كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 65
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23286

كانكس فروشگاهي

كانكس فروشگاهي , خريد كانكس فروشگاهي , فروش كانكس فروشگاهي , قيمت كانكس فروشگاهي , كانكس فروشگاهي دست دوم , كانكس مغازه اي , قيمت كانكس معازه اي : يكي از انواع ديگر كانكسها , طراحي و ساخت كانكس فروشگاهي است . كانكس فروشگاهي در اصل كانكسي است كه تمام نياز هاي يك فروشگاه ساير را داشته باشد . كانكس هاي فروشگهاي معمولا به صورتي طراحي مي شوند كه در صورت بازدهي پايين در موقعيت مورد نظر . قابليت جابجايي را داشته باشد تا به مكان ديگري انتقال داده شود .

كانكس فروشگاهي

كانكس فروشگاهي چيست ؟

كانكس فروشگاهي يا فروشگاه سيار , نوعي كانكس و سازه مي باشد كه با طرح و نمايي مختلف براي امور تجاري طراحي و ساخته مي شود . به صورتي كه قابليت هاي يك فروشگاه را داشته باشد . از كانكس هاي فروشگاهي بيشتر مي توان در طراحي و ساخت بازارچه هاي موقتي در برخي از مناطق استفاده كرد .

موارد استفاده از كانكس فروشگاهي

از كانكس فروشگاهيدر موارد زيادي مي توان استفاده كرد كه زير به برخي از آنها اشاره مي كنيم :

۱-    استفاده به عنوان ميوه و تره بار : در بيشتر مناطق به ويژه مناطق تجاري به صرفه نيست كه مغازه اي با قيمت زياد را براي فروش ميوه و تره بار اجاره كنيم لذا بهترين گزينه استفاده از كانس فروشگاهي مي باشد و تا در صورت كار نكردن هم به راحتي قابل جابجايي باشد .

۲-    استفاده به عنوان دكه فروش در مدارس : در بيشتر مدارس نياز ديده مي شود كه دكه مغازه نيز باشد كه دانش آموزان بتوانند نياز هاي خود را از آن خريداري كنند . كه مي توان كانس فروشگاهي را براي اين كار پيشنهاد داد.

۳-    استفاده به عنوان بازار موقت : در بيشتر مناطق كشور هميشه بازارچه هاي موقت تشكيل مي شود كه بعد از مدت كوتاهي به يك منطقه ديگه جابجا مي شود . در اين موارد نيز مي توانيم از كانكس فروشگاهي استفاده كنيم .

۴-    استفاده به عنوان غرفه اي ميوه و تره بار هاي بزرگ : در سراسر شهر شهرداري براي كنترل قيمت ميوه و تره بار از بازارهاي ميوه و تره بار استفاده كرده است كه تماما از كانكس هاي فروشگاهي در انواع مختلف ساخته شده اند . تا در حمل و جابجايي بازار مشكلي پيش نيايد .

۵-    استفاده به عنوان غرفه هاي فروشگاهي در شهرك هاي تازه تاسيس كه بازار هاي بزرگ براي فروش ندارند .

۶-    استفاده در پارك ها , فصضاي سبز و اماكن ديدني كه دسترسي به مغازه وجود ندارد.

امكاناتي كه كانكس فروشگاهي بايد داشته باشد

۱-    ويترين مناسب در طرح هاي مختلف شيشه اي

۲-    انواع يخچالهاي فروشگاهي و صنعتي براي نگهداري مواد غذايي

۳-    قفسه هاي فروشگاهي براي چيدن منظم اجناس

۴-    تاسيسات مناسب براي تجهيزات فروشگاهي

۵-    داشتن كپسول آتش نشاني

۶-    داشتن سيستم تهويه مناسب براي فروشگاه كه هم بايد گرمايشي باشد و هم سرمايشي

۷-    طراحي داخلي فروشگاه كه بايد از پارتيشن  چوبي و ام دي اف استفاده مي شود .

۸-    و …

طرح و نماي كانكس فروشگاهي

كانكس سازان با استفاده از نرم افزارهاي روز دنيا در طراحي و نقشه كشي بهترين طرح ها را براي سازه هاي شما پياده سازي مي كنند . يكي از جلوه هاي شهري وجود  انواع كانكسهاي فروشگاهي با طرح هاي جالب و جذاب در بيشتر نقاط مي باشد . استفاده از طرح هاي خاص و جالب در ساخت كانكس فروشگاهي به زيبايي محيط و شهر كمك مي كند و ديد يك شهر سازي مدرن را تداعي مي كند .

براي آشنايي با طراحي و توليد كانكس هاي فروشگاهي مي توانيد با كانكس سازان تماس بگيريد .!

حمل و جابجايي كانكس فروشگاهي

براي حمل كانكس فروشگاهي بايد توجه داشته باشيد كه تمام هزينه هاي جابجايي بر عهده مشتري مي باشد اما كانكس سازان امتيازي كه دارد . اين است كه در حمل و جابجايي كانكس فروشگاهي تا مقصد  به مشتري ياري مي رساند و نيروهاي متخصص را براي كمك رساني در اختيار مشتري قرار مي دهد تا كانكس به صورت كاملا سالم به مقصد ارسال شود .

كانكس مغازه اي دست دوم

كانكس معازه اي دست دوم به چند نوع مي باشد . مي دانيم كه هر وسيله اي يك طول عمر دارد و اگر بيش از آن كار كند تبديل به وسيله دست دوم ميشود . البته بعد از خريد كانكس و استفاده به مدت معلوم از آن به موقع فروش دست دوم مي باشد و هر وسيله اي ديگر اما هميشه در خريد كانكس دست دوم برخي از موارد در قيمت گذاري تاثير دارد. به هيچ وجه كانكسي كه به مدت دو سه سال كار كرده است با كانكسي كه دو ماه كار كرده به يك قيمت نخواهد بود.

لذا كانكس دست دوم در چند رده تقسيم بندي مي شود و هر كدام قيمت خاص خود را دارد. همچنين كانكس مغازه اي دست دوم نيز همين جور است. مهمترين مزيت خريد كانكس مغازه اي دست دوم قيمت مناسب به نسبت كانكس نو مي باشد.

***توجه

كانكس مغازه اي دست دوم كه كانكس سازان از مشتري خريداري مي كند . كاملا در كارگاه بازسازي مي شود و در انبار دپو مي شود با اين كار هميشه در انبار كانكس سازان انواع كانكس هاي دست دوم موجود است به شرطي كه بازسازي و قابل استفاده مجدد شده اند. و هر موقع كه مشتري خواستار كانكس با قيمت پايين و دست دوم باشند . در اختيار انها قرار مي دهيم .

انتخاب مشتري بر اساس سليقه خومد بهترين خواهد بود اما مشاورين ما در كانكس سازي هميشه پيشنهاد بهتري براي شما خواهند داشت براي خريد كانكس مغازه اي دست دوم مي توانيد با ما ارتباط برقرار كنيد . ما بهترين گزينه خريد را براي شما پيشنهاد خواهيم كرد.

گارانتي و خدمات پس از فروش كانكس در كانس سازان

كانكس سازان يك سال گارانتي محصول را براي كانكس فروشگاهي دارد و به مدت يك سال نيز پشتيباني فني ارائه مي كند .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۱:۰۶ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب