كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 32
دیروز : 57
افراد آنلاین : 2
همه : 25062

كانكس ۶ متري

 

كانكس ۶ متري , كانكس ۶ متري , قيمت انواع كانكس ۶ متري نو و دست دوم در ايرانا سازه ( ۶ meter conex) : يكي ديگر از محصولات توليدي شركت ايرانا سازه كانكس ۶ متري است كه در طرح ها و شكل هاي مختلفي طراحي و توليد مي شود . عوامل متعهد و بسيار زيادي همچون نوع كانكس و مصالحي كه در آن مورد استفاده قرار گرفته است در قيمت كانكس هاي ۶ متري تاثير وافري دارد . با اين حال بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه منظور از كانكس ۶ متري , كانكس در ابعاد ۶ متر مربع نمي باشد , كانكس ۶ متري به كانكس هايي اطلاق مي شود كه طول آنها ۶ متر و عرض آن ۲٫۴ متر است كه در مجموع مي شود ۱۴متر مربع , ولي معمولا فقط طول كانكس را در نامگذاري آن ذكر مي كنند . به همين دليل است كه اين نوع كانكس ها كانكس ۶ متري مشهور مي باشند .

كانكس 6 متري

در زير به انواع اين كانكس و نوع سازه هاي آنها و همچنين به قيمت و هزينه ي آنها اشاره كرده و براي شما معرفي مي كنيم .

قيمت كانكس ۶ متري

گفتني است كه اين نوع سازه ها كانكس هاي ۶ متري يا كانكس كارگاهي سبك مي گويند . كانكس هاي ۶ متري توليدي شركت ايرانا سازه با توجه به سليقه و نياز مشتريان در اندازه هاي مختلف توليد مي شوند و قيمت آن ها بسته به نوع كاربرد , اندازه , مواد اوليه به كار رفته در آن ها بستگي دارد .مهمترين كاربرد اين نوع از كانكس ها در كارگاه هاي ساختماني و عمراني و همچنين براي ساكن كردن كارگران و پرسنل به طور موقت بيشترين كاربرد را دارند . اين نوع كانكس ها به دليل اينكه قيمت تمام شده ي آن را كاهش دهند و همچنين براي مدت زمان استفاده آن چيزي در حدود يك الي دو سال نياز دارند مقرون به صرفه تر محسوب مي شود . در واقع اين نوع سازه ها ارزان ترين نوع در بين كانكس ها مي باشد .

جهت سفارش كانكس هاي ۶ متري , كانكس دست دوم با كارشناسان فروش مجموعه ي ايرانا سازه تماس بگيريد . اين دسته از محصولات طبق سفارش و نياز شما مشتريان عزيز در اندازه ها و طرح هاي مختلف طراحي و توليد و در محل مورد نظر مشتريان عزيز نصب مي گردد . با ايرانا سازه همراه شويد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۲:۴۷ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب