كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 29
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23250

علائم آرتروز مفصل شانه

از علائم ساييدگي مفصل يا آرتروز شانه قفل شدن ناگهاني در هنگام حركت مفصل مي باشد و گاهي نيز ديده شده است كه امكان دارد صداي مهيبي نيز از مفصل شنيده شود . در صورتي كه آرتروز مفصل شانه پيشرفت كرد امكان دارد بعضي از حركات و كارهاي روزمره را نتوانيد انجام دهيد و محدوديت هاي بسياري را براي حركت هاي ريز و جزئي دارد .  علاوه بر اينها در صورت به وجود آمدن اين بيماري براي هر كس يا شما درد و تورمي كه دارد بسيار عذاب آور مي باشد و تحمل آن سخت مي باشد و بايد براي درمان كردن آرتروز مفصل شانه اقدام كنيد .

آرتروز شانه

آرتروز شانه

درمان آرتروز مفصل شانه

آرتروز شانه براي درمان روش هاي بسيار مختلفي را دارد كه بايد با مراجعه به متخصص ارتوپد براي اين درمان ها  اقدام كرد. اين درمان ها به دو دسته كلي تقسيم مي شوند : درمان به روش غير جراحي و درمان با جراحي . در روش غير جراحي پزشك ارتوپد سعي دارد با تجويز دارو هاي ضد التهاب ، ورزش و يا فيزيوتراپي اين عارضه و بيماري را درمان كند و در صورت نياز از تزريقات نيز استفاده خواهد شد .

اما در زماهايي نيز اتفاق مي افتد كه آرتروز فرد بيمار پيشرفت بسيار زيادي كرده و با اين روش ها قابل درمان نمي باشد و بايد به روش جراحي روي آورد كه در اين روش از جراحي تعويض مفصل شانه و يا تعويض قسمت هاي آسيب ديده استفاده مي كنند كه با در نظر گرفتن شرايط بيمار نوع جراحي انتخاب خواهد شد . اين جراحي ها را مي توان در بيهوشي كامل و يا بي حسي موضعي انجام داد و انتخاب بيهوشي و يا بي حسي نيز به شرايط بيمار بستگي دارد و همه اين ها به دست متخصص ارتوپد انجام مي شود و بهترين راه درمان را براي آرتروز مفصل شانه شما انتخاب مي كند .

توجه : براي درمان اين نوع بيماري از مصرف خودسرانه دارو پرهيز كنيد زيرا ممكن است در دستگاه گوارشتان مشكل ايجاد كند و باعث خونريزي داخلي بشويد.

حركات شانه

متخصص ارتوپد براي تشخيص ميزان نوع بيماري به معاينات حركات شانه اقدام مي نمايد و با انجام دادن اين معاينات و بررسي حركات نوع بيماري را تشخيص مي دهد و براي درمان آن اقدام خواهد كرد . همانطور كه گفتيم آرتروز شانه محدوديت هايي را براي حركت شانه به وجود مي آورد كه با درمان كردن اين بيماري از همه اين محدوديت ها آزاد مي شويد و به تما كارهاي روزانه خود خواهيد رسيد . براي درمان آرتروز مفصل شانه خود به متخصص ارتوپد مراجعه كنيد و تمام توصيه هاي پزشك را جدي بگيريد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۱:۰۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب