كلينيك ليزرموهاي زائد , كلينيك ليزر مو , ليزر موهاي زائد , قيمت ليزر مو
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 200
دیروز : 184
افراد آنلاین : 1
همه : 26634

نتايج درازمدت جراحى زيبايي سينه 

نتايج دراز مدت جراحى زيبايي سينه : جراحي زيبايي سينه كه با هدف تناسب اندام انجام مي شود ، و معمولا شامل پروتز ، ليفت يا كوچك كردن مي باشد ، در دراز مدت يكسري نتايجي را خواهد داشت . و تغييراتي در آن ايجاد مي شود .

نتايج دراز مدت جراحى زيبايي سينه

در ادامه ي اين مقاله در مورد نتايج دراز مدت جراحي زيبابي سينه صحبت خواهيم كرد .

تغييرات وزن :

با تغيير وزن و كم و زياد شدن وزن در نتايج حاصل از جراحي زيبايي سينه يكسري تغييراتي ايجاد مي شود . افزايش وزن منجر به بزرگ شدن سينه هاي كوچك شده يا ماموپلاستي شده مي شود ، و كاهش وزن شلي و افتادگي سينه يا مشاهده شدن پروتز را به دنبال خواهد داشت . تغييرات در جراحي زيبايي سينه با تغيير وزن تا ۵ درصد قابل اغماض مي باشد ولي بيشتر از ۱۰ درصد بسيار قابل توجه مي شود .

ترميم زخم بعد از جراحي زيبايي سينه :

بعد از اينكه عمل جراحي زيبايي سينه انجام شد ، ترميم زخم بعد از عمل هم ضروري است . در تعيين نوع و اندازه و شكل زخم جراحي علاوه بر تكنيك جراحي زيبايي سينه ، مراقبت هاي بيمار نيز مهم است . براي ترميم زخم ژنتيك و موارد بيوشيميايي براي ترميم نيز حائز اهميت مي باشد . بعد از عمل جراحي زيبايي سينه ، مشكل بد زخمي و گوشت اضافي نتايج نامناسبي را در پي خواهد داشت .

ژنتيك پوست :

ژنتيك پوست يك موضوع بسيار مهم بعد از عمل جراحي زيبايي سينه مي باشد . بانواني هستند كه ، زايمان هاي پي در پي پوست سينه و شكمشان صاف بوده و تغييرات قابل توجهي نمي كند . در مقابل افرادي هم هستند كه ، در پي يك حاملگي ، افزايش وزن چند كيلويي و لاغري در پي آن ، دچار ترك هاي پوستي شديد مي شوند . دليل اين موضوع ژنتيك است ، چرا كه ميزان ضخامت پوست ، فيبرهاي كلاژن و الاستين در واحد سطح در بين افراد با نژاد هاي مختلف ، متفاوت است .

الياف الاستين در پوست منجر به كشش پوست و بازگشت پوست به حالت اوليه مي شود ، در اين ميان افرادي كع آلاستين پوست شان بيشتر است ، در صورت حامله شدن و افزايش وزن ، و دوباره بعد از حاملگي و كاهش وزن شكل اوليه سينه خود را خواهند داشت . ولي اگر ميزن آلاستين پوست كم باشد ، پوست و سينه شل و افتاده شده و ترك هاي پوستي را در پي خواهد داشت .

ايجاد تغييرات هورموني بعد از جراحي زيبايي سينه :

اندازه سينه ي بانوان ؛ حجم و فرم سينه به ترشح يا عدم ترشح هورمون هاي استروژن ، پروژسترون ،  پرولاكتين ، تستوسترون و … وابسته است . ايجاد اختلال در ترشح هركدام از اين هورمون ها ، بزرگي ، كوچكي و يا شل شدن سينه را در پي خواهد داشت .

فردي كانديد مناسبي براي جراحي زيبايي سينه است كه پوست مناسب ، بالانس هورموني مناسب و تغذيه و رژيم غذايي مناسبي داشته باشد . بايد بگوييم كه حاملگي و شيردهي بعد از عمل ، چاقي و لاغري، رژيم غذايي شديد، مشكلات تخمداني، يائسگي ،، تمايل ژنتيكي يا فردي به گوشت اضافه و ترميم زخم بد نتايج حاصل از عمل جراحي زيبايي سينه را تحت تاثير قرار خواهد داد .

نتيجه گيري حاصل اين است كه ، بيمار كانديد عمل جراحي زيبايي سينه در صورتي كه پوست خوب ، بالانس هورموني مناسب ، تغذيه و رژيم غذايي مناسب داشته باشد ، نتايج حاصل از عمل جراحي زيبايي سينه اثر بخش تر و ماندگارتر خواهد بود . حاملگي و شيردهي بعد از عمل ، چاقي و لاغري، رژيم غذايي شديد، مشكلات تخمداني، يائسگي ، تمايل ژنتيكي يا پروتز هاي بسيار بزرگ و سنگين، همه اين موارد ممكن است در نتيجه ي حاصل از عمل مضر باشد و به ميزان شدت نتيجه ي مطلوب را از بين ببرد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۰۲:۳۹ ] [ behzad moghtader ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب