن چربي

مبارزه عليه : افزايش وزن و مشكلات استخوان مثل پوكي استخوان

شكلات تلخ

يكي از محبوب ترين مواد خوراكي كه در جهان مورد استقبال همه سن ها است شكلات است. مي دانيم كه در تهيه شكلات تلخ ماده اصلي تشكيل‌دهنده شكلات كاكائوو است؛ و طبق تحقيقات انجام شده درباره مصرف كاكائو محققان براين باور رسيده اند كه مصرف كاكائوو مي‌تواند احتمال بروز بيماري‌هاي قلبي را كاهش دهد و ميزان سوخت‌وساز بدن را افزايش دهد. پس پيشنهاد ما براي شما قرار دادن مقداري شكلات تلخ در سبد غذايي هفتگي براي رسيدن به تغذيه‌اي سالم مفيد است كه انتخاب بسيار مناسبي نيز مي باشد. در اينجا منظور از شكلات تلخ، شكلاتي است كه حاوي حداقل ۷۵ درصد كاكائو باشد. معمولا اين نوع با افراد بيشتري سازگار است چربي‌هاي مفيد شكلات تلخ براي بدن بسيار سودمند هستند.

قدرت فوق العاده در : كنترل سطح انسولين، كنترل هورمون استرس

مبارزه عليه: اضافه وزن، اشتهاي كاذب


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۷:۴۲ ] [ behzad moghtader ]
كاشت سينه با جراحي زيبايي سينه : امروزه جهت بهبود شكل و اندازه سينه خانم ها روش هاي مختلفي هست كه يكي از محبوب ترين روش هاي كه ما اينجا به آن اشاره خواهيم كرد روش پروتز سينه است اين جراحي با داشتن نتايج بسيار درخشان خود بيشتر مشكلات زيبايي اندام خانم ها را حل كرده است؛ و از جمله جراحي هاي زيبايي است كه بسياري از خانم ها تمايل به انجام آن دارند و در اين سال ها طرفداران بسياري را به خود جلب كرده است كه اين روش، روشي مناسب و ايده آل جهت بزرگ كردن سينه به شمار مي رود. داشتن سينه هاي حجيم و پر و برجسته از ايده ال ترين اندام هاي هر خانمي است.

خانم هايي كه پس از شيردهي فرم سينه هاي آنان تحليل رفته و بدشكل مي شود معمولا دچار ناراحتي هاي از اين اتفاق مي شوند و براي رفع اين مشكل به پزشك مراجعه مي كنند.

كاشت سينه

مشاوره براي جراحي زيبايي سينه

حالا كه شما تصميم انجام اين عمل زيبايي را گرفته ايد گام بعدي بعد از انتخاب يك جراح مطمئن و بسيار مجرب قبل از هر اقدامي مشاوره گرفتن از پزشك جراحتان است.

توجه داشته باشيد كه انجام مشاوره با پزشكتان خيلي مهم و حياتي است زيرا شما در اين جلسه فرصت آن را خواهيد داشت تا اهداف و انتظاراتتان را از عمل جراحي پروتز سينه با پزشكتان در ميان بگذاريد و در مقابل تمام خواسته هاي شما جراح شما تمام نتايجي كه شما از عمل بدست مي آوريد و همينطور برنامه درماني و روش هاي پيشنهادي اش براي شما را شرح خواهد داد؛ و از آن جايي كه هر بيماري با بيمار ديگر از هر لحاظي فرق دارد پس شما فقط از خود پزشك مشاوره بگيريد نه از بيماران جراحي كه قصد جراحي شما را دارد.

شما همچنين در اين جلسه مشاوره بايدكاملا با جراحتان صادق باشيد و شرح حال دقيقي از سابقه طبي، شرح حال دقيق از سابقه فاميلي سرطان سينه، سابقه هرگونه عمل يا بيماري كه در گذشته داشته ايد و يا هر داروي كه مصرف مي كنيد را در اختيار پزشكتان بگذاريد. درباره عوارض يا خطرات احتمالي بعد از جراحي از پزشكتان اطلاعات بگيريد. جراح شما پس از معاينه دقيق و كامل شما و رفع تمام سوالات شما جراح راهنمايي هاي لازم را براي آماده شدن مناسب شما قبل از عمل مثل عادات غذا خوردن، نوشيدن و مصرف داروها و ويتامين ها ارائه مي نمايد. پس متوجه شديد كه مشاوره براي انجام جراحي زيبايي سينه در رسيدن به نتيجه دلخواه يكي از نكات اساسي و كليدي قبل از جراحي زيبايي سينه مي باشد و برگزاري اين جلسه مشاوره جراحي فرصت مناسبي براي بيمار مي باشد تا مطمئن شود جراحي زيبايي سينه براي فرد مناسب خواهد بود يا خير.

افراد منتخب جراحي زيبايي سينه

همان طور كه گفتيم با جراحي پروتز سينه بافت سينه ترميم مي شود مخصوصا سينه هاي خانم هايي كه به خاطر شيردهي هاي مداوم بافت سينه شل يا ضعيف شده داشته باشند، معمولا خانم هايي كه بعد از كاهش وزن و يا شيردهي سينه هاي آنان دچار مختصر افتادگي مي شود خانم هاي غير سيگاري و خانم هايي كه داراي مشكل در ناحيه سينه مي باشند و داراي پوست ارتجاعي مي باشند و در بعضي موارد ممكن است حجم سينه ها به صورت مادرزادي و يا موروثي كوچك باشد و يا اينكه خانم هايي هستند كه بعد از بلوغ رشد سينه ها در آن ها متوقف مي شوند، بازيابي حجم از دست رفته و يا اصلاح سايز سينه هاي بسيار كوچك به كمك جراحي سينه امكان پذير است و تمام مواردي كه گفتيم بهترين منتخبان براي جراحي زيبايي سينه مي باشند و براي گرفتن نتيجه خوب و رضايت مند بايد دستورات قبل و بعد از جراحي زيبايي سينه را رعايت كنند.

بهبود بعد از جراحي زيبايي سينه

راجب جراحي پروتز سينه همان طور كه متوجه شديد جراحي پروتز سينه با هدف بزرگ كردن سينه در بانوان انجام مي شود؛ و مانند بسياري از جراحي هاي ديگر نياز به مراقبت دارد و يك دوره نقاهت چند روزه دارد. يك هفته بعد از جراحي زيبايي سينه به كارهاي عادي خود بپردازيد چون معمولا دوران بهبودي و نقاهت يك الي دو هفته زمان مي برند. پس از جراحي بخيه ها قابل جذب خواهند بود و نيازي به كشيدن بخيه ها نيست. فراموش نكنيد كه هفته هاي اول بعد از انجام جراحي از ورزش كردن و انجام هر گونه فعاليت سنگيني خودداري كنيد.

تا يك هفته بيمار نبايد رانندگي كند پس از ۵ هفته و با مشورت پزشك و صلاح ديد جراح تان شما مي توانيد فعاليت هاي ورزشي خود را به طور كامل از سر بگيريد. تنها فعاليتي كه در دوران نقاهت پروتز سينه به شما توصيه مي گردد انجام پياده روي به صورت خيلي آهسته است.

راجب پروتز ها بايدگفت كه پروتزها انواع مختلفي دارند كه قبل از جراحي زيبايي سينه نوع آن توسط پزشك جراح تان براي استفاده در جراحي شما مشخص خواهد شد.

  • پروتز هاي ساليني (آب نمكي)
  • پروتز هاي سيليكوني

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۴:۰۵ ] [ behzad moghtader ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب