كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 72
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23293

دستگاه تصفيه آب صنعتي

دستگاهي كه آب را براي اهداف مختلف و بر حسب نياز در ظرفيت ها و آناليز هاي مختلف توليد مي كند ، دستگاه آب صنعتي نام دارد . دستگاه تصفيه ي آب صنعتي انواع مختلفي دارد و در كل ظرفيت حجم تصفيه در اين دستگاه ها بالا مي باشد . به طور كلي روش تصفيه ي آب در تمام دستگاه هاي صنعتي به يك شكل مي باشد و تنها تفاوت دستگاه هاي تصفيه ي آب صنعتي در نوع طراحي تصفيه ي آب صنعتي ، فيلترها ، جنس قطعات و رزين ها و ممبرها و .. مي باشد . به طور مثال مي توان گفت كه دستگاه آب شيرين كن با دستگاه تصفيه ي آب صنعتي براي تصفيه ي آب فاضلاب كاملا متفاوت مي باشد .

دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي| دستگاه تصفيه آب خانگي

دستگاه آب تصفيه كني كه نه از نوع خانگي باشد و نه از نوع صنعتي ، دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي مي باشد . دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي در ظرفيت هاي مختلف از ۲۰۰ گالن تا ۶۰۰ گالن در روز طراحي شده اند ، كه در ميان آن دستگاه با ظرفيت ۴۰۰ گالن پرفروش مي باشد .

دستگاه هاي تصفيه ي آب نيمه صنعتي در نوبه ي خود انواع مختلفي دارند ، كه برخي ظرفيت يكسان ولي كيفيت و ساختار كاملا متفاوت از هم دارند : به عنوان مثال دو نوع دستگاه تصفيه ي آب نيمه صنعتي ۴۰۰ گالني را نام برد ، كه يكي از آن ها ۴ عدد ممبران ۱۰۰ گالني دارد و نوع ديگر يك عدد ممبران ۴۰۰ گالني . دي يكي از آن ها از فيلترهاي پيش تصفيه ي ۲۰ اينچي استفاده شده و در نوع ديگر ۱۰ اينچي . يكي از دستگاه ها داراي دو پمپ و ديگري يك پمپ . اين دستگاه ها همچنين از نظر سوييچ ها ، برند ممبران ، نوع شير برقي استفاده شده و مجهز بودن به سيستم كنترل با هم متفاوت هستند . تفاوت هاي ذكر شده بين دستگاه ها قيمت دستگاه ها را با هم متمايز كرده است .

متداول ترين كاربرد دستگاه هاي تصفيه آب نيمه صنعتي در مدارس ، رستوران ها ، اداره ها ، كارخانه ها ، دانشگاه ها و … مي باشد . دستگاه تصفيه ي آب نيمه صنعتي از لحاظ ساختار بيشتر شبيه دستگاه هاي خانگي است و با دستگاه صنعتي تفاوت هايي دارد .

بهترين دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي

شايد اين سوال كه بهترين دستگاه تصفيه ي آب نيمه صنعتي كدام است براي خيلي ها پيش آيد . بايد بگوييم كه مدل هاي مختلف دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي داراي ظرفيت ها و كاركرد هاي مختلفي مي باشند و انتخاب بهترين مدل به نياز ، مصرف و كارايي مد نظر بستگي دارد ، چرا كه دستگاه تصفيه ي آب نيمه صنعتي با خروجي كمتر آب براي نيازهاي مصرفي مختلف توليد شده است . از اين رو توصيه ي ما به شما اين است كه قبل از اقدام به خريد با كارشناسان در اين رابطه مشاوره اي داشته باشيد ، چراكه عدم دقت كافي در انتخاب دستگاه ممكن است طول عمر دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي را كاهش دهد .

انواع كاربرد هاي دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي

دستگاه هاي تصفيه ي آب صنعتي انواع مختلفي دارند ، كه در ادامه در مورد كاربردهاي آن بيشتر صحبت مي كنيم .

دستگاه تصفيه آب صنعتي براي مصارف كشاورزي

يكي از كاربردهاي دستگاه تصفيه ي آب صنعتي توليد آب براي مصارف كشاورزي مي باشد . امروزه با پيشرفت علم و كمبود منابع آبي كشاورزي به يك صنعت تبديل شده كه هرچه از روش ها ي علمي در آن استفاده شود ، بهره برداري از آن هم بيشتر مي شود .كمبود آب و نداشتن كيفيت مناسب آب باعث خشك شدن و از بين رفتن بسياري از زمين هاي كشاورزي شده است .

يكي از كاربردهاي آن استفاده از سيستم آبياري قطره اي مي باشد ، كه باعث رونق بخشيدن و پربارتر شدن محصولات كشاورزي شده است .

تصفيه آب صنعتي كشاورزي

كمبود آب ، كيفيت آب را كاهش داده چرا كه تبخير آب باعث زياد شدن املاح آب از جمله نمك و آهك شده كه براي كشاورزي مضر مي باشد . از اين رو نياز به يك دستگاه تصفيه ي آب صنعتي كشاورزي ضروري مي باشد . چراكه كشاورز با صرف مقداري هزينه از آب با كيفيت و تصفيه شده براي آبياري استفاده مي كند و كيفيت و ميزان محصول خود را بالا مي برد .

امروزه با استفاده از روش هاي علمي و استفاده از دستگاه هاي آب شيرين كن و دستگاه هاي تصفيه ي آب صنعتي مي توان زمين هاي ارزان و بي كيفيت را با آبرساني مناسب به بهره برداري رساند .

نكته مهمي كه در انتخاب دستگاه تصفيه ي آب صنعتي وجود دارد اين است كه ميزان TDS آب در انتخاب و طراحي دستگاه تصفيه آب صنعتي اهميت زيادي دارد ؛ در بعضي موارد ميزان سختي آب به حدي بالاست كه با روش RO ساده امكان تصفيه آن وجود ندارد و بايد از سيستم RO آب دريا استفاده كرد.

انتخاب بهترين دستگاه تصفيه آب صنعتي به نياز كشاورز و حجم آب مورد استفاده ي وي بستگي دارد ، لذا توصيه بر اين است كه براي افزايش كارايي و بيشتر شدن طول عمر دستگاه تصفيه ي آب صنعتي قبل از اقدام به خريد با كارشناسان مشاوره نماييد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۳:۱۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب