كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 200
دیروز : 168
افراد آنلاین : 2
همه : 23212

كانكس حمام

 

كانكس حمام , قيمت كانكس حمام نو و دست دوم , خريد و فروش كانكس حمام – ايرانا سازه – Bathroom conex : كانكس هاي حمام يكي ديگر از محصولات توليد شده در مجموعه شركت كانكس سازي ايرانا سازه است . اين شركت اقدام به طراحي و ساخت انواع كانكس از جمله كانكس حمام در طرح ها و اندازه هاي مختلف كرده است . شما شايد شاهد اين نوع از كانكس ها در زمان مسافرت بوده ايد كه در مسير هاي بين راهي و يا رستوران ها و پارك ها و تفرج گاه ها نصب مي شوند . زيرا براي ساخت حمام نياز به امكانات و مصالح ساختماني است كه كانكس حمام بهترين و آسانترين روش پيش روي است كه مي توان در مكان دلخواه آن ها را نصب كرد و از آن ها استفاده كر . اين دسته از كانكس ها به دليل طراحي , نصب , توليد , جابه جايي آسان مي توان آن ها را در هر مكاني با هر شرايطي از آن ها بهره برد .

كانكس حمام

انواع كانكس حمام با توجه به نياز و سليقه ي مشتري در طرح ها و اندازه هاي مختلف طراحي و توليد مي شوند نماي اين نوع از كانكس ها مي تواند از كامپوزيت و يا پي وي سي باشد كه هر كدام با توجه به ذوق و سليقه ي مشتري طراحي مي شوند و زيبايي خاص خود را دارند . وجود حمام در هر مكاني لازم و اجباري است با نصب سريع و آسان كانكس هاي حمام اين نوع از نياز بشر تا حدودي برآورده مي شود .

در طراحي و ساخت كانكس بايد به اين امر توجه كنيم كه مقاومت يك كانكس جز ويژگي هاي اصلي يك كانكس است زيرا فقط مختص يك مكان نيست و بايد سازگار با هر نوع شريط آب و هوايي ساخته شود و مقوم در برابر زلزله , سيل , رطوبت و .. باشد . و مهمتر از همه ي موارد اين كه بايد به صورت سبك طراحي شود تا از قابليت حمل آسان برخوردار باشد . طبق سفارش و نياز شما مشتريان عزيز اين نوع از كانكس ها هم به صورت ثابت و هم به صورت چرخدار طراحي مي شوند . سرويس هاي كانكس هاي حمام  داراي يك كابين , دو كابين , سه كابين و شش كابين هستند . عرض و طول اين كانكس ها بسته به سفارش و نياز متقضي دارد .

قيمت كانكس حمام

قيمت كانكس حمام بر طبق اندازه , مقدار مواد اوليه اي كه براي ساخت آن اختصاص داده مي شود و همچنين طرح هاي مختلفي كه پيشنهاد مي شود بستگي دارد . كانكس هاي حمام با نماهاي مختلفي از جمله كامپوزيت و يا پي وي سي طراحي و توليد مي شوند بنابراين مسلم است كه قيمت هر كدام با يكديگري متفاوت است . و مهمتر از همه اين كه قيمت اين نوع از كانكس ها بسته به اين كه در كدام محل نصب مي شوند دارد و ممكن است يك كانكس  داراي سه كابين و ديگري شش كابين باشد كه در اينجا قيمت هر كدام با ديگري كاملا متفاوت خواهد بود .

كانكس حمام دست دوم

شركت ايرانا سازه اقدام به خريد كانكس هاي دست دوم از مشتري مي كند . كانكس دست دوم حمام  به كانكس هايي اطلاق مي شود كه يك بار توسط مشتري مورد استفاده قرار گرفته است . مجموعه ي ما بعد از خريد كانكس از مشتري اقدام به تعمير , بازسازي كانكس ها مي كند و آن ها را با عنوان كانكس حمام دست دوم به كشترياني كه تقاضاي خريد اين نوع از كانكس ها را مي كنند با قيمت مناسبتري به فروش مي رساند . كه هم در هزينه ي مشتري صرفه جويي مي شود و هم صاحب كانكس با قيمت مناسب تري مي شود .

مشتريان عزيز مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ي خريد , فروش كانكس حمام و همپنين سفارش محصول با كارشناسان فروش مجموعه ي شركت ايرانا سازه تماس بگيرند .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۵:۵۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب