كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 207
دیروز : 168
افراد آنلاین : 2
همه : 23219

كانكس درماني سيار 

 

كانكس درماني سيار , قيمت كانكس درماني سيار , خريد كانكس درماني سيار دست دوم : كانكس هاي درماني سيار طراحي شده در شركت ايرانا سازه از بهترين نوع كانكس ها هستند كه امروزه كاربردهاي زيادي دارند و به كمك حوزه ي پزشكي و درماني آمده اند . اين دسته از كانكس ها با مهيا ساختن فضاي درماني و پزشكي توانسته اند پاسخگوي نيازهاي افراد در مناطق عاري از تجهيزات پزشكي را برآورده كنند و به كمك اين نوع از كانكس ها مناطق محروم كه امكان ساخت مراكز درماني در آن ها وجود ندارد يا اگر باشد هم آنقدر هزينه بر است كه از عهده ي آن بر نمي آيند .

 

گروه كانكس سازي ايرانا سازه

مشتريان و خريداران اين دسته از كانكس ها مراكز درماني , بهداشت و آموزش پزشكي است كه به مناطق محروم از خدمات درماني و .. ارسال مي كند تا حداقل بتوانند پاسخگوي نيازهاي درماني مناطق محروم باشند . اين نوع از كانكس ها همانگونه كه از نامشان نيز مشخص است سيار هستند و به صورت چرخدار طراحي مي شوند و از قابليت هاي حمل و نقل و جابه جايي آساني برخوردارند البته كانكس هاي سيار ثابت نيز مزيت هاي ويژه اي دارند زيرا بايد به دليل ثابت بودن در يك مكان بايستي مقاوم ساخته شوند . ولي سيار بودن كانكس درماني يك مزيت ويژه اي كه دارد اين است كه در صورت تمايل به تغيير مكان آن مي توان به آساني آن ها را جابه جا كرد .

كانكس درماني سيار

كانكس درماني سيار

لازم به ذكر است كه امروزه اكثرا تمامي ادارات , ارگان ها و سازمان ها , دانشگاه ها , كارخانه جات و .. اگر تمايل به داشتن مراكز درماني در يك بخش از سازمان خود باشند بهترين گزينه ي انتخابي براي آن ها همين كانكس هاي درماني سيار است . كه با نصب آسان آن ها مي توان در مكان دلخواه به هدف خود دست يافت در ضمن در صورت تمايل مي توان آن ها ار جابه جا كرد و به مكان ديگري از سازمان انتقال داد . اندازه ها , ابعاد اين كانكس ها بسته به مكان مورد نظر مشتري و همچنين سفارش خريداران دارد در ضمن داخل اين كانكس ها چون مجهز به خدمات پزشكي ساخته مي شوند بايد با ظرافت و دقت كامل طراحي شوند .

كاربرد كانكس درماني سيار

  • واكسيناسيون اطفال و افراد بزرگسال

  • اتاق هاي فوريت هاي پزشكي و اورژانسي

  • مراقبت بهداشتي و درماني

  • اتاق هاي مخصوص مراقبت ويژه از مادر و كودك

ساخت و طراحي اين كانكس ها نيز بايد با دقت و ظرافت خاصي انجام شود و در ساخت ن ها از مواد اوليه بادوام استفاده شود زيرا در شرايط بحراني اعم از سيل , زلزله و مناطق محروم .. از اين كانكس ها استفاده مي شود . اين دسته از كانكس ها نياز به مجوز هاي ساخت و ساز و .. ندارند به همين سبب است كه جاي روش هاي سنتي ساخت و سازها را گرفته اند و در هر مكاني مي توان آن ها را نصب كرد . داخل اين دسته از كانكس ها به گونه اي بايد طراحي شود كه تمامي لوازم پزشكي و درماني داخل آن جاي گيرند .

قيمت كانكس درماني سيار

قيمت كانكس درماني سيار بسته به مواد اوليه به كار برده شده در آن و همچنين اندازه , ابعاد , ثابت بودن و يا سيار بودن , كانكس دست دوم بودن و .. بستگي دارد و همچنين اين دسته از كانكس ها را مي توان در چند طبقه نيز طراحي كرد كه اين ها بسته به نياز و سفارش مشتريان عزيز دارد . كه همگي مي توانند در قيمت يك كانكس درماني سيار تاثير گذار باشند .

جهت خريد محصول مي توانيد با متخصصين ما در شركت كانكس سازي ايرانا سازه تماس بگيريد و ابتدا مشاوره هاي لازم را درايفت كرده و سپس محصول انتخابي خود را سفارش داده تا مهندسين ما آن را بر طبق خواسته و نياز شما طراحي كنند و بعد از آن ساخته و در محل انتخابيتان نصب كنند .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۵:۴۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب