كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 76
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23297

جابجايي بار و اثاث و نكات ضروري در چك ليست اسباب كشي

جابجايي بار و اثاث و نكات ضروري در چك ليست اسباب كشي : براي يك جابجايي و اسباب كشي راحت و بي دغدغه اولين كار يك برنامه ريزي دقيق و چك ليست از كارهايي كه قرار است انجام دهيد را تهيه كنيد . برنامه ريزي براي اسباب كشي قبل از جابجايي و حركت نه تنها باعث سرعت عمل در كار هاي جابجايي مي شود بلكه باعث مي شود شما استرس روز جابجايي را نداشته باشيد , زيرا مي دانيد كه يك برنامه ريزي دقيق و اساسي كرده ايد .

حالا شما با كمك ليستي كه از تمامي كارهاي اثاث كشي كرده ايد بدون دغدغه اين مهم را مي دانيد كه تمامي كارها بدون مشكل انجام خواهد شد حتي طوري خواهد بود كه سرعت كار نيز بالا خواهد رفت و حتي كوچكترين هدفتان نيز فراموش نخواهد شد .

 

در اسباب كشي تهيه كردن چك ليست بسيار مهم و در روند كار زياد تاثير گذار مي باشد . با اين كار شما انجام دادن و اتمام وظايف مهم خود را به هيچ وجه فراموش نخواهيد كرد . به ياد داشته باشيد كه اگر تا زمان اسباب و اثاث كشي زمان خيلي كمي داريد و يا اگر كارهايي را كه بايد انجام دهيد قادر به انجام آن نمي باشيد , در اين برهه ي حساس بايد بدانيد كه چه تصميماتي را بايد اتخاذ كنيد و چه كارهايي را بايد به اتمام برسانيد . در اينجا و به منظور كمك براي شما در انجام كليه ي گزينه ها ضروري است كه جابه جايي بار و اثاث خود را در چك ليست قرار دهيد را خواهيد يافت . كارهايي را كه در اينجا براي شما توصيه شده را انجام دهيد تا براي جابه جايي بار و اثاث خانه موفق , از شانس بيشتري برخوردار باشيد .

بهترين اتوبار خود را انتخاب كنيد : اتوبار تهران

گزينه ي جابه جايي بار و اثاث را بررسي كنيد .

شما اكنون اماده ي اين مي باشيد كه به يك خانه ي جديد نقل مكان كنيد . اين يك چيز روشن است . شما بايد وسايل خود را جابه جا كنيد اين درحالي است كه انتخاب و يا گزينه ي ديگري وجود ندارد . براي شما اين وضعيت امكان دارد كمي گيج كننده باشد كه اين براي تان يك دغدغه اساسي محسوب مي گردد . آيا براي اثاث كشي شما خودتان برنامه ريزي خواهيد كرد ؟ يا براي انجام اين كار از يك شركت باربري و اتوبار مناسب و ايده آل كمك خواهيد گرفت ؟ به طور حتم اين مي تواند يك پازل براي شما باشد كه آن را بايد خيلي زود آن را حل كرده و آماده سازي كنيد .

 

باربري تهران , اتوبار

بدون در نظر گرفتن اينكه شما چقدر زمان داريد .

نخستين چيزي كه در زمان جابه جايي و اثاث كشي براي انتقال به خانه ي جديد به آن نياز داريد اين است كه تمامي گزينه هاي پيش رو مورد بررسي قرار دهيد و در نهايت مناسب ترين و بهترين راه را براي خود انتخاب كنيد .

در چه حالتي كار اثاث كشي و جابه جايي وسايل خود را مي توانيد خود شما آن را به اتمام برسانيد ؟

زمان هايي كه فاصله و مساحت مابين خانه ايي كه در آينده در ان اسكان خواهيد يافت با خانه اي كه در آن سكونت داريد كم و ناچيز باشد , مي توانيد كليه ي كارهاي بسته بندي اثاثيه و جابه جايي و انتقال دادن آنها را خودتان انجام دهيد . در اين حالت شما به ميزان قابل توجهي در هزينه هاي خود اقدام به صرفه جويي كرده ايد . در حالتي كه در كنار شما آشنايان و دوستان خوبي قرار دارند مي توانيد روي كمك آنها حساب كنيد تا در اين مورد براي جابه جايي بار و انتقال اثاث سنگين و بد قلق و ساير وسايل منزل در كنار شما بوده و در اين زمينه به كمك شما بيايند تا جابه جايي بار و اثاث توسط خود شما صورت بگيرد . در حالتي هم كه شما داراي وسايل و اثاثيه ي بسته بندي و باربري كمي مي باشيد و خود شما قادر به انجام اين كار مي باشيد .

اگر شما در خانه ي خود

  • پيانو
  • وان حمام
  • ميز بيليارد
  • گاو صندوق
  • عتيقه جات و وسايل گرانبها و غيره ……. نداريد “

اساب كشي مي تواند براي شما گزينه ي خوبي تلقي شود . در اين حالت جابه جايي بار و اثاث خود را بر عهده بگيريد .

لزوم استفاده از خدمات شركت هاي باربري

توجه ….
به ياد داشته باشيد كه اگر شما در حال انتقال و جابه جايي از شهري به شهر ديگري مي باشيد و يا مسافت شما طولاني لست و از شركت هاي باربري بين شهري استفاده مي كنيد , بايد براي اين كار شركت هاي باربري و اتوبار را استخدام كنيد .

انتخاب بهترين باربري در شمال تهران : باربري تهران

اگر به اين منظور فرد خاصي را در نظر نداريد تا جابه جايي بار و اثاث شما را انتقال دهد .

اگز در بين لوازم و اثاثيه ي شما وسايل خاص و حساسي وجود دارد و براي ايمن ماندن اين وسايل قادر به جابه جايي و اداره كردن آنها نمي باشيد .

اگر براي بار اول كه جابه جايي بار و اثاث را تجربه نكرده ايد وتاكنون اساب كشي نكرده ايد .

توصيه مي شود كه در صورتي كه تمامي موارد بالا شامل حال شما مي شود نياز به يك شركت باربري معتبر مي باشيد .

استفاده از متريال بسته بندي و شروع بسته بندي

زماني كه از تمامي كار هاي خود چك ليست تهيه كرديد و زمان آن رسيده كه كار بسته بندي را شروع كنيد . براي بسته بندي اثاثيه و لوازمتان طبق چك ليست بهتر است كه كار را زود شروع كنيد زيرا بسته بندي و جابجايي اثاثيه زمان زيادي را از شما خواهد گرفت تا در زمان بندي وقت كم نياوريد . شايع ترين اشتباهات در حمل و نقل كمبود وقت است .

 

اين نكته را در نظر داشته باشيد گه كدام يك از وسايلتان را مي خواهيد با خود ببريد تا در هزينه ها صرفه جويي كرده باشيد و به جاي اين كه به شركت هاي بسته بندي حرفه اي پرداخت كنيد در جيب خودتان باقي بماند . در اين ميان قبل از اينكه كار بسته بندي را شروع كنيد به وسايل و تجهيزاتي كه در بسته بندي مورد استفاده قرار مي گيرد نياز داريد كه بايد قبل از بسته بندي تهيه كنيد .

تهيه جعبه براي بسته بندي

براي بسته بندي ايمن اثاثيه و وسايل منزل بهترين ابزرا جعبه هاي كارتني هستند كه متسفانه براي خريد اين جعبه هاي كارتني هزينه ي زيادي بايد متحمل شويد بهترين كار اين است كه از آشنايان و يا همسايگان سوال كنيد كه آيا جعبه و يا كارتن در اختيار دارند تا به عنوان بسته بندي به شما بدهند و يا از فروشگاه هاي مختلف نيز مي توانيد با قيمت و ارزان ومناسب تهيه كنيد . در حالي كه براي تهيه كارتن هاي بسته بندي اگر بخواهيد از شركت هاي اتوبار و باربري تهيه كنيد بايد پول زيادي را پرداخت كنيد .

بعد از اينكه تمامي تجهيزات و وسايل مورد نياز براي بسته بندي را تهيه كرديد بهتر است كار بسته بندي را شروع كنيد تا براي جابجايي بار و اثاثيه تان وقت كم نياوريد .

اطمينان از ايمني در جابجايي بار و اثاث

چك ليستي كه از كارهايتان تهيه كرديد اين هشدار را به شما گوشزد مي كند تا در موقع جابجايي مواظب باشيد . موقعي كه اثاث و بارتان را به منزل جديد جابجا مي كنيد از راهنمايي ها و توصيه هايي كه ثابت شده است استفاده نماييد تا هم ايمني بارتان تضمين شود و هم ايمني خود و اطرافيانتان . بعلاوه توجه به قوانين ايمني هم احتمال آسيب هاي شخصي و مادي را تا حد زيادي كاهش پيدا مي كند . به ياد داشته باشيد در هنگام جابجايي و حمل بار بچه ها و حيوانات خانگي كوچك زير دست و پا نباشد تا از آسيب هاي احتمالي در امان باشيند . تا جايي كه مي توانيد در روز جابجايي آنها را به آشنايان نزديك خودتان بسپاريد .

نكات ايمني در جابجايي

قبل از جابجايي تمامي موانع سر راهتان را حذف نمايي در ب هاي خروجي و راهروها و چبله ها را كنترل كنيد تا هر نوع موانع را پاكسازي نماييد . گلدان ها و برف ها را از پياده روها حذف كنيد تا هم ايمني جان و مال خودتان بالا برود . اگر كار جابجايي اثاثيه تان را خودتان برعهده گرفتيد بايد توجه كنيد كه تجهيزات و وسايل بسته بندي مناسب استفاده كنيد . در هنگام جابجايي حتما از چرخ هاي متحرك كمك بگيريد . در هنگام بلند كردن اثاثيه از روش هاي مناسب كمك بگيريد تا از آسيب هاي جدي مخصوصا به كمر در امان باشيد .

لباس هايي كه در روز جابجايي بهتر است مورد استفاده قرار گيرد شامل :

  • لباسي كه تنگ نباشد و مانع از حركت راحت شما نشود و قابل انعطاف باشد .
  • پوشيدن كفش هاي مناسب و كف راحت و غيرلغزنده .
  • با رعايت تمامي اصولي كه در مقاله ذكر شد نگراني و دغدغه روز جابجايي نخواهيد داشت و كار جابجايي به بهترين شكل انجام مي گيرد .

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۵:۲۳ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب