كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 20
دیروز : 320
افراد آنلاین : 1
همه : 24993

پروتز سينه , هزينه , مزايا و عوارض عمل پروتز سينه  

پروتز سينه , عمل زيبايي پروتز سينه , مزيايا انجام عمل پروتز سينه در بانوان , هزينه عمل پروتز سينه  : در دنياي امروزي، يكي از موفق ترين عمل هاي زيبايي ، جراحي زيبايي سينه است كه از محبوبيت خاصي بين خانم ها برخوردار است اين عمل زيبايي مخصوص كساني است كه سينه هاي بزرگ و خوش فرم ميخواهند و بدون عمل جراحي اين امر برايشان ممكن نمي شود پس رو به انجام اين عمل مي آورند.

پروتز سينه

خانوم ها هميشه در انجام عمل هاي زيبايي داوطلب هستند و استقبال خوبي از اين نوع عمل ها مي كنند. عمل هاي زيبايي به خصوص جراحي زيبايي سينه باعث بالا رفتن روحيه و اعتماد به نفس خانوم ها ميشود آنها با انجام اين عمل به خواسته ي ايده ال خود مي رسند.

دلايلي براي جراحي زيبايي سينه در بين خانم ها

  1. از آنجايي كه بعضي خانوم هااز سينه هاي خوش فرم و مناسب برخوردار هستند اما بعضي ها دوست دارند سينه هاي بزرگتري داشته باشند و با اين عمل زيبايي سينه هاي خود را بزرگ مي كنند.
  2. برخي اختلالات هم در بعضي خانوم باعث شده است كه در انها رشد سينه به حالت نرمال نباشد و براي حل اين مشكل رو به اين عمل مي آورند.
  3. اغلب مشكلات هم بعد از شيردهي و افزايش سن خانوم ها گريبان گير آنها ميشود كه در ان حالت سينه شكل و حالت عادي خود را از دست مي دهد و اين امر ناخوشايند از نظر خانوم ها بسيار بد است و نياز به جراحي سينه دارد.
  4. شايع ترين عمل هم براي كساني است كه از بيماري كانسر سينه رنج مي برند خواهان اين عمل زيبايي هستند.

تعريف كامل پروتز سينه

همان طور كه شنيده ايم در اين سالها تعداد عمل هاي زيبايي سينه مخصوصا پروتز در سرتاسر دنيا و ايران از محبوبيت زيادي برخوردار است، كه بلامانع اين عمل جراحي پروتز سينه را انجام مي دهند و در واقع جراحي پروتز شايعترين عمل جراحي زيبايي بر روي پستان ها مي باشد كه با استقبال خوبي رو به رو شده است و افراد بالاي ۱۸ سال به بعد مي توانند اين عمل زيبايي را انجام دهند.

پروتز سينه كه براي پر كردن سينه هاي خانوم ها كاربرد دارد (سيليكوني، آب نمكي)

سيليكوني : اين پروتز موادش از سيليكون تهيه شده است كه داخل آن از ژل سيليكوني پر شده است كه از آن براي بزرگ كردن سينه و فرم دهي مناسب سينه استفاده ميشود و به اندازه دلخواه بيمار پر ميشود كه اندازه هاي خاص دارد. جنس اين پروتز ها نيز داراي انواع مختلفي بوده گاهي ممكن است صاف و يا زبر باشد. البته بايد بدانيم كه شكل آنها با هم فرق مي كند؛ بعضي گرد است و بعضي نيز مانند يك قطره اشك بوده كه قسمت بالايي آن باريك تر و پايين آن پهن تر و بزرگ تر است. و باز هم انتخاب نوع آن به عهده خود بيمار است.

سالين (آب نمكي) : در اين روش پروتز هاي سالين (آب نمكي) كه نسبت به پروتز هاي سيليكوني داراي شكل سفت تري مي باشند و خانم هايي زيادي تمايل به استفاده از اين نوع پروتز را در عمل هاي زيبايي سينه دارند ان ها مي خواهند سينه هاي آن بيشتر از حالت معمول حجيم شود در اين نوع از پروتز سينه از محلول آب و نمك استريل شده پرشده اند. پروتز هاي آب نمكي در صورت پاره شدن مايع داخل ان جذب بدن مي شود.

همانطور كه قبلا هم گفتيم انتخاب جنس پروتز بر اساس تناسب بيمار و نظر شخصي او انجام مي شود و در جلسه مشاوره كه قبل از عمل با بيمار انجام ميشود مزايا و معايب هر كدام از روش ها به بيمار به طور كامل توضيح داده مي شود.

شناخت انواع پروتز سينه

حالا كه پروتز سينه به يكي از زوش هاي مدرن و آسان در بزرگ كردن سينه ها تبديل شده است بدانيد كه اشكال مختلفي از پروتزهاي سينه  وجود دارد كه بر اساس جنس و مواد پركننده، اندازه، شكل و ميزان برجستگي و سطح آن طراحي‌شده است كه انتخاب آن‌ها بستگي به نظر جراح و بر اساس نيازها و خواسته‌هاي بيمار دارد كه در زير به آن ها اشاره خواهيم كرد.

پروتز سينه گرد

اين‌ مدل پروتزها كه به خاطر گرد بودنشان و خانم هاي كه تمايل به ايجاد سينه توپرتري دارند انجام ميشود بايد و در جواب كساني كه نگران جا به جايي است بايد بگوييم كه اصلا نگراني خاصي در مورد چرخش آن‌ها در داخل فضاي قرارگيري‌ در سينه وجود ندارد و جاي گذاشتن آن‌ها راحت‌تر از پروتزهاي قطره اشكي است چون اين پروتزها از همه طرف اندازه و شكل يكسان دارند.

پروتز سينه قطره اشكي

بعضي از خانم ها كه مي خواهند سينه هاي آن ها نماي طبيعي تري داشته باشد در جراحي پروتز سينه آن ها از پروتز هاي قطره اشكي استفاده مي شود. در پروتز اشكي كه از ژل سيليكوني پر شده است قسمت پايين از ضخامت بيشتري نسبت به قسمت بالاي سينه برخوردار است زيرا نماي سينه بعد از عمل شكل طبيعي تري دارد.

پروتز سينه نوع غير قرينه

اين روش هم براي بازسازي سينه و قرينه و يكسان كردن اندازه سينه انجام ميشود

سرطان و پروتز

بعضي ها فكر مي كنند با انجام پروتز به سرطان سينه دچار ميشوند اما با تحقيقاتي كه انجام شده است اين عمل زيبايي باعث بروز چنين بيماري در فرد نميشود .

هزينه انجام عمل پروتز سينه

هزينه عمل پروتز سينه به نوع انتخاب پروتز و جنس آن دارد و مهمترين معيار نيز براي كم يا زياد شدن هزينه عمل پروتز سينه اين مورد مي باشد . يك معيار ديگر پزشك متخصص مي باشد كه بر اساس توانايي خود در انجام عمل زيبايي سينه مي تواند هزينه بگيرد. لذا دقيقا هزينه مشخصي نمي توان براي عمل هاي زيبايي در نظر گرفت عوامل متعددي در اين امر مي توانند دخيل باشند .

لذا قبل از انجام هر عمل زيبايي بهتر است كه اساسي تحقيق كنيد و يك متخصص خوب را انتخاب كنيد . همانطور كه مي دانيم تمامي متخصصان و پزشكان زيبايي توانايي انجام هر نوع عمل را به صورت عالي ندارند لذا هر كدام در برخي از جراحي هاي زيبايي واقعا تخصص بالا و تجربه زيادي دارند .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۲:۱۹ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب