كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 47
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23268

خدمات ارسال بار هوايي و حمل و نقل بين المللي آسان كارگو

خدمات فريت بار و ارسال بار هوايي آسان كارگو با سابقه اي طولاني در زمينه ارسال بار به خارج از كشور به صورت هوايي و نيز واردات بار هوايي از ساير كشورها توانسته است رضايت مشتريان خود در اين حوزه را جلب كند . استفاده از كادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوايي از ويژگي هاي خاص آسان كارگو مي باشد.همچنين در كنار نيروهاي كار آمد و متخصص آسان كارگو در اختيار داشتن بهترين و بروزترين امكانات و تجهيزات حمل و نقل زمينه اين را فراهم كرده است تا از ساير رقبا پيشي بگيريم و در صدر بهترين ها در امر جمل و نقل بين المللي باشيم .آسمان كارگو با تمامي شركت هاي هواپيمايي همكاري گسترده دارد كه شامل شركت هاي هواپيمايي امارات , قطر , ماهان , ايران اير , لوفتهانزا و … مي باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بين المللي كالاهاي وارداتي , و صادراتي مسافري و تجاري مي باشد كه به صورت هوايي انجام مي شود . مي توانيد با كارشناسان ما در تهران و نمايندگي هاي ما در شهرستان هاي تماس برقرار كنيد .

 

فريت بار  , حمل بار هوايي , ارسال بار هوايي , فريت بار مسافري , ارسال بار مسافري , فريت اضافه بار مسافري , ارسال بار

بسته بندي بار مسافري , بسته بندي لوازم منزل , بسته بندي بار جهت فريت

 

شركت هاي فريت بار فرودگاه امام خميني (ره)

اكثر شركت هاي فريت بار و خدمات حمل ونقل بين المللي فرودگاهي در فرودگاه هاي بين المللي كشور دفتر اختصاصي دارند . البته داشتن دفتر در فرودگاه ها به ويژه فرودگاه امام خميني (ره) صرفا بدين معنا نمي باشد كه خدماتي كه آن شركت ارائه مي كند بهترين است . شركت هاي زياد ديگري كه پيشرو در زمينه ارسال بار مسافري و تجاري به كشور هاي ديگر مي باشند در خارج از فرودگاه براي بالا بردن كيفيت خدمات فريت اضافه بار مسافري و تجاري خود دفاتر مركزي در داخل شهر دارند .

بسته بندي ( پكينگ ) بار آسان كارگو

ويژه ترين خدماتي كه خدمات ارسال بار هوايي آسان كارگو ارائه مي دهد , خدمات بسته بندي بار مسافري و تجاري با اصول استاندارد و دقيق بسته بندي مي باشد . نيرو هاي متخصص در امر بسته بندي كه در آسان كارگو فعاليت ميكنند با استفاده از استاندارد هاي هواپيمايي بين المللي اقدام به بسته بندي بار مسافري مي كنند . براي اين امر از كارتن هاي ويژه فريت بار و نيز تجهيزات محافظتي مانند نايلون هاي حبابدار , كاغذ هاي ظربه گير و…

همچنين درصورت نياز به پالت بندي واستفاده از جعبه چوبي نيز مد نظر خواهد گرفت . جهت كسب آشنايي بيشتر با نحوه بسته بندي بار مسافري مي توانيد با كارشناسان ما تماس برقرار كنيد.

 

فريت بار به كلگري , فريت بار به ادمونتون , فريت بار به مونترال , فريت بار به آتاوا , فريت بار به ونكوور , فريت بار به تورنتو

راهنماي فريت بار مسافري

خدمات بار هوايي آسان كارگو جهت ارسال اضافه بار مسافران عزيز و مهاجران به كشورهاي استراليا , كانادا , امريكا , اروپا و ساير كشورهاي دنيا اماده ارائه خدمت مي باشد . فعاليت ما در زمينه فريت بار مسافري بدين شكل مي باشد كه از بسته بندي لوازم و بار مسافر و تجاري تا تحويل در فرودگاه مقصد را بر عهده داريم . كار به اين صورت انجام مي شود كه بعد از ثبت و نهايي شدن درخواست حمل و نقل بار مسافر به كشور مقصد نيروي هاي متخصص بسته بندي و هندلينگ به محل بار اعزام شده و كارهاي بسته بندي و بارگيري را انجام مي دهند. در نهايت بار به فرودگاه ارسال مي شود و كارهاي گمركي بار ارسالي صورت گرفته و بار به فرودگاه مقصد ارسال مي شود .  بار ارسال شده در مقصد بايد توسط فردي كه بارنامه به نام او صادر شده است ترخيص شود .

 

فريت بار به استراليا , فريت بار به كانادا , فريت بار به آمريكا

فريت بار به هاليفاكس , فريت بار به ولينگتون

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۲:۳۰ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب