كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 61
دیروز : 57
افراد آنلاین : 3
همه : 25091

روغن صنعتي اسو

روغن صنعتي اسو | esso : نامي آشنا و مطمئن براي افرادي كه در زمينه روانكار ها و روغن صنعتي فعاليت دارند. اين شركت آمريكايي در سال ۱۹۹۱ تاسيس شده و اغلب فعاليت آن در زمينه توليد روغن موتور هاي مرغوب و باكيفيت در جهان است . ناگفته نماند كه اين شركت به عنوان زير مجم.عه اي از روغن موبيل بوده و از اين جهت برخي از افراد اين محصول را با نام موبيل نيز ميشناسند.

روغن صنعتي اسو esso

روغن صنعتي اسو esso

روغن صنعتي اسو esso

شركت موبيل محصولات خود را به سه برند روانه بازار مي كند :

  • اسو esso
  • اكسان OXANE
  • موبيل Mobil

كه در اين ميان برند اسو به صورت خاصي روي روغن موتور تمركز داشته است. داشتن كيفيت بسيار بالا در اين محصول ، آن را تبديل به يكي از بهترين محصولات موجود در بازار كرده است كه در ايران نيز مشتريان خاص خود را دارد. اخيرا به دليل بروز برخي از تحريم ها ، برخي از اين محصولات به صورت مستقيم وارد ايران نشده و شركت شمي ماهان از طريق بازار ثانويه اقدام به واردات محصولات اين برند نموده است.

خريد , فروش و قيمت روغن صنعتي اسو esso

جهت كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با محصولات روغن صنعتي اسو esso ، دريافت ليست قيمت و سفارش محصولات مورد نظر ، مي توانيد با كارشناسان فروش ما در شركت روانكار ماهان تماس حاصل فرماييد.

ديگر فعاليت هاي شركت اسو

اين شركت در حوزه هاي محصولات و فراورده هاي نفتي شروع بكار كرده و بعد از توليد سوخت هواپيما ، اقدام به توليد روانكار ها و روغن هاي صنعتي كرد . لازم به توضيح است توليد فراورده هاي نفتي مانند بنزين و گازوئيل ، هم اكنون نيز توسط اين شركت انجام شده و در برخي از نقاط امريكا و انگليس داراي جايگاه هاي سوخت اختصاصي مي باشد . همينطور كيفيت بنزين و گازوئيل و ساير فراورد هاي سوختي ارائه شده در اين جايگاه هاي سوخت نيز داراي كيفيت به مراتب بالاتري از سوخت هاي معمولي مي باشند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۴:۰۱ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب