كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 142
دیروز : 168
افراد آنلاین : 4
همه : 23154

ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت چيست؟

ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت ، راه حلي براي جبران كمبود هاي بي دنداني است ، و به عنوان روشي براي جايگزيني دندان يا دندان هاي از دست رفته مي باشد . ايمپلنت دندان و يا كاشت دندان در واقع راه حلي است ، كه با استفاده از آن استخوان فك بازسازي شده و سلامتي دندان ها و لثه و استخوان فك برگردانده مي شود . و علاوه بر اين منجر به زيبايي چهره و لبخند هم مي شود . در واقع ايمپلنت دنداني ، مشكلات مربوط به عمل جويدن غذا ، صحبت كردن و زيبايي را حل مي كند .

ايمپلنت دندان و يا كاشت ايمپلنت در عين حال كه دندان ها را بازسازي مي كند ، زيبايي صورت و دندان ها را به ارمغان مي آورد . و به عنوان يك درمان دندانپزشكي مي باشد ، كه منجر به سلامت دندان ها مي شود . بيمار از انجام ايمپلنت دندان و يا كاشت ايمپلنت رضايت كامل دارد ، و بيمار براي دندان هاي از دست رفته ي خود جايگزيني دارد ، كه مي تواند تا آخر عمر از آن استفاده كند .

بايستي ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت را مثل دندان طبيعي در نظر گرفت و از آن مراقبت كرد . استفاده از مسواك ، خمير دندان ، و نخ دندان ، براي تميز كردن و نگه داري ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت توصيه مي شود .

يكي از موارد تاثير گذار و بسيار حائز اهميت در موفقيت ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت ، انتخاب كلينيك ندانپزشكي ايمپلنت متخصص مناسب است .توصيه ي ما به شما اين است كه ، قبل از اينكه شما به انجام عمل ايمپلنت دندان يا كاشت دندان اقدام كنيد . در اولين مرحله يه دنبال يك دندانپزشك متخصص ايمپلنت با تجربه باشيد ، توانايي ها و تجربيات او را ارزيابي كنيد و از كيفيت كارش اطمينان حاصل كنيد .

برخي از دندانپزشكان در زمينه ايمپلنت دنداني هستند ، كه آموزش هاي علمي و عملي كافي در اين زمينه نديده اند . از آنجائي كه عمل ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت يك درمان پرهزينه است . توصيه ما به شما اين است كه ، براي دريافت يك درمان عالي و كسب نتيجه ي رضايت بخش از انجام ايمپلنت دنداني ، نزد ايمپلنتولوژيست يا متخصص ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت رفته و درمان را به دندانپزشكي كه تخصص ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت ندارد ، نسپرد .

انواع ايمپلنت دندان چيست؟

براي انجام عمل ايمپلنت دندان و يا كاشت ايمپلنت دندان انواع و روش هاي مختلفي وجود دارد ، كه متخصص ايمپلنت بر حسب شرايط بيمار ، بهترين نوع ايمپلنت را براي درمان مشكل بي دنداني انتخاب مي كند . در ادامه به معرفي انواع ايمپلنت دندان مي پردازيم .

اوردنچر نوعي از ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت است ، كه دست دندان را نگه مي دارد ، و به اين صورت هستند كه دو يا چهار ايمپلنت در فك پايين يا بالا گذاشته مي شود و دست دندان روي آن قرار مي گيرد . اين نوع ايمپلنت دندان يا كاشت ايمپلنت در مواردي كاربرد دارد ، كه كه استخوان فك بيمار بيش از اندازه دچار تحليل شود ، و حجم استخوان فك به اندازه اي كم شود ، كه نياز به بازسازي استخوان فك ضروري باشد ، و در مواردي كه دنچر يا دست دندان بيمار از دهانش خارج مي شود ، كاربرد دارد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۰:۵۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب