كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 179
دیروز : 184
افراد آنلاین : 1
همه : 26613

جراحي زيبايي سينه در بارداري !

جراحي زيبايي سينه در بارداري ! : جراحي زيبايي سينه يكي از متداول ترين و شايع ترين جراحي هاي زيبايي در بين بانوان مي باشد كه امروزه طرفداران خاص خود را دارد . جراحي زيبايي سينه با هدف بزرگ كردن سايز سينه و خوش فرم كردن آن انجام مي شود . عمل جراحي زيبايي سينه اعتماد به نفس فرد را افزايش مي دهد . با وجود شايع بودن عمل جراحي زيبايي سينه يكسري سوالا رايج در اين زمينه براي بيماران وجود دارد و آن اين است كه آيا مي توان با جراحي زيبايي سينه باردار شد و به نوزاد خود شير داد ؟

جراحي زيبايي سينه در بارداري

بايد بگوييم كه براي عمل جراحي زيبايي سينه براي اينكه مشكلي در شيردهي به وجود نيايد بايستي برش عمل جراحي زيبايي زير بغل و يا زير پستان باشد . برش در دور هاله ي سينه عمل شيردهي را با مشكل مواجه خواهد كرد . همچنين پروتز گذاري براي بارداري مشكل خاصي در پي ندارد و مي توان با خيال راحت باردار شد .

البته توصيه ي ما به شما اين است كه اگر قصد انجام عمل جراحي زيبايي سينه را داريد و مي خواهيد باردار شويد . اين عمل جراحي را به بعد از بارداري موكول كنيد . چرا كه بعد از حاملگي بافت سينه دچار تغييراتي همچون بزرگي مي شود و پوست سينه نيز كشيده مي شود . و اگر در مواقع بارداري شيردهي را قطع كنيد سينه جمع و كوچك خواهد شد . لذا توصيه بر اين است كه بعد از بارداري نسبت به عمل جراحي زيبايي سينه اقدام كنيد ، شما با انجام اين عمل جراحي سينه هايي خوش فرم و زيبا خواهيد داشت .

بيشتر بخوانيد : پروتز سينه در دوران بارداري

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۹:۵۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب