كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 195
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23207

كانكس نگهباني

كانكس نگهباني , كيوسك نگهباني , قيمت كانكس نگهباني , خريد كانكس نگهباني , فروش كانكس نگهباني , كانكس نگهباني دست دوم , خريد و فروش كيوسك نگهباني : يكي از مسائل مهم براي هر سازمان يا كارخانه اي حراست و نگهباني مي باشد . لذا بايد متوجه اين شده باشيد كه در ورودي اكثر كارخانجات يا سازمانها و كارگاههاي بزرگ كانكس نگهباني مستفر كرده اند كه اين نيز بستگي به بزرگ بودن سيستم كارخانه اي داراي انواع مختلفي مي باشد كه در ابعاد مختلف با نماهاي متفاوتي طراحي و ساخت ه مي شود .

گروه صنعتي كانكس سازان با داشتن توان فني بالا در طراحي انواع نماهاي زيبا براي كانكس نگهباني توانسته است پروژه هاي زيادي را در اين راستا  اجرا كند .

كانكس نگهباني  يا كيوسك نگهباني چيست ؟

كانكس نگهباني كانكسي يا همان كيوسك نگهباني : كانكسي است با انواع نما و طرح براي حراست , ديدباني و نگهباني بخشي از يك سيستم و سازمان مورد استفاده قرار مي گيرد . كانكس نگهباني طوري طراحي مي شود كه فرد نگهبان وقتي در كانكس نگهباني مستقر مي شود به راحتي بتواند به تمام اطراف تسلط داشته باشد . تا بتواند به راحتي حراست و نگهباني خود را انجام دهد .

كانكس نگهباني

موارد استفاده از كانكس نگهباني

كانكس هاي نگهباني در جاهاي زيادي مورد استفاده قرار ميگيرد كه در اينجا به برخي از آنها اشاره مي كنم :

۱-    ابتداي كوچه ها و محله ها : در شهرسازي مدرن امروزه به وجود نگهبان در ورودي هر كوچه دقت بالايي مي شود تا امنيت ساكنين محل و كوچه تضمين شود . و از تردد بي دليل افراد غير ساكن محل جلوگيري شود . لذا يكي از مهمترين مواردي كه از كانكس نگهباني بيشتر استفاده مي شود در محله ها و كوچه ها است .

۲-    در ورودي مجتمع هاي مسكوني : به دليل وجود جمعيت زياد در مجتمع هاي آپارتماني زياد براي كنترل بهتر تردد ساكنين از نگهبان و حراست مجتمع استفاده مي شود كه براي استقرار آنها نياز به كانكس نگهباني مي باشد .

۳-    ورودي كارخانه ها :  براي حفاظت و بالا بردن امنيت كارخانه ها و كارگاه ها در ابتداي ورودي هر يك از كانكس هاي نگهباني با نما و طرح هاي مختلف استفاده مي كنند . تا تردد كاركنان و مسئولان كاخانه را زير نظر داشته باشند .

۴-    استفاده از كيوسك نگهباني در مراكز دولتي : در اكثر مراكز دولتي براي نگهبانان از كانكس هاي مخصوص نگهباني استفاده مي شود .

۵-    استفاده از كانكس ها در زندان ها و پادگانها : در اين موارد براي حراست بيشتر مي توان گفت كه كانكس يا كيوسك نگهباني را به عنوان باجه حراست مي توان استفاده كرد .

نكته قابل توجه

كانكس نگهباني ( كيوسك نگهباني )  به دليل اينكه در ابعاد كوچكتري طراحي و ساخته مي شود قيمت مناسب دارد . كيوسك نگهباني در هر ابعادي كه سفارش داده شود طراحي مي شود ولي بيشترين كاربرد را  ابعاد يك متري , شش متري و كانكس چهار متري دارند .

نماي بيروني كانكس نگهباني

بصورت گذرا در رابطه با نماي و طرح كانكس نگهباني در بالا اشاره كرديم . يكي از زيبايي هاي شهر سازي مدرن طراحي و دكوراسيون و مبلمان شهري مي باشد . لذا گروه صنعتي كانكس سازان براي طراحي كانكس از سيستم هاي نرم افزاري بروز استفاده مي كند تا بهترين طرح و نما را براي كيوسك نگهباني ارائه نمايد .

طراحي زيباي نماي كيوسك هاي نگهباني جلوه زيبايي را به محل مي دهد . و در زيبا سازي شهري خيلي تاثير دارد .

توجه

قيمت طراحي و ساخت نماهاي مختلف براي كانكس هاي نگهباني متفاوت بوده و بر اساس زمان و طرح كانكس قيمت ها نواسان خواهد داشت .

نحوه ارسال و تحويل كانكس نگهباني

هزينه و حمل و جابجايي تمام كانكس هايي كه در كارگاه كانكس سازان اجرا شده اند تماما به عهده مشتري مي باشد اما يكي از مهمترين امتيازاتي كه گروه صنعتي كانكس سازان ارائه كرده است اين مي باشد كه مشتري را در حمل و جابجايي كانكس تا مقصد راهنمايي و كمك رساني مي كند . و نيروهاي متخصص را در اين امر در اختيار مشتري قرار مي دهد تا كانك به سلامت به مقصد ارسال شود .

گارانتي و خدمات پس از فروش كانكس سازان

تمام كانكس هايي كه در كارگاه كانكس سازان اجرا مي شود يك سال گارانتي و به مدت يك سال پشتيباني فني مي شوند .

كانكس نگهباني دست دوم ( كيوسك نگهباني دست دوم )

همانطور كه در بالا نيز توشيح داديم كانكس ( كيوسك ) نگهباني  در طرح ها و رنگهاي متفاوتي طراحي و ساخته مي شود . لذا هر كدام هزينه هاي متفاوتي را نيز دارند و قيمت هاي خاص خود را . در اكثر موارد پيش آمده است كه مشتريان ما بيشتر خواستار كانكس نگهباني دست دوم هستند . با افزايش در خواست كانكس نگهباني دست دوم گروه كانكس سازي ما اقدام به خريد و فروش انواع كانكس نگهباني دست دوم كرد . كانكس دست دوم را با قيمتي مناسب از فروشنده مي خريم و بعد از بازسازي و تعمير آن ها را در انبار كانكس سازان دپو مي كنيم و در مواقعي كه درخواست و سفارش كانكس را داريم به مشتري اراده مي كنيم . مشتري بر اساس سليقه و نياز خود كانكس نگهباني دست دوم را انتخاب مي كند .

بيشتر مشتريان نيز تمايل زيادي به هزينه كردن براي خريد كانكس نگهباني نوع ندارند لذا در خواست كانكس دست دوم را از ما مي كنند . لذا يكي از مزيت هاي اصلي در خريد كانكس دست دوم . هزينه پايين آن نسبت به كانكس نو مي باشد. از نظر ظاهر و رنگ بندي شايد كانكس دست دوم جلوه جالبي نداشته باشد ولي كانكس هاس دست دومي كه در كانكس سازان ارائه مي شود . كاملا باز سازي شده اند و كيفيت همان كانكس نو را دارند.

براي خريد و فروش كانكس نگهباني دست دوم خومد مي توانيد با مشاورين ما در كانكس سازان مشورت نماييد . ما بهترين مشاوره را براي خريد كانكس دست دوم به شما ارائه خواهيم كرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۳:۲۸ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب