كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 53
دیروز : 57
افراد آنلاین : 3
همه : 25083

مناسب ترين ورزش ها براي آب كردن چربي هاي شكم و پهلو  

مناسب ترين ورزش ها براي آب كردن چربي هاي شكم و پهلو

ورزش آب كردن چربي هاي شكم و پهلو


چاقي شكمي

چاقي و بخصوص چاقي شكمي يكي از مسائلي است كه امروزه گريبان گير بسياري از افراد شده است. مصرف غذاهاي پرانرژي مانند مواد قندي و چربي‌ها و پرخوري و  بي‌علاقگي به ميوه‌ها و سبزي‌ها و كم‌تحركي از علل مهم چاقي محسوب مي‌شوند. دنياي مدرن امروز نوجوانان و جوانان بيشتر از سايرين دچار اضافه وزن و چاقي ميشوند.  پرخوري هاي افراطي و رو اوردن به فست فود ها از شايع ترين علل است. امروز بيش از هر زمان ديگري ارزش فعاليتهاي بدني (لاغري و تناسب اندام ) و نقش آن در سلامت شناخته  شده‌است.در واقع زندگي ماشيني ، فعاليتهاي حركتي روزمره را كاهش داده و براي جلوگيري از بروز بسياري از بيماريها ورزش امري ضروري است.

از حركات ورزشي زير ميتوان براي آب كردن چربي دور شكم و كمر و پهلوها استفاده نمود. حتماً به خاطر داشته باشيد . قبل از شروع حركات با كمي نرمش كششي  بدنتان را آماده كنيد تا به بدنتان هيچ آسيبي وارد نشود زماني كه از عضلات اصلي خود كار بيشتري بكشيد، مي توانيد سريع تر خوش اندام شويد.

از مهم‌ترين راه‌هاي از بين بردن چربي‌هاي اضافي شكم :

دراز نشست

انجام حركات ورزشي و مهم‌ترين حركت درازو نشست زدن هست اين روش براي آب‌كردن چربي‌هاي پهلو و شكم بسيار مناسب است زيرا با انجام اين حركات چربي‌هاي انباشت در اين نواحي تحت‌فشار قرار مي‌گيرند و منقبض مي‌شوند بايد روزي بين ۵۰ تا ۱۰۰ حركت انجام داد. عضلات خود را منقبض كنيد، در هر حركت بايد احساس  انقباض بيشتري كنيد.اين نوع حركت را ميتوانيد مثلا روي عضلات باسن يا شكم انجام دهيد.

طناب زدن

روش ديگر جهت از بين بردن چربي شكم طناب زدن است اين روش نيز براي آب‌كردن چربي‌هاي شكم بسيار مفيد است. بشرطي كه شما حداقل روزي ۳۰ مرتبه طناب بزنيد تا سوخت وسازدر بدنتان انجام شود و به اندام ايده ال خود برسيد

پياده روي

پياده‌ روي، پيش از صرف غذا، بيش ازساير تمرينات بدني ورزشي در سوخت وساز بدن مؤثر است. البته اگر پياده‌روي با حركات ورزشي توأم باشد، اثرات مضاعف در پي خواهد داشت و زودتر نتيجه خواهد داد

شنا

تاثير شنا هم بر تناسب اندام، نتيجه‌ي توفاني از كالري‌سوزي و به‌كارگيري ماهيچه‌هاست. با شنا كردن علاوه بر اينكه كالري سوزي در بدن ايجاد ميشود، بلكه حجم  خالص ماهيچه‌ها را هم افزايش مي‌دهيد كه متابوليسم سوخت وساز بدن شما را افزايش مي‌دهد، بنابراين حتي بعد از اينكه از استخر بيرون آمديد هم تا چند ساعت كالري بيشتري مي سوزانيد.

نكته جالب اينجاست كه ورزش شنا با وجود اينكه شما را خوش‌اندام تر مي‌كند، بلكه به بدن‌تان هم فشار نمي اورد و سخت نمي‌گيرد وهمين موضوع باعث مي‌شود كه بتوانيد ورزش شنا را در تمام طول عمرتان و در هر سني كه هستيد ادامه دهيد و اين مزيت بزرگي است چون شنا به معناي واقعي كلمه به شما كمك مي‌كند جوان‌ترو سالم تر بمانيد.

هل دادن پا به عقب

يك حركت بسيار خسته كننده كه در حال تاثير گذاشتن بر روي عضلات اصلي كلي كالري نيزميسوزاند. چهار دست و پا روي زمين زانو بزنيد انگشتان پا به طرف پايين جمع شوند، كمررا در حالت خنثي نگه داريد. شكم خود را درحالي كه منقبض كرده ايد به طرف ستون فقرات خود بكشيد و در همين حال زانو ها را حدود دو اينچ از زمين فاصله دهيد وبه طرف بين هل دهيد و عضله هاي شكم خود را منقبض كنيد

شنا رفتن

شنا رفتن را حتما همه ما تجربه كرده ايم. اما اين حركت ورزشي كمي متفاوت تر است شما شنا ميرويد و بعد در حالت شنا باقي مانيد. براي انجام اين حركت كار سختي پيش رو نداريد. روش انجام اينگونه است كه شما سه ست به ترتيب ۵/۸/۱۰ تا شنا مي رويد. و در هر ست بعد از تمام شدن شنا ۳۰ ثانيه در حالت شنا باقي مي مانيد و عضلات شكم خود را منقبض مي كنيد. اگر اين حركت براي شما سخت بود مي توانيد آن را جدا جدا انجام دهيد به گونه ايكه سه ست بصورت ۲دقيقه اي در حالت شنا باقي بمانيد.

حالت ترازو

اين حركت بدون محدوديت خاصي و بدون هيچ وسيله اي انجام ميشود و خيلي مفيداست اين حركت نه تنها به تقويت عضلات اصلي بدن كمك مي كند، بلكه بازوها و لگن را نيز تحت تاثير قرار مي دهد و به همين دليل، يكي از حركات بسيار كار آمد است.به اين ترتيب كه روي يك سطح مسطح راحت بنشينيد و پاهايتان را به صورت ضربدري روي هم قرار دهيد و سپس دست ها را در كنار باسن قرار دهيد دقت كنيد ( كف دستها روي زمين باشد ) و كف باسن را منقبض كنيدو دست ها را با تمام نيرو به سمت زمين فشار دهيد وسعي كنيد كل بدنتان را با كمك آنها از روي زمين بلند كنيد سپس به اندازه ۱۰ ثانيه يا ۳بار نفس كشيدن، حالت خود را حفظ كنيد، سپس دوباره روي زمين برگرديد اين حركت بسيار چالش برانگيز است، پس اگر نتوانستيد كل بدن را از زمين بكنيد پاهاي خود را روي زمين نگه داريد و تنها باسن را از زمين بلند كنيد . مرتب اين حركت را انجام دهيد

چرخش پا

اين حركت هم از حركت هاي كاربردي ميباشد به اين ترتيب كه روي سطح صاف به پشت بخوابيد و پاها را صاف بكشيد و به صورت ۹۰ درجه بالا بياوريد با دست باسن خود را بالا نگه داريد و به صورت دايره ضاها را بچرخانيد اين كار تا چند دقبقه انجام دهيد و دوباره به حالت اول برگرديد حركت ديگر هم اين است كه به پشت بخوابيد در حالي كه زانوي چپ خود را خم مي كنيد و به سمت سينه مي آوريد، نفس خود را حبس كنيد زانوي راست را با دست محكم بغل كنيد. درحالي كه از دست چپ خود براي بردن زانوي راست به سمت چپ، به آرامي روي آن فشار مي دهيد نفس خود را بيرون دهيد و اجازه دهيد نيم تنه بچرخد.

دست راست را به ارتفاع شانه ي دست راست بكشيد از بين بردن چربي اضافه با جراحي زيبايي شكم با وجود روش هاي مختلف براي آب كردن شكم ، خيلي ها با اين روش ها به هدف خود نرسيده و نتيجه ي دلخواهي كسب نكرده اند . در بين روش هاي مختلف جراحي زيبايي شكم ، مناسب ترين روش براي آب كردن چربي شكم به شمار مي رود .

افرادي كه براي آب كردن چربي شكم خود از روش جراحي زيبايي شكم استفاده كرده اند ، به نتيجه ي مطلوب رسيده و رضايت كامل داشتند .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۷:۵۴ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب