كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 197
دیروز : 168
افراد آنلاین : 2
همه : 23209

نهركن

شركت هايپر صنعت فامكو ارائه دهنده انواع تجهيزات و ادوات كشاورزي و باغباني، دامپروري و مرغداري، از برند هاي مطرح دنيا و نمايندگي توليد كنندگان نمونه داخلي آماده ارائه خدمات به جامعه كشاورزي كشور مي باشد. جهت كسب اطلاعات و دريافت قيمت با كارشناسان شركت تماس حاصل فرماييد.

 

نهر كن


در كشاورزي و باغباني براي انتقال آب از نهر ها و جوي ها استفاده مي شود. براي ايجاد نهر از دستگاه نهركن كشاورزي استفاده مي شود. دستگاه نهر كن از اتصال دو خيش گاو آهن برگردان دار از ناحيه تيغه ها تشكيل مي شود. تيغه گاو آهن برگردان دار لايه خاك را كنده و برگردان كرده و به كنار مي ريزد. دو خيش  گاو آهن با متصل شدن به هم در قسمت پيشاني و برگرداندن خاك به دو طرف با عث ايجاد نهر و جوي مي شوند. گاها اتفاق مي افتد كه كشاورزان درصورت نبود دستگاه نهركن به باز كردن خيش هاي اضافي گاوآهن برگردان دار مبادرت ورزيده و با استفاده از يكي از خيش ها با دو بار شخم زني در جهت عكس هم و كنار هم ايجاد جوي مي نمايند كه به لحاظ اقتصادي و ميزان تردد تراكتور در زمين كشاورزي به هيج وجه توصيه نمي شود. با استفاده از دستگاه نهركن با يك بار عمليات خاكورزي مي توان نهر و جوي آب لازم را بوجود آورد. نهركن ها به قسمت اتصال سه نقطه تراكتور نصب مي شوند، و در انواع مختلف ثابت و قابل تنظيم توليد مي شوند. جوي هاي آب به جوي هاي اصلي و فرعي تقسيم بندي مي گردند كه معمولا عمق و عرض جوي هاي فرعي بدليل تقسيم آب، كمتر از جوي اصلي است، براي اين منظور با استفاده از نهركن هاي قابل تنظيم مي توان جوي هاي آب با عمق و عرض مختلف ايجاد نمود.

 

ساختمان نهركن

دستگاه نهركن از سه قسمت اصلي شاسي، ساق يا پاشنه، و عامل خاك ورز كه همان تيغه هاي نهر كني مي باشند تشكيل شده است.
شاسي نهركن: شاسي نهركن پاشنه و عامل خاكورز نهركن را به اتصال سه نقطه تراكتور متصل مي نمايد. و از قطعات فولادي ساخته مي شود.
پاشنه يا ساق نهر كن: قطعه فولادي با جان قوي كه تيغه هاي نهركن يه آن متصل شده و روي شاسي دستگاه نصب مي شود.
تيغه هاي برگردان نهركن: دو خيش برگردان دار كه از ناحيه تيغه به همديگر متصل شده و وظيفه ايجاد نهر و جوي را بر عهده دارند.

تنظيمات نهركن

نهركن ها در دو مدل ثابت و قابل تنظيم ساخته مي شوند. فاصله باله هاي نهركن هاي ثابت نسبت به هم غير قابل تغيير و ثابت مي باشند و عرض جوي ايجاد شده با اين نهركن ها ثابت است و صرفا با تنظيم بازوي وسط اتصال سه نقطه، ميزان عمق جوي را مي توان تغيير داد. باله هاي برگردان نهركن قابل تنظيم، حالت لولايي داشته و مي توان توسط تنظيم پشت بند  زاويه باله ها را بازتر يا بسته تر نمود، كه در اين حالت مي توان جوي هاي با عرض و عمق مختلف ايجاد نمود.

نهركن تيلر

از نهركن هاي تيلر جهت ايجاد جوي هاي كوچك در باغات استفاده مي شود. اين نهركن ها نيز مشابه نهركن هاي پشت تراكتوري در دو نوع ثابت و قابل تنظيم توليد مي شوند نهركن تيلري را مي توان به تمامي تيلر كولتيواتور هاي بيش از 5 اسب بخار متصل نمود براي ايجاد جوي هاي عميق تر با نهركن تيلري مي توان با دو مرتبه خاكورزي، جوي با عمق بيشتر را ايجاد نمود. عملكرد نهر كن تيلر با اتصال به تيلر هاي 7 اسب، 9 اسب و 10 اسب و 12 اسب بسيار مطلوب مي باشد و موتور تيلر به هيچ وجه تحت فشار قرار نمي گيرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۷:۱۷ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب