كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 46
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 25076

كاربردهاي ميكرونيدلينگ چيست؟

۱- درمان اسكارهاي ناشي از جاي جوش

درمان جاي جوش و اسكار آبله مرغان و سالك از جمله موارد قابل درمان با روش ميكرونيدلينگ مي باشند كه در اين روش با افزايش ساخت كلاژن و الاستين با تحريك فيبروبلاست ها در لايه درم به هموار شدن پوست كمك مي شود. براي تاثير بيشتر از محلول مزوتراپي اسيد هيالورونيك همزمان با ميكرونيدلينگ استفاده مي شود.

۲- افتادگي و شلي پوست

ميكرونيدلينك به كاهش شلي و افتادگي پوست در صورت ، دست ها و بدن كمك مي نمايد.ليفتينگ در ناحيه شكم بعد از بارداري بدليل عدم بازگشت كامل عضلات شكم به وضعيت اوليه اش مي باشد و ميكرونيدلينگ براي اين موضوع كمك زيادي نمي كند.

۳- استرچ مارك ( استريا حاملگي )

اين ترك ها در واقع يك نوع پارگي پوست مي باشند كه لايه هاي عمقي پوست را درگير نموده است و درمان كامل آن با هيچ روشي از جمله ليزر CO2 مقدور نمي باشد. با اين حال ميكرونيدلينگ بطور قابل ملاحظه اي در همرنگ شدن اين ضايعات با پوست طبيعي و بهبود قوام و كاهش اندازه آن موثر مي باشد. چنانچه ميكرونيدلينگ با پي آر پي همراه شود تاثير آن بيشتر خواهد شد. تعداد جلسات مورد نياز براي درمان استرچ مارك ۴ تا ۶ جلسه مي باشد كه به فاصله يك ماه انجام مي شود.

۴- لكه هاي پوستي مقاوم به درمان

اين لكه ها بدليل توليد بيش از حد ملانين در پوست ايجاد مي شوند. علت توليد بيش از حد ملانين مي تواند متفاوت باشد و دلايلي از قبيل آفتاب سوختگي ، آكنه ، بريدگي ها ، گزش حشرات و …. علت ايجاد آن مي باشد. چنانچه ملانين در لايه عمقي درم واقع شده باشد اسيدهاي لايه بردار دسترسي به آن ندارند ولي با ميكرونيدلينگ لايه درم بخوبي در دسترس بوده و بعلاوه نفوذ داروهاي مزوتراپي ضد لك كه همزمان به روي پوست اسپري مي شود  موجب از بين رفتن ضايعات هايپر پيگمانته عمقي مي شود.  استفاده از كرم هاي ضد آفتاب بعد از درمان براي پيشگيري از عود ضايعات توصيه مي شود.

۵- كاهش چين و چروك هاي پوست

كاهش چين و چروك هاي پوست بدليل افزايش توليد كلاژن و الاستين و بهبود خون رساني به پوست مي باشد. مزيت كاهش چين و چروك با ميكرونيدلينگ ويا طب سوزني در مقايسه با تزريق بوتاكس و اسيد هيالورونيك در اين است كه در روش ميكرونيدلينگ ماندگاري طولاني تري بدست مي آيد و ماده خارجي وارد بدن نشده و عوارض جانبي اين مواد وجود ندارد بعلاوه براي جوانسازي پوست دست ، گردن و صورت مي توان از اين تكنيك بهره جست. از طرف ديگر مواد فوق بعد از چند ماه توسط بدن متابوليسم شده و نياز به تزريق مجدد مي باشد. بعلاوه در ميكرونيدلينگ منافذ پوست به تدريج بسته شده و كيفيت و قوام پوست بهبود مي يابد.

بيشتر بخوانيد : ميكرونيدلينگ ابرو

۶- درمان اسكارهاي ناشي از اعمال جراحي قبلي سوختگي ها و عفونت ها

با فعال شدن فيبروبلاست ها و سلول هاي بنيادي و آزاد شدن فاكتورهاي رشد پلاكتي ناهمواري هاي پوست به تدريج برطرف شده و اسكار تا حد قابل توجهي از بين مي رود. بسته به اندازه اسكار وعمق آن و نوع پوست تعداد جلسات درماني معين شده كه معمولا ۷-۵جلسه مي باشد. اسكارهاي ناشي از سوختگي با تاخير به درمان پاسخ مي دهند و بين ۶ ماه تا يك سال ممكن است طول بكشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۹:۲۰ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب