كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 178
دیروز : 168
افراد آنلاین : 1
همه : 23190

كانكس به هم پيوسته

 

كانكس به هم پيوسته : شركت كانكس سازي ايرانا سازه با استفاده از روش ها و متدهاي به روز دنيا اقدام به طراحي و ساخت انواع كانكس مي كند . اين شركت با استفاده از نيروي مجرب و كارآزموده در زمينه ي طراحي انواع كانكس توانسته است طي سال ها فعاليت خود در اين زمينه رضايت مشتريان را به خود جلب كند . از جالب ترين محصولات توليدي اين شركت طراحي و ساخت كانكس به هم پيوسته است .

كانكس به هم پيوسته

كانكس هاي به هم پيوسته يا در اصطلاح عموم كانكس متصل نوعي از كانكس ها مي باشند كه مي توان آن ها را به يكديگر وصل كرد . اين نوع از كانكس ها از چندين كانكس مجزا ساخته شده اند كه جدا از هم هستند و در زمان اتصال به يكديگر با چيدماني خاص به همديگر متصل مي شوند . اين نكته را نبايد فراموش كرد كه با وصل شدن كانكس هاي مجزا به يكديگر فضاي زيادي از محيط ايجاد مي شود كه از ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشت . مزيت اين نوع از كانكس ها به اين است كه به آساني مي توان بخش هاي كانكس ها را از يكديگر جدا كرد و در صورت نياز به جابه جايي جداگانه آن ها را حمل كرد .

كانكس به هم پيوسته

كانكس به هم پيوسته

كاربرد كانكس به هم پيوسته

از اين دسته از كانكس ها بيشتر در مناطقي كه صعب العبور هستند و يا امكان ساخت مدرسه به هر دليلي وجود ندارد استفاده مي شود و يا در زمان زلزله و ديگر بلاياي طبيعي اين نوع از كانكس ها جايگزين مناسبي مي باشند و در دسترس قرار مي گيرند . و ديگر كاربردهاي مهم اين كانكس ها اين است كه در پروژه هاي عظيم پل سازي و سد سازي و .. كه براي حمل و نقل و بردن كانكس ها نمي توان از تريلي استفاده كرد ؛ مورد استفاده قرار مي گيرند . اين كار به آساني انجام مي شود يعني با جدا كردن بخش بخش كانكس ها از يكديگر آن ها را مي توان با هر وسيله ي نقليه جابه جا كرد و به مكان دلخواه بردذ و در آن جا به يكديگر متصل كرد .

طراحي كانكس به هم پيوسته

طراحي نماي داخلي و بيروني كانكس هاي به هم پيوسته به نسبت ديگر كانكس ها دشوارتر است و به همين دليل اين دسته از كانكس ها اكثرا به صورت شيك ولي با طرح و نمايي ساده و اكصرا در شكل هاي مستطيلي طراحي و توليد مي شوند . در طراحي اين كانكس ها بايد به كارايي و كاربرد آن ها نيز توجه كرد تا طبق كاربردشان طراحي شوند .

كانكس به هم پيوسته در ايرانا سازه

شركت كانكس سازي ايرانا سازه با داشتن سابقه ي طولاني مدت در ساخت انواع كانكس و به كار گرفتن نيروي متخصص و جوان و كاربلد در زمينه ي طراحي انواع كانكس توانسته است بهترين محصولات را توليد و در دسترس همگان قرار دهند . با استفاده از مهندسين متخصص در زمينه ي طراحي كانكس و با به كارگرفتن سيستم نرم افزاري به روز دنيا توانسته است بهترين محصولات و با كيفيت ترين كانكس ها را طراحي و توليد كنند .
جهت سفارش كانكس به هم پيوسته و اطلاع از خريد كانكس , قيمت كانكس , كانكس دست دوم  با كارشناسان فروش مجموعه ايرانا سازه تماس حاصل نماييد و محصول انتهابي خود را سفارش دهيد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۲:۴۸ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب