كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 67
دیروز : 209
افراد آنلاین : 2
همه : 23288

روغن صنعتي فوكس

 

روغن صنعتي فوكس | FUCHS : در سال ۱۹۳۱ شخصي به نام دكتر فوكس در آلمان شركت فوكس را بنيانگذاري كرد . اين شركت امروزه به عنوان بزرگترين توليد كننده ي روانساز در جهان است كه محصولات خود را به بيش از ۸۵ كشور در دنيا صادر مي كند . اين شركت جهت توسعه و پيشرفت خود سرمايه گذاري مناسبي انجام داده است كه در معرفي به روزترين و جديدترين روانسازهاي صنعتي و اتوموبيل در دنيا پيشتاز تمامي شركت هاست .

روغن صنعتي فوكس FUCHS

روغن صنعتي فوكس FUCHS 

روغن صنعتي فوكس FUCHS

با شركت هاي خودروسازي معتبر دنيا مانند بي ام و , فولكس واگن , مرسدس – بنز , آئودي و .. همكاري مي كند اين شركت ها قبل از اين كه محصولات خود را معرفي كنند ابتدا روانسازها و روغن هاي صنعتي مخصوص به خودرو را توليد مي كنند سپس اقدام به عرضه محصولات فولكس مي كنند . و تقريبا بيش از ۸۰ درصد خودورهايي كه در اين كارخانه جات توليد مي شوند با روغن فوكس از كارخانه خارج مي شوند . اين شركت با دارا بودن ۱۰۰۰۰ نوع محصول هميشه يك قدم از پيشگامان صنعت روغن سازي و روانسازي در دنيا جلوتر است . در اين شركت بيش از ۵۰۰۰ كارمند وجود دارد كه مشغول به فعاليت هستند .

شركت شيمي ماهان عرضه كننده ي انواع روغن صنعتي و رواسازهاي fuchs در ايران ست كه به عنوان نماينده ي معتبر اين شركت در ايران فعاليت مي كند و تمامي محصولات توليدي اين شركت را به سراسر كشور پخش و عرضه مي كند . جهت خريد محصول با كيفيت و اطمينان از اصل بودن روانساز و محصول مورد نظر با مجموعه شركت شيمي ماهان در ارتباط باشيد . برخي از شركت ها چون نماينده ي معتبر و اصلي نيستند هر نوع محصول را با نام فوكس با قيمت بالاتر به فروش مي رسانند .

آدرس وب سايت شركت : www.fuchs.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۳:۰۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب