كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 8
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23229

نورپردازي در تالار عروسي – زيبايي مراسم عروسي با نورپردازي حرفه اي : يكي از بهترين شب هاي زندگي براي هر فردي ، شب عروسي است. معمولا افراد دوست دارند كه اين شب در زندگيشان به بهترين شكل ممكن برگزار شود. گاهي افراد با وجود اينكه هزينه هاي زيادي را براي اين شب صرف مي كنند ولي آنگونه كه مي خواهند از برگزاري مراسمشان راضي نيستند.

نورپردازي در تالار عروسي

نورپردازي تالار عروسي توسط خدمات مجالس و تشريفات عروسي

تشريفات عروسي و خدمات مجالس كه كارهاي برگزاري مراسم عروسي شما را در تالار عروسي انجام مي دهند يكي از مهمترين خدماتشون براي تشريفات مجالس بهينه كردن نورپردازي در تالار عروسي است . كارشناس طراحي و دكوراسيون بر اساس تجربه و خواست فيلم بردار بايد بهترين نورپزدازي را انجام دهد تا يك فيلم عروسي جالب به همراه عكسهاي زيبا اجرا شود.

تالار عروسي جز يكي از اصلي ترين مواردي است كه بايد در انتخاب آن بسيار دقت كرد. يك تالار خوب بايد ويژگي هاي را داشته باشد كه يكي از آنها نورپردازي مي باشد.

متاسفانه نورپردازي از موضوعاتي بوده كه در بسياري از تالارها بخوبي رعايت نمي شود و در واقع به آن توجهي خاصي نشده است. مي توان اينگونه گفت كه نورپردازي بر روي مراسم شما و نحوه ي برگزاري آن بسيار تاثير گذار مي باشد و البته مي تواند برروي روحيه مهمان هايتان نيز اثرات مثبتي بگذارد و مهم ترين ويژگي كه نورپردازي دارد اين است كه با هزينه اندك قابل اجرا مي باشد.

نورپردازي در باغ عروسي علاوه بر اينكه سبب مي شود كه ظاهر زيبايي به محل برگزاري مراسم بخشيده شود بلكه برجسته سازي برخي از قسمت هاي مهم مجلس مثل سن رقص يا عروس و داماده را به همراه داشته است.

عكاس هاي كه مي خواهند از مراسم عروسي ، عكس بگيرند به موضوع نورپردازي بسيار اهميت مي دهند چون واقعا شرايط نورپردازي سبب مي شود كه آنها عكس هاي رويايي تري را از مراسم بگيرند.

كافيه است براي لحظه ي مراسم عروسي خود را با رنگ هاي مختلف تصور كنيد قطعا مي دانيد كه بسيار جالب و زيبا خواهد بود. نورپردازي سبب زيباتر شدن سالن عروسي شما خواهد شد.

نمي توان به نورپردازي به چشم يك روش كاري نگاه كرد چون بيشتر از اين حد مي باشد و در راستاي يك نيروي كاري مخصوص مي توان از آن نام برد. همانطور كه موزيك در حال پخش در مراسم عروسي مي تواند برخي را مشتاق به رقصاندن كند نيروي رقص نور هم مي تواند چنين شرايطي را ايجاد كند.در يك محيط ، نورپردازي و دكور با يكديگر تركيب مي شوند.

حقيقت موضوع اينجاست كه بدون رنگ ، دكور و اجزا بي روح جلوه مي دهند و نورپردازي در چنين شرايطي بسيار موثر است چون به گل و گياه تزييني سالن و دكور ، حس زنده شدن ميدهد.

مي توان به صورت كلي نور پردازي را به سطوح مختلف تقسيم كرد كه در ادامه اين مطلب به آنها اشاره شده است:

مراسم اصلي جشن :

نور پردازي يكي از اصلي ترين موضوعاتي است كه بايد در قسمت هاي اصلي جشن مثل راهرو ، فضاي تشريفاتي و … به آن دقت شود.

قسمت هاي نوشيدني و شام :

طراحي كه براي جشن انجام مي شود در اين جا به وسيله نورپردازي بايد ديده شود يا مي توان اينگونه گفت كه بايد نورپردازي براي اين قسمت خاص و ديدني باشد .

سن رقص :

نور پردازي بايد به گونه ي باشد كه بتواند حس خوبي را در مهمان هاي شما ايجاد كند. چون شما براي اين شب برنامه ريزي هاي زيادي كرده ايد و واقعا فكر اينكه به بهترين شكل انجام نشود قطعا شما را آزار خواهد داد.

به فكر اين موضوع نباشيد كه نورپردازي سبب سرگرم شدن يا لذت بردن شود. شما مي توانيد نور پردازي را به صورت هندسي يا شكل دار روي قسمتي از سالن يا سقف در نظر بگيريد كه حال و هواي خاصي را به مجلس شما بدهد.

در اولين برنامه ريزي هاي كه براي تشريفات مجلس خود انجام ميدهيد ، نور پردازي را در نظر بگيريد و زماني كه محل برگزاري مجلس عروسي تان را انتخاب مي كنيد به نور پردازي اهميت ويژه بدهيد. فراموش نكنيد سهل انگاري در انتخاب اين گزينه مي تواند سبب شود اين شب براي شما رويايي نشود.

با اينكه نورپردازي يكي از گزينه هاي است كه به بخش فني مرتبط مي باشد ولي تا حد زيادي به طراحي هم وابسته است. البته فراموش نكنيد منظور اين نيست كه فقط از ابزار و آلات نورپردازي استفاده كنيد و اينگونه تصور كنيد كه نور پردازي را انجام داده ايد يا به بياني ساده تر استفاده از چراغ و لامپ به عنوان نور پردازي به شمار نمي روند.

اگر مي خواهيد نور پردازي را به بهترين شكل ممكن انجام بدهيد بايد از يك طراح نور پردازي استفاده كنيد. طراح به گونه ي شرايط را به وجود مي آورد كه ابزارها و آلات ها ديده نمي شوند و البته وضعيت نور پردازي را مطابق با اتفاق هاي عروسي تغيير ميدهد و به گونه ي هماهنگي را بين آيتم هاي مختلف پديد مي آورد تا شما بهترين شب زندگي تان را تجربه كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۷:۵۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب