كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 147
دیروز : 219
افراد آنلاین : 1
همه : 26800

ليفتراك , انواع ليفتراك , ليست قيمت ليفتراك , مرجع تخصصي سايت ليفتراك , فروشگاه عرضه ليفتراك در تهران , بزرگترين بازار آنلاين خرديد و فروش انواع ليفتراك :يكي از كاربردي ترين وسيله هاي جابجايي كالا ليفتراك است . ليفتراك هاي وارد شده توسد ام ديزل بالاترين كيفيت را در بين سايرين دارد . به دليل كاربرد وسيع اين ماشين جابجايي شركت هاي ماشين سازي سنگين زيادي اقدام به توليد آن كرده اند . در زير تمامي ليفتراك هايي را كه توسط شركت ام ديزل عرضه مي شود را به همراه اطلاعات شان ارائه مي كنيم . براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با ليست قيمت ليفتراك هاي جديد ما مي توانيد با ما تماس گرفته و از مشاوره رايگان ما بهرمند شويد.

ليست محصولات ليفتراك شركت كوماتسو

شركت صنايع معدني Takeuchi كه در سال ۱۸۹۴  تاسيس شد در سال ۱۹۱۷ اقدام به ساخت ماشين آلات و تجهيزات صنعتي و معدني جهت استفاده در فعاليت خود با نام تجاري كوماتسو (komatsu Iron Work ) كرد. نام تجاري كوماتسو در سال ۱۹۲۱ از شركت صنايع Takeuchi   جدا شد . كوماتسو در سال ۱۹۵۳ اقدام به طراحي اولين ليفتراك خود كرد و به صورت گسترده توليد كرد. ليفتراك هاي شركت كوماتسو همانند ساير محصولات قدرتمندش فوق العاده مي باشند. ليفتراك كوماتسو هاي توليد شده توسط كوماتسو در انواع سري هاي مختلف براي فعاليت هاي گوناگون عرضه بازار شده است و تقريبا مي توان گفت در بيش از ۱۰۰ كشور دنيا نمايندگي رسمي دارد.

ليست ليفتراك هاي شركت لينده

شركت لينده يكي از بزرگترين توليد كننده هاي لودر , ليفتراك و تجهيزات انبار در جهان است . شركت لينده بيش از ۵۰ سال است كه در زمينه استاندارد سازي كاميون هاي صنعتي ( ليفتراك , لودر , ريچ استاكر و ..)و مديريت ناوگان و سيستم كمك درايور فعاليت مي كند. شركت بزرگ لينده در سراسر جهان نمايندگي هايي براي فروش محصولات خود دارد و از اين رو توانسته است در حدود ۱۳۰۰۰ نفر را مشغول به كار از طريق برند خود كند. لينده در سراسر دنيا بيش از ۷۰۰ مركز فروش و خدمات و در بيش از ۱۰۰ كشور نيز فعاليت تجاري دارد.
مركز و دفتر اصلي بزرگترين شركت توليد ليفتراك لينده و لودر و تجهيزات انبار لينده در فرانسه واقع شده است .لينده در ارپ به نام Fenwick نيز خوانده مي شود . شركت لينده در سال ۲۰۰۶ بخشي از شركت KION كه دومين توليد كننده بزرگ كاميون هاي صنعتي در جهان بود .
اساس فعاليت شركت لينده در توليد انواع ليفتراك , موتورهاي الكتريكي و ديزلي , تجهيزات انبار , نرم افزار مديريت ناوگان حمل و نقل , راه حل اتوماسيو و سيستم هاي پشتيباني راننده مي باشد.

ليست ليفتراك هاي شركت دوسان

شركت دوسان بيش از ۱۱۰ سال از تاسيسش مي گذرد. و امروزه تبديل به يكي از برترين توليد كننده هاي انواع ليفتراك دوسان , ماشين آلات انبار , صنعتي , راه سازي و معدن و … در جهان شده است. به طوريكه در سراسر جهان بيش از ۳۸ هزار نفر به صورت مستقيم و عير مستقيم كارمند دارد . كه در ۳۳ كشور دنيا فعاليت مي كنند. شركت دوسان يكي از بزرگترين شركت هاي كره است كه درآمد سالانه بالاي ۲۱٫۶ ميليارد دلار دارد.
قدرت شركت دوسان در توليد انواع ماشين آلات و تجهيزات نظامي , ساختماني , انبار داري , راه سازي و … مي باشد. در زير به محصولات ليفتراك اين شركت كه در ام ديزل عرضه مي شود اشاره اي مي كنيم.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۸:۴۵ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب