كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 185
دیروز : 240
افراد آنلاین : 2
همه : 27078

روغن صنعتي كاسترول

روغن صنعتي كاسترول | Castrol : ( كاسترول ) يك شركت جهاني بريتانيايي است كه توليد كنده ي روغن هاي صنعتي و خودرو در جهان است كه طيف گسترده اي از گريس ها و روغن ها و ديگر محصولات كه كار روانكاري انجام مي دهد را توليد مي كند . اين نام تجاري يعني كاسترول بعد از اينكه روغن كرچك را به روانكاري هاي خود افزودند به وجود آمد . اين كمپاني توسط شخصي به نام چارلز ويكفيلد تاسيس شده است . كمپاني كاسترول به عنوان توليدكننده ي انواع گريس ها , روغن ها , روان كننده ها است كه محصولات توليدي اين شركت مورد استفاده ي صنعت هواپيما , خودروسازي , كشتي سازي و ديگر صنايعي كه به چنين محصولاتي نياز دارند است . دفتر اين كمپاني در كشور انگلستان است و به صورت مستقيم با ۴۶ كشور جهان در ارتباط است .

روغن صنعتي كاسترول Castrol

روغن صنعتي كاسترول Castrol

روغن صنعتي كاسترول Castrol

اكثر محصولاتي كه توسط اين كمپاني توليد مي شوند مورد استفاده ي شركت هاي بزرگ هستند مانند هوندا , آئودي , سيات , فورد و .. شركت هايي هستند كه از محصولات كاسترول در خودروهاي خود استفاده مي كنند .

ليست محصولات روغن صنعتي را در اينجا پيدا كنيد : روغن صنعتي

روغن موتور كاسترول با دارا بودن مولكول هاي مغناطيسي كه هوشمند نيز هستند مي توانند به داخل قطعات فلزي موتور بچسبند و از قطعات دستگاه در مقابل ساييدگي و خوردگي حفاظت كنند و عمر سيستم را بالا ببرند و سبب كاهش هزينه ها شوند . خوردگي و ساييدگر دستگاه امثرا در زماني اتفاق مي افتد كه موتور به مدت طولاني مدت گرم و روشن باشد و زماني كه سيستم خاموش مي شود و متوقف مي شود روغن هاي موتور از سطح هايي كه حساس هستند و با آن ها در تماس است جدا مي شود و به مخزن بازمي گردند و اگر بدون پوشش باشند در معرض آسب ساييدگي قرار دارد و سبب خرابي سيستم مي شوند كه روغن موتور كاسترول تا حدودي توانسته است به كمك اين مشكل بيايد و لايه اي روغن كاسترول مانند آهن ربا به سطوح مورد نظر مي چسبند و با محيا كردن لايه روغني از سطوح فلزي را در تماس با سطح فلزي ديگر محافظت مي كنند و از خرابي سيستم جلوگيري مي كنند . روغن موتور هاي كاسترول به گونه اي طراحي شده اند كه براي ون هاي سبك , خودروهاي بنزيني , خودروهاي CNG دار , خودروهاي LPG دار و ديگر خودروهاي دو ديفرانسلي و .. نيز مناسب هستند .

ويژگي روغن صنعتي كاسترول

  • استارت راحت و سريع
  • چسبندگي به قطعات جهت جلوگيري از ساييدگي
  • چسبندگي به قطعات داخلي موتورها
  • محافظت از قطعات موتور در برابر دماهاي بسيار پايين و بالا
  • بهره مندي از تكنووژي به روز سنتتيك
  • سبب دوام و ماندگاري بيشتر سيستم

شركت روانكار شيمي ماهان به عنوان يك نماينده ي معتبر و رسمي در ايران اسنت كه محصولات كاسترول را به سراسر نقاط كشور پخش مي كند . براي خريد مطمعن اين محصول بايد آن را از نمايندگي هاي رسمي خريداري كنيد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۹:۲۹ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب