كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 71
دیروز : 209
افراد آنلاین : 1
همه : 23292

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر  

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر : امروزه مشكل بسياري از افراد تبرگي ها و سياهي هايي است كه در دور چشم ان ها به وجود مي ايد كه علل مختلفي دارد مثلا استرس و بي خوابي كه . تيرگي زير چشم شما را پير و خسته نشان مي دهد. خستگي و استرس باعث تغيير رنگ رنگدانه هاي زير چشم و در نهايت تيرگي مي شود. اما به راحتي از بين نمي رود ولي با درمارولر مي توان ان را درمان كرد.

درمان تيرگي زير چشم با درمارولر

. سياهي و گودي زير چشم، يكي از اولين مشكلاتي است كه افراد با آن مواجه مي‌شوند. ايجاد حلقه اي سياه در اطراف چشم، به ويژه زير چشم مشكل شايعي در خانم ها و آقايان است. روش هاي زيادي براي رفع تيرگي زير چشم وجود دارد از جمله: كرم هاي روشن كننده، ليزر، تزريق ژل و… اما درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ يك روش كاملا جديد و نوين براي رفع تيرگي زير چشم شناخته شده است.

تحقيقات نشان مي دهد درمان با درمارولر باعث از بين رفتن كامل تيرگي زير چشم مي شود. از خانم هاي بين ۲۱ تا ۶۱ سال خواسته شد تا داوطلبانه در اين تحقيقات شركت كنند. در طول تحقيق براي از بين بردن تيرگي زير چشم از روش ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر و ۱۰% از محلول موضعي اسيد تري كلرواستيك (محلولي براي از بين بردن كك مك و لكه و تيرگي است) استفاده كردند. تقريبا همه داوطلبان بعد از استفاده از درمارولر نتايج قابل قبولي را بدست آوردند. بعد از اتمام استفاده از درمارولر همه داوطلبان در مورد اين روش نظرات مثبتي داشتند از جمله:

  • درد بسيار كمي داشت
  • هيچ ورمي ايجاد نشد
  • التهاب و قرمزي پوست بسيار كم بود

بعد از اين تحقيقات ثابت شد براي رفع تيرگي زير چشم استفاده از روش ميكرونيدلينگ و دستگاه درمارولر بسيار خوب وعالي جواب مي دهد. روش هاي متعددي براي رفع تيرگي زير چشم وجود دارد اما درمان با دستگاه ميكرونيدلينگ نتايج بسيار قابل قبول تري را ارائه داده است همچنين اين روش از نظر وقت و هزينه بسيار به صرفه تر از ديگر روش ها مانند ليزر، تزريق ژل، جراحي و غيره است.

چرا براي رفع تيرگي زير چشم از درمارولينگ تراپي يا درمان با ميكرونيدلينگ استفاده مي شود؟

يكي از مهم ترين دليل هاي كه بايد براي درمان تيرگي رود چشم از درمارولر استفاده كرد اين است كه اين روش بسيار راحت و ساده است. شما براي استفاده از اين روش نيازي به مراجعه به كلينيك نداريد و خيلي راحت مي توانيد آن را در خانه انجام دهيد. ميكرونيدلينگ يا درمان با درمارولر روشي كاملا آسان و راحت است و هيچ گونه عوارضي تاكنون نداشته است. اين روش با كمترين هزينه سريع ترين و بهترين نتيجه را به شما مي دهد.

ميكرونيدلينگ با استفاده از درمارولر باعث افزايش چشمگير فيبرهاي الاستيك در پوست مي شود و ضخامت پوست را افزايش مي دهد. اين اثر موجب نتايج چشمگيري در بهبود تيرگي زير چشم مي شود. ميكرونيدلينگ به طور موضعي لك ها و تيرگي زير چشم را درمان ميكند. استفاده از يك دوره ي درماني درمارولر به تحريك رشد كلاژن و الاستين كمك مي كند و در نتيجه موجب تقويت و سفت شدن پوست و از بين رفتن سياهي زير چشم مي شود.

دلايل مختلفي وجود دارد كه باعث مي شود ما از اين روش استفاده كنيم براي مثال در استفاده از ليزر ، عمق نفوذ و تاثير ليزر در حد لايه سطحي اپيدرم بوده اما در ميكرونيدلينگ عمق نفوذ سوزن ها به لايه درم مي باشد و روند كلاژن سازي و بازسازي پوست با افزايش جريان خون موضعي در اين لايه عمقي تحريك مي شود به دليل داشتن چنين ويژگي هايي درمان به روش ميكرونيدلينگ را اكثر متخصصان توصيه و انتخاب مي كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۸:۱۰ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب