كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 51
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 25081

لمينت دندان چيست ؟

در حقيقت لمينت دندان لايه اي همرنگ دندان ها مي باشد كه دندانپزشك آن را بر روي دندان هاي بيمار خود قرار مي دهد و موجب اصلاح فرم و رنگ دندان هاي او مي شود .اين روش مي تواند در صورتي كه دندان ها از هم فاصله داشته باشند ،آن ها را كنار هم قرار دهد و شكستگي هاي جزئي دندان ها را هم پوشش دهد تا فرد صاحب لبخندي زيبا شود.افراد بايد توجه داشته باشند كه با استفاده از اين روش ،ديگر داشتن لبخندي زيبا با دندان هاي سفيد و زيبا يك رويا نمي باشد و هر كسي دوست داشته باشد مي تواند با لمينت دندان بدان دست پيدا كند.بايد اشاره داشته باشيم كه در لبخند يك فرد نخستين چيزي كه جلب توجه مي كند برق دندان هاي لمينت شده مي باشد كه اين امر مي تواند تا حد زيادي اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد.

در شرح اين روش بايد بگوييم كه لمينت دندان لايه بسيار نازك سراميكي مي باشد كه همان جنس دندان طبيعي است.اين لايه سراميكي بسيار مقاوم مي باشد به گونه اي كه مي توان گفت كه در حد دندان هاي طبيعي مي باشند.لازم به ذكر است كه لمينت دندان ،براي دندان ها به صورت تك به تك ساخته مي شود .بعد از اينكه لمينت هاي دندان را در لابراتوار ساختند ،آن ها را با استفاده از چسب هاي ويژه به دندان هاي طبيعي فرد مي چسبانند ؛جسب به كار رفته در اين كار داراي مقاومت زيادي مي باشد و به وسيله ي اشعه يو Y اجرا مي گردد.

هزينه لمينت دندان

هزينه لمينت دندان

بعد از انجام لمينت دندان فرد چه نكاتي را بايد رعايت كند؟

افراد بايد پس از انجام لمينت دندان بر روي دندان هاي بد رنگ و بد فرم برخي از نكات را راعايت نمايند كه اين نكات در زير براي شما ذكر شده است:

  • فرد بايد بيشتر از قبل بهداشت دهان و دندان هاي خود را رعايت كند.
  • حتما از نخ دندان براي تميز نمودن دندان هاي خود استفاده نمايد.
  • افراد بايد مانع از وارد شدن ضربه به دندان هاي لمينت شده شوند.
  • فرد بايد هر شش ماه يك بار براي چك آپ كلي به دندان پزشك مراجعه نمايد.
  • چنانچه بعد از انجام لمينت ،فرد شاهد التهاب و قرمزي لثه باشد بايد دراين صورت حتما به دندانپزشك مراجعه كند تا از سلامت لثه هاي خود اطمينان حاصل كند.
  • امكان دارد گاهي اوقات كه فشار زيادي بر روي دندان لمينت شده وارد مي شود لمينت از دندان فرد جدا گردد ،كه در اين شرايط فرد مي تواند با مراجعه به دندانپزشك و كلينيك دندانپزشكي مجددا آن را به دندان خود متصل كند.
  • چنانچه به هر علتي لمينت دندان آسيب ديده يا شكسته باشد ،مي توان آن را تعويض نمود و در ضمن اگر به هر علتي لمينت تغيير رنگ پيدا كرده باشد به آساني با يك پاليش به شكل اوليه و رنگ سفيد خود باز خواهد گشت و دوباره براق و شفاف خواهد گشت.
  • فرد نبايد در روزهاي اول به دندان هاي لمينت شده خود فشار وارد كند.
  • فرد بايد در روز هاي اول در خوردن غذا زياد دقت كند و از خوردن غذاهاي سفت اجتناب كند اما بعد از هفته اول مي تواند بدون هيچ گونه نگراني هر نوع غذايي را ميل كند.

نكته :

اين امكان براي افراد فراهم مي باشد كه بتوانند با استفاده از لمينت دندان با خيالي راحت و بدون هيچ گونه دغدغه اي از بين رفتن دندان و ساييدگي ،دندان هاي خود را ترميم و زيبا نمايد، تغيير فرم داده و لبخندي زيبا داشته باشد.در واقع يكي از بهترني درمان هاي دندانپزشكي براي ترميم و زيبايي دندان ها ،لمينت دندان مي باشد.

انواع مختلف لمينت دندان و مقايسه آن ها با همديگر

مي توان ليمنت دندان را بر اساس جنس و ساخت آن ها در دو دسته طبقه بندي كرد :

  1. لمينت سراميكي
  2. لمينت كامپوزيتي
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۸:۴۶ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب