كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 218
دیروز : 184
افراد آنلاین : 1
همه : 26652

اتوبار و باربري چيتگر , اتوبار شهرك چيتگر , باربري شهرك چيتگر , وانت بار و نيسان , باربري در چيتگر , اتوبار چيتگر , باربري چيتگر , خدمات باربري و اتوبار در شهرك چيتگر , باربري ارزان در چيتگر , باربري و اتوبار در چيتگر , اسباب كشي در شهرك چيتگر : يكي از نواحي بسيار خوش آب و هوا در تهران منطقه ۲۲ كه در غرب تهران واقع است مي باشد. وجود پارك جنگلي چيتگر در جنوب و شرق شهرك چيتگر هواي بسيار تميز و ملسي را در اين ناحيه به وجود آورده است . لذا درخواست زيادي براي سكونت در اين منطقه وجود دارد و تقريبا مي توان گفت خيلي از خانه ها در اين منطقه ويلاييaساخته مي شود .

باربري چيتگر

شهرك چيتگر از شمال به بزرگراه شهيد خرازي و از جنوب نيز به بزرگراه شهيد همداني متصل مي باشد كه دسترسي را بسيار راحتر كرده است. از سمت شرق به شهرك گلستان متصل است و از سمت غرب نيز به پهنه سيتي و در نهايت به شهرك دانشگاه شريف ختم مي شود .

باربري و اتوبار شهرك چيتگر

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم موقعيت خوب و خوش آب و هواي اين ناحيه از تهران موجب شده تا محيط مسكوني بسيار خوبي در اين شهرك بوجود بياد و تقريبا مي توان گفت كاملا مسكوني است . لذا درخواست بالايي براي اسباب كشي از اتوبار چيتگر مي شود كه در نهايت موجب ايجاد شركت هاي باربري در شهرك چيتگر شده است. كه با ارائه خدمات اتوبار و حمل و نقل اثاثيه به مردم عزيز چيتگر كمك رساني مي كنند.

خدمات شركت باربري و اتوبار در شهرك چيتگر

شركت باربري و اتوبار در چيتگر نيز همانند ساير شركت هاي باربري تهران از امكانت بروز و مدرن جهت اسباب كشي و جابجايي اثاثيه منزل , ادارات و سازمانها استفاده مي كند . تقريبا تمامي باربري ها و اتوبار ها موارد زير را در امر خدمات خود اجرا مي كنند :

  • رعايت اصول بسته بندي
  • سرعت در حمل و نقل
  • ايمني حمل و نقل
  • رعايت قوانين باربري هاي كشور
  • استفاده از وسيله نقليه مناسب و با كيفيت
  • صدور بيمه نامه بار
  • استفاده از كادري مجرب و با حيا
  • استفاده از كارگران حرفه اي باربري

لذا نبايد نگران آسيب ديدگي اثاثيه خود باشيد . همچنين تمامي باربري هاي چيتگر ملزم به رعايت قوانين حاكم بر اتوبارها در جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

مناطق تحت پوشش اتوبار و باربري چيتگر

محدوديتي براي هيچ باربري وجود ندارد و تقريبا مي توانند در سراسر كشور فعاليت كنند و نمي توان منطقه اي مشخص براي آنها قائل شد . اما منظور از منطقه تحت پوشش اين است كه دفتر مركزيت شركت باربري در آنجا قرار دارد و دسترسي اهالي آن منطقه به باربري را آسان كرده است. لذا هر باربري در محدوده فعاليت خود به راحتي مي توان فعاليت كند و اكثر بارهاي آن منطقه را جابجا كند كه طيف وسيعي از فعاليت هاي شركت باربري را شامل مي شود.بطور مثال فرد كه در نياوران زندگي مي كند هي وقت از شركت بابري چيتگر درخواست نخواهد داشت و بالعكس نيز صادق مي باشد.

اما باربري چيتگر مي تواند به راحتي و بدون هيچ مسئله اي مناطق و شهرك هاي اطراف خود را نيز تحت پوشش سريع قرار دهد مانند : شهرك گلستان , شهرك دانشگاه صنعتي شريف , آزاد شهر , شهرك آتي شهر , شهرك باقري در شمال و هوانيروز اينها مناطقي هستند كه اتوبار چيتگر مي تواند به راحتي در آنها فعاليت كند.

وسيله هاي نقليه در باربري هاي و اتوبار چيتگر

تقريبا مي توان گفت اكثر باربري ها و اتوبارهاي تهران از وسيله هاي نقليه مشابه استفاده مي كنند , شركت باربري در چيتگر نيز از اين قاعده مستثني نمي باشد.

حمل و نقل باربري ها در شهرك چيتگر با وسيله هاي نقليه زير انجام مي شود :

  • وانت بار
  • نيسان بار
  • تريلي كفي
  • خاور ۶ چرخ
  • ايسوزو
  • خاور بغل دار

بايد توجه داشته باشيم كه بهترين راه براي انتخاب يك وسيله نقليه مناسب براي اسباب كشي مشاوره گرفتن از كارشناس باربري مي باشد . چرا كه بر اساس نياز تصمصم خوبي خواهد گرفت . هميشه قبل از اينكه وسيله اي به موقعيت بار ارسال شود قبلش كارشناس بسته بندي و نقشه بردار به محل اعزام مي شود تا تمام موارد را به صورت دقيق بررسي كند و وسيله نقليه مناسب و لوازم مورد نياز براي بسته بندي پيشنهاد دهد . لذا بر اساس تجربه بالا اين كارشناسان باريري دقيق مي باشند و هميشه بهترين موارد را پيشنهاد مي دهند.

بسته بندي اثاثيه توسط باربري چيتگر

بايد توجه داشته باشيم كه بسته بندي يكي از مهمترين كارهايي است كه در اسباب كشي بايد رعايت شود . بيشتر خانواده ها به دليل اينكه هزينه زيادي را در باربري متحمل نشوند اقدام به بسته بندي غير اصولي لوازم منزل مي كنند و در نهايت در حيل جابجايي داخل وسيله نقليه موجب اسيب و صدمه رسيدن به لوازم مي شود. لذا پيشنهاد مي كنيم قبل از انجام بسته بندي با متخصص بسته بندي باربري چيتگر مشورت كنيد تا راه هاي اصلولي و استاندارد را به شما ارائه كند . البته در صورتي كه خودتان فرصت و حوصله بسته بندي نداشته باشيد متخصصين بسته بندي اتوبار چيتگر مي توانند اين كار را براي شما انجام دهند. به صورتي كه هيچ آسيبي به اثاثيه شما در حين جابجايي وارد نشود.

با رعايت اصول استاندارد و دقيق بسته بندي از آسيب ديدگي احتمالي اموال خود در حين جمل و نقل خوداري كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۶:۱۸ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب