كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 38
دیروز : 69
افراد آنلاین : 1
همه : 24380

جراحي زيبايي بزرگ كردن سينه  

جراحي زيبايي بزرگ كردن سينه : بهترين و شناخته شده ترين روش براي افزايش اندازه سينه ها و بزرگ كردن سايز سينه ها، گذاشتن پروتز در سينه است. جراح در اين روش برش كوچكي را در ناحيه زير پستان يا دور هاله انجام مي دهد و پروتز را از اين محل برش داده شده وارد مي كند و در زير نسج پستان يا عضله سينه اي بزرگ مي گذارد تا پستان برجسته تر شود همان طور كه در مقاله هاي قبل گفتيم پروتزها انواع و شكل هاي متفاوتي دارند و برحسب تجربه جراح و درخواست بيمار، براي هر خانمي اندازه و نوع خاصي از آن استفاده مي شود.

جراحي زيبايي بزرگ كردن سينه

جراحي زيبايي بزرگ كردن سينه

شكل پروتزها يا گرد است يا حالت اشكي دارد و از آن جايي كه پروتزهاي گرد در تمام جهات يكسان هستند و استفاده از آنها راحت تر است. در پروتزهايي كه با ژل پر شده اند، امكان نشت ژل از منافذ ريز جدار پروتز وجود دارد و گرچه به دليل چسبنده بودن ژل داخل آن پروتز كاملا خالي نمي شود و شكل خود را حفظ مي كند اما همان ميزان ژلي كه نشت كرده است گاهي باعث بزرگ شدن غدد لنفاوي و دردناك شدن آنها مي شود.

بزرگ كردن سينه با جراحي زيبايي سينه

از رايج ترين و امروزي ترين روش هاي بزرگ كردن سينه استفاده از روش جراحي پروتز سينه است كه اين جراحي زيبايي يك عمل زيبايي جهت بهبود شكل و اندازه سينه است كه همه ساله افراد زيادي از اين جراحي استقبال مي كنند و كلينيك هاي زيبايي ميزبان خانم هاي بسياري براي انجام اين جراحي است و به شما كمك مي كند تا به اندازه مطلوب سينه برسيد وظاهر سينه شما شكل بهتري داشته باشد.

معمولا براي بزرگ كردن سينه از ۲ روش استفاده مي شود يكي روش پروتز و روش دوم انتقال چربي براي افزايش اندازه يا اصلاح فرم سينه خانم‌ها استفاده مي‌شود؛ كه در اين مقاله ما روش پروتز را برايتان شرح مي دهيم : در جراحي پروتز سينه ، جراح پروتز را در زير بافت هاي نرم سينه قرار مي دهد و پروتز با سيليكون يا سالين پر مي شود. نا گفته نماند كه شما هم زمان با ليفت سينه مي توانيد از پروتز سينه نيز استفاده نماييد و از آن جايي كه در روش پروتز برجسته كردن سينه يك عمل پرطرفدار است كه باعث مي شود تا ظاهر خانم‌ها بهبود پيدا كند و بدون شك همانطور كه قبلا هم اشاره كرديم به بالا رفتن اعتماد به نفس خانم ها هم كمك شاياني مي كند؛ زيرا در نظر سنجي كه داشتيم بيشتر افرادي كه اين جراحي را از انجام داده‌اند معتقدند كه اين عمل تأثير واقعاً مثبتي بر زندگي آن‌ها داشته است.

چه كساني نياز به جراحي زيبايي بزرگ كردن سينه دارند؟

  • كساني براي اين جراحي كانديد هستند كه سينه‌ هاي آن ها متناسب با هيكل آن ها نيست دوست دارند كه سينه بزرگ ‌تري داشته باشند
  • وجود اختلاف سايز و شكل در سينه
  • نامتقارن بودن سينه ها با هم
  • كساني كه بر اثر شيردهي و يا لاغر شدن، سينه‌ هاي شان كوچك و افتاده و شل شده باشد
  • تعدادي از خانم هايي كه سينه هايشان رشد كافي نداشته است و با انجام پروتز سينه مي توانند به سايز ايده آل سينه دست پيدا كنند و از اين مشكل رهايي پيدا كنند
  • بيشتر خانم هايي كه در اثر پير شدن و تغيير وزن شكل سينه خود را از دست داده اند با جراحي زيبايي سينه مي توانند سينه ايي خوش فرم و زيبا داشته باشند.

چه سني براي جراحي پروتز سينه مناسب مي باشد؟

معمولا براي انجام پروتز سينه محدوده سني خاصي وجود ندارد و هر زماني رشد سينه كه همان بلوغ سينه است كامل شده باشد يعني سن ۱۸ سالگي به بعد، اين عمل قابل انجام است توصيه ما اين است كه قبل از اقدام به اين كار حتما با پزشك جراح مشورت كنيد. معمولا براي كساني كه بيماري جدي داشته باشند يا كساني كه سابقه سرطان سينه در اطرفيان آن ها باشد بهتر است كه ماموگرافي را حتما انجام دهند و به علت تداخل احتمالي پروتز در تصاوير ماموگرافي بهتر است اين عمل را انجام ندهند.

آيا جراحي پروتز سينه بعد از بچه دار شدن لازم است؟

قبل از اينكه شما بخواهيد پروتز سينه را انجام دهيد بايد يك جلسه مشاوره با پزشك تان داشته باشيد و درباره عوارض و خطراتي كه ممكن است در دوران بارداري يا شير دهي در سينه هاي پروتز شده باشد سوالات خودتان را بپرسيد. پزشك شما به شما خواهد گفت كه انجام پروتز سينه هيچ مانعي را براي شيردهي ايجاد نمي‌ كند و فرد قادر به توليد شير كافي خواهد بود؛ و بارداري و حاملگي براي فردي كه پروتز سينه انجام مي دهد هيچ مانعي ندارد و از آن جايي كه بافت‌ هاي سينه در طي بارداري مثل تمام افراد عادي بزرگ مي شوند و پوست نيز كشيده مي ‌شود و بعد از حاملگي و پايان شيردهي بافت سينه كوچك و جمع خواهد شد؛ و حجم پروتز سينه طي بارداري و شيردهي به همان اندازه باقي خواهد ماند.

پس به خود بيمار بستگي دارد كه مي تواند چه موقعي جراحي زيبايي سينه را انجام دهد كه قبل يا بعد از بچه دار شدن اين كار را انجام دهد. برش در جراحي زيبايي سينه كوچك مي باشد و جراح در جراحي زيبايي سينه ميزان به هم ريختگي غده هاي شيري را به حداقل مي رساند پس هيچ جاي نگراني براي شيردهي وجود ندارد. با جراحي پروتز سينه مي توانيد به سايز ايده آل سينه دست پيدا كنيد و متناسب با اندام خود سينه هايي زيبا داشته باشيد.

برچسب ها: , ,

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۱:۵۸ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب