كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 31
دیروز : 219
افراد آنلاین : 1
همه : 26684

روغن صنعتي بخم

 

روغن صنعتي بخم bechem : در صنعت روانكار ها و مخصوصا در ميان برند هاي روغن صنعتي ، نامي تاريخي با پشتوانه آلماني به چشم ميخورد . بله روغن صنعتي بخم ، با فناوري آلمان ، ساخته شده در اين كشور ، با بيش از ۱۰۰ سال سابقه ساخت انواع روانكار ها ، گريس ها و روغن هاي صنعتي.

روغن صنعتي بخم bechem

روغن صنعتي بخم bechem

روغن صنعتي بخم bechem

موسس شركت بخم شخصي نيست جز ” كارل بخم ” Carl Bechem (1806-1891) كه همانطور كه در بالا نيز اشاره شد در سال ۱۸۳۴ اين شركت را تاسيس كرد. اين شخص ابتدا در يك كار خانه نساجي كار مي كرد و در اين كارخانه به اهمينت روانكار ها پي برد. وي در سال ۱۸۲۸ به هگن آلمان مهاجرت كرد و پس از انجام مطالعات و تحقيقات مورد نظر ، در سال ۱۸۳۴ شركت روغن صنعتي bechem را تاسيس كرد. امروزه روغن صنعتي بخم يك شركت خانوادگي است كه هم اكنون توسط نسل ششم از خانواده bechem مديريت و رهبري مي شود . اين شركت در سال هاي اخير به صورت چشم گيري رشد داشته و مجموعه خود را از يك شركت به چندين شركت مادر و زير مجموعه ها گسترش داده است.

توليدات و محصولات شركت بخم bechem

اين مجموعه با داشتن تنوع بالاي محصولات در زمينه انواع گريس ها ، روغن هاي صنعتي و ساير روانكار ها توانسته است سهم قابل توجهي از بازار هاي اروپايي و آسيايي را به خود اختصاص دهد.

قيمت , خريد و فروش روغن صنعتي بخم bechem در ايران

شركت شيمي ماهان به عنوان نماسندگي رسمي اين شركت در ايران و خاورميانه ، جديدترين و بروز ترين محصولات اين شركت را در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد . جهت استعلام قيمت محصولات شركت بخم و سفارش محصولات مورد نظر مي توانيد با كارشناسان فروش ما در شمش ماهان تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۸:۰۲ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب