كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 112
دیروز : 757
افراد آنلاین : 1
همه : 26362

جهيزيه عروس , ليست كامل جهازيه عروس , قيمت روز به همراه عكس  , ليست كامل جهيزيه عروس سال ۹۷ , ۹۸ | قيمت و خريد جهازيه براي عروس , بهترين فروشگاه خريد جهيزيه : يكي از مسائل مهم براي خانواد عروس تهيه جهازيه براي دخترشان است . فرهنگ كشور و نيز عرف وشرع بر اين است كه عروس خانم به همراه خود جهازيه به خانه داماد بياورد. روند شروع خريد جهيزيه براي عروس نيز از زمان عقد عروس و داماد كم كم شروع مي شود.

جهيزيه عروس

كشور ايران داراي فرهنگ هاي مختلفي در عمر خريد جهازيه دارد . در برخي از فرهنگ ها خريد كامل جهازيه با خانواده عروس است . در برخي از فرهنگ ها و قوميت ها خريد جهازيه بين خانواده عروس و داماد تقسيم مي شود و در برخي نيز كلا خريد جهازيه به معناي واقعي وجود ندارد و داماد خودش بايد تامين كننده باشد ( اين مورد در شهرهاي جنوبي و جنوب شرقي بيشتر ديده مي شود و بسيار اندك است).

ولي در كل فرهنگي كلي اكثريت مردم كشور مون دارند و آن اين است كه داماد در خريد برخي از كالاهاي مورد نياز و مهم جهيزيه عروس كمك مي كند و گاها چند قلم وسايل كه در عرف ۵ قلم مي باشد . خودش تهيه مي كند .

در كل در عرف و سنت , خريد بخش عمده اي از جهيزيه بر عهده خانواده عروس مي باشد تا هزينه هاي زيادي بر داماد تحميل نشود و اميدوار به ادامه زندگي باشد . معمولا در خانواده هاي سنتي كشور خريد جهازيه از همان روزهاي بعد عقد تا چند روز مانده به برگزاري مراسم عروسي آغاز مي شود . تا كم كم تمام مايحتاج كامل شود . البته به دليل سلايق مختلف براي خريد لوازم مد نظر عروس خانوم اين پروسه شايد زمان زيادي ببرد . و در اين حين نيز برخي از لوازم از قلم بيافتد.

ليست جهيزيه عروس

مهمترين بخش خريد جهيزيه عروس خريد اقلام ضروري و گران قيمت است مانند : يخچال , فرش , لباس شويي , اجاق گاز , سرويس خواب و …

براي اينكه اين نوع اقلام جهيزيه را به بهترين شكل تهيه كنيم نياز مند دانستن برخي نكات مي باشد. اگر با ما همراه باشيد تعدادي نكات مهم را در اين باره عرض خواهيم كرد :

نكات مهم در خريد اقلام ضروري جهيزيه عروس

در خريد جهيزيه عجله نكنيد

مهمترين نكته در خريد اقلام گران قيمت جهازيه عروس اين است گه نبايد در خريد انها عجله كرد . با حوصله بگرديد در بازار و پرس و جو كنيد و قيمت بگيريد . تا انتخاب زيادي داشته باشيد براي خريد جهيزيه .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۱:۵۳ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب